Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel slaví, závod v německém Eisenachu vyrobil vůz číslo tři miliony

Tuto středu se v továrně Opelu v Eisenachu slavilo. Vyrobili tam totiž již tři miliony automobilů s bleskem ve znaku. Jubilejním vozem se stal bílý Opel Adam s modrou střechou.
Zpět na článek
Avatar - maros
24. 4. 2014 22:52
Adam je zřejmě prodejní trhák...
S PR články se tady v poslední době roztrhl pytel, ale na silnici jsem jej ještě neviděl. Teď už je jasné, že Opel opět šlápnul naprosto vedle. Adam :no:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Nerez
25. 4. 2014 08:40
Re: Adam je zřejmě prodejní trhák...
Děkujem za hodnocení hodné pepíka z Horní dolní. To, že jsi Adama nepotkal při žádné tvé cestě do hospody a domů neznamená, že se neprodává. Najdi si Evropské prodeje a styď se...
25. 4. 2014 10:45
Re: Adam je zřejmě prodejní trhák...
OPEL se panečku zamyslel a začal produkovat tovární LPG [odkaz] CNG [odkaz]
sice
je má trošku přepal, ale důležitý je že JSOU
a
lidi
nemusejí kupovat hnusnej jedovatý DIESEL [odkaz] bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - maros
25. 4. 2014 11:03
Re: Adam je zřejmě prodejní trhák...
Opel už nezachrání ani LPG.
25. 4. 2014 12:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Czerwik
25. 4. 2014 08:43
Re: Adam je zřejmě prodejní trhák...
po Nemecku ich teda behá hodne... myslím že CZ/SK trh je pre Adam veeeeľmi okrajový :-)
Avatar - maros
25. 4. 2014 10:59
Re: Adam je zřejmě prodejní trhák...
Když je naš trh pro Opel tak okrajový, tak proč investuje tolik do PR. Těch článku o něčem, co jsem ještě neviděl ani v protisměru... jde vidět, že Opel je nervozní. Už jenom kolik dealeru Oplu jsem nechtěně naštval mojím názorem v tého diskuzi. Adam :no: Opel :no:
25. 4. 2014 12:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
25. 4. 2014 14:11
Re: Adam je zřejmě prodejní trhák...
A kdo si myslíš, že ty zprávy o různých jubileiích připravuje. PR automobilky. AutoCz taky neotiskne jen tak nějakou tiskovou zprávu (s vyjimkou Škody). Kdo maže, ten jede. Kdyby raději Opel investoval peníze do kvality, tak udělá lépe, než si platit takovou reklamu a dealery kteří za něj bojují na diskuzích.
25. 4. 2014 14:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - maros
25. 4. 2014 15:02
Re: Adam je zřejmě prodejní trhák...
Marně pátrám, kdy jsem vlastně viděl Opela naposled.. tedy, kromě toho, když byl na plošině odtahovky. Zato článku na téma Adam je tu nepočítaně. Podle mě, dobrá práce PR. Jen jsem si položil takovou filozofickou otázku, zda by nebylo lepší ty peníze dát do kvality, inovací. Příkladu, kdy se ušetřil pakatel, aby pak zákazník lítal po servisech je hodně. Jo a pokud nejsi dealer Opelu, tak je jasné, že ten komentář nepatřil tobě.
25. 4. 2014 15:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 4. 2014 09:36
Re: Adam je zřejmě prodejní trhák...
Jestli to nebude tím, že jedna silnice od z vesnice k vesnici není celý svět.
25. 4. 2014 10:15
Re: Adam je zřejmě prodejní trhák...
Take jich vidam pomerne malo i v Nemecku, ve srovnani s jinymi mini vcetne Fiatu 500. Myslim, ze Opel slapl vedle.
25. 4. 2014 10:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bubáq
25. 4. 2014 12:18
Tréninkové centrum
Prodeje Adama v Německu a v Evropě nejsou tajemstvím. Kdo chce, najde si je, kdo je tupan, hodnotí podle svého vlastního poměru ke značce.
Chytrý se zamyslí nad tím, jestli má Opel důvod veřejně oznamovat existenci Centra kvality... A podle mého, ten důvod tu opravdu je. To nejsou jen PR články, to jsou informace o tom, že Opel opravdu důkladně pracuje na kvalitě svých aut. A daří se mu, srovnej např. s Fordem. Ford také nabízí velmi atraktivní vozy, co se týká obsazení segmentů, co se týká konstrukce i designu... ale kvalita komponentů a samotné montáže stále zaostává za evropským průměrem (měřeným počtem poruch nebo počtem zjištěných závad při TK nebo indexem spokojenosti majitelů podle JD Power). Opel se naopak hodně zlepšuje a v některých segmentech vykazuje lepší parametry, než např. VW. Žádné PR, život sám. Je třeba pochválit Opel management za viditelné výsledky práce na kvalitě jejich aut....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - maros
25. 4. 2014 14:16
Re: Tréninkové centrum
Ať pracuje na kvalitě. To samozřejmě jenom chválím. Cesta je před ním ještě dlouhá, ale držím palce, ono jinak to v Evropě ani nepujde. Tréningové centrum, kde si to budou moci vyzkoušet pracovní postup, než to začnou plácat pro zákazníka je první, pochopitelný krok.