je nevytrhne, pravdou je, že předchozí limitovnaé edice už jsou vyprodané, takže jedině pořád dělat nové anovéd edice, dokud je bude někdo kupovat.
Nebo předělat celý vůz popř. ho zlevnit, jiná cesta pro viper asi není
EauRouge
1
Podle posledních zpráv se v lednu a únoru prodalo jen 91 kusů a na skladě mají nějakých 750 aut. Takže je to taková trochu zoufalá snaha udat aspoň něco. Tentokrát to vypadá že se naplnili obavy pánů s kalkulačkami, kteří nechtěli aby nový viper vůbec vzniknul. Velká škoda.
Anonym
0
Je to moc drahý, levnější Vette je lepší, nemá to automat.
Hlavní důvody neuspěchu....
Podobné důvody má Challenger. Na Camro ani Mustang nemá co se týče prodejů. Proč?
1) zastaralý
2) nejdražší ze všech
3) příliš těžký
Ale tam už s tím aspon něco dělaj, bude nový motor V8 Hellcat s ovýkonu skoro 600 HP, 8st. převodovky ZF, nové řízení a další vylepšení...
"LJ"
1
Challenger drazsi a tezsi byt musi,kdyz je podstatne vetsi auto a po vcerejsim faceliftu uz vypada i interier k svetu a myslim,ze viper by nemel dostat automat,jedine pro automat u vipera je zvyseni prodeju a taky mohli by to aspon po par kusech vozit do sveta,tech 700 kusu by se udalo...
Nebo předělat celý vůz popř. ho zlevnit, jiná cesta pro viper asi není
Hlavní důvody neuspěchu....
Podobné důvody má Challenger. Na Camro ani Mustang nemá co se týče prodejů. Proč?
1) zastaralý
2) nejdražší ze všech
3) příliš těžký
Ale tam už s tím aspon něco dělaj, bude nový motor V8 Hellcat s ovýkonu skoro 600 HP, 8st. převodovky ZF, nové řízení a další vylepšení...