Novinky
Enzo
11
Byl bych v klidu, Porsche taky umí udělat páteční auta jak se patří😒br />
[odkaz]
Přejít do diskuze
To ano, ale taky neznam jedineho vyrobce aut (vlastne jakehokoliv vyrobce cehokoliv) ktery by se behem roku-dvou dostal z radove tisice kusu na radove statisice kusu. Takovy skok, pokud prijde, prijde postupne. No a prodejni cisla maserati ted prave vykazuji peknou dynamiku. Nerikam, ze se to maserati povede (dohnat Porsche), ale taky bych po jejich rekordnim roce netvrdil opak. 😉
Na podobných problémech je nejhorší, že to může dělat jedna zašitá vada a problém se ti bude dokola vracet.
Čísla prodejů zatím nejsou ani taková, jako u Porsche v době kdy se rozhodovalo jestli zkrachuje a skončí nebo pojede dál. Takže asi stále příliš malá na nějaké jásání. A to je asi také důvod, proč by rádi vybudovali "italské Porsche". Malosériová značka může být Ferrari, ale Maserati se musí dostat mezi sériové výrobce, protože není schopné prodávat za podobné ceny jako Ferrari..
Asi už Fiat nebaví dělat z Alfy italské Audi nebo italské BMW, tak si dávají "lehčí" úkol udělat z Mase italské Porsche. Ve vymýšlení plánů jsou přeborníci, ale nějak se jim ty plány hromadí a furt nic hotového. Aby to jednou neskončilo tím, že z Fiatu budou dělat italskou Škodovku.
Ale některé věci jim jdou skvěle:
[odkaz]
Ale některé věci jim jdou skvěle:
[odkaz]
Bereš mi to z úst. Ja ho (Gibli) osedlal v Bratislavě a měl jsem z interiéru stejný dojem.Zpracování kůže a plastů neodpovídá ceně, kterou žádají.
Tak to ještě budou muset hodně zamakat. Hlavně na kvalitě. Na fotkách to nevypadá, ale v Ženevě jsme si do těchto aut sedl - GT i Ghibli a interiér v reálu je velké zklamání. Vše působí hodně levně, plastově a fórově. Z fotek to ale skutečně poznat nejde.
A v drtivé většině jde o vadu, která se dá řešit částkami v řádu desítek korun.
V tom linku to tipuju na špatně lepené sklo, chybějící či špatně usazenou gumovou průchodku nebo těsnění, kdy se voda dostává do elektroinstalace a dělá tam paseku.
V tom linku to tipuju na špatně lepené sklo, chybějící či špatně usazenou gumovou průchodku nebo těsnění, kdy se voda dostává do elektroinstalace a dělá tam paseku.
Ty dvě tuny to má s Halinou Pawlovskou a Petrem Novotným dokupy.
Pohotovostní hmotnost bez nich je lehce přes 1800kg.
Pohotovostní hmotnost bez nich je lehce přes 1800kg.
S Porsche to jde strmě dolů z kopce už dlouho...to video to potvrzuje, určitě nebude jediný, to se holt pozná ''kvalitka'' od VW, vyrábí to po kvantech a je to samý šmejd. Nebo aktuální průse* s 911 GT3. To je snad nejhorší launch novýho auta za posledních 20 let.
Já jenom vidím, že plány, které vyhlašují ohledně italských značek prostě neplní (na rozdíl od úspěšného Chrysleru) a v takové situaci vyhlašování dalšího plánu na italské Porsche bude bráno publikem už jenom v poloze "italská slibotechna". Myslím, že hodně lidí by ocenilo, kdyby méně slibovali a místo toho dodávali nové modely.
Tak jo.. tak postaví taky SUV.. a pak co?
Malotraktor?
Magoři to jsou... tihle managéři...
😉
Malotraktor?
Magoři to jsou... tihle managéři...
😉
V čems to proboha seděl? Nepleteš si Kia s maserati 😉?
Interiér Ghibli může někomu připadat méně členitý (vyhýbám se slovu jednoduchý), ale materiály jsou naprosto v pořádku. Zpracování v případě maserati i ferrari šlo v posledních letech skokově nahoru. Jak může celokožený interiér působit plastově? Mimochodem např. Cayenne s plastovou (nikoliv koženou) palubní deskou nepůsobí "plastově"? GT sice stále ještě není morálně zastaralý, ale jako modelová řada už kroutí nějaký ten pátek, přesto je v interiéru vše O.K.
Mimochodem který imbecil byl první, kdo tady začal nazývat maserati Mase? Pojďme nazývat audi Au.
Interiér Ghibli může někomu připadat méně členitý (vyhýbám se slovu jednoduchý), ale materiály jsou naprosto v pořádku. Zpracování v případě maserati i ferrari šlo v posledních letech skokově nahoru. Jak může celokožený interiér působit plastově? Mimochodem např. Cayenne s plastovou (nikoliv koženou) palubní deskou nepůsobí "plastově"? GT sice stále ještě není morálně zastaralý, ale jako modelová řada už kroutí nějaký ten pátek, přesto je v interiéru vše O.K.
Mimochodem který imbecil byl první, kdo tady začal nazývat maserati Mase? Pojďme nazývat audi Au.
Jo, jo, nějaká pitomost za dvě eura, kvůli které vymění elektroniky za statisíce korun. Pokud je to ojedinělý problém, tak pravděpodobnost, že to vyřeší, není velká.
Samovolné nastavování zrcátek, nebo sedadel je pak dobrá komedie. Zažil jsem to u Infiniti a je to kuriózní - jako kdyby auto mělo vlastní vůli.
Samovolné nastavování zrcátek, nebo sedadel je pak dobrá komedie. Zažil jsem to u Infiniti a je to kuriózní - jako kdyby auto mělo vlastní vůli.
Vážený kolego, výjimečně s vámi nesouhlasím 😄. Chápu, že tě VW group může kálet, ale prozatím není důvod se obávat, že porsche půjde "zu grund". Jejich jedinou botou z poslední doby jsou ty nové bezpohlavní benzínové třílitrové oturbené šestiválce. Porsche je od prvního dotyku jiný svět, někdy dáme společnou testovací jízdu 😉
Jenze u 911 GT3 je to jedno, protoze to je tak mensinova zalezitost, ze vymena motoru nic stat nebude. Horsi je kdyby to postihlo Passaty. >😁
uz dost,..... nechajme tych nemcov.... vsetci vieme ze uz to neni co bejvavalo
kazdy si dnes kupi co uzna za vhodne....
kazdy si dnes kupi co uzna za vhodne....
Ma talent 😉 ale takto odflaknute auto snad nemozu vyrobit ani v Rusku. To musel montovat 9 rocny syn jedneho zo zamestnancov - prodpokladam, ze toto je jediny takyto kus.
Rád se nechám přesvědčit! 😉 :yes😒br />
Jediné Porsche, ve kterém jsem jel (byť jen jako spolujezdec), bylo 911 GT3 minulé generace. Jízdu jsem si užil, nic se nerozbilo, takže to asi tak horké určitě nebude 😉
Jediné Porsche, ve kterém jsem jel (byť jen jako spolujezdec), bylo 911 GT3 minulé generace. Jízdu jsem si užil, nic se nerozbilo, takže to asi tak horké určitě nebude 😉
Somarina. Na Ghibli som aj jazdil, nielen v nom sedel, a kvalita interieru je uplne porovnatelna s nemeckou triednou konkurenciou. Kedy si naposledy sedel v Ecku?
No plní, třeba Kubang/Levante byl slíben na 2013, pak 2014 a nyní se mluví o 2015
[odkaz]
Takže, jo plní, vždy ten poslední z deseti upravených plánů.
[odkaz]
Takže, jo plní, vždy ten poslední z deseti upravených plánů.
No ale v případě Mase zatím taliáni sliby plní, v posledním roce představili 2 nové modely. Jestli se dočkají odpovídajících prodejů, uvidíme.
Klasika - jels jako spolujezdec v jediném Porsche (a osobně i o tom pochybuju), ale o tom, že to s Porsche jde strmě dolů, máš jasno.
Blá blá blá, ty "petrolheade" >😁
Blá blá blá, ty "petrolheade" >😁
Tato kampan Fiatu sa mi zda vtipna 😄
Na rozdiel od podobneho, ale smrtelne vazneho kuska BMW spred niekolkych rokov:
[odkaz]
Na rozdiel od podobneho, ale smrtelne vazneho kuska BMW spred niekolkych rokov:
[odkaz]
Nejen na kvalite, ale rovnez na hmotnosti. I zakadni Ghibli s dieselem totiz vazi vice nez dve tuny, tedy o nejakych 200 kg vice nez srovnatelny model D3,
2058 kg
[odkaz]
2040 kg
[odkaz]
Maserati se ocividne inspirovalo u Jaguaru, ktery si hmotnosti uz leta vycucava z prstu.
[odkaz]
2040 kg
[odkaz]
Maserati se ocividne inspirovalo u Jaguaru, ktery si hmotnosti uz leta vycucava z prstu.
Hovori tam o kabloch, ze su odizolovane, co som celkom nepochopil, ci to je tam od poslednej opravy, alebo od vyroby, ked napriklad montovali palubnu dosku, tak mohli priskripnut kable alebo to vzniklo pocas jazdy, ked sa ten kabel odieral o ostru kovovu hranu karoserie. Tu vodu tam nasiel, tak preco potom mechanici neopravuju pricinu, ale iba nasledky, ktore uz budu tak rozsiahle, ze by som to auto na jeho mieste uz nechcel - specene kable, kontakty, elektromotory ovladania bocnych skiel a zrkadiel...
Ono takovéto mediální porovnávání pindíků (značek) vůbec pokulhává - viz Seat, co měl být volkswagenovskou Alfou Romeo a přiblížil se jí v porovnání o ostatními koncernovými značkami leda tak po ekonomické stránce. Já Maserati vnímám jako luxusnější a pohodlnější ekvivalent čistě sportovních Ferrari (konec konců leccos spolu sdílejí) a že by zrovna muselo být italským Porsche, automobilka s vozem jednoho neměnného tvaru, které přežívá díky SUV a ošklivé napodobenině Quattroporte - to spíše zavání jedním z mnoha Marchionneho (údajných) žvástů :no:
letos přijímá Mase cca 3500 objednávek měsíčně..tzn cca 42000 prodaných aut za rok 2014 by byl mega úspěch!..nic není nemožné [odkaz]
Není čeho se obávat (krátká zkušenost s QP a GT). Ledaže bys měl takovou smůlu a koupil si auto vyrobené v pondělí nebo pátek >😁 .
Nejel jsem v něm, ale plastový rámeček kolem navigace vrzal i ve stojícím stavu. Při otevřených dveřích byla vidět špatně sešitá kůže. Ghibli se mi moc líbí a uvažoval jsem o něm jako o nástupci meho nynějšího auta.Úplně zavrhnute nebylo, ale trochu se moje nadšení zchladilo. ;-\
To se holt stává (téměř) všem automobilkám. Jen tak z fleku mě třeba napadají dva zdejší stěžovatelé VW...