Design
a co se stane potom až i na Astna dojde a bude mít ten přeplňovaný osmiváolec pro póvl?
😄
😄
JJ kam se hrabou, třeba takové CLS 63..Výkonnější a brutálnější motor, agresivnější a navíc tuhle pseudo kategorii založilo.. Opravdu si nemyslím, že je mezi M6GC, CLS 63 a i Audi RS7 takový rozdíl, že by se musely jeden na druhého hrabat.. Když už, tak BMW a Mergl zlehka ční nad Audi, ale o žádném hrabání nemůže být řeč😊
Styl kterým se BMW a i Mercedes ubírá je čím dál větší uniformita, a diverzita modelů a vytváření zbytečných pseudokategorií.. Tohle je snížená M5tka se zadkem šestky..CLS první generace bylo alespoň svým způsobem originální, to nové už také není žádný designový zázrak, originalitu přebrala verze 63 Shooting Brake, která zas není příliš pohledná..
Styl kterým se BMW a i Mercedes ubírá je čím dál větší uniformita, a diverzita modelů a vytváření zbytečných pseudokategorií.. Tohle je snížená M5tka se zadkem šestky..CLS první generace bylo alespoň svým způsobem originální, to nové už také není žádný designový zázrak, originalitu přebrala verze 63 Shooting Brake, která zas není příliš pohledná..
Právě že přesně naopak. Od Bangla to byli nejškaredější modely, hlavně 6,7 a 5... strašně zaoblené, nudné, ta M5 se možná trochu vymykala exterierovou upravou oproti normal 5. Současné generace všech modelu jsou perfektní :yes: . Jo, je tam možná ta sterilnost, možná už tam je větší podoba na jiné řady, ale hlavně jde poznat, že je to BMW a to je hlavní věc, že si to člověk nesplete s renaultem např...Vetsina lidi, co se o to nejak nezajima nepozna na prvni pohled, co je to za model, ale pozna, ze je to bavorak a za tim si krouti krk
M6GC je geniální auto, to se jim povedlo, superluxusní kupé/limuzína/sportak v jednom...
Peníze/výkon/užitná hodnota/univerzálnost je skvělé. Hodí se jak na každodenní použití tak i na okruh. Ten motor je lahoda, co inženýři vytvořili. Temer dokonaly motor, ty krivky kroutaku a vykonu jsou perfektni a vubec mi nevadi, ze to neni atmosfericka V10 :yes😒br />
A Audi RS7 nebo CLS AMG bych vubec nezatracoval. Vsichni tri maji velmi podobne parametry a je jen na osobnich sympatiich, kdo si jaky model vezme. A jeste jednu vec maji spolecnou, ze je jde rozeznat na prvni pohled od ostatnich modelu znacky. Jejich vzhledy jsou jedinecne(prozatim).
M6GC je geniální auto, to se jim povedlo, superluxusní kupé/limuzína/sportak v jednom...
Peníze/výkon/užitná hodnota/univerzálnost je skvělé. Hodí se jak na každodenní použití tak i na okruh. Ten motor je lahoda, co inženýři vytvořili. Temer dokonaly motor, ty krivky kroutaku a vykonu jsou perfektni a vubec mi nevadi, ze to neni atmosfericka V10 :yes😒br />
A Audi RS7 nebo CLS AMG bych vubec nezatracoval. Vsichni tri maji velmi podobne parametry a je jen na osobnich sympatiich, kdo si jaky model vezme. A jeste jednu vec maji spolecnou, ze je jde rozeznat na prvni pohled od ostatnich modelu znacky. Jejich vzhledy jsou jedinecne(prozatim).
sedni si na zadní sedačky v Aston Martin rapid, nic příjemného to není
bavím se o Rapidu né o DB9, ta je ok je to dokonalost sama
Rapid je nesmysl
bavím se o Rapidu né o DB9, ta je ok je to dokonalost sama
Rapid je nesmysl
no ty očividne nie..pretože je LOGICKÉ že všetky zápory čo si vymenoval sú úplne irelevantné..navyše keby si použil rozum, zistíš, že Aston si človek nekupuje z rozumu.. >😁 >😁 nikto u astona nebude riešiť kufor pretože to je imidžovka, nie sťahovák..ale budiš..
tvoja teória zadného náhonu v ťažšom sedane..takže aj BMW M5 je blbé auto lebo má náhon na zadok..takisto aj Maserati Quattroporte..podla tvojej teorie nie mojej
a ak sa môžem slušne opýtať..na čom vlastne jazdíš,? pretože podla mňa si lepšie auto ako oktávku nemal pretože vytýkaš astonu malý kufor a zadný náhon...a to je už trošku moc v hociakej automobilovej sfére.. ;-\
tvoja teória zadného náhonu v ťažšom sedane..takže aj BMW M5 je blbé auto lebo má náhon na zadok..takisto aj Maserati Quattroporte..podla tvojej teorie nie mojej
a ak sa môžem slušne opýtať..na čom vlastne jazdíš,? pretože podla mňa si lepšie auto ako oktávku nemal pretože vytýkaš astonu malý kufor a zadný náhon...a to je už trošku moc v hociakej automobilovej sfére.. ;-\
Já bych doladil ještě pár drobných detailů. Pedály samosebou kovové s protiskluzovou ochranou, tlačítka paměti pro sedadla musí být taky kovové a stříbřenkou natřené plasty na ovladačích bych nahradil okamžitě luxusní černou nebo bílou keramikou. Jinak vše naprosto perfektní a zdá se dotažené. O osmiválci pod kapotou nemluvím, to je perla.
Jedna perla vedle druhe ale zeptam se: proc neni tak tezke auto jako aston martin rapide vhodne na pohon jen zadnich kol? >😁
jinýmy slovy říkáš, že až aston příjde o svůj 12válec, bude to pro něho smrtelná rána
pro mě Rapid hrozně hloupé auto,bez ohledu na počet válců, krom toho že je drahé což je irelevantní
je rozměrově moc velké u vnitř, zejména vzadu je málo místa
kufr tam skoro žádný není
na tak těžké auto mít jenom pohon zadních kol není vhodné
vypadá divně
kdybych byl člověk co neřeší peníze koupil bych si bez váhání Audi A8
Rapid je na mém seznamu hloupých aut, kde je Ferrari FF a Porsche Panamera
Panamera je na tom z této trojice nejlíp,ale taky to není moje oblíbené auto
pro mě Rapid hrozně hloupé auto,bez ohledu na počet válců, krom toho že je drahé což je irelevantní
je rozměrově moc velké u vnitř, zejména vzadu je málo místa
kufr tam skoro žádný není
na tak těžké auto mít jenom pohon zadních kol není vhodné
vypadá divně
kdybych byl člověk co neřeší peníze koupil bych si bez váhání Audi A8
Rapid je na mém seznamu hloupých aut, kde je Ferrari FF a Porsche Panamera
Panamera je na tom z této trojice nejlíp,ale taky to není moje oblíbené auto
Jako fanda BMW napisu: protoze toto je furt jen BMW.
Aston Martin je Aston Martin, o level jinde.
Aston Martin je Aston Martin, o level jinde.
.........nejlépe autor článku, vysvětlit rozdíl mezi karbon-keramickými a kompozitovými brzdami ??? ;-\
(Cituji: ........"dodávané karbon-keramické brzdy, které nahrazují standardní kompozitové brzdy.")
(Cituji: ........"dodávané karbon-keramické brzdy, které nahrazují standardní kompozitové brzdy.")
Coupé mi sedí víc.
Dřív měl volant individual na čele věnce po celém obvodu takový tenký dřevěný dekor...to se mi moc líbilo. Ještě by to chtělo doladit ty pedály...černá guma nic moc. A snad ta kůže vydrží na sedadle řidiče více, než jen pár desítek tisíc jako v těch novinářských. Kde byla bočnice hned odřená.
Mně se moc nelíbí směr, jakým se BMW ubírá. Poslední zajímavé BMW byla pětka od Bangle, ve verzi M5 dokonalost. Ta záď prostě měla šmrnc. I dnes se za ní otočím. Dnešní pětka mi přijde dost sterilní... okoukala se mi.
Nová trojka už vypadá mnohem lépe. Jednička je zepředu jednoduše ošklivá, 3GT mi také nesedla, nová X5 je už hrozný autobus, co bude X7?
Snad nové BMW 7 vnese do designu BMW živou vodu.
Dřív měl volant individual na čele věnce po celém obvodu takový tenký dřevěný dekor...to se mi moc líbilo. Ještě by to chtělo doladit ty pedály...černá guma nic moc. A snad ta kůže vydrží na sedadle řidiče více, než jen pár desítek tisíc jako v těch novinářských. Kde byla bočnice hned odřená.
Mně se moc nelíbí směr, jakým se BMW ubírá. Poslední zajímavé BMW byla pětka od Bangle, ve verzi M5 dokonalost. Ta záď prostě měla šmrnc. I dnes se za ní otočím. Dnešní pětka mi přijde dost sterilní... okoukala se mi.
Nová trojka už vypadá mnohem lépe. Jednička je zepředu jednoduše ošklivá, 3GT mi také nesedla, nová X5 je už hrozný autobus, co bude X7?
Snad nové BMW 7 vnese do designu BMW živou vodu.
Protože jsou lidi, pro které je BMW póvl, zatímco Aston ne. A protože Rapid má atmosférický dvanáctiválec, ne přeplňovaný osmiválec.
Ten cernobily vnitrek se mi opravdu zamlouva. Ale barevna kombinace interieru a exterieru uz ne...
Kam se hrabou audiny? No RS7 se libi moc a mam za to, ze se dela i s nejakym osmivalcem 4.2L. Detaily z hlavy nevim.
Kam se hrabou audiny? No RS7 se libi moc a mam za to, ze se dela i s nejakym osmivalcem 4.2L. Detaily z hlavy nevim.
tak s tymto musim skutocne suhlasit... BMW 5 od bangla som tu vychvalil uz velakrat.... to auto ma proste neskutocnu charizmu a dizajn :yes: dodnes neprekonane bmw... legenda
odvtedy akoby utalo... a ide to dole vodou... takisto nadherne BMW E43 ... odvtedy uz to nie je ono ... s dizajnom suhlas.... vidim to naprosto podobne... smer akym sa ubera BMW ale aj smer mercedesu mi tiez nesedi.... naopak... prekvapuje ma jaguar, z neho uz opat citit charizmu a noblesu ktora sa vytratila v starom S type a X type ...
vystihol si to spravne.... sterilita.... to je ten spravny pojem... aj nove mercedesy su vsetko uz dost sterilne posobiace auta... vpredu rovnaka maska od Acka cez CLA GLA pomaly az po Sko ( vyjma Ecka ) .... tuctvost a sterilita je problem dnesnej premie.... vbmw to iste... nova 5ka uz nie je taka originalna ako tie starsie.... za pol roka je okukana a zapadla v dave ostatnych podobnych bmw..... za vsetko podla mna moze setrenie vo vyvoji vyrobe dielov .. zjednocovanie dielov, podvozkov atd...
ale treba povedat ze M6 gran coupe tento problem nema.... vyzera originalne a perfektne odolava sterilite :yes:
odvtedy akoby utalo... a ide to dole vodou... takisto nadherne BMW E43 ... odvtedy uz to nie je ono ... s dizajnom suhlas.... vidim to naprosto podobne... smer akym sa ubera BMW ale aj smer mercedesu mi tiez nesedi.... naopak... prekvapuje ma jaguar, z neho uz opat citit charizmu a noblesu ktora sa vytratila v starom S type a X type ...
vystihol si to spravne.... sterilita.... to je ten spravny pojem... aj nove mercedesy su vsetko uz dost sterilne posobiace auta... vpredu rovnaka maska od Acka cez CLA GLA pomaly az po Sko ( vyjma Ecka ) .... tuctvost a sterilita je problem dnesnej premie.... vbmw to iste... nova 5ka uz nie je taka originalna ako tie starsie.... za pol roka je okukana a zapadla v dave ostatnych podobnych bmw..... za vsetko podla mna moze setrenie vo vyvoji vyrobe dielov .. zjednocovanie dielov, podvozkov atd...
ale treba povedat ze M6 gran coupe tento problem nema.... vyzera originalne a perfektne odolava sterilite :yes:
Za mě :yes: :yes: :yes: :yes😒br />
Fakt se mi líbí styl, kterým se BMW ubírá 😄