Čistý zisk automobilky Ford Motor se v prvním čtvrtletí propadl téměř o dvě pětiny na 989 milionů dolarů (necelých 20 miliard korun). Výsledky zasáhl pokles prodeje i tržeb v Severní Americe, která je nejdůležitějším trhem podniku.
Ty si opravdu strašnej idio* :-) Jen tu děláš machra a hezky urážíš lidi. Samozřejmě, že vím že řada F nemá jen 150 ale i vyšší, ale jaký sou asi prodeje těch ostatních ve srovnání se 150. A pokud vím v tabulkách prodejnosti jednotůlivých modelů se píše samotnej F-150 kterej má nejvyšší prodeje. Takže sklidni hormon.
Jenže na Camry nestačí nikdo už dlouhý léta.... Imho Focus není konkurentem Camry, na Camry cílí fusion ale spíše Taurus.
Ale podobný problém jako Ford má i GM a Chrysler a i evropské, korejské a další japonské zančky. Z Camry se stal fenomén a konkurenční modely ostatních ji prostě neohrožují.
Myslím že i za 50 let se pod jakýmkoliv článkem o sezónním poklesu prodejů jedné z amerických automobilek dočteme názory fundovaných odborníků, že důvodem je vysoká spotřeba a absence malých aut v nabídce. >:D:no:
Některým lidem jaksi nedošlo, že se nepíše rok 1974 ale rok 2014 a všechny americké koncerny nabízejí i v USA malé vozy a spotřeba v libovolného modelu s libovolnou motorizací má naprosto stejnou hodnotu, jako jakékoliv konkurenční auto z Evropy či Asie s ekvivalentním motorem.
Možná kdyby jsi se alespoň trochu naučil česky rozuměl bych tvým textům. Aby jsi mě správně pochopil mám rád auta, auta jsou i má práce. Ford je o to větší srdcovka že jsem s auty této značky najel více než jeden a půl miliónů kilometrů bez toho že bych potřeboval někdy jízdenku na vlak a nebo odtahovku. Nicméně řada F je v USA 32 let nejprodávanější, ano byly i doby kdy se taurus střídal na prvním místě mezi konvenčními osobními vozy s Hondou Accord a Toyotou Camry. Také pokud jsi si všimnul tak před časem Ford vyhlásil strategii One Ford a ta začíná postupně přinášet výsledky a neboj třeba to zase nějaký Fusion nebo Taurus té Toyotě Camry ( nikoliv Camrymu) nandá.
Ano správně řada F jsou pickupy tedy i ty vyšší než jen F150. Psal jsem záměrně řada F aby někdo nezískal pocit že je to jen F150 kterou zmiňoval ten první komik.
Aha, já jsem mimo :-) tady je každý asi profík ... já jen cituju prodejní tabulky co jsou vidět a po řadě F ikdyž má Ford velký prodeje daným Focusem a tak na auto jako je Camry to furt nestačí, to je jediný co sem chtěl říct ale někdo je asi mimo a nepochopil to ...
Tak nějak. Prodeje Fordu v USA táhne řada F. Takže ne jen F150 což sposta lidí nějak nechápe. A samozřejmě je tam jak jsi správně zmínil úspěšný Focus a midsize Fusion (do Evropy dorazí jako Mondeo ). Na ty dva první komiky nemá smysl reagovat. Ten první je mimo a ten druhý je známý kapitán autoprůmyslu který vždycky ví přesně co by která firma měla dělat aby byla úspěšná.
ford nemá jen F150, on má ucelenou řadu pikapů, že.
Krom toho se slušně prodává Mustang, Escape, Explorer. Pravidelně v TOP 20 nejprodávanějších modelů, myslím Escape, Explorer a dobře se prodává i focus.
navyse ani tie f150tky nebudu v usa vecne takym snom vsetkych amikov.... pridu casy ked aj amici zacnu setrit a kupovat mensie a uspornejsie auta .... a aj mensie auta... zatial ten cas nenastal ale ford na to moze kruto doplatit ak bude svoju buducnost v usa stale zameriavat len na f150.... raz sa karta obrati ... sice to nebude za 3 roky ani za 5 ... ale za 10 rokov moze byt vsetko inak.... lada bola v rusku tiez neporazitelna ale chute rusov sa uz menia... a do popredia sa dostavaju zahranicni vyrobcovia a aj ine segmenty aut ako ponuka lada ... ford je v usa legenda ale je smutne ze nebyt f150-tky tak predajne vlastne vobec neouhri.... taka toyota ma daleko lepsie portfolio modelov a vyvazenejsie a pritom je to pre amikov zahranicna znacka
23 nových modelů? Doufám že to bude stát za to. v USA Ford drží hlavně F-150 , ale potřeboval by nějaký pořádný menší auta, který by zatopily Camrymu nebo ho nejlíp uplně vyšoupli ven ... Ford je klasika a tradice sama a to že není v USA největší spolu s GM je pro ně ostuda.