Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Chrysler zakládá globální plán na expanzi Jeepu a Alfy Romeo

Značky Jeep a Alfa Romeo automobilové skupiny Fiat Chrysler budou prudce expandovat a stanou se jádrem jejího nového pětiletého plánu.
Zpět na článek
8. 5. 2014 10:24
8. 5. 2014 10:22
7. 5. 2014 12:02
7. 5. 2014 12:15
7. 5. 2014 13:26
7. 5. 2014 13:28
7. 5. 2014 14:09
7. 5. 2014 14:11
7. 5. 2014 14:47
7. 5. 2014 14:48
7. 5. 2014 15:45
7. 5. 2014 14:55
7. 5. 2014 16:46
7. 5. 2014 17:11
7. 5. 2014 17:56
8. 5. 2014 10:46
7. 5. 2014 19:04
Avatar - 3_diamanty
7. 5. 2014 11:44
dalsi plan?
uz tych planov maju taliani snad aspon 10 za posledne 3 roky ..... len skoda ze aut vo vyrobe maju menej ako planov ;-) a studii od alfy je viac na vystavach ako realne vo vyrobe....

kazdopadne ked taliani povedia ze maju plan tak to zavana opat tym ze ziadna pozitivna buducnost znacky nie je vo vyhlade .... takze zase kecy kecy.... a cas bezi ( nove punto, bravo, barchetta, croma, idea, ulysse, multipla .... ? vsetko je fuc ).... viac aut vo fiate zmizlo ako pribudlo za poslednych 10 rokov ... lancia je vlastne uz mrtva.... vdaka ti fiat .... a potom ze preco ludia kupuju korejcov.... no kup taliana ked nevies ci zajtra znacka este bude existovat ... ta neistota ktora srsi z talianskych aut a ich buducnosti tak tu citim z italie az na slovensko ... a ja za to nemozem... ale je to tak... neverim talosom

najviac sa vsak obavam o jeep ( cert tam po fiate ) ;-\ ... ale jeep v talianskych rukach nemal byt ;-\
Rozbalit vlákno
6
Avatar - wakantanka
7. 5. 2014 13:27
Re: dalsi plan?
Neboj sa ty nič, on to Sergio ešte šetkým ukáže. >:D
Avatar - šmoula nešika
7. 5. 2014 14:20
Re: dalsi plan?
Což o to, bere to za opačný konec než kdo jiný. A snad se již brzy ukáže, jestli bude průkopníkem, nebo pouhou neschopnou slibotechnou. Ale i když jeho prohlášení zní hrozně zmotaně, dokáže si vedení tohoto obrovského koncernu obhájit. To něco znamená... Ale ono to tak v ekonomice je - že na první bláznivý krok se může snadno obrátit v zisk. Každopádně to pětiletkové plánování mě vždy pobaví - takový pozůstatek z industrializace jihu Itálie komunisty, která zanechala na italských automobilkách dodnes své stopy.
7. 5. 2014 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
7. 5. 2014 17:02
Re: dalsi plan?
Jj, ale že se Fiat furt tak ohání tou pětiletkou... ony ty předchozí dvě jim u AR vlastně vůbec nevyšly.
8. 5. 2014 10:24
Re: dalsi plan?
Isteze. Avsak kazde dva mesiace sedia na boarde a upravuju forecasty. A na konci roka neostane z ich patrocnice kamen na kameni ;-)
8. 5. 2014 10:22
Re: dalsi plan?
Presne tak. Su ludia, ktori pri "zakladani" vatry maju v "plane" pouzit horlavinu, a aj tak im to zdochne. Tak pozor signor Marchionne!
7. 5. 2014 12:02
Plán :-)
no, u Jeepu to tak nějak funguje.... tam se dá věřit tomu, že prodeje půjdou nahoru.... (nemá smysl tady řešit o kolik %....)

No a co se Alfy týče, tam se jedná vlastně o totální restart značky.... Všechny auta by měly být RWD nebo AWD, začínat to bude segmentem "C", čili tam, kde je dnes Giulietta.... Jisté je, že to bude stát gigantické peníze.... Vše ostatní je ve hvězdách....

FCA dokázalo, že je schopno oživit Jeep a Maserati, takže z tohoto úhlu pohledu lze věřit, že i Alfa má naději.... Na druhou stranu těch pokusů s Alfou bylo již mnoho a všechny skončily fiaskem.....

Každopándě tento plán je podle mě poslední - FCA je nyní majetkově stabilizovaná firma (zejména díky dokončení převzetí Chrysleru) a manažeři mají teď jasný přehled o všech "+" a "-".... Navíc už odezněla ta totální krize v EU, kdy nikdo nemohl vědět, co se stane....

Takže FCA má čistý stůl, přehled o svých zdrojích a možnostech. To je rozdíl oproti minulým plánům.... Pokud to tentokrát s Alfou nevyjde, je na čase zlomit hůl.... (a prodat to....)

Držím palce :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Deathstar
7. 5. 2014 12:15
Plány
Další kopec ambiciozních plánů s Alfou..No, papír holt snese všechno:)

Místo napravování nejistot či pošramocené pověsti a podejů od píky, vytvářejí imaginární konkurenci pro německou zavedenou prémii..

Jsem zvědav kdo si řekne: Ne nechci BMW, nechci ani Mercedes, chci velký prémiový sedan od Alfy (o kterém básnili x- let),zatímco jim značka o dvou nepříliš úspěšných modelech, zdárně chcípala od rukama .Ne děkuji nechci jistotu, ani značky s perspektivou, chci dát dost peněz za náhodný pokus o vzkříšení prémiové Alfy.Tedy pokud vznikne, což u Alfy nikdo neví ..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - wakantanka
7. 5. 2014 13:26
Re: Plány
Celý ten humbuk s plánmi je hlavne a predovšetkým o tom aby bolo o značke ako takej počuť. Aby keď konečne vyjde na cesty nový model, aby väčšina obyvateľstva na to nepozerala ako na UFO. Na druhej strane tiež nemožno veriť všetkému čo sa človek dočíta na nete. Novinári všeobecne si radi upravujú a prikrášľujú všeličo, aby mali senzácie a pod. No a na otázku kto si kúpi Alfu, spomeň si na časy keď vyšli so 156 a nestíhali vyrábať. O kvalite a následnom sklamaní myslím netreba viac. V prípade že postavia dostatočne kvalitný a pritom taliansky krásny produkt, nemám obavy o to kto si to kúpi. Jedine, že by to zabili nakoniec cenou. Nechajme sa prekvapiť.
Avatar - šmoula nešika
7. 5. 2014 13:59
Re: Plány
Jako už jsem zmínil včera, je třeba si dát záležet, představit něco zajímavého, jiného, stabilizovat za pomoci Chrysleru marketing, zapracovat na image spoluprácí s Maserati a Ferarri. To se teď otevírá mnohem více než před lety, tak snad se to konečně povede. Ten velký luxusní sedan může přijít až po (pozitivních) výsledcích těchto kroků. Jen to nepodrazit reklamou a nepřestřelit s ambicemi, to by se to celé pak sesypalo jako Stilo z karet.
7. 5. 2014 12:35
Hans Christian Marchionne
Křišťálové Alfa vidiny , Růže z hrobu Fiatova
Rozbalit vlákno
1
Avatar - šmoula nešika
7. 5. 2014 14:32
Re: Hans Christian Marchionne
Celý koncern by Alfa nejspíš nepotopila. A jinak je Fiat zeslovatělá zkratka. Jestli jsi tím Fiatem myslel osobu a ne firmu, tak nikdo takový není. Otcem společnosti je Giovanni Agnelli.
7. 5. 2014 13:28
4C
Už vůbec začali prodávat Alfu 4C? Minimálně 2 roky se o ní mluví jako o absolutním zázraku, ale prodeje nikde...
Rozbalit vlákno
7
7. 5. 2014 14:09
Re: 4C
její uvedení na trh bylo odloženo, teď to není výhodné, když je krize....
7. 5. 2014 14:11
Re: 4C
??? V Německu je na salonech
Avatar - šmoula nešika
7. 5. 2014 14:22
Re: 4C
Dva kousky se objevily už i v Čechách. Ale v Německu už aspoň proběhla reklama na fl. Giuliettu.
7. 5. 2014 14:47
Re: 4C
to byl jen fórek.... samozřejmě že to auto už se normálně prodává... v Itálii se v dubnu registrovalo tuším nějakých 30 kusů a i Imofa v Praze už něco prodala....
7. 5. 2014 14:48
Re: 4C
Viděl jsem bílou na českejch značkách ;-\
7. 5. 2014 15:45
Re: 4C
Je na ni krásná pohled jako na safety car na WTCC. Lev salónů ;-)
7. 5. 2014 16:41
Re: 4C
Videl som jednu v predajni a jednu už aj na ceste ;-)
7. 5. 2014 14:55
...
Tohle by už konečně vyjít mohlo.
Než to donekonečna lepit, tak jako jedinou cestu vidím reset a novej začátek. Alfa by měla jít na úroveň Volva s akcentem na Cuore Sportivo, jestli se bude snažit o masovku anebo jít proti D3, tak sbohem a šáteček.
Ferrari a Maserati bez připomínek, tam stačí udržovat kurz a cpát to do USA a na východní trhy.
A pro Fiat vidím jako jedinou možnou cestu dělat deriváty F500 a k tomu Pandu, na ničem jiném nevydělaj - platí pro Evropu, na rozvojových trzích stačí držet současný stav a tlačit se na východ.
Takže tak. :-)
Rozbalit vlákno
4
7. 5. 2014 16:46
Re: ...
Ten totalní restart pro Alfu bude stát neskutečný peníze. A já je tam v tom koncernu nevidím.
Pamatuji plány před čtyřmi roky. Alfa měla prodávat půl milionu vozů, tehdá prodávala kolem 130 tis ks ročně. Minulý rok se nedostala ani přes stovku, jen strmý pád.

Obecně, mne představené plány nijak nenadchly. Nových modelů velmi poskrovnu, nějaké pecky se čekat nedají. Možná je to konečně plán, který má šanci na realizaci a nějaký úspěch. Ale v případě Fiatu je jakákoliv naděje, ve světle minulosti a současnosti, jen teoretická...
7. 5. 2014 17:11
Re: ...
Nějaké peníze mají, zbytek by zadotovala skupina okolo Chrysleru ;-\ Chybí jim jen čas.
Samozřejmě v tuhle chvíli by bylo nejrozumnější zaříznout Lancii, Alfu střelit a všechno, co mají, nasypat do Číny a malého Maserati, které by konkurovalo 3er. Zespoda se k D3 nedostanou, shora by to jít mohlo a kdyby aspoň něco ukousli, bylo by to fajn.
Ale asi je drží sentiment...
Avatar - MANETTINO
7. 5. 2014 17:56
Re: ...
malé Maserati tu už bylo a moc se to neosvědčilo. Tudy asi ne.
8. 5. 2014 10:46
Re: ...
Volvo si svoj kredit budovalo od zaciatku. Takze, aj keby bola Alfa nejakym zazrakom kvalitnejsia, spolahlivejsia a bezpecnejsia ako Volvo, tak sa im to nikdy nepodari.
Avatar - Ham.
7. 5. 2014 19:04
Velký gamble
Rozvoj Jeepu je safe bet, ale Alfa to je takový last call, kterému akciové trhy moc nevěří a zareagovaly dnešním docela dramatickým poklesem ceny akcií Fiatu.
Rozbalit vlákno
2
7. 5. 2014 22:21
Re: Velký gamble
tak myslím že ten propad měl víc důvodů než plány s Alfou.... vliv budou spíš mít tvrdá čísla za první kvartál atd.... ale ten propad každopádně není pěknej.... (otázka je, jestli ta cena za akcii nebyla poslední dobou krapet přepálená....)
Avatar - Ham.
8. 5. 2014 00:27
Re: Velký gamble
Je to kombinace toho, že se na jednom stole a v jeden čas schází nesplnění targetů za Q1 (jít z 30 mio. zisku vloni za Q1 na 300 mio. eur ztráty letos je hodně studená sprcha) a současně sliby, že se zvednou prodeje o 60% a zdvojnásobí zisky. To na investory působí trochu jako červený hadr na býky.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 5. 2014 23:14
Jo jo, kdyz prisel s tim, ze koupi Chrysler, taky se mu tady
ja mu verim. To neznamená, ze to musi dobre dopadnout. Ale rozhodne muze. A nikdo jinej nema lepsi napad. Takze drzim pesti. A ja si teda jednu Alfu jeste koupim... ;-)
Rozbalit vlákno
0
7. 5. 2014 23:33
Ne slova, činy
dělají chlapa :-) Místo řečí o plánech by měl koncern konečně začít hrnout nová auta. Už jak dávno ukázali Fiat 500X. Hezké SUV, mnohem pohlednější než Captur. Kdyby ti líní Italové dokázali 500X dostat na trh, konečně by měli žádaný a solidně prodejný model který defakto mohl nahradit stále hezké, ale hodně staré Punto. Stejně tak Alfa - měli už několik povedených studií, ale nic nedokázali dostat do výroby: [odkaz]
Místo činů stále jen další hromady keců a slibů. To je nanic. Chce to míň kecat a víc makat, jinak Fiat brzo kompletně zmizí z povědomí lidí. U mnoha lidí už z povědomí zmizel - když si kolega kupoval nové auto - HB nižší střední, Punto už do výběru vůbec nezařadil - myslel si, že Fiat už dělá jen 500...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ja Prvni 123
7. 5. 2014 23:45
Re: Ne slova, činy
to ma teda znamej blby... kdyz se chysta utratit 300tisic a nedokaze si ani zjistit, co se prodava. :-p A ti lini Italove jsou porad uspesnejsi, nez my... a to za sebou tahnou tu fakt nepouzitelnou Sicilii... ;-)
8. 5. 2014 08:15
Re: Ne slova, činy
Čímpak hodnotíš tu italskou úspěšnost?
8. 5. 2014 02:21
Cesta k financni stabilite Fiatu
podle meho skromneho nazoru by vedla pres prodej produktu planovaciho oddleni, ktere je neskutecne vykonne a zdaleka presahuje potreby jedne automobilky. Myslim, ze by se FIAT mohl stat supraglobalnim dodavatelem planu pro veskere automobilky planety i blizkeho okoli.
Rozbalit vlákno
2
8. 5. 2014 08:15
Re: Cesta k financni stabilite Fiatu
Ano, to by mohlo vyjít >:D :yes:
8. 5. 2014 10:50
Re: Cesta k financni stabilite Fiatu
Mne to tiez pripomina kresleny vtip z Dikobrazu, z cias bolsevizmu, kde vedla vyrobnej haly stoji ozrutna budova generalneho riaditelstva. :-)