Novinky
Auto patří nejsilnější benzín pod kapotou :yes: :-! a co diesel :no: ?
Vůně benzínu 2,0TSI dynamika 294kW, 450 Nm :yes😒br />
PS:- Diesel patří do cpát s DPF emisní prasárny !
Vůně benzínu 2,0TSI dynamika 294kW, 450 Nm :yes😒br />
PS:- Diesel patří do cpát s DPF emisní prasárny !
Tohle mi příjde zajímavější😒br />
[odkaz]
[odkaz]
😉
[odkaz]
[odkaz]
😉
by stála minimálně za úvahu. GTI se prodává přes 6% z prodaných Golfů, eRka přes 2%. To je jenom v Evropě 10 000 eRek ročně. V nějaké limitované sérii by jistě o R400 zájem byl a auto spíš než studie vypadá jako připravené pro výrobu. Otázka spíše je, zda nemají pravdu některá média v tom, že se jedná o předobraz nové RS3, která má skončit s pětiválcem, což by byla škoda..
Tak cesta lehkych 4 valcu je cesta kterou se chystaji jit vsichni z D3. MB to Ackem zacal, pro chystanou M2 od BMW byl 4 valec taky ve hre (nebo jeste stale je, spolu s N55) a Audi zda se to taky vidi jako cestu.
Skoda, vykon neni vse a zvuk a charakter vicevalce zadnej 4 valec nikdy mit nebude.
Skoda, vykon neni vse a zvuk a charakter vicevalce zadnej 4 valec nikdy mit nebude.
A 45 s performance výfukem má lepší zvuk než většina továrních 6válců. Zvuk laděných výfuků s počtem válců nemá až tak moc společného.... nejhezčí zvuk mají laděné výfuky na Harleye a to jsou dvouválce 😉.
[odkaz]
[odkaz]
Sam jsi na to kapnul. 4 valec musi honit zvuk vyfukem a i tak furt zni neprirozene/hrane. Vicevalec zni pekne i sam o sobe a vyfuk zde zvuk spis jen dotvari, ne vytvari. 😉
Motor zní nijak, snad krom varhan jako jsou v12 či ještě v8, záleží na různých detailech, sání, izolaci atd. Měl jsme V6 i V8.
Laděné výfuky dělají senzační věci a není na tom nic nepřirozeného...
Laděné výfuky dělají senzační věci a není na tom nic nepřirozeného...
Motor zni nijak? Promin, ale to muze napsat jen nekdo kdo vzivote neslysel treba M3 s R6, nebo boxer v porsche od boxstra az po 911. Ano, staci 6 valcu.
V dnesni preplnovane dobe uz to nejsou takove perly jako S54 nebo S85, ale furt tam mas pekny podtext ktery z 4 valce jednoduse ani slozite nevykouzlis. Muzes udelat dobrou napodobeninu, vybornou napodobeninu, ale furt to bude jen napodobenina. To je to proc u vicevalci pisi o charakteru.
V dnesni preplnovane dobe uz to nejsou takove perly jako S54 nebo S85, ale furt tam mas pekny podtext ktery z 4 valce jednoduse ani slozite nevykouzlis. Muzes udelat dobrou napodobeninu, vybornou napodobeninu, ale furt to bude jen napodobenina. To je to proc u vicevalci pisi o charakteru.
přesně tak, bohužel v dnešní downsize době to bude už jen hraní si v lepším případě s výfukem v horším případě hlavně u diesel "sporťáků" přidáním reproduktoru a falešným audiem, to když jsem poprvé shlédl před rokem v tv tak jsem smíchy málem spadl z křesla >😁
Když ukazovali TT "420", tak myslím potvrdili, že RS bude mít pořád pětiválec. Pokud však budou dělat Club Sport verzi, tak by tenhle čtyřválec byl ve hře. Nepředpokládám tedy, že by RS3 měla něco jiného.
Já tedy na fotkách vidím manuální převodovku. V Press Media kanclu asi udělali chybičku, v textu zmiňují DSG a na dílně naopak dali do Golfíka manuál. >😁
Počet HP není vše, říkal to už starý pán Ferrari. Jde o převodovku, podvozek, řízení atd atd. Což dodnes x výrobců udělat ani při dobré vůli stále neumí. Nicméně pokud je tu ta možnost, tak proč ne. 300HP (byť v těžším autě) je absolutně chcíplých, okolo 500HP je pro 2t sedan ideál. Pak už to spíš o řidičském umění (a nerozumu?). Takže Golf se 400může být úplně v pohodě. Jestli vypadá asexuálně nebo ne je neúplně jedno, po projetí stejně budou koutky nahoru. O gumování a žaludku v krku můžou uvažovat tak majité 1200 ccm atd či džínové bundy z tuzingsrazu. Kdo si někdy zkusil proměnit s něhou a samozřejmostí, jak mrknutí oka krásné dívky 160 na 220 ví o čem je řeč. Kdo nezná, stejně nepochopí a dá tu mínus. Jde jen o to jaká sorta čtenářů se zde pohybuje.
kolika konmi ve svem civilnim aute disponujes, kdyz se odvazujes tvrdit, ze 300 je chciplych? Tady se pise o aute na normalni silnici...
momentálně w221 500= 387 😐 , ale láká w221 63= 525 😄 byť sedan s automatem vs sportovní hot hatch je něco trochu jiného. Prvně jmenované sportovní nebude prostě nikdy, jde spíš o pohodu a nadhled. ...jj normální silnice, traktor, felda, bus, tdička , přechody, hlídkující passat se kterým se často umsíváme z okýnka do okýnka ale zatím jsme nikdy nestavěli >😁
navíc to nikdo neocení, 400 koní v tuctovém autě...
nepochybne aj taka 200 konova toyota GT86 by bola lepsou volbou na okrsky ako nejake 500 konove golfy 😉 a este by bol v nej clovek vacsi frajer
V nekterych pripadech (a dovolim si tvrdit ze cim horsi/prumernejsi ridic tim vic to bude platit) jednoduse "vic" skutecne znamena vic.
Sam bych si onoho golfa nekoupil ikdybych na nej mel (blizsi mi je filozofie caymanu/boxstra), ale pochopim kdyz tak nekdo ucini. 😉
Ad hmotnost:
1420kg na 400k auto s pohonem 4*4 co odveze 5 lidi mi neprijde moc, urcite to neni ideal, ale pri narazce na vysokou hmotnost bych si rad precetl seznam 400k a vice nez 2 mistnych konkurentu co to zvlada s nizsi hmotnosti. 😄
Jak nikdo neocení spoustu koní v obyčejném autě bylo vidět třeba na Focusu RS II anebo na každém tuning sraze...
400hp v nižší střední se 4x4 a 1420 kg rozhodně není šílená váha, právě naopak. Porovnatelný A45 AMG 1555kg.
navíc porovnávat podvozek, rám, brzdy, materiály, řemeslné zpracování a výbavu 911 se social edition golfu je už vůbec nefér vůči golfu >😁
Dej jeden příklad hatche se 4x4 který má méně než 1420 kg..
ale postavme si otázku jinak, proč 4x4 protože kdyby golf nebo jiný HH nad 300 koní neměl 4x4 tak je nepoužitelný a jsme u jádra věci 😉
ale hlavní je že lidi to koupí a o to jde, proč platit x tísíc víc za sporťák když tu máme praktický skorosporťák že, holt demence dnešní doby 😉
Ano každý hatch je kompromis. Ale za třetinovou cenu než třeba ta 911. Takže proč ne.
A položme si otázku, proč má ta 911 tak příšernou váhu když i tuctový hatch ji má nižší? 😉
911 že má příšernou váhu >😁 to jsi psal v hospodě po 8 pivech ne >😁
kdyb měl Golf velikost 911, byl tak precizní, složitý, měl tak luxusní a vybavený interier, tak by vážil minimálně 1800 kg
Nejsou 50 léta minulého století a neporovnáváme VW Brouk vs Porsche 356 😉
S psaním nesmyslů o příšerných vahách jsi tu začal ty. Když je podle tebe 1420kg v autě nižší střední se 4x4 a 400hp příšerná váha, tak 1520kg Carreře 4S je přímo váhové obludárium. >😁
otevři si pana gůůgla a podívej se jak se od základu dělá 911 a jak se dělá golf a potom pochopíš co je AUTO a auto
Já se nehádám o to co je AUTO a auto, jistěže je auto za 2-3-4 mega daleko sofistikovanější a dokonalejší stroj než auto za 300-600-1 mega, o tom není sporu. Ovšem když 1420 u nižší střední se 4x4 a 400 hp označíš jako příšernou váhu pak nezbývá než váhu 911 označit za katastrofální, s tím nic nenaděláš. Když přísnost co se týče hmotnosti aut(a já nejsem proti), tak na všechny. >😒]
Sám jsi napsal, že 1500 kg je váha rodinného kombi. Když takhle kategorizuješ, tak se zkus příště nejprve podívat, kolik ty 911 váží. Nebo jiná sportovní auta.
Klidně si mysli, že takové auto nemá smysl. Ale tyhle řeči o hmotnosti by sis mohl odpustit. Akorát si kopeš hrob.
každopádně já bych si v dnešní době zábavné auto na denní ježdění s více jak 1250 kg nekoupil a naštěstí jich na trhu je dost a dva favority už mám vybrané
v čem má Golf R prémiový interiér? konstrukce sedadel ze které mě osobně bolí záda a to nejen u golfu ale i u jiných koncernových aut
Golf se 400 koni nemá smysl, nemá smysl ani kdyby byl v Široku, kam by se dle zařazení právě taková porce mohla hodit více než v golfu ale max 300 koní a né 400
VW prostě nemá aspoň jedno sportovní auto kam se dal tento potenciál dát, toť vše. Tato motorizace je do Audi segmentu v koncernu
Co se smyslu týče, hodně by záleželo na ceně. Když může mít Golf 300 koní, proč ne 400. Souhlasím však s tím, že by lezl Audi do zelí. Stačí, že Audi dává prostor GTI a že S3 sdílí techniku s R. Dokázal bych ale pochopit nějakou limitovanou edici.
S těmi 1250kg u daily driveru přeju hodně štěstí, omezuješ se na chudě vybavené kompakty...
Boxster nepotřebuje 4x4, nepotřebuje automat a o tom to je, aby ten golf vůbec fungoval, stejně tak jako GT-R potřebuje 4x4 a o tom všem to je, nevhodná konstukce auta vs hromada koní
já nepochopím jak můžete obhajovat naprosto nesmyslné auto jako je golf se 400 koni a o tom celá tahle diskuze je, že to je naprosto zbytečné auto
Seznam zábavných aut do 1250 kg
Mini Cooper S
Citroen DS3 THP 155
Fiat 500 Abarth
Renaul Clio RS
Suzuki Swift sport
Honda CR-Z
Toyota GT-86
a ze starších Chrysler Crossfire