Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Volkswagen Polo 1.4 TDI a 1.0 MPI: První jízdní dojmy

Decentně pozměněný zevnějšek, nové motory a možnost dovybavit automobil na úroveň, která v dané třídě nemá obdoby. To jsou fakta o faceliftovaném Volkswagenu Polo.
Zpět na článek
29. 4. 2014 18:44
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2014 18:50
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2014 18:45
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2014 09:05
29. 4. 2014 09:49
29. 4. 2014 09:37
29. 4. 2014 09:56
29. 4. 2014 09:39
29. 4. 2014 10:08
29. 4. 2014 10:06
30. 4. 2014 00:01
29. 4. 2014 10:08
29. 4. 2014 10:14
29. 4. 2014 11:18
29. 4. 2014 12:23
30. 4. 2014 12:13
29. 4. 2014 18:44
30. 4. 2014 12:16
29. 4. 2014 11:17
29. 4. 2014 11:31
29. 4. 2014 12:27
29. 4. 2014 12:31
29. 4. 2014 12:02
29. 4. 2014 12:56
29. 4. 2014 13:05
29. 4. 2014 15:05
29. 4. 2014 15:35
29. 4. 2014 18:54
29. 4. 2014 21:38
29. 4. 2014 15:35
29. 4. 2014 15:40
29. 4. 2014 15:48
29. 4. 2014 15:50
29. 4. 2014 15:56
Avatar - Stefič
29. 4. 2014 09:01
Co na to konkurence...
...cože? Že mlčí? No jo, mlčí. Ono snad ani není co říci.

Malé autíčko, ovšem chápejme pouze malé, nikoliv malé a hravé určené spíše pro ženy a 4% komunitu, které působí dospělým dojmem.
Výbavou vysoce předčí konkurenci, která může jen závidět. A co cena? No ano, je vyšší. Však to také není auto určené pro sociální vrstvu. Kde jinde si může zákazník do malého autíčka naskládat výbavu, která se nabízí do vozů s úplně jinou cenovkou...
Takže si buď můžeme vybrat H/K a jezdit s maskou na obličeji, aby nás soused nepoznal nebo si koupit krásný, kultivovaný vůz hodný muže 21. století
Rozbalit vlákno
138
Avatar - idam.i
29. 4. 2014 09:34
Re: Co na to konkurence...
Táto dizajnová perla ukázala ako sa posunul koncern VW a hodný krok ďalej ! Presne ako veverička v kruhu. 8-s

P.S.Ach pardón VW je určený iba pre "übermensch" a nie nejaké socky. :no:
3. 5. 2014 10:32
Re: Co na to konkurence...
ale
ty
tabulky kecaj žejo!! 3,4 až 5,1 papírově spálených schnilých dinosaurů na 100 kiláků ??
tomu se nechce ani snad věřit.
asi stejně jako že existuje RTU kit [odkaz] ktorý:
funguje bez chladiče
2x takový výkon
1/2 spotřeba
a
1/5 emise to sou věci že :-)

V čechách se vlastně vůbec nezveřejňují hodnoty EMISÍ [odkaz] JAKO TO BĚŽNĚ DĚLAJÍ NA ZÁPADĚ TŘEBA NA MOBILE.DE :-)

ČECHY TIHLE EXPERTI STÁLE TÁHNOU NA VÝCHOD :-)
6. 5. 2014 09:09
Re: Co na to konkurence...
No třeba moje matka jezdí s Fabii 1,4TDI za dlouhodobý průměr 4,5l/km.
Avatar - 3_diamanty
29. 4. 2014 09:37
Re: Co na to konkurence...
ma polo vyhrievany volant? ja len ze vyhrievany volant ma dnes uz aj o triedu mensia i10tka .....

tolko k tej super vybave pola ;-)

prispevok ti moc nevysiel.... ale ocenujem snahu zaujat :yes:
Avatar - Stefič
29. 4. 2014 09:59
Re: Co na to konkurence...
toppere, tradičně vtipná odpověď hodná tebe. Stáhni si ceníky a popis výbavy těch tvých korejských skvostů a porovnej s možnostmi výbavy Pola?

Čteš vůbec ty články nebo rovnou chodíš na diskuze? Tak ti poradím, přečti si článek, otevři si konfigurátor ix20 a třeba ti to docvakne.
29. 4. 2014 10:02
Re: Co na to konkurence...
On bude asi opravdu jen rozdil v tech papirovych cenicich. Oboji ve vysledku bude jezdit v holobytu s 3-hrnkem ;-) Pamatuji na kolegyni, jak hrde prisla a rika, ze ma Polo v plne palbe. Akorat pri te plne palbe zapomnela na motor(HTP je tragedie). Auto za 400 koliku a kloudne na nem byla akorat klimoska.
Avatar - Stefič
29. 4. 2014 10:06
Re: Co na to konkurence...
souhlas. Nicméně jde o to, že když chceš, můžeš ;-)
29. 4. 2014 12:07
Re: Co na to konkurence...
Aj rollsa si môžeš kúpiť, keď chceš...
30. 4. 2014 12:04
Re: Co na to konkurence...
a podla toho porovnavas auta a tvrdis, ze majitel inej znacky ma nosit masku na hlave?
Pricom sam uznavas, ze vacsina kupcov tohoto segmentu bude jazdit v zaklade.
30. 4. 2014 23:53
Re: Co na to konkurence...
Chces povedat, ze je to auto "pro bychare " ?
Avatar - Typhoon
29. 4. 2014 18:26
Re: Co na to konkurence...
Problém dnešní doby je ten, že zatímco s nejnižší motorizací si můžeš vybrat doplňků jak pro prémiové auto, nemáš šanci preferovat silný motor s malou výbavou.
29. 4. 2014 16:47
Re: Co na to konkurence...
Tys docvakavac, ix20 je z roku 2010...Polo 3/2014...stare Polo (do 2013) tiez nic neponuka.
Avatar - SCHROJF
2. 5. 2014 13:19
Re: Co na to konkurence...
Asi to vyhrievanie moze za to,ze sa ti kvalitny kozenny volant hned osupe??? ;-)
Avatar - grifith
29. 4. 2014 09:52
Re: Co na to konkurence...
Dokázal bych pochopit, že někdo tento vůz považuje za "nadauto", budiž, každý máme možnost názoru. Avšak například s tou výbavou je to pěkně dvojsečná zbraň, v Polu sice můžeš mít prvky v dané třídě neobvyklé, ovšem výsledná cena bude také vysoce neobvyklá, přibližující se modelům vyšších tříd, u kterých již tyto prvky budeš mít také... Narážka na ostatní značky mi však přijde již poměrně ubohá, ale v pořádku, někdo si může myslí, že při jízdě v "lidovém vozítku" mu teprve narostou ty správné koule. Bohužel realita je trochu jiná.
Avatar - miromen
29. 4. 2014 10:02
Re: Co na to konkurence...
A kdo bude nutit zakaznika vzit veškeou vybavu. Vždyť on si muže vybrat tak v čem je problem ? A pokud někdo chce a je jedno z jakych duvodu auto segmentu B a je ochoten si za něj připlatit vic než je běžne tak se nebude zajimat o auta vyššich třid.
29. 4. 2014 10:07
Re: Co na to konkurence...
To nic ale nemeni na tom, ze to je male a predrazene. Problem je, ze to vw fans nechape. Neudelali zadny zazrak, ktery nikdo jiny neumi, ale jen chtej vyhovet uzke skupine lidi a nabidnou jim proto predrazeny vyrobek. Nic vic, nic min. Za mirny priplatek muzes mit 308 v kombiku s 1,2 turbo.
Avatar - miromen
29. 4. 2014 10:15
Re: Co na to konkurence...
Jak předražene ? Vždyť ma Polo v zakladu nadstandardni vybavu a že by bylo Polo prodejně neuspěšne se rozhodně řict neda i když z meho pohledu je to auto akorat tak pro ženske. A zeptej se kupcu proč si koupi auto segmentu B a ne C tohle je na nich a ne na tom za co by jsis připlatil ty.
29. 4. 2014 11:54
Re: Co na to konkurence...
Máš pravdu. Polo opravdu není předražené. Často je levnější než konkurence jako Clio nebo Fiesta. Není divu. Polo v této třídě nikdy moc neznamenalo a většinou šlo vždy o horší auto. Povedla se až tato poslední generace, ale na nejlepší to zatím nestačí. Clio a Fiesta u zákazníků vítězí a asi to nezmění ani ten adaptivní tempomat a tlumiče určené snad jen pro novináře na testy.
Avatar - Ham.
29. 4. 2014 13:07
Re: Co na to konkurence...
Máš pravdu, Polo se potácí. V první desítce nejprodávanějších modelů světa. :-)
Avatar - miromen
29. 4. 2014 21:12
Re: Co na to konkurence...
Ty jsi prostě postiženy pacient. Stači se posadit do Clia a pak do Pola a hned je jasne kdo tu hraje prim. Jezdit v odrbanci je tvuj uděl.
29. 4. 2014 12:53
Re: Co na to konkurence...
Místní VW fans si koupí v bazaru brko typu Golf třetí až páté generace a tady se chodí rozňežňovat nad trpaslikem který můžou vybavit vším možným a tím vyšroubovat na cenu Mercedesu řady C . Ovšem klasická hláška Jirky Paroubka : kdo z vás to má?
Avatar - Typhoon
29. 4. 2014 18:47
Re: Co na to konkurence...
Asi tak, jednotlivé automobilky lze dle nabízených konfigurací rozdělit do několika skupin:
1. skupina nabízí v podstatě jen jednotlivé úrovně výbav, pokud například trváš na xenonech, musíš si vybrat jen tu nejvyšší výbavu, se kterou třeba dostaneš i nenáviděný start-stop systém (pouze příklad, netahat za slovo)
2. skupina nabízí úrovně výbav + pakety výbav, které jsou sice v celkové sumě levnější, než kdybys jednotlivosti sčítal. Ale opět můžeš dostat něco, po čem netoužíš a kvůli jedné věci z paketu se to nevyplatí
3. skupina nabízí úrovně výbav + pakety + rozsáhlý výběr jednotlivostí, což je asi nejlepší možnost. Nicméně výběr jednotlivostí je nejdražší volba, pokud je chceš všechny. Pokud jen jednu, dvě, vyplatí se to. Mistrem 3. skupiny je BMW a Mini, jejich konfigurátor je na 14 dní studování.

Do toho je třeba přidat i motorizaci. Pokud preferuješ silnější motor a kvůli výsledné ceně bys oželel vyšší výbavu, máš smůlu. Jde to pouze obráceně. A takto automobilky vytvářejí zisk.
:-!
Avatar - SCHROJF
2. 5. 2014 13:21
Re: Co na to konkurence...
A ty si ake brko kupil v AAA auto??? :no:
Avatar - grifith
29. 4. 2014 10:08
Re: Co na to konkurence...
Já nikde netvrdím, že je zákazník nucen tuto výbavu vzít. Problém je posléze v té ceně, kde se dostaneš na úroveň vozů nejméně o třídu vyšších. Určitě je pozitivní, že se tato sofistikovaná výbava dostává do stále nižších tříd, o tom žádná.
Avatar - miromen
29. 4. 2014 10:11
Re: Co na to konkurence...
Ale z te nadsatandardni vybavy si mužeš vzit jen jednu věc a cena tak zustane stale v mezich a určitě se najde i par těch kteři to vybavy až po střechu. Prostě je zde možnost rozsahle individualizace.
29. 4. 2014 10:18
Re: Co na to konkurence...
To je, ale Pólo je drahé.....
Avatar - grifith
29. 4. 2014 10:20
Re: Co na to konkurence...
Možnost individualizace chápu, proč ne, avšak některé příplatky jsou typicky koncernovské. Cenu zhodnotí trh a zákazníci, budu-li se bavit o místních podmínkách, pak ji považuji ze vcelku nadsazenou. Své zákazníky si však jistě najde.
Avatar - Stefič
29. 4. 2014 10:04
Re: Co na to konkurence...
ukaž mi auto, které má všechny výše popsané vymoženosti v základu. Nenajdeš nic. Nemá to prostě nikdo. Ani prémie. Vem si základ jakékoli prémie a nastrkej si do konfigurátoru všechny asistenty a vychytávky. Cena ti vyskočí o 40% nahoru.

Jinak je snad logické, že s vyšší výbavou roste cena. Nebo si představuješ, že ti to někdo dá zadarmo? Nikdy jsi nekupoval kolo? Nenechal jsi si tam dát lepší přehazovačku, brzdy nebo vidlici? O kolik stoupla cena. Tenhle argument nehraje...
29. 4. 2014 10:13
Re: Co na to konkurence...
"Ukaz", to je jak na zakladce, timhle se auto nekupuje ;-)
Jinak kup si japonce v nejaky slusny vybave a zjistis ze koncernovy priplatky jsou hodne premrsteny ;-)
Avatar - grifith
29. 4. 2014 10:15
Re: Co na to konkurence...
Prémii sem plést nemusíme, stačí klidně srovnání s běžnými vozy nižší střední. O tom že s vyšší výbavou roste cena i mě přijde logické. Zde se ovšem zamysli nad významem malého vozu za třeba půl milionu. Chceš mi tvrdit, že nenajdeš žádné jiné vozidlo, jenž by se dalo sehnat za danou cenu ve vyšší třídě, s lepším motorem, dalšími extras apod?
Avatar - Stefič
29. 4. 2014 10:19
Re: Co na to konkurence...
ale jistě, že dalo. Ale jak píše někdo výše. Jde o to, že když chci malé auto s nabušenou výbavou, pak na trhu najdu Polo. A najdu něco co mi nikdo jiný není schopen nabídnout. A o tom to je...
29. 4. 2014 10:21
Re: Co na to konkurence...
Tak výhoda to je, jenže počet prodejů extras bude minimální......
29. 4. 2014 10:24
Re: Co na to konkurence...
vw jde o to proadt co nejvice aut. Proste chteji rici mi vyrobili nejvice aut a je jim fuk, jestli je to strep nebo na nem videlali mene nez Toyota >:D
Avatar - miromen
29. 4. 2014 10:36
Re: Co na to konkurence...
Jinymi slovy jdou zakaznikovi naproti.
Avatar - Ozzman
29. 4. 2014 11:59
Re: Co na to konkurence...
To je snad jedno... Jaguar neprodává taky tolik, co třeba Ford a neznamená to, že by měl zavřít... kdo chce koupí si to... kdo nechce, může si koupit HTP v základu...
Avatar - grifith
29. 4. 2014 10:29
Re: Co na to konkurence...
Shodnu se v tom, že možnost individualizace lze brát jako pozitivum. Nebral bych to však jako faktor pro hodnocení třídní nadřazenosti.
Avatar - Stefič
29. 4. 2014 10:39
Re: Co na to konkurence...
takže Mercedes E klasse nebudeme brát jako třídně nadřazený rekněme Superbu? Opět blbost. Třídní nadřazenost tady samozřejmě existuje. Je to prostě o image značky.

H/K = socka
VW = střední třída
MB/BMW/AUDI = bohatší lidé

Nemusí se nám to líbit, ale takhle to prostě je. Nebo si snad viděl managera s trojnásobkem průměrného platu v ČR jet v i30?
Avatar - fOE
29. 4. 2014 10:43
Re: Co na to konkurence...
Zajimave imageove deleni a tridni nadrazenost, ze jsem tak smely, kam patri treba Ford, Renault, Citroen, Peugeot, Mazda, Toyota... ?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2014 18:44
Re: Co na to konkurence...
Tak tu by ma skutocne zaujimalo, ktorych sedem kretenov (v case pisania) dalo za OTAZKU prispevku od fOE-ho minusky.
Avatar - grifith
29. 4. 2014 10:46
Re: Co na to konkurence...
Že to tak vidíš ty, tak to tak prostě je a hotovo. >:D :yes:
Ne, neviděl jsem tebou popsaného manažera jezdit i30, ale rovnou i40. Jestli si myslíš, že to pro něj byla potupa a jedná se o socku, tak jsi jemně řečeno pěkně omezený. Předvedl jsi typický projev některých čecháčků, ale s tím je nutné se smířit, i takoví lidé existují.
Avatar - Stefič
29. 4. 2014 10:53
Re: Co na to konkurence...
Čecháčků? Nebuď vtipný. Myslíš, že důraz na značky a prestiž se vztahuje jen na čechy? Přijeď v německu, rekněme v Mnichově na jednání v i40. Tvoje společenská prestiž bude na bodě mrazu.
Nechápu proč vám dělá takový problém si přiznat, že kvalitní věci jsou drahé a drahé věci nejsou pro všechny. Je to výsada tšch bohatých. A většinou, ne sice vždy, platí, že na drahé věci je ta cena prostě vidět
Avatar - 3_diamanty
29. 4. 2014 11:07
Re: Co na to konkurence...
poznam ludi co jazdia mercedesom E ale v garazi maju aj sportage ;-)

teraz fakt neviem ci to su bohate socky alebo chudobni bohaci, kde ich zaradis? ;-)

nesudil by som kto je aky bohaty podla toho cim jazdi :-) poznam dost bohatych kamaratov a znamych ktori radsej investuju do pozemkov alebo idu kazdy rok kdesi do indie alebo ciny miesto toho aby kupovali X6tky.... nie kazdy je zavisly na drahych autach.... poznam serioznych ludi .... ktori jazdia elantrou ale maju aj na Ecko... vsetko je to o prioritach... ale tieto veci tazko pochopis kedze si zatazeny na materialne hodnoty
Avatar - fOE
29. 4. 2014 11:15
Re: Co na to konkurence...
Stefic, se svym jednoduchym videnim sveta, ted
[odkaz]
Avatar - Ozzman
29. 4. 2014 12:05
Re: Co na to konkurence...
Znám také bohaté lidi, kteří jezdí v Santa Fe a pro srandu mají sporťáky německých značek.....
Chudák Stefič by asi rád všem dokázal, že VW je něco víc společensky, protože bohužel nevydělal dost na tu německou prémii, tak mu uznejme, že je na tom lépe než někteří >:-[]
29. 4. 2014 12:04
Re: Co na to konkurence...
Pleteš si image s kvalitou..... >:D Tak přijet na jednání v I40 hošku není o špatné prestiži...zrovna tohle by tam nikdo moc neřešil, protože dneska je to spotřebák..... >:D Ale jsem ochoten něco z toho co pišeš že "funguje", ale rozhodně ne v rozměru jakým to zde popisuješ.
Avatar - Stefič
29. 4. 2014 12:32
Re: Co na to konkurence...
neřešil? V Německu? Byls tam někdy? V bavorsku je akceptovatelná jen jedna značka. Hádej jaká. Hjundaju jsem tam teda nikdy moc nepotkal:-)) Teda kromě těch s českou SPZ:-))
Avatar - Ozzman
29. 4. 2014 12:52
Re: Co na to konkurence...
Německo není celý svět, zkus jiné země v EU.... a jejich národní hrdost je pověstná. Navíc, když mají na to si koupit D3, proč ji nemít žejo... ale VW je jen obyčejný maximálně slušně vypadající mainstream.
29. 4. 2014 12:57
Re: Co na to konkurence...
Monžá to v Německu tak funguje (asi teda jen tvým pohledem) ale v jiných evropských zemích je uplně jedno čím jezdíš. Znám firmy s miliardovými obraty, kde má šéf Smarta. Je to pro něj potupa dle tebe? Jim jde o to co pro ně znamenáš finančně a ne čim jezdíš.
Avatar - dal
29. 4. 2014 13:00
Re: Co na to konkurence...
Určitě se tam nehodnotí podle auta, teda až na idioty. Jsem v Bavorsku každou chvíli a když jsem tam přijel i30 byli naopak zvědaví jak to jezdí atd.. Je ale pravda, že všichni partneři se kterýma jsem jednal(až na jednoho) měli BMW.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2014 18:50
Re: Co na to konkurence...
Vyrok hodny kolegu GTI - ked chodil do prvej triedy na zakladnej skole….

Len tak mimochodom… Ktoru znacku mas na mysli?

Lebo Ingolstadt je tiez v Bavorsku.
Avatar - white label
29. 4. 2014 19:14
Re: Co na to konkurence...
"V bavorsku je akceptovatelná jen jedna značka."
Vážně, tak jak je pak možné, že třeba FC Bayern Mnichov nesponzoruje BMW, ale (také bavorské) Audi? Zas tak moc toho o tom Německu asi nevíš.

[odkaz]
29. 4. 2014 12:48
Re: Co na to konkurence...
No tak já zrovna jednoho manažera co jezdí s I40 znám. A rozhodně nedělá u chudý firmy a že by na něj někdo v Německu když přijede na jednání v takovýmhle "unterwagen" koukal skrz prsty to si myslíš tak leda ty. Většina normálních lidí takovýhle podřadný věci jako jakou značkou auta přijel obchoďák nebo manažer na jednání vůbec neřeší. A probuď se už dávno neplatí, že na drahé věci je cena vidět. >:D
Avatar - grifith
29. 4. 2014 12:50
Re: Co na to konkurence...
Toto černobílé vidění světa je zábavné stejně jako představa zcela společensk znemožněného jedince v i40. Je jasné, že podobně smýšlí i mnozí v zahraničí, pro čechy je toto však již typické. Plete si zde dvě věci, věc drahou a věc kvalitní. Nevím kde jsi vzal přesvědčení, že věc drahá musí být zároveň věcí kvalitní, ono to tak automatické vůbec není.
Avatar - Ozzman
29. 4. 2014 12:59
Re: Co na to konkurence...
A o tom by mohlo vyprávět nemálo majitelů třeba BMW..... >:D Napsal si to přesně výstižně... drahé se nerovná kvalitní. Osobně bych asi i 40 taky nechtěl (líbí se mi více jiní konkurenti) , ale rozhodně si nebudu myslet, že když někdo přijede v nové i40, je to sociál... tohle si budu myslet spíš o člověku, kterej přijede ve vyvoňený Oktávce I TDI a bude smykovat na parkovišti a v hospodě všem cpát, že jezdí za 3 litry na sto a že lepší auto neexistuje :-) Omyl... spíš ho budu považovat za chudáka :-)
Avatar - grifith
29. 4. 2014 13:14
Re: Co na to konkurence...
Je to bohužel tak, ať se na věc podívám z jakéhokoliv úhlu. Abych zde upřesnil to srovnání s i40, já s tím nezačal, pouze jsem se chytil "odkazu" na i30 a toto rozšířil. Dodat si tam každý může jakýkoliv podobný auto, od C5, přes Mondeo, Insignii až po Superb. Není to podstatné. Rozhodně jsem nikdy na obchodních jednáních v zahraničí nebyl za "socku" a společenského vyděděnce jen proto, že jsem dojel služební Octavií. Ale některým jejich "pravdy" nevymluvíš. Mnohdy jde právě o třetí či páté majitele vozů věhlasných značek zakoupených v těch nejprestižnějších výdejnách vraků v naší republice... Pohledy na svět jsou opravdu různé. :-)
29. 4. 2014 15:09
Re: Co na to konkurence...
Žiješ ve starém světě. Dneska i kdysi špičkové značky se snaží vydělávat a to tak že fest kašlou na image. Nebo snad chceš říct že by kdysi u mercedesu prošly takové auta jako třídy A, B? A teď mudruj starý svět je pryč a vše se mění. A na západ od našich hranic nikdo chudší vrstvy nenazývá sockama. U nás každý námezdně pracující dělník který má vrak za bazaru už ty ostatní co jezdí MHD nazývá sockou, přesto že jsou na stejné úrovni. Rozdíl mezi musí je pouze v té aroganci. Mám olitanou plečku, ale jsem víc než majitel měsíčníku.
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
29. 4. 2014 18:45
Re: Co na to konkurence...
Kvalitne veci su drahe. To je fakt - v niektorych pripadoch.

Takze unika mi podstata tvojho tvrdenia v clanku o VW Polo.
29. 4. 2014 11:04
Re: Co na to konkurence...
Trochu si sa sekol - VW = socka za cenu "střední třídy" >:D

"Nemusí se nám to líbit, ale takhle to prostě je."
Avatar - Ozzman
29. 4. 2014 12:11
Re: Co na to konkurence...
Ač s tebou nemůžu do písmene souhlasit, tak VW je opravdu jen navoněná spotřebka, která si tu v ČR hraje na něco více a lidi jako Stefič to podporují, protože jim kamarád u piva řekl, že když máš Golfa či Oktávku, jsi už někdo.... Nevim, proč on sám má Zafiru (mimochodem pěkné auto).

Osobně jsem se tu v diskuzích vždy zastával toho či onoho, nehodnotil sem podle značky, i přes některé docela nepříjemné problémy koncernových vozů v rodině jsem byl přesvědčen, že při výberu dalšího auta bych koncern bral opět jako vážného konkurenta a dost možná i adepta na nové auto.... nyní mohu říct už jen to, že bych se prozatím na dalších pár let VYHNUL OBLOUKEM všemu, co smrdí koncernem a TSI obvzláště, ať mi k tomu nabídnout sebehezčí metalízu.... Je to jen a navoněná bída... omluvte mojí nynější zaujatost, ale aby vám během roku 2x odporoučel motor (jojo rozvodovej řetěz, kde už prý tu chybu napravili) a servis se k tomu stavěl vyhýbavě i když auto je v záruce... od koncernu/Škodovky a TSI ruce pryč... fuj....
29. 4. 2014 12:24
Re: Co na to konkurence...
Este som ani nedocital tvoj prispevok do konca a hned mi napadlo spojenie "navonana bieda".
To vsak v inej suvislosti, konkretne s aktualnym predFL Polom. Sice len Trendline, motor 1.4 atmo, ale celkovy dojem slaby. Komfortnejsie jazdi aj aktualna Corsa, vzhlad interieru zufaly, sedacky priemerne, dost tvrde; hluk vetra od zadnych dveri a kolies, celkove odhlucnenie interieru tiez na nie vysokej urovni. Neexistuju dovody, preco by malo byt Polo vynimocne v triede; je len dalsim v rade. Vynimocnost rozhodne netvori potencialna vybava, ako sa to snazia presadit diskusni hikalci.
Avatar - miromen
29. 4. 2014 21:19
Re: Co na to konkurence...
Tve "hodnoceni" ktere se neslučuje s realitou což je u tebe jev časty až prakticky nevyhnutelny.
30. 4. 2014 07:10
Re: Co na to konkurence...
Ked porovnam tento tvoj prispevok s dalsim o 00:01, je zrejme, ze si sam odporujes a ani len netusis, o com pises...taky mimomen, dodrziavas vlastne tradicie.
29. 4. 2014 12:33
Re: Co na to konkurence...
Ve Francii nedávno vyšla tabulka spolehlivosti a Polo bylo mezi nejhoršími. Přitom byla chválena kvalita materiálů v interiéru a zpracování. Velké problémy s motory, turby, převodovkami a elektroinstalací ho však poslaly na dno tabulky. První bylo samozřejmě Clio.
A teď jsem četl jeden britský test Pola a ten první příspěvek v diskusi snad mluví za vše:
"Dear Readers, I am compelled to make clear to all prospective supermini buyers that the VW Polo is SHOCKINGLY UNRELIABLE. Having suffered a 2011 1.2mpi 5dr for 2 years, the warranty claim list was long and tedious: The engine electronics failed on delivery, the windscreen washer motor failed 2 months later, the boot door was misaligned from production and wouldn't shut properly without being slammed, the paint on the rear bumper literally fell off, because they forgot the undercoat, the headlight circuit suffered frequent gremlins, cutting out or showing a bulb failure unnecessarily. The dealer had no solution for the boot door or the headlights and quibbled unnecessarily about the washer motor. I WILL NEVER BUY ANOTHER POLO." :-)
Avatar - dal
29. 4. 2014 12:45
Re: Co na to konkurence...
To najdeš na jakékoliv auto, nikdo nedělá 100% kvalitu. To že Clio patří mezi ty horší a Polo na špici je jasná věc a Francouzi to nezamlží i kdyby se na hlavu postavili.
Avatar - Ozzman
29. 4. 2014 12:50
Re: Co na to konkurence...
Nejsem si jist, zda nové Clio patří k tomu horšímu.. dost mne překvapilo jak prostorem, tak i materiálama... určitě třeba na Fabii má s přehledem. Spolehlivost bych sem vubec netahal...
Avatar - dal
29. 4. 2014 13:06
Re: Co na to konkurence...
A v čem je lepší než Fabie? Tedy kromě vzhledu, ten je super.
Avatar - Ozzman
29. 4. 2014 13:13
Re: Co na to konkurence...
Neřekl sem, že je lepší, ale že na ní má :-) Líbí se mi uvnitř, je prostorné, materiály vypadají také k světu, nevidím tam nějaký kvalitativní rozdíl.... díkybohu je Fabie jeste udelana poctivě :-)
29. 4. 2014 13:54
Re: Co na to konkurence...
Ve všem. Proto je taky v kontinentální Evropě ve své třídě nejprodávanější. I když je výrazně dražší než třeba ta Fabia.
Avatar - Typhoon
29. 4. 2014 18:56
Re: Co na to konkurence...
Proč tě to překvapilo? Měl jsi snad nějaký předsudek?
Avatar - miromen
29. 4. 2014 21:20
Re: Co na to konkurence...
Materialy v Cliu ? Bida a zase jen bida a pravě Fabia dokaže nabidnout rozhodně vice.
Avatar - woody-alien
29. 4. 2014 22:49
Re: Co na to konkurence...
Tak to bezpochyby.....dokonale si v ní procvičíš hřbet, když se chceš mrknout na panel rádia/navi. Nadechnout a hezky pod hladinu. >:D

Ty raději nic nepiš o fanaticích.
Avatar - miromen
29. 4. 2014 22:55