Testy
Vime alespon Eurove ceny priplatkove vybavy zminovane v clanku?
na tu 1.0 Mpi ;-\
ale do mesta zrejme s tymto motorom clovek nic nepokazi 😉 ... prekvapila ma relativne slusna maximalka avsak na dialnicne presuny to asi nebude moc ideal , pockam si na realny test ale ta 1.0 Mpi sa mi celkom pozdava... vedel by som si predstavit maly motor bez turba v takomto aute..... preco nie.... stale si vsak myslim ze swift je kusok dalej a tak nadalej je v tomto smere u mna favoritom... na test 1.0 mpi pola sa vsak tesim a som na tento motor zvedavy :yes:
ale do mesta zrejme s tymto motorom clovek nic nepokazi 😉 ... prekvapila ma relativne slusna maximalka avsak na dialnicne presuny to asi nebude moc ideal , pockam si na realny test ale ta 1.0 Mpi sa mi celkom pozdava... vedel by som si predstavit maly motor bez turba v takomto aute..... preco nie.... stale si vsak myslim ze swift je kusok dalej a tak nadalej je v tomto smere u mna favoritom... na test 1.0 mpi pola sa vsak tesim a som na tento motor zvedavy :yes:
Psal jsem ti to 10x a test mou předpověď jen potvrdil. Kdybys nekoukal jen na maximálku, což je u takového auta relativně bezvýznamný údaj, mohlo ti to dojít také...1.0 mpi v Polu je opravdu jen základ pro šetřivé důchodce. Jednoznačně je na místě připlatek za TSI. Bohužel pak se již cena dostává do sebevědomých výšin, když uvážíme nějaký ten příplatek za relativně běžné prvky, o všech těch nových vychytávkách ani nemluvě.
Designově je Polo velmi podařené, hezčí než Golf (a to říkám jako vlastník nového Golfa).
S příplatky a nejvýkonnějším motorem se cena hravě vyškrábe na 500tis.
Ano dají se za ty peníze koupit auta o třídu výš, ale v situaci, kdy dnes téměř každý jezdí sám, maximálně ve 2 lidech, má smysl kupovat větší a rozměrově naddimenzované auta? Prakticky ne...
S příplatky a nejvýkonnějším motorem se cena hravě vyškrábe na 500tis.
Ano dají se za ty peníze koupit auta o třídu výš, ale v situaci, kdy dnes téměř každý jezdí sám, maximálně ve 2 lidech, má smysl kupovat větší a rozměrově naddimenzované auta? Prakticky ne...
stale tvrdim ze sucasne polo je jednoznacne najkrajsim volkswagenom 😉 , neposobi nudne a ani rozplacnuto ako golfik alebo staromodne a sterilne ako passat.... polo je ideal a ja priznavam ze sa mi pozdava az moc... aj jeho interier je v ramci triedy ok... bez vystrelkov ale ani lacna nuda... v starom pole 1,4 44kw z r 1996 som kedysi par rokov jazdil a netajim sa tym ze mi meno polo trosku prirastlo k srdcu... pacilo sa mi aj polo s tymi okruhlymi svetlami na ktoreho podvozku stala prva fabia.... jednoducho polo bolo vzdy tip top a svojim sposobom aj tak trosku originalne v triede.... nie je problem to priznat... to auto je podarene po vsetkych strankach.... nie je prerastene a ani nudne... ma krasne tvary a linie.... ocenujem kompaktnost a sportoveho ducha... ktory sa dizajnom pola nesie uz skutocne cele desatrocie.... :yes😒br />
Inak s poslednymi vetami a pointou suhlas..... na jazdenie sam alebo vo dvojici s podielom okolo 70 percent po meste postaci v bohate male auto.... mesta a parkoviska su preplnene prerastenymi kombikmi boh vie preco... pritom zvacsa ked vidim tak ludia v tychto autach stejne jazdia sami alebo s prazdnymi kuframi... ale to je uz na inu debatu
Inak s poslednymi vetami a pointou suhlas..... na jazdenie sam alebo vo dvojici s podielom okolo 70 percent po meste postaci v bohate male auto.... mesta a parkoviska su preplnene prerastenymi kombikmi boh vie preco... pritom zvacsa ked vidim tak ludia v tychto autach stejne jazdia sami alebo s prazdnymi kuframi... ale to je uz na inu debatu
Napada me zustatkova cena pri pristim prodeji. Zde prave polo poskladane nad 500tis Kc. nikdo nezaplati, jinak receno kdyz vemu za 500tis Kc polo vs. 500tis Kc golf tak clovek za par let dostane vic za toho golfa nez za polo, nehlede na to ze golf neni o tolik vetsi abych si v nem pripadal zbytecne naddimenzovane, tak bych si pripadal sam v X5 ve meste.
Ciste subjektivne bych si takto poskladane polo nevzal, ne za tyto penize. Za pul milionu bych chtel stylovku (citroen DS3, mini, a1...) nebo auto o tridu vys. Polo v teto cene mi smysl nedava protoze prinasi charizmu mainstreamu jako fiesta, clio a dalsi za cenu nizsi stredni.
Ciste subjektivne bych si takto poskladane polo nevzal, ne za tyto penize. Za pul milionu bych chtel stylovku (citroen DS3, mini, a1...) nebo auto o tridu vys. Polo v teto cene mi smysl nedava protoze prinasi charizmu mainstreamu jako fiesta, clio a dalsi za cenu nizsi stredni.
Polo sa mi fakt páči, po drobnom facelifte ešte viac, ale bol som trochu nepríjemne prekvapený, že pravé koleno sa mi stále opiera o zbytočne široký stredový panel prístrojovky. Vo Fabii som tento problém nemal. Má niekto podobnú skúsenosť, alebo to len mám tak krivé nohy? >😁
Polo je ok. Ale ak liter mpi výrazne neodskočil vysmievaným htp, tak neviem. A na pováženou je aj komentár - trojvalec je od štvorky poznať a pri zábere viac duní a neskôr stráca dych, ale inak je vraj príjemným prekvapením. Veď už štvorky dízle sú malé traktory a ono to ide smerom k väčšiemu hluku, vibráciám a my tomu hovoríme nový lepší model? To už sa budeme za chvíľu tešiť, že nám po naštartovaní nevypadajú plomby?
Teda priplatek 26000 za bocni a hlavove airbagy i ve verzi Higline.... Bezpecnostni vybava by u takoveho auta uz snad mohla byt v zakladu. Chapu jeste priplatek za zadni bocni airbagy, ale zcela bez, to snad ne...
Pokud je to pravda je to tragedie. Nekdo tohle nabizi v zakladu. Proste nekde je bezpecnost na prvnim miste, nekde zas moznost vyhodit spoustu penez za priplatkovou vybavu. Moznost si priplatit je vyhoda a jasna volba, at to stoji co to stoji >😁
Hlavové a boční vpředu jsou v základu. Jen ten příplatek za zadní přestřelili, v DE je myslím kolem 500 €. Z toho plyne poučení, když název příplatku obsahuje "vpředu i vzadu", neznamená to, že v základu nebylo nic. Podobně to mívají třeba u zpětných zrcátek.
V základu jsou čelní a boční, hlavové vpředu a vzadu se dokupují u obou výbav za 26 000Kč. Aspoň takto mluví ceník Pola. Pokud je to myšleno jinak a příplatek pojmenovaný Hlavové airbagy přední a zadní nejsou hlavové airbagy přední, ale jen zadní, pak jej vytvářel "e😜ert". A za daný příplatek vyloženě vtipné.
Boční vpředu jsou zároveň hlavové. Je to tedy jeden airbag, který zastává roli dvou. Některé příplatky mají strukturované výčtem vlastností, takže si třeba nepřiplácíš za vyhřívání vnějších zrcátek, ale za vnější zrcátka elektricky nastavitelná a vyhřívaná, což nemusí znamenat, že v základu byla manuální (v ceníku pak můžeš mít třeba osm vnějších zrcátek a u každého popis funkcí). Nebo snad, že auto žádná vnější zrcátka v základu nemá. 😉 Audi to používá běžně, takže jsem na to zvyklý.
V pořádku, může to tak být, pak ovšem na tvorbě ceníku pracoval pouze Němec s kolegou Googlem a vznikl z toho paskvil. 😉
Český ceník říká následující.
V základní výbavě: Boční airbagy vpředu s ochranou hlavy a hrudníku.
V příplatcích: Hlavové airbagy vpředu i vzadu; boční airbagy vpředu.
Nevidím, co je těžké na tom pochopit. Když si připlácíš za lepší rádio, tak ti také nepřijde zvláštní, že nahradí to v základní výbavě. Tohle je úplně stejné. Navíc mám pocit, že tu skutečně jde o nahrazení. Tedy, že ti tenhle příplatek dá záclonu a separátní boční airbag. Nepřiplácíš si za další airbag ke stávajícímu, ale za jiné řešení boční ochrany, které nahradí to základní.
V základní výbavě: Boční airbagy vpředu s ochranou hlavy a hrudníku.
V příplatcích: Hlavové airbagy vpředu i vzadu; boční airbagy vpředu.
Nevidím, co je těžké na tom pochopit. Když si připlácíš za lepší rádio, tak ti také nepřijde zvláštní, že nahradí to v základní výbavě. Tohle je úplně stejné. Navíc mám pocit, že tu skutečně jde o nahrazení. Tedy, že ti tenhle příplatek dá záclonu a separátní boční airbag. Nepřiplácíš si za další airbag ke stávajícímu, ale za jiné řešení boční ochrany, které nahradí to základní.
Ok, děkuji za objasnění. Pokud tedy základní výbava obsahuje pouze 4 airbagy (ač ty boční jsou zvětšené) a za 26 tisíc ti k tomu přidají okenní a boční jsou standardní velikosti, pak je to velmi smutné zjištění.
Je to kombinovaný airbag a ty jsou velmi účinné. Mnohem účinnější než samotný boční, rozdíl je to propastný. Záclona spolu s bočním je ještě o něco lepší, co si pamatuji. Nevím, jestli jsou v téhle třídě záclony standard. Jestli ano, tak je to opravdu slabé.
Jak jsem napsal, cenu české zastoupení přestřelilo. V Německu mají záclony zhruba za polovic.
Jak jsem napsal, cenu české zastoupení přestřelilo. V Německu mají záclony zhruba za polovic.
Nešlo by to formulovat ještě krkolomněji ??? Co se týče onoho chápání, tak optimistický bych v běžné praxi díky té až Holmesovské formulaci nebyl . Já jsem zase přesvědčen, že ceník malého vozu by neměl mít ambice konkurovat testům znalosti jinotajů příplatkových zvyklostí výrobce, i když jde o "koncern", že ...
Ona třeba Stručná historie času od S.Hawkinga je také soubor populárně vědeckých přednášek pro veřejnost, ale že by šlo zrovna o plážovou brnkačku pro každého , to tedy ne ...
A už se těším na nálepku ***a, kterému tak zřejmá věc není jasná... ( na ten ceník jsem koukal hned po uvedení na trh, a pousmál se i díky tomuto ... )
Ona třeba Stručná historie času od S.Hawkinga je také soubor populárně vědeckých přednášek pro veřejnost, ale že by šlo zrovna o plážovou brnkačku pro každého , to tedy ne ...
A už se těším na nálepku ***a, kterému tak zřejmá věc není jasná... ( na ten ceník jsem koukal hned po uvedení na trh, a pousmál se i díky tomuto ... )
Všechno jde, když se chce. 😉 Je možné, že to mají v katalogu vysvětlené i s obrázky. A prodejce by to měl vědět (bohužel tomu tak býti nemusí). Já různé druhy airbagů znám a tohle mi dává smysl. Kdo ví, proč to udělali. Vnímám to jako případ důsledného dodržování pravidel, byť to třeba vede k nezvyklým výsledkům. Což je něco mi blízkého.
Boční airbagy jsou však jasně uvedené v základní výbavě. robert78 se nepodivoval, co ten příplatek znamená, ale kritizoval jejich absenci v základní výbavě - tedy si očividně nepřečetl, co obsahuje.
Boční airbagy jsou však jasně uvedené v základní výbavě. robert78 se nepodivoval, co ten příplatek znamená, ale kritizoval jejich absenci v základní výbavě - tedy si očividně nepřečetl, co obsahuje.
V onom mém komentu šlo o jen o ony bagy, nic jiného, a ona stížnost na nešikovnou formulaci nebyla vztažena vůči Tobě - asi jsem to špatně formuloval ... Nedlouho po Novém roce jsem zabrouzdal na stránky VW díky článkům o modernizaci Pola , otevřel si ceník a čekal, jak se projeví zmiňovaná vylepšení na ceně ... A popravdě jsem se zarazil u těch bagů také, a je to - pro zajímavost jsem tedy teď ceník otevřel znovu ( nebo to bylo - od té doby jsem neměl potřebu zjišťovat případné reformulace el. formy ceníku, jež odpovídá nejen barevně té tištěné ) - malinko matoucí...
S tím, jak je to podáno výrobcem v ceníku máš naprostou pravdu. Jen si budu stát za svým, že je to matoucí a nešťastně zařazeno v seznamu standartní výbavy - nějak očekávám zdůraznění bagové nálože hned v první třetině výpisu standartní výbavy, a ne až např. odkládacími kapsami na zadní straně sedadel ...
S tím, jak je to podáno výrobcem v ceníku máš naprostou pravdu. Jen si budu stát za svým, že je to matoucí a nešťastně zařazeno v seznamu standartní výbavy - nějak očekávám zdůraznění bagové nálože hned v první třetině výpisu standartní výbavy, a ne až např. odkládacími kapsami na zadní straně sedadel ...
Mne to také zarazí. Když narazím na něco takového a zajímá mě to, tak vím, že se musím podívat na základní výbavu. Příplatek nic neříká o stavu bez něj. Neříkám, že je to pojmenování intuitivní.
V Německu myslím v online seznamu výbavy používají abecední řazení. Tam se také některé zajímavé prvky snadno schovají. Ceník Pola také nesleduji, ale když dotyčný prohlásil, že má jen dva airbagy, tak jsem se musel podívat. 😉
V Německu myslím v online seznamu výbavy používají abecední řazení. Tam se také některé zajímavé prvky snadno schovají. Ceník Pola také nesleduji, ale když dotyčný prohlásil, že má jen dva airbagy, tak jsem se musel podívat. 😉
Jak je vidět zde, boční nejsou zároveň i hlavové, ale chrání jen do výšky trupu. Hlavové jsou až záclonové.*/files/784003597.jpg
Věta o "notoricky známém motoru 1.2 tsi" moc nesedí, protože ve faceliftovaném Polu už je nové 1.2 tsi se čtyřventilovou hlavou a rozvodovým řemenem místo řetězu...
Dobrý den,
to máte naprostou pravdu, jízdně se však tento motor projevuje stejně jako všechna ostatní 1.2 TSI - má dobrou reakci na plyn a celkově se motor chová tak, jak má (rychle mu padají otáčky, nemá velký turboefekt) pěkně zatahuje již v nízkých otáčkách, je slušně sladěn s převodovkou, při běžné i lehce svižné jízdě je úsporný, ale ve vysokých otáčkách se nedočkáte žádné výkonové špičky. Tato generace motoru je oproti té v Rapidu ještě kultivovanější a o kousek úspornější. No a snad i spolehlivější.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
to máte naprostou pravdu, jízdně se však tento motor projevuje stejně jako všechna ostatní 1.2 TSI - má dobrou reakci na plyn a celkově se motor chová tak, jak má (rychle mu padají otáčky, nemá velký turboefekt) pěkně zatahuje již v nízkých otáčkách, je slušně sladěn s převodovkou, při běžné i lehce svižné jízdě je úsporný, ale ve vysokých otáčkách se nedočkáte žádné výkonové špičky. Tato generace motoru je oproti té v Rapidu ještě kultivovanější a o kousek úspornější. No a snad i spolehlivější.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Řekl bych, že většina zájemců o tento motor právě čeká na to poslední slovo ve vašem příspěvku "spolehlivější". 1,2 TSI minulé generace si prostě spousta lidí nekoupí, protože ji nevěří...
... a pak se dočtou ve vašem testu, že je to staré známě TSI... takže zklamání, pořád to má řetěz... "do toho nejdu".
A i já to tak pochopil, protože pokud se chystají už na konec roku npvé 1,0 TSI, nečekal bych, že koncern na těch pár měsíců dá do auta novou generace 1,2 TSI..
Takže bych byl s formulacemi značně opatrnější a přesnější... 😉
Celkově na mě ten test působí značně rozporuplně. z jedné strany velká chvála na Polo, ale zároveň docela silná slova - "malotraktor"... to teda napsat někdo o moderním motoru, i když tříválci, tak se leknu... přitom nakonec to vyzní jako super kára... aleco už, je fajn, že se ozvou i kritická fakta, nejen PR články místo testů... :yes:
... a pak se dočtou ve vašem testu, že je to staré známě TSI... takže zklamání, pořád to má řetěz... "do toho nejdu".
A i já to tak pochopil, protože pokud se chystají už na konec roku npvé 1,0 TSI, nečekal bych, že koncern na těch pár měsíců dá do auta novou generace 1,2 TSI..
Takže bych byl s formulacemi značně opatrnější a přesnější... 😉
Celkově na mě ten test působí značně rozporuplně. z jedné strany velká chvála na Polo, ale zároveň docela silná slova - "malotraktor"... to teda napsat někdo o moderním motoru, i když tříválci, tak se leknu... přitom nakonec to vyzní jako super kára... aleco už, je fajn, že se ozvou i kritická fakta, nejen PR články místo testů... :yes:
Přečti si pasáž o "malotraktoru" znovu (pokud možno pozorněji) a snadno zjistíš, že se to netýkalo faceliftovaného Pola, ale obecně turbodieselových tříválců, proti kterým má mít ten ve faceliftovaném Polu celkově znatelně lepší projev😒br />
"Naftové tříválce rachtají a duní jako malotraktor, mají silný turboefekt a těžce se sbírají z nízkých otáček. Tahle verze sice nezapře svůj lichý počet válců, ale je překvapivě pružná již od nějakých 1200 otáček, neprotestuje v těchto oblastech vibracemi ani hlučností a má bryskní odezvu na plyn, který se dá citlivě dávkovat. Rovněž odhlučnění je na úrovni, takže při konstantní rychlosti obvykle o motoru téměř nevíte."
Se závěrečným palcem nahoru ovšem souhlasím. 😉
Se závěrečným palcem nahoru ovšem souhlasím. 😉
Já to četl dvakrát a nějak jsem si z toho nemohl vybrat, to přiznávám... a taky bylo pozdě večer, od tebe to zní lépe >😁
Přesto bych třeba uvítal srovnání v porovnání třeba s tříválcem od Hyundai nebo naopak třeba o kolik je horší proti takovému 1,5 dCi nebo 1,4 HDI.
Přesto bych třeba uvítal srovnání v porovnání třeba s tříválcem od Hyundai nebo naopak třeba o kolik je horší proti takovému 1,5 dCi nebo 1,4 HDI.
To, že i u starého TSI závadu opravili pro nové modely a při servisech u starých aut a bát se nemusíme se tu psalo také... v servisu nám tvrdili, že opravu starého TSI udělali tak, aby se už závada neopakovala. S tímto "vylepšeným paketem" nyní jezdí tisíce Rapidů, Fábií a tak dále, které se pořád prodávají a vyrábí..... jedno už vím jistě... závada odstraněna neni, viz můj komentář výše.
Jsou to jen P.R. kecy. Vyhnout se obloukem TSI je nejlepší možné řešení i přesto, že motor když funguje, funguje dobře, o tom žádná.
Nové TSI bych už také nerisknul, pořád tomu nevěřim... na dalších pár let určitě ne.... Takhel se přichází o zákazníky.
Jsou to jen P.R. kecy. Vyhnout se obloukem TSI je nejlepší možné řešení i přesto, že motor když funguje, funguje dobře, o tom žádná.
Nové TSI bych už také nerisknul, pořád tomu nevěřim... na dalších pár let určitě ne.... Takhel se přichází o zákazníky.
FL se povedl ale už u současteho Pola je řizeni dosti pruměrne plus všechny prvky k ovladani vozu jsou naladěny pro ženy a teď došlo ještě ke zhoršeni.... 8-s
Tys použil slovo "průměrné" ve spojitosti s vW? Ne! Wow! To je nějaký svátek, erupce na slunci, zatmění měsíce? 😲 HUSTÝ! >😒] >😁
Neboj ja dokažu byt kriticky ke všem bez rozdilu a klidně to dam vic najevo. A u Pola je rozhodně vice věci ke kritice. To ale neznamena že by to bylo špatne auto ale když se k tomu přičtou i osobni preference tak u mě Polo nema opravdu šanci. Takže i přes to že to byl jeden z kandidatu na koupi tak neprošel.
...se spotřebou 4,2 jsem vracel po jednom testovacím dni P308 HB s 92PS a 5kv. Tenhle zázrak od Vlčáků už zázrakem není. A dovybavit prcka jako limuzínu - to je super. Nejde ani tak o to, jestli to někdo má nebo ne, ale o to, že řada bezpečnostních prvků se do prcka hodí. Naopak řada ne.
Dovolte mi takovou malou odbočku při pohledu na tabulku motorizací.
Před deseti lety jsem vlatnil dlouhou Felicii 1.6 55KW. Hmotnost vozu si nepamatuju přesně, ale odhaduji ji na nějakých 1000Kg a to auto svištělo po dálnici cca 170Kmh (dle tacho). Víc jsem z toho dostat nechtěl.
Podle papírových hodnot nového Pola jsou auta stejně těžká a Polo jede ještě o troche svižněji při objemu motoru 1.0, srovnavam atmosferu s atmosferou.
Tomu říkám pořádný technologický skok :yes:
Před deseti lety jsem vlatnil dlouhou Felicii 1.6 55KW. Hmotnost vozu si nepamatuju přesně, ale odhaduji ji na nějakých 1000Kg a to auto svištělo po dálnici cca 170Kmh (dle tacho). Víc jsem z toho dostat nechtěl.
Podle papírových hodnot nového Pola jsou auta stejně těžká a Polo jede ještě o troche svižněji při objemu motoru 1.0, srovnavam atmosferu s atmosferou.
Tomu říkám pořádný technologický skok :yes:
Felicie 1.6 měla z 0-100 za 12s (kombi 13s) a octavie 14.4s
Tomu říkám pořádný technologický skok
Tomu říkám pořádný technologický skok
a pamatas si spotrebu? Ja si pamatam, ze som jazdil jeden vikend naozaj na spotrebu (na felde 1,6 mam najazdene asi 50 000km) dlhe trasy, na dialnici 90kmh a dal som to za 6,2l/100km. To je naozaj to minimum. Bezne som jzdil za 8, ked som sa ponahlal(naozaj rychla jazda), tak za 12.
A neviem aky pokrok vidis v oblasti komfortu, toto polo bude mat dlhsie prevody ako filcka, ktora tocila na dialnici 4400rpm.
A neviem aky pokrok vidis v oblasti komfortu, toto polo bude mat dlhsie prevody ako filcka, ktora tocila na dialnici 4400rpm.
Pokud Polo na českém trhu nebude ve verzi Cross a s TDI 66kW, možná to znamená, že nová Fabia III. bude i ve verzi Cross a bude mít TDI 66kW ? 😉 :😉
Sdílení koncernu se začíná nést plody užitku a tak se výbavové prvky začínají šířit nebývalým tempem - v ceníku. Realita bude nejspíš na hony vzdálená ceníkovým orgiím, ale je tu ta možnost. A to se počítá, tedy především zde v diskusi >😒]
Problémem Pola u nás bude především to, že už v základu je nebývale slušně vybavené, což je v přímém protikladu se sestrou Fabií, která je v základu nebývale ohlodaná. A tomu odpovídá cenový skok. VW si ale hodně dobře buduje renomé vozů pro movitější klientelu a mít VW v naší malozemi už něco znamená. Jistě, pravý úspěšný podnikatel, manažer nebo bílý kůň sáhne po Audi, protože 4 kruhy jsou 4 kruhy.
Takže pro koho? Polo jednoznačně míří na movitější klientelu, která chce auto do města, která hledá druhé či třetí auto do rodiny a nechce se vzdávat výdobytků vozů vyšších tříd. V garáži máte Passata, ale rádi byste něco menšího, s čím občas pojede nejen vaše žena. Polo bude doplňovat vozy vyšších tříd, a nikoliv tvořit Škofinovou svátost.
Za mě dávám výbornou, prozatím.
Problémem Pola u nás bude především to, že už v základu je nebývale slušně vybavené, což je v přímém protikladu se sestrou Fabií, která je v základu nebývale ohlodaná. A tomu odpovídá cenový skok. VW si ale hodně dobře buduje renomé vozů pro movitější klientelu a mít VW v naší malozemi už něco znamená. Jistě, pravý úspěšný podnikatel, manažer nebo bílý kůň sáhne po Audi, protože 4 kruhy jsou 4 kruhy.
Takže pro koho? Polo jednoznačně míří na movitější klientelu, která chce auto do města, která hledá druhé či třetí auto do rodiny a nechce se vzdávat výdobytků vozů vyšších tříd. V garáži máte Passata, ale rádi byste něco menšího, s čím občas pojede nejen vaše žena. Polo bude doplňovat vozy vyšších tříd, a nikoliv tvořit Škofinovou svátost.
Za mě dávám výbornou, prozatím.
Jojo, to je porad co muzes, ale nikde radsi nepisi za kolik, aby se clovek nevydesil ze kupuje Phaetona >😁
Jinak jak vypada ta bohata vybava, nikde jsem si ji pri letmem projeti clanku nevsiml 😉
Jinak jak vypada ta bohata vybava, nikde jsem si ji pri letmem projeti clanku nevsiml 😉
Ja som hlavne zvedavý čo prinesie nová Fabia. Predstavujem si ju popri Pole ako imidžovejšiu alternetívu so širokou škálou individualizácie (podobne ako Clio), ale aj pestrou výbavou. To všetko opäť za nižšiu cenu, ale zas tak aby to v základe nevyzeralo ako úplná socka. Dalo by sa Volkswagen, či to už chcem priveľa?
Řekl bych, že ano. 😄 Spíš ji vidím jako klasicky levnější alternativu Pola. Možná s možností nějakého Style paketu aneb zatmavená světla a slušná kola...
Imidžovejšiu ? Máte na mysli tím hnusným slovem něco jako hnusnou slátaninu ve stylu rendlíkovské kreatury Blio? Pevně věřím, že tak hluboko Škoda nikdy neklesne...
BTW: Cígu stále chybí diesel... :no:
BTW: Cígu stále chybí diesel... :no:
Potreboval som male a sikovne auto, ktore nevyzera ako nakupna taska pre zeny a mal som strop 16.000,- EUR, co nie je vela, ak to ma splnit to co som chcel. Stihol som kupit Polo pred faceliftom, kvoli tomu, ze po facelifte sa zatial neda objednat R-line packet a prestali davat mechanicky poslilnovac. Chcel som R-line interier aj exterier, sedacky koza / alcantara, vybava highline premium (aut. klima, vyhrievane sedacky, park. senzory, dvojita podlaha), navyse lepsie audio, dazdovy senzor / stmievacie zrkadlo, sportovy podvozok, xenony - bez toho si ziadne auto neviem predstavit. Takze to vsetko som kupil za 16.000,- EUR / 400t CZK, co si myslim, ze je dobra cena za to, co tam je. Premia s toouto vybavou bola cenovo uplne mimo, rozmyslal som aj nad Fabkou RS, ale ta nemoze mat xenony, co je pre mna uplne minus. Takze motor je tam 1.2 tsi 77kw verzia, pri 6000km a vymene oleja som dal upravit data v RJ, takze teraz to ma 99kW a 1080 kg, co dokaze potrapit na ceste nejednu premiovku 😄
Inak k motoru 1.0 MPI, manzelke som kupil CITIGO s 55kW verziou, prevodovka ASG a ten motor je v tomto aute velmi zivy, na dialnici bez trapenia idem tacho 160-170 km/h, rozbehy v meste s touto prevodovkou tiez velmi dynamicke. V novom Pole to bude asi horsie, lebo tych 100 kg navyse bude urcite poznat.
Inak k motoru 1.0 MPI, manzelke som kupil CITIGO s 55kW verziou, prevodovka ASG a ten motor je v tomto aute velmi zivy, na dialnici bez trapenia idem tacho 160-170 km/h, rozbehy v meste s touto prevodovkou tiez velmi dynamicke. V novom Pole to bude asi horsie, lebo tych 100 kg navyse bude urcite poznat.
Vstupenka to je, ale jen nastojáka někde vzadu, no a já bloud jsem myslel, že těžko se najde někdo, kdo za tenhle výběhový model zaplatí 400t. člověk se pořád učí... 😉
Ano, premia na stojaka mozno v zaklade, s tym suhlasim. Ale ak je v tom aute R-line interier v kozi s vybornymi sedadlami, s R-kovym volantom (rovnako dobry ako M-kovy volant v BMW, co som jazdil), je tam pomerne slusne audio RCD510 (navi sa do tej ceny uz nevosla), vyhrievane sedacky, stmievacie zrkadlo tak... je to premia na urovni Audi A1. A R-line exterier sa velmi podaril na Polo (pozri fotky ked das vyhladat R-line Polo), ak su tam este xenony, a znizeny sportovy podvozok tak bez ohladu na premiovost, to auto sa v dave nestrati, vzbudi viac pozornosti ako napriklad standardna A6, ktorych je teraz na cestach tolko ako kedysi oktaviek 😄
Ake nove auto by si zobral Ty za 400k ceskych? Rad jazdim rychlo, takze H/K a francuzi neprichadzaju do uvahy a ani to nebolo v tej vybave lacnejsie. Fiesta ani nemala tu vybavu v ponuke. Ibiza je podla mna skaredsia, od seatu sa mi uz paci skor leon. Vacsie auta, to uz chcelo aspon 135kW motor aby to malo dynamiku, ktoru dosahujem v tomto Pole (99kW/1080kg), a to uz bolo vysoko nad 20.000,- EUR. Takze som skoncil pri Pole.
Buduci rok aj tak budem riesit nove auto a rozmyslam nad M235i, to je za cennikovych 44.000.- eur tiez dobry kauf.
Ake nove auto by si zobral Ty za 400k ceskych? Rad jazdim rychlo, takze H/K a francuzi neprichadzaju do uvahy a ani to nebolo v tej vybave lacnejsie. Fiesta ani nemala tu vybavu v ponuke. Ibiza je podla mna skaredsia, od seatu sa mi uz paci skor leon. Vacsie auta, to uz chcelo aspon 135kW motor aby to malo dynamiku, ktoru dosahujem v tomto Pole (99kW/1080kg), a to uz bolo vysoko nad 20.000,- EUR. Takze som skoncil pri Pole.
Buduci rok aj tak budem riesit nove auto a rozmyslam nad M235i, to je za cennikovych 44.000.- eur tiez dobry kauf.
Dobře hájíš svou garáž koneckonců jsi za to ty peníze vyplatil tak ti nic jiného nezbývá. Přesto Polo není nebylo a nebude prémie a zvýšením výkonu na 99kw jsi si zvednul ego, nicméně bych ti přál vidět úsměv těch co sedí v té prémii a ty máš pocit že jsi je potrápil. Víš co si obvykle říkají? Chudák musí jet tak rychle aby už byl v cílí a mohl z toho stísněného auta vystoupit, my co cestujeme v pohodlí nemáme kam spěchat.
Ja mam rad auta, ktore vodica "obklopia" a ponahlam vzdy iba ked mam na to chut 😄 Priznavam bez mucenia, ze u mna este proces "zarabam, aby som sa nemusel ponahlat" este nebol ukonceny 😄 Mas pravdu, ze obhajujem svoju garaz, ale kto to nerobi? Keby som tam mal napr. boxstera, tak by sa naslo X ludi, ktori by tvrdili, ze preco som to kupil a mal som kupit radsej 370Z. Co sa tyka potrapenia premie to myslim iba v pripade, ze si idem svojim tempom, predbehnem ho a on sa za mnou pusti, tak sa potom chvilu vzajomne trapime a mna to pritom aj bavi. A kto neriesi ego? Mozno matka Tereza neriesila. To je problem celej nasej civilizacie, ale to je uz uplne offtopic.
Uznavam, ze Polo premia nie je a nikdy nebude - lebo oznacenie premia/nepremia je zavisle na cene, konieckoncov som si prave kvoli cene nevybral napr. A1. Ale v tej vybave je Polo vzacnostou, rozhodne viac ako bezna mainstream premia.
Prajem vela stasnych km bez nehod ci uz v premii alebo v nepremii.
Uznavam, ze Polo premia nie je a nikdy nebude - lebo oznacenie premia/nepremia je zavisle na cene, konieckoncov som si prave kvoli cene nevybral napr. A1. Ale v tej vybave je Polo vzacnostou, rozhodne viac ako bezna mainstream premia.
Prajem vela stasnych km bez nehod ci uz v premii alebo v nepremii.
Takže nějakých 432 000 Kč za Polo v benzínu? 😲 A ještě přeprogramovaná ŘJ u auta jehož motor oplývá spolehlivostí natolik, že jej výrobce mění zadarmo i po záruce aby se klienti nenaštvali.
Hustý, tomu říkám "mít koule". :yes😒br />
Podstatně levněji se dá dnes koupit o třídu větší kombi v dieselu se 130 koňmi a srovnatelnou výbavou, mimo tu alcantaru...
Jelikož mám zkušenosti jak s malým autem v plné výbavě, tak s velkým v základní, tak pokud bych vyloženě nepotřeboval malé auto (neumím parkovat a couvat, bydlím v giga velkém městě a... nic více mě nenapadá), tak bych tohle neudělal. I když se do malého auta nacpe silnější motor a ohromná výbava, tak základ zůstává stejný jako u toho výchozího auta za 220t... taskže se nemění podvoze, resp. minimálně, nemění se odhlučnění, především od podvozku a aerodynamika, šířka interiéru, materiály atd. Třída není jen o velikosti, ale právě o tom komfortu... Golf je prostě o pořádný kus dále, včetně minulé VI generace, přitom včetně Xenonů se stejným motorem se dal koupit do 400t.
Ale to je o prioritách a o tom si to odzkoušet, kde jsou ty rozdíly...
Každopádně ať ti teda spolehlivě slouží, což při tomhle motoru a podle mě porušení záručních podmínek, ti hodně držím palce 😉
Hustý, tomu říkám "mít koule". :yes😒br />
Podstatně levněji se dá dnes koupit o třídu větší kombi v dieselu se 130 koňmi a srovnatelnou výbavou, mimo tu alcantaru...
Jelikož mám zkušenosti jak s malým autem v plné výbavě, tak s velkým v základní, tak pokud bych vyloženě nepotřeboval malé auto (neumím parkovat a couvat, bydlím v giga velkém městě a... nic více mě nenapadá), tak bych tohle neudělal. I když se do malého auta nacpe silnější motor a ohromná výbava, tak základ zůstává stejný jako u toho výchozího auta za 220t... taskže se nemění podvoze, resp. minimálně, nemění se odhlučnění, především od podvozku a aerodynamika, šířka interiéru, materiály atd. Třída není jen o velikosti, ale právě o tom komfortu... Golf je prostě o pořádný kus dále, včetně minulé VI generace, přitom včetně Xenonů se stejným motorem se dal koupit do 400t.
Ale to je o prioritách a o tom si to odzkoušet, kde jsou ty rozdíly...
Každopádně ať ti teda spolehlivě slouží, což při tomhle motoru a podle mě porušení záručních podmínek, ti hodně držím palce 😉
No napsal si to podle mě velmi rozumně s tim že za dane penize se da pořidit to či ono ale ja chapu i tu druhou stranu a nechapu zdejši nařky nad tim že je vyrobce schopny nabidnout rozsahleši vybavu. Což samozřejmě evokuje k tomu že dany vuz muže stat nekesťanske penize na poměr třidy. Je to ale přeci logicke pokud je nabizeno vice než jinde a je to snad vyhoda pro zakaznika a rozhodně to neni něco na co by se mělo poukazovat jako na nějakou chybu či nedostatek.
Jo, je to plusem u Pola... ale ani základ není nejlevnější. Dneska malé auto nad 300t při ceně kompaktů to má těžké.
Jsou lidi kteři pravě dky ceně Polo vyřadili z vyběru takže věřim tomu že Polo takle přišlo o dost zakazniku. Je ale otazka jestli to tak ti nahoře nechtěji z duvodu střelby do vlastnich řad v podobě Ibizy a Fabie.
Ja jsem patřil k těm co byl ochoten za Polo dat vic než je zřejmě u nas běžne a cenikova konfigurace byla přes 400tkč ale jak už jsem psal jiste limity třidy a nedostatky Pola jej z vyběru vyřadily. Ale tuhle třidu nezavrhuji a čekam že přijde na trh někdo kdo se trefi do meho "vkusu". Mam strach aby to nebyla Fabia protože vozy z MB moc nemusim. >😁
Ja jsem patřil k těm co byl ochoten za Polo dat vic než je zřejmě u nas běžne a cenikova konfigurace byla přes 400tkč ale jak už jsem psal jiste limity třidy a nedostatky Pola jej z vyběru vyřadily. Ale tuhle třidu nezavrhuji a čekam že přijde na trh někdo kdo se trefi do meho "vkusu". Mam strach aby to nebyla Fabia protože vozy z MB moc nemusim. >😁
No ale to je přesně o tom pohledu, resp. prioritách o kterých píšeš. polo si koupíš proto, ŽE CHCEŠ MALÝ VŮZ. A je už jedno, co te k tomu vede. Racionálně je to nesmysl, ale o to tu nejde.
Jinak zcela souhlasím, že já bych taky vždy volil raději základ o třídu výš, než dovybavovat menší třídu. A platí to vcelku obecně. Než připlácet za výbavu do Octavie, raději Superba atd. atd.
Volba třídy je ale mmj. i o provozních nákladech. Malý vůz = menší spotřeba, menší objem motoru, menší provozní náplně, levnější díly, levnější pneu, levnější pojištění, ...
Jinak zcela souhlasím, že já bych taky vždy volil raději základ o třídu výš, než dovybavovat menší třídu. A platí to vcelku obecně. Než připlácet za výbavu do Octavie, raději Superba atd. atd.
Volba třídy je ale mmj. i o provozních nákladech. Malý vůz = menší spotřeba, menší objem motoru, menší provozní náplně, levnější díly, levnější pneu, levnější pojištění, ...
Ale o kolik je Golf větší rozměrově o proti tomu o kolik nabízí lepší materiály a komfort? A o to mi jde. Ono i ta malá auta už dnes nejsou malá.
Náklady jsou relativní, Polo bude v R-line paketu jezdit taky na 16" jako Golf, spotřeba bude rozdílná o kolik? Půllitr? 1,2 TSI je jak v Golfu tak v Polu, takže provozní náplně jsou stejné, teda možná bude o 2 cm2 menší čelní sklo, takže spotřebuje o 10 mol vody do ostřikovače méně >😒] , pojištění se odvíjí od kubatury, výkonu, bonusů a místa bydliště, havarijní od ceny, díly... stejné? 😉
Náklady jsou relativní, Polo bude v R-line paketu jezdit taky na 16" jako Golf, spotřeba bude rozdílná o kolik? Půllitr? 1,2 TSI je jak v Golfu tak v Polu, takže provozní náplně jsou stejné, teda možná bude o 2 cm2 menší čelní sklo, takže spotřebuje o 10 mol vody do ostřikovače méně >😒] , pojištění se odvíjí od kubatury, výkonu, bonusů a místa bydliště, havarijní od ceny, díly... stejné? 😉
Znáš to 100x nic umořilo osla? Korunka ke korunce a už se vezeš. Samozřejmě, že 1.2 TSI bude mít v Golfu i Polu stejné servisní náklady na motor, jenže jsi nějak pozapomněl, že ten 1.2 TSI pojede v tom Polu trochu suverénněji >😒] A když chceš srovnatelného Golfa, už jsi v 1.4 ... Stejně jako Golf na 16p bude vypadat zoufale, Polo vcelku slušně.
Když chci malý vůz, tak chci malý vůz a ne Golf :-! Mimochodem - třeba kvůli G7 bysme už možná museli bourat garáž (šířka vrat), zatímco Polo v pohodě. A podobné je to ve městě, kde máš užší cesty. Polo se prostě mnohem víc hodí do města.
Mimochodem teď mě došlo, že Fabia hurvajz vlastně bude králem rychlého pruhu D1, protože je v rekonstruovaných místech tak úzká že ostatní mají problém >😒]
Když chci malý vůz, tak chci malý vůz a ne Golf :-! Mimochodem - třeba kvůli G7 bysme už možná museli bourat garáž (šířka vrat), zatímco Polo v pohodě. A podobné je to ve městě, kde máš užší cesty. Polo se prostě mnohem víc hodí do města.
Mimochodem teď mě došlo, že Fabia hurvajz vlastně bude králem rychlého pruhu D1, protože je v rekonstruovaných místech tak úzká že ostatní mají problém >😒]
Porovnatelny golf do 400t (16.000 EUR) som nenasiel nikde, nechcel som v ziadnom pripade predvadzacku (ludia s tym jazdia ako prasata a ziadna moznost si to poriadne zajazdit). Uz len priplatok za xenonoy je 1600,- EUR pri golfe tak pochybujem, ze by sa dalo dosiahnut tu cenu. Teraz som pozrel do ponuky skladoviek, do 16.000.- EUR je tam iba 1 golf s 77kW tsi trendline, a co sa tyka vybavy nema nic, co som si objednaval navyse do pola. A golf aby dosiahol dynamiku pola 1.2 tsi potrebuje 1.4 tsi, takze to sme cenovo uplne inde (potreboval som, aby malo auto zrychlenie z 0 na 100 pod 9 sekund).
Zaklad auta zostava, ale napriklad polo s orig. sportovym podvozkom + r-line je uplne ina liga ako zaklad v pole aj v golfe. Rozdiel vo velkosti a vyuzitelnost auta nie je signifikantny. Ak by som potreboval vacsie auto, tak bud oktavku rs 2.0tsi (odveziem cokolvek) alebo pre manzelku tourana (3 sadacky vzadu) - to by uz bol posun vpred.
Kazdy ma ine priority, a je to dobre, ze kazdy si najde to svoje auto. Ja napriklad mam rad komfort dobrej vybavy, ale radsej mam tvrdy sportovy podvozok ako komfortne naladeny, a to robim niekedy aj 8000km mesacne. Odidvaja s manzelkou mame male auta, nutne nepotrebujeme vacsie kym nemame 3 deti. Napriklad sme sa zbalili na lyzovacku do CITIGO 😄 2 dospely + 2 deti aj s lyzami 😄
Nehovorim, ze ak by som mal na ucte volnych 200.000 EUR, tak by som nezobral nieco ine, vtedy by som bral bez vahania M3 za 70.000.-, co by bol horny limit na auto, lebo podla mna je blbost dat do auta vsetky volne peniaze. A robi to dost ludi okolo mna.
Buduci rok, ak nebude vojna, tak by som isiel do spominanej oktavky RS, rad jazdim rychlo, takze ja nikdy nebudem vhodny zakaznik na 130-konovy diesel kombi 😄
Zaklad auta zostava, ale napriklad polo s orig. sportovym podvozkom + r-line je uplne ina liga ako zaklad v pole aj v golfe. Rozdiel vo velkosti a vyuzitelnost auta nie je signifikantny. Ak by som potreboval vacsie auto, tak bud oktavku rs 2.0tsi (odveziem cokolvek) alebo pre manzelku tourana (3 sadacky vzadu) - to by uz bol posun vpred.
Kazdy ma ine priority, a je to dobre, ze kazdy si najde to svoje auto. Ja napriklad mam rad komfort dobrej vybavy, ale radsej mam tvrdy sportovy podvozok ako komfortne naladeny, a to robim niekedy aj 8000km mesacne. Odidvaja s manzelkou mame male auta, nutne nepotrebujeme vacsie kym nemame 3 deti. Napriklad sme sa zbalili na lyzovacku do CITIGO 😄 2 dospely + 2 deti aj s lyzami 😄
Nehovorim, ze ak by som mal na ucte volnych 200.000 EUR, tak by som nezobral nieco ine, vtedy by som bral bez vahania M3 za 70.000.-, co by bol horny limit na auto, lebo podla mna je blbost dat do auta vsetky volne peniaze. A robi to dost ludi okolo mna.
Buduci rok, ak nebude vojna, tak by som isiel do spominanej oktavky RS, rad jazdim rychlo, takze ja nikdy nebudem vhodny zakaznik na 130-konovy diesel kombi 😄
Polo jen v ČR nechává prostor pro Fábii. Proto tady neprodává základní výbavu. Na jiných trzích, kde se odehrávají rozhodující prodeje má Polo srovnatelnou cenu jako největší konkurence - Clio, Fiesta.
Movitější klientela jezdí BMW 5 a 7, Mercedes E a S. Passat má v garáži ten co ho dostal jako služební káru a pokud si ho koupil sám tak vedle něj nepostaví Polo v plné palbě. A vstup do prémie? Vzpamatuj se a projeď si někdy auta opravdu premiových značek.
vidím rozšíření o tyto dva motory. Sice si kupce najdou ale jsou nejhorší z celé motorové nabídky.
Tak to je bez debaty. Sice 1.0mpi este ma opodstatnenie ako zaklad, ale co hlada maly 3-valcovy diesel v malom auticku u ktoreho sa daju predpokladat caste kratke jazdy po meste, to fakt netusim.
No ale ked si to niekto ziada, tak to v ponuke bude. Pre mna osobne by ale toto auto malo zmysel az s tym slabsim 1.2tsi...
No ale ked si to niekto ziada, tak to v ponuke bude. Pre mna osobne by ale toto auto malo zmysel az s tym slabsim 1.2tsi...
Exterier uz dokazali dotiahnut do posledneho detailu (okrem zadnej casti), ale ten interier?? 8-s konkurencia uz zvladla aspon pristrojovu dosku bez deklika na airbag. Stvarnenie interieru je podpriemerne.
což znamená že když ti vyletí airbag, tak u konkurence měníš celou přístrojovku, zatím co tady pouze dekl. Myslim, že to je ten hlavni důvod. Hádej co bude výrazně levnější?
u benzinu mam s dvojlitrom v mazde 3, realne 6 litrov a zrychlenie pod 9s, to je mi fakt pokrok, u vw uz fakt nevedia, co robit od rozkose, co tak dat tam dve plechovky koly s dvomi turbami???
Jezdit s autem, které má pod kapotou zubní vrtačku, není žádná výhra. Nový TDI 1,4 vypadá dobře, škoda, že (zatím) pro nás není ve verzi 66kW a více. Ten slabší (55kW) by slušel do Cíga.
cpat do techto aut, ktere stravi vetsinu casu ve meste pri kratkych trasach, diesel muze jen blazen
Nový TDI 1,4 vypadá to dobře v traktoru, protože tříválcový motor je strašné zvuk brrr brrr :no😒br />
PS:- Je tento benzín dobrou volbou MPI a TSI, vidíme věcem pod kapotu :yes:
PS:- Je tento benzín dobrou volbou MPI a TSI, vidíme věcem pod kapotu :yes:
Co říct, pohledné, hezké auto, jak se dalo čekat 😄 .. s Ibizou by to byl v B segmentu favorit pro mne.... ale jak sem napsal výše... Už bych se docela bál spolehlivosti... tak z toho zase nedělejte nadauto.. je to hezké... ale nijak výjmečné auto 😄
Trochu škoda, že není taky jako kombi, viděl sem ruský sedan na živo a taky nebyl špatný 😊
Trochu škoda, že není taky jako kombi, viděl sem ruský sedan na živo a taky nebyl špatný 😊
no ja sa priznam ze som prekvapeny ze z pola kombik zmizol .... polo variant bolo fajn... mame tu ibizu kombi aj fabiu kombi ale polo nie... preco? ... chapem ze kombikov v malej triede je malo ale ked vw moze vyrabat auta ako scirocco tak je skoda ze kombik od pola zmizol.... navyse male auta su stale vacsie a vacsie a tak kombiky v malych autach uz zacinaju coraz viac davat zmysel.... a clovek aspon nemusi hned siahat po 4,6 metrovom kombi ktore je financne uz mimo jeho moznosti.... ale moze ist do sikovneho maleho kombika ktore mu variabilitou bude postacovat ... kedysi bolo aj polo sedan.... teda polo classic... je skoda ze taketo auta miznu... snad sa raz vratia 😉
Sedan existuje, viděl sem ho minulý týden na Vinohradský s ruskou SPZ 😄
Kombi je škoda, ale možná je to jen strategie jak podpořit Fabii a Ibizu. Myslím ale, že od kombiku upustili, protože se tolik neprodával. V našich zemí si koupí radši Fabii a na západě sem ani dříve Polo kombi moc nevídal, spíše Golfy... Ale třeba nám to tady někdo vysvětlí, jak to bylo.
Kombi je škoda, ale možná je to jen strategie jak podpořit Fabii a Ibizu. Myslím ale, že od kombiku upustili, protože se tolik neprodával. V našich zemí si koupí radši Fabii a na západě sem ani dříve Polo kombi moc nevídal, spíše Golfy... Ale třeba nám to tady někdo vysvětlí, jak to bylo.
Zde se sice malé kombi těší popularitě, ale jinde to s nimi není nijak slavné, pokud vím. Konec konců i Peugeot to již vzdal...Jak píše Ozzman, Polo sedan nejen že existuje, ale dokonce se v Indii v pozměněné podobě prodává jako Škoda Rapid.
vystihnul redaktor pozici Škody v koncernu VW. I Polo bude mít vždy dříve to, na co si i Octavia počká.
Řekl bych - elegantní modernizace. Ke karoserii Pola nemám jedinou výhradu, koneckonců ani výhradičku, co by se za nehtík vešla. V subjektivní rovině mi to auto vyslovené "sedí", a to tak silně, že bych v něm moc rád i jezdil. Objektivní rovina je jistě též lichotivá: vedle designu akcentuji kabinu a skutečně třídně nebývalou bohatost bezpečnostní výbavy, elektronických asistentů, extras a toho všeho, co z auta dělá vskutku paktického a milého společníka. Tahle modernizace je opravdu opět jedním z logických mistrovských kroků pro Volkswagen, ovšem též zásadních skoků pro třídní garážové lidstvo, o tom jistě nebude na diskusi spor.
Tradičně tedy nezbývá, než se (alespoň diskusně) vyskákat na vysoké ceně. Položme si otázku - je ta cena (zejména při započítání možné výbavy) opravdu vysoká? Tvrdím, že nikoliv. Totiž emočně se u nového pola jedná o třídu (přepočteně) prémiovou, kvalitativně jde o supermainstream a uživatelsky je to v podstatě garážový subkompaktní ráj. Tak jaká pak vysoká cena? Co zaplatíš, to dostaneš. A s touhle bombou můžeme pro dnešek skončit.
Dnes velmi upřímně - BRAVWO POLO :yes: :-!
Tradičně tedy nezbývá, než se (alespoň diskusně) vyskákat na vysoké ceně. Položme si otázku - je ta cena (zejména při započítání možné výbavy) opravdu vysoká? Tvrdím, že nikoliv. Totiž emočně se u nového pola jedná o třídu (přepočteně) prémiovou, kvalitativně jde o supermainstream a uživatelsky je to v podstatě garážový subkompaktní ráj. Tak jaká pak vysoká cena? Co zaplatíš, to dostaneš. A s touhle bombou můžeme pro dnešek skončit.
Dnes velmi upřímně - BRAVWO POLO :yes: :-!
Pár věcí mě zarazilo...zatím nejdou objednat xenony respektive full LED a ani navigace. Předpokládám, že časem půjde, proč ale nejsou hned od začátku ví bůh... To, že lídři trhu musí přicházet s novinkami a nabídkou kdysi nepředstavitelných jízdních a komfortních prvků beru jako samozřejmost. Pro mě Polo spolu s Fiestou a částečně i P208, Cliem zůstávají tím nej na trhu.
Nicméně, redakce nám tedy krásně popsala jakousi specifikaci, která na českým trhu není dostupná!
Nicméně, redakce nám tedy krásně popsala jakousi specifikaci, která na českým trhu není dostupná!
Dobrý den,
zbytek příplatkových prvků bude v nabídce později. Zatím nabíhá výroba v Německu.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
zbytek příplatkových prvků bude v nabídce později. Zatím nabíhá výroba v Německu.
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Jasně pánové, stačí to popsat v testu. Kamera, která chyběla nebo ještě stále chybí OIII však ani v této třídě už není unikum, za radarové systémy, full LED samozřejmě potlesk...až se vůbec budou dát objednat.
Pokial viem, Polo sa vyraba v Pamplone (Spanielsko). Inak bol som teraz na par dni v Spanielsku a tam sa facelift Polo da stretnut uz celkom bezne. Videl som ho tam ale iba v uplnej "holote" na plechacoch, takze nebolo velmi ani na co pozerat, v skutocnosti ani tie nove zadne svetla neposobia nijak modernejsie. Ale nove TSI motory su plus, dalsie plus su napriklad elektricky sklapatelne zrkadla a cuvacia kamera. Ale minus je ten elektricky posilovac riadenia, ktory je aj v Rapide - to uplne zabilo sportovy charakter auta, to nezachrania ani adaptivne tlmice. Snad Polo GTI 1.8 TSI bude mat ine riadenie.
Pan redaktor mě předběhl 😄 Jo, je to parádní auto. Jasně, ta uvedená konkurence má své klady, no já bych v tomto kontextu velmi zřetelně zdůraznil design pola, to je dnes snad vůbec nejparádnější hatchback, a to i když vztáhnu ke třídě kompakt. Polo má špičkový, utažený design, absolutní proporce a prvotřídní styl [odkaz] :yes:
Patřím tady k menšině, který se líbí designovej protipól, tedy Fiesta. Perfektně nabízí přesnej opak Pola, což je kvitováno i širokou klientskou základnou. Tyto dva vozy beru i přes pokročilejší věk jako vrchol toho co se dá koupit. I naprostý novinky mají co dělat, aby PoloFioně stačily.
Obě taky dokazují nadčasovost původního tvaru, kdy při FL stačilo velmi málo, aby se znovu dokázaly vymezit proti ostatním. 😉
Obě taky dokazují nadčasovost původního tvaru, kdy při FL stačilo velmi málo, aby se znovu dokázaly vymezit proti ostatním. 😉
Zvažuji koupi nového auta Fabia. Nevím všem jaký motor zvolit - diesel jen 1,4TDI nebo MPI nebo TSI ? Ročně najezdím maximálně 15 000 km.
Děkuji za odpověď
Děkuji za odpověď
Doporučuji motor 1,0 TSI nebo 1,2 TSI :yes😒br />
Motor MPI patří do města a okreska :yes: , ale ne do dálnice, takže musíte ho hodně točit ;-\
PS:- 1,4 TDI řešení v případě problémů s filtrem (DPF) :no:
PS:- 1,4 TDI řešení v případě problémů s filtrem (DPF) :no:
Samozřejmě diesel. Stačí, když si do toho sedneš a projedeš se. Alespoň ve dvou lidech. Jednou s dieselem, podruhé s tím slabým benzínem. Výsledek je jednoznačný. :-!
Ano, stačí sednout, a pokud není po lobotomii, tak vezme benzín, a to nezmiňuji jeho předpokládaný nájezd ...
Čím to, že na úspěšný výsledek je jednoznačný naftu?
Moderní diesely dosahují zajímavých výkonů, pravda ke stejnému výkonu potřebují turbo. A také konstrukce nových dieselů je už velmi složitá. V podstatě se dá říct, kdo najezdí hodně, auta bere nová a zbaví se jich před 100.000 km, ten ať si vezme naftu. Ostatní ať raději vezmou benzín. Údržba moderního dieselu je drahá, odcházejí na tom velmi drahé součástky - turbo, dvouhmotový setrvačníky, vstřikovače CR solenoid (a čím novější, tím poruchovější). Nafťáky od DPF do určitého data výroby měly filtr pevných částic který je nutné měnit po určitém počtu km a jeho výměna je extrémně drahá.
Moderní diesely dosahují zajímavých výkonů, pravda ke stejnému výkonu potřebují turbo. A také konstrukce nových dieselů je už velmi složitá. V podstatě se dá říct, kdo najezdí hodně, auta bere nová a zbaví se jich před 100.000 km, ten ať si vezme naftu. Ostatní ať raději vezmou benzín. Údržba moderního dieselu je drahá, odcházejí na tom velmi drahé součástky - turbo, dvouhmotový setrvačníky, vstřikovače CR solenoid (a čím novější, tím poruchovější). Nafťáky od DPF do určitého data výroby měly filtr pevných částic který je nutné měnit po určitém počtu km a jeho výměna je extrémně drahá.
Tady není o čem přemýšlet, 1,2 TSI, pravdilně chodit na servisní prohlídky do Škody a asi bych si i připlatil prodlouženou záruku. TSI je úsporné a dynamické natolik, žže 1,6 TDI s gygantickým příplatkem nedává smysl a 1,4 TDI je čiré bláznovství... třívalcový diesel v malém autě je tolik akustikcy příjemný, že si ho koupí jen šílenec.
já bych za ten servis snad ani nepřiplácel. 1.2 TSI nebylo co vím KO v důsledku náhlé smrti rozvodů, ale "vytahaný" řetěz o sobě dává vědět dopředu. Pokud je majitel trubka a kašle na to, pak je to průšvih.
Ale cena výměny rozvodů není nijak dramatická a myslím, že bude levnější než prodloužená záruka :-!
Ale cena výměny rozvodů není nijak dramatická a myslím, že bude levnější než prodloužená záruka :-!
A servis na to kálí taky... dělaj problémy, nechtěj měnit... I když jsou na to upozorňováni několikrát.... žádná prevence ti nepomůže... viz mé příspěvky výše.... vše bylo dodrženo, servisní intervaly, prohlídky a stejně...
A stejně co? Jaký TSI? 1.2? 1.4? Který MY? Navíc tenhle problém je TAK profláklý, že snad už i garážmistr Bořek výměnu rozvodů umí a zručný garážmistr Bořek je u koncernu beztak třeba.
Nemyslím si, že by to byl tak obrovský problém. Z rozvodů v řádu tisíců se tu vytváří monsterproblém a DPF za desetitisíce nikomu nevadí. I když já zapomněl, problém DPF se řeší flexou a vyhozením pojistky >😒] 8-s 😉
Mimochodem, když tu s tím TSI tak nadáváš na Němce, 1.2 TSI je produktem motorářů z Mladé Boleslavi >😒] BTW. - nebylo HTP taky průser 😉 ?
Nemyslím si, že by to byl tak obrovský problém. Z rozvodů v řádu tisíců se tu vytváří monsterproblém a DPF za desetitisíce nikomu nevadí. I když já zapomněl, problém DPF se řeší flexou a vyhozením pojistky >😒] 8-s 😉
Mimochodem, když tu s tím TSI tak nadáváš na Němce, 1.2 TSI je produktem motorářů z Mladé Boleslavi >😒] BTW. - nebylo HTP taky průser 😉 ?
Nějak se zde pletou dvě rozdílné věci, problém s rozvody je a byl i u nových vozů v záruce, dokázaly se do 30 tisíc vysypat bez ohledu na model. Největší problém měly 1,2, v závěsu za nimi 1,4. Nejde ani tak o cenu materiálu a výměny, ale faktu, že pokud se ti tímto způsobem vysype rozvod, zničí prakticky celý motor v mnohem větší hodnotě. A pokud považuješ výměnu "doživotního" řetezu po ceých 30 tisících jako nicotnost, pak to vnímáme zcela odlišně. Kdežto DPF je spotřební věc, jenž odchází v mnohem jiném kilometrovém proběhu, prakticky za hranicí plánované životnosti dnešních vozidel....
1.2 TSI 77kw. Psal sem to výše.... Na co budu chodit (respektive přítelkyně) k Bořkovi z garáže, když je auto v záruce?
Ano.. HTP byl prý průser, ale přežilo mi 38 tisíc km, TSI se poprvé odporoučelo v 32 tisících a znovu v 50.....
Nenadávám na Němce, ale vadí mi blahořečení koncernu a já bych z tohohle důvodu do toho nešel. Měli jsme více problémů s koncernovými auty a tohle byl hřebíček do rakve. Auta se mi líbí, TSI jede slušně, ale spolehlivost a nějaká kvalita je dávno ta tam.... Můžou si podat ruce s jinými automobilkami, kterým se tu koncernisti vysmívají.
Ano.. HTP byl prý průser, ale přežilo mi 38 tisíc km, TSI se poprvé odporoučelo v 32 tisících a znovu v 50.....
Nenadávám na Němce, ale vadí mi blahořečení koncernu a já bych z tohohle důvodu do toho nešel. Měli jsme více problémů s koncernovými auty a tohle byl hřebíček do rakve. Auta se mi líbí, TSI jede slušně, ale spolehlivost a nějaká kvalita je dávno ta tam.... Můžou si podat ruce s jinými automobilkami, kterým se tu koncernisti vysmívají.
Diesel sklamal
Z motorov nás najmenej oslovil dieselový trojvalec s objemom 1,4 litra a s výkonom 66 kW.
Turbom prepĺňaný agregát s technológiou priameho vstrekovania Common Rail v sebe nezaprel nižší počet valcov a svoj naftový pôvod.
Nemáme nič proti priznanému zvuku motora, ale tento diesel svojím zvukovým prejavom prekonával aj podstatne objemnejšie motory. Navyše sa k tomu pridávali typické vibrácie trojvalca.
Šofér mal neustále pocit podtočeného motora a ani pri rýchlosti 90 km/h nemal chuť zaradiť piaty prevodový stupeň. Čiastočne to je spôsobené dlhšími prevodmi manuálnej prevodovky. Väčší podiel viny pripisujeme prejavom motora.
Pri ustálenej rýchlosti sme dokázali prejav malého diesela akceptovať, ale pri akcelerácii sa vibrácie a hlučnosť výrazne stupňovali.
Pozitívom je výrobcom udávaná spotreba 3,4 l/100 km, čo je o viac ako liter menej v porovnaní s testovanými benzínovými agregátmi.
Podľa nášho odhadu a skúsenosti z prvej jazdy si Polo s dieselovým motorom vypýta približne 4,1-4,4 litra nafty na 100 km.
Tak kde je pravda, páni redaktori? 😄
Z motorov nás najmenej oslovil dieselový trojvalec s objemom 1,4 litra a s výkonom 66 kW.
Turbom prepĺňaný agregát s technológiou priameho vstrekovania Common Rail v sebe nezaprel nižší počet valcov a svoj naftový pôvod.
Nemáme nič proti priznanému zvuku motora, ale tento diesel svojím zvukovým prejavom prekonával aj podstatne objemnejšie motory. Navyše sa k tomu pridávali typické vibrácie trojvalca.
Šofér mal neustále pocit podtočeného motora a ani pri rýchlosti 90 km/h nemal chuť zaradiť piaty prevodový stupeň. Čiastočne to je spôsobené dlhšími prevodmi manuálnej prevodovky. Väčší podiel viny pripisujeme prejavom motora.
Pri ustálenej rýchlosti sme dokázali prejav malého diesela akceptovať, ale pri akcelerácii sa vibrácie a hlučnosť výrazne stupňovali.
Pozitívom je výrobcom udávaná spotreba 3,4 l/100 km, čo je o viac ako liter menej v porovnaní s testovanými benzínovými agregátmi.
Podľa nášho odhadu a skúsenosti z prvej jazdy si Polo s dieselovým motorom vypýta približne 4,1-4,4 litra nafty na 100 km.
Tak kde je pravda, páni redaktori? 😄
Sto lidí, sto chutí. Každopádně ze skupiny novinářů si kultivovanost naftového tříválce pochvalovalo vícero lidí, zejména v porovnání s tím, jak se tyto motory chovaly dříve. Jeden kolega dokonce považoval tento agregát za čtyřválec a nevěřil tomu, že má válce pouze tří.
Jako vždy však platí, že nejlepší je vyzkoušet si tento motor na vlastní kůži. Každopádně za tvrzením, že je motor nečekaně kultivovaný si stojím. 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Jako vždy však platí, že nejlepší je vyzkoušet si tento motor na vlastní kůži. Každopádně za tvrzením, že je motor nečekaně kultivovaný si stojím. 😄
S pozdravem, Ondřej Chamilla
Tomu kolegovi se zrejme vybila baterie v naslouchatku.
Nejvíc toho o všem ví vždycky ti, co s tím nemají žádnou zkušenost...
Klidne se podel, rad si prectu tve "objektivni" hodnoceni. 😉
Podělit se logicky mohu, až se s tímto novým motorem svezu, což je něco, co ty naopak ke svým závěrům od stolu nepotřebuješ.
Trefa. A proto zatim tobe i me zustava spolehat na dojmy tech, kteri uz s tim motorem jeli. A jak jsem napsal nize, pokud proti sobe stoji dva nalrosto protichudne nazory, logicky duveruji vice tomu, u ktereho se dosud neobjevilo duvodne podezreni z neobjektivniho nadrzovani nekterym znackam. Je to tak slozite pochopit? Nebo je to jenom tve obvykle breceni, jakmile se objevi jakakoli kriticka zminka o tvem milovanem koncernu?
Ze ses neozval nahore na steficovi zvratky, pokrytce... 8-s :no😒br />
PS: nerozeznat trivalec od ctyrvalce vypada na seriozni problemy se sluchem nebo pohadku autora.
Ze ses neozval nahore na steficovi zvratky, pokrytce... 8-s :no😒br />
PS: nerozeznat trivalec od ctyrvalce vypada na seriozni problemy se sluchem nebo pohadku autora.
Díky, trefuji se skoro pokaždé, ovšem ty s tím máš naopak velké problémy. Jsi jak malé děcko, které když ho nachytají při zlobení, tak hned ukazuje prstem, podívejte se na Pepíčka, ten zlobí ještě víc, než já a nikdo ho za to nepotrestá... :😉
Máme tu situaci, kdy jsou názory dvou redaktorů (oba s konkrétní osobní zkušeností) protichůdné. A pak jsem tu my dva, kteří s tím žádnou konkrétní osobní zkušenost nemají , ale zatímco já se zřetelně nepřikláním ani k jednomu z nich (dokud s tím nebudu mít reálnou osobní zkušenost) ty už máš v podstatě jasno, viz tato diskuse. Může být lepší důkaz o tom, kdo z nás dvou je tu prokazatelně zaujatý...
P.S. Třívalec od čtyřválce údajně nerozeznal někdo jiný (viz reakce autora), tedy nikoli autor článku. Takže jestli máš k tomu všemu i problémy s tak elementárními věcmi, jako je pochopit psaný text, choď raději "diskutovat" na novinky.cz apod. 😉
Máme tu situaci, kdy jsou názory dvou redaktorů (oba s konkrétní osobní zkušeností) protichůdné. A pak jsem tu my dva, kteří s tím žádnou konkrétní osobní zkušenost nemají , ale zatímco já se zřetelně nepřikláním ani k jednomu z nich (dokud s tím nebudu mít reálnou osobní zkušenost) ty už máš v podstatě jasno, viz tato diskuse. Může být lepší důkaz o tom, kdo z nás dvou je tu prokazatelně zaujatý...
P.S. Třívalec od čtyřválce údajně nerozeznal někdo jiný (viz reakce autora), tedy nikoli autor článku. Takže jestli máš k tomu všemu i problémy s tak elementárními věcmi, jako je pochopit psaný text, choď raději "diskutovat" na novinky.cz apod. 😉
Pochopit psany text mas evidentne problem ty. Ostatne jiz nahore pisi, ze baterku v naslouchatku ma vybitou kolega a nikoliv autor. V te vete mi vypadla carka, coz te evidentne zmatlo natolik, zes ztratil nit. Ta veta mela vypadat takhle😒br />
Nerozeznat trivalec od ctyrvalce vypada na seriozni problemy se sluchem (onoho kolegy), nebo pohadku autora.
Jako male decko tady kopes nozickama ty, protoze ti ten osklivy Katikakus sahl na tvuj milovany koncern.
Nerozeznat trivalec od ctyrvalce vypada na seriozni problemy se sluchem (onoho kolegy), nebo pohadku autora.
Jako male decko tady kopes nozickama ty, protoze ti ten osklivy Katikakus sahl na tvuj milovany koncern.
Nějak se do toho zamotáváš (i s vypadlou čárkou), co třeba zkusit advokáta... 😉
Ale hlavně, proč je celá tvá reakce pouze k P.S. a tomu podstatnějšímu v mé reakci ses naopak alibisticky vyhnul? :😉
Ale hlavně, proč je celá tvá reakce pouze k P.S. a tomu podstatnějšímu v mé reakci ses naopak alibisticky vyhnul? :😉
Zamotal ses ty, ja se ti to pouze snazil polopatisticky podat.
Ale abych ti odpovedel. Zatimco ty mas svate pravo nepriklanet se ani k jednomu z tech dvou nazoru, ja mam svate pravo priklonit se na zaklade historickych zkusenosti s obema servery ke ktermukoli z nich. Smir se s tim.
Alespon do doby, nez bude nove dostupne k otestovani s tim 1.4 TDI motorem tudiz budu vychazet ze zkusenosti tech, kteri uz tuto moznost meli. Ono se tech testu a dojmu vyroji ted vic, takze uvidime.
Nadale vsak tvrdim, ze rozeznat zvuk ctyrvalce od trivalce musi clovek s prumernym sluchem celkem bezpecne - obzvlast u dieselu.
Ale abych ti odpovedel. Zatimco ty mas svate pravo nepriklanet se ani k jednomu z tech dvou nazoru, ja mam svate pravo priklonit se na zaklade historickych zkusenosti s obema servery ke ktermukoli z nich. Smir se s tim.
Alespon do doby, nez bude nove dostupne k otestovani s tim 1.4 TDI motorem tudiz budu vychazet ze zkusenosti tech, kteri uz tuto moznost meli. Ono se tech testu a dojmu vyroji ted vic, takze uvidime.
Nadale vsak tvrdim, ze rozeznat zvuk ctyrvalce od trivalce musi clovek s prumernym sluchem celkem bezpecne - obzvlast u dieselu.
Konkrétní články píší konkrétní redaktoři, takže na základě jakých "historických zkušeností" chceš hodnotit tohoto (nového) redaktora a.cz? Navíc podle tohoto článku rozhodně nelze tvrdit, že je prokoncernově zaujatý, viz např. i závěr Ronaultovy reakce. Nějak ti do sebe pořád nezapadá, takže se znovu vracíme k tomu, že osobní zkušenosti k podobným závěrům prostě nepotřebuješ a primárním hlediskem je pro tebe koncern/nekoncern.
Není to spíš otázka očekávání? O malých dieselech nemám valné mínění, takže je možné, že by mě nějaký dokázal překvapit.
Na slovenskou redakci zrejme nezbyly "VW rizky", tak nemeli duvod dojmy prikraslovat.
Zato ty bys mohl být redaktor "od stolu". Na to, abys dělil auta na špatná (koncernová) a dobrá (nekoncernová) s nimi jezdit rozhodně nepotřebuješ, řízku... 😉
Testerum z auto.sme.sk duveruji mnohem vic nez zdejsim.
Jista prokoncernova "naklonnost" redaktoru auto.cz unikla zrejme pouze tobe. 😉
Jista prokoncernova "naklonnost" redaktoru auto.cz unikla zrejme pouze tobe. 😉
Ty důvěřuješ především všemu negativnímu ohledně koncernu. Kdo cokoli koncernoveho pochválí je zaprodanec a každý kdo něco pohaní je pro tebe naopak důvěryhodný, konkrétní vlastní zkušenost proto ani nepotřebuješ.
Článek je psaný novým redaktorem a jako celek rozhodně ne vyznívá zaujaté/jednostraně.
Článek je psaný novým redaktorem a jako celek rozhodně ne vyznívá zaujaté/jednostraně.
Vybrecel ses? Stava se z tebe cim dal vetsi traged. Viz vyse.
Opět ti došly argumenty a jediné na co se v těchto případech zmůžeš, jsou dětinské urážky.
Opet mas problem s chapanim textu? Nehodlal jsem pokracovat ve dvou vlaknech, proto "viz vyse", cimz jsem te odkazal na odpoved v hornim vlakne, ktera se vztahuje i na toto spodni. Labele, tohle jsou elementarni znalosti ktere bys mel ovladat, proboha!
PS: kde vidis urazky? Pokud narazis na toho trageda, tak to nebylo mysleno jako urazka, bylo to pouhe konstatovani faktu. Projdi si ty narky, ktere jsi tady sesmolil a das mi jiste zapravdu.
PS: kde vidis urazky? Pokud narazis na toho trageda, tak to nebylo mysleno jako urazka, bylo to pouhe konstatovani faktu. Projdi si ty narky, ktere jsi tady sesmolil a das mi jiste zapravdu.
Každý racionálně uvažující člověk po přečtení tohoto vlákna pochopí, že ten tvůj "čím dál větší tragéd" je pouhou !dětinskou! urážkou, namísto normální dospělé reakce. Na to, proč to opakovaně nejsi schopen pochopit ty, si zkus odpovědět sám.
A takhle ta diskuse nějak žačala.
" Co na to konkurence...
...cože? Že mlčí? No jo, mlčí. Ono snad ani není co říci.
Malé autíčko, ovšem chápejme pouze malé, nikoliv malé a hravé určené spíše pro ženy a 4% komunitu, které působí dospělým dojmem.
Výbavou vysoce předčí konkurenci, která může jen závidět. A co cena? No ano, je vyšší. Však to také není auto určené pro sociální vrstvu. Kde jinde si může zákazník do malého autíčka naskládat výbavu, která se nabízí do vozů s úplně jinou cenovkou...
Takže si buď můžeme vybrat H/K a jezdit s maskou na obličeji, aby nás soused nepoznal nebo si koupit krásný, kultivovaný vůz hodný muže 21. století"
" Co na to konkurence...
...cože? Že mlčí? No jo, mlčí. Ono snad ani není co říci.
Malé autíčko, ovšem chápejme pouze malé, nikoliv malé a hravé určené spíše pro ženy a 4% komunitu, které působí dospělým dojmem.
Výbavou vysoce předčí konkurenci, která může jen závidět. A co cena? No ano, je vyšší. Však to také není auto určené pro sociální vrstvu. Kde jinde si může zákazník do malého autíčka naskládat výbavu, která se nabízí do vozů s úplně jinou cenovkou...
Takže si buď můžeme vybrat H/K a jezdit s maskou na obličeji, aby nás soused nepoznal nebo si koupit krásný, kultivovaný vůz hodný muže 21. století"
Co vytáhneš příště, nějaký příspěvek z úplně jiné diskuse. >😒]
Psal jsem tu snad já, něco v podobném smyslu..., ale hlavně, co to má společného s tím, jestli je, nebo naopak není, nový tříválec TDI (samozřejmě na poměry třívalcových dieselů) kultivovaný?
Nebo se tě mám příště raději nejdřív zeptat, na co reagovat můžu, a na co naopak ne? >😁 😉
Psal jsem tu snad já, něco v podobném smyslu..., ale hlavně, co to má společného s tím, jestli je, nebo naopak není, nový tříválec TDI (samozřejmě na poměry třívalcových dieselů) kultivovaný?
Nebo se tě mám příště raději nejdřív zeptat, na co reagovat můžu, a na co naopak ne? >😁 😉
Malé autíčko, ovšem chápejme pouze malé, nikoliv malé a hravé určené spíše pro ženy a 4% komunitu, které působí dospělým dojmem.
Výbavou vysoce předčí konkurenci, která může jen závidět. A co cena? No ano, je vyšší. Však to také není auto určené pro sociální vrstvu. Kde jinde si může zákazník do malého autíčka naskládat výbavu, která se nabízí do vozů s úplně jinou cenovkou...
Takže si buď můžeme vybrat H/K a jezdit s maskou na obličeji, aby nás soused nepoznal nebo si koupit krásný, kultivovaný vůz hodný muže 21. století
P.S.Ach pardón VW je určený iba pre "übermensch" a nie nejaké socky. :no:
ty
tabulky kecaj žejo!! 3,4 až 5,1 papírově spálených schnilých dinosaurů na 100 kiláků ??
tomu se nechce ani snad věřit.
asi stejně jako že existuje RTU kit [odkaz] ktorý😒br /> funguje bez chladiče
2x takový výkon
1/2 spotřeba
a
1/5 emise to sou věci že 😄
V čechách se vlastně vůbec nezveřejňují hodnoty EMISÍ [odkaz] JAKO TO BĚŽNĚ DĚLAJÍ NA ZÁPADĚ TŘEBA NA MOBILE.DE 😄
ČECHY TIHLE E😜ERTI STÁLE TÁHNOU NA VÝCHOD 😄
tolko k tej super vybave pola 😉
prispevok ti moc nevysiel.... ale ocenujem snahu zaujat :yes:
Čteš vůbec ty články nebo rovnou chodíš na diskuze? Tak ti poradím, přečti si článek, otevři si konfigurátor ix20 a třeba ti to docvakne.
Pricom sam uznavas, ze vacsina kupcov tohoto segmentu bude jazdit v zaklade.
2. skupina nabízí úrovně výbav + pakety výbav, které jsou sice v celkové sumě levnější, než kdybys jednotlivosti sčítal. Ale opět můžeš dostat něco, po čem netoužíš a kvůli jedné věci z paketu se to nevyplatí
3. skupina nabízí úrovně výbav + pakety + rozsáhlý výběr jednotlivostí, což je asi nejlepší možnost. Nicméně výběr jednotlivostí je nejdražší volba, pokud je chceš všechny. Pokud jen jednu, dvě, vyplatí se to. Mistrem 3. skupiny je BMW a Mini, jejich konfigurátor je na 14 dní studování.
Do toho je třeba přidat i motorizaci. Pokud preferuješ silnější motor a kvůli výsledné ceně bys oželel vyšší výbavu, máš smůlu. Jde to pouze obráceně. A takto automobilky vytvářejí zisk.
:-!
Jinak je snad logické, že s vyšší výbavou roste cena. Nebo si představuješ, že ti to někdo dá zadarmo? Nikdy jsi nekupoval kolo? Nenechal jsi si tam dát lepší přehazovačku, brzdy nebo vidlici? O kolik stoupla cena. Tenhle argument nehraje...
Jinak kup si japonce v nejaky slusny vybave a zjistis ze koncernovy priplatky jsou hodne premrsteny 😉
H/K = socka
VW = střední třída
MB/BMW/AUDI = bohatší lidé
Nemusí se nám to líbit, ale takhle to prostě je. Nebo si snad viděl managera s trojnásobkem průměrného platu v ČR jet v i30?
Ne, neviděl jsem tebou popsaného manažera jezdit i30, ale rovnou i40. Jestli si myslíš, že to pro něj byla potupa a jedná se o socku, tak jsi jemně řečeno pěkně omezený. Předvedl jsi typický projev některých čecháčků, ale s tím je nutné se smířit, i takoví lidé existují.
Nechápu proč vám dělá takový problém si přiznat, že kvalitní věci jsou drahé a drahé věci nejsou pro všechny. Je to výsada tšch bohatých. A většinou, ne sice vždy, platí, že na drahé věci je ta cena prostě vidět
teraz fakt neviem ci to su bohate socky alebo chudobni bohaci, kde ich zaradis? 😉
nesudil by som kto je aky bohaty podla toho cim jazdi 😄 poznam dost bohatych kamaratov a znamych ktori radsej investuju do pozemkov alebo idu kazdy rok kdesi do indie alebo ciny miesto toho aby kupovali X6tky.... nie kazdy je zavisly na drahych autach.... poznam serioznych ludi .... ktori jazdia elantrou ale maju aj na Ecko... vsetko je to o prioritach... ale tieto veci tazko pochopis kedze si zatazeny na materialne hodnoty
[odkaz]
Chudák Stefič by asi rád všem dokázal, že VW je něco víc společensky, protože bohužel nevydělal dost na tu německou prémii, tak mu uznejme, že je na tom lépe než někteří >😒]
Len tak mimochodom… Ktoru znacku mas na mysli?
Lebo Ingolstadt je tiez v Bavorsku.
Vážně, tak jak je pak možné, že třeba FC Bayern Mnichov nesponzoruje BMW, ale (také bavorské) Audi? Zas tak moc toho o tom Německu asi nevíš.
[odkaz]
Takze unika mi podstata tvojho tvrdenia v clanku o VW Polo.
"Nemusí se nám to líbit, ale takhle to prostě je."
Osobně jsem se tu v diskuzích vždy zastával toho či onoho, nehodnotil sem podle značky, i přes některé docela nepříjemné problémy koncernových vozů v rodině jsem byl přesvědčen, že při výberu dalšího auta bych koncern bral opět jako vážného konkurenta a dost možná i adepta na nové auto.... nyní mohu říct už jen to, že bych se prozatím na dalších pár let VYHNUL OBLOUKEM všemu, co smrdí koncernem a TSI obvzláště, ať mi k tomu nabídnout sebehezčí metalízu.... Je to jen a navoněná bída... omluvte mojí nynější zaujatost, ale aby vám během roku 2x odporoučel motor (jojo rozvodovej řetěz, kde už prý tu chybu napravili) a servis se k tomu stavěl vyhýbavě i když auto je v záruce... od koncernu/Škodovky a TSI ruce pryč... fuj....
To vsak v inej suvislosti, konkretne s aktualnym predFL Polom. Sice len Trendline, motor 1.4 atmo, ale celkovy dojem slaby. Komfortnejsie jazdi aj aktualna Corsa, vzhlad interieru zufaly, sedacky priemerne, dost tvrde; hluk vetra od zadnych dveri a kolies, celkove odhlucnenie interieru tiez na nie vysokej urovni. Neexistuju dovody, preco by malo byt Polo vynimocne v triede; je len dalsim v rade. Vynimocnost rozhodne netvori potencialna vybava, ako sa to snazia presadit diskusni hikalci.
A teď jsem četl jeden britský test Pola a ten první příspěvek v diskusi snad mluví za vše😒br /> "Dear Readers, I am compelled to make clear to all prospective supermini buyers that the VW Polo is SHOCKINGLY UNRELIABLE. Having suffered a 2011 1.2mpi 5dr for 2 years, the warranty claim list was long and tedious: The engine electronics failed on delivery, the windscreen washer motor failed 2 months later, the boot door was misaligned from production and wouldn't shut properly without being slammed, the paint on the rear bumper literally fell off, because they forgot the undercoat, the headlight circuit suffered frequent gremlins, cutting out or showing a bulb failure unnecessarily. The dealer had no solution for the boot door or the headlights and quibbled unnecessarily about the washer motor. I WILL NEVER BUY ANOTHER POLO." 😄
Ty raději nic nepiš o fanaticích.
Ne ne stači tu jeden fanatik těžce nesouci koncer VW ktery tu plodi solidni splašky.
[odkaz]
[odkaz]
VW Golf MkVI
VW Golf MkV
Polo je ve své třídě taky mezi nejhoršími.
VW Polo MkV
Alfa Romeo MiTo MkI
MINI One/Cooper/Cooper S MkII
Fiat Punto Ev👋Punt👋Abarth MkII
Ale já bych sem ty ankety raději netahal. To by jsme mohli skončit u německé Zlaté mrkve, kde tuto anketu o nejméně spolehlivé auto pravidelně vyhrává koncern VW. Mimochodem nejlepší byl dle této ankety Renault. 😄
A když už jsi sem zatáhl anketu Drive Power, tak jsi zapomněl napsat, že tři nejlepší auta Británie jsou Yeti, Citigo a Superb.
U Pola je to 87aut, co je tiez mizerny pocet.
A ohledně Ečka... Superb je střední, Ečko vyšší střední....Tam je snad třídní rozdělení jasné ne?
Znám člověka který si koupil za celoživotní úspory nové Volvo XC60 a znám multimilionáře co jezdí 307. Je to hodně individuální a ne každý chce páskovat nebo lépe řečeno ne pro každého je to důležité.
Ve všem ostatním je to naprosto srovnatelné s konkurencí, v něčem je Polo horší a v něčem je lepší...
Jak píše grifith, využít individualizaci pro hodnocení třídní nadřazenosti, může zkrátka jenom *** (a nezlob se prosím na mě, nic jiného tady použít nešlo)...a argumentovat E klasse, že je třídně nadřazená kvůli možné individualizaci je taky dobrý...kvalita, služby, cena, historie...to nic neznamená? Mercedes je prostě nadřazený, protože má větší možnost individualizace...no omg...tos mi zase zlepšil úterý, už jsem myslel, že se tu nic zajímavého nedozvím... :-!
Toto je snad nad slunce jasné ne? Jestli někdo ale řadí Superba do vyšší střední, tak tam musí vzít i Mondeo a Insighnii... 😄
Každopádně se asi shodneme, že lidí, kteří si Polo budou takto vybavovat, asi nebude moc. Zeptej se ale žen, jaká auta chtějí a uvidíš, že nemálo z nich bude preferovat malé auto před velkým např. právě kvůli parkování a ani to auto nemusí jezdit primárně jen a pouze po městě. Ne každý má stejné trasy a stejné preference jako ty nebo já. Já už teď prskám, že za pár let u příštího auta budu asi muset jít o třídu níže, protože nechci výrazně rozměrově větší auto, než mám teď (a to nemám problém zaparkovat takřka kdekoli).
Jinak, který prvek konkrétně ti přijde pro využití naprosto nesmyslný v městském/příměstském provozu?
obraz z parkovací kamery v navigaci - tak to je pro auto této kategorie přece naprosto ideální
adaptivní tlumiče - no, toto je opravdu diskutabilní
full diodové světla - také diskutabilní
adaptivní tempomat - záleží, já třeba jezdím výhradně městský a příměstský provoz, typický pro tyto prcky (dálnici jsem ještě v novém autě neviděl) a právě tempomat byl prvek, který jsem bezpodmínečně požadoval (a to jej na mé 25km trase používám zhruba 8+4 km). Je však pravda, že nemám adaptivní verzi, tu měla až vyšší výbava, kterou jsem nechtěl kvůli kůži.
City Emergency Braking - tohle se opět hodí... už ten název městský...
Co se "nesmyslné" výbavy týká, tak sis v podstatě odpověděl sám: adaptivní tlumiče, full diodová světla nebo adaptivní tempomat jsou pro městské auto vcelku zbytečností. Parkovaní přes displej navigačky je fajn, City emergency braking se také může v zástavbě hodit.
Znovu říkám, ty se pořád díváš jen na délku, ale ono menší auto má i výhodu v menší šířce, která může být i mnohem důležitější, viz ten dům v Chorvatsku, kde se ten Ceed, což není dlouhé ani extra široké auto, do té branky opravdu takřka nevešel. Být tím, kdo tam bydlí, tak bych asi zešílel - jak já jsem rád, že jsem tehdy nemusel řídit a jen jsem zvenku kontroloval, kolik cm ještě na každé straně chybí.
Co se týče nesmyslné výbavy, na těch tlumičích a světlech se určitě shodneme, co se týče tempomatu, tak už asi úplně ne. Adaptivní tempomat bych pravda osobně mít v autě nemusel (ostatně ani teď jej nemám a ta adaptivitu mi nechybí), každopádně tempomat jako takový mi i v příměstském provozu dává smysl obrovský a ano, umím si představit, že by mnoho lidí užilo i tu adaptivitu. Jak už jsem říkal, např. v mém případě na městské/příměstské cestě do práce/z práce jedu na tempomat 40-50% trasy a umím si představit, že podobné relativně krátké trasy, kde se dá využít, má mnoho jiných lidí.
Já jsem napsal svůj názor, adaptivní tempomat je ve městě použitelný omezeně, normální o to míň. Příměstský provoz budiž, ale stále je to na těch pár kilometrů do kšeftu, práce apod. relativní zbytečnost.
Je rozdíl, zda se někam vejdu napoprvé, nebo zda tam couvám natřikrát. Je rozdíl, zda se na úzkých uličkách ve vesničkách při vyhýbání protijedoucímu autu musím na centimetr soustředit na všechny strany nebo vědět, že mám pár centimetrů rezervu. Je rozdíl, pokud u supermarketu u těsně zaparkovaných aut mám třeba 5cm navíc pro vystoupení auta díky tomu, že je auto užší. A tak bych mohl pokračovat dál.
To si má koupit velké auto za stejné peníze a mít zbytečně větší problémy při parkování jen proto, že tobě nedává malé auto s výbavou smysl? Nebo si prostě nemůže objednat tempomat do malého auta jen proto, že tempomat se do malého auta "prostě nekupuje" a tobě to nedává smysl, i když by se pro něj našlo využítí?
Např. z mého okolí si velmi dobře dokážu představit to, že třeba manželka nějakého zbohatlíka bydlící např. v Čeladné sedne ráno do auta, ve Frýdlantu práskne tempomat a s krátkým vypnutím při průjezdu Frýdkem-Místkem jej využije až do Ostravy, kde pracuje. Tam zas využije malé rozměry auta. Nebo třeba lidí jezdící směrem z Havířova a vesniček za ním. Možná bydlíš v oblasti, kde čtyřproudovky neexistují, no sever Moravy je jimi propletený kompletně a tu adaptivní tempomat tu najde hodně využití. Furt to máš příměstský provoz, ale na tempomat naprosto ideální. Ostatně i proto byl alespoň běžný tempomat podmínkou při koupi mého auta, přestože jsem ještě po dálnici nejel. Tady jej využije každý více než bohatě.
Jak říkám, třeba tady na severu Moravy, kde je Ostrava s většinou okolních měst spojená čtyřproudovkami, se určitě najde mnohem více lidí, kteří by něco takového využili než v jiných částech ČR. A myslím si, že okolo takové Prahy jsou desetitisíce lidí bydlících několik málo desítek km, kteří dojíždějí do práce a berou to po dálnici nebo jiné rychlejší komunikaci, kde to třeba v polovině trasy využijí, nebo ne? Vždyť právě v těchto satelitních městečcích bydlí především bohatší lidé a každé ráno dojíždějí ne vždy zrovna krátkou cestu autem do práce.
Prostě nikde netvrdím, že Polo s tempomatem se hodí každé bohatší ženě. Ale ta skupina, které se to hodit může, není zas až tak prťavoučká, protože právě tyto bohatší rodiny často nebydlí zrovna v městě nebo na okraji města,ale i několik desítek km za městem a do práce každý den dojíždějí. A právě takovým se to může hodit.
[odkaz]
[odkaz]
Tady se dá na tempomat jezdit téměř všude a pořád.
Tempomat třeba často využívám na Slovensku, kde mají vesnice bez přerušení (třebas pět šest vesnic 20 km v kuse). Takže si umím představit další situaci, kdy člověk sedne do auta, flákne tam padesátku a takhle to projede skoro až do práce.
No, asi je to fakt o tom, že ty prostě jezdíš po jiných trasách, zatímco já se občas pohybuju v takových místech, kde to používání tempomatů úplně vidím (sám jej používám) a je také vidět, kdo tam takhle asi může jezdit, když se podívám na ty novostavby ve vesnicích, které tyto silnice spojují. Polo s tempomatem bude asi auto pro Ostravsko 😄
Tam u vás se nedivím. Jel jsem tam asi dva měsíce zpátky a tempomat jsem zapnul jen při tom večerním průjezdu Zlínem. Jinak opravdu nebylo kde 😄 Já strašně nerad jezdím po dálnicích, raději po okreskách, přesto jsem tempomat vyžadoval, neboť tu ať jedeš skoro kamkoli, jedeš po čtyřproudovce. Myslím, že podobně po dálnicích a rychlostních silnicích toto může platit pro některé okolní obyvatele Brna a Prahy, kteří bydlí v okolí dálnic. I když Polo rozhodně není dálniční auto (to se každopádně shodneme), třeba denně 15 km po dálnici... na to se ten tempomat může hodit.
Edit😒br /> Hlavové airbagy za 26 000 😁