Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 308 SW: V Česku od 397.000 Kč s 1.2 THP

Peugeot 308 SW zanedlouho vstoupí na český trh. Zaváděcí cenu se podařilo stlačit pod 400.000 korun.
Zpět na článek
26. 4. 2014 08:36
26. 4. 2014 08:42
26. 4. 2014 08:44
26. 4. 2014 08:46
26. 4. 2014 10:17
26. 4. 2014 12:55
26. 4. 2014 14:50
26. 4. 2014 20:09
26. 4. 2014 20:18
26. 4. 2014 22:32
26. 4. 2014 18:42
26. 4. 2014 20:57
26. 4. 2014 21:15
26. 4. 2014 21:21
26. 4. 2014 21:28
26. 4. 2014 22:47
26. 4. 2014 21:32
26. 4. 2014 21:34
26. 4. 2014 22:29
26. 4. 2014 22:41
26. 4. 2014 22:50
26. 4. 2014 23:06
27. 4. 2014 10:01
27. 4. 2014 10:30
27. 4. 2014 10:40
27. 4. 2014 10:53
27. 4. 2014 11:54
26. 4. 2014 20:53
26. 4. 2014 22:25
27. 4. 2014 13:03
26. 4. 2014 23:18
27. 4. 2014 14:56
27. 4. 2014 20:33
27. 4. 2014 20:33
Avatar - Wolfsteen
26. 4. 2014 08:36
Ceny
Tak ty ceny jsou hodně mimo. Peugeot bude muset hodně brzo nasadit slevy, jinak jich moc neudá...
Rozbalit vlákno
26
Avatar - petrumr
26. 4. 2014 08:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Misanick
26. 4. 2014 08:46
Re: Ceny
Máš pravdu, ceny úplně k ho*nu. Auto za půl mega a ani to nemá škrabku >:-[] .
26. 4. 2014 10:17
Re: Ceny
Pozeral som cenník v SR a úprimne, za 17 000 € výborne vybavené auto v strednej výbave + motorom 125k, ako bonus krásny dizajn a top dielenské spracovanie. Úprimne, ak by som sa aktuálne rozhodoval nad kúpou modelu nižšej strednej triedy, 308 je jedna z najsilnejších volieb.
Avatar - KANKUNEN
26. 4. 2014 12:55
Re: Ceny
Jen abys nebyl nešťastný, Peugeot je známý svou spolehliostí a THP je na to ještě hůř. Raději bych si počkal jestli se nebudou objevovat dětské nemoci. Nenech se ovlivnit kecama o tom, že vše už je jinak a všich ni jsou na tom stejně.
Avatar - Andromeda
26. 4. 2014 14:50
Re: Ceny
Oprav mne, ale tato kubatura, tyto nové motory by měly být již z líhně PSA, vyvíjené samostatně, bez spolupráce s BMW, nebo ne ??? THP 1,6 je sporný kousek, a lapidárně vyjádřeno prodejci značky: v tomto případě si spolu Francouzi a Němci nesedli ...
Na případné lapálie bych posečkal, a pokud tedy varuješ potenciální kupce, v případě TSI by jsi se tedy upsal, nebo snad ne ???
Celkově je 308 jako generace na trhu chvíli, a zatím myslím nebyly zaregistrovány stížnosti majitelů na nějaká fatální selhání...
26. 4. 2014 20:09
Re: Ceny
Pracovali na tom Frantici - o to vacsi pozor by som si daval:
[odkaz]
26. 4. 2014 20:18
Re: Ceny
"Nenech se ovlivnit kecama o tom, že vše už je jinak"
Toto by malo byt logo Peugeotu. Torzkove auto za takmer 400tisic? Co sa dalo, skopirovali z Golfu - dizajn a platformu:
"Podle Reuters byly na sklonku roku 2011 postupující unifikací, kterou VW prosazoval již před platformou MQB, nepříjemně překvapeni i experti francouzské automobilky PSA Peugeot Citroën. Ti ve svém vývojovém centru ve Velizy na předměstí Paříže zkusili "prohodit" dva předky dvou rozdílných modelů VW, což se jim bez větších potíží podařilo. PSA se proto do vývoje podobně modulární architektury pustila také."
[odkaz]

plus pridali svoje "monami" - pristrojovku skrytu za volantom a dotykovku ktora zlozito ovlada vsetko.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 4. 2014 22:32
Re: Ceny
no moment!
Podle posledního výkladu písma svatého je torzka vlastně výhodou!!
>:-[]
Avatar - dal
26. 4. 2014 18:42
Re: Ceny
Vzhledem k pověstné kvalitě by jsem cenu viděl na úrovni korejců, tzn. minimálně o 50 tis. dolů. Mimo jih se jich za cenu Golfu moc neprodá. Jinak auto vypadá suprově. :yes:
Avatar - Misanick
26. 4. 2014 20:57
Re: Ceny
Hoši, nejste náhodou z těch, co loni prováděl studii, jejíž výsledkem bylo zjištění, že po 10 letech ztratí na ceně ze všech aut nejméně Škoda Citigo, která byla na trhu teprve chvíli? Protože na to, aby člověk zhodnotil kvalitu u auta, které se prodává teprve pár měsíců, to už musí být opravdu odborník. Pokud vím, tak problémy bývaly pouze u modelů 307 před FL, 407 a 607.
Avatar - dal
26. 4. 2014 21:15
Re: Ceny
Když někdo dělá výrobky nevalné kvality, tak je předpoklad, že i ten další bude podobný. O tom, že je všechno jinak musí teprve přesvědčit.
Avatar - Misanick
26. 4. 2014 21:21
Re: Ceny
Já mám bohužel špatné zkušenosti s vozy koncernu VW (SEAT - neřešitelné problémy s elektrikou, Škoda - opakované zatékání do interiéru, VW - opakovaný problém s turbem na TDI) a asi si už jejich výrobek nikdy nekoupím ;-\ .
Avatar - dal
26. 4. 2014 21:28
Re: Ceny
To jsi měl postupně všechny tyto vyjmenované značky a u nich tyto problémy? Kamaráde, to by byla nějaká nehorázná smůla, nebo ....pohádka.
Avatar - Misanick
26. 4. 2014 22:47
Re: Ceny
SEAT Leon - souasná žena, koupeno nové těsně předtím, než jsme se potkali.
Škoda Fabia - bývalá žena, podědila po rodičích, kteří ji koupili novou.
VW Golf - koupeno mnou z mladické nerozvážnosti (chlapi v hospodě říkali...) jako předváděcí s 2700 km.

Jako vyloženě smůlu bych to neviděl, každé auto má své mouchy, i to moje současné. Ale na to, jaká má být u koncernu top kvalita, byla poruchovost 3 zmíněných kusů až podezřele vysoká.
Avatar - Ham.
26. 4. 2014 21:32
Re: Ceny
Auta neztrácí na ceně podle toho jak je poruchová současná generace, ale podle toho jak byly poruchové předchozí generace. Prostě trh si podle předchozích generací vytvoří názor na kvalitu dané značky a podle toho pak aktuální model ztrácí na ceně celkem bez ohledu jestli je superspolehlivý nebo superkřáp. Tady je třeba průměrná roční ztráta ceny jednotlivých značek v UK. Prostě když dá dnes na trh nový model Toyota tak bude ztráce ročně 17% z ceny bez ohledu na to jestli se za 3 nebo 5 let zjistí, že to byl křáp (taková skutečnost by negativně ovlivnila až další modely třeba za 10 let) a naopak Chrysler, když dá na trh nový model, tak každý rok ztrácí 27%, protože minulé modely byly křápy a z jejich nespolehlivosti se odvozuje velký propad ceny i kdyby se nový model ukázal jako perla, tak to maximálně kladně ovlivní modely za 5-10 let.
[odkaz]
Avatar - Ja Prvni 123
26. 4. 2014 22:29
Re: Ceny
dobře jsi to napsal.
Proto bych si za svoje penze nekoupil nic "koncernového" ani za boha - protože tu ostudu, co začala nepovedeným HTP, doraženou pak neuvěřitelně zpackanou řadou TSI budou muset zase dlouho léčit...

:-!
Avatar - Ham.
26. 4. 2014 22:41
Re: Ceny
Kup si co chceš, nicméně se skutečností, že VW se drží z evropského mainstreamu co se týče držení ceny nejlépe nic nenaděláš (ostatní evropské značky toho evidentně zpackaly daleko víc a důkladněji).
Avatar - Ja Prvni 123
26. 4. 2014 22:50
Re: Ceny
a v tom právě nesouhlasím.. v tom zpackání.
Jen jsou Němci mistři propagandy - teda dneska se tomu říká PR a marketing...
;-)
Avatar - Ham.
26. 4. 2014 23:06
Re: Ceny
Nesouhlasit můžeš, ale to je tak jediné co s tím naděláš, trh s auty v UK si evidentně myslí něco jiného.
27. 4. 2014 10:01
Re: Ceny
Ovšem co si myslí UK trh s auty nic neříká o jejich skutečné kvalitě. Sám si napsal že UK trh bere Forda jako domácí značku a přitom tam Ford nic nevyrábí. Nicméně tohle právě vypovídá o tom že většina obyčejných zákazníků nezná mapu a netuší jak se věci točí. Na začátku devadesátých let měla firma Sony u nás masivní reklamu a dodnes si spousta lidí myslí že Sony je etalon kvality a přitom je to průměrné spotřební zboží. Lidi kteří nakupují podle vlastních zkušeností je poměrně malé procento. Většina dá na reklamu či davovou sugesci typu JPP.
Avatar - Ham.
27. 4. 2014 10:30
Re: Ceny
To, že berou Britové Ford jako domácí značku není žádné dílo reklamy, ale dlouhé historie, kdy Ford v UK auta sto let vyráběl i navrhoval. Škodovka, Renault, Fiat i další automobilky postupně převádí výrobní závody mimo zemi svého vzniku a přesto lidé v Česku, Francii nebo Itálii pořád berou tyto automobilky jako domácí.
Souhlasím, že to co si myslí trh nevypovídá nic o současné kvalitě toho co automobilky vyrábí, ale o kvalitě minulé. Kvalitu současné produkce nemůže nikdo znát, ta se projeví až po letech dlouhodobého používání a následně zase nastaví pověst výrobce do budoucna.
27. 4. 2014 10:40
Re: Ceny
Sto let vyráběl ale nikoliv navrhoval. Poslední odlišný model byl Cortina od Taunusu. Sierra a Scorpio ( v UK s tradičním názvem Granada nikoliv Scorpio což je právě ukázka skostnaťelosti trhu na kterém musíš zachovat původní název ) už byly vyvíjeny v Německu .
Avatar - Ham.
27. 4. 2014 10:53
Re: Ceny
No tak vyráběl sto a navrhoval osmdesát. To na věcech nic nemění, protože to je dostatečně dlouhá doba aby firma dala práci několika generacím Britů a aby ji vzali za svou.
Avatar - twistedTSD
27. 4. 2014 11:54
Re: Ceny
"Pouze"? Nemluvě o tom, že jich bylo více. Nezbývá než doufat, že již dostali rozum.
Avatar - Ji/Ri
26. 4. 2014 20:53
fofrklocek
Auto na fotkách je allure a jak koukám, tak šílená hliníková páka zmizla... že by krok kupředu? :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Misanick
26. 4. 2014 21:02
Re: fofrklocek
O hliník by ani tak nešlo, ale ten tvar je šílený. Asi jediná věc, která se u nové 308 nepovedla. Jestli bych o ní někdy uvažoval (spíš ne, je na mě golfovsky stísněná), pak jedině v automatu.
26. 4. 2014 22:25
Re: fofrklocek
taky se mi moc nezamlouvá tvar fofrklacku pro manuál. převodovku,z 208 by byla lepší,nevim teda jakých ste rozměrů,ale já sem dost objemný člověk na výšku i šířku a rozhodně se stísněnej necítím a v sw je ještě více místa než v 5tidveřku
Avatar - Ja Prvni 123
26. 4. 2014 22:31
Re: fofrklocek
to je o pocitu... ne o centimetrech.
Já jsem střední postavy = nějakých 182cm a 90kg... a cítím se stísněně i v kombi Passatovi...
A pravidelně narážím hlavou do toho nesmyslu na stropě.
;-)
Avatar - Ji/Ri
27. 4. 2014 13:03
Re: fofrklocek
O hliník právě jde na prvním místě. Na tvar si můžeš zvyknout, ale na rozpálenou nebo naopak mrazící hlavici fofra si holt nezvykneš. ;-)
26. 4. 2014 23:18
Tady
je zase legrace. Co je francouzské je špatné co německé nebo nedejbože české je nejlepší na světě. Chlapci přeji vám aby jste dospěli vyzkoušeli pár aut (myslím pár desítek aut) a pak zjistíte že nic není jen černé a nic jen bílé. Znám Peugeota 607 co má nalítáno přes 540 tisíc a 306 která měla rozvody poprvé měněné ve 297 tisících. Znám německé auta co se nedožily ani těch 300 tisíc netak že by s jedněmi rozvody. Takže tady nepaušalizujte chytrolíni.
Rozbalit vlákno
0
27. 4. 2014 14:56
Pořadí
No za mě může napsat, že 308 spolu s Civicem jsou na prvním místě.

Následovali by Cee'd a I30.

A pak ostatní.

Cenově je samozřejmě 308 výhodnější.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
27. 4. 2014 20:33
Re: Pořadí
To je dost nesourodá směska... docela by mě zajímalo, podle jakých kritérií.
Avatar - Emel
27. 4. 2014 20:33
Cena
Úplně nerozumím nářkům nad cenou... Peugeot udělal hezké konkurenceschopné auto, v rámci širší špičky třídy... tak ho přece nezačne hned nabízet za výprodejové ceny.
Rozbalit vlákno
0