Ať se na mě autor nezlobí, ale prostě neumí psát. Článek je zmatečný, nečtivý a pokud si ho musím přečíst třikrát, abych pochopil o čem, tak je prostě špatně napsaný. Možná měl i jiné informační sdělení, než je fňukání autora, že není mezi vyvolenými, ale já ho tam nenašel....
Tak to máte dobré, já to četl jednou, nepochopil proč to zde píší a znovu jsem na to neměl sílu. Ale jsem rád co jsme se dočetl, bál jsem se, že to bude jako s F50 a nikdy si "legálně" o LaFerrari nepřečtěme... Jen tak dál AUTO.CZ, dříve jsem na Vás koukal denně, nyní zbytečně jednou týdně... :-!
dolozka o mlecenlivosti se sepisuje celkem bezne snad i v novinarine, takze to ze jste dost lamave podali tuto informaci z vas koukam dela jeste vetsi Blesk nez jsme doufaly (zvracejici smajlik)
akoby nebolo co dovtedy publikovat. Pritom nas moze cakat aspon 10 skvelych clankov o domacej automobilke.
Ved nakoniec uz sa mozete premenovat na skodaauto.cz [odkaz]
Jednoznacnejsie to uz nejde.
Akosi ma vôbec netrápi, že by som si mal prečítať test o novom Ferrari neskôr a myslím, že to nebude vadiť ani miliónom ľudí na svete nakoľko sa jedná o test nedosiahnuteľného a navyše dávno vypredaného auta. Omnoho podstatnejšia je skôr KVALITA a OBJEKTIVITA testov reálnych - dostupných áut. ;-\
Mě to sice taky ani trochu netrápí, protože na tohle auto prostě nemám prachy, ale na druhou stranu proč si nepřečíst o chování Ferrari. Mě ten článek zaujal, byť jeho textovou úroveň nehodnotím. :yes:
...aby takéto články radšej ani nekomentovali a nevracali sa k ním, lebo len tak začne byť tento portál zas seriózny. Tento brak sa nemôže čítať, akonáhle autori uvidia že najviac kriku a návštev je pri takýchto článkoch tak ich tu logicky bude ešte viac....
řeknu to asi takhle, ten magazín co to prodává na tuny, tak pro něho je 50 000 euro k smíchu, jenomže ten co to prodává na tuny, bude mezi těmi předními, co dostanou povolení, takže ti co nedostanou povolení budou menší firmy a těm by se to oplatit nemuselo a navíc o kolik se zvýší obrat díky jedné takové novince
jít do sporu s Ferrari není moudré, pokuta může být jednorázová, ale naruší to budoucí obchodně informační vztahy
No a pak tu je ten internet, kde je přece všechno a je to tak
nechápu jak můžou v době internetu stále existovat časopisy, až se stanu Europoslancem navrhnu zrušení všech časopisů, proč časopis když je internet a dostanu nobelovu cenu za ekologii
od doby kdy je internet časopisy nekupuju, všechno je na netu
On asi nikdy žádný časopis nečetl. Tedy od doby, co objevil internet. Jenom doufám, že lidi s takovejhlema názorama se do Bruselu nedostanou, byť na to má ambice.
Neřekl bych. Gilgit to vystihl úplně přesně. Ostatně znáš to video o srovnávání výhod papíru a tabletu, ve kterým chlapík s tabletem v ruce skončil na záchodě a byl nahranej? :yes:
Nejhorší na tom je, že i lidi tvýho typu s nízkým rozhledem tu šanci na křeslo mají. Urputnost (stejně jako další, nekomentovatelný stránky) se ti upřít nedají Edo.
Postavit se vedle auta, znalecky ho zhodnotit pohledem a pochvalně prohlásit: "Pěknej Fiat!" :-) Minulý týden se mi to povedlo před hotelem Holiday Inn v Praze. Majitel byl uvnitř a když to zaslechl, zatáhnul okýnko a pomyslel si asi něco o křupanovi ;-)
Pisete, ze novinari pozvani na testovani mohou dojmy zverejnit 30. dubna a nepozvani az 26. kvetna. Jak ale chteji ti nepozvani psat o aute, se kterym nejeli?
Divadlo, ktoré Ferrari robí okolo svojho LaFerrari, je nedôstojné. Hlavne pre ľudí, ktorí majú peňazí nadbytok.
Teraz je to ok, luxusné autá a predávajú ako nikdy predtým. Situácia sa však môže veľmi rýchlo obrátiť a zákazníci im to môže pekne spočítať... Nič netrvá večne.