Jinak s interiérama amíkům Fiat docela pomohl, když se podívám na verzi z roku 2008.... [odkaz]
Nemůžu se ale ubránit otázce, k čemu takové přemotorované auto vlastně je (myslím teda zejména verzi 6,4L). Hodí se to na okruh? no nevim.... a do běžného provozu.... poměrně opulentní, řekl bych.... 😉
Johnnn
0
Do běžného provozu se normálně hodí, ale spíše do USA. Jde o docela komfortní auto, které rozhodně není stavené na nějaké divočení běžného řidiče na okreskách.
honysek
0
S těmi interiéry máte pravdu. Netušil jsem, že v roce 2008 bude mít Dodge vnitřek auta minimálně 10 let za zenitem. Novinka s červenou kůží vypadá skvěle..
Martin911Turbo
0
to je jednoduche, Dodge i Chrysler až do roku 2010 dávali defakto stejné palubovky do všeho 300C, Magnum, Charger, Challenger,...
A zas tak za zenitem není, když vezmu interier Chrysleru 300C tak je pořád hezčí, vybaveněnjší a prostornější než český sen Oktávia kombi :-!
twistedTSD
2
Můžeš prozradit, jakým myšlenkovým pochodem se člověk dostane od Challengeru (přes 300C) k oktávce "f kombíku"? 😲
Martin911Turbo
0
jednoduše, zmiňoval se zde interiér staré původní řady Dodge Challengeru a ten stejný interiér byl i v Chargeru, Magnumu a 300C a přesto že byl tento zde zmiňovaný interiér hrozný jak někdo psal, stále je lepší jak v Oktávce v kombi pro kterou je konkurent zmiňovaný 300C
HEMI
2
Prepáč, nerozumel som reči tvojho kmeňa "Oktávce v kombi pro kterou je konkurent 300C" to si myslel vážne??? 😲
Martin911Turbo
0
ano respektive Oktávka kombi nesahá 300C po kotníky, takže tak :yes:
HEMI
1
Jaaj, mňa len zaskočilo to označenie "konkurent"...
Martin911Turbo
0
hlavně že si rozumíme 😄
jinak 300C a Crossfire mám v hledáčku zájmu jako budoucí auto na denní ježdění 😄
Hadraplan
0
Crossfire raději nebrat. Je to pouze převlečený MB SLK nebo něco takového. I ten motor 3,2 byl dosti nezdařený :no:
Jen jsem to slyšel od majitelů ;-\
Martin911Turbo
0
a konkrétně?
technika první generace SLK je ok, 2 měla třeba dost problémům, jinak vrcholná motorizace V6 3.2 217ps opět z SLK je ok, ikdyž je slabá, když vezmu že v té době jezdil Boxster S V6 3.2 250ps...
Mě se cross líbí jak designem, tak tím že oproti SLK je kupé, a právě proto že to je MB tak i kvalita a servis
HEMI
1
Holt, Octaviu Combi má asi každý nejak v podvedomí, buď v pozitívnom, neutrálnom alebo negatívnom slova zmysle >😁 Bravo marketing Škoda auto :yes: Aspoň ja si to takto vysvetľujem...
Anonym
0
Konkurencí 300C je ale Superb. A to už je pro škodu velmi zdařilá konkurence
M1chal
0
Interier Dodgů je momentálně o několik tříd výš, než před pár lety :yes:
HEMI
1
Do reálií, najmä na cestách "in da USA" sa auto hodí ako písal Johnnn.
Je síce z modern-muscle tria najväčším a najťažším zástupcom, nemá také výkonnostné rozpätie ako Mustang a teraz aj ako Camaro, chýbali mu tiež okruhovejšie verzie niečo ako Boss 302, Shelby (aj keď to by som okruhovým autom asi nenazval, Sh.350 áno) 1LE package u štandardného Camara SS, alebo ZL1,Z28... (aj keď z podstaty Challengeru ako klasického muscle caru 70's, teda hlavne rovno a do zákrut voľnejšie bola ich neprítomnosť trocha irelevantná, no trh si ich žiada) tak sa to pri FL Dodge rozhodol zmeniť a zaviedol Scat Pack a aj Super Track Pack.
STP- dostupný vo všetkých motorizáciách (3,6 V6; 5,7 V8; 6,4 V😄 priniesol
> zniženie o 0,5 palca
> tlmiče Bilstein
> a upravený podvozok s rozložením hmotnosti takmer 50/50
> špeciálne tlačidlo v infotainmente Utouch na prístup k nastaviteľnému indikátoru preradenia, reakčným časom, indikátor G-éčok a lap timesy
SP
> elektronicky ovládané klapky na výfuku
> 4 piestikové Brembá
> performance podvozok
> posilňovač s režimami Normal, Comfort a Sport
> nové 20" disky (dizajnom)
> high-performance pneumatiky
> playstation hračičky v Uconnecte nazvané Dodge Performance Pages (napr. launch control)
a ešte logá ScatPack, tacho ociachovaný do 180 mph, nový splitter a zadný spojler s cúvacou kamerou
Ďalej je dostupný aj optický Scat Pack Appearance Group (matné disky, nazúrená Bee linka na bokoch auta...)
Novinkou je tiež 8. stupňový automat TorqueFlite- BUDE TO ZF 8HP70) už v základnej V6. Manuál je klasický Tremec TR6060 ako ma Viper.
Legendárny Shaker hood sa bude dať tiež objednať.
Škoda, že sa nespomínalo nič o Hellcate (úplne nový HEMI motor s objemom asi 6,2l a výkonom niekde okolo 600+ koní) mala by to byť bomba.
Odkaz pre redakciu, v interiéri mal odkaz na Challyho "71 spočívať v orientácii všetkého potrebného na vodiča. V exteriéri sú tie zmeny zjavné, predelený predný grill a zadné svetlá rozdelené (škoda, ja preferujem look MY "70), aj keď nové predné svetlá nie sú vôbec zlé, tie zadné mi nesadli.
Inak je pre mňa toto auto nádherný EUROFUCKER >😁
Anonym
0
JJ, nový Hellcat bude velká paráda. 600 HP bude hodně zajímavá věc
JaMM
0
ekolog ... si vsak mysli, ze toto narobi menej zla, ako zhumplovany, dymiaci referentsky dizel. 😉
Anonym
1
škoda že ty interiéry připravil už Cerberus vid....myslím interiéry Chargeru 2010 a 300 2010. Oba dva modely byly totiž z 99% hotové před příchodem Fiatu.
Stejně jaký interiér současné RAMky, která se s ním prodávala už rok před příchodem Fiatu >😁 >😁
M1chal
2
Tohle je auto podle mého gusta :-! :yes: :yes:
Neuvěřitelné, že současný model stojí od 26 500$
Jinak s interiérama amíkům Fiat docela pomohl, když se podívám na verzi z roku 2008.... [odkaz]
Nemůžu se ale ubránit otázce, k čemu takové přemotorované auto vlastně je (myslím teda zejména verzi 6,4L). Hodí se to na okruh? no nevim.... a do běžného provozu.... poměrně opulentní, řekl bych.... 😉
A zas tak za zenitem není, když vezmu interier Chrysleru 300C tak je pořád hezčí, vybaveněnjší a prostornější než český sen Oktávia kombi :-!
jinak 300C a Crossfire mám v hledáčku zájmu jako budoucí auto na denní ježdění 😄
Jen jsem to slyšel od majitelů ;-\
technika první generace SLK je ok, 2 měla třeba dost problémům, jinak vrcholná motorizace V6 3.2 217ps opět z SLK je ok, ikdyž je slabá, když vezmu že v té době jezdil Boxster S V6 3.2 250ps...
Mě se cross líbí jak designem, tak tím že oproti SLK je kupé, a právě proto že to je MB tak i kvalita a servis
Je síce z modern-muscle tria najväčším a najťažším zástupcom, nemá také výkonnostné rozpätie ako Mustang a teraz aj ako Camaro, chýbali mu tiež okruhovejšie verzie niečo ako Boss 302, Shelby (aj keď to by som okruhovým autom asi nenazval, Sh.350 áno) 1LE package u štandardného Camara SS, alebo ZL1,Z28... (aj keď z podstaty Challengeru ako klasického muscle caru 70's, teda hlavne rovno a do zákrut voľnejšie bola ich neprítomnosť trocha irelevantná, no trh si ich žiada) tak sa to pri FL Dodge rozhodol zmeniť a zaviedol Scat Pack a aj Super Track Pack.
STP- dostupný vo všetkých motorizáciách (3,6 V6; 5,7 V8; 6,4 V😄 priniesol
> zniženie o 0,5 palca
> tlmiče Bilstein
> a upravený podvozok s rozložením hmotnosti takmer 50/50
> špeciálne tlačidlo v infotainmente Utouch na prístup k nastaviteľnému indikátoru preradenia, reakčným časom, indikátor G-éčok a lap timesy
SP
> elektronicky ovládané klapky na výfuku
> 4 piestikové Brembá
> performance podvozok
> posilňovač s režimami Normal, Comfort a Sport
> nové 20" disky (dizajnom)
> high-performance pneumatiky
> playstation hračičky v Uconnecte nazvané Dodge Performance Pages (napr. launch control)
a ešte logá ScatPack, tacho ociachovaný do 180 mph, nový splitter a zadný spojler s cúvacou kamerou
Ďalej je dostupný aj optický Scat Pack Appearance Group (matné disky, nazúrená Bee linka na bokoch auta...)
Novinkou je tiež 8. stupňový automat TorqueFlite- BUDE TO ZF 8HP70) už v základnej V6. Manuál je klasický Tremec TR6060 ako ma Viper.
Legendárny Shaker hood sa bude dať tiež objednať.
Škoda, že sa nespomínalo nič o Hellcate (úplne nový HEMI motor s objemom asi 6,2l a výkonom niekde okolo 600+ koní) mala by to byť bomba.
Odkaz pre redakciu, v interiéri mal odkaz na Challyho "71 spočívať v orientácii všetkého potrebného na vodiča. V exteriéri sú tie zmeny zjavné, predelený predný grill a zadné svetlá rozdelené (škoda, ja preferujem look MY "70), aj keď nové predné svetlá nie sú vôbec zlé, tie zadné mi nesadli.
Inak je pre mňa toto auto nádherný EUROFUCKER >😁
Stejně jaký interiér současné RAMky, která se s ním prodávala už rok před příchodem Fiatu >😁 >😁