Novinky
[odkaz]
tigri nos v plnej krase... Schreyer ho uz nemohol spravit vacsi >😁 .... ale amici zrejme maju radi taketo typy aut s obrovskym grilom .. plne chapem ze tam je to iny svet ako u nas v eu... a to aj co sa motorov tyka 😉
mne osobne sa sedona paci ale nejako uneseny z nej nie som aby si niekto nemyslel ze som z toho pokakany .... vedel by som si predstavit zeby som ju u nas stretaval na ceste ale kto by ju v eu kupoval? u nas moc taketo 5 metrove MPV neletia .... kazdopadne auto posobi velmi presvedcivo to uznavam..... pre velku rodinu pripadne na cestovanie bude asi fajn, a je to aj krajsie ako taky Rhodius od ssangyonga >😁 .. tu by clovek preniesol aj hrocha [odkaz] sila :yes😒br />
v USA je konkurencia jasna: honda odyssey, toyota sienna, nissan quest, chrysler town country, ford transit connect, pripadne mozno nejaky mensi z rady e-series..... a mozno este par dalsich MPV ... ale v eu? .... zeby caravelle? stale v tom nemam jasno
mne osobne sa sedona paci ale nejako uneseny z nej nie som aby si niekto nemyslel ze som z toho pokakany .... vedel by som si predstavit zeby som ju u nas stretaval na ceste ale kto by ju v eu kupoval? u nas moc taketo 5 metrove MPV neletia .... kazdopadne auto posobi velmi presvedcivo to uznavam..... pre velku rodinu pripadne na cestovanie bude asi fajn, a je to aj krajsie ako taky Rhodius od ssangyonga >😁 .. tu by clovek preniesol aj hrocha [odkaz] sila :yes😒br />
v USA je konkurencia jasna: honda odyssey, toyota sienna, nissan quest, chrysler town country, ford transit connect, pripadne mozno nejaky mensi z rady e-series..... a mozno este par dalsich MPV ... ale v eu? .... zeby caravelle? stale v tom nemam jasno
Caravelle je skoro autobus.. >😁
Tohle vypadá menší.
Když má vzadu sedačky , kufr už prakticky není žádný!
Tohle vypadá menší.
Když má vzadu sedačky , kufr už prakticky není žádný!
ale pozri si ten priestor pred poslednymi zadnymi sedackami.... az na videu je to pekne vidno... tam by vosiel medzi stredne a zadne sedacky snad aj sachovy stolik :yes: ... toto je kus ina liga ako sharan nic v zlom
Práve tu ten tvoj tigrí nos vyzerá, akoby mu dal niekto päsťou. Vo veľkej ploche prednej masky motív zaniká.
Tygří nos zde odkazuje na Sorrento a Sportage či Optimu (a je oproti nim dost otevřený, máš pravdu, i světla nejsou tolik "našponovaná"). Je zajímavé, že Sedona nejde s novějším pojetím masky - Cee´d, Carens, Cadenza a K900.
Mimochodem v bílém provedení je maska (opticky) menší.
Mimochodem v bílém provedení je maska (opticky) menší.
...tohle je dělo jak má být! ... ideální kára pro aktivní rodinku... 4-5 osob a do kufru - cokoliv.
Bravo Peter Schreyer!!! :-! :yes:
Bravo Peter Schreyer!!! :-! :yes:
...ty jsi přestal brát antikoncepci, viď? 😄
ideal pre 5-6 ludi plus batozina .... obzvlast v USA... kde sa nesetri miestom a kde plati heslo cim vacsie auto tym lepsie 😉 ...
viem si sedonu predstavit aj v europe... len si neviem moc predstavit co proti tejto velkej nalozi postavi nasa downsizingom zmietana europa ... myslim ze auta typu sharan alebo S max sa na toto MPV priestorom nechytaju .... sedona je iny level
viem si sedonu predstavit aj v europe... len si neviem moc predstavit co proti tejto velkej nalozi postavi nasa downsizingom zmietana europa ... myslim ze auta typu sharan alebo S max sa na toto MPV priestorom nechytaju .... sedona je iny level
Jenže Sharan a S-Max zvlášť jsou o třídu menší auta. Tohle už je spíš konkurent Multivanu. Nejblíž je Sedoně, z toho co se v Evropě prodává, Vyager.
ved ja sa nehadam.... presne o tom pisem vyssie.. kolegovi Jaros71 kde tiez vysvetlujem ze sharan a S max sa na sedonu nechytaju 😉
To mas pravdu. Auto je to krasne. Avsak vela ockov, co maju v sebe dromomaniu, tak ostatni v rodine s nimi tuto diagnozu nemusia. 😄
Nejde mi to přes prsty, ale musím to napsat. Bravo Kia :yes: Parádní MPV! :yes😒br />
Úplně se vidím, jak do něj nakládám rodinu a vyrážím směr Středomoří.
Úplně se vidím, jak do něj nakládám rodinu a vyrážím směr Středomoří.
...interiér s inspirací na pomezí Audi a posledních Seatů je parádní. Zepředu i zboku hezkej autobus 😉
No ale ty kola 8-s škoda, že nejsou ještě víc chromové.
Já mám navíc slabost pro kombinaci světlé a tmavé v interiéru, což se tady povedlo. Taky cením, že zachovali možnost 3 sedadel v druhé řadě, což není u amerických MPV vždy běžné.
Přesně to mě napadlo - audi a seat... Volfíci se musejí škrábat na vajconuru... a chodbama tiše zní.... toho jsme sakra pouštět neměli.... Protože kdyby s takovým dělem vyjel vw /v menším/ tak rozválcuje všecky. Tak nám tu servíruje krabici na x způsobů od krabice na křečky až po sportovní krabici....
😄
😄
To nevím, co bych tam nakládal? Loď? 😉
Auto je povedené, o tom žádná, ale do středomoří nic moc. Ital má problém (v hlavě) nasoukat na dálnici do tunelu vedle sebe dvě pětistovky...
Z venku se mi líbí víc, než vevnitř, jen je na můj vkus příliš vychromované, ale to je ta Amerika. Palubní deska se mi moc nelíbí, ten display mi přijde strašlivě daleko průměrně obtloustlý amík na něj chudák ani nedostane. Mě se víc líbí palubka C4GP. Ale to je u každého jinak.
Auto je povedené, o tom žádná, ale do středomoří nic moc. Ital má problém (v hlavě) nasoukat na dálnici do tunelu vedle sebe dvě pětistovky...
Z venku se mi líbí víc, než vevnitř, jen je na můj vkus příliš vychromované, ale to je ta Amerika. Palubní deska se mi moc nelíbí, ten display mi přijde strašlivě daleko průměrně obtloustlý amík na něj chudák ani nedostane. Mě se víc líbí palubka C4GP. Ale to je u každého jinak.
ford a toyota dostali tymto pocinom od kie poriadne po frnaku.... taka krabica,a vyzera tak uzasne.... :yes😒br />
akurat tie Dckove stlpiky su take masivne,ze by tam mohla byt kludne zabudovana stojaca 50-100 litrova chladnicka... >😁
akurat tie Dckove stlpiky su take masivne,ze by tam mohla byt kludne zabudovana stojaca 50-100 litrova chladnicka... >😁
Vnitřek v barvách muzea Karla Maye se mi moc nelíbí (v klasické béžové to bude jiná) a bling bling kola taky neberu, ale jinak je to paráda!
Pánové no co dodat, pokud vedle sebe na fotkách postavím Sharan a toto, Kia u mě jednozančně vítězí. Alepsoň co se práce s proporcemi týče.
MPV, které dokáže budit takovýto respekt se jen tak ne(u)vidí.
Ostatně pro mě snad jediný podobný počin zvládl MB s eRkem.
Kia :yes:
MPV, které dokáže budit takovýto respekt se jen tak ne(u)vidí.
Ostatně pro mě snad jediný podobný počin zvládl MB s eRkem.
Kia :yes:
Pokud nebude dramaticky vyšší cena, tak za nějakých $26 000,- by to i v Evropě šlo jak housky na krámě 😉
Snívajte s nami...odhadujem, že s dieslovým dvojlitrom a slušnou výbavou pod 30 tisíc € nepôjde, a ak, tak možno ba symbolicky.
K tomu není co dodat. Nový směr ve stylu Genesis II je prostě úchvatný, design se uklidnil a získal na nadčasovosti. Zatímco jiní potřebují přidat, Kii stačilo ubrat a výsledek se dostavil sám. Vzhledově může závidět i Audi :-! :-!
vyzera to tam ako na palube poriadnej jachty [odkaz] :yes: uz len vyplavat na more >😁
ale nie vazne... suhlas. je tu citit dospelost a dizajnovu rozvahu, pritom ziadna nuda sa nekona ( spomenme si na napriklad na americky prepadak vw routan [odkaz] )
kia docela slape a veskeru konkurenciu doslova zadupala pod zem a pritom to vyzera tak ze sa ani moc snazit nemusela , neskutocne nieco s akou lahkostou drti vsetkych uz len tym vzhladom :yes😒br />
niekedy je byt krasny tak jednoduche [odkaz] ... netreba k tomu pritom ani ziadne patvary ani milion lediek v naraznikoch.... Schreyer opat dokazal ze je frajer :yes: ta tvarova cistota je ukazkova :yes:
ale nie vazne... suhlas. je tu citit dospelost a dizajnovu rozvahu, pritom ziadna nuda sa nekona ( spomenme si na napriklad na americky prepadak vw routan [odkaz] )
kia docela slape a veskeru konkurenciu doslova zadupala pod zem a pritom to vyzera tak ze sa ani moc snazit nemusela , neskutocne nieco s akou lahkostou drti vsetkych uz len tym vzhladom :yes😒br />
niekedy je byt krasny tak jednoduche [odkaz] ... netreba k tomu pritom ani ziadne patvary ani milion lediek v naraznikoch.... Schreyer opat dokazal ze je frajer :yes: ta tvarova cistota je ukazkova :yes:
Stara Sedona bola junk ale odvtedy Kia pokrocila a toto vyzera velmi dobre. Urcite je to ovela krajsie nez povedzme Odyssey, ktore je sice kvalitne ale povedzme zadok ma otrasny a dizajnovo zastaraly. Byt si isty kvalitou nemal by som problem sa rozhodnut.
ono odyssey ani zboku nie je ziadna krasavica [odkaz] a taka toyota sienna vyzera na moj vkus tiez trosku tazkopadne [odkaz] .... skutocne v tejto triede MPV je nova sedona jasny dizajnovy lider :yes: konkurencia bude mat co robit.. Schreyer spravil paradne MPV a ja len cumim odkial na taketo krasne auta chodi.... je to genius
Lapu tu po dechu. Nemám slov, lépe řečeno - nemám kritických slov. Ze snímků odezírám prvotřídní proporce, dovozuji velký rozvor a velký vnitřní prostor, detekuji vynikající styl, a registruji sympatickou kabinu. Pokud to auto pojede tak dobře, jak vypadá, a stát bude o trochu méně, než jak vypadá, pak nelze než zvednout palec. Vlastně... ten palec lze zvednout už nyní :yes: :-!
P.S. Totiž za všechno evidentně může šéf-designer. A to, co Mistr Schreyer a jeho tým předvedl nahoře, to prostě, padni komu padni, to fakt sakra... bere dech [odkaz]
P.S. Totiž za všechno evidentně může šéf-designer. A to, co Mistr Schreyer a jeho tým předvedl nahoře, to prostě, padni komu padni, to fakt sakra... bere dech [odkaz]
Schreyer rozhodne nesklamal.... tento pohlad je este krajsi [odkaz] mna by zaujimalo ci nahodou nevidime na jednom z tychto dvoch modelov europsku verziu... a jednu americku... maju rozdielne narazniky ale neviem.... mozno je to len dosledok rozdielnosti vybav .... neviem.... kazdopadne ta biela sa mi paci moc moc :yes😒br />
Dizajn dnes predava.... moze byt auto akokolvek kvalitne ale ked nema schopny dizajn tak su jeho kvality marne.... pozrime sa ako vyzera odyssey quest alebo sienna alebo town country.... proste to sa neda so sedonou fakticky ani porovnat.... ta je o triedu vyzorovo dotazenejsia a vyvazenejsia, za toto by mali dat korejci Schreyerovi cely ostrov Jeju :yes: [odkaz] ... tento sebavedomy a sportovy vzhlad sa bude konkurencii tazko prekonavat ...
Dizajn dnes predava.... moze byt auto akokolvek kvalitne ale ked nema schopny dizajn tak su jeho kvality marne.... pozrime sa ako vyzera odyssey quest alebo sienna alebo town country.... proste to sa neda so sedonou fakticky ani porovnat.... ta je o triedu vyzorovo dotazenejsia a vyvazenejsia, za toto by mali dat korejci Schreyerovi cely ostrov Jeju :yes: [odkaz] ... tento sebavedomy a sportovy vzhlad sa bude konkurencii tazko prekonavat ...
Už včera (na jiném serveru) mě zaujala verze v bílém laku - mlhovky má alá Sorrento... a je taková výraznější!
aj masku ma inu... teda aspon jej vypln.... 😉 mne sa paci viac suhlas, je akasi vyraznejsia :yes😒br />
ale paradoxne mi prave ta biela viac pride ako americka... neviem mozno to robi ta mriezkovana maska a biela farba .... ale hmlovky a la europske sorento si si vsimol dobre... ma ich presne ako nase sorento.... americke ma hmlovky inak.... :yes😒br />
no nic... ak pride nahodou do eu tak ja chcem v europe tu bielu, tmavu nech nechaju amikom >😁 :yes:
ale paradoxne mi prave ta biela viac pride ako americka... neviem mozno to robi ta mriezkovana maska a biela farba .... ale hmlovky a la europske sorento si si vsimol dobre... ma ich presne ako nase sorento.... americke ma hmlovky inak.... :yes😒br />
no nic... ak pride nahodou do eu tak ja chcem v europe tu bielu, tmavu nech nechaju amikom >😁 :yes:
...tak v tom případě je na čase nevěnovat čas auto.cz a začít makat 😉 ...
Nutno uznat, že Korejci dělají velké pokroky. Hyundai se značně umírnil a poslední výtvory konečně začínají vypadat k světu, no a tohle je taky solidní (ačkoli design Kie je dost roztříštěný a kdoví, co přijde příště).
priste by mohlo prist kupatko GT4 stinger >😁 [odkaz] ... to uz by mali vsetci kritici totalne po vtakoch 😉 tak drzme palce .... kia to ma dobre nasliapnute, len tak dalej :yes😒br />
o rok tu mame nove sorento ( verte mi ze to bude zase sakra dobra kara spy fotky uz su ) .... hovori sa aj o ceede cabrio, chysta sa aj maly crossover... nechajme sa prekvapit ... kia power to surprise :yes: tento slogan ju dokonale vystihuje..... 😉 mna tato znacka tiez neustale prekvapuje 😉
o rok tu mame nove sorento ( verte mi ze to bude zase sakra dobra kara spy fotky uz su ) .... hovori sa aj o ceede cabrio, chysta sa aj maly crossover... nechajme sa prekvapit ... kia power to surprise :yes: tento slogan ju dokonale vystihuje..... 😉 mna tato znacka tiez neustale prekvapuje 😉
Interiéry byly vždy slabým místem východních značek... ale tohle [odkaz] tohle je prostě paráda :yes:
Nenapadlo nikoho,že by evropská verze mohla být kratší?
U minulé verze tomu tak bylo.
Rozměry a objemy
Délka 4810 mm
Šířka 1985 mm
Výška 1750 mm
Rozvor 2890 mm
Objem zavazadelníku 364/1800/3440 l
Provozní hmotnost 2168 kg
U nového by mě zajímalo, zda jsou otevírací i okna v třetí řadě, a jaké tam budou sedačky. Jako uživatel minulé Evropské generace musím říc že i tam byl rozdíl. US byla delší a měla vyklápěcí sedačky z podlahy. EU byla kratší a měla dvě plnohodnotná sedadla jako byla v druhé řadě s tím, že byla posuvná v kolejích (tedy stejně jak sedačky v druhé řadě), případně šla sklopit. Právě že to používáme na cestování k moři a v šesti se s tím dalo luxusně jet až na jih Chorvatska (4 dospěláci a dvě děti v autosedačkách. Dobré bylo, že byl isofix na všech místech mimo střední sedačky v druhé řadě, která ale byla na rozdíl od nové verze úplně stejná jako ostatní v druhé řadě. Vůbec pohodlnost sezení nejde srovnávat vůči vězeňským pryčnám v ostatních EU MPV (Amící jsou prostě rozmazlenci a cestují na mnohem větší vzdálenosti). Velká výhoda, ale někdy i nevýhoda je šířka Carnivalu (opravdu dveře spolujezdce nezavřete z místa řidiče). Stolek mezi sedadly šel u minulé verze sklopit a šlo projít do druhé řady. Dost velká výhoda při parkování u zdi (výstup přes posuvné dveře). Také vysoký strop umožňuje bez problémů pohyb po autě. Vysoko umístěná podlaha a šoupačky usnadňují nakládku dětí do sedaček (dítě zvedám do sedačky, ne vkládám někam dolů a ještě bacha abych mu neurazil hlavu o strop). Nárazník u kufru unese i dospělého chlapa a tak není problém na něj šlápnout a vlézt do kufru když se Vám něco zakutálí až k sedačkám druhé řady kam nemáte šanci dosáhnout 😄 .Co také oceňuji u minulé verze je vyšší světlá výška a díky zkrácení EU verze velice dobré nájezdové úhly. Je to spíš takový vořech po tátovi teréňákovi a mámě dodávce. 😄
pozor jen na cenu. V základu to tenkrát stálo myslím necelých 700.000,- střed byl za cca 850.000,- v max stál skoro mega. To byl jeden z důvodů proč nebyl na silnicích tolik vidět. Jo a pak na první pohled zděšení při pohled na motor 2.9 CRDI 4 válce. Ale to jen na první pohled, na okresce jede za 7l/100km a ve městě cca o tři víc. Na dálnici při 130km/h tak 9l . Čelní profil 2m x 1.8m nejde obelhat. Kdo si ale takové auto kupuje na spotřebu tak je xxxxxx.
Pravda je totiž taková, že od dob co používáme Carnival používáme střešní nosič jen na serf (délka 2.88m šířka 90cm) a i ten se vejde dovnitř s veškerou výbavou když jedem jen ve dvou. Vozík pro dvě děti za kolo Chariot není třeba skládat, jen se hodí do kufru a ještě je tam místo na všechny tašky a blbosti na dovolenou pro čtyř člennou rodinu a kola pro děti.
Rozměry a objemy
Délka 4810 mm
Šířka 1985 mm
Výška 1750 mm
Rozvor 2890 mm
Objem zavazadelníku 364/1800/3440 l
Provozní hmotnost 2168 kg
U nového by mě zajímalo, zda jsou otevírací i okna v třetí řadě, a jaké tam budou sedačky. Jako uživatel minulé Evropské generace musím říc že i tam byl rozdíl. US byla delší a měla vyklápěcí sedačky z podlahy. EU byla kratší a měla dvě plnohodnotná sedadla jako byla v druhé řadě s tím, že byla posuvná v kolejích (tedy stejně jak sedačky v druhé řadě), případně šla sklopit. Právě že to používáme na cestování k moři a v šesti se s tím dalo luxusně jet až na jih Chorvatska (4 dospěláci a dvě děti v autosedačkách. Dobré bylo, že byl isofix na všech místech mimo střední sedačky v druhé řadě, která ale byla na rozdíl od nové verze úplně stejná jako ostatní v druhé řadě. Vůbec pohodlnost sezení nejde srovnávat vůči vězeňským pryčnám v ostatních EU MPV (Amící jsou prostě rozmazlenci a cestují na mnohem větší vzdálenosti). Velká výhoda, ale někdy i nevýhoda je šířka Carnivalu (opravdu dveře spolujezdce nezavřete z místa řidiče). Stolek mezi sedadly šel u minulé verze sklopit a šlo projít do druhé řady. Dost velká výhoda při parkování u zdi (výstup přes posuvné dveře). Také vysoký strop umožňuje bez problémů pohyb po autě. Vysoko umístěná podlaha a šoupačky usnadňují nakládku dětí do sedaček (dítě zvedám do sedačky, ne vkládám někam dolů a ještě bacha abych mu neurazil hlavu o strop). Nárazník u kufru unese i dospělého chlapa a tak není problém na něj šlápnout a vlézt do kufru když se Vám něco zakutálí až k sedačkám druhé řady kam nemáte šanci dosáhnout 😄 .Co také oceňuji u minulé verze je vyšší světlá výška a díky zkrácení EU verze velice dobré nájezdové úhly. Je to spíš takový vořech po tátovi teréňákovi a mámě dodávce. 😄
pozor jen na cenu. V základu to tenkrát stálo myslím necelých 700.000,- střed byl za cca 850.000,- v max stál skoro mega. To byl jeden z důvodů proč nebyl na silnicích tolik vidět. Jo a pak na první pohled zděšení při pohled na motor 2.9 CRDI 4 válce. Ale to jen na první pohled, na okresce jede za 7l/100km a ve městě cca o tři víc. Na dálnici při 130km/h tak 9l . Čelní profil 2m x 1.8m nejde obelhat. Kdo si ale takové auto kupuje na spotřebu tak je xxxxxx.
Pravda je totiž taková, že od dob co používáme Carnival používáme střešní nosič jen na serf (délka 2.88m šířka 90cm) a i ten se vejde dovnitř s veškerou výbavou když jedem jen ve dvou. Vozík pro dvě děti za kolo Chariot není třeba skládat, jen se hodí do kufru a ještě je tam místo na všechny tašky a blbosti na dovolenou pro čtyř člennou rodinu a kola pro děti.
Ja keď na to auto pozerám, tak tam vidím jasne Chrysler Voyager. Jasne trochu to zvonka upravili,zvnútra totálne prekopali, ale proporcie ako také skoro rovnaké. Veľmi podobne na tom bola už aj prvá generácia ktorej som majiteľom. A ak som dobre videl tak táto Sedona má veľmi podobný ak nie rovnaký systém sklápania zadných sedadiel. Moja ich má ešte po starom vyberacie a konfiguráciu 2+2+3. Docela by ma zaujímalo akú užitočnú nosnosť bude mať táto nová ak je konfigurovaná pre 8 povedzme že väčších a ťažších američanov a samotné auto dosť povyrástlo jak do dĺžky tak do šírky.
je Vám snad jasný, že tohleto v Eu stát 30tis. USD nebude, to je jako s Voyagerem kterej se dá v US koupit za 30tis a tady startuje kolem milionu, ikdyž v plný polní, první cenu tipuju na 750, jinak tohle je skutečně kára pro mě 😉 :yes:
Super, povedlo se udělat velké auto, které vypadá dynamicky, přitom má jasné linie. Dlouhý čumák je spíše ve stylu amerických MPV než evropské klasiky, ale to vůbec nevadí.
akurat ani neviem v eu co by tomuto autu priamo konkurovalo... zeby freemont? asi nie... alebo mercedes V? hm tiez asi nie... sharan? moc maly
dizajn auta je zjavne ladeny americky..... mne trosku spredu pripomina chrysler town country
Délku nikde uvedenou nevidím.
V Evropě bude konkurencí jasně pro VW Sharan/Seat Alhambra , Ford Galaxy a Renault Espace.
Jen pokud bude za výrazně lepší cenu má šanci v EU uspět. 😉
teda aspon v americkych udajoch najdes cislo 202 palcov 😉 co je neskutocnych ( 513cm )
na toto sa sharan nechyta podla mna ... nova sedona navyse vyzera este vacsia ako ta stara a ma tusim aj o 2,5cm vacsi razvor ... espace by som tiez ako konkurenta vynechal... novy espace totiz uz bude skor crossover ako mpv...
docela som prekvapeny ze europa proti tomuto autu nema co postavit >😁
kia ma stale prekvapuje , po novom soule opat dalsia namakana kia :yes:
V Evropě není kde parkovat , a i Sharan je moc velká kráva.
U MPV je optimální evropský rozměr mezi 4.4 - 4.65 m..
Tady ho tedy často ne silnici neuvidíme.
Espace sice bude mít styl Crossover ale pořád to bude MPV.
Podobně jako Fiat Freemont..ten je taky nějak mezi.
A jako jediná do EU přetvořená amerika se i slušně prodává..
v podstate je u nas kategoria MPV okolo 5 metrov uplne mrtva
no uvidime ci nakoniec prekvapia korejci a pritiahnu ju aj sem.... ale ocakavat predajne zazraky nemozeme
vidim to skor na uspechv usa a kanade.... pripadne na azijskych trhoch :yes:
Táto KIA nevyzerá zle, ale tiež to nie je žiadny zázrak, teda pre Európu nie. Správne si podotkol, že je priveľká, a tiež to nebude žiadne pierko, čiže aj prevádzkové náklady nebudú z najmenších. Oceňujem tri sedadlá v druhom rade, niektorí konkurenti túto možnosť neponúkajú. Tiež vyzdvihnem vzdušný a svetlý interiér, správne MPV. Uvidíme, čo dorazí do Európy, ale toto mi príde pre starý kontinent trochu príliš. Ale pekná je.
ale bude zaujimave na blogu sledovat uspechy v usa 😉 :yes:
Zatiaľ naj bol Ssangyong Rodius, čo sa týka priestoru, a oslovoval ma aj pohon 4x4 a motor nezmar od Mercedesu. Bol to naozaj riadny kus auta a so zľavami sa dal kúpiť pod 30 tisíc €. Ten najnovší som ešte na vlastné oči nevidel, predáva sa vôbec?
Pre americký trh to môže byť super auto, ale ako píšeš, sem by som to neťahal. Asi dopadne ako Opel Sintra. Nuž ale, risk je zisk...niekedy.