no jo ale jinak to vypadá relativně úhledně, pro potřeby tamního trhu je to celkem použitelné si myslím, i když pochybuju že tím budou jezdit jiní než prominentní činského, vietnamského či severokorejského režimu... >:D >:D
taky sem někde četl, že ten současný model má navazaovat na tu první generaci, což byla taková směs volhy a čajky po čínsku......takže evidentní snaha o retro ze strany FAW
V Číně je vysoce pravděpodobné, že za celou automobilovou éru čínská vláda nakoupila milióny automobilů pro své papaláše, ale je téměř jisté, že nyní nebudou všechny měnit za takto drahé a luxusní automobily. Takže pokud se dostanou na úroveň prodeje RR v Číně, budou moci mluvit o obrovském úspěchu...
Nič iné podobných tvarov ako Trabanta nepoznáte?
A prosím, žiadne posmešky. Trabant vznikol enormným úsilím množstva múdrych ľudí, ktorí dokázali skoro nemožné. Na svoju dobu to bolo pevné a schopné auto, ktoré významnou mierou pomohlo NDR na kolesá.
Spraviť luxusnú limuzínu v takomto retro-štýle vôbec nemusí byť zlý nápad. Druhá strana mince je čínska kvalita, ktorá, ako spomenul vyššie element, je stále ešte zrejme diskutabilná.