Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel slaví, závod v německém Eisenachu vyrobil vůz číslo tři miliony

17 komentářů

Avatar - maros
maros
S PR články se tady v poslední době roztrhl pytel, ale na silnici jsem jej ještě neviděl. Teď už je jasné, že Opel opět šlápnul naprosto vedle. Adam :no:
Avatar - Nerez
Nerez
Děkujem za hodnocení hodné pepíka z Horní dolní. To, že jsi Adama nepotkal při žádné tvé cestě do hospody a domů neznamená, že se neprodává. Najdi si Evropské prodeje a styď se...
Kharl.ANTIDIESEL
OPEL se panečku zamyslel a začal produkovat tovární LPG [odkaz] CNG [odkaz]
sice
je má trošku přepal, ale důležitý je že JSOU
a
lidi
nemusejí kupovat hnusnej jedovatý DIESEL [odkaz] bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Avatar - maros
maros
Opel už nezachrání ani LPG.
Gilgit
Tebe uz nezachrání vubec nic.
Avatar - Czerwik
Czerwik
po Nemecku ich teda behá hodne... myslím že CZ/SK trh je pre Adam veeeeľmi okrajový 😄
Avatar - maros
maros
Když je naš trh pro Opel tak okrajový, tak proč investuje tolik do PR. Těch článku o něčem, co jsem ještě neviděl ani v protisměru... jde vidět, že Opel je nervozní. Už jenom kolik dealeru Oplu jsem nechtěně naštval mojím názorem v tého diskuzi. Adam :no: Opel :no:
Gilgit
Bohuzel ukazujes jenom ze vubec nerozumís tomu o cem píses. Co si predstavujes pod slovy "proc investuje tolik do PR"? Vís vubec, jak PR funguje? Evidentne ne, jinak bys nepsal takové nesmysly. Jedna z továren firmy Opel vyrobila jubilejní automobil a firma Opel o tom vydala standartní tiskovou zprávu, tak jak to delají i jiné firmy. Redakce Auto.cz, tak jak to delají jiné redakce na celém svete, na základe této tiskové zprávy publikovala krátký clánek. Takze kde vidís nejaké velké investice do PR?

Clovek, který nerozumí tomu o cem píse, nemuze svým názorem nikoho nastvat, protoze jeho názor nemá zádnou hodnotu.
Avatar - maros
maros
A kdo si myslíš, že ty zprávy o různých jubileiích připravuje. PR automobilky. AutoCz taky neotiskne jen tak nějakou tiskovou zprávu (s vyjimkou Škody). Kdo maže, ten jede. Kdyby raději Opel investoval peníze do kvality, tak udělá lépe, než si platit takovou reklamu a dealery kteří za něj bojují na diskuzích.
Gilgit
Jeste jednou podotýkám, ze nevís o cem píses. Mne nemusís poucovat, kdo pripravuje tiskové zprávy automobilky. Samozrejme je pripravuje oddelení PR, kdo jiný. Tyto tiskové zprávy jsou elektronicky rozesílány novinárum po celém svete a jsou také k dispozici na internetu automobilky. Náklady na toto jsou minimální, protoze tiskové zprávy pripravují zamestnanci oddelení PR, kterí dostávají svoji mzdu tak jako tak, at jiz pripraví tiskovou zprávu o trímiliontém Opelu z Eisenachu nebo ne.

Takze jeste jednou moje jasná otázka: Kde v tomto prípade vidís, ze si nekdo "platí takovou reklamu" a "investuje tolik do PR". Napis konkrétní odpoved, ne jen nejaké kecy.

Pro tvoji informaci, nejsem ani dealerem znacky Opel ani majitelem vozu znacky Opel. Takze pokud tvá slova o placení dealeru platí mne, dopoustís se jeste lzi a pomluvy.
Avatar - maros
maros
Marně pátrám, kdy jsem vlastně viděl Opela naposled.. tedy, kromě toho, když byl na plošině odtahovky. Zato článku na téma Adam je tu nepočítaně. Podle mě, dobrá práce PR. Jen jsem si položil takovou filozofickou otázku, zda by nebylo lepší ty peníze dát do kvality, inovací. Příkladu, kdy se ušetřil pakatel, aby pak zákazník lítal po servisech je hodně. Jo a pokud nejsi dealer Opelu, tak je jasné, že ten komentář nepatřil tobě.
Gilgit
OK. Ale presto popisujes situaci Opelu prílis cerne. Je lepsí se drzet statistik registrací a výroby.
nebezpecnavosa
Jestli to nebude tím, že jedna silnice od z vesnice k vesnici není celý svět.
Wartburg 353W
Take jich vidam pomerne malo i v Nemecku, ve srovnani s jinymi mini vcetne Fiatu 500. Myslim, ze Opel slapl vedle.
Gilgit
maros :no:
Avatar - Bubáq
Bubáq
Prodeje Adama v Německu a v Evropě nejsou tajemstvím. Kdo chce, najde si je, kdo je tupan, hodnotí podle svého vlastního poměru ke značce.
Chytrý se zamyslí nad tím, jestli má Opel důvod veřejně oznamovat existenci Centra kvality... A podle mého, ten důvod tu opravdu je. To nejsou jen PR články, to jsou informace o tom, že Opel opravdu důkladně pracuje na kvalitě svých aut. A daří se mu, srovnej např. s Fordem. Ford také nabízí velmi atraktivní vozy, co se týká obsazení segmentů, co se týká konstrukce i designu... ale kvalita komponentů a samotné montáže stále zaostává za evropským průměrem (měřeným počtem poruch nebo počtem zjištěných závad při TK nebo indexem spokojenosti majitelů podle JD Power). Opel se naopak hodně zlepšuje a v některých segmentech vykazuje lepší parametry, než např. VW. Žádné PR, život sám. Je třeba pochválit Opel management za viditelné výsledky práce na kvalitě jejich aut....
Avatar - maros
maros
Ať pracuje na kvalitě. To samozřejmě jenom chválím. Cesta je před ním ještě dlouhá, ale držím palce, ono jinak to v Evropě ani nepujde. Tréningové centrum, kde si to budou moci vyzkoušet pracovní postup, než to začnou plácat pro zákazníka je první, pochopitelný krok.