Otazka totiz neznie "ci", ale "kedy". Raz sa mytny system rozsiri na vsetky vozidla, ci sa nam (vam) to paci alebo nie. Taky zdroj bezpracneho zisku si ziadna vlada nemoze dovolit ignorovat (zeby na tom vyryzovali ovela viac, ako na dialnicnych znamkach, o tom asi nikto nepochybuje). Aj na SK sa uz preslo od vyhlaseni "myto pre osobne auta urcite nebude" na verziu "myto pre osobne auta nezavedieme pred rokom xxxx".
Ide len o to, kto si to trufne presadit, pretoze protesty asi budu dost silne. Ale aj v tom sa "ovcania" daju oblbnut: vlada im to bude prezentovat ako socialne spravodlivejsi system "kto jazdi menej, bude aj platit menej". A blby narod sa chyti na rozpravky o tom, ze viac budu platit len ti hnusni zbohatlici ktori sa denne vyvazaju v drahych autach. Az neskor sa presvedcia, ze pri mytnom systeme vlastne 99% majitelov aut plati ovela viac. Ale to uz bude neskoro...
Myslis tech 10% pro ministra? Naposledy za podobny projekt Rebicek koupil Slavii a nebyla levna ...... ;-\
Je zajimave kolik na ministerstvu sedi lidi kteri neumi vypsat soutez ....
když se započítají i 10x nadhodnocené ceny infrastruktury, kterou Kapsch ČR prodal, náklady na provoz sežerou skoro polovinu vybrané částky, žádných 20 procent. Těch 130 milionů je zase klasický tunel. Takové náklady prostě není možné vytvořit ani kdyby na tom dělalo nonstop 100 lidí. Připomíná mi to podobný tunel v naší městské části - firmě se zaplatil milion!! korun za to aby zpracovala studii, jestli bude lepší přestavět současné fotbalové hřiště na tenisové kurty nebo se nechá jak je. No ale po neskutečně plýtvavé přestavbě D1, která třetí pruh nepřinese a bude stát zbytečně miliardy se už nedivím ničemu.