Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
[odkaz]
pre mna osobne najpritazlivejsi HH na trhu 😉
seat si zasluzi absolutorium, hlboka poklona :yes:
pre mna osobne najpritazlivejsi HH na trhu 😉
seat si zasluzi absolutorium, hlboka poklona :yes:
výstižný nadpis článku o nové Cupře na jednom nejmenovaném německém webu😒br />
Seat Leon Cupra: Adios GTI? Der heiße Anti-Golf aus Spanien
Cupra je v této kategorii opravdu silným soupeřem
Seat Leon Cupra: Adios GTI? Der heiße Anti-Golf aus Spanien
Cupra je v této kategorii opravdu silným soupeřem
Všetko super, len sa mohli trochu viac v exteriéri odviazať. Nepredpokladám, že to bude veľká masovka, tak by nebolo odveci sa trochu viac zviditeľniť aspoň zvonku. Ale inak :yes:
Pro mě je to takhle akorát, víc bych nepotřeboval. Zase proč prvoplánově provokovat? Natřeš mu to, až tě vyzve. 😄
Jo, to auto je opravdu krásné. A bylo by ještě hezčí, kdyby jediným výrazným odstínem, co jsem našel v ceníku, nebyla základní červená. Hezká červená, bez debat, ale není to snad ani metla (myslím určitě, ale nechce se mi teď dívat). Kde jsou ty originální krásné odstíny minulé Cupry R...? Já vím, zde se už GTI prostě nemůže nechat jen tak utiskovat...
iudex
Tak toto je jedno veľké sklamanie: nie však z auta, ale z "testu", ktorý nie je ani označenia test hoden. Pár univerzálnych viet, ktoré sa dajú ako generiká použiť na väčšinu hothečov, o aute nevypovedá takmer nič.
Už som chcel redakciu skritizovať, že vzápätí po tom, čo ju pochválim za fantastický článok o jazde s M RS v Spa, nám predostrú toto, ale potom pozerám, že je to článok Auto Tipu. Každopádne je škoda przniť tento server prázdnymi kecami AT, čo by to i umožnilo dať si hrdý titul 1. na webe (a ako poznamenal kolega vyššie, ani to nie je pravda, keďže autoforum Cupru testovalo už dávno).
Za toto jednoznačne :no:
Už som chcel redakciu skritizovať, že vzápätí po tom, čo ju pochválim za fantastický článok o jazde s M RS v Spa, nám predostrú toto, ale potom pozerám, že je to článok Auto Tipu. Každopádne je škoda przniť tento server prázdnymi kecami AT, čo by to i umožnilo dať si hrdý titul 1. na webe (a ako poznamenal kolega vyššie, ani to nie je pravda, keďže autoforum Cupru testovalo už dávno).
Za toto jednoznačne :no:
a prave preto schvalne som tu dal odkaz na video..... taketo auto sa neda "citat" cez pismenka ..... treba tu nadheru vidiet aspon na videu ked uz nie nazivo 😉
podla mna by si testy na auto cz zasluzili nejake tie sprievodne videa, netvrdim ze 10 minutove filmy ale taketo nadherne auto si zasluzi nejaku tu "videoukazku" .... skoda ;-\
testy ako take na auto cz ani moc necitam to sa priznam na rovinu 😉 zvacsa len preletim tabulky technickych udajov ( ktore su zvacsa s chybami ) a nejake tie plusy minusy pozriem..... kvalitne testy hladaj inde, ja tu som len kvoli diskusiam a inym clankom povedzme ze kvoli "novinkam zo sveta aut" ....
inak co sa tyka tej jednicky na webu.... tak jasna jednicka je tu: [odkaz] ...
podla mna by si testy na auto cz zasluzili nejake tie sprievodne videa, netvrdim ze 10 minutove filmy ale taketo nadherne auto si zasluzi nejaku tu "videoukazku" .... skoda ;-\
testy ako take na auto cz ani moc necitam to sa priznam na rovinu 😉 zvacsa len preletim tabulky technickych udajov ( ktore su zvacsa s chybami ) a nejake tie plusy minusy pozriem..... kvalitne testy hladaj inde, ja tu som len kvoli diskusiam a inym clankom povedzme ze kvoli "novinkam zo sveta aut" ....
inak co sa tyka tej jednicky na webu.... tak jasna jednicka je tu: [odkaz] ...
Kvalitní testy? Ještě jsem takový v ČR nečetl.
mne sa pacia testy na autoforume... rozsahom, popisom, sposobom podania, tabulkami aj fotkami a cekovym obkecom klobuk dole.... netvrdim ze nenajdes este lepsie testy.... ale na pomery ceskych a slovenskych testov su super
ak ale chces nieco skutocne dlhe a na videu bez obkecov na 4 strany odporucam testy na topspeed sk.... to su skutocne lahodky , akurat ze tam netestuju chlapci moc tie dnesne dieslove crossoveriky ale skor sa zameriavaju na sportovejsie auta :yes: ich 25 minutovy videotest mojho oblubeneho F-typu je dodnes nikym neprekonany a to som uz pozeral aj mnohe zahranicne videotesty.... 😉 ... navyse to tam chlapci vedie pekne podat.... na tlapkanie v rukavickach a povinne PR kecy nie je predsa nikto zvedavy.... oni vedia si skutocne uzit tie auta a podat to ... tu atmosferu citim aj za monitorom... a to sa mi paci, su fakt dobri
ak ale chces nieco skutocne dlhe a na videu bez obkecov na 4 strany odporucam testy na topspeed sk.... to su skutocne lahodky , akurat ze tam netestuju chlapci moc tie dnesne dieslove crossoveriky ale skor sa zameriavaju na sportovejsie auta :yes: ich 25 minutovy videotest mojho oblubeneho F-typu je dodnes nikym neprekonany a to som uz pozeral aj mnohe zahranicne videotesty.... 😉 ... navyse to tam chlapci vedie pekne podat.... na tlapkanie v rukavickach a povinne PR kecy nie je predsa nikto zvedavy.... oni vedia si skutocne uzit tie auta a podat to ... tu atmosferu citim aj za monitorom... a to sa mi paci, su fakt dobri
KANKUNEN
Pro srovnání Focus RS potěší i pohledem. Přece když si kupuju HH neuvažuju tak, aby to raději nikdo nepoznal.
Inu, to jsou dva různé pohledy. Někdo radši cirkusovou parádu, jiný výkony v nenápadném hávu...
Proč to hnát do cirkusového extrému, mluvím o přiostření vzhledu. Na nenápadnost mají GTI. Cupra je přece nejostřejší španělské auto emocion.
V minulosti bola najostrejšia Cupra R, takže možno ešte je priestor pre divokejšiu verziu.
dovolim si oponovat......
mam rad decentny " tuning od vyrobcu" ktory je v mnohych pripadoch viac..... ako tie vycackane kdejake pakety .... menej je niekedy viac ako sa hovori
seat spravil genialne auto... nevyzera nudne ale na druhu stranu nikde nekrici "uhnite mi vsetci z cesty prichadza cirkus humberto" .... leon cupra je genialnym sklbenim krasneho emocion vzhladu pri zachovani zdraveho rozumu, s tymto autom sa mozes relativne nenapadne zasunut aj kdesi medzi bezne auta na parkovisku nakupneho centra bez toho aby ti ho okukavalo 20 deti nalepenych s nosom na skle ale zaroven ked stojis s nim na krizovatke tak budes stejne neprehliadnutelny a jasny vitaz.... je to skratka genialna finta :yes: ten dizajn je bozsky rozumny a rozumne bozsky... genialita je slabe slovo .... seat spravil automobilovu nirvanu :yes:
mam rad decentny " tuning od vyrobcu" ktory je v mnohych pripadoch viac..... ako tie vycackane kdejake pakety .... menej je niekedy viac ako sa hovori
seat spravil genialne auto... nevyzera nudne ale na druhu stranu nikde nekrici "uhnite mi vsetci z cesty prichadza cirkus humberto" .... leon cupra je genialnym sklbenim krasneho emocion vzhladu pri zachovani zdraveho rozumu, s tymto autom sa mozes relativne nenapadne zasunut aj kdesi medzi bezne auta na parkovisku nakupneho centra bez toho aby ti ho okukavalo 20 deti nalepenych s nosom na skle ale zaroven ked stojis s nim na krizovatke tak budes stejne neprehliadnutelny a jasny vitaz.... je to skratka genialna finta :yes: ten dizajn je bozsky rozumny a rozumne bozsky... genialita je slabe slovo .... seat spravil automobilovu nirvanu :yes:
Já osobně taky preferuji radši tovární tuning, ale nic přehnaného - jenom decentně poškádlit bránici :yes:
ano presne...... ja tiez milujem auta kde staci dat v podstate len vacsie elektrony a tuning je "hotovy" ..... nie zeby som mal rad nudu..... osobne preferujem napadity a zaujimavy dizajn ale rozhodne ocenujem auta kde staci dat poriadne disky a pripadne nejaku tu decentnu koncovku vyfuku alebo jemny decentny paket podbehov a dielo je dokonane 😉
leon cupra vyzera uzasne.... aj golf GTI je fajn.... ocenujem tento ich rozumny "tuning" :yes:
leon cupra vyzera uzasne.... aj golf GTI je fajn.... ocenujem tento ich rozumny "tuning" :yes:
je to dobře jak vypadá , klidně by mohlo být ještě víc civilní 😉 ten kdo ho bude mít jako daily bude spokojen a kdo ho bude chtít prostě jen dráždit a prohánět tak si ho "vytuní" stejně podle sebe 😉 Jinak deset palců nahoru Cupře po dlouhý době pořádný HH který na okrskách provětrá kde koho :yes:
Enthusiastic.driver
Tak jako se dala UHO v menze vydávat skoro beze změn za smetanovou, znojemskou nebo pepřovou omáčku, jsou i tyto Universální Hodnotící Odstavce použitelné pro komplexní spektrum hatchbacků.
Sem tam změníme nějaké adjektivum, přepíšeme údaj z korporátního prospektu a doplníme absolutními všeříkajícími pravdami (může překvapit i mnohem silnější a dražší vozy, podvozek je příjemně naladěn). Efektivní, jednoduché, politicky korektní, gratuluji >😁 :yes:
Sem tam změníme nějaké adjektivum, přepíšeme údaj z korporátního prospektu a doplníme absolutními všeříkajícími pravdami (může překvapit i mnohem silnější a dražší vozy, podvozek je příjemně naladěn). Efektivní, jednoduché, politicky korektní, gratuluji >😁 :yes:
UHO >😁 >😒] :yes:
Ale inak je to skôr tragédia, pod taký test by som sa hanbil podpísať. 8-s
Ale inak je to skôr tragédia, pod taký test by som sa hanbil podpísať. 8-s
Upřímně řečeno jsem čekal, kdy narazím na větu: "Auto jede přesně tam, kam zamíříte volantem, dá se říci jako po kolejích" >😁 Bohužel jsem se nedočkal... 😒
Áno, "ide ako po koľajniciach" je najobľúbenejšie testové klišé, spolu s "naftový pôvod vôbec nepočuť a môžete si ho pomýliť s benzínom" a podobnými chuťovkami. 😄
miromen
[odkaz]
Což mě vede k otázce na sousedy. Kolik byste momentálně zaplatili registrační poplatek za takovou 400 koňovou "lidovou" střelu ? 😉 Už mi jednou myslím Leg (nebo iudex) psal to odtupňování, ale nepamatuju si to. Moc lidové to asi nebude...
Za Golf R400 je regestračný poplatok 2 997 eur, za Cupru 280 by to bolo 2 047 eur. My tu máme v parlamete jedných z najväčších ***ov v Európe, takže tak. Sám som platil 657 eur za nový Leon 1.8 TSI. O 1kw viac a platil by som 787 eur :no:
8-s To je slušnej "vejvar".... :no: Dovedu si představit, že už takovej poplatek hraje svoji roli při rozhodování o autě. Však já čekám každou chvíli, že se ti naši chytrolíni budou inspirovat. Už teď mají plnou hubu účtenkových loterií a podobných chuťovek.
Áno, osobne si pravdepodobne novú Cupru nekúpim práve kvôli tomu. Keby to bolo auto za 70 000€, tak 2 000€ prežijem, ale pri nejakých 30 000€ je to vela peňazí totálne za nič + na Slovensku tie peniaze idú rovno do vreciek sponzorov strany Smer-SD, to je na tom najhoršie.
Teď si představ, že by to bylo třeba 150 % ceny vozu. 😐 Pokud si někdo myslí, že se něco takového stát nemůže, může se podívat do Dánska.
To je naprosto děsivá představa. A v Dánsku se to jistě podepisuje na vozovém parku, budou nejspíš převládat menší a levnější auta.
Ano, malých aut se tam prodá hodně - ne že by si dražší auta nemohli dovolit, jen ti to pomůže si ujasnit priority. 😉 Je progresivní, na levná auta (do cca. 10k €) se platí "jen" 105 %, nad to 180. Setkal jsem se už i s názorem, že od zavedení tohoto poplatku tak stoupl průměrný plat, že by se dále měl zvýšit. 8-s A to je jen registrační, mají toho více.
Lenže pozri sa, kolko sa zarába v Dánsku a kolko na Slovensku. Myslím, že ovela skôr si našetrí Dán na auto za 60 000€ ako Slovák na auto za 30 000€.
Ano, jde o umělé navýšení ceny auta, aby tam každý druhý šmudla nejezdil v S/ A8/ ... Teorie za tím je, že auta hodně škodí a představují velkou zátěž pro rozpočet. Nic to ale nemění na tom, že platíš 180 procentní daň, tedy odvádíš státu velké množství peněz. A s tím mám velký problém ve chvíli, kdy státu nevěřím, že je dokáže rozumně využít. Psychologický efekt tam pořád je. I když budeš vydělávat pěti, nebo desetinásobek, pořád si rozmyslíš, jestli vyhodíš třeba 120 tisíc € z okna, nebo se uskromníš a peníze dáš do něčeho jiného.
Kdybych byl slovák, asi bych si otevřel českou firmu a zaregistroval na ni auto...
To je určitě cesta. Jen nevím, jak to Slováci hlídají. Státy s vysokými poplatky/ daněmi po tom jdou. Jinak by třeba Nizozemci registrovali auta v Německu.
No cesta je to len teoreticky, prakticky by to iba kvôli autu nik normálny nerobil. Keď aj nerátaš zriaďovacie náklady na obchodnú spoločnosť (plus čas), sú tu stále pravidelné povinnosti (daňové priznanie, účtovná závierka...) a s tým spojené výdavky.
Tiež som pred kúpou uvažoval kúpiť auto u vás (bolo tam o dosť lacnejšie), ale aj s tým je množstvo administratívy (únia neúnia, stále je prihlásenie auta zo zahraničia dvakrát taká administratíva, ako domáce nové). Ale je pravda, že keď som musel vykešovať (dokonca sa to nedalo ani zaplatiť prevodom!) 1400 eur ficovskú akože-milionársku daň (a.k.a. "registračný poplatok", ktorý je však len obyčajnou daňou), celkom som škrípal zubami.
Tiež som pred kúpou uvažoval kúpiť auto u vás (bolo tam o dosť lacnejšie), ale aj s tým je množstvo administratívy (únia neúnia, stále je prihlásenie auta zo zahraničia dvakrát taká administratíva, ako domáce nové). Ale je pravda, že keď som musel vykešovať (dokonca sa to nedalo ani zaplatiť prevodom!) 1400 eur ficovskú akože-milionársku daň (a.k.a. "registračný poplatok", ktorý je však len obyčajnou daňou), celkom som škrípal zubami.
Nechtěl jsem to komplikovat úvahami o nákladech. Někdo může mít firmu s pobočkou v ČR a pak to není takový problém.
Nagano
Musím říct, že je to zajímavý rychlý stroj, škoda že mu chybí víc té španělské dravosti v exteriéru a interiéru, ten se mi teda vůbec nelíbí (i když u mého FoFoIII ST to není o nic lepší 😄 ).
Všiml jsem si, že to nemá výškově nastavitelné pásy...seděl v tom už někdo? Je vážně možný, že to nemá výškově nastavitelný pásy?
Poslední připomínka je k testu..."Převodovka by také snesla lepší vymezení drah, které není tak precizní jako u Golfu GTI, ale ani jako u ostré Octavie. Holt takový výkon za objektivně nízkou cenu se musel někde projevit, s tím se smiřme." - skutečně si autor myslí, že stejná převodovka jako u GTI či RS bude mít v Cupře horší dráhy kvůli šetření???
Všiml jsem si, že to nemá výškově nastavitelné pásy...seděl v tom už někdo? Je vážně možný, že to nemá výškově nastavitelný pásy?
Poslední připomínka je k testu..."Převodovka by také snesla lepší vymezení drah, které není tak precizní jako u Golfu GTI, ale ani jako u ostré Octavie. Holt takový výkon za objektivně nízkou cenu se musel někde projevit, s tím se smiřme." - skutečně si autor myslí, že stejná převodovka jako u GTI či RS bude mít v Cupře horší dráhy kvůli šetření???
Mohu potvrdit, že to nemá stavitelný pásy...všimla si toho až manželka po koupi 😉
tak gratulace ke koupi...zrovna ty pásy by mi asi dost vadily, jsem vysoký a tohle mi u spousty aut vadí (jasně, je to v každém autě jiné). Já si toho všiml na základě testu v Autosalonu, kde si ten pás testér neustále upravoval...očividně ho to hodně sra*o 😄
Tak ať slouží!
Tak ať slouží!
Moc ho nevyužívám, paní to má tak akorát na 175cm. Díky velmi skloněnýmu čelnímu sklu si málokdo dá vysoko sedačku, což trochu problém eliminuje, ale ideál to samosebou není...tedy ne, že by ho jinak nechtěla. Přesto si všimla 😉
matii
Ovšem ty výdechy klimatizace a umístění a tvar centrálního displeje je jedna velká designérská tragédie. Máme u nás ve fabrice 30 let stará nákladní auta, ale ty výdechy vypadají téměř stejně.
Otázka názoru... za mě je to nejlépe zabudovaná navi z celé koncernové trojky... a vůbec, lépe zastavět navigaci dle mého vlastně nelze (je vysoko, po ruce, natočená k řidiči, ale netrčí do prostoru). Výdechy mě nijak neuráží.
Umístění navigace je blízko ideálu a rozhodně mnohem lepší než klasické koncernové u kolen. Z hlediska ergonomie pohledu jsou ideální výsuvné panely, jenže tam už zase vyvstává problém s dotykovým ovládáním.
Umístění navigace je OK z hlediska pohledu, ale ne tak z hlediska ovládání, tam už by to chtělo něco "ála iDrive" mezi sedadly pro větší pohodlí.
Stejná výtka ovšem platí snad pro všechna mainstreamová auta... iDrive je prémiové řešení. Za to těžko SEAT kritizovat... pokud nejsi taxikář, tak to pro tebe není zas takový problém, doma to znáš a delší trasy holt nastavíš v klidu před jízdou.
OK, neber iDrive jako dogma, Renault má taky bradavku mezi sedadly - to by určitě stačilo.
Je pravda že interier Leonu neni buh vi co ale tak tragicky bych to neviděl. Osobně ty vydechy se mi libi ale zakomponovani toho displeje opravdu vypada přinejmenšim divně.
a ma to tiez okruhle kolesa ako tie stare nakladaky..... sila , ten vyvoj aut sa za 30 rokov nikde nepohol ako tak pozeram >😁
leon ma interier podla mojho nazoru este lepsie stvarneny ako golf :yes: len si to nik neprizna
leon ma interier podla mojho nazoru este lepsie stvarneny ako golf :yes: len si to nik neprizna
Umístění displaye má možná lepší, celkový ztvárnění, ale Golf o půl třídy někde jinde. Leon vypadá nejlíp za šera nebo ve tmě, díky působivýmu osvětlení.
Souhlas a to i včetně nejen pocitove kvality.
Aaaaa asi jsem se špatně vymáčkl, nešlo mi tak ani o umístění displeje jako o jeho zakomponování obdélníku mezi ty hrozné nesouměrné výdechy. Fakt i Felicie měla hezčí. Trochu mi to evokuje vietnamské hifi z burzy 90tých let. Čím větší repráky (v tomto případě žebrování), tím více muziky. 😄
To už jsme tu probírali... mně prostě Golf nesedí, zuviel dekoru, ať už v piánu nebo hliníku... ani tvarování volantu s kulatým středem není dle mého gusta... holt jsem asi ještě nedozrál 😉
Jsi ještě mladý a nezralý. >😁 Já sám na sobě vidím s přibývajícím věkem ten plíživej pád do hlubin supermainstreamu. >😒] Ne že bych to nutně musel mít, ale doznávám, že se mi to vlastně líbí.
Co se týká Leonu, architektura OK, to provedení až od vyšších výbav - konkrétně Reference mě dost vyděsila.
Co se týká Leonu, architektura OK, to provedení až od vyšších výbav - konkrétně Reference mě dost vyděsila.
Jenže rozdíl je v tom, že s vyššími výbavami letí SEAT nahoru, zatímco v Golfu dostaneš piáno na palubku a důchodcovské potahy... 😉
😄 Musel bych v nějaké lepší výbavě Leonu strávit delší čas, zatím se mi stále líbí víc ten důchodcovský přístup. Pořád mám i přes kvalitativní skok Seatu z interiéru Golfu lepší pocit...uvidíme co Cupra v reálu.
Je možné, že pro mě by při delším soužití vyplavaly na povrch některé nectnosti u SEATu... třeba u Octavie se mi moc nezdá provedení otočných ovladačů 😄
Golf... to je jako kdyby symfonický orchestr hrál Michala Davida - excelentní provedení průměrné skladby 😉
Golf... to je jako kdyby symfonický orchestr hrál Michala Davida - excelentní provedení průměrné skladby 😉
Michal David není vhodně zvolené přirovnání, na to je až příliš prvoplánovitě "podbízivý". Golf GTI, to je jako když orchestr hraje (a Jarek do toho zpívá) Nohavicovy "zlidovělé perly". 😉
Já jsem teď měl možnost vidět 8 úplně nových G7GTI vedle sebe, přičemž většina byla v (černé) celokůži, některé byly v ("důchodcovské") látce a jedno mělo tu látku v kombinaci s alcantarou (+ kůže po stranách/vzadu a ve výplních dveří). Osobně bych si určitě připlatil za kombinaci s alcantarou a naopak tu celokůži bych nebral ani kdyby byla bez příplatku.
Já beru, že tradice je tradice... a konec konců, na sedačce sedíš a tak ti může být dekor celkem ukradený... ta tradice jde ale zatím mimo mě, takže bych si kostkovanou klidně odpustil. Takhle eRkové, ať už současné nebo minulé... to je jiné žrádlo.
Právě, že ty eRkové potahy (ať už současné, nebo minulé) jsou podobně "nudné" jako ta příplatková kůže u GTIčka, takže přístup eRka mi v tomto ohledu připadá naopak všednější (více "důchodcovský"), než u GTIčka.
A slova "tradiční" a "dúchodcovské" za synonyma taky nepovažuji. 😄
A slova "tradiční" a "dúchodcovské" za synonyma taky nepovažuji. 😄
Můj pohled je takový, že kůži bez odvětrávání ani omylem. A látka s rozumným vzorem je lepší než látka bez vzoru - černý strop, palubka a černá sedadla bez vzoru, to je na můj vkus příliš jednolité. Károvaná mi nevadí.
Súhlas, obyčajná koža je hlúposť, ak nechcem zaparenú zadnú časť, tak si treba priplatiť za ventiláciu a to majú len drahšie/prémiové autá. Ak hovoríš o káre na sedačkách GTI, je to tak na hrane vkusu (viem, odkaz na minulosť) a do moderného interiéru to nie je to pravé, ale ako hovoríš, lepšie, ako fádna jednofarebnosť.
Neříkám, že by to nemohlo být lepší. Vem si třeba 3er/ 4er. Odvětrávání sedadel v nabídce není (BMW je asi jediné v segmentu, které ho nenabízí), takže kůže padá. Na nějakou širokou paletu pěkných látek můžeš zapomenout, prémie je o kůži, takže ti prakticky zůstane základní čalounění M paketu. Tedy pokud nechceš béžovou kůži/ látku. U prémiové střední je takový výsledek smutný.
"tak si treba priplatiť za ventiláciu a to majú len drahšie/prémiové autá"......třeba Mondeo. 😉 I když jenom na předních sedačkách.
Ale ty pak zas nejdou posouvat 😉 >😁
Na ventilaci vzadu můžeš zapomenout u většiny aut. Pokud vím, ani jedno auto vyšší střední ji nenabízí. Co se týče neprémiové střední, mám takový pocit, že ventilaci nabízí i40, nedivil bych se, kdyby Insignia, a myslím, že jsem ji viděl i u VW, když ne u Passatu, pak u CC. U Francouzů ani netuším. Někde to může být jen pro sedadlo řidiče. V nižší střední mě ale nic nenapadá. Asi bychom mohli vzít střední třídu jako "dražší" auta. Je to relativní pojem a střední třída není zrovna běžný soukromý povoz.
Na rozbití té jednolitosti stačí maličko... třeba šedé dekory u Seatu nebo červené u Octavie RS (v kombinaci s jemným proužkem na sedáku a opěradle).
Není to žádná trága, klidně bych si na károvanou zvykl, nejsem žádný estét... jen říkám, že úplně můj vkus to není.
Není to žádná trága, klidně bych si na károvanou zvykl, nejsem žádný estét... jen říkám, že úplně můj vkus to není.
Nemohu říct, že bych se v čalounění GTI shlédl. Na druhou stranu si nemyslím, že dekor vždy stačí. A zrovna u GTI máš smůlu, máš jeden dekor a moc to nerozbíjí.
Sám jsi tragédie, když řešíš na autě design výdechů. >😒] Se dalo čekat, že s tim nějakej zoufalej hanič přijde.
Tragédie je, když má auto navigaci někde u řadičky, jako Octa nebo Golf nebo má na palubce nádor, tedy nevzhlednou vysouvačku a nebo když má výdechy umístěné někde u kolen.
Viděl jsi už někdy interiér supersportu Audi R8 a jeho výdechy? Akorát, že Leon má opět lepší umístění multimediálního systému.
Tragédie je, když má auto navigaci někde u řadičky, jako Octa nebo Golf nebo má na palubce nádor, tedy nevzhlednou vysouvačku a nebo když má výdechy umístěné někde u kolen.
Viděl jsi už někdy interiér supersportu Audi R8 a jeho výdechy? Akorát, že Leon má opět lepší umístění multimediálního systému.
A proč bych neřešil design výdechů? Nezlob se, ale když tam máš sedět a celou dobu to mít na očích, tak proč bych to neřešil?
Audi R8 má ty výdechy jen o málo méně tragické. Taková A3 už je jiný kafe. Jednoduché a krásné😒br />
[odkaz]
Audi R8 má ty výdechy jen o málo méně tragické. Taková A3 už je jiný kafe. Jednoduché a krásné😒br />
[odkaz]
Když se bavíme o interiéru ...všimli jste si té drobnosti....tenhle bílý model má rámečky a detaily rámované v klavírovém laku...ale zde 😒br />
[odkaz]
má detaily chromované..sice drobnost, ale připadají mi pro interiér lepší a interiér vypadá o ždibec luxusněji...
[odkaz]
má detaily chromované..sice drobnost, ale připadají mi pro interiér lepší a interiér vypadá o ždibec luxusněji...
Souhlasím. V tom autě jsem seděl a celý ten interiér vypadá o dost hůř a méně hodnotně než na fotografiích. Vevnitř se hodně šetřilo.
Deathstar
Výkon/cena za 1, motor bude skvělý, překvapují mě globálně časté testové stížnosti na řazení a relativně mírný projev podvozku..
Zase dát 700tis + za stylový a ostrý hatchback už chce určitě zapojení všech objektivních i subjektivních faktorů,nejen prachů a počtu koní, a musím říct, že Cupře chybí praštěnost Meganu RS a šmrnc Golfu GTi..
Je to pořád jenom budgetový Seat a Seatem zůstaně i kdyby měl 400koní a stál korunu
Zase dát 700tis + za stylový a ostrý hatchback už chce určitě zapojení všech objektivních i subjektivních faktorů,nejen prachů a počtu koní, a musím říct, že Cupře chybí praštěnost Meganu RS a šmrnc Golfu GTi..
Je to pořád jenom budgetový Seat a Seatem zůstaně i kdyby měl 400koní a stál korunu
Všechny poslední Seaty mají jednu nectnost...pokud na řazení nespěcháš a jedeš klidným tempem, je hladký jako dětská sedínka. Pokud zatlačíš na pilu není tam exaktní zapadání a najednou vypadá pohyb kostrbatě.
A😜 Cupře chybí praštěnost Meganu RS a šmrnc Golfu GTi...Alebo sa to dá povedať aj opačne: Cupra spája techniku, komfort a pohodovosť GTI s jazdnými výkonmi M RS. To znie lepšie, nie? 😉
Nj, povolání se nezapře... >😁
To je pěkně řečeno.Jenže Cupra není na 100% tak pohodová,komfortní a "značková" jako Golf(o vnitřku nemluvě),ani očividně(testu-vidně) není tak ostré nářadí jako Megane..
Tudíž je to takové "všeobecné gymnázium" mezi hot hatchi..Naučí tě od všeho trochu a od ničeho 100%..
Tudíž je to takové "všeobecné gymnázium" mezi hot hatchi..Naučí tě od všeho trochu a od ničeho 100%..
Ji/Ri
..zajímavé. Horší řazení a špatná odezva od řízení... to asi by mělo naopak fungovat, ne? Tohle jsou totiž přesně disciplíny, kterými onen zmiňovaný Peu Seata válcuje. Je to škoda, jinak zajímavé auto emoción >😁 v tomto segmentu si dál bude v klidu kralovat R RS a za ním GTI...
Kdo bude kralovat rozhodne širší forum testérů...coming soon...stay tuned guy 😉
Já myslím, že pokud Ji/Ri někde sežene Ponyho, tak už se bude bojovat jen o zbylá místa na "bedně". 😉 >😒]
Pokud bude pěkné počací, budu kralovat já s vouzem, který má turbodíru kolem 3000 ot ačkoliv je to atmosférický čtyřválec >😁
figurka
Pane testére, jestli Vás ta práce nebaví, tak jí snad ani nedělejte. Takhle odfláknout auto, které v dané kategorii momentálně kraluje na přehnaně zbožštělé NS ukazuje na obrovskou nechuť. A nebo ještě na něco jiného, ale to se ani neodvažuji napsat.
šmoula nešika
Ano, „„„1. na webu“““. Trochu zavádějící, že... Ten test na „jednom nejmenovaném webu“ četl už snad každý... Nehodlám teď květnatě v několika odstavcích popisovat, v čem je rozdíl mezi „jízdními dojmy“ (ty uvozovky, to mám inspirované autorem) a „premiérovým domácím testem“, abych ještě některým nepřímo nezpůsobil újmu, až je při přemýšlení nad touto „problematikou“ začne drahá polovička mlátit pánvičkou do hlavy, ať už si jdou konečně místo toho čumění do diskuse dát večeři - to abyste pak nejedli to UHO z menzy jako chudák Wawris -; nicméně příhodnější by bylo 1. test v ČR.
Aha, to má Svět motorů a (Blesk) mimo toho i jistý dvojsmysl. Nebo 1. domácí test... Či první test na českých značkách na českých tankodromech. Ten je asi nejvýstižnější...
... a víte co? Ať by se to jmenovalo, jak chtělo, kdyby (já vím, hrozné slovo) kolega stealth chtěl, mohl svou recenzi publikovat už... no, minimálně předevčírem. Do blogu - na HP. A vzhledem k jeho nadšení a schopnostem, vsadil bych se o co chcete, by to byla s prstem v krku víc recenze než toto reklamní sdělení psané ve spěchu na obědě (dnes bude... UHO!).
Někdy zkrátka více bývá méně a první neznamená nejlepší. Což ve mně vyvolává chichotnou asociaci na mé oblíbené video. Tesat do zdi.
Mimo některých pisálků z povolání nám ukáže v celé své nahotě (no dobře, nemusí vám být na jeho zhlédnutí nutně 18 let) i zdejší tým diskusní. A věřte, že se zde (a nebo někým jiným), chtě nechtě, najdete. 😉
[odkaz]
A na závěr jedno přání autorovi: Příjemně se zítra usaďte a užijte si TEST Cupry od uživatele stealth01. Nebude možná první, zato udělaný s pílí, nadšením a posláním čtenáři. Jó jasně, méně je někdy více. Už se klidím...
Aha, to má Svět motorů a (Blesk) mimo toho i jistý dvojsmysl. Nebo 1. domácí test... Či první test na českých značkách na českých tankodromech. Ten je asi nejvýstižnější...
... a víte co? Ať by se to jmenovalo, jak chtělo, kdyby (já vím, hrozné slovo) kolega stealth chtěl, mohl svou recenzi publikovat už... no, minimálně předevčírem. Do blogu - na HP. A vzhledem k jeho nadšení a schopnostem, vsadil bych se o co chcete, by to byla s prstem v krku víc recenze než toto reklamní sdělení psané ve spěchu na obědě (dnes bude... UHO!).
Někdy zkrátka více bývá méně a první neznamená nejlepší. Což ve mně vyvolává chichotnou asociaci na mé oblíbené video. Tesat do zdi.
Mimo některých pisálků z povolání nám ukáže v celé své nahotě (no dobře, nemusí vám být na jeho zhlédnutí nutně 18 let) i zdejší tým diskusní. A věřte, že se zde (a nebo někým jiným), chtě nechtě, najdete. 😉
[odkaz]
A na závěr jedno přání autorovi: Příjemně se zítra usaďte a užijte si TEST Cupry od uživatele stealth01. Nebude možná první, zato udělaný s pílí, nadšením a posláním čtenáři. Jó jasně, méně je někdy více. Už se klidím...
Ty ses rozohnil 😉
nechtěl si napsat s prstem v nose?? .... >😒]
nechtěl si napsat s prstem v nose?? .... >😒]
-------
Uznávám, tohle je zábava pod kapotou patří benzín :yes:
Když se řekne sportovní jízda a zábava za volantem, mnoho lidí si na prvním místě :-!
Když se řekne sportovní jízda a zábava za volantem, mnoho lidí si na prvním místě :-!
Když se řekne sportovní jízda a zábava za volantem, mnoho lidí si logicky na prvním místě představí diesel pod kapotou :-!
V tom případě si musíš (logicky) změnit nick na: "mnoho lidí"!
Pán Ádo, když jsi tak hravý, kup si „člověče nezlob se" 😲
Mnoho lidí vyhrálo, protože lepší pod kapotou benzín :yes: :-! [odkaz] :-! :yes😒br />
PS:- Mnoho mladých lidí puberťáci si nelogicky na prvním místě představí diesel pod kapotou takže nepatří sportovní jízda >😁 >😒] >😁
>😒]
Mnoho lidí vyhrálo, protože lepší pod kapotou benzín :yes: :-! [odkaz] :-! :yes😒br />
PS:- Mnoho mladých lidí puberťáci si nelogicky na prvním místě představí diesel pod kapotou takže nepatří sportovní jízda >😁 >😒] >😁
>😒]
Kvasoň
To už opravdu vše musí být "etalon"? Nebo je to způsob, jak udělat z podprůměrné recenze nový etalon?
Th0r
Než začnete fotit, tedy spíše cvakat, alespoň auto trochu ukliďte. Kdo chce jiným svítit, sám musí zářit. A ty mastný prsty na tlačítkách vypadají hnusně. Obzvláště když ještě děláte ty pitomé rádoby detaily. Předpokládám, že nemáte auto na jedno odpoledne a nemusí každý vidět, že při tom zážitku z jízdy ukusujete jitrnici. Děkuji
.StenLi.
Seat musel dostat prikaz z VW ze exterier moze spravit aky chce, ale ak ma byt krajsi a lacnejsi ako golf a este aj s lepsou klasickou rucnou brzdou tak interier musi byt super skaredy a lacno posobiaci aby neukrojil vela z predajov Golfu.. a toto designeri Seatu splnili. Skoda 😒 :no:
Bohužel. Tady to diskutující oslavují, ale až si do toho sednou, sami uvidí. Interiér je bída.
Interiér se ti nelíbí, ale trochu važ slova, tu svoji bídu si šetři třeba pro Raprda...
Interiér Leonu je právě jedním z mnoha důvodů, proč bych si to auto koupil. Interiér vypadá skvěle a originálně, přesně tak jak má vypadat u sportovněji orientovaného auta, které si nehraje na příslušnost ke střední třídě. Měkčená černá palubovka má nápad, na rozdíl od opakujících se nuda-tvarů jeho koncernových bratříčků a je i uživatelsky příjemnější, jako třeba umístění té navi. Samozřejmě vzhled interiéru je ovlivněn výbavovým stupněm. Já osobně bych volil stupeň Style nebo FR.
Také každému doporučuji, aby si do Leonu sednul, protože středový panel natočený na řidiče je opravdu podmanivý nebo červené osvětlení dveří (takovou atmosféru u Octavky nezažijete), bez zbytečných ovladačů a prostoru je zde také dost. Celkově v reálu to auto vypadá ještě lépe než na fotkách. Problém může mít akorát nějaký zkušený osahávač plastů nebo podobnej úchyl. >😒]
Interiér Leonu je právě jedním z mnoha důvodů, proč bych si to auto koupil. Interiér vypadá skvěle a originálně, přesně tak jak má vypadat u sportovněji orientovaného auta, které si nehraje na příslušnost ke střední třídě. Měkčená černá palubovka má nápad, na rozdíl od opakujících se nuda-tvarů jeho koncernových bratříčků a je i uživatelsky příjemnější, jako třeba umístění té navi. Samozřejmě vzhled interiéru je ovlivněn výbavovým stupněm. Já osobně bych volil stupeň Style nebo FR.
Také každému doporučuji, aby si do Leonu sednul, protože středový panel natočený na řidiče je opravdu podmanivý nebo červené osvětlení dveří (takovou atmosféru u Octavky nezažijete), bez zbytečných ovladačů a prostoru je zde také dost. Celkově v reálu to auto vypadá ještě lépe než na fotkách. Problém může mít akorát nějaký zkušený osahávač plastů nebo podobnej úchyl. >😒]
Probůh, další fanatik, co se mu nesmí sáhnout na jeho favorita. Jakmile se v příspěvku ocitnou výrazy jako "zoufalej hanič" a kritika interiéru se odbývá odkazem na "podobné úchyly", je zle.
Leon mezigeneračně udělal obrovský pokrok, ale stále tam nevidím nic natolik "podmanivého", abych kvůli tomu psal ódy. Není to vůbec špatné, ale spíš než na nějaké předehnání konkurence to stačí tak na srovnání kroku. Už to je pro Seat úspěch. A ano, samozřejmě vzhled interiéru je ovlivněn výbavovým stupněm, resp. ještě jinak - možná jsem moc velká citlivka, ale Reference mě z toho auta doslova vyhnala. Naproti tomu FR je v pohodě. Takže to chce klid, Leon není dílo Boží a prostoru pro kritiku je tu stále dost.
Leon mezigeneračně udělal obrovský pokrok, ale stále tam nevidím nic natolik "podmanivého", abych kvůli tomu psal ódy. Není to vůbec špatné, ale spíš než na nějaké předehnání konkurence to stačí tak na srovnání kroku. Už to je pro Seat úspěch. A ano, samozřejmě vzhled interiéru je ovlivněn výbavovým stupněm, resp. ještě jinak - možná jsem moc velká citlivka, ale Reference mě z toho auta doslova vyhnala. Naproti tomu FR je v pohodě. Takže to chce klid, Leon není dílo Boží a prostoru pro kritiku je tu stále dost.
Samo sebou, že Leon nemůže být bezchybný. Interiér jsem nějakou dobu vstřebával, ale je funkční a o obrovský kus lepší než u minulé generace (obzvláště před pár lety).
No a také svým vzhledem tak nějak vzdává hold vnitřkům modelů automobilek, které mu vdechly život.
[odkaz]
[odkaz]
No a také svým vzhledem tak nějak vzdává hold vnitřkům modelů automobilek, které mu vdechly život.
[odkaz]
[odkaz]
kexxik
si jdu přečíst test malé legendy cupry a co to? Ten test je o ničem. Co jsem se dozvěděl? Zajímají mě dojmy z jízdy, síly motoru, prostě pikantní detaily. Každý fanda aut je chce hltat. Copak takové auto tady máte každý týden??? Velké zklamání. :no:
zelizd
Prosím, zkuste se trochu vzepřít svému součastnému chlebodárci a umírněte to prosazování Autotipu a SM na Vašem webu! Dle mého názoru je Autotip typické záchodové čtení, které se dá v rychlosti prolistovat, prohlédnout obrázky, vytřít si článkem zádel a spokojeně pokračovat v úspěšném dni. Tabletem si člověk * nevytře…
Nechci nikoho křivě obviňovat, ale dle přiložených fotek z pražského prostředí za nic moc počasí a hlavně dle nic neříkajícího obsahu textu to vypadá, že kluci z Autotipu měli na vše pouze pár hodin, s vozem ani neopustili hranice města, natož s ním najezdili několik tisíc kilometrů, jak zmiňují ve článku (hodnota 1883 Km na tachometru mi je trošku vodítkem, byť se samozřejmě můžu mýlit).
Nechci nikoho křivě obviňovat, ale dle přiložených fotek z pražského prostředí za nic moc počasí a hlavně dle nic neříkajícího obsahu textu to vypadá, že kluci z Autotipu měli na vše pouze pár hodin, s vozem ani neopustili hranice města, natož s ním najezdili několik tisíc kilometrů, jak zmiňují ve článku (hodnota 1883 Km na tachometru mi je trošku vodítkem, byť se samozřejmě můžu mýlit).
stealth01
blog je nyní online, přeji příjemné čtení. Jen podotýkám, že jsem měl vůz půjčený na jednu z uplynulých nedělí a že jsem napsal svůj blog asi před deseti dny. Dohoda byla, že ho zveřejním až později. K blogu jsou vytvořena dvě krátká videa. Hezký den všem... 😄
Ada je zase tady
1) termín sportovní předokolka je nesmysl. Může existovat předokolka se silným motorem, ale nijak sportovní nebude. Předokolka bude stále jen cestovní auto.
2) auto je především dopravní prostředek, které by tě mělo dopravit bezpečně, pohodlně a levně z místa A do místa B. K tomu se hodí předokolka mnohem lépe, než zadokolka a auto s dieselem lépe, než vozidlo se zastaralým zážehovým motorem.
3) chápu termín závodní auto, ale co to je "sportovní auto"? Cestovní auto se silnějším motorem? Nebo se spoilerem a la Š120? nebo s namalovanými rychlými pruhy a cool zelenými výbojkami na podvozku?
4) a tak celá tahle diskuse je (pokud vynecháme mizivé množství lehkých zadokolek pro pubertální jedince, kteří se potřebují předvádět před samicemi) de facto o ničem.
5) Sportovní předokolka tedy jaksi není skladem... a pokud (jako zvláštní mutace) je od nějakých závodních (resp. soutěžních) vozů odvozen cestovní vůz a nabízen jako "sportovní", poznáte jej snadno podle toho, že to není předokolka, ale spíše 4x4 (či v nouzi zadokolka pro ty, co na čtyřkolku nemají). Jenomže tímhle vyjádřením jsem popíchnul tolik místních uhrovatých mládenců, že byste mi nejraději vypíchli oči, co?
PS: a pokud hledáte v předokolce zábavu (pozor zábava není sport!), potom je opravdu nejlepší krotit tu Fabii I. RS TDI. Alespoň se chalani naučíte řídit... I když je už i tenhle vůz na většinu z vás dost přemotorovaný...
2) auto je především dopravní prostředek, které by tě mělo dopravit bezpečně, pohodlně a levně z místa A do místa B. K tomu se hodí předokolka mnohem lépe, než zadokolka a auto s dieselem lépe, než vozidlo se zastaralým zážehovým motorem.
3) chápu termín závodní auto, ale co to je "sportovní auto"? Cestovní auto se silnějším motorem? Nebo se spoilerem a la Š120? nebo s namalovanými rychlými pruhy a cool zelenými výbojkami na podvozku?
4) a tak celá tahle diskuse je (pokud vynecháme mizivé množství lehkých zadokolek pro pubertální jedince, kteří se potřebují předvádět před samicemi) de facto o ničem.
5) Sportovní předokolka tedy jaksi není skladem... a pokud (jako zvláštní mutace) je od nějakých závodních (resp. soutěžních) vozů odvozen cestovní vůz a nabízen jako "sportovní", poznáte jej snadno podle toho, že to není předokolka, ale spíše 4x4 (či v nouzi zadokolka pro ty, co na čtyřkolku nemají). Jenomže tímhle vyjádřením jsem popíchnul tolik místních uhrovatých mládenců, že byste mi nejraději vypíchli oči, co?
PS: a pokud hledáte v předokolce zábavu (pozor zábava není sport!), potom je opravdu nejlepší krotit tu Fabii I. RS TDI. Alespoň se chalani naučíte řídit... I když je už i tenhle vůz na většinu z vás dost přemotorovaný...
Ada neber to v zlom ale pojem sport si kazdy vysvetluje inak ... pre pilota F1 ani cupra nebude moc sportove auto ale pre bezneho smrtelnika to bude bomba .... a pre tych co jazdia autobusmi bude sportom akekolvek auto......
ja som sa uz pri tom nedavnom clanku o hothatchoch vyjadril ze na zabavku ( nie sport ) by som si vybral maly lahky swift sport alebo mini cooper.... s ktorym bude zabava je lahky zabavny, zerie malo a je za dosptupnu cenu. Nikde som nepisal o sportovani, tieto auta su stejne v reale pouzitelne ako bezne auta a na beznej ceste nejake to sportovanie stejne nehrozi ak nechceme prizabit seba alebo inych na ceste.
Suhlasim akurat s tym ze sport na beznej ceste je tazko realne realizovatelny a pubertalnych jedincov ohrozujucich seba aj okolie teraz neratajme... ale pojem zabava a ista davka vzrusenia je to spravne pomenovanie... a vyjadrit to slovickom sport nepovazujem za chybu..... je to len sposob pomenovania ... neda sa to vyjadrit kvantitativne... pojem sport vlastne znamena to co si sam napisal - zabavu a radost z jazdy ... nehladal by som za tym nic zvlastne
ja som sa uz pri tom nedavnom clanku o hothatchoch vyjadril ze na zabavku ( nie sport ) by som si vybral maly lahky swift sport alebo mini cooper.... s ktorym bude zabava je lahky zabavny, zerie malo a je za dosptupnu cenu. Nikde som nepisal o sportovani, tieto auta su stejne v reale pouzitelne ako bezne auta a na beznej ceste nejake to sportovanie stejne nehrozi ak nechceme prizabit seba alebo inych na ceste.
Suhlasim akurat s tym ze sport na beznej ceste je tazko realne realizovatelny a pubertalnych jedincov ohrozujucich seba aj okolie teraz neratajme... ale pojem zabava a ista davka vzrusenia je to spravne pomenovanie... a vyjadrit to slovickom sport nepovazujem za chybu..... je to len sposob pomenovania ... neda sa to vyjadrit kvantitativne... pojem sport vlastne znamena to co si sam napisal - zabavu a radost z jazdy ... nehladal by som za tym nic zvlastne
Nevím, jestli je zrovna Mini Cooper dobrý příklad zábavného auta s rozumnou cenovkou. 😉
Hezky napsané, ale Ádo, svět není pouze černobílý…
Rozumím tomu, kam svým příspěvkem směřuješ, a je pravda, že i pro mě pojem “sportovní auto“ v posledních dvaceti letech poněkud ztrácí na významu, ale…
…sport je většinou doprovázen určitou honbou za nějakým cílem, u které se člověk zapotí, uvolní se mu v krvi notná dávka adrenalinu, při vítězství má nepopsatelnou radost [odkaz] , při prohře nepopsatelný vztek, ale nejdůležitější je, že u toho prožívá výbornou zábavu! Představ si holčinu s čerstvým řidičákem, která si vyjela na svoji první velkou jízdu s kamarádkami na nákupy do velkého neznámého města… toho potu, vzteku, adrenalinu, ale při příjezdu na místu blaženého úsměvu… podle mě je to sportování a to můžou jet v jakémkoliv autě .o)
Rozumím tomu, kam svým příspěvkem směřuješ, a je pravda, že i pro mě pojem “sportovní auto“ v posledních dvaceti letech poněkud ztrácí na významu, ale…
…sport je většinou doprovázen určitou honbou za nějakým cílem, u které se člověk zapotí, uvolní se mu v krvi notná dávka adrenalinu, při vítězství má nepopsatelnou radost [odkaz] , při prohře nepopsatelný vztek, ale nejdůležitější je, že u toho prožívá výbornou zábavu! Představ si holčinu s čerstvým řidičákem, která si vyjela na svoji první velkou jízdu s kamarádkami na nákupy do velkého neznámého města… toho potu, vzteku, adrenalinu, ale při příjezdu na místu blaženého úsměvu… podle mě je to sportování a to můžou jet v jakémkoliv autě .o)
Ta absolutní neschopnost pochopit... ale co pochopit, vůbec uznat existenci čehokoli mimo svůj omezený rozhled, to je fakt sranda 😄
Ádo, ty seš starej vůl, nezlob se na mně. Formule 1 mají poháněné všechny 4? A já nevím, o ničem co by bylo víc sportovní, než Formule 1.
Sportovní auto je takové, jehož smyslem bytí není přeprava z A do B, ale jízda samotná.
No vida, jak sis to zapamatoval. Nebo snad raději zapsal ? 😉 Tak či tak, ta tvoje definice je nejvýstižnější ze všech.
Na příjemném pocitu řídit auto není nic sportovního. Abych řekl pravdu, už mne ten mýtus, že všechno je "sportovní" docela štve. Termínem "sportovní" se dnes honosí kdejaký křáp. :no: Za chvíli se bude názvem "sportovní" honosit i karbanátek u strejdy McDonalda... :no: :no: :no:
Souhlas, Ado, termínem "sportovní" se dnes dokonce honosí i vozy spalující naftu! Doslova skandální! :😉 😉
Pokud není stavěné v první řadě na přepravu z A do B, tak nemusí být do takové míry zatížené praktickými otázkami a z toho plynoucími kompromisy. Vem si obuv. Po tretrách také nikdo nechce, aby padly k obleku a mohl jsi v nich do opery. To nejsou boty, jejichž hlavní funkce je společenská, nebo přepravní.
Brandon Walsh
teda z tohto článku sa človek dozvie o aute akurát cenu testovaného modelu >😁 skvelý test klobúk dole a pred fotením ste mohli očistiť tie zamastené tlačítka 8-s
positivemind
S cuprou jsem včera projížděl okresky u prahy a mám pár (pro mě) důležitých zkušeností😒br />
1) je fakt hodně hodně moc rychlá, ale nějak si to vůbec neužijete... prostě je rychlá, emocion ale neexistuje ;-\
2) má zbytečné pičovinky jako cupra nastavení čehosi - největší peklo je umělý zvuk z reproduktorů, ze kterého vás bude po 10 minutách opravdu bolet hlava (jakože opravdu bolet hlava). Ale asi se to u aut téhle kategorie vyžaduje
3) trpí golfitidou (sedíte uvnitř a vidíte, že je to auto za 300k a má jen lepší motor)
4) vypadá fantasticky nenápadně, za celou dobu si toho, že je tam něco víc papriček, všiml jeden chodec
5) řízení je fakt super strmé, jen takové... nechci to moc napsat, zní to jak novinářské klišé, odtažité. Možná to byla krátká doba na to naučit se na něj, ale den před jsem jezdil s 435i a tam to bylo poznat prostě hned. Třeba je to kvůli tomu výkonu
6) nepršelo, ale majitel říkal, že na vodě je to peklo
Jo a byl to manuál 😄 do tohohle auta podle mě magořina
1) je fakt hodně hodně moc rychlá, ale nějak si to vůbec neužijete... prostě je rychlá, emocion ale neexistuje ;-\
2) má zbytečné pičovinky jako cupra nastavení čehosi - největší peklo je umělý zvuk z reproduktorů, ze kterého vás bude po 10 minutách opravdu bolet hlava (jakože opravdu bolet hlava). Ale asi se to u aut téhle kategorie vyžaduje
3) trpí golfitidou (sedíte uvnitř a vidíte, že je to auto za 300k a má jen lepší motor)
4) vypadá fantasticky nenápadně, za celou dobu si toho, že je tam něco víc papriček, všiml jeden chodec
5) řízení je fakt super strmé, jen takové... nechci to moc napsat, zní to jak novinářské klišé, odtažité. Možná to byla krátká doba na to naučit se na něj, ale den před jsem jezdil s 435i a tam to bylo poznat prostě hned. Třeba je to kvůli tomu výkonu
6) nepršelo, ale majitel říkal, že na vodě je to peklo
Jo a byl to manuál 😄 do tohohle auta podle mě magořina
PS: Sice pozdeji nez konkurence, ale aspon hur. >😁
Faktem je, že Janda si je té rozdvojenosti občas sám vědom...
"Po až neuvěřitelně dobrém představení nové Octavie RS s manuální převodovkou a poněkud méně přesvědčivé dynamice Golfu GTI Performance s DSG"
- může být, že za horším dojmem je prostě to DSG.
Svým způsobem je fajn, že se nebojí to napsat jak to cítí raději než to odbýt nějakým klišé, ale tak jak píšeš, občas to nutí čtenáře k zamyšlení a pochybám a rozhodně se na výsledky testů nelze moc spolehnout.
Pak nezbyde než si zašmatlat do autosalonu a jet si to vyzkoušet na vlastní kůži.
studovat. Úrodně rozvodněné oči! Kdo to přeložil, prosím tě? Nějakej Lukeš."
>😁
otázka byla jednoduchá: píše někdo lepší testy než Janda? i odpověď je velmi prostá,
nepíše.
P.S. Skromnost Čechy šlechtí a když většině stačí zeman/Zeman, proč by nemohl stačit i Janda.
Každý nemůže být "atomový fyzik" tvého formátu... 😉
registraci máš?
V Česku jsem lepší testy prostě nečetl a klidně mi hoď do placu lepšího
autora. Jsem jedno ucho.
Netuším, které "borce" máš na mysli, ale zřejmě to nebudou případy, kdy se tím (psaním) dotyční živí, na rozdíl (třeba) od Jandy.
I on občas dokáže "pěkně plácnout".
A je mi jasné, že člověk, který dokáže napsat čtivý test i na takovéto auto ho
krom jiného dokáže vodit i stylem, o jakém se všem ostatním v branži může
jenom zdát. Řeči o jednookém králi... Můžu se jenom smát😊
S obdobně nadpřirozenými jezdeckými schopnostmi bych mu doporučil nemrhat jeho jedinečným talentem, vykašlat se na nedoceněné psaní těch nejlepších testů a rovnou profesionálně závodit, v podobném duchu by klidně mohl se sériovou GT3 RS prohánět piloty ve Formuli 1. >😁
kdy umět a klidně si to přiznám.
A testuje zajímavé auta a ne jenom dokola to, co všichni ostatní.
Ostatní z té Španělské prezentace udělali první dojmy, ale Janda rovnou celý test. Věřím, že s klasickým testem na cestách v ČR, bude Auto.cz opravdu první, bohužel test působí celkem odfláknutě...
Osobně tedy za test považuji až to, co se objeví na českých značkách, na českých silnicích a v českých podmínkách. Vše předtím jsou pouze První jízdní dojmy. A netřeba se u toho dohadovat, jak moc dobře/špatně napsané. Prostě První jízdní dojmy. Tečka.
Domácí prostředí ti může přinést hlavně poznatky z běžného provozu - kvalita a šířka silnic, kruhové objezdy, parkovací místa. Pro odhalení schopností není nutné.