Čistý zisk automobilky Ford Motor se v prvním čtvrtletí propadl téměř o dvě pětiny na 989 milionů dolarů (necelých 20 miliard korun). Výsledky zasáhl pokles prodeje i tržeb v Severní Americe, která je nejdůležitějším trhem podniku.
23 nových modelů? Doufám že to bude stát za to. v USA Ford drží hlavně F-150 , ale potřeboval by nějaký pořádný menší auta, který by zatopily Camrymu nebo ho nejlíp uplně vyšoupli ven ... Ford je klasika a tradice sama a to že není v USA největší spolu s GM je pro ně ostuda.
navyse ani tie f150tky nebudu v usa vecne takym snom vsetkych amikov.... pridu casy ked aj amici zacnu setrit a kupovat mensie a uspornejsie auta .... a aj mensie auta... zatial ten cas nenastal ale ford na to moze kruto doplatit ak bude svoju buducnost v usa stale zameriavat len na f150.... raz sa karta obrati ... sice to nebude za 3 roky ani za 5 ... ale za 10 rokov moze byt vsetko inak.... lada bola v rusku tiez neporazitelna ale chute rusov sa uz menia... a do popredia sa dostavaju zahranicni vyrobcovia a aj ine segmenty aut ako ponuka lada ... ford je v usa legenda ale je smutne ze nebyt f150-tky tak predajne vlastne vobec neouhri.... taka toyota ma daleko lepsie portfolio modelov a vyvazenejsie a pritom je to pre amikov zahranicna znacka
ford nemá jen F150, on má ucelenou řadu pikapů, že.
Krom toho se slušně prodává Mustang, Escape, Explorer. Pravidelně v TOP 20 nejprodávanějších modelů, myslím Escape, Explorer a dobře se prodává i focus.
Tak nějak. Prodeje Fordu v USA táhne řada F. Takže ne jen F150 což sposta lidí nějak nechápe. A samozřejmě je tam jak jsi správně zmínil úspěšný Focus a midsize Fusion (do Evropy dorazí jako Mondeo ). Na ty dva první komiky nemá smysl reagovat. Ten první je mimo a ten druhý je známý kapitán autoprůmyslu který vždycky ví přesně co by která firma měla dělat aby byla úspěšná.
Aha, já jsem mimo :-) tady je každý asi profík ... já jen cituju prodejní tabulky co jsou vidět a po řadě F ikdyž má Ford velký prodeje daným Focusem a tak na auto jako je Camry to furt nestačí, to je jediný co sem chtěl říct ale někdo je asi mimo a nepochopil to ...
Možná kdyby jsi se alespoň trochu naučil česky rozuměl bych tvým textům. Aby jsi mě správně pochopil mám rád auta, auta jsou i má práce. Ford je o to větší srdcovka že jsem s auty této značky najel více než jeden a půl miliónů kilometrů bez toho že bych potřeboval někdy jízdenku na vlak a nebo odtahovku. Nicméně řada F je v USA 32 let nejprodávanější, ano byly i doby kdy se taurus střídal na prvním místě mezi konvenčními osobními vozy s Hondou Accord a Toyotou Camry. Také pokud jsi si všimnul tak před časem Ford vyhlásil strategii One Ford a ta začíná postupně přinášet výsledky a neboj třeba to zase nějaký Fusion nebo Taurus té Toyotě Camry ( nikoliv Camrymu) nandá.
Jenže na Camry nestačí nikdo už dlouhý léta.... Imho Focus není konkurentem Camry, na Camry cílí fusion ale spíše Taurus.
Ale podobný problém jako Ford má i GM a Chrysler a i evropské, korejské a další japonské zančky. Z Camry se stal fenomén a konkurenční modely ostatních ji prostě neohrožují.
Ano správně řada F jsou pickupy tedy i ty vyšší než jen F150. Psal jsem záměrně řada F aby někdo nezískal pocit že je to jen F150 kterou zmiňoval ten první komik.
Ty si opravdu strašnej idio* :-) Jen tu děláš machra a hezky urážíš lidi. Samozřejmě, že vím že řada F nemá jen 150 ale i vyšší, ale jaký sou asi prodeje těch ostatních ve srovnání se 150. A pokud vím v tabulkách prodejnosti jednotůlivých modelů se píše samotnej F-150 kterej má nejvyšší prodeje. Takže sklidni hormon.
Myslím že i za 50 let se pod jakýmkoliv článkem o sezónním poklesu prodejů jedné z amerických automobilek dočteme názory fundovaných odborníků, že důvodem je vysoká spotřeba a absence malých aut v nabídce. >:D:no:
Některým lidem jaksi nedošlo, že se nepíše rok 1974 ale rok 2014 a všechny americké koncerny nabízejí i v USA malé vozy a spotřeba v libovolného modelu s libovolnou motorizací má naprosto stejnou hodnotu, jako jakékoliv konkurenční auto z Evropy či Asie s ekvivalentním motorem.