Již příští měsíc vyrukuje mladoboleslavská automobilka s novými variantami svých modelů a také lehkou modernizací pro vozy Citigo, Fabia, Rapid, Octavia a Yeti, které se objeví v provedení pro modelový rok 2015.
Hlavně na Litoměřicku .....
Nicméně, 77 kW je již k mání v Euro 6 tříválci 1,4 TDI,
třeba je to podprahová příprava potenciálních kupců na tuto motorizaci ....... >:D >:D >:D
Je to neprofesionální, vypouštět článek s takovými chybami, nicméně je to fuk, stejně rozumíme.
I když samozřejmě je důležité chtít vždy to nejlepší :yes:
Prodavaji prdy zabalene do staniolu (to plati pro vsechny automobilky ). Couvaci kamera na SPZ plus 5" LCD na palubce, kolik je skutecna cena? Cinani to prodavaji za 1500 Kc. Nebo takova pitomost, jako plastova krytka s USB napajenim u slunecni clony pro instalaci zaznamove kamery. Nebo krytka s USB pro vymenny (pro ruzne mobily ) stojanek na mobil. Pitomosti za par korun, ktere bud nenabizi nebo za to chteji desetinasobek. Ale perforovana kuze na volantu, to jo, jak jsem bez ni mohl doted zit?
Octavia je novinka, prodává se víc než dobře, motory jsou povětšinou nové a svými parametry v rámci širší špičky třídy... není důvod k drastickým změnám.
V příplatkové výbavě by se dobře vyjímalo DCC a multilink ke všem motorizacím (nebo aspoň 2.0TDI a 1.4TSI)... ale jak říkám, Škodu nic netlačí.
A to vše za zaváděcí cenu pouhých 1 630 000 pro prvních deset nakupujících. Pak se cena zvýší na 1 930 000. Deštník a škrabka je již v ceně. :yes: Simply Clever :yes:
Šuškalo se cosi o DCC pro L&K... pak by to byla silná karta. Dneska letí RS TDI, protože nabízí spoustu muziky za málo peněz... ale spousta kupujících jsou normální obchodníci a manažeři, kteří vlastně sportovní auto nechtějí, jen jim to vychází jako nejlepší kup... mít adekvátní model orientovaný více na luxus než na sport by ocenili.
Pokud to náhodou ještě někomu nedocvaklo, 1.2 mělo být TSI.
docvaklo to všem... ale redaktor je buď... píp. nebo měl aspoň dvě promile.
Každopádně tohle, co tady pustili do světa je už normální urážka čtenářů...
= útoky nesměřují proti Škodovce, ale proti autorovi - potažmo celému auto.cz
ne, tohle není šotek.
Na to je tam těch chyb moc.
TSI se může stát.. to by mu nikdo neměl za zlý.
Je to plný věcných chyb... ten člověk dodneška psal o módě!
Nebo vůbec nepsal...
Odporné... asi se odhlásím.
Jen přemýšlím, jak to udělat, abych nějak redakci vzkázal, že to není náhoda...
Na stránkách škody je již cena L&K a musím říct že příjemně překvapila... 2.0TDi za 702 tisíc je pěkná nabídka. Jen v ceníku nevidím tu slibovanou 2.0 TDi 135kW - tak snad bude brzo ...
[odkaz]
Tak, túto pieseň v škodovke ešte nehrali.
Je to naozaj také komplikované ľudom nekomplikovať život?
Budúcnosť: Je to kumšt ponúkať v škodovkách multimédia a rádia so signalovou RCA dvojlinkou, ktorá bude končiť v kufri, za 20-30 Euro?
Súčastnosť: Keď chceš počúvať naozaj hudbu, tak musíš rozpitvať škodovku a k tomu zohnať zosilňovač, ktorý "zahraje" cez reprokáble. :no:
Ďakujeme za porozumenie a dúfame, že si vaše motto "Simply Clever" konečne zoberiete k srdcu. :yes:
to jsou modernizace , mohl by me nekdo vysvetli jaka kriteria musi splnovat volant aby se o nem mohl rict ze je sportovni? podle me teda sportovni volnat vypada uplne jinak ....
Typicky menší průměr, silnější věnec, kvalitní potah. K tomu si automobilky s oblibou přidávají cingrlátka typu pásek na 12 hodinách, placatý spodek a anatomické úchopy.
Nový "sportovní" ti klidně přeložím... bude mít placatý spodek jako v GTI.
Nějako brzičko na to hoši dou,Rapid v 2O12,Oktáva taky,Citigo 2011,a to se prý traduje: Po 4 letech facelift,po 8 nová generace.Dle mě to má 2 důvody:Bu+ďto pochopili že jsou na nic,jakože teda nejsou,a nebo se jim prostě chce plýtvat penězi a být rok co rok moderní.Ani jednomu se mi nechce věřit.