Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mercedes-Benz: Nové modely E a S přinesly prudký nárůst zisku

20 komentářů

Petrko
Technika nic moc? Pán je zřejmě komik.Co si představuješ pod pojmem humpolácky. U nás se to říká o věcech s nekvalitním zpracováním.
Avatar - CHerokee
CHerokee
V které třídě není technika nic moc? Já bych řekl, že v C a S jsou teď na absolutní špici.
Gvick2
Myslím, že od roku 2007 v Číně vyrábí a jak píše článek zisk mají především díky Číně a USA. Moc se jim nedaří v Evropě, tam zaostávají za růsty BMW.

Jeď se podívat do Německa, ať víš jak zanedbávají ty fleety. Třeba zkus spočítat E-čka u taxikářských firem. Určitě ti na to budou stačit prsty na jedné ruce. Nebo zkus ředitele firem, či politiky, určitě to bude samá 7er, A8 a o Skládu ani nezakopneš. 😄
Gvick2
To je pořád prudké zvyšování prodejů, prudké zvyšování zisků a pořád je to prudké třetí místo v prémii za BMW a Audi Jak to u toho Mercedesu tak prudce dělají? 😄
pogo26
Dělají to tak, že dlouho nechtěli dělat auta s čínským soudruhem přiděleným partnerem a taky se moc nehrnou do fleetu. Na Čínu a služebáky je tady jiná "prémie".
Avatar - Dinar
Dinar
S tou čínskou posedlostí jsi ukrutně legrační, takhle mimo, už tu dlouho nikdo nebyl.
A na služebáky je tu jiná "premie"? >😒] Jistě, MB dělá auta pro individualisti, třeba ty, co se následně sdružují v taxikářských fleetech. >😁 😲
Avatar - Inferius
Inferius
Technika nic moc?
Avatar - S8
S8
Jo, poslední roky už se na ty auta dá opravdu dívat a jsou krásně humpolácká (otázka vkusu, já vím). Cenově vychází v porovnání s konkurencí velmi dobře. Technika je sice nic moc, ale zase osvědčená a celkem bez větších excesů, takže :yes:
webpaja
Nehrnou se do fleetu? Pogo, to nemyslíš vážně! 😉
Gvick2
Nevím, co se snažíš dokázat, tím, že je někdo v Číně 8 nebo 24 let. Ale to je tvůj boj. Možná sis toho nevšiml, ale čínský trh je zdaleka největší na světě, takže je nejdůležitější pro kteroukoliv z automobilek a všechny důležité automobilky tam jsou, Daimler, Audi, BMW, Ford, GM, Toyota, Honda, Hyundai a hromada dalších.
V Evropě rostl MB o 4,7%, BMW o 7,4%. MB prodal 157tis. vozů, BMW 170 tis. vozů. Takže v Evropě MB zaostává za BMW a jak je popsáno v článku, jeho zisky táhne Čína a USA. Článek je o zisku MB v 1Q 2014 a ne o roku 2013.
[odkaz]
pogo26
To jsou zase bláboly. 😄 Mercedes je v Číně cca 8 let, Audi 24 let. Pro nikoho není čínský trh tak důležitý jako pro Audi. A pokud někde Mercedes ztrácel, tak to byla právě Čína. Ale jak je vidět, tak se to může velice rychle změnit. Díky smazávání ztráty v Číně se může Mercedes vrátit na první místo. Mimochodem, v Evropě rostl Mercedes rychleji než Audi a BMW (2013).
RADEK1
No pro mě je třeba třída C naprosto fenomenální. Na as.v Ba jsem u něj strávil dost času a nemá chybu .
Avatar - Magister
Magister
Tvůj proměnlivý názor a sympatie ti neberu. Dovolím si ale nesouhlasit.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Taky jsem zvědavý na celková čísla, zda je nové modely S, C a GLA vytáhnou na prodejní špici.
Gvick2
Článek je o 1Q 2014 a na to jsem reagoval. Že ty nejsi schopen držet se faktů a plácáš co se ti zrovna hodí včetně čísel je tvůj problém.
Ano Mercedes prodává v Číně daleko méně než Audi nebo BMW, stejně jako prodává méně v Evropě. Přitom na evropském trhu je zdaleka nejdéle z D3, dokonce vlastně první výrobce automobilu na benzínový pohon. V Číně začal jako poslední. A co jako z toho má plynout? Vůbec nic.
Mercedes byla zdaleka nejsilnější značka, která byla daleko před BMW a o Audi se nemá cenu ani bavit, protože to je značka o mnoho let mladší. Pak ovšem začal MB silně zaostávat a dnes je třetí a zdaleka největší ztráty utrpěl v Evropě, kde byl nejzavedenější značkou, BMW po válce vyrábělo tříkolky a Audi byla hromádka sutin. Na tom není nic k diskuzi, to jsou nezvratná fakta.
pogo26
Na téma zaostávání Mercedesu v Číně už vyšlo mnoho článků. Pokud tě to nebaví číst, tak se podívej na prodeje v Číně. pak to pochopíš i ty. Ale pokud tě fakta nezajímají, tak si dál užívej tu svou legraci. Nejseš v tom sám.
pogo26
Pokud jde o růst je lepší se podívat na čísla za celý rok. A tam je to jasné. Mercedes rostl v Evropě rychleji než Audi a BMW. Pokud jde o důležitost čínského trhu pro jednotlivé značky, tak se podívej kolik procent u nich dělá čínský prodej. To procento je u Mercedesu mnohem nižší než u Audi nebo BMW.
Audi: 31%
BMW: 22%
Mercedes: 15%
Pokud chceš seriózně diskutovat, tak se snaž držet faktů a trochu o nich popřemýšlet.
pogo26
Místo smajlíků dej čísla.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....snad si Tvé prostořekosti nevšimne bijec guglit.... pokud ano.... Bůh s Tebou.... 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je u mna jediny mercedes spolu s S coupe..... na ktory sa da aj pozerat a tak nejako zhmotnuje tu charizmu a styl aky si pod pojmom mercedes predstavujem..... skutocne ja tie nove A, CLA GLA s vsade rovnakym face-om z ktorych citit sterilitu a necitit ani charizmu vobec nemusim ... nepacia sa mi

ale Ecko je vazne este fajn , snad sa udrzi co najdlhsie v tejto podobe :yes: