Pětadvacet let poté, co se původní Mazda MX-5 představila na autosalonu v Chicagu, mnoho fanoušků očekává již čtvrtou generaci tohoto oblíbeného roadsteru. My nyní přinášíme její možnou podobu.
Ako by jaguaru f-type z vyfuku vypadlo. Je jasné že ide len o rendering. Vzadu tie bludičky svetlá na odtrhovej hrane, ktoré nemajú temer žiaden súvis so zbytkom auta sú zvláštne. Grill ale naopak pozitív kde auto vyzerá robustne a dynamicky. F type veľkosti S u mňa tak na 3/5
Tak pokud bude nová MX-5 vypadat takto, tak se máme na co těšit! :-):yes: :yes
Vzkaz autorovi: nechápu, jak může být plech zároveň "tenčí" a "silnější". Nemělo tam být spíš tenčí a pevnější? Naprostý úlet je výraz "zadní NÁHON". Někde v hovoru u piva je to jistě O.K., ale v tiskové zprávě na (údajně) nejlepším českém automobilovém webu, to je prostě ostuda! ;-\ :no::no: Bylo by prostě fajn, kdyby zdejší autoři přestali publikovat polotovary a začali odevzdávat opravdu kvalitní, dotažené články! 8-s
Dokonalost slabe slovo. Tradicni MX5 a presto naprosto soudoba a originalni. Ukazuje se, ze soudoby design Mazdy je naprosta spicka, osobme se tesim na novou Mazdu 2.
Souhlas. Dnešní Mazdy jsou hezké, akorát se mi u nich hůř zvyká na opticky vyšší předek. Pevně věřím, že u MX-5 o to nebudu muset ani zavadit, a opět se dočkáme malinko přihřáté, avšak stále zábavné a nestárnoucí kecky. :yes:
No, nejsem si jistý. Proč musím mít na sportovním roadsteru čumák jako na SUV? Aby šlo poznat že je to taky Mazda? Ano , Mazda MX5 je krásná v edici k 25. výročí.
jej cielom nie je ponukat 500 koni a hrat sa na supersport ako iste ludove auto ... jej cielom je ponuknut lahkost bytia a uzasnu efektivitu jazdy ... proste mazda je ina dimenzia , je to sen na kolesach
Najdi mi nějaké tiskové prohlášení, kde vw píše o supersportu. O hraní si na supersport a 500 koních tady meleš jedině ty. A ještě pořád od tebe nemám vyjádření k 270 koňovému předokolkovému rcz-r. O něm básníš, jak je geniální (nikdy si v něm nejel, taky jak jinak) a 300 koňová 4kolka od vw je velký problém a hraní si na supersport, ty sen na kolesách >:D
Hlavní otázka je, jak velký člověk se do toho vejde. Pokud jí dají slušný motor, tak jsem za ty peníze ochoten po designové stránce něco odpustit. Nelze totiž říct, že by měl člověk moc na výběr.
Carscoops má najlepšie rendery a nikdy niesu ďaleko od skutočnej podoby auta. Napr. tento z januára: [odkaz] sa až na detaily takmer nelíši od: [odkaz]%25255B2%2525… predstaveného tento mesiac, a takto by sa dalo pokračovať ďalej. Mýslím že Mazda MX-5 nebude výnimka: [odkaz]
A ešte napríklad Kia Sedona: [odkaz]%252520Kia%25… Zo septembra 2013 - to bolo dlho pred tým než Kia zverejnila "teasers" a ešte dlhšie pred oficiálnym predstavením: [odkaz]
O chystanou mx5 jsem se nijak zvlast nezajimal, takze neznam vsechny zakulisni informace a tak se zeptam mistnich mazdaru: vime neco o motorech, neco vic nez je v clanku? Chysta se neco nad 163k 2L? Nebo snad wankel?
Dik
zadny nahon, lahka konstrukcia, seriovo manual, motor bez turba, ziadne prkotiny len cistota krasa elegancia a jednoduchost..... vidim to s tymto autickom velmi pozitivne :yes:
a nepochybne to bude aj na ceste vacsia parada a frajerina ako tie nezmyselne 400 konove golfy :yes:
Opakování je matka moudrosti, takže to co jsi Topere vyjmenoval,snad měla MX5 (kromě básniček o Skyaktivech) do tedˇ. Nebo jsem něco zaspal ? Byla, je a bude to snad pořád klasika. Jen by mě mrzel ten unifikovaný čumák a ta imitace zadního difuzoru, nebo co to tam je. Mazda tento sporťák nemusí moc vylepšovat, hlavně at´ ho něčím nezařízne.
Přední náhon, těžká konstrukce, motor s turbem (navíc napříč), hromada prkotin a 270 koní.. to je přesný opak mazdy (mluvím o rcz-r) a taky byl z toho výstřik do textilu. Která koncepce je tedy geniální?
Tak jako je pro české pepíky a místní testéry Škodovka, pro konfort Mercedes, pro HH Renault tak pro kabriolet je Mazda MX5 a je to legenda, která se v současné době nedá překonat.
Ako nevyzerá to špatne, ale je to snáď každému oku jasné, že je to zlátanina koncepcie MX5 a vzhľadu Mazdy 6... Ale "reči" typu: "Malý F-type" sú na mieste :-)
No, vypadá sice pěkně, ale zachvíli budou tímhle tempem mazdy vypadat všechny stejně a to mi přijde jako škoda. Aby jim to nedopadlo jako u audi, kde si člověk musí vzít snad lupu, aby od sebe při čelním pohledu modely A1-A8 rozeznal. :-)