Novinky
krutor
0
To si cinani uz zase spis ze vsech delaji p*del. Predek kopirka Kia Ceed a zadek ala Suzuki Kizashi...
Aladeen
0
Interiér Cee´d deto :yes:
.... díky čajňanům jsou běžné modely udržovány a postupně se z nich stávají ikonické modely. 😄
Každopádně, abych se vyhnul místním bijcům a zejména jednomu tak: Je to tak krásné, originální, technicky vyspělé.... konečně budou na Starém kontinentu jezdit místo aut vybroušené diamanty a ikonické modly.
Kdo by to byl ještě před pár lety řekl, že v Číně se budou kromě všeho jiného kopírovat neumětelsky i auta.... nicméně si dovedu představit trhy, kde tohle šoupátko udají. >😒]
Každopádně, abych se vyhnul místním bijcům a zejména jednomu tak: Je to tak krásné, originální, technicky vyspělé.... konečně budou na Starém kontinentu jezdit místo aut vybroušené diamanty a ikonické modly.
Kdo by to byl ještě před pár lety řekl, že v Číně se budou kromě všeho jiného kopírovat neumětelsky i auta.... nicméně si dovedu představit trhy, kde tohle šoupátko udají. >😒]
Vypadá to podstatně lépe, než Škoda před deseti lety. Ještě chvilku a jsou před ní. Jde vidět, že číňané nesedí s jednim prstem v nose, ale snaží se uspět,... a jsem za to rád, zvedne to konkurenční prostředí a profitovat z toho bude zákazník.
No, nevím nevím, před deseti lety se objevila Octavia II, která na mě dělá větší dojem, ale jo, po vzhledové stránce by to nebylo nejhorší, konstrukčně je pravděpodobně na hony vzdálen tehdejší produkci škodovky (a to říkám i po zkušenostech s 13 let starou fábií)
Konstrukčně? Tím myslíš jako že podvozek a motor nedodal Volkswagen. Tak to samozřejmě ne. Vždyť BYD ještě VW nevlastní.
Myslel jsem to překvapivě tak, že škodovka před deseti lety dělala poctivější a v lecčems pokročilejší auta. Klidně se vsadím, že i fabia I generace má pevnější kastli, lepší dílenské zpracování, kvalitnější materiály v interiéru, lepší možnost příplatkové výbavy... ale je fakt, že (překvapivě) vyšla výrazně dráž a i dnes by se asi prodávala za znatelně vyšší cenu.
Tak to je fakt výhra! Nevím jak dnes, ale BYD mám spojený s jistou reportáží z autosalonu 5-6 let zpátky věnovanou jen a jen jemu. Aneb doslova omamný smrad vietnamské tržnice, naprosto katastrofální kvalita zpracování (trčící dráty, zbytky lepidla, víko schránky zůstávající v ruce. Vlajkovou loď se pro jistotu ani neodvážili odemknout. O originálním designu nemohla být ani řeč - ubohá směs Toyot a Mercedesů...a to ještě nechali doma věrnou kopii (nejen) SLK (BYD F😄. :no:
Gilgit
Nekterí cínstí výrobci kopírují, mnoho cínských výrobcu nekopíruje, o nekterých se to jenom ríká. V Cíne je rada výrobcu automobilu, mensích a vetsích, lepsích a horsích. Kazdopádne je fascinující, jakým vývojem prosel cínský automobilový prumysl, pokud si uvedomíme kde byl pred triceti let, ale treba jeste i pred dvaceti lety. Automobily jsou zajímavejsí a kvalitnejsí, pocet e😜ortních trhu se rozsiruje a podíl na naich zvetsuje. Cínský automobilový prumysl se bude dál rozvíjet nezávisle na "odborných názorech" nekterých supere😜ertu na Auto.cz.
...srovnej to s naším trhem a uvidíš, že ten čínský zázrak tak blyštivý není. Čínský trh je jeden velký producent plagiátů. Naopak, pokud vezmu v úvahu dostupnost technologií, informací a k-h, tak to zase takový zázrak není. Jinak celý svět se dál rozvíjí i bez odborníků na zdejším webu.... 😉 Každopádně rád Tě nechám u Tvé fascinace >😒]
Gilgit
Netvrdím, ze je to zázrak, netvrdím, ze je blystivý, ale je to rozhodne zajímavý vývoj. Je treba si uvedomit, kde byla Cína a kde byl cínský automobilový prumysl v 80tých letech.
Jak jiz jsem napsal nahore, zdaleka ne kazdý cínský automobil je plagiát. Nekdy se jedná pri obvinení z kopírování jen o lzi nebo o spatné informace.
Díky, ze mne nechás u mé fascinace. Muzu te ujistit, ze Cína je fascinující téma a ze rozvoj tamního automobilového prumyslu bude velice zajímavý. Klidne se vysmívej tomu, co sem písu. Na veci to nic nezmení.
Jak jiz jsem napsal nahore, zdaleka ne kazdý cínský automobil je plagiát. Nekdy se jedná pri obvinení z kopírování jen o lzi nebo o spatné informace.
Díky, ze mne nechás u mé fascinace. Muzu te ujistit, ze Cína je fascinující téma a ze rozvoj tamního automobilového prumyslu bude velice zajímavý. Klidne se vysmívej tomu, co sem písu. Na veci to nic nezmení.
Nesouhlasím. Asi nenajdu novodobé čínské auto, které by někoho neobšlehlo. V 80. tých letech byl český autoprůmysl kde? ... a kde je dnes. Čína jede buď plagiáty nebo produkují něco, co je kvalitou těm plagiátům podobné. Obdiv jim určitě nepatří, jsou to průmysloví loupežníci neřku-li zloději. Pokud bys přišel s myšlenkou - koukej jak vypadají jejich dráhy ve větších městech - tak tam ano - na Maglev bych neměl co říci. Tak sundej konečně ty růžové RayBany z Číny a podívej se na to čirým zrakem. Anebo nemel a vyjmenuj ty origo kvalitní značky a modely aut, Jinak je tvá adorace a zastáncovství jen prděním do kbelíku s vodou....
Gilgit
Jiste chápes, ze seriózne diskutovat s nekým, kdo korektne podané názory druhého nazývá "prděním do kbelíku s vodou", nemá smysl. Já tech novodobých cínských aut, která by nekoho neobslehla, znám dost, ale nevidím prostor pro seriózní diskusi na toto téma, viz moje první veta. Vzhledem k tomu, ze se o cínský automobilový prumysl intenzívne zajímám, a ze jsem se o nej zacal zajímat dávno pred tím nez se o nem zacalo více psát v Evrope, tak pochybuji ze más informace porovnatelné s mými. A cínský automobilový prumysl byl v 80tých letech na daleko nizsím stupni vývoje nez ten ceský.
Výborně. Tak tedy napiš, o které modely se jedná. Pokud byl na nižší úrovni, tak zase vem v úvahu dlohodobou ekonomickou a politickou sílu Číny a ČR, ČSFR.... ČSSR. Vem v úvahu vlivy okolních ekonomickopolitických uskupení. Ano, pokud by se čína věnovala v průmyslu vlastnímu vývoji a ne jen průmyslovým krádežím, tak dnes by leckoho strčila do kapsy - ve vlastní produkci AP. Nicméně: které to značky a hlavně modely jsou ti draci v porovnání s ostatní produkcí? ...a netahej do toho koupené značky či značky s podílem. Čistě čínská produkce.
Gilgit
Jeste jednou, jak jiz jsem napsal v príspevku nahore, diskuse s nekým kdo mé názory nazývá "prděním do kbelíku s vodou" nemá smysl. Pokud te to opravdu zajímá, tak na internetu najdes tech príkladu dost.