Novinky
Emel
3
Říká se, že velmoci nemají zásady, ale zájmy. Pragmaticky vzato, nemá smysl kritizovat Čínu za nedodržování lidských práv, ona si z té kritiky stejně asi těžkou hlavu nedělá. Přesto si myslím, že to ČR s tím pragmatismem přehnala... ze zásady. A taky trošku proto, že si tím trošku snižuje kredit.
Přejít do diskuze
jestli je to k pláči nebo k smíchu. Ale asi není obrany proti těmto plagiátům. Kdo chce dneska prodávat a tím pádem přežít, nechce si mocipány v Číně poštvat proti sobě. Dokonce jsme klesli tak hluboko, že jsme odepsali Tibet. Chudák Havel se musí v hrobě obracet. 😒
Gilgit
Zajímavé by bylo zjistit jaké geny se projevují u tebe. Pokud by Adolf Zmndihnus alias Ada je zase tady měl mozek v hlavě, to by teprve byla sláva.
Souhlasím, že je to špatně, ale na druhou stranu je to mentalita většiny asijských národů (viz chování Japonců po druhé světové válce nebo později Korejců) a jak ukazuje historie tak v okamžiku, kdy z tohoto období "vyrostou" a stanou se vyspělými průmyslovými státy, tak začnou vyvíjet svoje vlastní věci a ctít autorská práva. Myslím, že v Číně se za 10-15 let stane to samé.
Svého času se Aérospatiale nebo možná už Eurocopter (kam nyní ta vrtulníková divize spadá) pokoušel v Číně soudit po té co se v Číně začala vyrábět bezlicenční kopie jejich vrtulníku (přičemž jiné typy jsou tam normálně vyráběny na základě licence).
Skončilo to výrokem čínského soudu, že ta kopie je důkazem vyspělosti čínských inženýrů když pro stejné zadání došli nezávisle ke stejnému řešení jako západoevropský výrobce.
:no:
Skončilo to výrokem čínského soudu, že ta kopie je důkazem vyspělosti čínských inženýrů když pro stejné zadání došli nezávisle ke stejnému řešení jako západoevropský výrobce.
:no:
1,3 miliard lidí, to se tam nenajde ani jeden kdo by sám navrhl auto? to musí jen kopírovat? 8-s
Gilgit
Cínstí výrobci automobilu, které já rozhodne nenazývám "šmejdy", jiz dávno na svetový trh vstoupili. Zatím nejdou na nárocné trhy jakými jsou zeme EU nebo Severní Amerika, protoze na ty jeste nejsou pripraveni, ale cínská auta se prodávají v ruzných zemích jihovýchodní Asie, na Blízkém Východe, v Rusku a na Ukrajine a taky v rade afrických a jihoamerických zemích. Rocne se tak z Cíny e😜ortují statisíce automobilu (mám pocit ze je to zhruba jeden milion vozu vcetne uzitkových rocne, ale nejsem si jistý). V rade zemí se cínské automobily montují. Takze na svetovém trhu jsou a pomalocuku polehoucku rozsirují svoje aktivity.
Hele, o české zahraniční politice se (kupodivu) nedá říct, že by to bylo úplně kam vítr tam plášť... vždy tu bylo pár osobností, kterým záleželo na nějakých principech.
ono něco okopírovat není taky jen tak 😉 , ale proč by měl číňan dlouho přemejšlet a pak něco vyrábět o čem neví jestli bude mít úspěch když si může dát práci s něčím o čem ví že se prodá 😉
A říkám to pořád to že někdo kopíruje je jedna věc ale to že to někdo kupuje je druhá věc !!!
A říkám to pořád to že někdo kopíruje je jedna věc ale to že to někdo kupuje je druhá věc !!!
Proč by se tohle nemělo stávat, když vláda v Číně podporuje tyhle postupy a to zcela bez zardění. Nejen světové automobilky pak jen potichu přihlížejí a nechtějí nikomu zkřivit vlásek, aby náhodou hordy činských úředníků a spotřebitelů neobrátily svůj hněv vůči nim. To by pak asi daná automobilka musela zavřít alespoň jednu továrnu, propustit zaměstnance a rozloučit se s rozkvětem a nadějným trhem jakým Čína v dnešní době bezesporu je. Jediné v co mohou automobilky doufat, je co nejpozdější vstup těchto šmejdů na světový trh. Patentování krádeže je pak jen pouhým výsměchem slušným lidem. S firmami z Číny spolupracuji a tak vím jak uvažují, do doby kdy jsou maxima výhod na jejich straně, hovoří o vyrovnaném partnerství. Běda ale, pokud by to mělo být jinak. Běda nám .....
On je Tibet fakticky odepsaný již pěkně dlouhou dobu.
Tím, že někdo veřejně přitaká tiše tolerovanému stavu, na faktu nic nezmění.
Tím, že někdo veřejně přitaká tiše tolerovanému stavu, na faktu nic nezmění.
Žádná škoda. Originál je s tou nesmyslně spláclou střechou a nadměrně vysokým pontonem tak disproporčně ošklivý, že je ten design pro lidi s normálním výtvarným cítěním stejně nepřijatelný. Ale chápu, že asiaté mají někdy divné představy o kráse: viz vlnobití u H/K a tenhle zázrak :no: Smutné je, že i u některých lidí v české kotlině se dodnes projevují geny Čingischána a kupují to.
Pokud by konstruktéři říše středu měli mozek v hlavě, budou vyrábět čínské Passaty B5.5 s motorem 1,9 TDI PD jak Baťa cvičky.
Pokud by konstruktéři říše středu měli mozek v hlavě, budou vyrábět čínské Passaty B5.5 s motorem 1,9 TDI PD jak Baťa cvičky.
Gilgit
Nic moc, JyRko. Musís se víc snazit, chtelo by to zapnout tu tvoji hnědou kuru mozkovou. I namyslený odpad jako ty by mohl obcas neco vymyslet. Technická poznámka: Prihlouplými smajlíky tvoji chybející inteligenci nenahradís.
Josefe? .... zajeď kam patříš, smetáku! ..z tebe musí mít okolí radost, hlavně teda, když o tobě neví, viď, koblížku? >😁 >😒] 😉
Gilgit
S tím Josefem uz trochu nudís, Jy/Rko Prasáku Plagiáte. Co tak vymyslet neco nového? Nebo na to kapacita tvého mozku, který je evidentne formován z tebou tak adorované hmoty hnědé barvy, nestací? Jak ríkám, jsi lidský odpad, ale odpad který si o sobe hodne myslí.
No tak, Josefe.... 😉 dobrou chuť přeji >😒] ...však co, ono je to vlastně jako shnilý banán, viď? >😁 a te´d už zajeď kam patříš ty ometáku!
Gilgit
Vsechno co jsem napsal je pravda.Já te nemusím nazvat jménem nekoho jiného, stací vyhodnotit tvé chování. S temi rodici más ve svém prípade absolutní pravdu. A to, ze te "výtvory hnědé barvy" fascinují, uz bylo videt v predeslých diskusích. Jsi holt, Jy/Rko Plagiáte, odpad, ovsem odpad který si o sobe hodne myslí.
Právě sis umístil vlastní výtvor hnědé barvy přímo do otevřené pusinky, Josefe 8-s >😒] ... hodnotit tě nebudu, nejsem odborník 😉 ... a hlavně, co nezvládli rodiče už marně dožene někdo jiný :-! Hodně štěstí, Rychtáři 😉
Gilgit
Jy/Rko, hodne smutný je pohled na takové príklady mentálního lidského odpadu jakým jsi napríklad ty. Jestli ty nebudes taky nejaký plagiát? Ale skoda tratit cas na "diskusi" s nekým, kdo "vyznává hodnoty, snahu, práci, vize", ale jenom nekdy, komu vadí plagiáty, ale jenom nekdy, kdo chce diskutovat o necem, cemu nerozumí, a zároven kolem sebe porád hází urázkami. Zajímavé, ze mezi tvými hodnotami nejsou inteligence, pravda, korektnost, to asi moc nevyznávás. Toz tak, Jy/Rko.
Gilgit
Vidím, ze nedokázes napsat jediný príspevek, který by neobsahoval urázku vuci mé osobe. Stav 0 je OK. Receno tvým stylem: Az ti plagiáty na Auto.cz budou vadit stejne jako ty cínské, jsem ochoten se s tebou normálne bavit.
Jeste pro tvou informaci: Tvuj nejnovejsí zpusob urázení, totiz porovnávat mne s Rychtářem, se míjí úcinkem. Ceská media sleduji velice selektivne, zajímají mne jen nekteré príspevky o hospodárství, automobilech a cástecne politice, televizní a rozhlasové zprávy nesleduji skoro nikdy, takze sice vím kdo je Rychtář, ale moc detailu o tom cloveku a jeho chování nevím, takze mne ani není moc jasné, jakze se vlastne nemám chovat.
Jeste pro tvou informaci: Tvuj nejnovejsí zpusob urázení, totiz porovnávat mne s Rychtářem, se míjí úcinkem. Ceská media sleduji velice selektivne, zajímají mne jen nekteré príspevky o hospodárství, automobilech a cástecne politice, televizní a rozhlasové zprávy nesleduji skoro nikdy, takze sice vím kdo je Rychtář, ale moc detailu o tom cloveku a jeho chování nevím, takze mne ani není moc jasné, jakze se vlastne nemám chovat.
Vše potřebné jsem již řekl. Gilgite, na počátku tvého působení tady, jsem stál za tebou a tvým pohledem na některé věci - to si dohledej. Že dneska je to ve stavu 0 si poděkuj. Toť vše. Čína je úctyhodná z mnoha důvodů. Až nebudeš vykazovat známky Josefa Rychtáře, jsem ochoten se s tebou normálně bavit. Vždyť o nic nejde. 😄
Gilgit
Korektne se predevsím nevyjadrujes ty, jenom v tomto príspevku jsi mne nekolikrát neoduvodnene urazil. Takze tolik ke korektnosti. Jezdís vozem Porsche, ale chovás se jako poslední majitel "kdejakého čínského šmejdu", abych pouzil tvoje slova.
Co je na mých reakcích nekorektního? Zrejme neznás význam toho slova.
Pro tvoji informaci: Sleduji vývoj automobilového prumyslu po celém svete, nejen v Cíne, a hlavne v "exotických zemích", emerging markets, BRIC, Next 11 atd. V zásade vidím jako pozitivní kdyz se automobilový prumysl v nejaké zemi zacne vyvíjet, kdyz se objeví noví výrobci atd. Vývoj cínského automobilového prumyslu je velice zajímavý, fascinující je mozná prehnané slovo. Plagiáty v cínském automobilovém prumyslu nejsou zásadní problém, o jiných oblastech výroby jsme se nebavili. To, ze vývoj cínského automobilového prumyslu s velkým zájmem sleduji, neznamená, ze se mi vsechno, co se v Cíne deje, líbí. Ale cínský automobilový prumysl bude globálne hrát stále vetsí roli, e😜ort cínských vozu poroste, a proto je treba tento vývoj sledovat.
K tvé vseobecné kritice Cíny (plagiáty, lidská práva atd.): Jiste, más pravdu, kritizovat se dá dost. Neboj, já ty souvislosti vidím. Ale jak známo ani ty, ani já to nezmeníme. A protoze je to velký trh, tak vetsina evropských, amerických a dalsích firem, které vyznávají hodnoty, snahu, práci a vize, tedy hodnoty vyznávané i tebou, se tam snazí co nejlíp etablovat, v mnoha prípadech tam provozuje továrny. Nevím o tom, ze by treba firma Porsche odmítala prodávat vozy v Cíne protoze tato zeme nesplnuje její hodnotové predstavy.
Duvod, proc nemám zájem s tebou na toto téma konkrétne diskutovat, jsem ti napsal, a kazdý tvuj príspevek to jenom potvrzuje. Diskusne "porazit" mohu jen nekoho, kdo má zájem o férovou diskutusi. Pokud by te to opravdu zajímalo, tak na internetu najdes informací víc nez dost.
Jo a jestli redaktory budu poucovat nebo ne je moje vec. Jedná se totiz o vecné chyby, chybející informace v textech, které jsou vetsinou opisovány ze zahranicních médií aniz by se redaktor sám v té oblasti vyznal. Pokud ti tyto novinárské plagiáty jako ctenári nevadí, tak nechápu co ti vadí na cínských plagiátech. Bud ti plagiáty vadí, nebo ne.
Záver: Clovek, který zduraznuje to ze jezdí vozem Porsche a vyznává hodnoty, snahu, práci, vize a zároven jinou osobu, který s ním korektne diskutuje, v krátkém textu nekolikrát urazí je.... na to si kazdý udelá svuj názor.
Co je na mých reakcích nekorektního? Zrejme neznás význam toho slova.
Pro tvoji informaci: Sleduji vývoj automobilového prumyslu po celém svete, nejen v Cíne, a hlavne v "exotických zemích", emerging markets, BRIC, Next 11 atd. V zásade vidím jako pozitivní kdyz se automobilový prumysl v nejaké zemi zacne vyvíjet, kdyz se objeví noví výrobci atd. Vývoj cínského automobilového prumyslu je velice zajímavý, fascinující je mozná prehnané slovo. Plagiáty v cínském automobilovém prumyslu nejsou zásadní problém, o jiných oblastech výroby jsme se nebavili. To, ze vývoj cínského automobilového prumyslu s velkým zájmem sleduji, neznamená, ze se mi vsechno, co se v Cíne deje, líbí. Ale cínský automobilový prumysl bude globálne hrát stále vetsí roli, e😜ort cínských vozu poroste, a proto je treba tento vývoj sledovat.
K tvé vseobecné kritice Cíny (plagiáty, lidská práva atd.): Jiste, más pravdu, kritizovat se dá dost. Neboj, já ty souvislosti vidím. Ale jak známo ani ty, ani já to nezmeníme. A protoze je to velký trh, tak vetsina evropských, amerických a dalsích firem, které vyznávají hodnoty, snahu, práci a vize, tedy hodnoty vyznávané i tebou, se tam snazí co nejlíp etablovat, v mnoha prípadech tam provozuje továrny. Nevím o tom, ze by treba firma Porsche odmítala prodávat vozy v Cíne protoze tato zeme nesplnuje její hodnotové predstavy.
Duvod, proc nemám zájem s tebou na toto téma konkrétne diskutovat, jsem ti napsal, a kazdý tvuj príspevek to jenom potvrzuje. Diskusne "porazit" mohu jen nekoho, kdo má zájem o férovou diskutusi. Pokud by te to opravdu zajímalo, tak na internetu najdes informací víc nez dost.
Jo a jestli redaktory budu poucovat nebo ne je moje vec. Jedná se totiz o vecné chyby, chybející informace v textech, které jsou vetsinou opisovány ze zahranicních médií aniz by se redaktor sám v té oblasti vyznal. Pokud ti tyto novinárské plagiáty jako ctenári nevadí, tak nechápu co ti vadí na cínských plagiátech. Bud ti plagiáty vadí, nebo ne.
Záver: Clovek, který zduraznuje to ze jezdí vozem Porsche a vyznává hodnoty, snahu, práci, vize a zároven jinou osobu, který s ním korektne diskutuje, v krátkém textu nekolikrát urazí je.... na to si kazdý udelá svuj názor.
Gilgit
Neshodli jsme se na nicem a poslední dva rádky tvého príspevku opet ukazují, ze solidní diskuse nemá smysl, lépe receno není mozná.
Ten "Evoque" mne nepostavil do nepríjemné situace. Nebot já znám nejen radu cínských vozu s originálním designem, které ty neznás, ale i cínské kopie, které ty taky neznás. Napsal jsem to v poslední diskusi, napsal jsem to dnes a jeste jednou opakuji: Já netvrdím, ze zádná cínská automobilka nekopíruje.
Snad si nemyslís, ze já tady budu vypisovat jména vozu, snad dávat i linky, snazit se o co nejkorektnejsí informaci, a to jenom proto abys si zase mohl rýpat a urázet mne?
Nebo prekrucovat moje slova. V nasí výmene názoru neslo o to, které cínské vozy jsou "moderní, se svetovými znackami srovnatelné modely", ale o puvodnost designu.
Ostatne ty prece jiz dopredu vís, ze ca. 60 % tech novinek z Pekingu jsou plagiáty a smejdy. A zároven chces tvrdit ze más zájem o objektivní informace?
Ten "Evoque" mne nepostavil do nepríjemné situace. Nebot já znám nejen radu cínských vozu s originálním designem, které ty neznás, ale i cínské kopie, které ty taky neznás. Napsal jsem to v poslední diskusi, napsal jsem to dnes a jeste jednou opakuji: Já netvrdím, ze zádná cínská automobilka nekopíruje.
Snad si nemyslís, ze já tady budu vypisovat jména vozu, snad dávat i linky, snazit se o co nejkorektnejsí informaci, a to jenom proto abys si zase mohl rýpat a urázet mne?
Nebo prekrucovat moje slova. V nasí výmene názoru neslo o to, které cínské vozy jsou "moderní, se svetovými znackami srovnatelné modely", ale o puvodnost designu.
Ostatne ty prece jiz dopredu vís, ze ca. 60 % tech novinek z Pekingu jsou plagiáty a smejdy. A zároven chces tvrdit ze más zájem o objektivní informace?
Gilgit
Vidím, ze nedokázes rozchodit kdyz nekdo má jiný, i kdyz kvalifikovaný názor nez ty, a nedokázes komunikovat bez urázení nebo alespon zesmesnování toho druhého.
1. Pokud si prectes mé predchozí reakce, tak zjistís, ze jsem nikde nepsal, ze by Cínani vubec nekopírovali. Napsal jsem, ze nekterí cínstí výrobci kopírují, tedy predstavují plagiáty, nekterí údajne kopírují a nekterí nekopírují. To jsi snad mohl pochopit jiz z mého príspevku v predchozí diskusi. Není nic, co bych na tom mel menit.
2. Jenom na pekingském autosalónu, který skoncil v úterý, predstavili cínstí výrobci (spolecné podniky do toho nepocítám) priblizne 90 novinek, z toho je zhruba polovina zcela nových modelu a polovina restylingu. Myslís si, ze toho o cínských výrobcích automobilu a jednotlivých modelech vís tolik, abychom o tom mohli smysluplne diskutovat? Velice pochybuji.
1. Pokud si prectes mé predchozí reakce, tak zjistís, ze jsem nikde nepsal, ze by Cínani vubec nekopírovali. Napsal jsem, ze nekterí cínstí výrobci kopírují, tedy predstavují plagiáty, nekterí údajne kopírují a nekterí nekopírují. To jsi snad mohl pochopit jiz z mého príspevku v predchozí diskusi. Není nic, co bych na tom mel menit.
2. Jenom na pekingském autosalónu, který skoncil v úterý, predstavili cínstí výrobci (spolecné podniky do toho nepocítám) priblizne 90 novinek, z toho je zhruba polovina zcela nových modelu a polovina restylingu. Myslís si, ze toho o cínských výrobcích automobilu a jednotlivých modelech vís tolik, abychom o tom mohli smysluplne diskutovat? Velice pochybuji.
Mno.... tak jo. Přeji ti hodně radostných chvil za volantem kdejakého čínského šmejdu, pardon, originálního, moderního, neplagiátu, já budu dál drandit 50 let vyráběnou dvoumístnou rachotinu, o které si ti tví origináltvůrci můžou nechat dalších 50 let max. zdát. Každý jsme nastavení jinak. Vyznávám hodnoty, snahu, práci, vize.... to jsem já. Ty, jak vidno, jsi nastavený tak, že nevidíš souvislosti a jsi ochoten umísti svou, jistě moudrou hlavu, do zadku někde, kde krádež je standartem, lidská práva výsadou vyvolených a ..... nechce se mi věřit, že je v dnešní době, která je ve znamení šíření a dostupnosti informací, někdo tak omezený jako ty. Nemůžu si vážit ani zlodějů a už vůbec ne sympatizantů. Nicméně, jak říkám, každý jsme nějaký. Přeji ti radost z plagiátů - možná máš peněženku od LV, džíny od Bosse, oblek od Versaceho, Breitlingy, Patek Phillipe, hole Honma, pero Parker atd, atd. atd. ...a to vše za necelých 10000 dohromady... 😉 .... jsi nevycválaný hejsek se stylem Josefa Rychtáře - něco jako Pomocná stráž Veřejné bezpečnosti nebo ....
Na závěr😒br /> Krom pár obecných informací jsi nenapsal nic. Mohl jsi mě diskuzně "porazit" tím, že bys napsal modely aut, reagoval věcně, konkrétně, korektně. Nic z toho. Místo toho jen štěkáš, poučuješ redaktory, kterak to mají dělat a sám máš pravopis čínského premianta..... no.... stačí...
Uzavřu to: "Mohlo by to být s tebou i zábavné, kdyby to nebylo tak smutné."
Na závěr😒br /> Krom pár obecných informací jsi nenapsal nic. Mohl jsi mě diskuzně "porazit" tím, že bys napsal modely aut, reagoval věcně, konkrétně, korektně. Nic z toho. Místo toho jen štěkáš, poučuješ redaktory, kterak to mají dělat a sám máš pravopis čínského premianta..... no.... stačí...
Uzavřu to: "Mohlo by to být s tebou i zábavné, kdyby to nebylo tak smutné."
Takže jsme se vlastně shodli na tom, že😒br />
1. Čína je velkoproducent plagiátů a šmejdů
2. Opravdu jsi přesvědčen o tom, že tak obrovská a bohatá ekonomika, představí-li 90 modelů, z nich je ca. 60% plagiátů a šmejdů, je opravdový vývoj v oblasti automobilismu?
3. O čínských automobilkách nevím právě tolik co ty, a proto se snažím vést debatu s někým erudovanějším, věci znalým. Kdybychom se bavili např. o zkušenostech s vozy, či vedli debatu na téma, které je mi bližší než tobě, tak bych ti ta témata rád osvětlil.
4. Pořád čekám na ty čínské modely, které tady často anonymně otloukáš o hlavy. Napíšeš teda, o které ty moderní, se světovými značkami srovnatelné, modely čistě čínských automobilů se jedná? ...nebo si zase vybereš něco zástupného, abys nemusel s pravdou ven? ..... jen prosím, buď už konečně konkrétní. Děkuji. 😄 ...zatím si jen liješ vyjetý olej do vlastní garáže .... nebo máš jiný důvod ke kličkování? ...chápu, že tento Evoque tě postavil do nepříjemné situace, ale neber si to tak. 😉
2. Opravdu jsi přesvědčen o tom, že tak obrovská a bohatá ekonomika, představí-li 90 modelů, z nich je ca. 60% plagiátů a šmejdů, je opravdový vývoj v oblasti automobilismu?
3. O čínských automobilkách nevím právě tolik co ty, a proto se snažím vést debatu s někým erudovanějším, věci znalým. Kdybychom se bavili např. o zkušenostech s vozy, či vedli debatu na téma, které je mi bližší než tobě, tak bych ti ta témata rád osvětlil.
4. Pořád čekám na ty čínské modely, které tady často anonymně otloukáš o hlavy. Napíšeš teda, o které ty moderní, se světovými značkami srovnatelné, modely čistě čínských automobilů se jedná? ...nebo si zase vybereš něco zástupného, abys nemusel s pravdou ven? ..... jen prosím, buď už konečně konkrétní. Děkuji. 😄 ...zatím si jen liješ vyjetý olej do vlastní garáže .... nebo máš jiný důvod ke kličkování? ...chápu, že tento Evoque tě postavil do nepříjemné situace, ale neber si to tak. 😉
.... snad mi to, milý Gilgite, na pozadí Tvých znalostí a nastudovaných informací o čínském automobilovém trhu pomůžeš pochopit. Nebo, jak to mám chápat? Vždyť prošli od 80. let takovým rozvojem, že tohle snad může být jen výplod nějaké místní garáže.
Budu čekat na Tvou opověď a dychtivě hltat inforamce, které nám podáš a za které se vždy do poslední kapky oleje biješ 😉
Budu čekat na Tvou opověď a dychtivě hltat inforamce, které nám podáš a za které se vždy do poslední kapky oleje biješ 😉