Novinky
Prodeje Adama v Německu a v Evropě nejsou tajemstvím. Kdo chce, najde si je, kdo je tupan, hodnotí podle svého vlastního poměru ke značce.
Chytrý se zamyslí nad tím, jestli má Opel důvod veřejně oznamovat existenci Centra kvality... A podle mého, ten důvod tu opravdu je. To nejsou jen PR články, to jsou informace o tom, že Opel opravdu důkladně pracuje na kvalitě svých aut. A daří se mu, srovnej např. s Fordem. Ford také nabízí velmi atraktivní vozy, co se týká obsazení segmentů, co se týká konstrukce i designu... ale kvalita komponentů a samotné montáže stále zaostává za evropským průměrem (měřeným počtem poruch nebo počtem zjištěných závad při TK nebo indexem spokojenosti majitelů podle JD Power). Opel se naopak hodně zlepšuje a v některých segmentech vykazuje lepší parametry, než např. VW. Žádné PR, život sám. Je třeba pochválit Opel management za viditelné výsledky práce na kvalitě jejich aut....
Chytrý se zamyslí nad tím, jestli má Opel důvod veřejně oznamovat existenci Centra kvality... A podle mého, ten důvod tu opravdu je. To nejsou jen PR články, to jsou informace o tom, že Opel opravdu důkladně pracuje na kvalitě svých aut. A daří se mu, srovnej např. s Fordem. Ford také nabízí velmi atraktivní vozy, co se týká obsazení segmentů, co se týká konstrukce i designu... ale kvalita komponentů a samotné montáže stále zaostává za evropským průměrem (měřeným počtem poruch nebo počtem zjištěných závad při TK nebo indexem spokojenosti majitelů podle JD Power). Opel se naopak hodně zlepšuje a v některých segmentech vykazuje lepší parametry, než např. VW. Žádné PR, život sám. Je třeba pochválit Opel management za viditelné výsledky práce na kvalitě jejich aut....
sice
je má trošku přepal, ale důležitý je že JSOU
a
lidi
nemusejí kupovat hnusnej jedovatý DIESEL [odkaz] bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Clovek, který nerozumí tomu o cem píse, nemuze svým názorem nikoho nastvat, protoze jeho názor nemá zádnou hodnotu.
Takze jeste jednou moje jasná otázka: Kde v tomto prípade vidís, ze si nekdo "platí takovou reklamu" a "investuje tolik do PR". Napis konkrétní odpoved, ne jen nejaké kecy.
Pro tvoji informaci, nejsem ani dealerem znacky Opel ani majitelem vozu znacky Opel. Takze pokud tvá slova o placení dealeru platí mne, dopoustís se jeste lzi a pomluvy.