ale LR a Jaguar se servisuje v jednom a též servisu. Nechápu tedy tak rozdílné hodnocení. Možná je to ve státech jinak,ale tady se chovají v servisu stejně k majiteli LR a Jagu stejně.
Nejezdíš s ním, jen hloupě plkáš. Všechen materiál až na rozdílný servisní intervaly elektromotoru odejde stejně jako u jinýho auta. A vzhledem k nadváze Tesly, stejně jako množství elektronických systémů, tam může být ještě častěji.
Tak jestli to nebude o tom, ze majitele Land Roveru diky jejich vyhlasene spolehlivosti v tom servisu travi vice casu a tak si spise vsimaji nedostatku servisu. Nemluve o tom, ze v pruzkumu se mohou chyby auta snadno prenaset na servisu. Pokud jste v servisu petkrat do mesice, tak muzete nabit dojmu, ze za to muze nekvalitni prace servisu ac za to muze to auto se kterym tam jezdite.
Vždyť píši, že je to možná ve státech jinak(tedy odděleně), ale u nas co vim je servis společný pro. obě značky. Proto mě zarazilo to rozdílné hodnocení.
Všichni víme, že je to o lidech. A nejen o těch v servisu nebo na prodejně. Pokud klient jen remcá mimo a stěžuje si na kafi jiným, nikdy to nezlepší. Jsem naopak za to, okamžitě se ohradit v případě, že se mi něco nelíbí.
Následně to zašne fungovat, pokud jsem měl výhrady, vyříkal jsem si to okamžitě. Teď se leckdy stavím jen na pokec a kávu, mezitím bez jakýhokoliv objednání technik sám od sebe zajistí čištění auta.
Jsem dokonce teď nejspokojenější za celou dobu.