Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
fOE
Vime alespon Eurove ceny priplatkove vybavy zminovane v clanku?
3_diamanty
na tu 1.0 Mpi ;-\
ale do mesta zrejme s tymto motorom clovek nic nepokazi ;-) ... prekvapila ma relativne slusna maximalka avsak na dialnicne presuny to asi nebude moc ideal , pockam si na realny test ale ta 1.0 Mpi sa mi celkom pozdava... vedel by som si predstavit maly motor bez turba v takomto aute..... preco nie.... stale si vsak myslim ze swift je kusok dalej a tak nadalej je v tomto smere u mna favoritom... na test 1.0 mpi pola sa vsak tesim a som na tento motor zvedavy :yes:
ale do mesta zrejme s tymto motorom clovek nic nepokazi ;-) ... prekvapila ma relativne slusna maximalka avsak na dialnicne presuny to asi nebude moc ideal , pockam si na realny test ale ta 1.0 Mpi sa mi celkom pozdava... vedel by som si predstavit maly motor bez turba v takomto aute..... preco nie.... stale si vsak myslim ze swift je kusok dalej a tak nadalej je v tomto smere u mna favoritom... na test 1.0 mpi pola sa vsak tesim a som na tento motor zvedavy :yes:
Psal jsem ti to 10x a test mou předpověď jen potvrdil. Kdybys nekoukal jen na maximálku, což je u takového auta relativně bezvýznamný údaj, mohlo ti to dojít také...1.0 mpi v Polu je opravdu jen základ pro šetřivé důchodce. Jednoznačně je na místě připlatek za TSI. Bohužel pak se již cena dostává do sebevědomých výšin, když uvážíme nějaký ten příplatek za relativně běžné prvky, o všech těch nových vychytávkách ani nemluvě.
Efreeti
Designově je Polo velmi podařené, hezčí než Golf (a to říkám jako vlastník nového Golfa).
S příplatky a nejvýkonnějším motorem se cena hravě vyškrábe na 500tis.
Ano dají se za ty peníze koupit auta o třídu výš, ale v situaci, kdy dnes téměř každý jezdí sám, maximálně ve 2 lidech, má smysl kupovat větší a rozměrově naddimenzované auta? Prakticky ne...
S příplatky a nejvýkonnějším motorem se cena hravě vyškrábe na 500tis.
Ano dají se za ty peníze koupit auta o třídu výš, ale v situaci, kdy dnes téměř každý jezdí sám, maximálně ve 2 lidech, má smysl kupovat větší a rozměrově naddimenzované auta? Prakticky ne...
stale tvrdim ze sucasne polo je jednoznacne najkrajsim volkswagenom ;-) , neposobi nudne a ani rozplacnuto ako golfik alebo staromodne a sterilne ako passat.... polo je ideal a ja priznavam ze sa mi pozdava az moc... aj jeho interier je v ramci triedy ok... bez vystrelkov ale ani lacna nuda... v starom pole 1,4 44kw z r 1996 som kedysi par rokov jazdil a netajim sa tym ze mi meno polo trosku prirastlo k srdcu... pacilo sa mi aj polo s tymi okruhlymi svetlami na ktoreho podvozku stala prva fabia.... jednoducho polo bolo vzdy tip top a svojim sposobom aj tak trosku originalne v triede.... nie je problem to priznat... to auto je podarene po vsetkych strankach.... nie je prerastene a ani nudne... ma krasne tvary a linie.... ocenujem kompaktnost a sportoveho ducha... ktory sa dizajnom pola nesie uz skutocne cele desatrocie.... :yes:
Inak s poslednymi vetami a pointou suhlas..... na jazdenie sam alebo vo dvojici s podielom okolo 70 percent po meste postaci v bohate male auto.... mesta a parkoviska su preplnene prerastenymi kombikmi boh vie preco... pritom zvacsa ked vidim tak ludia v tychto autach stejne jazdia sami alebo s prazdnymi kuframi... ale to je uz na inu debatu
Inak s poslednymi vetami a pointou suhlas..... na jazdenie sam alebo vo dvojici s podielom okolo 70 percent po meste postaci v bohate male auto.... mesta a parkoviska su preplnene prerastenymi kombikmi boh vie preco... pritom zvacsa ked vidim tak ludia v tychto autach stejne jazdia sami alebo s prazdnymi kuframi... ale to je uz na inu debatu
Napada me zustatkova cena pri pristim prodeji. Zde prave polo poskladane nad 500tis Kc. nikdo nezaplati, jinak receno kdyz vemu za 500tis Kc polo vs. 500tis Kc golf tak clovek za par let dostane vic za toho golfa nez za polo, nehlede na to ze golf neni o tolik vetsi abych si v nem pripadal zbytecne naddimenzovane, tak bych si pripadal sam v X5 ve meste.
Ciste subjektivne bych si takto poskladane polo nevzal, ne za tyto penize. Za pul milionu bych chtel stylovku (citroen DS3, mini, a1...) nebo auto o tridu vys. Polo v teto cene mi smysl nedava protoze prinasi charizmu mainstreamu jako fiesta, clio a dalsi za cenu nizsi stredni.
Ciste subjektivne bych si takto poskladane polo nevzal, ne za tyto penize. Za pul milionu bych chtel stylovku (citroen DS3, mini, a1...) nebo auto o tridu vys. Polo v teto cene mi smysl nedava protoze prinasi charizmu mainstreamu jako fiesta, clio a dalsi za cenu nizsi stredni.
pumpkin
Polo sa mi fakt páči, po drobnom facelifte ešte viac, ale bol som trochu nepríjemne prekvapený, že pravé koleno sa mi stále opiera o zbytočne široký stredový panel prístrojovky. Vo Fabii som tento problém nemal. Má niekto podobnú skúsenosť, alebo to len mám tak krivé nohy? >:D
Nonsens
Polo je ok. Ale ak liter mpi výrazne neodskočil vysmievaným htp, tak neviem. A na pováženou je aj komentár - trojvalec je od štvorky poznať a pri zábere viac duní a neskôr stráca dych, ale inak je vraj príjemným prekvapením. Veď už štvorky dízle sú malé traktory a ono to ide smerom k väčšiemu hluku, vibráciám a my tomu hovoríme nový lepší model? To už sa budeme za chvíľu tešiť, že nám po naštartovaní nevypadajú plomby?
robert78
Teda priplatek 26000 za bocni a hlavove airbagy i ve verzi Higline.... Bezpecnostni vybava by u takoveho auta uz snad mohla byt v zakladu. Chapu jeste priplatek za zadni bocni airbagy, ale zcela bez, to snad ne...
Pokud je to pravda je to tragedie. Nekdo tohle nabizi v zakladu. Proste nekde je bezpecnost na prvnim miste, nekde zas moznost vyhodit spoustu penez za priplatkovou vybavu. Moznost si priplatit je vyhoda a jasna volba, at to stoji co to stoji >:D
U Punta mi zde bylo vysvětlováno, že i 2 pytle v základu jsou vlastně výhoda či co. :*) ...Ale souhlas, minimálně v nejvyšší výbavě považuji 6 pytlů za samozřejmost.
Hlavové a boční vpředu jsou v základu. Jen ten příplatek za zadní přestřelili, v DE je myslím kolem 500 €. Z toho plyne poučení, když název příplatku obsahuje "vpředu i vzadu", neznamená to, že v základu nebylo nic. Podobně to mívají třeba u zpětných zrcátek.
V základu jsou čelní a boční, hlavové vpředu a vzadu se dokupují u obou výbav za 26 000Kč. Aspoň takto mluví ceník Pola. Pokud je to myšleno jinak a příplatek pojmenovaný Hlavové airbagy přední a zadní nejsou hlavové airbagy přední, ale jen zadní, pak jej vytvářel "expert". A za daný příplatek vyloženě vtipné.
Boční vpředu jsou zároveň hlavové. Je to tedy jeden airbag, který zastává roli dvou. Některé příplatky mají strukturované výčtem vlastností, takže si třeba nepřiplácíš za vyhřívání vnějších zrcátek, ale za vnější zrcátka elektricky nastavitelná a vyhřívaná, což nemusí znamenat, že v základu byla manuální (v ceníku pak můžeš mít třeba osm vnějších zrcátek a u každého popis funkcí). Nebo snad, že auto žádná vnější zrcátka v základu nemá. ;-) Audi to používá běžně, takže jsem na to zvyklý.
V pořádku, může to tak být, pak ovšem na tvorbě ceníku pracoval pouze Němec s kolegou Googlem a vznikl z toho paskvil. ;-)
Český ceník říká následující.
V základní výbavě: Boční airbagy vpředu s ochranou hlavy a hrudníku.
V příplatcích: Hlavové airbagy vpředu i vzadu; boční airbagy vpředu.
Nevidím, co je těžké na tom pochopit. Když si připlácíš za lepší rádio, tak ti také nepřijde zvláštní, že nahradí to v základní výbavě. Tohle je úplně stejné. Navíc mám pocit, že tu skutečně jde o nahrazení. Tedy, že ti tenhle příplatek dá záclonu a separátní boční airbag. Nepřiplácíš si za další airbag ke stávajícímu, ale za jiné řešení boční ochrany, které nahradí to základní.
V základní výbavě: Boční airbagy vpředu s ochranou hlavy a hrudníku.
V příplatcích: Hlavové airbagy vpředu i vzadu; boční airbagy vpředu.
Nevidím, co je těžké na tom pochopit. Když si připlácíš za lepší rádio, tak ti také nepřijde zvláštní, že nahradí to v základní výbavě. Tohle je úplně stejné. Navíc mám pocit, že tu skutečně jde o nahrazení. Tedy, že ti tenhle příplatek dá záclonu a separátní boční airbag. Nepřiplácíš si za další airbag ke stávajícímu, ale za jiné řešení boční ochrany, které nahradí to základní.
Ok, děkuji za objasnění. Pokud tedy základní výbava obsahuje pouze 4 airbagy (ač ty boční jsou zvětšené) a za 26 tisíc ti k tomu přidají okenní a boční jsou standardní velikosti, pak je to velmi smutné zjištění.
Je to kombinovaný airbag a ty jsou velmi účinné. Mnohem účinnější než samotný boční, rozdíl je to propastný. Záclona spolu s bočním je ještě o něco lepší, co si pamatuji. Nevím, jestli jsou v téhle třídě záclony standard. Jestli ano, tak je to opravdu slabé.
Jak jsem napsal, cenu české zastoupení přestřelilo. V Německu mají záclony zhruba za polovic.
Jak jsem napsal, cenu české zastoupení přestřelilo. V Německu mají záclony zhruba za polovic.
Nešlo by to formulovat ještě krkolomněji ??? Co se týče onoho chápání, tak optimistický bych v běžné praxi díky té až Holmesovské formulaci nebyl . Já jsem zase přesvědčen, že ceník malého vozu by neměl mít ambice konkurovat testům znalosti jinotajů příplatkových zvyklostí výrobce, i když jde o "koncern", že ...
Ona třeba Stručná historie času od S.Hawkinga je také soubor populárně vědeckých přednášek pro veřejnost, ale že by šlo zrovna o plážovou brnkačku pro každého , to tedy ne ...
A už se těším na nálepku ***a, kterému tak zřejmá věc není jasná... ( na ten ceník jsem koukal hned po uvedení na trh, a pousmál se i díky tomuto ... )
Ona třeba Stručná historie času od S.Hawkinga je také soubor populárně vědeckých přednášek pro veřejnost, ale že by šlo zrovna o plážovou brnkačku pro každého , to tedy ne ...
A už se těším na nálepku ***a, kterému tak zřejmá věc není jasná... ( na ten ceník jsem koukal hned po uvedení na trh, a pousmál se i díky tomuto ... )
Všechno jde, když se chce. ;-) Je možné, že to mají v katalogu vysvětlené i s obrázky. A prodejce by to měl vědět (bohužel tomu tak býti nemusí). Já různé druhy airbagů znám a tohle mi dává smysl. Kdo ví, proč to udělali. Vnímám to jako případ důsledného dodržování pravidel, byť to třeba vede k nezvyklým výsledkům. Což je něco mi blízkého.
Boční airbagy jsou však jasně uvedené v základní výbavě. robert78 se nepodivoval, co ten příplatek znamená, ale kritizoval jejich absenci v základní výbavě - tedy si očividně nepřečetl, co obsahuje.
Boční airbagy jsou však jasně uvedené v základní výbavě. robert78 se nepodivoval, co ten příplatek znamená, ale kritizoval jejich absenci v základní výbavě - tedy si očividně nepřečetl, co obsahuje.
V onom mém komentu šlo o jen o ony bagy, nic jiného, a ona stížnost na nešikovnou formulaci nebyla vztažena vůči Tobě - asi jsem to špatně formuloval ... Nedlouho po Novém roce jsem zabrouzdal na stránky VW díky článkům o modernizaci Pola , otevřel si ceník a čekal, jak se projeví zmiňovaná vylepšení na ceně ... A popravdě jsem se zarazil u těch bagů také, a je to - pro zajímavost jsem tedy teď ceník otevřel znovu ( nebo to bylo - od té doby jsem neměl potřebu zjišťovat případné reformulace el. formy ceníku, jež odpovídá nejen barevně té tištěné ) - malinko matoucí...
S tím, jak je to podáno výrobcem v ceníku máš naprostou pravdu. Jen si budu stát za svým, že je to matoucí a nešťastně zařazeno v seznamu standartní výbavy - nějak očekávám zdůraznění bagové nálože hned v první třetině výpisu standartní výbavy, a ne až např. odkládacími kapsami na zadní straně sedadel ...
S tím, jak je to podáno výrobcem v ceníku máš naprostou pravdu. Jen si budu stát za svým, že je to matoucí a nešťastně zařazeno v seznamu standartní výbavy - nějak očekávám zdůraznění bagové nálože hned v první třetině výpisu standartní výbavy, a ne až např. odkládacími kapsami na zadní straně sedadel ...
Mne to také zarazí. Když narazím na něco takového a zajímá mě to, tak vím, že se musím podívat na základní výbavu. Příplatek nic neříká o stavu bez něj. Neříkám, že je to pojmenování intuitivní.
V Německu myslím v online seznamu výbavy používají abecední řazení. Tam se také některé zajímavé prvky snadno schovají. Ceník Pola také nesleduji, ale když dotyčný prohlásil, že má jen dva airbagy, tak jsem se musel podívat. ;-)
V Německu myslím v online seznamu výbavy používají abecední řazení. Tam se také některé zajímavé prvky snadno schovají. Ceník Pola také nesleduji, ale když dotyčný prohlásil, že má jen dva airbagy, tak jsem se musel podívat. ;-)
Jak je vidět zde, boční nejsou zároveň i hlavové, ale chrání jen do výšky trupu. Hlavové jsou až záclonové.*/files/784003597.jpg
Tvůj odkaz nefunguje. Pokud to byla ilustrace Pola s vystřelenými airbagy, tak musíš najít tu, kde nejsou záclony. Jak jsem napsal, tyhle dvě konfigurace používají jiné boční airbagy. Na ilustraci se záclonou nemůžeš mít kombinovaný.
simson33
Věta o "notoricky známém motoru 1.2 tsi" moc nesedí, protože ve faceliftovaném Polu už je nové 1.2 tsi se čtyřventilovou hlavou a rozvodovým řemenem místo řetězu...
Dobrý den,
to máte naprostou pravdu, jízdně se však tento motor projevuje stejně jako všechna ostatní 1.2 TSI - má dobrou reakci na plyn a celkově se motor chová tak, jak má (rychle mu padají otáčky, nemá velký turboefekt) pěkně zatahuje již v nízkých otáčkách, je slušně sladěn s převodovkou, při běžné i lehce svižné jízdě je úsporný, ale ve vysokých otáčkách se nedočkáte žádné výkonové špičky. Tato generace motoru je oproti té v Rapidu ještě kultivovanější a o kousek úspornější. No a snad i spolehlivější.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
to máte naprostou pravdu, jízdně se však tento motor projevuje stejně jako všechna ostatní 1.2 TSI - má dobrou reakci na plyn a celkově se motor chová tak, jak má (rychle mu padají otáčky, nemá velký turboefekt) pěkně zatahuje již v nízkých otáčkách, je slušně sladěn s převodovkou, při běžné i lehce svižné jízdě je úsporný, ale ve vysokých otáčkách se nedočkáte žádné výkonové špičky. Tato generace motoru je oproti té v Rapidu ještě kultivovanější a o kousek úspornější. No a snad i spolehlivější.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Řekl bych, že většina zájemců o tento motor právě čeká na to poslední slovo ve vašem příspěvku "spolehlivější". 1,2 TSI minulé generace si prostě spousta lidí nekoupí, protože ji nevěří...
... a pak se dočtou ve vašem testu, že je to staré známě TSI... takže zklamání, pořád to má řetěz... "do toho nejdu".
A i já to tak pochopil, protože pokud se chystají už na konec roku npvé 1,0 TSI, nečekal bych, že koncern na těch pár měsíců dá do auta novou generace 1,2 TSI..
Takže bych byl s formulacemi značně opatrnější a přesnější... ;-)
Celkově na mě ten test působí značně rozporuplně. z jedné strany velká chvála na Polo, ale zároveň docela silná slova - "malotraktor"... to teda napsat někdo o moderním motoru, i když tříválci, tak se leknu... přitom nakonec to vyzní jako super kára... aleco už, je fajn, že se ozvou i kritická fakta, nejen PR články místo testů... :yes:
... a pak se dočtou ve vašem testu, že je to staré známě TSI... takže zklamání, pořád to má řetěz... "do toho nejdu".
A i já to tak pochopil, protože pokud se chystají už na konec roku npvé 1,0 TSI, nečekal bych, že koncern na těch pár měsíců dá do auta novou generace 1,2 TSI..
Takže bych byl s formulacemi značně opatrnější a přesnější... ;-)
Celkově na mě ten test působí značně rozporuplně. z jedné strany velká chvála na Polo, ale zároveň docela silná slova - "malotraktor"... to teda napsat někdo o moderním motoru, i když tříválci, tak se leknu... přitom nakonec to vyzní jako super kára... aleco už, je fajn, že se ozvou i kritická fakta, nejen PR články místo testů... :yes:
Přečti si pasáž o "malotraktoru" znovu (pokud možno pozorněji) a snadno zjistíš, že se to netýkalo faceliftovaného Pola, ale obecně turbodieselových tříválců, proti kterým má mít ten ve faceliftovaném Polu celkově znatelně lepší projev:
"Naftové tříválce rachtají a duní jako malotraktor, mají silný turboefekt a těžce se sbírají z nízkých otáček. Tahle verze sice nezapře svůj lichý počet válců, ale je překvapivě pružná již od nějakých 1200 otáček, neprotestuje v těchto oblastech vibracemi ani hlučností a má bryskní odezvu na plyn, který se dá citlivě dávkovat. Rovněž odhlučnění je na úrovni, takže při konstantní rychlosti obvykle o motoru téměř nevíte."
Se závěrečným palcem nahoru ovšem souhlasím. ;-)
"Naftové tříválce rachtají a duní jako malotraktor, mají silný turboefekt a těžce se sbírají z nízkých otáček. Tahle verze sice nezapře svůj lichý počet válců, ale je překvapivě pružná již od nějakých 1200 otáček, neprotestuje v těchto oblastech vibracemi ani hlučností a má bryskní odezvu na plyn, který se dá citlivě dávkovat. Rovněž odhlučnění je na úrovni, takže při konstantní rychlosti obvykle o motoru téměř nevíte."
Se závěrečným palcem nahoru ovšem souhlasím. ;-)
Já to četl dvakrát a nějak jsem si z toho nemohl vybrat, to přiznávám... a taky bylo pozdě večer, od tebe to zní lépe >:D
Přesto bych třeba uvítal srovnání v porovnání třeba s tříválcem od Hyundai nebo naopak třeba o kolik je horší proti takovému 1,5 dCi nebo 1,4 HDI.
Přesto bych třeba uvítal srovnání v porovnání třeba s tříválcem od Hyundai nebo naopak třeba o kolik je horší proti takovému 1,5 dCi nebo 1,4 HDI.
To vše přijde s klasickým testem, při první jízdě v zahraničí je na porovnání s konkurenčními motory ještě trochu brzy. :-)
s pozdravem, Ondřej Chamilla
s pozdravem, Ondřej Chamilla
To, že i u starého TSI závadu opravili pro nové modely a při servisech u starých aut a bát se nemusíme se tu psalo také... v servisu nám tvrdili, že opravu starého TSI udělali tak, aby se už závada neopakovala. S tímto "vylepšeným paketem" nyní jezdí tisíce Rapidů, Fábií a tak dále, které se pořád prodávají a vyrábí..... jedno už vím jistě... závada odstraněna neni, viz můj komentář výše.
Jsou to jen P.R. kecy. Vyhnout se obloukem TSI je nejlepší možné řešení i přesto, že motor když funguje, funguje dobře, o tom žádná.
Nové TSI bych už také nerisknul, pořád tomu nevěřim... na dalších pár let určitě ne.... Takhel se přichází o zákazníky.
Jsou to jen P.R. kecy. Vyhnout se obloukem TSI je nejlepší možné řešení i přesto, že motor když funguje, funguje dobře, o tom žádná.
Nové TSI bych už také nerisknul, pořád tomu nevěřim... na dalších pár let určitě ne.... Takhel se přichází o zákazníky.
miromen
FL se povedl ale už u současteho Pola je řizeni dosti pruměrne plus všechny prvky k ovladani vozu jsou naladěny pro ženy a teď došlo ještě ke zhoršeni.... 8-s
Tys použil slovo "průměrné" ve spojitosti s vW? Ne! Wow! To je nějaký svátek, erupce na slunci, zatmění měsíce? :-O HUSTÝ! >:-[] >:D
Neboj ja dokažu byt kriticky ke všem bez rozdilu a klidně to dam vic najevo. A u Pola je rozhodně vice věci ke kritice. To ale neznamena že by to bylo špatne auto ale když se k tomu přičtou i osobni preference tak u mě Polo nema opravdu šanci. Takže i přes to že to byl jeden z kandidatu na koupi tak neprošel.
Malé autíčko, ovšem chápejme pouze malé, nikoliv malé a hravé určené spíše pro ženy a 4% komunitu, které působí dospělým dojmem.
Výbavou vysoce předčí konkurenci, která může jen závidět. A co cena? No ano, je vyšší. Však to také není auto určené pro sociální vrstvu. Kde jinde si může zákazník do malého autíčka naskládat výbavu, která se nabízí do vozů s úplně jinou cenovkou...
Takže si buď můžeme vybrat H/K a jezdit s maskou na obličeji, aby nás soused nepoznal nebo si koupit krásný, kultivovaný vůz hodný muže 21. století
P.S.Ach pardón VW je určený iba pre "übermensch" a nie nejaké socky. :no:
ty
tabulky kecaj žejo!! 3,4 až 5,1 papírově spálených schnilých dinosaurů na 100 kiláků ??
tomu se nechce ani snad věřit.
asi stejně jako že existuje RTU kit [odkaz] ktorý:
funguje bez chladiče
2x takový výkon
1/2 spotřeba
a
1/5 emise to sou věci že :-)
V čechách se vlastně vůbec nezveřejňují hodnoty EMISÍ [odkaz] JAKO TO BĚŽNĚ DĚLAJÍ NA ZÁPADĚ TŘEBA NA MOBILE.DE:-)
ČECHY TIHLE EXPERTI STÁLE TÁHNOU NA VÝCHOD :-)
tolko k tej super vybave pola ;-)
prispevok ti moc nevysiel.... ale ocenujem snahu zaujat :yes:
Čteš vůbec ty články nebo rovnou chodíš na diskuze? Tak ti poradím, přečti si článek, otevři si konfigurátor ix20 a třeba ti to docvakne.
Pricom sam uznavas, ze vacsina kupcov tohoto segmentu bude jazdit v zaklade.
1. skupina nabízí v podstatě jen jednotlivé úrovně výbav, pokud například trváš na xenonech, musíš si vybrat jen tu nejvyšší výbavu, se kterou třeba dostaneš i nenáviděný start-stop systém (pouze příklad, netahat za slovo)
2. skupina nabízí úrovně výbav + pakety výbav, které jsou sice v celkové sumě levnější, než kdybys jednotlivosti sčítal. Ale opět můžeš dostat něco, po čem netoužíš a kvůli jedné věci z paketu se to nevyplatí
3. skupina nabízí úrovně výbav + pakety + rozsáhlý výběr jednotlivostí, což je asi nejlepší možnost. Nicméně výběr jednotlivostí je nejdražší volba, pokud je chceš všechny. Pokud jen jednu, dvě, vyplatí se to. Mistrem 3. skupiny je BMW a Mini, jejich konfigurátor je na 14 dní studování.
Do toho je třeba přidat i motorizaci. Pokud preferuješ silnější motor a kvůli výsledné ceně bys oželel vyšší výbavu, máš smůlu. Jde to pouze obráceně. A takto automobilky vytvářejí zisk.
:-!
Jinak je snad logické, že s vyšší výbavou roste cena. Nebo si představuješ, že ti to někdo dá zadarmo? Nikdy jsi nekupoval kolo? Nenechal jsi si tam dát lepší přehazovačku, brzdy nebo vidlici? O kolik stoupla cena. Tenhle argument nehraje...
Jinak kup si japonce v nejaky slusny vybave a zjistis ze koncernovy priplatky jsou hodne premrsteny ;-)
H/K = socka
VW = střední třída
MB/BMW/AUDI = bohatší lidé
Nemusí se nám to líbit, ale takhle to prostě je. Nebo si snad viděl managera s trojnásobkem průměrného platu v ČR jet v i30?
Ne, neviděl jsem tebou popsaného manažera jezdit i30, ale rovnou i40. Jestli si myslíš, že to pro něj byla potupa a jedná se o socku, tak jsi jemně řečeno pěkně omezený. Předvedl jsi typický projev některých čecháčků, ale s tím je nutné se smířit, i takoví lidé existují.
Nechápu proč vám dělá takový problém si přiznat, že kvalitní věci jsou drahé a drahé věci nejsou pro všechny. Je to výsada tšch bohatých. A většinou, ne sice vždy, platí, že na drahé věci je ta cena prostě vidět
teraz fakt neviem ci to su bohate socky alebo chudobni bohaci, kde ich zaradis? ;-)
nesudil by som kto je aky bohaty podla toho cim jazdi :-) poznam dost bohatych kamaratov a znamych ktori radsej investuju do pozemkov alebo idu kazdy rok kdesi do indie alebo ciny miesto toho aby kupovali X6tky.... nie kazdy je zavisly na drahych autach.... poznam serioznych ludi .... ktori jazdia elantrou ale maju aj na Ecko... vsetko je to o prioritach... ale tieto veci tazko pochopis kedze si zatazeny na materialne hodnoty
[odkaz]
Chudák Stefič by asi rád všem dokázal, že VW je něco víc společensky, protože bohužel nevydělal dost na tu německou prémii, tak mu uznejme, že je na tom lépe než někteří >:-[]
Len tak mimochodom… Ktoru znacku mas na mysli?
Lebo Ingolstadt je tiez v Bavorsku.
Vážně, tak jak je pak možné, že třeba FC Bayern Mnichov nesponzoruje BMW, ale (také bavorské) Audi? Zas tak moc toho o tom Německu asi nevíš.
[odkaz]
Takze unika mi podstata tvojho tvrdenia v clanku o VW Polo.
"Nemusí se nám to líbit, ale takhle to prostě je."
Osobně jsem se tu v diskuzích vždy zastával toho či onoho, nehodnotil sem podle značky, i přes některé docela nepříjemné problémy koncernových vozů v rodině jsem byl přesvědčen, že při výberu dalšího auta bych koncern bral opět jako vážného konkurenta a dost možná i adepta na nové auto.... nyní mohu říct už jen to, že bych se prozatím na dalších pár let VYHNUL OBLOUKEM všemu, co smrdí koncernem a TSI obvzláště, ať mi k tomu nabídnout sebehezčí metalízu.... Je to jen a navoněná bída... omluvte mojí nynější zaujatost, ale aby vám během roku 2x odporoučel motor (jojo rozvodovej řetěz, kde už prý tu chybu napravili) a servis se k tomu stavěl vyhýbavě i když auto je v záruce... od koncernu/Škodovky a TSI ruce pryč... fuj....
To vsak v inej suvislosti, konkretne s aktualnym predFL Polom. Sice len Trendline, motor 1.4 atmo, ale celkovy dojem slaby. Komfortnejsie jazdi aj aktualna Corsa, vzhlad interieru zufaly, sedacky priemerne, dost tvrde; hluk vetra od zadnych dveri a kolies, celkove odhlucnenie interieru tiez na nie vysokej urovni. Neexistuju dovody, preco by malo byt Polo vynimocne v triede; je len dalsim v rade. Vynimocnost rozhodne netvori potencialna vybava, ako sa to snazia presadit diskusni hikalci.
A teď jsem četl jeden britský test Pola a ten první příspěvek v diskusi snad mluví za vše:
"Dear Readers, I am compelled to make clear to all prospective supermini buyers that the VW Polo is SHOCKINGLY UNRELIABLE. Having suffered a 2011 1.2mpi 5dr for 2 years, the warranty claim list was long and tedious: The engine electronics failed on delivery, the windscreen washer motor failed 2 months later, the boot door was misaligned from production and wouldn't shut properly without being slammed, the paint on the rear bumper literally fell off, because they forgot the undercoat, the headlight circuit suffered frequent gremlins, cutting out or showing a bulb failure unnecessarily. The dealer had no solution for the boot door or the headlights and quibbled unnecessarily about the washer motor. I WILL NEVER BUY ANOTHER POLO." :-)
Ty raději nic nepiš o fanaticích.
Ne ne stači tu jeden fanatik těžce nesouci koncer VW ktery tu plodi solidni splašky.
[odkaz]
[odkaz]
poslední 3 příčky:
Audi A3 MkII
VW Golf MkVI
VW Golf MkV
Polo je ve své třídě taky mezi nejhoršími.
VW Polo MkV
Alfa Romeo MiTo MkI
MINI One/Cooper/Cooper S MkII
Fiat Punto Evo/Punto/Abarth MkII
Ale já bych sem ty ankety raději netahal. To by jsme mohli skončit u německé Zlaté mrkve, kde tuto anketu o nejméně spolehlivé auto pravidelně vyhrává koncern VW. Mimochodem nejlepší byl dle této ankety Renault. :-)
A když už jsi sem zatáhl anketu Drive Power, tak jsi zapomněl napsat, že tři nejlepší auta Británie jsou Yeti, Citigo a Superb.
U Pola je to 87aut, co je tiez mizerny pocet.
A ohledně Ečka... Superb je střední, Ečko vyšší střední....Tam je snad třídní rozdělení jasné ne?
Znám člověka který si koupil za celoživotní úspory nové Volvo XC60 a znám multimilionáře co jezdí 307. Je to hodně individuální a ne každý chce páskovat nebo lépe řečeno ne pro každého je to důležité.
Ve všem ostatním je to naprosto srovnatelné s konkurencí, v něčem je Polo horší a v něčem je lepší...
Jak píše grifith, využít individualizaci pro hodnocení třídní nadřazenosti, může zkrátka jenom *** (a nezlob se prosím na mě, nic jiného tady použít nešlo)...a argumentovat E klasse, že je třídně nadřazená kvůli možné individualizaci je taky dobrý...kvalita, služby, cena, historie...to nic neznamená? Mercedes je prostě nadřazený, protože má větší možnost individualizace...no omg...tos mi zase zlepšil úterý, už jsem myslel, že se tu nic zajímavého nedozvím... :-!
Toto je snad nad slunce jasné ne? Jestli někdo ale řadí Superba do vyšší střední, tak tam musí vzít i Mondeo a Insighnii... :-)
Každopádně se asi shodneme, že lidí, kteří si Polo budou takto vybavovat, asi nebude moc. Zeptej se ale žen, jaká auta chtějí a uvidíš, že nemálo z nich bude preferovat malé auto před velkým např. právě kvůli parkování a ani to auto nemusí jezdit primárně jen a pouze po městě. Ne každý má stejné trasy a stejné preference jako ty nebo já. Já už teď prskám, že za pár let u příštího auta budu asi muset jít o třídu níže, protože nechci výrazně rozměrově větší auto, než mám teď (a to nemám problém zaparkovat takřka kdekoli).
Jinak, který prvek konkrétně ti přijde pro využití naprosto nesmyslný v městském/příměstském provozu?
obraz z parkovací kamery v navigaci - tak to je pro auto této kategorie přece naprosto ideální
adaptivní tlumiče - no, toto je opravdu diskutabilní
full diodové světla - také diskutabilní
adaptivní tempomat - záleží, já třeba jezdím výhradně městský a příměstský provoz, typický pro tyto prcky (dálnici jsem ještě v novém autě neviděl) a právě tempomat byl prvek, který jsem bezpodmínečně požadoval (a to jej na mé 25km trase používám zhruba 8+4 km). Je však pravda, že nemám adaptivní verzi, tu měla až vyšší výbava, kterou jsem nechtěl kvůli kůži.
City Emergency Braking - tohle se opět hodí... už ten název městský...
Co se "nesmyslné" výbavy týká, tak sis v podstatě odpověděl sám: adaptivní tlumiče, full diodová světla nebo adaptivní tempomat jsou pro městské auto vcelku zbytečností. Parkovaní přes displej navigačky je fajn, City emergency braking se také může v zástavbě hodit.
Znovu říkám, ty se pořád díváš jen na délku, ale ono menší auto má i výhodu v menší šířce, která může být i mnohem důležitější, viz ten dům v Chorvatsku, kde se ten Ceed, což není dlouhé ani extra široké auto, do té branky opravdu takřka nevešel. Být tím, kdo tam bydlí, tak bych asi zešílel - jak já jsem rád, že jsem tehdy nemusel řídit a jen jsem zvenku kontroloval, kolik cm ještě na každé straně chybí.
Co se týče nesmyslné výbavy, na těch tlumičích a světlech se určitě shodneme, co se týče tempomatu, tak už asi úplně ne. Adaptivní tempomat bych pravda osobně mít v autě nemusel (ostatně ani teď jej nemám a ta adaptivitu mi nechybí), každopádně tempomat jako takový mi i v příměstském provozu dává smysl obrovský a ano, umím si představit, že by mnoho lidí užilo i tu adaptivitu. Jak už jsem říkal, např. v mém případě na městské/příměstské cestě do práce/z práce jedu na tempomat 40-50% trasy a umím si představit, že podobné relativně krátké trasy, kde se dá využít, má mnoho jiných lidí.
Já jsem napsal svůj názor, adaptivní tempomat je ve městě použitelný omezeně, normální o to míň. Příměstský provoz budiž, ale stále je to na těch pár kilometrů do kšeftu, práce apod. relativní zbytečnost.
Je rozdíl, zda se někam vejdu napoprvé, nebo zda tam couvám natřikrát. Je rozdíl, zda se na úzkých uličkách ve vesničkách při vyhýbání protijedoucímu autu musím na centimetr soustředit na všechny strany nebo vědět, že mám pár centimetrů rezervu. Je rozdíl, pokud u supermarketu u těsně zaparkovaných aut mám třeba 5cm navíc pro vystoupení auta díky tomu, že je auto užší. A tak bych mohl pokračovat dál.
To si má koupit velké auto za stejné peníze a mít zbytečně větší problémy při parkování jen proto, že tobě nedává malé auto s výbavou smysl? Nebo si prostě nemůže objednat tempomat do malého auta jen proto, že tempomat se do malého auta "prostě nekupuje" a tobě to nedává smysl, i když by se pro něj našlo využítí?
Např. z mého okolí si velmi dobře dokážu představit to, že třeba manželka nějakého zbohatlíka bydlící např. v Čeladné sedne ráno do auta, ve Frýdlantu práskne tempomat a s krátkým vypnutím při průjezdu Frýdkem-Místkem jej využije až do Ostravy, kde pracuje. Tam zas využije malé rozměry auta. Nebo třeba lidí jezdící směrem z Havířova a vesniček za ním. Možná bydlíš v oblasti, kde čtyřproudovky neexistují, no sever Moravy je jimi propletený kompletně a tu adaptivní tempomat tu najde hodně využití. Furt to máš příměstský provoz, ale na tempomat naprosto ideální. Ostatně i proto byl alespoň běžný tempomat podmínkou při koupi mého auta, přestože jsem ještě po dálnici nejel. Tady jej využije každý více než bohatě.
Jak říkám, třeba tady na severu Moravy, kde je Ostrava s většinou okolních měst spojená čtyřproudovkami, se určitě najde mnohem více lidí, kteří by něco takového využili než v jiných částech ČR. A myslím si, že okolo takové Prahy jsou desetitisíce lidí bydlících několik málo desítek km, kteří dojíždějí do práce a berou to po dálnici nebo jiné rychlejší komunikaci, kde to třeba v polovině trasy využijí, nebo ne? Vždyť právě v těchto satelitních městečcích bydlí především bohatší lidé a každé ráno dojíždějí ne vždy zrovna krátkou cestu autem do práce.
Prostě nikde netvrdím, že Polo s tempomatem se hodí každé bohatší ženě. Ale ta skupina, které se to hodit může, není zas až tak prťavoučká, protože právě tyto bohatší rodiny často nebydlí zrovna v městě nebo na okraji města,ale i několik desítek km za městem a do práce každý den dojíždějí. A právě takovým se to může hodit.
[odkaz]
[odkaz]
Tady se dá na tempomat jezdit téměř všude a pořád.
Tempomat třeba často využívám na Slovensku, kde mají vesnice bez přerušení (třebas pět šest vesnic 20 km v kuse). Takže si umím představit další situaci, kdy člověk sedne do auta, flákne tam padesátku a takhle to projede skoro až do práce.
No, asi je to fakt o tom, že ty prostě jezdíš po jiných trasách, zatímco já se občas pohybuju v takových místech, kde to používání tempomatů úplně vidím (sám jej používám) a je také vidět, kdo tam takhle asi může jezdit, když se podívám na ty novostavby ve vesnicích, které tyto silnice spojují. Polo s tempomatem bude asi auto pro Ostravsko :-)
Tam u vás se nedivím. Jel jsem tam asi dva měsíce zpátky a tempomat jsem zapnul jen při tom večerním průjezdu Zlínem. Jinak opravdu nebylo kde :-) Já strašně nerad jezdím po dálnicích, raději po okreskách, přesto jsem tempomat vyžadoval, neboť tu ať jedeš skoro kamkoli, jedeš po čtyřproudovce. Myslím, že podobně po dálnicích a rychlostních silnicích toto může platit pro některé okolní obyvatele Brna a Prahy, kteří bydlí v okolí dálnic. I když Polo rozhodně není dálniční auto (to se každopádně shodneme), třeba denně 15 km po dálnici... na to se ten tempomat může hodit.
Edit:
Hlavové airbagy za 26 000 :-D