Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lada: Poraďte ruské značce, zda má vyrábět Largus Cross nebo stylovou Nivu

Automobilka AvtoVAZ by v budoucnu mohla vyrábět nové verze svých aut, vedle stylové Nivy a zvýšeného Largusu třeba dvoubarevnou Grantu.
Zpět na článek
16. 4. 2014 13:43
16. 4. 2014 15:15
16. 4. 2014 16:44
16. 4. 2014 15:58
16. 4. 2014 16:45
16. 4. 2014 16:45
16. 4. 2014 15:03
16. 4. 2014 15:20
16. 4. 2014 15:48
16. 4. 2014 16:43
16. 4. 2014 19:16
16. 4. 2014 16:47
16. 4. 2014 19:18
16. 4. 2014 19:37
16. 4. 2014 19:14
16. 4. 2014 19:45
16. 4. 2014 16:40
16. 4. 2014 16:52
16. 4. 2014 17:46
16. 4. 2014 19:37
16. 4. 2014 19:44
16. 4. 2014 19:54
16. 4. 2014 20:20
16. 4. 2014 20:23
16. 4. 2014 20:16
16. 4. 2014 21:01
16. 4. 2014 21:37
16. 4. 2014 21:52
17. 4. 2014 00:24
17. 4. 2014 08:47
17. 4. 2014 08:50
17. 4. 2014 08:59
17. 4. 2014 09:00
19. 4. 2014 21:08
Avatar - Barrichello
16. 4. 2014 12:39
Poslední ale přece
už sme to četli na autoforum a autorevue >:D >:D >:D
A už někdy včera či předevčírem >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2014 16:11
Re: Poslední ale přece
auto cz sa s takymito clankami nikam neponahla.... tu je predsa podstatnejsi sex v chytrych brylich , kaslat tam na nejaku rusku ladu no jo >:D
Avatar - KANKUNEN
16. 4. 2014 13:23
Slušné auto země co zabírá půlku souše vyrobit neumí,
ale chlastat a střílet jim jde dobře. Takže dělejte kalašnikovy a vodku. Co je technicky náročnější rusáci dováží a vyvážejí nerostné bohatství.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Uživatel_5340709
16. 4. 2014 14:53
Re: Slušné auto země co zabírá půlku souše vyrobit neumí,
Je to tak, how...da jedny. /ta souš se bohužel bude opět asi rozrůstat :no: /
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2014 16:16
Re: Slušné auto země co zabírá půlku souše vyrobit neumí,
rusi maju aj kopec sikovnych ludi, sikovnejsich ako mnohe ine staty ale bohuzial sa narodili a ziju v zlej zemi ;-\ a nemozu za to .....

rusi maju sikovnych vedcov, sportovcov , sachistov, spisovatelov, historikov, archeologov, myslitelov .... samozrejme my vidime len tych opitych ktorych nam serviruju bulvarne media cez videa kazdy den.....
Avatar - wakantanka
16. 4. 2014 16:45
Re: Slušné auto země co zabírá půlku souše vyrobit neumí,
Nechcem držať Rusom stranu, ale svoje závery zrejme vyvodzuješ z jednosrannej mediálnej propagandy. Rusi toho zvládnu vyrobiť docela dosť. Niekedy až tak že vyspelý svet len čumí a následne dobieha. Že mnohokrát nemajú ani základné podmienky to už je vec iná. Trošku objekitivity by neuškodilo nemyslíš?
16. 4. 2014 17:25
Re: Slušné auto země co zabírá půlku souše vyrobit neumí,
Jasne, a ich vesmírny či zbrojný program, veda a výskum sú len proruská propaganda...
Daj si mokrý uterák a začni myslieť...Že zrovna neinvestujú do autopriemyslu? Proste Rusko...
Avatar - sushi7474
16. 4. 2014 18:03
Re: Slušné auto země co zabírá půlku souše vyrobit neumí,
Proste diktatura zamerana na zbrojny priemysel. Tak nech sa na tych UAZ-och a KRaZ-och vozia aj nadalej... :no:
16. 4. 2014 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - sushi7474
16. 4. 2014 18:30
Re: Slušné auto země co zabírá půlku souše vyrobit neumí,
Dostal si ma a uznavam nedostatocny vyzkum - mea culpa.

Myslel som URAL, (teraz som si aj vygooglil, ze to je 4320), ale asi je to jedno :-)
16. 4. 2014 18:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2014 18:58
Re: Slušné auto země co zabírá půlku souše vyrobit neumí,
Směšné je, že jim radíme zrovna my, když i ty strojírenské firmy často patří Rusům. O automobilkách nemluvě. Tam taky nic nezůstalo. Chtělo by to trochu skromnosti, pokory a mnohem víc práce.
Avatar - Dylan McKay
16. 4. 2014 19:22
Re: Slušné auto země co zabírá půlku souše vyrobit neumí,
Kankunen, že zrovna ty jsi vypláchnutej mozek, to jsem fakt netušil ;-\
16. 4. 2014 13:43
Largus Cross
Ruského na tom sice není zhola nic, ale oplastovaný Logan je asi to nejzajímavější auto, co jsem z této krajiny za 30let viděl. :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - KANKUNEN
16. 4. 2014 14:16
Re: Largus Cross
Líbí se mi ty mínusy od potomků milicionářů. Co teda lepšího měli za 30 let.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 4. 2014 14:59
Re: Largus Cross
T 72, T 80, T 90 :'-(
Avatar - wakantanka
16. 4. 2014 16:48
Re: Largus Cross
Predposledná generácia jadrových ponoriek ti príde ako málo sofistikovaný stroj? Navyše v dobe keď s nimi vyrazili na more nemal proti nim nikto nič. Oni na to len idú holt trochu inak. >:D
Avatar - sushi7474
16. 4. 2014 18:24
Re: Largus Cross
Pri vyrobe tych superskych ponoriek si asi buduci uzivatel zabudol zakruzkovat pri objednavke aj funkciu vynarania :-)

Pokial sa ale stale bavime o autach (nazov webu toto evokuje), tak daj prosim jedno slusne/ moderne/ konkurencieschopne auto, co sa v krajine alkoholikov a nizkeho veku dozitia za poslednych 30 rokov vyrobilo...

Diky
Avatar - wakantanka
16. 4. 2014 21:06
Re: Largus Cross
Mno keď chceš auto ... tak čo taký Kamaz ktorý už posledných 10 rokov kraľuje DAKARU jak v Afrike tak v Juž. Amerike. Kvalitu výrobkov na určitom trhu určujú predovšetkým kúpyschopnosť a požiadavky väčšiny potencionálnych kupcov. A v rámci trhového hospodárstva firmy vyrábajú a predávajú to čo trh chce. Nenáročné, lacné a pokiaľ sa dá spoľahlivé autá. A tých slušných áut na ruské pomery sa tam vyrába v širokom spektre docela dosť a vyrábajú to väčšinou zahraničné automobilky s nejakým ruským partnerom.
Avatar - sushi7474
17. 4. 2014 00:08
Re: Largus Cross
Prepac,
chapem spravne, ze temou nie su odolne nakladaky, ale osobne auta? Vyplyva to mimochodom aj z obsahu clanku - takze ani jadrove ponorky ani x-tonove trucky nie su uplne vhodnym prikladom.

Rusky muzik kupuje Ladu (poslednych 30 rokov) - teda , pokial mu ostane po zaplateni mesacnych pridelov vodky :-)

Skus este raz....

P.S.
Vidim, ze platenych rusofilov je tu celkom dost :-)
Avatar - wakantanka
17. 4. 2014 08:19
Re: Largus Cross
Za Rusofila by som sa neoznačil ani náhodou. Len by som uvítal trošku objektivity nielen od teba a primárne som reagoval na Kankunenove drísty. Keď nevieš na čom sa vozia Rusi, tak si mrkni zopár videí a to budeš čučať na drát.Také autá aké jazdia tam si nevidel ani na Ženevskom autosalóne. To že obyčajný ruský človek chce auto bez rôznych serepetičiek, ľahko opraviteľné a pokiaľ možno čo najviac odolné je dané stavom ciest a inou vybavenosťou. To čo ľudia chcú a na čo majú, to im automobilky vyrábajú. Tak to funguje na celom svete. Automobilový priemysel už aj v Rusku nie je centrálne riadený a štátom sponzorovaný. A zase ti opakujem, že prevažne tam vyrábajú iné automobilky buď vo vlastných nových fabrikách alebo v spolupráci s niektorým domácim výrobcom.
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 08:36
Re: Largus Cross
wakantanka, lepší je být asi rusofil než válkomil... ;-)

To je slaboduchý argument zoufalců, kteří neuznají jiný názor. Nemají svobodu ani v sobě.
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 15:15
Re: Largus Cross
...mno, sis naběhl... každou chvilku tě bude bít diskuzní kolega Guglit, všudypřítomný milicionář, novinář, patolog, gynegolog, zoolog.... prostě vše...
Avatar - Uživatel_5340709
16. 4. 2014 15:24
Re: Largus Cross
Googlit - to sedí. >:D
16. 4. 2014 15:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2014 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
16. 4. 2014 15:32
Re: Largus Cross
ztráta tváře? kážeš vodu, piješ víno?
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 15:58
Re: Largus Cross
>:D >:D >:D už je tu.... >:D >:D
16. 4. 2014 16:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 16:45
Re: Largus Cross
...ale jdi ty brepto... sundal jsem tě z hate listu, abych se pobavil a ono to klaplo >:D
Avatar - Ada je zase tady
16. 4. 2014 15:58
Re: Largus Cross
Googlítku, zase ty háčky... Požádej paní učitelku, zdali by ti nedala nějaké hodiny navíc. Běžně se děti naučí psát správně háčky a čárky už v 3 třídě obecné školy. ;-)
16. 4. 2014 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 16:45
Re: Largus Cross
Googlítku.... šup šup z družiny...
Avatar - Bristol
16. 4. 2014 15:03
Ruská auta
Ruské auto je stejné jako samotné Rusko - prostě *
Rozbalit vlákno
5
Avatar - wakantanka
16. 4. 2014 16:49
Re: Ruská auta
Jednoduché, odolné a ťažké. >:D
Avatar - Bristol
16. 4. 2014 22:54
Re: Ruská auta
A 100 let za opicemi :-)
Avatar - sushi7474
17. 4. 2014 00:12
Re: Ruská auta
100 asi nie - pred 100 rokmi sa len vysypali zo zemljanok. Potom okopirovali Fordy (GAZ AA/ AAA), Ople (osobne auta) a BMW (motorky URAL) :-)

Skutocne inovacny potencial "jako prase" :-)
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 08:56
Re: Ruská auta
zapoměl si na Packardy, Buicky, chevrolety >:D

Stejně jako když japonci obšlohli co kde mohli vid, třeba naší Jawu, americká auta 60-70. let.....nebo denšní čínani....

A hlavně co obšlehla evropa od američanů a jen vylepšila, vid. to byl vývoj panečku.

Head-up, vypínání válců, turbo atd

Bejht tebou, sem zticha, a šoupu nohama, víš o tom kulový
Avatar - wakantanka
17. 4. 2014 10:32
Re: Ruská auta
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 15:20
Dacia Logan MCV
...to by tomu autu sedělo
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2014 16:03
Re: Dacia Logan MCV
Souhla. Po shlédnutí fotky mě napadlo to samé.
16. 4. 2014 15:48
Niva
Ja by som povedal, že keď už chcú, tak radšej Nivu. Nerozumiem, prečo popri ruskom sebavedomí nie sú schopní vyrobiť nič iné. Je to celé jedná veľká bieda! Vojna s Ukrajinou aj tak tieto debaty zabije. Ako skoro všetko čoho sa rusi chytia ... Svetu mier :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
16. 4. 2014 15:54
Kalina Cross
Kalina Cross je z té nabídky asi nejhezčí a nejpraktičtější. Zvýšený podvozek sluší každému vozu a 2,6cm je pozitivní počin, který by měli následovat i ostatní výrobci u běžných komerčních vozů. Na druhou stranu je třeba nezapomenout, že Lada Niva je nepřekonatelná v terénu a snadno opravitelná. Určitě by se tedy měla vyrábět i nadále.
Rozbalit vlákno
19
16. 4. 2014 15:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 16:43
Re: Kalina Cross
...nedolízej smetáku!!! >:D >:D >:D
16. 4. 2014 17:30
Re: Kalina Cross
A ty by si už mohoľ skľudniť hormóny. Si trápny.
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 19:16
Re: Kalina Cross
Děkuji za zájem, ale nestojím o něj v tomto případě, netýká se tě to. Tvé hodnocení má nulovou vypovídací hodnotu. Věř mi. Děkuji za pochopení. :-! ...
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 16:47
Re: Kalina Cross
Nevím, jestli je Ada ten správný typ pro tebe... on si moc na anální speleologii nepotrpí ...ale zkusit to můžeš... max budeš drobet špinkavý >:D
16. 4. 2014 16:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 19:18
Re: Kalina Cross
Odhejtil jsem tě... važ si toho. Je jen na tobě, budeš-li, nejen mi, pro smích nebo se konečně oprostíš od těch tvých blábolů a napomínání redaktorů, i když sám máš problém s pravopisem... Its up to U....
16. 4. 2014 19:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 19:37
Re: Kalina Cross
Tak to piš alespoň gramaticky správně....
16. 4. 2014 19:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
16. 4. 2014 20:30
Re: Kalina Cross
Googlítku, 10-ti leté děti už mají spát! Hezké sníčky o háčcích nad písmeny ;-)
16. 4. 2014 20:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Dylan McKay
16. 4. 2014 20:48
Re: Kalina Cross
Ado ty táhni někam do pr.delí, tvoje antirenaultovské a jiné příspěvky jsou trapné.
Avatar - PeterLuk
16. 4. 2014 18:20
Re: Kalina Cross
OMG, redakcia, ale aspoň s týmto by ste fakt niečo mohli spraviť 8-s :no:
Avatar - pumpkin
16. 4. 2014 18:52
Re: Kalina Cross
Dnes ste tuším v tej družine ostali spolu...
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 19:14
Re: Kalina Cross
Projeď si guglitovu historii a pochopíš...více k tomu tématu nemám co říci. Nechávám prostor pro volnou diskuzi.
Avatar - pumpkin
16. 4. 2014 19:40
Re: Kalina Cross
Teraz som ale narážal na tvoj konkrétny príspevok. Sem-tam humor nezaškodí, ale netreba to preháňať za každú cenu. Potom sa pri čítaní cítim trápne aj za teba. ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 4. 2014 19:45
Re: Kalina Cross
...tak to nečti. Historii proto, že to pochopíš. To je celé. :-) Nicméně tento repertoár není nijak příjemný ani mi...
16. 4. 2014 20:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Filip007
16. 4. 2014 16:40
No....
Představte si to. Francouzi dají Rumuncum deset let zastaralé podvozky, komponenty a pak to všechno okopírují Rusové, jak to asi dopadne ? Largus by se v Čr asi moc dobře neprodával, ale v rozvojových zemí by to mohlo udělat bum. Lada má v Rusku velký vliv a myslím, že Rusové by jí kupovali. A k té Nivě řeknu jedno.Její současná verze je skvělá v terénu, tak by ji moc nemuseli měnit, jenom ten designe by mohli více vylepšit než je zde na fotkách.
Jinak dobře Lado :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
16. 4. 2014 16:52
Re: No....
hm, až na to že si to v Rusku vyrába Renault sám v spoločnom podniku s Rusmi. Nehovoriac o tom že Logan MCV sa predával jedna radosť, síce so znakom Dacie ale aj tak.
16. 4. 2014 17:34
Čo vyrábať?
Ja si myslím, že oboje. Nakoniec nejde ani o priamych konkurentov, takže si na trhu zavadzať nebudú. Niva je už legenda. Keby sa zmohli na nový model, mala byt o byť nová Niva, modernejšia, ale práve tak jednoduchá a ortodoxná ako tá doterajšia. Autá ako GAZ, UAZ, ARO a Niva majú stále svoje miesto a uplatnenie a máločo ich môže dokonale nahradiť.
Rozbalit vlákno
2
16. 4. 2014 17:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - classic
16. 4. 2014 17:46
Manuál ne.
Kdyby Niva byla v automatu, koupím si ji.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pumpkin
16. 4. 2014 18:49
Re: Manuál ne.
Odporúčam z doplnkovej výbavy si priplatiť za kýbel farby, inak ti zhnije pred očami.
16. 4. 2014 20:55
Re: Manuál ne.
A prečo chceš Nivu keď nevieš jazdiť? Jazda v teréne vyžaduje viac ako stláčať plyn, brzdu a točiť volantom.
16. 4. 2014 18:45
A chce to vůbec někdo?
Celý článek vypadá spíše jako žert. Nejlépe tam vypadá ten Largus Cross a, přestože je to jen přeznačkovaný výběhlý model Dacie, jedná se o nejmodernější auto ve výrobním programu Lady. Tahle modelová řada je dost bídná i na poměry Ruského trhu. A navíc,když to teď prodali Reanultu, už asi Putin nebude chtít dále rvát peníze z rozpočtu do té fabriky, nebo dotovat prodejní ceny.
Ale možná je tam ten malý Stalin jen nechá narvat pár miliard rublů investic a pak při první neopatrné zmínce francouzského prezidenta o Krymu si zase automobilku vezme zpátky ;-)
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2014 19:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - romgator
16. 4. 2014 18:51
barevné karoserie, polepy a další věci
žádná barva, polep nebo plastové cokoli z toho neudělá super auto nebo lepší auto. Konkrétně u Nivy by to chtělo nový kabát, pod kapotu novou techniku. Vlastně to by potřebovala všechna ruská auta.
Rozbalit vlákno
2
16. 4. 2014 18:52
Re: barevné karoserie, polepy a další věci
Hlavně, aby ti ta nová technika v Rusku taky něco vydržela a šlo to taky někde spravit.
Avatar - romgator
16. 4. 2014 20:21
Re: barevné karoserie, polepy a další věci
Jistě v tom máš pravdu, ale pokud tyto změny neučíní, Lada a další nikdy nepřekročí stín typických ruských vozů.
Avatar - dolfi
16. 4. 2014 18:54
Zavřít firemní bránu a klíč zahodit
;-)
Rozbalit vlákno
5
16. 4. 2014 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2014 20:57
Re: Zavřít firemní bránu a klíč zahodit
Ďalší mudrlant... :*) :no:
Avatar - šmoula nešika
16. 4. 2014 21:31
Re: Zavřít firemní bránu a klíč zahodit
Á, už je tu zase ten, co si nevidí na špičku nosu... :-!
Avatar - sushi7474
17. 4. 2014 00:15
Re: Zavřít firemní bránu a klíč zahodit
Hehe :yes:
17. 4. 2014 05:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
16. 4. 2014 19:12
Výsledky ankety...
Výsledky ankety ukázali, že záujem by bol len o Ladu 4x4 bez úprav.
Za tento variant hlasovalo 130% zúčastnených...

Myslím že táto anketa hovorí sama za seba. Pred 30. rokmi ponúkali na západe imidžovejšie Nivy ako teraz v návrhoch. 8-s
Asi by som na mieste Renaultu dal od tejto značky ruky preč, pre istotu.
Rozbalit vlákno
3
16. 4. 2014 20:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
16. 4. 2014 21:54
Re: Výsledky ankety...
Na spoluprácu a hlavne jej ovocie som celkom zvedavý. Myslím, že až teraz to začne byť zaujímavé. Renault by mal mať z AvtoVAZu už 50% v priebehu tohto roka. (oprav ma ak sa mýlim).
Vidím ale že to máš celkom naštudované. Kľudne napíš viac o budúcnosti tejto aliancie ak vieš. Čo sa chystá, ako chcú Ladu profilovať, či bude vyššie orientovaná ako Datsun. Rád sa dozviem viac.
Zatiaľ mám voči Lade jednoducho predsudky.
16. 4. 2014 22:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2014 19:37
lada
a co bude s konceptom x ray? bude z toho nieco? [odkaz] a tak som sa na neho tesil ;-\ .. asi je to v pr.deli no skoda

lada uz potrebuje nieco nove.... moderne, takto sa nikdy nepohne dalej ked bude stale vyrabat preznackovane stare auta...
Rozbalit vlákno
14
Avatar - pumpkin
16. 4. 2014 19:44
Re: lada
Už na ňom súdruhovia usilovne pracujú. Ak všetko dobre pôjde, premiéra by mohla byť začiatkom roka 2025.

Ok, už asi stačilo kopancov do Lady. Zatiaľ si ich ale zaslúži.
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2014 19:54
Re: lada
ak by predaje lady nadalej klesali z roka na rok takym tempom ako klesaju poslednych 5 rokov tak za 5-7 rokov bude o poziciu jednicky v rusku bojovat renault s kiou.... a lada bude v hlboko poli porazenych..... je to hruza ze fakt ti chlapci nevedia spravit uz konecne nejaku normalnu modernu ladu aspon na urovni dacie.... nieco vlastne a konecne nieco aspon trosku schopne .... som sklamany.... x ray vyzeral byt vazne podareny pokus " o navrat" medzi normalne znacky ;-\

a sucasna granta? aj ked sa snazim byt optimisticky naladeny.. ziadna slava to nie je [odkaz] uz to chce nieco nove a moderne.... inak lada skutocne nemoze dalej prezit a to ani v samotnom rusku.... nie to este mimo neho
Avatar - pumpkin
16. 4. 2014 20:20
Re: lada
Lada si bez výraznejšej pomoci zo západu nepomôže. Otázne je, či o ňu stojí. Zatiaľ vyzerá, že ani nie.
Áno, predaj Lady rýchlo klesá a ani sa nečudujem. Už si aj domáci uvedomili kde je dnes konkurencia. Nehovoriac o dovoze lacných jazdeniek z Ázie.
Avatar - petrumr
16. 4. 2014 20:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2014 20:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2014 21:01
Re: lada
Nič v zlom, ale s tými súdruhmi opatrne, kamoš. Nehaň dobu, o ktorej veľa nevieš, ani ľudí, ktorí v nej museli prežiť.
Avatar - pumpkin
16. 4. 2014 21:37
Re: lada
Snažím sa to držať v automobilovej rovine, tak zbytočne neodbočujme. Reč je stále o Lade ako automobilke.
Avatar - sushi7474
17. 4. 2014 00:24
Re: lada
Mno, myslim, ze sme mali moznost tie vydobytky do roku 89 vidiet na vlastne oci. (Mimochodom . bol si vtedy v Rusku/ ZSSR?) A sovietsky imperializmus, nech si strcia do ... ved vies kam.

Je to okupantska chamrad, ktora je schopna produkovat tak tanky, obrnene transportery a jednorazove ponorky. Len skoda, ze ich je tolko - zblbnuta masa bez vlastneho rozumu zavisla na alkohole - to je naozaj nebezpecna kombinacia...

Spat k autam - za poslednych 30 rokov nevyprodukovali jedine konkurencieschopne osobne auto - to o ich inovacnom potenciale vypoveda viac ako 10 rusofilskych prispevkov - co povies? :-)
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 08:47
Re: lada
Co takový Ekranoplán LUN či raketoplán buran, který narozdíl od US space shutle měl daleko lepší ochranu (mam na mysli ty slavné destičky) a halvně uměl sám přistát skrze navádění počítačem, to space shuttle nikdy nedokázal až do konce své aktivní služby!!

Auta byly licenční produkty nebo okopírované americké stroje, přizpůsobené ruským podmínkám. Ale těch změn tam bylo vždy hodně.
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 08:50
Re: lada
Pst! NASA potřebuje Rusko aby mohla vůbec do kosmu díky ruským raketám, USA nastrkala peníze do světových revolucí, prostě nemá. Nemá... ;-)
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 08:59
Re: lada
Tak tak.....nebýt Koroljova, tak američané dneska sedí v Houstonu a koukaj se na vesmírnou stanici akorát tak na počítači....

Do space shuttlů sháněli prý dokonce komponenty na ebay a od fandů, neb počítačové vybavení těch raeaptoplánů bylo až do konce aktivní služby na úrovni 80. let, to byla taky modernizace , že :o))
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 09:00
Re: lada
A to nemluvím o tom, že armády nato přepravují na místa konfiktů a misí ukrajinské a ruské přerpavní firmy a to nejvíce s letedly typu Antonov....

Sranda, že >:D
Avatar - Aladeen
19. 4. 2014 21:08
Re: lada
Už je potvrdený nový model , Lada Vesta ;-) Ten bude mať dizajnové prvky Xray
Avatar - Dylan McKay
16. 4. 2014 20:58
Já se nesměju
Smějete se ruským vozům? Češi a Slováci, vždyť jako cvičený opice montujeme cizí auta, a považujeme se za automobilové velmoci. Až se prodeje aut, na kterých stojí náš průmysl propadne, pak se z toho zase pose.reme. A automobilky opět vyděračsky natáhnou ruce ke státu...
V Rusku se taky montuje všechno možný, i Škoda, ale trh je to obrovský, a pro Evropu sakra důležitý. A my si to jenom kvůli hrstce zločinců z majdanu hloupě kazíme.
Rozbalit vlákno
65
Avatar - 3_diamanty
16. 4. 2014 21:04
Re: Já se nesměju
ty o voze a vacsina vyssie o koze.....

debata je o lade ako takej... o jej nekvalite a jej perspektive a jej buducnosti....
Avatar - twistedTSD
16. 4. 2014 21:35
Re: Já se nesměju
Snad spíše kvůli invazi (pardon, invazím) a narušování evropského míru...Ale dost už těchto debat, očividně to zde naprosto k ničemu nevede.
16. 4. 2014 21:53
Re: Já se nesměju
Drsné, ale je to tak.
16. 4. 2014 21:55
Re: Já se nesměju
Tak pardon, ale na tohle je třeba reagovat - Rusové se k Ukrajině chovají, jako by byla jejich majetek či kolonie, která nemá právo na samostatnou existenci. Je to odporný imperialismus nejhrubšího zrna. A míra okrádání běžných Ukrajinců od Janukoviče a jemu podobných je i v českých podmínkách nepředstavitelná - možná jsi viděl v televizi exkurzi do jeho sídla... Takže se nediv, že se místní obyvatelé už vzbouřili. Opravdu nevím, o jakých "zločincích" z Majdanu mluvíš. Zločinci tam byli jen ti, kteří začali ze střech střílet do demonstrantů... 8-s :no: :no: :no: Pokud se bude Rusko vůči Ukrajině chovat i nadále tímto způsobem, měl by Renault sbalit fidlátka a z Togliatti se urychleně stáhnout. Ať si tam ty své ruské povozy bastlí tento věčně rozpínavý, tupý a zaostalý národ sám!
Avatar - Dylan McKay
16. 4. 2014 22:05
Re: Já se nesměju
Každá vláda dosazená pučem končí špatně, a ta samovláda v Kyjevě, která žije jenom ze lži pod ochranu Pravého sektoru nedopadne jinak. Média skloňují pouze majdanovce a Rusy, ale teprve miliony Ukrajinců ukážou co chtějí. Znám názory spousty Ukrajinců a jejich rodin.

Renault má odejít z Ruska? Takže i Škoda? >:D
16. 4. 2014 22:48
Re: Já se nesměju
"která žije jenom ze lži"

Jak si muzes byt tak jisty, co je lez a co pravda? Tajne sluzby pracuji na obou stranach na plne obratky, aby to neslo poznat...
Nemam iluze o USA ani Rusku. Rusko si haji svou sferu vlivu a USA dela to same - jen si nejsem jist, jestli to USA dela zrovna ted na Ukrajine nebo se Ukrajina sama snazi vymanit ze sfery Ruska.

(Nekterym) mocnym je jedno, kolik (obycejnych) lidi umre. Hlavne ze prosadi nejaky svuj zamer nebo aspon vyzkousi nejakou strategii. Pripomina mi to Silene smutnou princeznu a ty dva "piklire"...

Kez Ukrajinci budou mit dostatek svobody (a odvahy), aby mohli vyjadrit svuj nazor. Rozpoutat obcanskou valku asi nebude az zas tak obtizne... bohuzel...
16. 4. 2014 23:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2014 22:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2014 22:21
Re: Já se nesměju
Já jsem jenom zděšený, jak mají někteří Češi krátkou paměť. Jakoby by zapomněli na srpen 1968 a následnou dvaadvacetiletou okupaci, na to jak se tady Rusové chovali a jakou vládu tady hlavněmi svých tanků po dvě desetiletí drželi. Jediné, co mě dnes uklidňuje je, že jsme členy NATO! ;-) :yes:
Avatar - Dylan McKay
16. 4. 2014 22:34
Re: Já se nesměju
...ještě vzpomínej na Kelty, na Vikingy, na křížové výpravy, na to jak nám upálili Husa, na Švédy, na Napoleona, na Mnichovskou dohodu aneb zradu západu, na rok 1939...
16. 4. 2014 22:49
Re: Já se nesměju
Historia magistra vitae.
Z čeho jiného chceš čerpat?
16. 4. 2014 22:54
Re: Já se nesměju
Promiň Dylane, ale tato tvoje reakce je vzorová ukázka vrcholné demagogie, která u některých jedinců nastupuje vždy, když jim dojdou konkrétní protiargumenty... :no: :no: :no:
Avatar - Dylan McKay
16. 4. 2014 22:58
Re: Já se nesměju
Počkej 14 dní, a pak s omluvou napiš znovu...
Avatar - twistedTSD
17. 4. 2014 08:23
Re: Já se nesměju
Tak to pozor. Je snad naprosto nezbytné na historii nezapomínat, poučit se z ní a neopakovat stejné chyby... Byť 'zapomínání' je přímo česká specialita...
17. 4. 2014 08:33
Re: Já se nesměju
S tím zapomínáním máš pravdu. Nějak se zapomělo, že naprostá většina držela za komoušů hubu a krok. Dneska je každej hrdina a za všechno může Rus.
Avatar - twistedTSD
17. 4. 2014 12:16
Re: Já se nesměju
Co tím chce básník říct? Že máme držet hubu a krok, když nedaleko od nás dochází k až děsivému porušování mezinárodních dohod a demokratických principů? O tom, že "za všechno může Rus" jsem však nikdy nikde nic nepsal - nic není jen černobílé.
17. 4. 2014 15:14
Re: Já se nesměju
Možná kdyby jsme v určité chvíli tu hubu držely (a nejen my), tak by dnes nemusela být Ukrajina před rozpadem. To děsivé porušování mezinárodních dohod a demokratických principů nějak nechápu. Nebo spíš nevím, z které strany by to mělo být. Pokud jde o Krym, tak přej místním lidem, že to proběhlo celkem v pohodě. Také to mohlo dopadnout jako v Jugošce. To by pak kdejaký demokrat nevěřícně koukal a kroutil hlavou, co se to vlastně stalo.
Avatar - twistedTSD
17. 4. 2014 16:49
Re: Já se nesměju
Co tím máš na mysli? Majdan se vyvíjel víceméně bez ohledu na EU, která se pokoušela o rozhovory mezi oběma stranami.

Také to mohu dopadnout tak, že by se s Kyjevem pokusili o dialog a vyřešili situaci na Krymu legitimním a nenásilným způsobem. Ne že tam napochodují vojska velkého bratra, Krym společně s domobranou zaberou a ještě ukořistí ukrajinskou vojenskou techniku. Fakt, že to mohlo dopadnout i hůř, nijak nesnižuje vážnost situace.

Mimochodem, že ani současná ukrajinská vláda není úplně v duchu demokratických principů, si samozřejmě uvědomuji. Volby v co nejbližším termínu jsou nutností.
16. 4. 2014 22:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 4. 2014 23:00
Re: Já se nesměju
Srpen 1968 a dnešní situace na Ukrajině se dá porovnávat v tom, že se tento stát teď taky klepe strachy, aby k nim nevpadla po zuby ozbrojená armáda vedlejšího většího a vojensky mnohem silnějšího státu, aby jim zabránila v prozápadní a demokratické orientaci. Ale máš pravdu, že mnohem bližší ke srovnání se současným děním na Ukrajině je jiná situace z naší pohnuté historie - řádění Henlainovců a německých agentů v našem pohraničí v roce 1938, jejich snadha o připojení k Říši a následná reakce Hitlera, který musel "chránit" své soukmenovce před "českým terorem"... Teď tento osvědčený scénář využívá Putin a jeho nohsledi 8-s
P.S. Co se týká let 1948-1968, máš samozřejmě pravdu, ale puč v roce 1948 u nás provedli komunisti vyškolení v Moskvě a většina českého národa jim na to v důsledku prožitků z krize v 30. letech a Mnichova bohužel skočila. Když si to uvědomili, bylo už pozdě. Doplácíme na to dodnes všichni a ještě dlouho budeme, mohli jsme se tady už někdy od 60. let mít jako v Rakousku či Švýcarsku a možná by Škoda koupila Volkswagen a ne obráceně, nemluvě o tom teroru, který by tady nebyl. A jen tak na okraj, ten teror v 50. letech zde probíhal na rozkaz Stalina a pod bedlivým vedením ruských poradců...
Avatar - Dylan McKay
16. 4. 2014 23:24
Re: Já se nesměju
Jak víš, že se stát klepe strachy? Turčynov, Jaroš a Jaceňuk určitě. Ale rozhodující jsou volby- bez hrozeb Pravého sektoru a bez účasti Ruska. Tomu ale ať platí za plyn.
16. 4. 2014 23:30
Re: Já se nesměju
Skutečně svobodné volby na Ukrajině Rusové nikdy nepřipustí. A platby Ukrajiny za plyn jsou nepravděpodobné, protože kde nic není, ani smrt nebere. Ta země je totálně vykradená od Janukoviče a spol, a samozřejmě i jeho předchůdců(kyň)... Můj odhad je, že se ta země rozpadne. Západ půjde směrem k EU, východ směrem k Rusku. Nakonec by to asi bylo nejmenší možné zlo. Snad to neskončí úplnou válkou, to by byla tragedie.
16. 4. 2014 23:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
16. 4. 2014 23:31
Re: Já se nesměju
terorizovat své občany mohl i Gilgit >:-[] :yes: když né tehdá tak nyní dohání to, že tehdy leda tahal kačera >:D njn diskuze o Ladě jak hrom, hovnajovci se přišli akorát pohádat jaká klasika ;-\
Avatar - rokyta.p
16. 4. 2014 23:32
Re: Já se nesměju
terorizovat své občany mohl i Gilgit >:-[] :yes: když né tehdá tak nyní dohání to, že tehdy leda tahal kačera >:D njn diskuze o Ladě jak hrom, hovnajáci se přišli akorát pohádat, jaká klasika ;-\
16. 4. 2014 23:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - vabis
16. 4. 2014 23:46
Re: Já se nesměju
chlapi, běžte už spát, všichni!
16. 4. 2014 23:35
Re: Já se nesměju
Ano, naprosto s tebou souhlasím, v českém národu jsou již po staletí zakletí i strašliví démoni - závist, podlézavost a udavačství. Hluboce se za to jako Čech stydím. Ovšem pokud panují "příznivé" podmínky (vytvořené totalitním násilným režimem), z každé společnosti vyleze ta největší lůza a špína a neštítí se nejhorších zločinů. A po únoru 1948 k tomu měla ideální příležitost (v menší míře i po Bílé hoře, po Mnichovu či po roce 1968).
Avatar - sushi7474
17. 4. 2014 00:59
Re: Já se nesměju
Well said!

Ta "schopnost prezit" - samozrejme v medziach zakona a povolenia lokalnych gubernatororov - to ma znacna cast nasho obyvatelstva asi uz v DNA...
Avatar - dal
17. 4. 2014 14:15
Re: Já se nesměju
To členství v NATO by nás neochránilo, jsme moc malí a bezvýznamní. Každý by si rozmyslel jít s Ruskem do konfliktu.
17. 4. 2014 00:16
Re: Já se nesměju
Čo viem tak ruské autá sú nekvalitné a majú katastrofálny servis ... asi to bude príčinou prečo sa veľmi nepredávajú ... resp. sa nepredávajú vôbec ....

A montujú sa tam autá len preto, aby obišli clo .... to čo sa tam reálne vyrába u nás šancu nemá ....

Osobne ani nepoznám jediného majiteľa novšieho ruského auta ....
Avatar - sushi7474
17. 4. 2014 00:27
Re: Já se nesměju
Ach boze... - dalsi rusofilsky posluhovac. Dobre platia v KV/ ML?
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 00:34
Re: Já se nesměju
Miluju reagovat na pravdoláskaře, co mě nazve rusofilem, bolševikem, soudruhem, milicionářem nebo teroristou.
Avatar - sushi7474
17. 4. 2014 00:43
Re: Já se nesměju
Imaginarny "*" bude asi niekto, koho vidis kazde rano v zrkadle - neviem, ale ani ma to nezaujima.

Z Tvojej uvodnej reakcie zial nic ine, ako servilnost a posluhovanie agresivnemu dikatorovi nevidiet. Pripominas vsetkych tych slabochov, ktori radsej obetoval "slobodu niekoho ineho", aby docasne ziskali isty komfort.
Ako ukazuje historia - predstava dohody s agresivnym diktatorom je len mytus - ale u teba tato viera zjavne stale funguje.

P.S.
Pravdolaskar? Skor niekto, kto ma s ruskou (pohrichu) kulturou osobnu skusenost a vie, ze kto sa nepouci zo svojej historie, musi si ju proste zopakovat...
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 00:51
Re: Já se nesměju
Agresivní diktátoři jsou ti, co pod heslem humanitární bombardování vraždí civilisty, a odposlouchávají své spojence.
Historie nebude trvat déle než 14 dní. Uvidíš. No, i když ty si to vyložíš po svém... >:-[]
Avatar - sushi7474
17. 4. 2014 00:55
Re: Já se nesměju
Nemam potrebu preferovat Amikov - ale mam zasadny problem verit gaunerom z Moskvy. (Myslim, ze to je z kvazi-civilizovaneho sveta jediny narod, ktory poslal 10-ky milionov svojich ludi na smrt - spravne? )
17. 4. 2014 06:53
Re: Já se nesměju
Člověče, nepleteš si trošku SSSR a Rusko? On i ten Stalin nebyl Rus.
17. 4. 2014 07:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 08:50
Re: Já se nesměju
Jediný národ? Co německo, čína, usa (ano indiáni, že + slavná 50. léta.....v kolonce sebevraždy a nejasná úmrtí blyo v té době tak 60% vinou tajných služeb) a africké země s diktátory, jižní ameriky a války geril s vládami atd.

Opravdu, rusko byl jediný národ, co psolal své lidi na smrt. Dovol, abych se zasmál >:D
17. 4. 2014 00:33
Re: Já se nesměju
Smutné je, že jako Čech nevíš, že tady se auta nejen montují, ale i vyvíjí. Je snadné mluvit o cvičených opicích, pokud bys měl trochu více rozhledu v odvětví, tohle bys nemohl vypustit. V oblasti vývoje automobilů tady máme možnosti o kterých se vývojářům v Rusku může jenom zdát (a nevěřím že se tato situace v brzké době změní).
A k tomu zbytku - vypadáš jako zástupce moderní generace: Proč mít na něco komplexní a nezaujatý názor? Raději mít velmi jednoduchý a plochý názor, nejlépe podle toho, abych maximalizoval zisk.
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 00:44
Re: Já se nesměju
Já mám dost nezaujatý názor. Nejsem ani proti Rusům, ani proti Ukrajincům, mezi nimiž mám mnoho přátel, jsem proti převratu na Ukrajině. Jsem zastáncem svobodných voleb, a ty a ostatní fandíte násilným revolucím- jinak to nevidím.
Avatar - sushi7474
17. 4. 2014 00:52
Re: Já se nesměju
Hehe "nezaujaty" - cital si svoje prispevky vyssie?:

"V Rusku se taky montuje všechno možný, i Škoda, ale trh je to obrovský, a pro Evropu sakra důležitý. A my si to jenom kvůli hrstce zločinců z majdanu hloupě kazíme."

Takze inymi slovami - ak na tom (zatial) zarabame, je to vlastne v poriadku...

Snad je pane Svihaku vhodny cas vratit sa k otrokarstvu a pogromom na Zidov - v minulosti to malo predsa pozitivny ekonomicky efekt, takze je nacase to zopakovat - no nie?!

P.S.: Nechce sa mi verit, ze si ludia z nasich koncin nepamataju, ako sme boli pod okupaciou Nemcov (kratkou a krvavou) a Rusov (dlhou a destruktivnou)...
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 01:02
Re: Já se nesměju
Co na tom nechápeš? Majdanovci nejsou všichni obyvatelé Ukrajiny! Hrstka lidí z opozice, Pravý sektor, Čečenci a možná bezvýznamné množství občanů prostě nejsou celá Ukrajina! Armáda odmítá poslušnost nelegitimní vládě. Každý ví, že je situace takto neřešitelná, a Ukrajina se kvůli zpackané revoluci rozpadne. Nepřekrucuj moje příspěvky, buď tak hodný, když už se známe...
Avatar - sushi7474
17. 4. 2014 01:09
Re: Já se nesměju
Citoval som Ta, takze svoje slova si pripadne interpretuj odlisne...
Avatar - JirkaV8
17. 4. 2014 07:28
Re: Já se nesměju
Dylane McKayi, co se dějě? Kelly nebo Branda ti nedala? Píšeš tady bludy. Jsi levičák, hovajovec či kriminálník? Majdan nejsou vůbec čečenci !!! Majdan jsou normální ukrajinci, kterým se nelíbí staré pořádky a rozkradená země. Nemají maskáče a vodku. Mají počítač, umí anglicky a chtějí na západ.

Na radnicích, na kostelech, na hřbitovech , ve výlohách obchodů mají banderovské a národní vlajky. Ano nepálí pneumatiky na ulici, nicméně revoluci resp její myšlenku podporují. Když byli první příznivci revoluce mrtví, byla celá cesta od Lvova do Starého Sambiru lemována svíčkami !!! Dodnes jsou na ulici věnce s fotkami mrtvých a květinami, kde obyčejní lidé zapalují svíčky. Nepindej a zajeď se podívat.

Ve větší čási UA chtějí revoluci a změnu a díky Adolfu Putinovi to mít nebudou. NATO/EU atd jim nepomůže, protože nemají ropu tak jsou bezcenní. Pravdu máš leda v tom, že s demokracií moc neumí zacházet, stejně jako my, takže po revoluci se tam nasáčkují stejně zloději stylem drzejší bere. Za lezení rusům do zadku by měli aspoň formální státní záruky, jako když dítě dostane bonbón co bylo hodné.
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 07:39
Re: Já se nesměju
Už jen kvůli těm pindům na úvod jsem to ani nedočetl, zkus to jinak... Nebo jsi fašista?
17. 4. 2014 07:35
Re: Já se nesměju
Ukrajincům přeju jenom to nejlepší, ale opravdu jim není co závidět. Je to nešťastná země na pomezí dvou civilizací - euroatlantické a rusko-asijské. Historická zkušenost našeho (a nejen našeho) národa je ovšem naprosto jednoznačná - z Východu k nám nikdy nic dobrého nepřišlo. Rusko, to je nesvoboda, zaostalost a naprosté pohrdání lidskými právy. Tak to vždycky bylo, je a bohužel i bude. Proto je třeba se od této říše zla držet pokud možno co nejdál. Kdo to ani dnes nechápe, nevidí si ani na špičku nosu!
17. 4. 2014 07:45
Re: Já se nesměju
Patříš mezi lidi, kteří jsou schopni nenávidět jiný národ. Patříš mezi lidí, kteří se nechají lehce zmanipulovat a kterým pak ve jménu dobra zůstane na rukou krev. Zkus používat vlastní rozum a nenech se zblbnout k nenávisti k jakémukoliv národu.
17. 4. 2014 08:05
Re: Já se nesměju
Luxus "mít vlastní názor" máme dnes jen díky tomu, že jsme se už zaplaťpánbůh vymanili ze sféry ruského vlivu, jestli ti to ještě nedošlo. Zkus vzít transparent podporující svobodnou Ukrajinu a postav se s ním na Rudé náměstí v Moskvě. Myslím, že by si tam s ním vydržel tak 1-2 minuty... Bylo by to velmi podobné, jako když to pár ruských hrdinů udělalo v roce 1968 s odsouzením tehdejší ruské invaze do ČSSR... Ale já už se ničemu nedivím, někteří Češi jsou prostě nenapravitelní rusofilové, dokonce i po našich zkušenostech z dob komunismu, je to nějaká psycho-patologická záležitost či co....
17. 4. 2014 08:13
Re: Já se nesměju
Jestli jsi si dovolil mít vlastní názor až po listopadu, pak už se nedivím, že tady jen přežvejkáváš ty nacionalistické bláboly, které třeba v Jugošce vedly k obrovské tragédii.
17. 4. 2014 09:03
Re: Já se nesměju
Aha, takže předpokládám, že ty jsi před listopadem 1989 minimálně podepsal Chartu 77 a pak šel hrdě pracovat někde do kotelny, když tak napadáš druhé, že? Já to udělat nemohl, protože jsem na to byl příliš mladý.
17. 4. 2014 15:18
Re: Já se nesměju
Já nikoho nenapadám. Jen mně už leze na nervy to věčné vymlouvání se na ostatní bez nějakého náznaku sebereflexe.
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 08:24
Re: Já se nesměju
Postav se na Majdan s Ruskou vlajkou, a podřežou tě banderovci... Ale vypadá to, že se karta obrací. Ukrajinci vidí jaký dobytek se chopil moci.

Kdyby změna vzešla z voleb, nenapíšu ani slovo. Ale převrat nikdy neuznám. To se dělá v Africe, ne v Evropě.
17. 4. 2014 08:34
Re: Já se nesměju
Aha, takže neuznáváš ani náš listopad 1989, že? Ten přece taky nevzešel z voleb...
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 08:40
Re: Já se nesměju
Chytáš za slovo jak děcko. Měli jsme to štěstí, že ze všech stran nebyly zbraně, a že nemáme tolik nerostného bohatství. Navíc to byla vlna několika států. Snad to nechceš srovnávat s Ukrajinou, kde už byla i Oranžová revoluce, a hle jak to zase dopadlo! >:D
17. 4. 2014 08:58
Re: Já se nesměju
Ano situace v Ukrajině 2014 a v ČSSR 1989 se opravdu nedá srovnávat, ale ty jsi to postavil tak rezolutně, že jsem na to musel reagovat. Jistě se shodneme na tom, že Ukrajina je mimořádně nešťastná země. Obrovská ruská národnostní menšina, bída, k tomu Černobyl, ohromný výskyt lidí nakažených AIDS... Ty lidi tam v minulosti strašlivě zkusili, to si vůbec nedovedeme ani představit (válka mezi rudými a bílými, pak uměle vyvolaný hladomor Stalinem - 3 miliony mrtvých, pak 2 sv. válka). A žádné světlo na konci tunelu bohužel není vidět ani teď....
Avatar - Barrichello
17. 4. 2014 09:08
Re: Já se nesměju
Jistě, srovnat se to nedá, nebot zde v roce 1989 k žádné revoluci nedošlo, byla to dohoda mezi vládnoucí garniturou, STB a disidenty o klidném předání moci výměnou za to, že se nikomu z bývalích elitních představitelů moci nic nestane.

Gorbačov ani delegaci komunistů v listopadu a prosinci 1989 nepřijhal a z KGB šly rady typu dělejte si tam co chcete, ale nasazení armády a síly výrazně nedoporučujeme.

Chce o tom ovšem něco vědět a nežít z informací, které vypouští ofiko média, ty mají totiž se skutečným stavem pramálo společného.
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 07:47
Re: Já se nesměju
Ten palec dolů není můj...

Taky přeju Ukrajincům to nejlepší, ale ani od západu nepřijde nic dobrého. MMF už se těší, na Ukrajině je stále co brát. Jediný kdo Ukrajině pomáhá je paradoxně Rusko, západ platil zatím pouze Majdan. Ve stylu Egypta, Lybie, Sýrie

I Albrightová si urvala z Kosova co se dalo, přesto je krvavá Madla v očích primitivů hrdinka. Bombardování Srbů je největší ostuda novodobých dějin. Nic podobného se nesmí opakovat.
17. 4. 2014 08:39
Re: Já se nesměju
Uznávám, že Kosovo je velmi kontroverzní záležitost a Srbů mi tehdy bylo líto. Ale že byl Miloševičův režim taky svinstvo, v tom se doufám shodnem. Podobně je tomu i v severní Africe. Když tam padne nějaký krvavý diktátor, okamžitě se tam tlačí fanatičtí muslimové, kteří také vraždí na potkání kohokoliv, kdo nesdílí jejch víru. Takže je to z louže pod okap...
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 08:41
Re: Já se nesměju
Arese, přesně tak.
17. 4. 2014 09:06
Re: Já se nesměju
Jsem rád, že jsme se nakonec shodli :-) A konec debaty o politice, auta jsou přece mnohem zábavnější téma! ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 09:10
Re: Já se nesměju
Zrovna auto řeším. Blbec jsem prodal všechny Priusy, protože jsem měl rezervovaný Prius solar, a oni ho "omylem" prodali! Dnes jedu metrem do školy, celou noc jsem nespal, zase zabloudím! >:D
17. 4. 2014 09:16
Re: Já se nesměju
To jsi jako vlastnil nějaký Priusový autopark? Proti gustu žádný dišputát, ale přiznám se, že toto auto opravdu není můj šálek kávy. Já si totiž chci jízdu užít a ne se jenom vozit. Ale uznávám, že Prius je pozoruhodné, mimořádně spolehlivé a úspěšné auto, o tom žádná!
Avatar - Dylan McKay
17. 4. 2014 09:26
Re: Já se nesměju
Priusem jsem si všechno pokazil. Jakékoli auto je teď podezřelé, žádnému nevěřím. Ani jedinou korunu jsem nemusel vydat navíc za provoz 4 Priusů. A že jsem dříve do aut nacpal peněz!
Avatar - Aladeen
19. 4. 2014 21:08
Re: Já se nesměju
:yes: :yes: :yes: :yes:
17. 4. 2014 09:33
Jasně že Nivu
Si nebudu kupovat přeznačkovanýho Logana. Ale bral bych bílou s modrými pruhy ala Návštěvníci, když už
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2014 18:56
Largus je Dacia ,na první pohled je to vidět
takže Niva
Rozbalit vlákno
0