Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Monumentální 5
| 7. 5. 2014 10:49
To jsou fantastický čísla. Zvlášť na "pouze" zadokolku oproti konkurenci (vyjma XFR-S). Dodnes nejkrásnější auto vyšší střední z D3 a třešnička na dortu.
Avatar - dewill
Monumentální 5
| 7. 5. 2014 11:36
Ukápla mi slina na klávesnici...to je motorenwerke podle mého gusta a oldschoolového ražení >:D
Monumentální 5
| 7. 5. 2014 11:52
Dvě slzy by káply s voňavou V10 :-)
Avatar - 3_diamanty
cim viac koni
| 7. 5. 2014 12:12
tym viac BMW ;-)

verim ze aj 1000-ka coskoro padne .. bola by hanba motat sa len kdesi na urovni 500 - 600 koni ako amateri..... ked uz aj ludovy bezny golfik ponuka 400 konikov .... drzim palce s tou 1000kou :yes:
cim viac koni
| 7. 5. 2014 12:18
A přitom stačí 60...viď? ;-)
Avatar - 3_diamanty
cim viac koni
| 7. 5. 2014 12:29
60 koni v pole 1,4 44KW ide slusne mozem potvrdit..... :yes:

nie som fanusik premotorovanych aut... navyse uz vobec nie nejakych monstier odvodenych od klasickych sedanov a hatchov ktorych priorita je ina ako pretekanie na zavodnej drahe .... v reale je takyto vykon na normalnej ceste k nicomu... hravo postaci aj 300 koni v 5ke na to na co je auto urcene

povedzme si uprimne... aj malicky lotus elise bude na sportovanie lepsia volba ako 1000 konove monstrum..... 600 konova M5ka je asi tak vyuzitelna na beznej ceste ako lotus elise v terene
cim viac koni
| 7. 5. 2014 12:34
K jídlu ti teoreticky taky stačí suchej žitnej chleba. Přesto si na něj mažeš máslo, dáš šunku, kvalitní sýr, přikousneš zeleniny, občas celozrnný pečivo...chceš to opravdu obhajovat takhle?
Avatar - Dinar
cim viac koni
| 7. 5. 2014 12:47
Nemluvě o tom, že si můžeš dát i flákotu masa. ;-)
cim viac koni
| 7. 5. 2014 12:49
Jen to ne! To už je ekvivalent 650-ti koní!!! >:-[]
cim viac koni
| 7. 5. 2014 13:42
A jestli si ji dáš z pupíku nahé tmavovlásky, tak už se blížíme k sedmi stovkám :-)
cim viac koni
| 7. 5. 2014 13:46
Jen aby se nejmenovala Karel >:-[]
cim viac koni
| 7. 5. 2014 13:49
Nebo rovnou topper >:D
cim viac koni
| 7. 5. 2014 13:54
...bych radši otočil list >:-[]
cim viac koni
| 7. 5. 2014 14:41
Bych zavolal jirika >:-[]
Avatar - Ham.
cim viac koni
| 7. 5. 2014 12:55
Myslím, že stačí počkat deset let až hoši od Hyundai zvládnou přeplňovat svou 5.0 litrovou V8 co dávají do Equusu a na 600 hp se také dostanou. Pak tady budeš zpívat jiné písně. >:-[]
cim viac koni
| 7. 5. 2014 13:13
;-)
Avatar - dewill
cim viac koni
| 7. 5. 2014 13:18
Ono to není jen o počtu koní, ale taky o tom co táhnou...je rozdíl jestli bude 150 koní táhnout tunu nebo dvě....
cim viac koni
| 7. 5. 2014 13:47
Co si vy, topper, predstavujete pod takýmto pojmom "bežná cesta"?

Neber to jen svojí optikou, je XXX lidí, kteří by brali výkonnější auto a to napříč celým výrobním spektrem od Abarthu po...Zastavu (?).

Na takové německé dálnici, kde chceš zrychlit ze 190 na 240 co nejrychleji, budeš po pár kilometrech každého koníka z těch 600 znát jménem.

A vzhledem k tomu, s čím obvykle jezdíš, zkus soudit využitelnost těchto - pro tebe tak vzdálených výkonů - poněkud pokorněji ;-)
cim viac koni
| 7. 5. 2014 13:54
Ještě jsem nejel autem, kde bych si řekl "to už je moc". Samosebou nemám prolítnutou spoustu supersportů, ale i k 500HP by jsi po čase nějakýho dalšího chtěl...i kdyby se měl skrývat 363dní v roce někde v koutě :-)
cim viac koni
| 7. 5. 2014 14:32
Ani to snad není tolik otázka výkonu jako auta a způsobu, jakým ho používáš. V jednom autě to bude zívačka a v druhém budeš volat maminku. Nárůst to není ani deset procent. BMW nepostaví M5, která tě bude chtít zabít a ve které se pořádně zapotí i profesionálové.
cim viac koni
| 7. 5. 2014 14:53
Právě proto ta bagatelizace byla směšná. Těch faktorů je strašně moc a všichni víme jak po pár týdnech od nákupu novýho, silnějšího auta než bylo to předchozí si povětšinou říkáme..."mohlo by jich být..." ;-)
cim viac koni
| 7. 5. 2014 16:44
Tak se svez na nejake silnější motorce. Tam každý najde svoje hranice dost brzy:)
Avatar - CHerokee
cim viac koni
| 7. 5. 2014 18:29
Jj, až tam si totiž člověk uvědomí rychlost....
cim viac koni
| 7. 5. 2014 20:31
Nebo jsem občas hrával takovou debilní hru. Doma to nezkoušejte děti:)
Na klikaté okresce jsem si nastavil tempomat na určitou rychlost. A pak
jsem mohl už jenom točit volantem. Člověk se pak nestačil divit jak i dvoumístná
hodnota může být "o hubu":)
cim viac koni
| 8. 5. 2014 05:30
O tom vím svý...motorka je mi zatím zapovězena :-)
Avatar - CHerokee
edice
| 7. 5. 2014 18:31
Tato edice vypadá hodně dobře, ostatně jako celá řada. Z těch obrázků přímo sálají emoce... :yes:
Nádhera
| 7. 5. 2014 20:36
M5 v Competition Paketu s kulatými 600 koňmi a 700 Nm - co víc si přát. Snad jen...čtyřkolku. :-) Výkonově je tohle auto perfektní, ale otázka zní, kdy je možné dostat všechny ty koně na silnici. M5ka asi není a nikdy být neměla nářadím na okruh, okresky nebo driftování (jakkoli řada videí na netu ukazuje opak). Já ji vidím jako všehoschopné, univerzální a každodenní teleportační kladivo do města, na silnice 1. třídy a dálnice.

Jistě, čtyřkolka zasáhne do kvality řízení a vyvážení, ale dostat ten výkon kdykoliv na silnici mi přijde u takového auta jako základní věc. Dobře vím, jak se mi moje 130ka, která má méně než půl výkonu, škube na jedničku a dvojku na suchu a na letních gumách a jak prostě nejde všechno dostat při rozjezdu na silnici. A jak mi vadí, když je mokro, že přenesu na silnici ještě menší část výkonu a ty stovky koní nemohu použít. A jak se mi na výkonu a jeho používání líbí to, když ho mohu kdykoliv a kdekoliv předat komplet na silnici a používat auto jako "teleport". A jak se mi na (nejen) bavorácké čtyřkolce líbí to, že i na mokrých dlažkách vystřelí dopředu jako kulka, kdežto se zadokolkou se jen bezmocně hrabu.

Takže M5 s šestisty koníky? Ano, prosím. Ale čtyřkolku. Ostatně BMW slibuje, že v příští generaci M5 ve čtyřkolce jako varianta bude. A to by byl perfektní a univerzální daily driver. >:D
Avatar - Bristol
M5
| 8. 5. 2014 10:17
bral bych hned tu první... :yes: :yes:
Důstojné emko
| 8. 5. 2014 11:14
V tomto případě jsou nárazníky s obřími nasávacími otvory vpředu a difuzory vzadu, emblémy "M" a i to ostatní, včetně laku, zcela na místě.

Považuji tuto variantu oslav jubilea za velmi povedenou.

Jen doufám, že se snad nenajdou zoufalci, kteří by dokázali look poměrně zajímavého, až možná i výjimečného vozu znehodnotit tím, že by oblékali svá dýchavičná a vibrující 520d do "M" paketu a podobné matné šedé fólie. Takovým nerozumím viz. diskuze [odkaz] .

Za mě má BMW tentokrát jedničku s hvězdičkou.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku