Výsledek spolupráce české společnosti EVC Group a slovenské firmy Rošero-P byl nasazen do zkušebního linkového provozu u společnosti Arriva Východní Čechy.
:yes::yes::yes: Aj tak môže vyzerať správne využitie elektrického pohonu v praxi.
Pre autora:
V tejto vete asi nejaké slovíčko chýba, alebo je naopak navyše: "Elektrobus tak zvládal uvedenou trasu bez nutnosti při nabíjení."
Nie je mi jasné, čo je "nutnosť pri nabíjaní"... ;-)
kamiony na elektriku, ať je to komplet. :no:
Autobus na elektriku je prostě blbost z principu. Mimo města nevadí ta trocha sazí a ve městě se dají natáhnout troleje a nasadit trolejbusy. To je levnější a o dost lepší. Autobus prostě nemůže odjet jednu trasu a potom někde hodiny trčet na nabíječce. K tomu to extrémní množství baterek.
Ideálně to pořešili v Brně - super drahý elektroautobus tady jezdí pod dráty stejnou trasu jako trolejbusy. A ještě lepší je, když jsou o víkendech trolejbusy nahrazeny super smradlavými kloubovými autobusy.