Videa
Cupra rozjela závody ve zbrojení už tak bezvadně rychlých superaut, jejichž plný výkon je v reálném provozu prakticky nedosažitelný. Prodeje těchto aut také žádnou značku nevytrhnou, jde jenom o to na sebe upozornit. Konkurenti jako korejský Hyundai se do vývoje takto výkonných a drahých hatchů nepouští vůbec. U I30 je vrcholem dokonce jenom 99 kw motor. Hold nad 100 KW platí přímá úměra: čím vyšší výkon, tím menší podíl na celkových prodejích daného modelu.
Asi máš pravdu, ale nedokážu si představit ve svém autě výkon pod 100 kW, i těch 122 je na běžné ježdění tak akorát ;-\ .
Jenze take plati, ze cim vyssi vykon, tim lepsi vybava a take vyssi cena a hlavne vyssi zisk z takoveho auta. Takze 1 kus prodaneho auta typu RS, GTI nebo ST automobilce hodi mozna tolik, co prodej 4 zakladnich social edition modelu.
Nekdy v roce 2001 mi chodily mesicne pozadavky Skodovky na vsechny motorizace Oktavky. A treba 1.8T (110 + 132kW) v te dobe delaly cca. 18% z celkove vyroby, coz rozhodne nebylo zanedbatelne cislo.
A to, ze treba Hyundai nema motor nad 100kW je jen otazkou casu, protoze dnes je tato hodnota v aute dane kategorie "prumer", nic extremniho (viz. tuctove motorizace typu 1.0EB, e-THP, 1.2TCe nebo 1.4TSi).
Nekdy v roce 2001 mi chodily mesicne pozadavky Skodovky na vsechny motorizace Oktavky. A treba 1.8T (110 + 132kW) v te dobe delaly cca. 18% z celkove vyroby, coz rozhodne nebylo zanedbatelne cislo.
A to, ze treba Hyundai nema motor nad 100kW je jen otazkou casu, protoze dnes je tato hodnota v aute dane kategorie "prumer", nic extremniho (viz. tuctove motorizace typu 1.0EB, e-THP, 1.2TCe nebo 1.4TSi).
Plný výkon dosiahneš kedykoľvek, keď motor vytočíš do otáčok, kde dosahuje max výkon. To nie je otázka nelegálnych rýchlostí, ale povedzme bežná situácia, keď ideš na dvojke povedzme 30 kmh, chceš niekoho rýchlo predbehnúť a zrýchliš povedzme na 90 kmh a hneď si na maxime výkonu. A to všetko v bežnej premávke a pri dodržaivaní všetkých predpisov. Takže nie nereálne, ale naopak skoro bežná realita.
A to, že i30 nemá motor výkonnejší, ako 99 kW, je len ostuda Hyundai, lebo tá atmo 1,6ka na nikoho dojem moc nespraví a to je akože top motorizácia. 😉
A to, že i30 nemá motor výkonnejší, ako 99 kW, je len ostuda Hyundai, lebo tá atmo 1,6ka na nikoho dojem moc nespraví a to je akože top motorizácia. 😉
Donedavna jsem ani netusil, ze najaky Akrapovic existuje, ale v poslednim case tu uz bylo nekolik clanku, tak asi to delaji dobre.
No ak si sa nezaujímal o motorky, ani si tušiť nemusel, výfukom pre autá sa Akrapovič venuje až posledné roky. A tiež to meno na trhu nie je nejak extra dlho, ako firma z východného bloku (konkrétne Slovinska) mohla vzniknúť až po 89 a najprv vyrábali výfuky pod názvom Scorpion, až neskôr sa premenovali na Akrapovič (teda menom zakladateľa, tuším bývalého pretekára).
Ja tomu nerozumim, protoze delam jen do vcel a do rybizu, ale muze mi nekdo vysvetlit, jak kvalitnejsi hodinky muzou vylepsit dosazeny cas na okruhu? Jedina moznost, co mne napada, je, ze kazdy hatchback na Ringu musi vozit naklad treba peti tisic naramkovych hodinek v kufru a ted se je kdosi rozhodl udelat lehci, nebo prejit z rucickovych na digitalky, aby strvacna sila synchronizovanych raficek netrhala auto ze zatacek...
Kluci opravte to 😄
PS: To Focus je o hodně skromnější a spíš než výkonové parametry v názvu ukrývá výstrahu majitelům - ST (Snížená Trvanlivost). >😒]
Jinak se musí uznat, že chyby v textu nemusí být jen záporného rázu. 😄