No, pokud by mu stačilo "palcování" na autofóru, tak může být Ron v klidu...jen aby mu henten onen neobešel auto s klíčkem proklatě nízko u pasu. >:-[]
no takhle to určitě nebylo řekl bych že u seatu taky hodně ladili a testovali , jen to nikde neroztrubovali do světa a proto je to teď taková "pecka" . Ono stačí aby motor měl posunutý omezovač otáček , podvozek nastavený tak že gumy po 50km jsou na vyhození , v nádrži benzínu na decilitr přesně , a hned máš desetinky v kapse ;-)
v tomhle bych podvody nehledal jak u renaultu tak u seatu , šidit časy to je jako krást v kostele !!!
Mě se tyhle NS souboje líbí a v dnešní době je to fakt super že automobilky mají zájem postavit a prodávat auto který jen nemají milion koní a vypadají sportovně ale i zajíždí rekordy :yes: Nejvíc jsem zvědavej na Type-R na to se fakt těším ale jestli překoná cupru to fakt nevím ten čas je fakt super
Já nepochybuju o tom, že se to Renaultu podaří. Přece jenom pro značku, která jezdí F1 je to velká potupa, se kterou se jen tak nesmíří. Současný sériový Megane ani s těma semislickama ten rekord Cupry netrumfne, takže se musí doladit ....
a ty si jako myslis ze v oddeleni Seatu kde navrhuji Cupry celej rok sedi a nic nedelaj? v RenaultSport se tak jako vsude jinde v podobnych divizich pracuje celej rok a ladi se a ladi a zkouma se a zkouma kde co zlepsit ;-) a pokud ma prijit treba facelift, tak by bylo blbe aby zadne zlepseni nebylo, a pokud zlepseni je, tak proc se s tim nepochlubit? Seat sveho leaona taky jiste ladil dlouhe mesice a mozna i jeste dele a pak zajeli cas jaky zajeli, no a Renault po temer 3 letech kdy to zajeli s Meganem proste nejaky pokrok taky udelal a ted se stim chtej pochlubit ;-) ikdys vlastne nevime zda to bude Megane
kdys ty neceho dosahnes tak to vzdas, usnes na vavrinech a nechces se zlepsovat?
Souhlasím, že vykuchaná auta nejsou relevantní pro porovnávání běžných verzí. To nic nemění na tom, že by marketingové oddělení bylo v horší pozici a bylo by těžší prodat výsledek. Jakmile začneš přidávat podmínky, tak ztrácí váhu. Nic není lepší než absolutní prvenství. Má to homologaci na silnici, je to předokolka, jsi v loji. ;-) Filosofovat o tom můžeme, jak chceme, nic nezměníme.
Výsledek Leonu lze do určité míry připsat pneumatikám. Bohužel nevíme, jak velký rozdíl udělaly. Vylepšení jeho času o tři vteřiny by mi připadalo jako dostatečný úspěch. Nepřistupoval bych k tomu stylem, že tři vteřiny jsou pro děti, co takhle třináct. Když kvůli tomu postaví okruhový speciál, aby ho mohli umlátit, tak kde je relevantnost takového výsledku? Nelze se na to dívat svým způsobem jako na přiznání, že to jinak nedokáží? To samozřejmě platí obecně, i pro Seat a jeho úpravy. Tyhle výsledky si můžou vzít a strčit, kam slunce nesvítí. ;-)
Jasne ze to je vyhodnejsi pro Seat, ale narazim na to jak se tu objevuje, ze nekdo slibuje a druhy nabizi bez slibu. Vysledek je ale uplne stejny ;-) Rozdil je v tom ze nekdo musel cas ukazat, protoze by jinak nemel co ukazovat(jeste si k tomu dopomoci nefer gumama kvuli porovnani) a druhy se musi hodne snazit aby splnil co slibil. Nevim co ma vetsi uroven a vahu. Osobne je mi ted asi nejsympatictejsi Renault, ze chce hodit kuzi na trh jeste pred Hondou a cekat co predvede.
Jinak pokud se zacnem zabyvat Astrou, tak uz nema cenu resit ani srovnatelne gumy a muze prijit kdokoli, vykuchat auto uplne bez sedacek a palubky. To se mi proste nelibi. resim to s pohledu auta na bezne jezdeni a to je pro me normalne vybavene auto(i s klimou, ale tu tezko dokazovat kazdemu zvlast) a nejlepe 5dvirko ;-)
To asi jo, ale pokud se podivame na stavajci cas MRS a kam skocil Leon, je jasne, kdo tu hazi sekundama. Leon nema nijak extra spickovou aerodynamiky, nejaky ten konik by se jiste navic siknul a podvozek rovnez nema maximalne sportovni. O tomto case jsem tu psal davno a jiste se pristi jaro mezi 7:45-7:50 pohybovat bude, je jen otazka kdo ho bude drzet ;-)
Jel jsi někdy na Ringu? 7:45 je opravdu solidní čas. Čas, za který by se nemusela stydět 911. A ty tu házíš vteřinami jak nic. Už 8:10 je na HH až dost rychlé.
Pokud má ten paket jít na trh koncem roku, tak byla reálnou hrozbou Astra. Ty jí třeba nemusíš uznávat jako jako relevantní, ale marketingové oddělení by bylo v horší pozici. Plus je pro ně výhodné, že to mají k dispozici od začátku prodeje.
ak taky vobec existuje a da sa zohnat myslim aj b5.5 ale vacsinou su to pd tie 74kw a okrem toho vw nemusim aj ked na zaciatok by to bolo fajn napr leon ... a este sa toho aj mozem zbavit to laguny asi tazkom a mozno aj cosi zarobit spoluziak kupil golfa 1900 nabural ho a predal za2300 alebo mechanik stilo za 500 a potom ho predal tomu istemu majitelovi za 3500 leona by som este predychal
Nepochopils. Nejde o to, jestli věříš na konspirační teorie, nebo naopak věříš ve vítězství lásky nad lží a nenávistí (nebo něco mezi tím). Jde o to, že (slepě) věříš, že zatímco u té "tvé" značky bylo (je a bude) vše čestně v pořádku, u konkurence to vidíš automaticky jinak/naopak. :*);-)
Pokud podle tebe všichni jenom lžou a kradou, tak je mi tě docela líto. Konspirační teorie mně opravdu moc neberou a rád zůstanu mezi tou naivní menšinou, která ve všem, co se mu nelíbí, hned nehledá nějaký podvod.
První věta v pořádku. Čas na NS by napověděl, kdybys měl jistotu, že časy byly zajety sériovými auty a za stejných podmínek. Mnohem víc napoví srovnávací testy na různých okruzích.
Ti nestranní pozorovatelé měli přístup k autu a možnost ověřit jeho sériovost?
A jak vysvětlíš to, že se tomu zajetému času 8:07,9 s MRS už nikdo jinej ani nepřiblížil? Špatnej řidič? >:D
Přiznám se, že konkrétně těžko říct, jsou tipy čemu se vyvarovat, jako to platilo třeba u Laguny II s motorem 2,0 IDE a asi bych nešel i do 2,2 dCi. Pokukoval bych u Laguny na 2,0 dCi 96 kW, z referencí servisů je na tom velmi dobře, 400t bez potíží.
A jinak obecně čím novější s čím jistější historii a možná i lepší volba jednodušší technika. Takové předfaceliftové Clio III 1,6 16V...? Pokud nutně není třeba prostor...
Tak hlavně si člověk musí vybírat auto podle toho ce se jemu líbí, jak mu "sedí" a které jeho vlastnosti jsou pro něj důležité. Čas na NS není všelék ani na rychlost, ikdyž to může lehce napovědět (natož pro zábavnost či všestrannost - pozor, nezaměńovat).
Ale nemyslím si, že by Renault Sport s rekoredem nějak fixloval, měli tam tehdy dost nestranných pozorovatelů. To jsou jen pomluvy pro ty co se jim to hodí ;-)
Všichni soudní hlavně dobře ví, že soudit rychlost HH podle časů dosažených na NS je nesmysl, protože velká část automobilek "podvádí" tím, že časy nejsou zajety sériovými auty. Někteří to přiznají, jiní ne (MRS). Sranda je v tom, že když potom někdo udělá test na čas se sériovými auty na obyčejný okresce, tak je pak pořadí úplně jiné než časy zajeté na NS ;-) Tolik pro zaklínače časů na NS.
co by si bral? este clio 2004/5... 406 coupe 2002,p206rc??? astru coupe, stilo abarth to vypada slusne no este x-type ma napada ale to bud serbel to uz odrazu passata mozem splasit b5 1.9tdi 180000 km neburane ... a potom mozem sa ist past
To že bude ostřejší vyladěnější verze Megana R.S. 265 Cup se víceméně ví už od podzimu a nějaká Cupra s malinko lepším časem díky semislickům na to nemá žádný vliv. Všichni soudní dobře ví, že Cupra se jen dostala na úroveň 3 roky starého času MRS (pokud vezmeme v úvahu rozdíly použitých pneu). Toho 14.6. představí podle všeho tu vyladěnější verzi (zřejmě R.S.R., ale kdo ví jak se to bude jmenovat, mluvilo se i o Gordini apod) a myslím si, že ten čas bude o poznání lepší a ne jen nějakých 3-5 vteřin :-) Bude chtít nastavit měřítko pro Hondu Type R, která už dlouho (až moc dlouho) avizuje útok na NEJ čas předokolek. Osobně tipuji čas kolem 7:45 až 50 :-)
No a nebude to vše, taky se šušká o radikální verzi MRS na způsob R26.R, opravdu hardcore v omezené sérii, tak doufejme že fakt přijde ;-)
Já bych do tak starého auta už dnes nešel, ale jsem už v malinko lepší situaci :-) Ale záleží na kusu... dá se sehnat neskutečně vymazlené kousky, ale dá to práci, obzvlášť u tak spotřebních aut jako je střední třída.
Nakonec to vypada, ze nez Seat zacne auto opravdu nabizet uz drzet rekord nebude, takze vlastne rekord ani seriovym autem nedrzel ;-)
Nakonec ma pravdu MT, sedeli by na case ktery by ani nebyl v dobe uvedeni serioveho modelu rekordni >:D Renalut tedy stale drzi rekord serioveho auta a na podzim stale bud drzet, ikdyz uz novym :yes: >:D
Tak zrovna Renaultu bych to slibování o hlavu neotloukal, přece jen držel ten rekord dost dlouho - no a předtím taky. ;-) Jinak je mi to ale jedno, souhlasím s mariachim a zkoumat videa ve snaze najít zalepenou štěrbinu fakt nehodlám. >:-[]
Ale auto se ladi i vzhledem k pneumatikam. Resp. jen nasazenim semislicku se sice cas zlepsi, ale zlepsil by se jeste vic kdyby k novym gumam upravili i chovani podvozku.
Tím, že musí dále ladit, aby zajeli lepší čas. Kdyby ten původní čas 8:07,97 zajel sériový MRS, tak by stačilo Renaultu jen použít semislicky jako Seat a pak říct: "Podívejte, při použití stejných pneu je Megane rychlejší"
Nebo na tom času jen nechtěli sedět. Klidně by se mohlo stát, že by o prvenství přišli, než by ho publikovali. Cupra šla do prodeje, tak dali marketingu nějaké náboje. S časovými plány je to někdy těžké. Já už třeba přes rok čekám, až Michelin dodá pneumatiku na mé auto, která měla původně jít na trh spolu s ním.
zdravim ta >:D to ano krstny je zivnostnik (murar) a kupil od aaa lagunu 2001 uz ju ma dost dlho a na vianoce scenika 2000 vozi v tom lepidla vercajchy ... tie auta nesetri (predal iveco lebo to bolo az moc velke na jeho potreby uz na nom zlomil aj napravu) takze asi vies co to musi byt za dakar pre tie auta pri takom pouzivani a stale behaju bez problemov lagunu staci poumyvat povysavat a v lete sa moze ist do hr :-) a 1.9 dci je skvely motor tichy pruzny spolahlivy lepsie jak 1.6 hdi ... nasiel som si lagunu 2 gt jednu velmi zachovalu no bohuzial s prepisom atd by ma to vyslo dost draho zatial ako student si to nemozem dovolit ;-\ alfy su vacsnou dost ponicene a s v6 jednak kto by to zivil a potom ak aj na neaku najdem tak ma narazniky ako v nfs ... takze pozeram laguny a megany tie sa daju zohnat cca do 3000e a celkom zachovale tazkze uvidime dokedy potiahne primera a pak mozna bude neaka pribuzna tvojej ex parkovat v garazi :-)
Reanult je průměrně až slušně kvalitní automobil,žádná hrůza,to jseš o 15-20 let mimo.. A modely RS jsou navíc montovány úplně jinak(částečně ručně) a jinde než tuctové verze..To je úplně nesmyslná poznámka o kvalitě modelů RS, troufnu si říct, že RSka jsou z modelové řady Renault ty nejkvalitněji vyrobené verze.
Spíš by mohli u Renaultu zlepšit úroveň interiéru, alespoň u svých sportovních derivátů. Megane RS v logické výbavě (brzdy,podvozek cup,pěkná barva,doplňky) stojí 900tisíc a to už je hodně na tak šedivý,pochmurný a plastový vnitřek..
Ten rekord zajela předprodukční polepená Cupra Performance Pack s vykuchanou klimou, kterou si ani dnes nekoupíš. U Seatu se už nemohli dočkat rekordu, tak ani nepočkali na produkční auto. A nebo to bylo trochu jinak a produkční Cupra ten rekord prostě nedala.
Stejný případ jako s Nismo GT-R: taky to nebyla standardní specifikace Nisma, ale - pokud si dobře pamatuju - ten konkrétní kus měl Nürburgring paket, který po dlouhém šťourání médií Nissan představil jako doplňkový paket k zakoupení. Seat to udělal jako přes kopírák.
Ikdyby existovalo, tak co brani tomu ho trochu zrychlit, aby to na konci hodilo po 8minutych o 10s lepsi cas? Kdyz jsem videl ukazky, tak tam letal hmyz jak stihacky, takze buhvi jak to bylo. Mozna to bylo ale tim ze kamera byla sirokouhla >:D No nic budem se tesit na brzky nejlepsi cas Renaultu ;-)
Cekam uz jen kdo prijde s casem 7:45 >:D
to víš v Seatu vzali Leona rovnou ze showrúmu, přilípli na něj kanagónem znáčky Cupra, čipli to na 206kW a hned zajedou na první dobrou čas pod vosum :-!
Akrapovic je stale vice k videni prave u zbesilejsich aut a bylo jen otazkou casu kdo jejich sluzby vyuzije na nejake produkcni kare, sak totes v cervenem je treba Brembo, ja o nem taky uvazoval na A6, jen ta cenovka me trosicku (trosicku vic) odradila, ale na Raptora si ho urcite udelat dam, nastesti prej delaj i zakazkove pociny >:D
a ted co to toho 16. června bude? zeby jen faceliftovanej Megane RS? ale moc pekna by byla treba faceliftovana Laguna Coupe RS s poradnym motorem a ne tou naftou ktera se k tomu vubec nehodi
aaa hluboka uvaho o firemni cistote >:D Zes to nepsal pod Seat a pouziti jeho gum?
Co takhle, ze treba Renault chce zajet cas slusny a konkurence schopny i vuci opravdu dobrym budoucim souperum? Tim asi pada popotahovani se o sekundu ci 2 s Leonem >:D Leon mel spise stesti, ze mu to na semislikach vyslo. Vzpominas na reklamu, jak psali o tech mracich gum co odjezdili? Jim to trvalo, nez pochopili, ze musi obout ty semislicky ;-)
Trochu se pleteš. Seat nevzal sériovou káru, ale předprodukční verzi, která se ještě ani dnes neprodává. Přitom se na ty semislicky a lepší brzdy mohl vybodnout a zkusit se Méganu postavit s normální sériovou verzí. Máš to prostě jen popletené. Renault jen reaguje na zbabělost Seatu si to férově rozdat.
Seat vezme sériovou káru, nahodí sériové šlupky a zajede špičkový čas. Renault ladí, zkoumá, vydává PR bláboly a nakonec je stejně druhej >:D Přitom stačí tak málo, vzít sériový Megane RS, nahodit sériové šlupky...
je pozeram nejaka nova manicka dnesnej sialenej doby.... akoby okrem tohto okruhu neexistovalo ine meritko kvalit .... renault by mal v prvom rade zapracovat na kvalite aut ako takej..... a potom nahanat nejake "nezmyselne" rekordy
Proč by to nemělo být čistý? Leon je lehčí, má silnější motor a semislicky. Navíc to byla nějaká oblepená předprodukční verze, která se ani neprodává. Renault to snad zajede s normálním produkčním Méganem a nastaví čas pro další snaživce.
Koukám, že s Méganem RS Cup to asi nebylo tehdy úplně čisté, když na překonání sebe sama mu nestačí "jen vobout semislicky", ale potřebuje ještě i superdrahé komponenty na podvozek a novej výfuk...
Osobně ale nechápu, k čemu ta NS mánie je, na můj výběr HH by čas na NS neměl ani nejmenší vliv, kór když je mi jasné jak facka, že i kdybych si koupil ten nejrychlejší, tak bych tam zajel horší čas, než Sabine s dodávkou.