Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Seat Leon Cupra 280 – Nový etalon?

Aktuální generace Seatu Leon Cupra se stala nejrychlejší předokolkou na Nürburgringu. Očekávání tak vzbuzuje více než vysoká. Dokáže kromě rychlosti nabídnout i čistou zábavu za volantem?
Zpět na článek
22. 4. 2014 09:42
22. 4. 2014 09:47
22. 4. 2014 10:01
22. 4. 2014 10:23
22. 4. 2014 10:38
22. 4. 2014 11:10
22. 4. 2014 11:18
22. 4. 2014 11:28
22. 4. 2014 10:40
22. 4. 2014 10:53
22. 4. 2014 11:38
22. 4. 2014 11:35
22. 4. 2014 11:38
22. 4. 2014 11:40
22. 4. 2014 11:47
22. 4. 2014 13:14
22. 4. 2014 14:29
22. 4. 2014 15:47
22. 4. 2014 20:39
22. 4. 2014 21:00
22. 4. 2014 21:22
22. 4. 2014 21:23
23. 4. 2014 07:16
23. 4. 2014 07:15
23. 4. 2014 11:46
23. 4. 2014 18:34
23. 4. 2014 20:42
22. 4. 2014 16:22
23. 4. 2014 18:35
22. 4. 2014 12:51
22. 4. 2014 13:15
22. 4. 2014 13:37
22. 4. 2014 17:43
22. 4. 2014 21:47
23. 4. 2014 07:19
23. 4. 2014 10:08
24. 4. 2014 04:58
24. 4. 2014 13:34
24. 4. 2014 16:32
23. 4. 2014 10:09
23. 4. 2014 11:53
23. 4. 2014 12:19
23. 4. 2014 13:42
23. 4. 2014 20:35
22. 4. 2014 10:36
22. 4. 2014 11:05
22. 4. 2014 11:33
22. 4. 2014 11:42
22. 4. 2014 10:49
22. 4. 2014 11:32
22. 4. 2014 18:41
22. 4. 2014 10:37
22. 4. 2014 12:52
22. 4. 2014 13:31
22. 4. 2014 14:12
22. 4. 2014 14:53
22. 4. 2014 19:56
22. 4. 2014 20:24
22. 4. 2014 20:35
22. 4. 2014 21:08
22. 4. 2014 21:50
22. 4. 2014 22:04
22. 4. 2014 21:49
22. 4. 2014 21:46
23. 4. 2014 09:17
23. 4. 2014 09:37
23. 4. 2014 09:42
23. 4. 2014 10:00
23. 4. 2014 11:23
22. 4. 2014 11:40
22. 4. 2014 11:43
22. 4. 2014 11:51
22. 4. 2014 12:03
22. 4. 2014 11:42
22. 4. 2014 11:46
22. 4. 2014 13:20
22. 4. 2014 13:26
22. 4. 2014 13:39
22. 4. 2014 11:54
22. 4. 2014 12:05
22. 4. 2014 12:07
22. 4. 2014 13:07
22. 4. 2014 13:08
22. 4. 2014 13:14
22. 4. 2014 13:06
22. 4. 2014 20:25
22. 4. 2014 22:01
22. 4. 2014 21:55
23. 4. 2014 09:38
23. 4. 2014 10:03
23. 4. 2014 10:25
23. 4. 2014 14:24
23. 4. 2014 14:39
23. 4. 2014 16:24
23. 4. 2014 10:13
23. 4. 2014 10:28
23. 4. 2014 04:32
22. 4. 2014 13:51
22. 4. 2014 21:10
22. 4. 2014 22:26
22. 4. 2014 15:58
22. 4. 2014 16:35
22. 4. 2014 17:00
22. 4. 2014 20:17
22. 4. 2014 17:58
22. 4. 2014 12:06
22. 4. 2014 12:28
22. 4. 2014 12:36
22. 4. 2014 12:55
22. 4. 2014 14:00
22. 4. 2014 14:19
22. 4. 2014 14:20
22. 4. 2014 14:25
22. 4. 2014 18:01
22. 4. 2014 12:13
22. 4. 2014 12:24
22. 4. 2014 14:20
22. 4. 2014 18:46
22. 4. 2014 18:58
22. 4. 2014 19:07
22. 4. 2014 20:26
22. 4. 2014 12:35
22. 4. 2014 12:57
22. 4. 2014 18:45
22. 4. 2014 20:38
22. 4. 2014 22:36
23. 4. 2014 09:47
22. 4. 2014 22:57
23. 4. 2014 07:07
24. 4. 2014 07:33
Avatar - fOE
22. 4. 2014 09:42
1. na webu
Cti: pouhe 2 mesice po konkurencnim servu >:-[]

PS: Sice pozdeji nez konkurence, ale aspon hur. >:D
Rozbalit vlákno
81
22. 4. 2014 09:47
Re: 1. na webu
No po Jandovi už se lze jenom znemožnit. Ovšem tohle znemožnění je opravdu unikátní. Napsat o jízdních vlastnostech tři odstavečky, nic neříkající...
Avatar - Emel
22. 4. 2014 10:01
Re: 1. na webu
Jandu úplně bezvýhradně nežeru, ale test Cupry se mu povedl. Tohle je slabota :no:
22. 4. 2014 10:23
Re: 1. na webu
Kdo píše lepší testy v ČR, než on?
Avatar - Emel
22. 4. 2014 10:38
Re: 1. na webu
Neříkám že píše špatné testy, naopak... testy jsou obsáhlé a čtivé, ale s některými jeho závěry se nemohu ztotožnit. Jako příklad dávám test Mazdy 6... Jandovi to auto obecně nesedlo, budiž, každý má právo na svůj názor a ten se může v detailech lišit. Ale neměl by to být úplný opak (jako například jeho hodnocení řízení), protože pak si člověk říká, kolik jeho dalších závěrů by v konfrontaci s vlastní zkušeností dopadlo úplně obráceně.
Avatar - iudex
22. 4. 2014 11:10
Re: 1. na webu
Netreba to brať skrátka ako písmo sväté. Ja som bol tiež vyvalený z Jandovho nadšeného chválospevu Octavie RS; o to viac nekonzistentne pôsobila kritika GTI Performance (výkonnejšieho, menšieho auta a hlavne so samosvorom) nasledovaná chválou na Golf R či Cupru. Rozdvojenosť z toho úplne kričí. Preto ani Janda neznamená záruku špičkového a objektívneho testu, každopádne sa aspoň dokáže rozpísať a neodbaví jazdu tromi odstavcami, ako tu.
Avatar - Emel
22. 4. 2014 11:18
Re: 1. na webu
Počkej počkej, ona snad Octavia není lepší než Golf... a tím i než všechno ostatní od Alfy až po Zil? :-O

Faktem je, že Janda si je té rozdvojenosti občas sám vědom...
"Po až neuvěřitelně dobrém představení nové Octavie RS s manuální převodovkou a poněkud méně přesvědčivé dynamice Golfu GTI Performance s DSG"
- může být, že za horším dojmem je prostě to DSG.

Svým způsobem je fajn, že se nebojí to napsat jak to cítí raději než to odbýt nějakým klišé, ale tak jak píšeš, občas to nutí čtenáře k zamyšlení a pochybám a rozhodně se na výsledky testů nelze moc spolehnout.
22. 4. 2014 11:22
Re: 1. na webu
Máš pravdu, občas se s jeho závěry neztotožňuji a určitě nejsem sám. Ale nebojí se napsat pravdu a to se cení. :yes:
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 11:28
Re: 1. na webu
Ten poslední odstavec je přesný. Musíš u toho přemýšlet a nezobat mu z ruky, ale neflinká to a nebojí se to popsat podle sebe. To se cení.
Avatar - dal
22. 4. 2014 11:28
Re: 1. na webu
Některé jeho testy jako např. i30 Crdi smrdí PR. Jinak s tebou souhlasím.
Avatar - iudex
22. 4. 2014 10:40
Re: 1. na webu
Tiež sa mu dá čo-to vyčítať, každopádne je jedným z najlepších testérov v Čechách a hlavne sa pri jeho testoch niekdy nestane to, čo pri tomto "teste": že má človek dojem, že len skompilovali prospekt výrobcu s Univerzálnymi hodnotiacimi odstavcami (copyright: wawris) bez skutočnej jazdy. 8-s
22. 4. 2014 10:53
Re: 1. na webu
Kdo píše lepší testy než on? Jak se to vezme, ubrat 50% na nesmyslech typu "při výjezdu ze zatáčky cítíte jak se vám vnější kolo otácí o 18% rychleji než vnitřní" by se to dalo i akceptovat. Pokud vynechám bastl onanistických orgií a vnímám jen fakta, je určitě nejlepší. Číst se to ale celý nedá.
Pak nezbyde než si zašmatlat do autosalonu a jet si to vyzkoušet na vlastní kůži.
22. 4. 2014 11:14
Re: 1. na webu
Dnes s tebou stoprocentně souhlasím :yes: :yes: :yes:
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 11:27
Re: 1. na webu
Jandův květnatý sloh mi velmi často dá vzpomenout na legendární scénu Cimrmanů Hamlet bez Hamleta. "Úrodně rozvodněné oči....To je sloh! My jsme ho neměli dávat
studovat. Úrodně rozvodněné oči! Kdo to přeložil, prosím tě? Nějakej Lukeš."
>:D
Avatar - Enthusiastic.driver
22. 4. 2014 11:29
Re: 1. na webu
Prostě není jiné cesty, než dát dokupy testy více autorů, porovnat to s vlastními dojmy na různá auta a z toho si vybalancovat pravděpodobný závěr...
22. 4. 2014 11:40
Re: 1. na webu
Pak se kolikrát nestačíš divit, jestli jsi volšovej jantar ty, nebo novináři ;-)
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 11:45
Re: 1. na webu
K tomu bys ještě potřeboval znát kondiciogram autora testu, jeho momentální rodinné a finanční poměry (osobní bankrot či nevěrná žena na náladě před testem nepřidá ;-) ), komplexy a fóbie z dětství (školní brašna každou chvíli pomalovaná "diamantem" od nezvedených spolužáků >:D ), no zkrátka není to jednoduché a zakončím to již zlidovělým webpajovým "sám sobě jsi nejlepším testerem". ;-)
22. 4. 2014 11:47
Re: 1. na webu
...který následuje vzápětí po slovech..."právě jsem se vrátil z..." >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
22. 4. 2014 12:05
Re: 1. na webu
No jo no... >:D Já chtěl jen říct, že při aplikaci všech korelačních faktorů nemusí mít "vyčtená" pravda vypovídající hodnotu generátoru náhodných čísel, ale mohl by se trochu blížit i úspěšnosti předpovědi počasí >:-[]
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 12:46
Re: 1. na webu
Tý jo....to je věda. :-| Jestli fakt nakonec není nejlepší použít UHO. >:D
22. 4. 2014 13:14
Re: 1. na webu
Přesně tak, je to patlal, co o to technických věcech navíc nic neví.
Avatar - rohYpnol
24. 4. 2014 19:30
Re: 1. na webu
Problemem Jandy je to, ze nedokaze napsat test z realneho pohledu potencialniho zakaznika. Rozepsani se o jizdnich vlastnostech a popis jizdy na prasaka je sice fajn u vozu zamerenych na ridice, ale u vozu zamerenych treba na rodinu se dostava na zcela neorane pole. Jeho testy MPV ci SUV jsou zkratka pro me nezajimave. A dalsi veci je delka a ctivost. Testy dlouhe jak tyden pred vyplatou a napinave jak ordinace v ruzove zahrade obvykle zpusobuji to, ze testy ani nectu a podivam se na zaverecne shrnuti...
Avatar - white label
24. 4. 2014 20:29
Re: 1. na webu
Problém Miga je v tom, že pokud někdo Jandu neuctívá jako "autoboha" (podobně jako Mig), vidí v něm hned jeho velmi zaujatého kritika, přičemž mezi těmito dvěma extrémy je dostatečně velký prostor pro racionálně uvažující jedince.
22. 4. 2014 11:19
Re: 1. na webu
Janda píše dobře, o tom není sporu, ale ani u něj nelze brát všechno jako bernou minci. Některý části textů jsou "výplňový" známý věci, bez nichž bych se obešel.
22. 4. 2014 14:29
Re: 1. na webu
napiš lepší test, nic ti nebrání.
otázka byla jednoduchá: píše někdo lepší testy než Janda? i odpověď je velmi prostá,
nepíše.
Avatar - white label
22. 4. 2014 14:40
Re: 1. na webu
Takže je to vlastně prosté: Janda na (auto)hrad! >:-[]

P.S. Skromnost Čechy šlechtí a když většině stačí zeman/Zeman, proč by nemohl stačit i Janda.
22. 4. 2014 15:47
Re: 1. na webu
Prostý jsi jenom ty...
Avatar - white label
22. 4. 2014 20:11
Re: 1. na webu
Dotkl jsem se snad tvého idolu až příliš?
Každý nemůže být "atomový fyzik" tvého formátu... ;-)
22. 4. 2014 20:39
Re: 1. na webu
Ne spíš mně popudily ty politické moudra, co tady trousíš... Na novinky.cz
registraci máš?

V Česku jsem lepší testy prostě nečetl a klidně mi hoď do placu lepšího
autora. Jsem jedno ucho.
Avatar - white label
22. 4. 2014 20:46
Re: 1. na webu
Takže co ti vadí, případná kritika Zemana apod., nebo fakt, že nesdílím tvé bezmezné nadšení z Jandy?
Netuším, které "borce" máš na mysli, ale zřejmě to nebudou případy, kdy se tím (psaním) dotyční živí, na rozdíl (třeba) od Jandy.
22. 4. 2014 21:00
Re: 1. na webu
Kdo píše lepší testy podle tebe?
Avatar - white label
22. 4. 2014 21:11
Re: 1. na webu
Nemám v tomto směru žádný český idol (myslím podobně jako ty), nesoudím testy obecně! podle autora ani autora podle jednoho testu. I Janda má testy které hodnotím kladně, ale i naopak, stejně tak jednotlivé pasáže/výroky v jeho testech. Celkově sice řadím jeho písemný projev (obsah + forma) k nadprůměru (v české motoristické kotlině tak trochu jednooký mezi slepými), ale nemohu souhlasit s tvým oddaným tvrzením že: "...po Jandovi už se lze jenom znemožnit."
I on občas dokáže "pěkně plácnout".
22. 4. 2014 21:22
Re: 1. na webu
Stačí se podivat na video, ve kterém řídí Rapida 1.2 a prohání v něm GT3 RS.
A je mi jasné, že člověk, který dokáže napsat čtivý test i na takovéto auto ho
krom jiného dokáže vodit i stylem, o jakém se všem ostatním v branži může
jenom zdát. Řeči o jednookém králi... Můžu se jenom smát:)
22. 4. 2014 21:23
Re: 1. na webu
A ano, tenhle test bylo totální faux-pas
22. 4. 2014 21:34
Re: 1. na webu
Jak říká klasik: "Nikdo není dokonalý až do doby než se do něj zamiluješ."
Avatar - white label
22. 4. 2014 21:41
Re: 1. na webu
Jo, to (v tomto případě) sedí dokonale. ;-)
23. 4. 2014 07:16
Re: 1. na webu
No já jsem se zamiloval do tebe a dokonalý jsi byl už předtím.
Avatar - white label
22. 4. 2014 21:40
Re: 1. na webu
Tomu, že tobě stačí pouze podivat se na video, ve kterém (jako "jednooký") řídí Rapida 1.2 a "prohání" v něm ("slepého" v) GT3 RS se smát nemůžu..., ale rovnou "musím"!
S obdobně nadpřirozenými jezdeckými schopnostmi bych mu doporučil nemrhat jeho jedinečným talentem, vykašlat se na nedoceněné psaní těch nejlepších testů a rovnou profesionálně závodit, v podobném duchu by klidně mohl se sériovou GT3 RS prohánět piloty ve Formuli 1. >:D
23. 4. 2014 07:15
Re: 1. na webu
Já jsem viděl i další jeho videa a vím, že řídí daleko líp, než budu já
kdy umět a klidně si to přiznám.
A testuje zajímavé auta a ne jenom dokola to, co všichni ostatní.
23. 4. 2014 11:46
Re: 1. na webu
Nejezdili náhodou novináři nějaké závody na MX-5? Jak dopadl Janda?
23. 4. 2014 18:34
Re: 1. na webu
Myslím, že autoforum ne nezúčastnilo.
22. 4. 2014 21:31
Re: 1. na webu
Máš naprostou pravdu. :yes:
Avatar - Emel
22. 4. 2014 16:22
Re: 1. na webu
Napíšu to tedy více nahrubo než jsem původně chtěl... pokud se závěry testu neshodují se skutečností, pak je celkem jedno, jak dobře umí řídit a jak dobře umí psát, je to jen beletrie. Já osobně jsem od něj četl několik testů, kde jsou mezi tím co píše a tím co já jsem zažil takové rozpory, že dle mého názoru nemohou spočívat pouze v jiném obutí a subjektivních kategoriích. Nemám najeto dost aut na to, abych to mohl konkrétně a přesvědčivě doložit, ale ten pocit tam je.
23. 4. 2014 18:35
Re: 1. na webu
Já jsem zvyklý na to přečíst si několik testů a klidně si odporují takovým stylem, že to je úplně neuvěřitelné. Stačí, když si někde přečtu, že převodovka 7-G od Mercedesu je vlastně skvělá.
Avatar - Kubis001
22. 4. 2014 12:34
Re: 1. na webu
Abychom byli objektivní, tak Janda ho netestoval v Čechách, ale na představení ve Španělsku.

Ostatní z té Španělské prezentace udělali první dojmy, ale Janda rovnou celý test. Věřím, že s klasickým testem na cestách v ČR, bude Auto.cz opravdu první, bohužel test působí celkem odfláknutě...
22. 4. 2014 12:51
Re: 1. na webu
Tím spíš vynikne jeho testovací "mistrovství". On dokázal z rychlé prezentace test, hoši tady dokázali udělat z testu "první dojmy".
22. 4. 2014 13:15
Re: 1. na webu
To není žádné mistrovství, to jsou obyčejné plky.
22. 4. 2014 13:37
Re: 1. na webu
Stačí se podívat na některé z jeho řidičských videí a je ti jasné, že ten člověk tomu vůbec nemůže rozumět.
22. 4. 2014 15:52
Re: 1. na webu
Tak s tím si dovolím nesouhlasit, myslím že on je jeden z těch, co za volantem fakt umí. Pak je tady ale spousta těch, co si jenom myslí, že umí, a taky spousta těch, co si myslí že neumí a zbytek fakt neumí.
22. 4. 2014 17:43
Re: 1. na webu
to byla samozřejmě ironie.
Avatar - Emel
22. 4. 2014 21:47
Re: 1. na webu
Samozřejmé je to možná pro tebe...
23. 4. 2014 07:19
Re: 1. na webu
To víš že jo...
Avatar - Ronault.
22. 4. 2014 18:39
Re: 1. na webu
Já když vidím, co vyvádí za volantem za plného provozu, tak nesmekám, ale medolím se abych jej nepotkal... protože "vocamcaď pocamcaď"
Avatar - deolator
23. 4. 2014 09:35
Re: 1. na webu
Přesně tak! Někdy si při těch videích říkám, že ten řidič musí být pěkně "vygumovanej"... 8-s I kdyby ty úseky měl v protisměru pro ostatní auta nějak uzavřený, tak existuje ještě tolik dalších, neovlivnitelných faktorů, jak se může okamžitě totálně zrakvit, že raději ani nepomyslet.
23. 4. 2014 10:08
Re: 1. na webu
To se můžeš vole i při max. povolené rychlosti na dálnici...
Avatar - deolator
23. 4. 2014 13:21
Re: 1. na webu
Jasně "bratře", a pak taky ten padající květináč apod., viď? I když, ty už sis tuto scénu zřejmě osobně prožil... :no:
Avatar - white label
23. 4. 2014 13:27
Re: 1. na webu
Svatá prostoto...
24. 4. 2014 04:58
Re: 1. na webu
Vy jste se hledali až jste se našli, co? Když se vaše IQ sečtou, vyjde 8...
Avatar - deolator
24. 4. 2014 07:36
Re: 1. na webu
Tipuju to na silnou Mig_rénu...
24. 4. 2014 13:34
Re: 1. na webu
no, kdybys mně potkal, tak by tě hlava fakt chvilku bolela:-)
Avatar - white label
24. 4. 2014 14:37
Re: 1. na webu
Hraješ si rád na tvrďáka, nebo si spíš jen natvrdlý...? :*) >:-[]
24. 4. 2014 16:32
Re: 1. na webu
jetli chceš vopruzovat, tak mi napiš SZ. nikdo tu na tebe není veřejně zvědavý.
Avatar - white label
24. 4. 2014 20:15
Re: 1. na webu
Nápodobně brouku... ;-)
Avatar - white label
24. 4. 2014 11:51
Re: 1. na webu
Každopádně to pořád bude vyšší číslo, než když se tvoje IQ vynásobí čtyřmi. >:-[] ;-)
22. 4. 2014 15:49
Re: 1. na webu
Souhlasím :yes: :yes: :yes: Určitě nepíše špatně, ale ani od něj se to občas nedá číst. Čili si nemá co vyčítat.
23. 4. 2014 10:09
Re: 1. na webu
něco konkrétního by nebylo? Bobiku? než tyhle výkřiky do tmy?
Avatar - Kubis001
22. 4. 2014 14:12
Re: 1. na webu
Ale zase jsou 1.na Webu :-)
22. 4. 2014 15:48
Re: 1. na webu
Pak nám tu ale vyvstává otázka, co si představit pod pojmem První test. To, že páni novináři jedou na prezentaci někam do zahraničí, je sice fajn a pro ně/nás důležitý, ale jak už jsme to tady několikrát rozebírali, při takové prezentaci nemůžeš, bo nemáš čas, to auto důkladně otestovat. Vyzkoušet ano, svézt se ano, ale otestovat ne.

Osobně tedy za test považuji až to, co se objeví na českých značkách, na českých silnicích a v českých podmínkách. Vše předtím jsou pouze První jízdní dojmy. A netřeba se u toho dohadovat, jak moc dobře/špatně napsané. Prostě První jízdní dojmy. Tečka.
23. 4. 2014 11:53
Re: 1. na webu
To také záleží. Ta akce může klidně trvat několik dní a být v podmínkách, které krásně ukáží schopnosti auta a které bys v ČR hledal těžko. Také to ale může být 20 minut na okruhu. Můžeš mít také k dispozici celou řadu variant. Lépe se porovnávají dojmy, když auty jezdíš několik hodin od sebe místo několika měsíců, ne-li let.

Domácí prostředí ti může přinést hlavně poznatky z běžného provozu - kvalita a šířka silnic, kruhové objezdy, parkovací místa. Pro odhalení schopností není nutné.
Avatar - iudex
23. 4. 2014 12:19
Re: 1. na webu
Je to aj o tom, čo od auta očakávaš a na aké účely ho hodláš používať. Ak je pre Teba auto (zostaňme pri hothečoch) iba víkendovka, druhé auto popri väčšom a praktickom rodinnom aute, na praktickú stránku pozerať nemusíš a primárne uprednostníš ten faktor zábavy, je pre Teba hodnotnejší test auta z okruhu alebo z tej prezentácie, kde výrobca umožní novinárom ostrejšie zvezenie a odhalenie limitov auta. Naopak kto chce auto ako univerzála, nielen na víkend, ale povedzme aj na denné dochádzanie do práce, tomu je text iba o jazde na okruhu či na hladkých južanských okreskách nedostatočný a ocení práve to reálne otestovanie na našich tankodrómoch.
23. 4. 2014 13:42
Re: 1. na webu
Samozřejmě. Pointa byla, že domácí prostředí ti dá spíš informace o tom, jak se bude s autem v daném prostředí žít, což neznamená, že je to u každého auta relevantní; kdežto prezentace dává prostor ukázat schopnosti auta, i když jich prakticky nikdo nevyužije. Je pak na automobilce, co a jestli se vůbec něco snaží ukázat, nebo jestli jen vybere pěknou destinaci, aby novináři nebyli rozmrzelí. Vem si třeba představení Range Roveru, které bylo myslím v Maroku.
23. 4. 2014 19:48
Re: 1. na webu
Nevím, jestli představení RR bylo v Maroku, ale co vím jistě, je to, že když jezdíš s autem po českých okresních silnicích, dostaneš na něj mnohem reálnější obrázek než když s ním jezdíš třeba v Portugalsku. Samozřejmě čím více s ním najedeš, tím více se o autě dozvíš. I když mezi tím ale není přímá úměra.
23. 4. 2014 20:35
Re: 1. na webu
Jak dobře znáš stav silnic v Portugalsku? Tyhle věci jsou individuální. Tebe může zajímat, jak to auto bude zvládat D1, mne může zajímat, jestli se s ním vytočím v garáži. I v rámci republiky, používají se různé asfalty, silnice jsou v různém stavu. Dokud to auto nevyzkouším, stejně z toho nejsem moc chytrý. To je třeba takový svist od oken od 180 km/h uchopitelnější informace. Jen se snažím říct, že mezinárodní prezentace nemusí být nutně něco méně než test v domácích podmínkách.
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2014 09:56
seat - klobuk dole, sanka dole, palce hore
[odkaz]

pre mna osobne najpritazlivejsi HH na trhu ;-)

seat si zasluzi absolutorium, hlboka poklona :yes:
Rozbalit vlákno
8
22. 4. 2014 10:23
Re: seat - klobuk dole, sanka dole, palce hore
výstižný nadpis článku o nové Cupře na jednom nejmenovaném německém webu:

Seat Leon Cupra: Adios GTI? Der heiße Anti-Golf aus Spanien

Cupra je v této kategorii opravdu silným soupeřem
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2014 10:46
Re: seat - klobuk dole, sanka dole, palce hore
tak povedzme si uprimne ze GTI je o nejakych 50 koni slabsi ako cupra .... ale zase taky golf R je uz asi ine kafe... golf ma predsa len este eso R v rukave
22. 4. 2014 11:01
Re: seat - klobuk dole, sanka dole, palce hore
souhlas, ale ta cena toho esa je dost přestřelená
23. 4. 2014 19:49
Re: seat - klobuk dole, sanka dole, palce hore
Souhlasím, je přestřelená až moc.
Avatar - wakantanka
22. 4. 2014 10:54
Re: seat - klobuk dole, sanka dole, palce hore
Všetko super, len sa mohli trochu viac v exteriéri odviazať. Nepredpokladám, že to bude veľká masovka, tak by nebolo odveci sa trochu viac zviditeľniť aspoň zvonku. Ale inak :yes:
22. 4. 2014 11:26
Re: seat - klobuk dole, sanka dole, palce hore
Pro mě je to takhle akorát, víc bych nepotřeboval. Zase proč prvoplánově provokovat? Natřeš mu to, až tě vyzve. :-)
22. 4. 2014 11:24
Re: seat - klobuk dole, sanka dole, palce hore
Tos zabil :yes: :yes: :yes:
Avatar - šmoula nešika
22. 4. 2014 15:05
Re: seat - klobuk dole, sanka dole, palce hore
Jo, to auto je opravdu krásné. A bylo by ještě hezčí, kdyby jediným výrazným odstínem, co jsem našel v ceníku, nebyla základní červená. Hezká červená, bez debat, ale není to snad ani metla (myslím určitě, ale nechce se mi teď dívat). Kde jsou ty originální krásné odstíny minulé Cupry R...? Já vím, zde se už GTI prostě nemůže nechat jen tak utiskovat...
Avatar - iudex
22. 4. 2014 09:58
VEĽKÉ SKLAMANIE
Tak toto je jedno veľké sklamanie: nie však z auta, ale z "testu", ktorý nie je ani označenia test hoden. Pár univerzálnych viet, ktoré sa dajú ako generiká použiť na väčšinu hothečov, o aute nevypovedá takmer nič.
Už som chcel redakciu skritizovať, že vzápätí po tom, čo ju pochválim za fantastický článok o jazde s M RS v Spa, nám predostrú toto, ale potom pozerám, že je to článok Auto Tipu. Každopádne je škoda przniť tento server prázdnymi kecami AT, čo by to i umožnilo dať si hrdý titul 1. na webe (a ako poznamenal kolega vyššie, ani to nie je pravda, keďže autoforum Cupru testovalo už dávno).
Za toto jednoznačne :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2014 10:02
Re: VEĽKÉ SKLAMANIE
a prave preto schvalne som tu dal odkaz na video..... taketo auto sa neda "citat" cez pismenka ..... treba tu nadheru vidiet aspon na videu ked uz nie nazivo ;-)

podla mna by si testy na auto cz zasluzili nejake tie sprievodne videa, netvrdim ze 10 minutove filmy ale taketo nadherne auto si zasluzi nejaku tu "videoukazku" .... skoda ;-\

testy ako take na auto cz ani moc necitam to sa priznam na rovinu ;-) zvacsa len preletim tabulky technickych udajov ( ktore su zvacsa s chybami ) a nejake tie plusy minusy pozriem..... kvalitne testy hladaj inde, ja tu som len kvoli diskusiam a inym clankom povedzme ze kvoli "novinkam zo sveta aut" ....

inak co sa tyka tej jednicky na webu.... tak jasna jednicka je tu: [odkaz] ...
22. 4. 2014 10:54
Re: VEĽKÉ SKLAMANIE
Kvalitní testy? Ještě jsem takový v ČR nečetl.
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2014 11:04
Re: VEĽKÉ SKLAMANIE
mne sa pacia testy na autoforume... rozsahom, popisom, sposobom podania, tabulkami aj fotkami a cekovym obkecom klobuk dole.... netvrdim ze nenajdes este lepsie testy.... ale na pomery ceskych a slovenskych testov su super

ak ale chces nieco skutocne dlhe a na videu bez obkecov na 4 strany odporucam testy na topspeed sk.... to su skutocne lahodky , akurat ze tam netestuju chlapci moc tie dnesne dieslove crossoveriky ale skor sa zameriavaju na sportovejsie auta :yes: ich 25 minutovy videotest mojho oblubeneho F-typu je dodnes nikym neprekonany a to som uz pozeral aj mnohe zahranicne videotesty.... ;-) ... navyse to tam chlapci vedie pekne podat.... na tlapkanie v rukavickach a povinne PR kecy nie je predsa nikto zvedavy.... oni vedia si skutocne uzit tie auta a podat to ... tu atmosferu citim aj za monitorom... a to sa mi paci, su fakt dobri
22. 4. 2014 11:38
Re: VEĽKÉ SKLAMANIE
Nejvíc se pobavím u testů evo a autoexpress...
Avatar - Enthusiastic.driver
22. 4. 2014 11:31
Re: VEĽKÉ SKLAMANIE
ale tak nebuď zas tak kritický... ;-)
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2014 10:22
Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
Pro srovnání Focus RS potěší i pohledem. Přece když si kupuju HH neuvažuju tak, aby to raději nikdo nepoznal.
Rozbalit vlákno
12
22. 4. 2014 10:24
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
Inu, to jsou dva různé pohledy. Někdo radši cirkusovou parádu, jiný výkony v nenápadném hávu...
Avatar - KANKUNEN
22. 4. 2014 10:48
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
Proč to hnát do cirkusového extrému, mluvím o přiostření vzhledu. Na nenápadnost mají GTI. Cupra je přece nejostřejší španělské auto emocion.
Avatar - wakantanka
22. 4. 2014 10:56
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
Moje slová, trošku vaic "priostriť" exteriér a dokonalosť sama. :yes:
Avatar - iudex
22. 4. 2014 11:04
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
V minulosti bola najostrejšia Cupra R, takže možno ešte je priestor pre divokejšiu verziu.
22. 4. 2014 11:15
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
Cupra R dorazí později, ale kdy přesně, nikdo neví :-(
22. 4. 2014 11:08
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
Ten vzhled priostreny je.
22. 4. 2014 12:30
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
Jo. Trocha dramatu by vůbec neškodila.
22. 4. 2014 11:29
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
Já jsem pro to druhé :yes:
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2014 11:22
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
dovolim si oponovat......

mam rad decentny " tuning od vyrobcu" ktory je v mnohych pripadoch viac..... ako tie vycackane kdejake pakety .... menej je niekedy viac ako sa hovori

seat spravil genialne auto... nevyzera nudne ale na druhu stranu nikde nekrici "uhnite mi vsetci z cesty prichadza cirkus humberto" .... leon cupra je genialnym sklbenim krasneho emocion vzhladu pri zachovani zdraveho rozumu, s tymto autom sa mozes relativne nenapadne zasunut aj kdesi medzi bezne auta na parkovisku nakupneho centra bez toho aby ti ho okukavalo 20 deti nalepenych s nosom na skle ale zaroven ked stojis s nim na krizovatke tak budes stejne neprehliadnutelny a jasny vitaz.... je to skratka genialna finta :yes: ten dizajn je bozsky rozumny a rozumne bozsky... genialita je slabe slovo .... seat spravil automobilovu nirvanu :yes:
22. 4. 2014 11:31
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
Já osobně taky preferuji radši tovární tuning, ale nic přehnaného - jenom decentně poškádlit bránici :yes:
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2014 11:36
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
ano presne...... ja tiez milujem auta kde staci dat v podstate len vacsie elektrony a tuning je "hotovy" ..... nie zeby som mal rad nudu..... osobne preferujem napadity a zaujimavy dizajn ale rozhodne ocenujem auta kde staci dat poriadne disky a pripadne nejaku tu decentnu koncovku vyfuku alebo jemny decentny paket podbehov a dielo je dokonane ;-)

leon cupra vyzera uzasne.... aj golf GTI je fajn.... ocenujem tento ich rozumny "tuning" :yes:
Avatar - JDM
23. 4. 2014 01:41
Re: Tohle auto neumí vypadat, kolik toho umí
je to dobře jak vypadá , klidně by mohlo být ještě víc civilní ;-) ten kdo ho bude mít jako daily bude spokojen a kdo ho bude chtít prostě jen dráždit a prohánět tak si ho "vytuní" stejně podle sebe ;-) Jinak deset palců nahoru Cupře po dlouhý době pořádný HH který na okrskách provětrá kde koho :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
22. 4. 2014 10:32
UHO
Tak jako se dala UHO v menze vydávat skoro beze změn za smetanovou, znojemskou nebo pepřovou omáčku, jsou i tyto Universální Hodnotící Odstavce použitelné pro komplexní spektrum hatchbacků.

Sem tam změníme nějaké adjektivum, přepíšeme údaj z korporátního prospektu a doplníme absolutními všeříkajícími pravdami (může překvapit i mnohem silnější a dražší vozy, podvozek je příjemně naladěn). Efektivní, jednoduché, politicky korektní, gratuluji >:D :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - iudex
22. 4. 2014 10:36
Re: UHO
UHO >:D >:-[] :yes:
Ale inak je to skôr tragédia, pod taký test by som sa hanbil podpísať. 8-s
Avatar - Enthusiastic.driver
22. 4. 2014 10:41
Re: UHO
Upřímně řečeno jsem čekal, kdy narazím na větu: "Auto jede přesně tam, kam zamíříte volantem, dá se říci jako po kolejích" >:D Bohužel jsem se nedočkal... :-(
Avatar - iudex
22. 4. 2014 11:05
Re: UHO
Áno, "ide ako po koľajniciach" je najobľúbenejšie testové klišé, spolu s "naftový pôvod vôbec nepočuť a môžete si ho pomýliť s benzínom" a podobnými chuťovkami. :-)
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 11:33
Re: UHO
>:D :yes: Nevzdávej to, "po kolejích" se jezdí každou chvíli, nejen v testech ale i v recenzích na MACZ. >:-[]

PS: UHO >:-[]
22. 4. 2014 11:42
Re: UHO
Co koleje, ale slovní spojení "zpětná vazba" mě začíná pěkně vopruzovat. Její "náznaky" pak přímo střílí na komoru. ;-)
22. 4. 2014 11:32
Re: UHO
Ale prví na webe... :-|
Avatar - miromen
22. 4. 2014 10:37
OT
[odkaz]
Rozbalit vlákno
17
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 12:52
Re: OT
Což mě vede k otázce na sousedy. Kolik byste momentálně zaplatili registrační poplatek za takovou 400 koňovou "lidovou" střelu ? ;-) Už mi jednou myslím Leg (nebo iudex) psal to odtupňování, ale nepamatuju si to. Moc lidové to asi nebude...
Avatar - Spartan
22. 4. 2014 13:31
Re: OT
Za Golf R400 je regestračný poplatok 2 997 eur, za Cupru 280 by to bolo 2 047 eur. My tu máme v parlamete jedných z najväčších ***ov v Európe, takže tak. Sám som platil 657 eur za nový Leon 1.8 TSI. O 1kw viac a platil by som 787 eur :no:
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 14:12
Re: OT
8-s To je slušnej "vejvar".... :no: Dovedu si představit, že už takovej poplatek hraje svoji roli při rozhodování o autě. Však já čekám každou chvíli, že se ti naši chytrolíni budou inspirovat. Už teď mají plnou hubu účtenkových loterií a podobných chuťovek.
Avatar - Spartan
22. 4. 2014 14:53
Re: OT
Áno, osobne si pravdepodobne novú Cupru nekúpim práve kvôli tomu. Keby to bolo auto za 70 000€, tak 2 000€ prežijem, ale pri nejakých 30 000€ je to vela peňazí totálne za nič + na Slovensku tie peniaze idú rovno do vreciek sponzorov strany Smer-SD, to je na tom najhoršie.
22. 4. 2014 19:56
Re: OT
Teď si představ, že by to bylo třeba 150 % ceny vozu. :-| Pokud si někdo myslí, že se něco takového stát nemůže, může se podívat do Dánska.
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 20:24
Re: OT
To je naprosto děsivá představa. A v Dánsku se to jistě podepisuje na vozovém parku, budou nejspíš převládat menší a levnější auta.
22. 4. 2014 20:35
Re: OT
Ano, malých aut se tam prodá hodně - ne že by si dražší auta nemohli dovolit, jen ti to pomůže si ujasnit priority. ;-) Je progresivní, na levná auta (do cca. 10k €) se platí "jen" 105 %, nad to 180. Setkal jsem se už i s názorem, že od zavedení tohoto poplatku tak stoupl průměrný plat, že by se dále měl zvýšit. 8-s A to je jen registrační, mají toho více.
Avatar - Covenant
22. 4. 2014 21:08
Re: OT
Ty Woe ...zlatí komunisti >:-[]
Avatar - Covenant
22. 4. 2014 22:04
Re: OT
To byla samozřejmě ironie.... ;-) a hláška z filmu...
Avatar - Spartan
22. 4. 2014 21:46
Re: OT
Lenže pozri sa, kolko sa zarába v Dánsku a kolko na Slovensku. Myslím, že ovela skôr si našetrí Dán na auto za 60 000€ ako Slovák na auto za 30 000€.
23. 4. 2014 09:17
Re: OT
Ano, jde o umělé navýšení ceny auta, aby tam každý druhý šmudla nejezdil v S/ A8/ ... Teorie za tím je, že auta hodně škodí a představují velkou zátěž pro rozpočet. Nic to ale nemění na tom, že platíš 180 procentní daň, tedy odvádíš státu velké množství peněz. A s tím mám velký problém ve chvíli, kdy státu nevěřím, že je dokáže rozumně využít. Psychologický efekt tam pořád je. I když budeš vydělávat pěti, nebo desetinásobek, pořád si rozmyslíš, jestli vyhodíš třeba 120 tisíc € z okna, nebo se uskromníš a peníze dáš do něčeho jiného.
23. 4. 2014 09:37
Re: OT
Kdybych byl slovák, asi bych si otevřel českou firmu a zaregistroval na ni auto...
23. 4. 2014 09:42
Re: OT
To je určitě cesta. Jen nevím, jak to Slováci hlídají. Státy s vysokými poplatky/ daněmi po tom jdou. Jinak by třeba Nizozemci registrovali auta v Německu.
Avatar - iudex
23. 4. 2014 10:00
Re: OT
No cesta je to len teoreticky, prakticky by to iba kvôli autu nik normálny nerobil. Keď aj nerátaš zriaďovacie náklady na obchodnú spoločnosť (plus čas), sú tu stále pravidelné povinnosti (daňové priznanie, účtovná závierka...) a s tým spojené výdavky.
Tiež som pred kúpou uvažoval kúpiť auto u vás (bolo tam o dosť lacnejšie), ale aj s tým je množstvo administratívy (únia neúnia, stále je prihlásenie auta zo zahraničia dvakrát taká administratíva, ako domáce nové). Ale je pravda, že keď som musel vykešovať (dokonca sa to nedalo ani zaplatiť prevodom!) 1400 eur ficovskú akože-milionársku daň (a.k.a. "registračný poplatok", ktorý je však len obyčajnou daňou), celkom som škrípal zubami.
23. 4. 2014 11:23
Re: OT
Nechtěl jsem to komplikovat úvahami o nákladech. Někdo může mít firmu s pobočkou v ČR a pak to není takový problém.
22. 4. 2014 11:40
Pásy
Musím říct, že je to zajímavý rychlý stroj, škoda že mu chybí víc té španělské dravosti v exteriéru a interiéru, ten se mi teda vůbec nelíbí (i když u mého FoFoIII ST to není o nic lepší :-) ).
Všiml jsem si, že to nemá výškově nastavitelné pásy...seděl v tom už někdo? Je vážně možný, že to nemá výškově nastavitelný pásy?

Poslední připomínka je k testu..."Převodovka by také snesla lepší vymezení drah, které není tak precizní jako u Golfu GTI, ale ani jako u ostré Octavie. Holt takový výkon za objektivně nízkou cenu se musel někde projevit, s tím se smiřme." - skutečně si autor myslí, že stejná převodovka jako u GTI či RS bude mít v Cupře horší dráhy kvůli šetření???
Rozbalit vlákno
3
22. 4. 2014 11:43
Re: Pásy
Mohu potvrdit, že to nemá stavitelný pásy...všimla si toho až manželka po koupi ;-)
22. 4. 2014 11:51
Re: Pásy
tak gratulace ke koupi...zrovna ty pásy by mi asi dost vadily, jsem vysoký a tohle mi u spousty aut vadí (jasně, je to v každém autě jiné). Já si toho všiml na základě testu v Autosalonu, kde si ten pás testér neustále upravoval...očividně ho to hodně sra*o :-)

Tak ať slouží!
22. 4. 2014 12:03
Re: Pásy
Moc ho nevyužívám, paní to má tak akorát na 175cm. Díky velmi skloněnýmu čelnímu sklu si málokdo dá vysoko sedačku, což trochu problém eliminuje, ale ideál to samosebou není...tedy ne, že by ho jinak nechtěla. Přesto si všimla ;-)
Avatar - matii
22. 4. 2014 11:42
Tragédie
Ovšem ty výdechy klimatizace a umístění a tvar centrálního displeje je jedna velká designérská tragédie. Máme u nás ve fabrice 30 let stará nákladní auta, ale ty výdechy vypadají téměř stejně.
Rozbalit vlákno
42
Avatar - Emel
22. 4. 2014 11:46
Re: Tragédie
Otázka názoru... za mě je to nejlépe zabudovaná navi z celé koncernové trojky... a vůbec, lépe zastavět navigaci dle mého vlastně nelze (je vysoko, po ruce, natočená k řidiči, ale netrčí do prostoru). Výdechy mě nijak neuráží.
22. 4. 2014 12:07
Re: Tragédie
Umístění navigace je blízko ideálu a rozhodně mnohem lepší než klasické koncernové u kolen. Z hlediska ergonomie pohledu jsou ideální výsuvné panely, jenže tam už zase vyvstává problém s dotykovým ovládáním.
22. 4. 2014 13:20
Re: Tragédie
Umístění navigace je OK z hlediska pohledu, ale ne tak z hlediska ovládání, tam už by to chtělo něco "ála iDrive" mezi sedadly pro větší pohodlí.
Avatar - Emel
22. 4. 2014 13:26
Re: Tragédie
Stejná výtka ovšem platí snad pro všechna mainstreamová auta... iDrive je prémiové řešení. Za to těžko SEAT kritizovat... pokud nejsi taxikář, tak to pro tebe není zas takový problém, doma to znáš a delší trasy holt nastavíš v klidu před jízdou.
22. 4. 2014 13:39
Re: Tragédie
OK, neber iDrive jako dogma, Renault má taky bradavku mezi sedadly - to by určitě stačilo.
Avatar - miromen
22. 4. 2014 11:54
Re: Tragédie
Je pravda že interier Leonu neni buh vi co ale tak tragicky bych to neviděl. Osobně ty vydechy se mi libi ale zakomponovani toho displeje opravdu vypada přinejmenšim divně.
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2014 11:56
Re: Tragédie
a ma to tiez okruhle kolesa ako tie stare nakladaky..... sila , ten vyvoj aut sa za 30 rokov nikde nepohol ako tak pozeram >:D

leon ma interier podla mojho nazoru este lepsie stvarneny ako golf :yes: len si to nik neprizna
22. 4. 2014 12:05
Re: Tragédie
Umístění displaye má možná lepší, celkový ztvárnění, ale Golf o půl třídy někde jinde. Leon vypadá nejlíp za šera nebo ve tmě, díky působivýmu osvětlení.
Avatar - miromen
22. 4. 2014 12:07
Re: Tragédie
Souhlas a to i včetně nejen pocitove kvality.
Avatar - matii
22. 4. 2014 13:07
Re: Tragédie
Aaaaa asi jsem se špatně vymáčkl, nešlo mi tak ani o umístění displeje jako o jeho zakomponování obdélníku mezi ty hrozné nesouměrné výdechy. Fakt i Felicie měla hezčí. Trochu mi to evokuje vietnamské hifi z burzy 90tých let. Čím větší repráky (v tomto případě žebrování), tím více muziky. :-)
Avatar - miromen
22. 4. 2014 13:08
Re: Tragédie
Podobně to vidim i ja.
Avatar - Emel
22. 4. 2014 13:14
Re: Tragédie
Beru že se ti to nelíbí... já jsem nadšen z architektury a přiměřeně spokojen s provedením.
Avatar - Emel
22. 4. 2014 13:06
Re: Tragédie
To už jsme tu probírali... mně prostě Golf nesedí, zuviel dekoru, ať už v piánu nebo hliníku... ani tvarování volantu s kulatým středem není dle mého gusta... holt jsem asi ještě nedozrál ;-)
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 14:18
Re: Tragédie
Jsi ještě mladý a nezralý. >:D Já sám na sobě vidím s přibývajícím věkem ten plíživej pád do hlubin supermainstreamu. >:-[] Ne že bych to nutně musel mít, ale doznávám, že se mi to vlastně líbí.

Co se týká Leonu, architektura OK, to provedení až od vyšších výbav - konkrétně Reference mě dost vyděsila.
Avatar - Emel
22. 4. 2014 20:25
Re: Tragédie
Jenže rozdíl je v tom, že s vyššími výbavami letí SEAT nahoru, zatímco v Golfu dostaneš piáno na palubku a důchodcovské potahy... ;-)
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 20:35
Re: Tragédie
:-) Musel bych v nějaké lepší výbavě Leonu strávit delší čas, zatím se mi stále líbí víc ten důchodcovský přístup. Pořád mám i přes kvalitativní skok Seatu z interiéru Golfu lepší pocit...uvidíme co Cupra v reálu.
Avatar - Emel
22. 4. 2014 22:01
Re: Tragédie
Je možné, že pro mě by při delším soužití vyplavaly na povrch některé nectnosti u SEATu... třeba u Octavie se mi moc nezdá provedení otočných ovladačů :-)

Golf... to je jako kdyby symfonický orchestr hrál Michala Davida - excelentní provedení průměrné skladby ;-)
Avatar - white label
22. 4. 2014 22:31
Re: Tragédie
Michal David není vhodně zvolené přirovnání, na to je až příliš prvoplánovitě "podbízivý". Golf GTI, to je jako když orchestr hraje (a Jarek do toho zpívá) Nohavicovy "zlidovělé perly". ;-)
Avatar - white label
22. 4. 2014 20:41
Re: Tragédie
Já jsem teď měl možnost vidět 8 úplně nových G7GTI vedle sebe, přičemž většina byla v (černé) celokůži, některé byly v ("důchodcovské") látce a jedno mělo tu látku v kombinaci s alcantarou (+ kůže po stranách/vzadu a ve výplních dveří). Osobně bych si určitě připlatil za kombinaci s alcantarou a naopak tu celokůži bych nebral ani kdyby byla bez příplatku.
Avatar - Emel
22. 4. 2014 21:55
Re: Tragédie
Já beru, že tradice je tradice... a konec konců, na sedačce sedíš a tak ti může být dekor celkem ukradený... ta tradice jde ale zatím mimo mě, takže bych si kostkovanou klidně odpustil. Takhle eRkové, ať už současné nebo minulé... to je jiné žrádlo.
Avatar - white label
22. 4. 2014 22:26
Re: Tragédie
Právě, že ty eRkové potahy (ať už současné, nebo minulé) jsou podobně "nudné" jako ta příplatková kůže u GTIčka, takže přístup eRka mi v tomto ohledu připadá naopak všednější (více "důchodcovský"), než u GTIčka.
A slova "tradiční" a "dúchodcovské" za synonyma taky nepovažuji. :-)
23. 4. 2014 09:38
Re: Tragédie
Můj pohled je takový, že kůži bez odvětrávání ani omylem. A látka s rozumným vzorem je lepší než látka bez vzoru - černý strop, palubka a černá sedadla bez vzoru, to je na můj vkus příliš jednolité. Károvaná mi nevadí.
Avatar - iudex
23. 4. 2014 10:03
Re: Tragédie
Súhlas, obyčajná koža je hlúposť, ak nechcem zaparenú zadnú časť, tak si treba priplatiť za ventiláciu a to majú len drahšie/prémiové autá. Ak hovoríš o káre na sedačkách GTI, je to tak na hrane vkusu (viem, odkaz na minulosť) a do moderného interiéru to nie je to pravé, ale ako hovoríš, lepšie, ako fádna jednofarebnosť.
23. 4. 2014 10:25
Re: Tragédie
Neříkám, že by to nemohlo být lepší. Vem si třeba 3er/ 4er. Odvětrávání sedadel v nabídce není (BMW je asi jediné v segmentu, které ho nenabízí), takže kůže padá. Na nějakou širokou paletu pěkných látek můžeš zapomenout, prémie je o kůži, takže ti prakticky zůstane základní čalounění M paketu. Tedy pokud nechceš béžovou kůži/ látku. U prémiové střední je takový výsledek smutný.
Avatar - woody-alien
23. 4. 2014 13:57
Re: Tragédie
"tak si treba priplatiť za ventiláciu a to majú len drahšie/prémiové autá"......třeba Mondeo. ;-) I když jenom na předních sedačkách.
Avatar - iudex
23. 4. 2014 14:24
Re: Tragédie
No ani neviem, aké skvelé auto máš. Aj ja by som také chcel. :-)
Avatar - Emel
23. 4. 2014 14:39
Re: Tragédie
Ale ty pak zas nejdou posouvat ;-) >:D
Avatar - woody-alien
23. 4. 2014 16:04
Re: Tragédie
To není auto pro prcky.... >:-[] Mám za to, že jsem dokázal opak. ;-)
23. 4. 2014 16:24
Re: Tragédie
Na ventilaci vzadu můžeš zapomenout u většiny aut. Pokud vím, ani jedno auto vyšší střední ji nenabízí. Co se týče neprémiové střední, mám takový pocit, že ventilaci nabízí i40, nedivil bych se, kdyby Insignia, a myslím, že jsem ji viděl i u VW, když ne u Passatu, pak u CC. U Francouzů ani netuším. Někde to může být jen pro sedadlo řidiče. V nižší střední mě ale nic nenapadá. Asi bychom mohli vzít střední třídu jako "dražší" auta. Je to relativní pojem a střední třída není zrovna běžný soukromý povoz.
Avatar - Emel
23. 4. 2014 10:13
Re: Tragédie
Na rozbití té jednolitosti stačí maličko... třeba šedé dekory u Seatu nebo červené u Octavie RS (v kombinaci s jemným proužkem na sedáku a opěradle).

Není to žádná trága, klidně bych si na károvanou zvykl, nejsem žádný estét... jen říkám, že úplně můj vkus to není.
23. 4. 2014 10:28
Re: Tragédie
Nemohu říct, že bych se v čalounění GTI shlédl. Na druhou stranu si nemyslím, že dekor vždy stačí. A zrovna u GTI máš smůlu, máš jeden dekor a moc to nerozbíjí.
23. 4. 2014 04:32
Re: Tragédie
Souhlas, alcantara je fantastická...
22. 4. 2014 13:51
Re: Tragédie
Sám jsi tragédie, když řešíš na autě design výdechů. >:-[] Se dalo čekat, že s tim nějakej zoufalej hanič přijde.
Tragédie je, když má auto navigaci někde u řadičky, jako Octa nebo Golf nebo má na palubce nádor, tedy nevzhlednou vysouvačku a nebo když má výdechy umístěné někde u kolen.

Viděl jsi už někdy interiér supersportu Audi R8 a jeho výdechy? Akorát, že Leon má opět lepší umístění multimediálního systému.
Avatar - matii
22. 4. 2014 21:10
Re: Tragédie
A proč bych neřešil design výdechů? Nezlob se, ale když tam máš sedět a celou dobu to mít na očích, tak proč bych to neřešil?

Audi R8 má ty výdechy jen o málo méně tragické. Taková A3 už je jiný kafe. Jednoduché a krásné:

[odkaz]
Avatar - miromen
22. 4. 2014 22:26
Re: Tragédie
Tak zrovna interier A3 je z meho pohledu dosti nepohledny včetně až nevkusnych vydechu. To už je mi přijemnějši interier Leona.
Avatar - white label
22. 4. 2014 22:35
Re: Tragédie
Pak se logicky nabízí otázka, jak si na tom se vkusem ohledně interiérů... >:D ;-)
Avatar - Covenant
22. 4. 2014 15:58
Re: Tragédie
Když se bavíme o interiéru ...všimli jste si té drobnosti....tenhle bílý model má rámečky a detaily rámované v klavírovém laku...ale zde :

[odkaz]

má detaily chromované..sice drobnost, ale připadají mi pro interiér lepší a interiér vypadá o ždibec luxusněji...
Avatar - dal
22. 4. 2014 16:35
Re: Tragédie
To černé orámování se ke sportovnímu modelu hodí více než stříbrné.
Avatar - Covenant
22. 4. 2014 17:00
Re: Tragédie
100 lidí..sto chutí.....já bych šel zase do stříbrného ;-)

[odkaz]
22. 4. 2014 20:17
Re: Tragédie
Mám takový pocit, že 280 má černé a 265 má chromované, nebo co to má být. Stačí si otevřít německý, nebo slovenský ceník, bude to tam.
Avatar - CHerokee
22. 4. 2014 17:58
Re: Tragédie
Souhlasím. V tom autě jsem seděl a celý ten interiér vypadá o dost hůř a méně hodnotně než na fotografiích. Vevnitř se hodně šetřilo.
Avatar - Deathstar
22. 4. 2014 12:06
Cupra
Výkon/cena za 1, motor bude skvělý, překvapují mě globálně časté testové stížnosti na řazení a relativně mírný projev podvozku..
Zase dát 700tis + za stylový a ostrý hatchback už chce určitě zapojení všech objektivních i subjektivních faktorů,nejen prachů a počtu koní, a musím říct, že Cupře chybí praštěnost Meganu RS a šmrnc Golfu GTi..

Je to pořád jenom budgetový Seat a Seatem zůstaně i kdyby měl 400koní a stál korunu
Rozbalit vlákno
8
22. 4. 2014 12:28
Re: Cupra
Všechny poslední Seaty mají jednu nectnost...pokud na řazení nespěcháš a jedeš klidným tempem, je hladký jako dětská sedínka. Pokud zatlačíš na pilu není tam exaktní zapadání a najednou vypadá pohyb kostrbatě.
Avatar - iudex
22. 4. 2014 12:36
Re: Cupra
Ad: Cupře chybí praštěnost Meganu RS a šmrnc Golfu GTi...Alebo sa to dá povedať aj opačne: Cupra spája techniku, komfort a pohodovosť GTI s jazdnými výkonmi M RS. To znie lepšie, nie? ;-)
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 12:55
Re: Cupra
Nj, povolání se nezapře... >:D
22. 4. 2014 14:00
Re: Cupra
>:-[] funkce rostlináře?
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 14:19
Re: Cupra
Co já vím, co dělaj doma.... >:D ;-)
Avatar - iudex
22. 4. 2014 14:20
Re: Cupra
No Janda už zo mňa nebude, tak skúšam aspoň tie rastliny. ;-)
Avatar - white label
22. 4. 2014 14:25
Re: Cupra
No, spíš takový ten "živočišný rostlinář" (čti inseminátor)... ;-)
Avatar - Deathstar
22. 4. 2014 18:01
Re: Cupra
To je pěkně řečeno.Jenže Cupra není na 100% tak pohodová,komfortní a "značková" jako Golf(o vnitřku nemluvě),ani očividně(testu-vidně) není tak ostré nářadí jako Megane..

Tudíž je to takové "všeobecné gymnázium" mezi hot hatchi..Naučí tě od všeho trochu a od ničeho 100%..
Avatar - Ji/Ri
22. 4. 2014 12:13
hmm
..zajímavé. Horší řazení a špatná odezva od řízení... to asi by mělo naopak fungovat, ne? Tohle jsou totiž přesně disciplíny, kterými onen zmiňovaný Peu Seata válcuje. Je to škoda, jinak zajímavé auto emoción >:D v tomto segmentu si dál bude v klidu kralovat R RS a za ním GTI...
Rozbalit vlákno
6
22. 4. 2014 12:24
Re: hmm
Kdo bude kralovat rozhodne širší forum testérů...coming soon...stay tuned guy ;-)
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 14:20
Re: hmm
Já myslím, že pokud Ji/Ri někde sežene Ponyho, tak už se bude bojovat jen o zbylá místa na "bedně". ;-) >:-[]
Avatar - Ronault.
22. 4. 2014 18:46
Re: hmm
Pokud bude pěkné počací, budu kralovat já s vouzem, který má turbodíru kolem 3000 ot ačkoliv je to atmosférický čtyřválec >:D
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 18:58
Re: hmm
Že by konečně coming-out ? ;-)
Avatar - Ronault.
22. 4. 2014 19:07
Re: hmm
Makám na tom... ale vůbec mi to nejde...
Avatar - woody-alien
22. 4. 2014 20:26
Re: hmm
Don´t think twice, prostě to vyfoť a přihlaš do soutěže. A je to venku. ;-)
22. 4. 2014 12:35
Nůůdááá
Pane testére, jestli Vás ta práce nebaví, tak jí snad ani nedělejte. Takhle odfláknout auto, které v dané kategorii momentálně kraluje na přehnaně zbožštělé NS ukazuje na obrovskou nechuť. A nebo ještě na něco jiného, ale to se ani neodvažuji napsat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rimow11
22. 4. 2014 12:57
seat
auto :yes: test :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - šmoula nešika
22. 4. 2014 16:52
První, jsem první! První...
Ano, „„„1. na webu“““. Trochu zavádějící, že... Ten test na „jednom nejmenovaném webu“ četl už snad každý... Nehodlám teď květnatě v několika odstavcích popisovat, v čem je rozdíl mezi „jízdními dojmy“ (ty uvozovky, to mám inspirované autorem) a „premiérovým domácím testem“, abych ještě některým nepřímo nezpůsobil újmu, až je při přemýšlení nad touto „problematikou“ začne drahá polovička mlátit pánvičkou do hlavy, ať už si jdou konečně místo toho čumění do diskuse dát večeři - to abyste pak nejedli to UHO z menzy jako chudák Wawris -; nicméně příhodnější by bylo 1. test v ČR.

Aha, to má Svět motorů a (Blesk) mimo toho i jistý dvojsmysl. Nebo 1. domácí test... Či první test na českých značkách na českých tankodromech. Ten je asi nejvýstižnější...

... a víte co? Ať by se to jmenovalo, jak chtělo, kdyby (já vím, hrozné slovo) kolega stealth chtěl, mohl svou recenzi publikovat už... no, minimálně předevčírem. Do blogu - na HP. A vzhledem k jeho nadšení a schopnostem, vsadil bych se o co chcete, by to byla s prstem v krku víc recenze než toto reklamní sdělení psané ve spěchu na obědě (dnes bude... UHO!).

Někdy zkrátka více bývá méně a první neznamená nejlepší. Což ve mně vyvolává chichotnou asociaci na mé oblíbené video. Tesat do zdi.

Mimo některých pisálků z povolání nám ukáže v celé své nahotě (no dobře, nemusí vám být na jeho zhlédnutí nutně 18 let) i zdejší tým diskusní. A věřte, že se zde (a nebo někým jiným), chtě nechtě, najdete. ;-)

[odkaz]

A na závěr jedno přání autorovi: Příjemně se zítra usaďte a užijte si TEST Cupry od uživatele stealth01. Nebude možná první, zato udělaný s pílí, nadšením a posláním čtenáři. Jó jasně, méně je někdy více. Už se klidím...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Covenant
22. 4. 2014 17:07
Re: První, jsem první! První...
Ty ses rozohnil ;-)

nechtěl si napsat s prstem v nose?? .... >:-[]
Avatar - šmoula nešika
22. 4. 2014 17:13
Re: První, jsem první! První...
Tak za bílého dne to s honěním opravdu nepřeháním. ;-)

A prst v nose - to je moc jednoduchý, i když uznávám, že prst v krku zase asociuje zvracení...
Avatar - Covenant
22. 4. 2014 17:18
Re: První, jsem první! První...
No právě :-)

Jinak z toho Seatu se mi zatím neozvali.....
22. 4. 2014 18:07
O zábavě za volantem – kolik koní potřebujeme?
Uznávám, tohle je zábava pod kapotou patří benzín :yes:
Když se řekne sportovní jízda a zábava za volantem, mnoho lidí si na prvním místě :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ada je zase tady
22. 4. 2014 23:48
Re: O zábavě za volantem – kolik koní potřebujeme?
Když se řekne sportovní jízda a zábava za volantem, mnoho lidí si logicky na prvním místě představí diesel pod kapotou :-!
Avatar - white label
23. 4. 2014 01:52
Re: O zábavě za volantem – kolik koní potřebujeme?
V tom případě si musíš (logicky) změnit nick na: "mnoho lidí"!
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 06:01
Re: O zábavě za volantem – kolik koní potřebujeme?
>:-[] :yes: ;-)
23. 4. 2014 13:06
Re: O zábavě za volantem – kolik koní potřebujeme?
:yes: >:-[]
Avatar - woody-alien
23. 4. 2014 14:00
Re: O zábavě za volantem – kolik koní potřebujeme?
>:D :yes:
23. 4. 2014 14:06
Re: O zábavě za volantem – kolik koní potřebujeme?
:-O >:D >:-[] >:-[] :yes: >:-[] >:D :-) ;-)
23. 4. 2014 14:01
Re: O zábavě za volantem – kolik koní potřebujeme?
Pán Ádo, když jsi tak hravý, kup si „člověče nezlob se" :-O

Mnoho lidí vyhrálo, protože lepší pod kapotou benzín :yes: :-! [odkaz] :-! :yes:

PS:- Mnoho mladých lidí puberťáci si nelogicky na prvním místě představí diesel pod kapotou takže nepatří sportovní jízda >:D >:-[] >:D
>:-[]
22. 4. 2014 18:45
Eta-co?
To už opravdu vše musí být "etalon"? Nebo je to způsob, jak udělat z podprůměrné recenze nový etalon?
Rozbalit vlákno
0
22. 4. 2014 20:38
Pro redakci
Než začnete fotit, tedy spíše cvakat, alespoň auto trochu ukliďte. Kdo chce jiným svítit, sám musí zářit. A ty mastný prsty na tlačítkách vypadají hnusně. Obzvláště když ještě děláte ty pitomé rádoby detaily. Předpokládám, že nemáte auto na jedno odpoledne a nemusí každý vidět, že při tom zážitku z jízdy ukusujete jitrnici. Děkuji
Rozbalit vlákno
0
Avatar - .StenLi.
22. 4. 2014 22:36
Prikaz z VW
Seat musel dostat prikaz z VW ze exterier moze spravit aky chce, ale ak ma byt krajsi a lacnejsi ako golf a este aj s lepsou klasickou rucnou brzdou tak interier musi byt super skaredy a lacno posobiaci aby neukrojil vela z predajov Golfu.. a toto designeri Seatu splnili. Skoda :-( :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Magister
23. 4. 2014 07:59
Re: Prikaz z VW
Bohužel. Tady to diskutující oslavují, ale až si do toho sednou, sami uvidí. Interiér je bída.
23. 4. 2014 09:47
Re: Prikaz z VW
Interiér se ti nelíbí, ale trochu važ slova, tu svoji bídu si šetři třeba pro Raprda...

Interiér Leonu je právě jedním z mnoha důvodů, proč bych si to auto koupil. Interiér vypadá skvěle a originálně, přesně tak jak má vypadat u sportovněji orientovaného auta, které si nehraje na příslušnost ke střední třídě. Měkčená černá palubovka má nápad, na rozdíl od opakujících se nuda-tvarů jeho koncernových bratříčků a je i uživatelsky příjemnější, jako třeba umístění té navi. Samozřejmě vzhled interiéru je ovlivněn výbavovým stupněm. Já osobně bych volil stupeň Style nebo FR.

Také každému doporučuji, aby si do Leonu sednul, protože středový panel natočený na řidiče je opravdu podmanivý nebo červené osvětlení dveří (takovou atmosféru u Octavky nezažijete), bez zbytečných ovladačů a prostoru je zde také dost. Celkově v reálu to auto vypadá ještě lépe než na fotkách. Problém může mít akorát nějaký zkušený osahávač plastů nebo podobnej úchyl. >:-[]
Avatar - woody-alien
23. 4. 2014 14:31
Re: Prikaz z VW
Probůh, další fanatik, co se mu nesmí sáhnout na jeho favorita. Jakmile se v příspěvku ocitnou výrazy jako "zoufalej hanič" a kritika interiéru se odbývá odkazem na "podobné úchyly", je zle.

Leon mezigeneračně udělal obrovský pokrok, ale stále tam nevidím nic natolik "podmanivého", abych kvůli tomu psal ódy. Není to vůbec špatné, ale spíš než na nějaké předehnání konkurence to stačí tak na srovnání kroku. Už to je pro Seat úspěch. A ano, samozřejmě vzhled interiéru je ovlivněn výbavovým stupněm, resp. ještě jinak - možná jsem moc velká citlivka, ale Reference mě z toho auta doslova vyhnala. Naproti tomu FR je v pohodě. Takže to chce klid, Leon není dílo Boží a prostoru pro kritiku je tu stále dost.
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 15:05
Re: Prikaz z VW
Samo sebou, že Leon nemůže být bezchybný. Interiér jsem nějakou dobu vstřebával, ale je funkční a o obrovský kus lepší než u minulé generace (obzvláště před pár lety).
No a také svým vzhledem tak nějak vzdává hold vnitřkům modelů automobilek, které mu vdechly život.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 15:20
Re: Prikaz z VW
Tady ten funguje líp. [odkaz] ;-)
23. 4. 2014 15:36
Re: Prikaz z VW
To se ti jenom zdá >:D
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 21:11
Re: Prikaz z VW
Nezdá, na compu mi jen wikipedie běžela zoufale pomalu, tak jsem to vzal odjinud.
23. 4. 2014 15:34
Re: Prikaz z VW
Prostor pro kritiku je u každého auta z nižší střední ;-)
22. 4. 2014 22:57
takhle večer
si jdu přečíst test malé legendy cupry a co to? Ten test je o ničem. Co jsem se dozvěděl? Zajímají mě dojmy z jízdy, síly motoru, prostě pikantní detaily. Každý fanda aut je chce hltat. Copak takové auto tady máte každý týden??? Velké zklamání. :no:
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2014 00:18
pěkná profesionální novinářská práce.
auto.cz 1 jednička na českém webu. Muhehee :yes:
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2014 04:54
Prosba na redakci Auto.cz!
Prosím, zkuste se trochu vzepřít svému součastnému chlebodárci a umírněte to prosazování Autotipu a SM na Vašem webu! Dle mého názoru je Autotip typické záchodové čtení, které se dá v rychlosti prolistovat, prohlédnout obrázky, vytřít si článkem zádel a spokojeně pokračovat v úspěšném dni. Tabletem si člověk * nevytře…

Nechci nikoho křivě obviňovat, ale dle přiložených fotek z pražského prostředí za nic moc počasí a hlavně dle nic neříkajícího obsahu textu to vypadá, že kluci z Autotipu měli na vše pouze pár hodin, s vozem ani neopustili hranice města, natož s ním najezdili několik tisíc kilometrů, jak zmiňují ve článku (hodnota 1883 Km na tachometru mi je trošku vodítkem, byť se samozřejmě můžu mýlit).
Rozbalit vlákno
2
23. 4. 2014 04:58
Re: Prosba na redakci Auto.cz!
A samozřejmě: řiď, ať jedeš líp, myslel jsem řiď jako řiď, ne * jako *

Ty cenzuroidní hvězdičky místo tak krásného českého slova, jako je ř-i-ť jsou tu proč? >:D
Avatar - woody-alien
23. 4. 2014 14:08
Re: Prosba na redakci Auto.cz!
Copak ř-i-ť, ale nemůžeš ani napsat, že se do zatáčky ř-í-t-íš stovkou. ;-)
23. 4. 2014 07:07
Přátelé
blog je nyní online, přeji příjemné čtení. Jen podotýkám, že jsem měl vůz půjčený na jednu z uplynulých nedělí a že jsem napsal svůj blog asi před deseti dny. Dohoda byla, že ho zveřejním až později. K blogu jsou vytvořena dvě krátká videa. Hezký den všem... :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
23. 4. 2014 08:08
Sportovní předokolka?
1) termín sportovní předokolka je nesmysl. Může existovat předokolka se silným motorem, ale nijak sportovní nebude. Předokolka bude stále jen cestovní auto.

2) auto je především dopravní prostředek, které by tě mělo dopravit bezpečně, pohodlně a levně z místa A do místa B. K tomu se hodí předokolka mnohem lépe, než zadokolka a auto s dieselem lépe, než vozidlo se zastaralým zážehovým motorem.

3) chápu termín závodní auto, ale co to je "sportovní auto"? Cestovní auto se silnějším motorem? Nebo se spoilerem a la Š120? nebo s namalovanými rychlými pruhy a cool zelenými výbojkami na podvozku?

4) a tak celá tahle diskuse je (pokud vynecháme mizivé množství lehkých zadokolek pro pubertální jedince, kteří se potřebují předvádět před samicemi) de facto o ničem.

5) Sportovní předokolka tedy jaksi není skladem... a pokud (jako zvláštní mutace) je od nějakých závodních (resp. soutěžních) vozů odvozen cestovní vůz a nabízen jako "sportovní", poznáte jej snadno podle toho, že to není předokolka, ale spíše 4x4 (či v nouzi zadokolka pro ty, co na čtyřkolku nemají). Jenomže tímhle vyjádřením jsem popíchnul tolik místních uhrovatých mládenců, že byste mi nejraději vypíchli oči, co?

PS: a pokud hledáte v předokolce zábavu (pozor zábava není sport!), potom je opravdu nejlepší krotit tu Fabii I. RS TDI. Alespoň se chalani naučíte řídit... I když je už i tenhle vůz na většinu z vás dost přemotorovaný...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2014 08:36
Re: Sportovní předokolka?
Ada neber to v zlom ale pojem sport si kazdy vysvetluje inak ... pre pilota F1 ani cupra nebude moc sportove auto ale pre bezneho smrtelnika to bude bomba .... a pre tych co jazdia autobusmi bude sportom akekolvek auto......

ja som sa uz pri tom nedavnom clanku o hothatchoch vyjadril ze na zabavku ( nie sport ) by som si vybral maly lahky swift sport alebo mini cooper.... s ktorym bude zabava je lahky zabavny, zerie malo a je za dosptupnu cenu. Nikde som nepisal o sportovani, tieto auta su stejne v reale pouzitelne ako bezne auta a na beznej ceste nejake to sportovanie stejne nehrozi ak nechceme prizabit seba alebo inych na ceste.

Suhlasim akurat s tym ze sport na beznej ceste je tazko realne realizovatelny a pubertalnych jedincov ohrozujucich seba aj okolie teraz neratajme... ale pojem zabava a ista davka vzrusenia je to spravne pomenovanie... a vyjadrit to slovickom sport nepovazujem za chybu..... je to len sposob pomenovania ... neda sa to vyjadrit kvantitativne... pojem sport vlastne znamena to co si sam napisal - zabavu a radost z jazdy ... nehladal by som za tym nic zvlastne
23. 4. 2014 13:14
Re: Sportovní předokolka?
Nevím, jestli je zrovna Mini Cooper dobrý příklad zábavného auta s rozumnou cenovkou. ;-)
Avatar - white label
23. 4. 2014 13:24
Re: Sportovní předokolka?
U tří Aček určitě... >:-[]
Avatar - woody-alien
23. 4. 2014 14:04
Re: Sportovní předokolka?
Zrovna Mini (o zábavnosti teď nemluvím) je velkým snem mé drahé polovičky....no a s ohledem na tu "rozumnou cenovku" nového auta jím nejspíš i nadále zůstane. ;-)
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 21:14
Re: Sportovní předokolka?
No tak pokud tvoje drahá četla test SSS minulé generace od Clarksona, tak musí být poměrně vysmátá. :-)
23. 4. 2014 08:38
Re: Sportovní předokolka?
Hezky napsané, ale Ádo, svět není pouze černobílý…

Rozumím tomu, kam svým příspěvkem směřuješ, a je pravda, že i pro mě pojem “sportovní auto“ v posledních dvaceti letech poněkud ztrácí na významu, ale…
…sport je většinou doprovázen určitou honbou za nějakým cílem, u které se člověk zapotí, uvolní se mu v krvi notná dávka adrenalinu, při vítězství má nepopsatelnou radost [odkaz] , při prohře nepopsatelný vztek, ale nejdůležitější je, že u toho prožívá výbornou zábavu! Představ si holčinu s čerstvým řidičákem, která si vyjela na svoji první velkou jízdu s kamarádkami na nákupy do velkého neznámého města… toho potu, vzteku, adrenalinu, ale při příjezdu na místu blaženého úsměvu… podle mě je to sportování a to můžou jet v jakémkoliv autě .o)
Avatar - Emel
23. 4. 2014 08:51
Re: Sportovní předokolka?
Ta absolutní neschopnost pochopit... ale co pochopit, vůbec uznat existenci čehokoli mimo svůj omezený rozhled, to je fakt sranda :-)
23. 4. 2014 09:31
Re: Sportovní předokolka?
Ádo, ty seš starej vůl, nezlob se na mně. Formule 1 mají poháněné všechny 4? A já nevím, o ničem co by bylo víc sportovní, než Formule 1.
23. 4. 2014 13:23
Re: Sportovní předokolka?
Sportovní auto je takové, jehož smyslem bytí není přeprava z A do B, ale jízda samotná.
Avatar - woody-alien
23. 4. 2014 14:06
Re: Sportovní předokolka?
No vida, jak sis to zapamatoval. Nebo snad raději zapsal ? ;-) Tak či tak, ta tvoje definice je nejvýstižnější ze všech.
23. 4. 2014 16:16
Re: Sportovní předokolka?
Pokud jsem si to zapsal, tak jsem to už zapomněl. >:D
Avatar - Ada je zase tady
24. 4. 2014 09:33
Re: Sportovní předokolka?
Na příjemném pocitu řídit auto není nic sportovního. Abych řekl pravdu, už mne ten mýtus, že všechno je "sportovní" docela štve. Termínem "sportovní" se dnes honosí kdejaký křáp. :no: Za chvíli se bude názvem "sportovní" honosit i karbanátek u strejdy McDonalda... :no: :no: :no:
Avatar - white label
24. 4. 2014 11:54
Re: Sportovní předokolka?
Souhlas, Ado, termínem "sportovní" se dnes dokonce honosí i vozy spalující naftu! Doslova skandální! :*) ;-)
24. 4. 2014 13:35
Re: Sportovní předokolka?
Sportovní allroad na veteránských značkách :yes:
Avatar - white label
24. 4. 2014 14:34
Re: Sportovní předokolka?
Co je sportovního právě na allroadu? To si pleteš s S-liny a M-pakety v dieselu, přičemž alllroad se (racionálně) v S-linu ani nenabízí. ;-)
24. 4. 2014 15:30
Re: Sportovní předokolka?
Pokud není stavěné v první řadě na přepravu z A do B, tak nemusí být do takové míry zatížené praktickými otázkami a z toho plynoucími kompromisy. Vem si obuv. Po tretrách také nikdo nechce, aby padly k obleku a mohl jsi v nich do opery. To nejsou boty, jejichž hlavní funkce je společenská, nebo přepravní.
Avatar - Brandon Walsh
24. 4. 2014 07:33
test
teda z tohto článku sa človek dozvie o aute akurát cenu testovaného modelu >:D skvelý test klobúk dole a pred fotením ste mohli očistiť tie zamastené tlačítka 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
27. 4. 2014 11:21
Mé zkušenosti
S cuprou jsem včera projížděl okresky u prahy a mám pár (pro mě) důležitých zkušeností:

1) je fakt hodně hodně moc rychlá, ale nějak si to vůbec neužijete... prostě je rychlá, emocion ale neexistuje ;-\
2) má zbytečné pičovinky jako cupra nastavení čehosi - největší peklo je umělý zvuk z reproduktorů, ze kterého vás bude po 10 minutách opravdu bolet hlava (jakože opravdu bolet hlava). Ale asi se to u aut téhle kategorie vyžaduje
3) trpí golfitidou (sedíte uvnitř a vidíte, že je to auto za 300k a má jen lepší motor)
4) vypadá fantasticky nenápadně, za celou dobu si toho, že je tam něco víc papriček, všiml jeden chodec
5) řízení je fakt super strmé, jen takové... nechci to moc napsat, zní to jak novinářské klišé, odtažité. Možná to byla krátká doba na to naučit se na něj, ale den před jsem jezdil s 435i a tam to bylo poznat prostě hned. Třeba je to kvůli tomu výkonu
6) nepršelo, ale majitel říkal, že na vodě je to peklo

Jo a byl to manuál :-) do tohohle auta podle mě magořina
Rozbalit vlákno
0