Rolls anebo lambo by tu uz davno nebyli kdyby netezili ze zdileni koncernovych dilu. Rolls potrebuje BMW, Lambo potrebuje VW (audi), Jaguar potrebuje bud stejne silneho partnera nebo potrebuje prodavat.
To prvni nema, o to druhe se musi snazit a ta snaha ci chces nebo nechces nakonec vyusti v to, ze se zacne nemecke premii podobat vic a vic.
.........a nižší spotřeba, když je to jen čtyřválec, který zvlášť v naftě vždycky vibruje a drndí. Vyvažovacích hřídelů může mít kolik chce a klidně padesátikilových. Stejně to vibrace neodstraní.
Něco jiného je, když vibruje dvouválcový Fiat 500 a něco jiného je, když vibruje pětka, na kterou milion nestačí. ;-\
Zase mi tady schází informace o AdBlue!!! Euro 5 nafta nutně močovinu nepotřebovala snad ani u BMW, ne? A Euro 6 zase bez močoviny zatím neplní s naftou nikdo, nebo se pletu??
Zajímalo by mě tedy, jak velkou nádrž na močovinu pětka bude mít, jestli vystačí doplňování během servisních prohlídek či nikoli, jak to bude s vyhříváním nádrže v zimě, protože močovina by neměla zrmznout - když odstavím auto na týden na horách v mrazu, zda se náhodou nevybije baterie, apod...
6 valce su v krajinach ako UK, Irsko a severských krajinach nepredajne kvôli cca 10 nasobne vyssej cestnej dani a registracnym poplatkom oproti 4valcom. Preto tieto 4valce, o buducnost 6valcov v BMW5 sa neboj, u nas alebo v Nemecku ta to nezruinuje ako nejakého Dana, ten si namiesto 6valcovej 5ky musi kupit.... Citigo, alebo Leaf. Nezartujem.
Topper, nedes sa, niet čoho, aj tak sa tie autá budú predávať a budú...
Nazývať v dnešnej dobe E60 krásnou, keď už v čase uvedenia na trh spôsobovala kontroverzné reakcie typu kórejské svetlá (detto pri E9x pred LCI) a hrozný interér, no a navyše je dnes E60 takmer na každom rohu vďaka dovozom zo SRN... Prinajmenšom diskutabilné. Nepopieram však, že v peknej farbe a Mpakete po FL mala E60 niečo do seba.
ZAVŘELI
ATOMOVKY,
ZAPRODALI SE DO SOLÁRU NA POLI
A
VĚTRNÍKŮ MÁLO =
DOCHÁZÍ JIM ELETRIKA
- COŽ JE OD 2. SVĚTOVÝ NE ZROVNA POZITIVNÍ FENOMÉN
A
ZJIŠTUJOU ŽE NEMAJÍ ČÍM DOBÍJET ELEKTROMOBILY 8-s
tzn.
DOJČEMOBILKY JEDNA RUKA [odkaz] [odkaz]
a
nabíječky
v Dojčlandsku jsou OFF >:-[]
PS: no ale má to samozřejmě svoje důsledky : nutějí tím svoje lidi kupovat si poctivý elektromobily [odkaz] v zahraničí a oslabovat tím domácí ekonomiku ;-)
No řekněte sami, vy byste si tudle přepálenou žiletku koupili?? [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Dodatek samozřejmě zní: DOJČE ELEKTROMOBILY SIMULANTEN BANDE !!!
Jsi myslel, že je nemrznoucí? ;-) AdBlue by mělo mrznout při -11. Systém by měl být navržen tak, aby ho zmrznutí kapaliny nepoškodilo a na samotnou kapalinu to také nemá vliv. Co vím, auta vyhřívají systém jen s běžícím motorem, ne když je auto zaparkované. Počítá se s tím, že vstřikování močoviny nemusí být možné hned po startu.
Jak jsem napsal, BMW prodává Euro6 motory už nějakou dobu, co vím. Takže se nic nemění.
A slaná voda taky zamrzne ? Jakmile se z vody udělá roztok s nějakou solí (nejenom NaCl je sůl), dojde k snížení bodu tuhnutí. Tak nějak, fyziku na základní škole neučím.
ano mas pravdu... ale rolls tiez nie je o maximalnych cislach a ani lambo.... su auta ktore su uspesne a velmi kvalitne a nemusia pritom predavat na miliony
Moc lidi se mnou tento nazor nezdili, ale je muj, nikomu ho nevnucuju, jen si za nim stojim ;-)
Zvuk diesloveho R4, diesloveho R6, diesloveho.... se furt vaze na to slovo "dieslovy" a ikdyz prekvapi klidnym chodem (proti R4) tak zvuk nemuzu nazvat nijak hezky. Jen "byt lepsi nez" mi nestaci. Jen byt lepsi nez dieslovy R4 neni na potlesk (to by pak clovek musel tleskat i dieslovym R4 bo jsou lepsi nez R3), ano, je lepsi, ale zaroven je furt daaaalece za jakymkoliv benzinovym R6.
520d je silne nejprodavanejsi verze, jinak receno diky penezum z prodeju 520d si pak nekdo muze poridit i 530d-535d atd...
Navic v 525d jsem se svezl a nemel jsem pocit ze by tam 4 valce byli problem, ano, neni to jako R6, ale taky se tu nebavime o lowcostove nizsi stredni. 5er je dobre odhlucnena a vybrace? Snad jen na volnobeh a tam ma k dokonalosti (benzinove R6/V12) daleko i dieslovy R6. Zvuk taky slabsi 4 valcovej, ale zvuk diesloveho R6 se stejne muze libit jen uchylum.
Takze vysledek je klasickej, ty 4 valce vadi hlavne lidem co ty auta kupovat nejdou, zakaznikum zjevne ne. Odhlucneni je dobre a vykon maji dnesni 2L jako 30d pred 10 lety.
Takze 520d proc ne...
To jsou takove pseudovtipky, ale fakta jsou ta, ze v 3er se dieslovy R6 poridit da, dokonce i s 313k, v audi A4 zda se ta moznost nebude ani v nizsim vykonovem provedeni. BMW bude mit zrejme zaklad 3 valec, no a audi kontruje v duchu hesla naskok diky technice a bude rovnou jezdit na valce 2.
Pokud si nekdo muze delat z downsizingu u BMW legraci, tak rozhodne ne kluci od audi ;-)
s tym mrznutim mocoviny - tak toto mna vobec ani nenapadlo ;)
a dobre otazky, to by som aj ja rad vedel
inak, koli mrznutiu, zime a pod, som kupil aj slabsie a lacnejsie auto, ale atmo a benzin
nechcel som to riesit
Cozpak design je OK, ale ty motory do petkove rady. At daji do 518 ctyrvalec, to dava smysl a snad bude 530 zit dal. To je takovy etalon tridy. Jen prodeje ukazou, co zakaznici opravdu chteji.
Unijni legislative nerozumim. Nevim, proc je ta show jen kolem CO2.
Důvody, proč se v nabídce objevuje čtyřválcové motory, samozřejmě znám. Jenom jsem chtěj poukázat na "nedostatečnost" těchto motorů do auta této kategorie, ceny a nakonec i značky.
Čtyřválec ať klidně vyrábějí, ale pro řadu 3 a nižší.