Novinky
Asi už Fiat nebaví dělat z Alfy italské Audi nebo italské BMW, tak si dávají "lehčí" úkol udělat z Mase italské Porsche. Ve vymýšlení plánů jsou přeborníci, ale nějak se jim ty plány hromadí a furt nic hotového. Aby to jednou neskončilo tím, že z Fiatu budou dělat italskou Škodovku.
Ale některé věci jim jdou skvěle:
[odkaz]
Ale některé věci jim jdou skvěle:
[odkaz]
Myslis ze se jim plan na pozvednuti Maserati nedari? Cisla prodeju jsi predpokladam videl.
Čísla prodejů zatím nejsou ani taková, jako u Porsche v době kdy se rozhodovalo jestli zkrachuje a skončí nebo pojede dál. Takže asi stále příliš malá na nějaké jásání. A to je asi také důvod, proč by rádi vybudovali "italské Porsche". Malosériová značka může být Ferrari, ale Maserati se musí dostat mezi sériové výrobce, protože není schopné prodávat za podobné ceny jako Ferrari..
To ano, ale taky neznam jedineho vyrobce aut (vlastne jakehokoliv vyrobce cehokoliv) ktery by se behem roku-dvou dostal z radove tisice kusu na radove statisice kusu. Takovy skok, pokud prijde, prijde postupne. No a prodejni cisla maserati ted prave vykazuji peknou dynamiku. Nerikam, ze se to maserati povede (dohnat Porsche), ale taky bych po jejich rekordnim roce netvrdil opak. 😉
Já jenom vidím, že plány, které vyhlašují ohledně italských značek prostě neplní (na rozdíl od úspěšného Chrysleru) a v takové situaci vyhlašování dalšího plánu na italské Porsche bude bráno publikem už jenom v poloze "italská slibotechna". Myslím, že hodně lidí by ocenilo, kdyby méně slibovali a místo toho dodávali nové modely.
No ale v případě Mase zatím taliáni sliby plní, v posledním roce představili 2 nové modely. Jestli se dočkají odpovídajících prodejů, uvidíme.
Tato kampan Fiatu sa mi zda vtipna 😄
Na rozdiel od podobneho, ale smrtelne vazneho kuska BMW spred niekolkych rokov:
[odkaz]
Na rozdiel od podobneho, ale smrtelne vazneho kuska BMW spred niekolkych rokov:
[odkaz]
letos přijímá Mase cca 3500 objednávek měsíčně..tzn cca 42000 prodaných aut za rok 2014 by byl mega úspěch!..nic není nemožné [odkaz]
Ono takovéto mediální porovnávání pindíků (značek) vůbec pokulhává - viz Seat, co měl být volkswagenovskou Alfou Romeo a přiblížil se jí v porovnání o ostatními koncernovými značkami leda tak po ekonomické stránce. Já Maserati vnímám jako luxusnější a pohodlnější ekvivalent čistě sportovních Ferrari (konec konců leccos spolu sdílejí) a že by zrovna muselo být italským Porsche, automobilka s vozem jednoho neměnného tvaru, které přežívá díky SUV a ošklivé napodobenině Quattroporte - to spíše zavání jedním z mnoha Marchionneho (údajných) žvástů :no:
Pro mě je Maserati rozhodně víc a kdybych vybíral jdu do Maserati....
Tak jo.. tak postaví taky SUV.. a pak co?
Malotraktor?
Magoři to jsou... tihle managéři...
😉
Malotraktor?
Magoři to jsou... tihle managéři...
😉
Jediné Porsche, ve kterém jsem jel (byť jen jako spolujezdec), bylo 911 GT3 minulé generace. Jízdu jsem si užil, nic se nerozbilo, takže to asi tak horké určitě nebude 😉
Blá blá blá, ty "petrolheade" >😁
kazdy si dnes kupi co uzna za vhodne....
V tom linku to tipuju na špatně lepené sklo, chybějící či špatně usazenou gumovou průchodku nebo těsnění, kdy se voda dostává do elektroinstalace a dělá tam paseku.
Samovolné nastavování zrcátek, nebo sedadel je pak dobrá komedie. Zažil jsem to u Infiniti a je to kuriózní - jako kdyby auto mělo vlastní vůli.
Pohotovostní hmotnost bez nich je lehce přes 1800kg.
[odkaz]
2040 kg
[odkaz]
Maserati se ocividne inspirovalo u Jaguaru, ktery si hmotnosti uz leta vycucava z prstu.
Interiér Ghibli může někomu připadat méně členitý (vyhýbám se slovu jednoduchý), ale materiály jsou naprosto v pořádku. Zpracování v případě maserati i ferrari šlo v posledních letech skokově nahoru. Jak může celokožený interiér působit plastově? Mimochodem např. Cayenne s plastovou (nikoliv koženou) palubní deskou nepůsobí "plastově"? GT sice stále ještě není morálně zastaralý, ale jako modelová řada už kroutí nějaký ten pátek, přesto je v interiéru vše O.K.
Mimochodem který imbecil byl první, kdo tady začal nazývat maserati Mase? Pojďme nazývat audi Au.