Jo, ale to je precijenom pul litru rozdil, coz je dost. Koncern taky jeste dela 3,6ku 220kW. A jak hondacka 3,5, tak koncernova 3,6 nebudou v realu prilis ziznivejsi, nez jakykoli turbem dopovany trilitr.
ale jo,to mas recht...len v tom skorej vidim zase len emisie...no ved taka Honda dokaze 300koni z 3,5L... v kazdom pripade ten mercedes nevyzera pekne ;-)
Ber to jako GTéčko na kvalitní silnice našich krajin a v tu chvíli to má i celkem smysl. O Číně to platí dvojnásob. A jak už psal nonsense, hodnota auta není přímo úměrná prostoru nad hlavou a velikostí kufru. U CLS nebo 6GC by sis taky nestěžoval na prostor.
Sám si si aj odpovedal, niektorí ľudia chcú auto pre jedného, ktoré je veľké ako tank. Podľa mňa je to obyčajný egodoping. Já nato mám... Načo je niekomu 50 metrová jachta? Načo je niekomu bugatti? Načo je niekomu briliant za mega? Niektoré veci sa nemerajú podľa priestoru na nohy a hlavu. Nehodnotím to, mne je ten prístup cudzí, ale proti gustu žádná.
Väčšina pracháčov po skúsenostiach s X6 si to už nekúpia. Nie nadarmo mali u BMW najviac nových klientov práve pri X6, len tento model má aj najviac takých ktorí ďalšie také auto nechcú ani náhodou. Ale v Číne a v Rusku to pofrčí o to sa nebojim.
Pretože doteraz nečakal že aj Mercedes skĺzne k podobným obludám. Ich najväčší boom už dávno pominul. A to si uhádol, takúto obludu nechcem ani náhodou. Čo mi ponúkne viac ako model z ktorého vychádza?
Je mnohem lepsi dat radeji vetsi objem a vice valcu, nez neco dohanet turbem. Jak z hlediska projevu a zvuku, tak i spolehlivosti. A 245kW neni zadna podladena hodnota. To uz klidne mohl byt osmivalec. Bez turba by mel tak 180-200 kW, takze na trilitrovy sestivalec ma toho vykonu az dost. 360 koni z dvoulitru je extrem a myslim, ze dvoulitry by se nemely hnat pres 200 kW ani v extremnich verzich. Kdyz ma ctyrvalec 360 koni, tak k cemu jsou potom peti, sesti, osmi a dvanacti valce?
špatné způsoby. Klidně vezme X6, nebouchá na ni upravený předek a zadek, voilá, nový model je na světě. Kdyby to stejný udělal sám číňan, všichni budou prskat >:D
No, to bych si zase nenamlouval. Poslední Pětku, natož Sedmu potkávám minimálně, zato s GT se přímo roztrhl pytel.
Dokonce i u nás ve vsi, kde /značně kontroverzní/ vrchol vozového parku představuje pár olítaných Audi z minulého tisíciletí, už jedno jezdí, a to už je opravdu co říct. >:-[]
S BMW 5 GT jezdí jenom majitelé autosalónu, jezdí s nima po městě aby se lidem dostaly do podvědomí, dokonce přemluvily i Jardu aby s jedním jezdil, snad jim za to nic neplatil a dostal ho grátis, BMW má v 5 GT utopených hodně peněz, tak bych se tomu nedivil
Plakátoví onanisti to budou nenávidět....a pracháči kupovat po tuctech ;-) A to je myslím rozhodující. To je jako s BMV 5 GT. Ve všech diskuzích si přečtu jak je to hnusný a blbý auto...a ejhle, potkávám jich celkem dost.
Sériový vzhled bude možná někde jinde; ale nic to nemění na věci, že to na X6 zatím moc nestačí......protože, tak perfektně drzé, arogantní a provokativní auto ještě nikdo neudělal :-)
Nicméně, zatímco X6 má díky své nabubřelosti a agresivnímu vzhledu něco do sebe, barokní křivky Mercedesu mi u SAC prostě nefungují (především za záď).
Páni zo Stuttgartu, tak toto hádam v sérii nie. Ako štylisticé cvičenie prosím, tam je každý úlet vítaný, ale u mňa takéto niečo ani s hviezdou ani s modrou vrtuľou neuspeje. Asi som divný.