Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Kharl.ANTIDIESEL
NO JAK JINAK KDYŽ GERMÁNI NEMAJÍ NA ELETRIKU
Kharl.ANTIDIESEL
| 12. 5. 2014 11:41
ZAVŘELI
ATOMOVKY,
ZAPRODALI SE DO SOLÁRU NA POLI
A
VĚTRNÍKŮ MÁLO =
DOCHÁZÍ JIM ELETRIKA
- COŽ JE OD 2. SVĚTOVÝ NE ZROVNA POZITIVNÍ FENOMÉN
A
ZJIŠTUJOU ŽE NEMAJÍ ČÍM DOBÍJET ELEKTROMOBILY 8-s
tzn.
DOJČEMOBILKY JEDNA RUKA [odkaz] [odkaz]
a
nabíječky
v Dojčlandsku jsou OFF >:-[]

PS: no ale má to samozřejmě svoje důsledky : nutějí tím svoje lidi kupovat si poctivý elektromobily [odkaz] v zahraničí a oslabovat tím domácí ekonomiku ;-)
No řekněte sami, vy byste si tudle přepálenou žiletku koupili?? [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Dodatek samozřejmě zní: DOJČE ELEKTROMOBILY SIMULANTEN BANDE !!!

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
NO JAK JINAK KDYŽ GERMÁNI NEMAJÍ NA ELETRIKU
webpaja
| 12. 5. 2014 12:16
Kdyby jsi alespoň psal korektně a dalo se z těch canců něco uznat... Takhle jsi jen takovej výkřikář bez hlavy a paty ;-)

...ten palec nahoru jsi si dal sám, viď? >:-[]
Avatar - PetrPanski
NO JAK JINAK KDYŽ GERMÁNI NEMAJÍ NA ELETRIKU
PetrPanski
| 12. 5. 2014 12:18
nedal nema zapotrebi ;-)
ale sudetacky nareci je sexivid >:D
NO JAK JINAK KDYŽ GERMÁNI NEMAJÍ NA ELETRIKU
webpaja
| 12. 5. 2014 12:20
Sudeťácký nářečí? Nechápu...potřebuješ hodně nicků, podle všeho :-)

Edit: Přehlídl jsem písmenko, teď mi došlo, že se nejedná o další alter ego Bereniky...omluva :-)
Co je platný vyšší výkon.......
gil54
| 12. 5. 2014 12:15
.........a nižší spotřeba, když je to jen čtyřválec, který zvlášť v naftě vždycky vibruje a drndí. Vyvažovacích hřídelů může mít kolik chce a klidně padesátikilových. Stejně to vibrace neodstraní.

Něco jiného je, když vibruje dvouválcový Fiat 500 a něco jiného je, když vibruje pětka, na kterou milion nestačí. ;-\
Co je platný vyšší výkon.......
webpaja
| 12. 5. 2014 12:17
Nevím, kdo tento novej motor už projel, ale ještě bych ho nesoudil. Pořád to bude jen čtyřválec, nicméně i německá D3 má svoje budget cars.
Co je platný vyšší výkon.......
zlysoused
| 12. 5. 2014 14:47
No je pravda, že tento článek trochu kontrastuje s nedávným článkem o novém 3.0 TDI od Audi a jeho podladěných verzích [odkaz]

Avatar - Hittman
Co je platný vyšší výkon.......
Hittman
| 12. 5. 2014 13:37
..a brzo se zbaví i naftového 6ti válce a bude po prémii ;-\
Co je platný vyšší výkon.......
webpaja
| 12. 5. 2014 13:57
Kde jsi k tomu přišel?
Avatar - Hittman
Co je platný vyšší výkon.......
Hittman
| 12. 5. 2014 14:03
U "nové" A4 je taktéž pro evropu nejistý...
Co je platný vyšší výkon.......
fOE
| 12. 5. 2014 14:05
Takze z toho ze audi konci ve sve stredni tride s 6valcem usuzujes, ze s nim skonci i BMW ve sve vyssi stredni? >:D
Avatar - S8
Co je platný vyšší výkon.......
S8
| 13. 5. 2014 00:52
Já myslím, že BMW s šestiválci neskončí, jen je jaksi bude prodávat v počtu jeden na dvě auta - viz. nedávná zpráva o tříválcích :-)
Co je platný vyšší výkon.......
fOE
| 13. 5. 2014 08:01
To jsou takove pseudovtipky, ale fakta jsou ta, ze v 3er se dieslovy R6 poridit da, dokonce i s 313k, v audi A4 zda se ta moznost nebude ani v nizsim vykonovem provedeni. BMW bude mit zrejme zaklad 3 valec, no a audi kontruje v duchu hesla naskok diky technice a bude rovnou jezdit na valce 2.
Pokud si nekdo muze delat z downsizingu u BMW legraci, tak rozhodne ne kluci od audi ;-)
Co je platný vyšší výkon.......
Gvick2
| 13. 5. 2014 09:39
:yes: >:D
Tři prý bude masovka, čtyři vrchol:
[odkaz]
Avatar - wikinko
Co je platný vyšší výkon.......
wikinko
| 12. 5. 2014 14:50
6 valce su v krajinach ako UK, Irsko a severských krajinach nepredajne kvôli cca 10 nasobne vyssej cestnej dani a registracnym poplatkom oproti 4valcom. Preto tieto 4valce, o buducnost 6valcov v BMW5 sa neboj, u nas alebo v Nemecku ta to nezruinuje ako nejakého Dana, ten si namiesto 6valcovej 5ky musi kupit.... Citigo, alebo Leaf. Nezartujem.
Co je platný vyšší výkon.......
gil54
| 12. 5. 2014 16:57
Důvody, proč se v nabídce objevuje čtyřválcové motory, samozřejmě znám. Jenom jsem chtěj poukázat na "nedostatečnost" těchto motorů do auta této kategorie, ceny a nakonec i značky.

Čtyřválec ať klidně vyrábějí, ale pro řadu 3 a nižší.
Co je platný vyšší výkon.......
webpaja
| 12. 5. 2014 17:46
Řekl bych, že 520d bude tvořit značnou část prodejů. Ať se nám to líbí nebo ne.
Co je platný vyšší výkon.......
fOE
| 13. 5. 2014 08:07
520d je silne nejprodavanejsi verze, jinak receno diky penezum z prodeju 520d si pak nekdo muze poridit i 530d-535d atd...
Navic v 525d jsem se svezl a nemel jsem pocit ze by tam 4 valce byli problem, ano, neni to jako R6, ale taky se tu nebavime o lowcostove nizsi stredni. 5er je dobre odhlucnena a vybrace? Snad jen na volnobeh a tam ma k dokonalosti (benzinove R6/V12) daleko i dieslovy R6. Zvuk taky slabsi 4 valcovej, ale zvuk diesloveho R6 se stejne muze libit jen uchylum.
Takze vysledek je klasickej, ty 4 valce vadi hlavne lidem co ty auta kupovat nejdou, zakaznikum zjevne ne. Odhlucneni je dobre a vykon maji dnesni 2L jako 30d pred 10 lety.
Takze 520d proc ne...
Co je platný vyšší výkon.......
webpaja
| 13. 5. 2014 08:36
Zvuk naftový R6 není rozhodně odpudivej.
Co je platný vyšší výkon.......
fOE
| 13. 5. 2014 13:30
Moc lidi se mnou tento nazor nezdili, ale je muj, nikomu ho nevnucuju, jen si za nim stojim ;-)
Zvuk diesloveho R4, diesloveho R6, diesloveho.... se furt vaze na to slovo "dieslovy" a ikdyz prekvapi klidnym chodem (proti R4) tak zvuk nemuzu nazvat nijak hezky. Jen "byt lepsi nez" mi nestaci. Jen byt lepsi nez dieslovy R4 neni na potlesk (to by pak clovek musel tleskat i dieslovym R4 bo jsou lepsi nez R3), ano, je lepsi, ale zaroven je furt daaaalece za jakymkoliv benzinovym R6.
Avatar - Ji/Ri
Co je platný vyšší výkon.......
Ji/Ri
| 12. 5. 2014 15:43
.... od jisté doby vím jednu věc. půl litrový naftový dvouvál z Francie bublá jako 8mi vál z USA.... a na to vem jed. :-)
Co je platný vyšší výkon.......
webpaja
| 12. 5. 2014 17:37
>:-[] :yes:
Avatar - H/K_svwet
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
H/K_svwet
| 12. 5. 2014 14:43
pritom ta Banglova je dodnes krasna a jedinecna , smer akym sa ubera nemecka premia mercedes a bmw ma vazne desi :'-(

uz sa tesim na jaguar XF.... este vydrzat mesiac dva a je tu bomba roka :yes:
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
fOE
| 12. 5. 2014 14:46
Co by jaguar dal za prodejni cisla BMW a MB, kterezto te tak desi :-)
Avatar - H/K_svwet
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
H/K_svwet
| 12. 5. 2014 14:50
pardon... mal som na mysli novy XE ;-)

ano mas pravdu... ale rolls tiez nie je o maximalnych cislach a ani lambo.... su auta ktore su uspesne a velmi kvalitne a nemusia pritom predavat na miliony

;-)
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
fOE
| 12. 5. 2014 15:08
Rolls anebo lambo by tu uz davno nebyli kdyby netezili ze zdileni koncernovych dilu. Rolls potrebuje BMW, Lambo potrebuje VW (audi), Jaguar potrebuje bud stejne silneho partnera nebo potrebuje prodavat.
To prvni nema, o to druhe se musi snazit a ta snaha ci chces nebo nechces nakonec vyusti v to, ze se zacne nemecke premii podobat vic a vic.
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
webpaja
| 12. 5. 2014 15:31
Tak už se podobá...nový XF jednoznačně s možností 4WD a naftou, XE samozřejmě taky, dokonce F-Type bude mít dtto. Zároveň 4R v benzínu i naftě.
Avatar - HEMI
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
HEMI
| 12. 5. 2014 15:38
F-type bude mať už aj 4WD?
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
_MT_
| 12. 5. 2014 15:41
Je to myslím v plánu.
Avatar - HEMI
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
HEMI
| 12. 5. 2014 15:47
Vďaka, už som zaregistroval:
[odkaz]
Avatar - HEMI
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
HEMI
| 12. 5. 2014 15:37
Topper, nedes sa, niet čoho, aj tak sa tie autá budú predávať a budú...
Nazývať v dnešnej dobe E60 krásnou, keď už v čase uvedenia na trh spôsobovala kontroverzné reakcie typu kórejské svetlá (detto pri E9x pred LCI) a hrozný interér, no a navyše je dnes E60 takmer na každom rohu vďaka dovozom zo SRN... Prinajmenšom diskutabilné. Nepopieram však, že v peknej farbe a Mpakete po FL mala E60 niečo do seba.
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Mig_35
| 12. 5. 2014 17:33
Proč je na každém rohu? No protože se jí hodně prodalo. Protože byla komerčně velmi úspěšná.
Avatar - HEMI
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
HEMI
| 12. 5. 2014 18:14
A to niekto rozporoval?
Avatar - bigsoul
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
bigsoul
| 12. 5. 2014 16:29
Od teba to sedí ty Hnojdéééé
Avatar - Jenik3
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Jenik3
| 12. 5. 2014 21:29
Cozpak design je OK, ale ty motory do petkove rady. At daji do 518 ctyrvalec, to dava smysl a snad bude 530 zit dal. To je takovy etalon tridy. Jen prodeje ukazou, co zakaznici opravdu chteji.
Unijni legislative nerozumim. Nevim, proc je ta show jen kolem CO2.
AdBlue
simson33
| 12. 5. 2014 15:12
Zase mi tady schází informace o AdBlue!!! Euro 5 nafta nutně močovinu nepotřebovala snad ani u BMW, ne? A Euro 6 zase bez močoviny zatím neplní s naftou nikdo, nebo se pletu??
Zajímalo by mě tedy, jak velkou nádrž na močovinu pětka bude mít, jestli vystačí doplňování během servisních prohlídek či nikoli, jak to bude s vyhříváním nádrže v zimě, protože močovina by neměla zrmznout - když odstavím auto na týden na horách v mrazu, zda se náhodou nevybije baterie, apod...
AdBlue
fOE
| 12. 5. 2014 15:36
Vyborne dotazy na ktere ja osobne neznam odpoved, ale jsem si zaroven 100% jist ze dalece presahuji odbornost/um/snahu tohoto servru/autora. >:-[]
AdBlue
_MT_
| 12. 5. 2014 15:39
Mazdě stačí DPF. A BMW prodává Euro6 motory už nějakou dobu, pokud vím.
Avatar - WinDiesel
AdBlue
WinDiesel
| 12. 5. 2014 20:21
Mazdě stačí DPF pro Euro 6b (6a ani není, rovnou 6b), pro Euro 6c půjde do SCR také podobně jako při vstupu na trh v USA ........
AdBlue
pinpo
| 12. 5. 2014 15:45
s tym mrznutim mocoviny - tak toto mna vobec ani nenapadlo ;)
a dobre otazky, to by som aj ja rad vedel
inak, koli mrznutiu, zime a pod, som kupil aj slabsie a lacnejsie auto, ale atmo a benzin
nechcel som to riesit
AdBlue
nebezpecnavosa
| 12. 5. 2014 15:52
A slaná voda taky zamrzne ? Jakmile se z vody udělá roztok s nějakou solí (nejenom NaCl je sůl), dojde k snížení bodu tuhnutí. Tak nějak, fyziku na základní škole neučím.
AdBlue
_MT_
| 12. 5. 2014 16:14
Jsi myslel, že je nemrznoucí? ;-) AdBlue by mělo mrznout při -11. Systém by měl být navržen tak, aby ho zmrznutí kapaliny nepoškodilo a na samotnou kapalinu to také nemá vliv. Co vím, auta vyhřívají systém jen s běžícím motorem, ne když je auto zaparkované. Počítá se s tím, že vstřikování močoviny nemusí být možné hned po startu.

Jak jsem napsal, BMW prodává Euro6 motory už nějakou dobu, co vím. Takže se nic nemění.
Avatar - WinDiesel
AdBlue
WinDiesel
| 12. 5. 2014 20:19
Platí rovnice - čím těžší a výkonnější vozidlo, tím více potřebuje pro Euro 6 SCR .......