Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

BMW 518d a 520d: Nový turbodiesel znamená více výkonu

43 komentářů

Kharl.ANTIDIESEL
ZAVŘELI
ATOMOVKY,
ZAPRODALI SE DO SOLÁRU NA POLI
A
VĚTRNÍKŮ MÁLO =
DOCHÁZÍ JIM ELETRIKA
- COŽ JE OD 2. SVĚTOVÝ NE ZROVNA POZITIVNÍ FENOMÉN
A
ZJIŠTUJOU ŽE NEMAJÍ ČÍM DOBÍJET ELEKTROMOBILY 8-s
tzn.
DOJČEMOBILKY JEDNA RUKA [odkaz] [odkaz]
a
nabíječky
v Dojčlandsku jsou OFF >😒]

PS: no ale má to samozřejmě svoje důsledky : nutějí tím svoje lidi kupovat si poctivý elektromobily [odkaz] v zahraničí a oslabovat tím domácí ekonomiku 😉
No řekněte sami, vy byste si tudle přepálenou žiletku koupili?? [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁

Dodatek samozřejmě zní: DOJČE ELEKTROMOBILY SIMULANTEN BANDE !!!

>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
webpaja
Kdyby jsi alespoň psal korektně a dalo se z těch canců něco uznat... Takhle jsi jen takovej výkřikář bez hlavy a paty 😉

...ten palec nahoru jsi si dal sám, viď? >😒]
Avatar - PetrPanski
PetrPanski
nedal nema zapotrebi 😉
ale sudetacky nareci je sexivid >😁
webpaja
Sudeťácký nářečí? Nechápu...potřebuješ hodně nicků, podle všeho 😄

Edit: Přehlídl jsem písmenko, teď mi došlo, že se nejedná o další alter ego Bereniky...omluva 😄
gil54
.........a nižší spotřeba, když je to jen čtyřválec, který zvlášť v naftě vždycky vibruje a drndí. Vyvažovacích hřídelů může mít kolik chce a klidně padesátikilových. Stejně to vibrace neodstraní.

Něco jiného je, když vibruje dvouválcový Fiat 500 a něco jiného je, když vibruje pětka, na kterou milion nestačí. ;-\
webpaja
Nevím, kdo tento novej motor už projel, ale ještě bych ho nesoudil. Pořád to bude jen čtyřválec, nicméně i německá D3 má svoje budget cars.
zlysoused
No je pravda, že tento článek trochu kontrastuje s nedávným článkem o novém 3.0 TDI od Audi a jeho podladěných verzích [odkaz]
Avatar - Hittman
Hittman
..a brzo se zbaví i naftového 6ti válce a bude po prémii ;-\
webpaja
Kde jsi k tomu přišel?
Avatar - Hittman
Hittman
U "nové" A4 je taktéž pro evropu nejistý...
Avatar - fOE
fOE
Takze z toho ze audi konci ve sve stredni tride s 6valcem usuzujes, ze s nim skonci i BMW ve sve vyssi stredni? >😁
Avatar - S8
S8
Já myslím, že BMW s šestiválci neskončí, jen je jaksi bude prodávat v počtu jeden na dvě auta - viz. nedávná zpráva o tříválcích 😄
Avatar - fOE
fOE
To jsou takove pseudovtipky, ale fakta jsou ta, ze v 3er se dieslovy R6 poridit da, dokonce i s 313k, v audi A4 zda se ta moznost nebude ani v nizsim vykonovem provedeni. BMW bude mit zrejme zaklad 3 valec, no a audi kontruje v duchu hesla naskok diky technice a bude rovnou jezdit na valce 2.
Pokud si nekdo muze delat z downsizingu u BMW legraci, tak rozhodne ne kluci od audi 😉
Gvick2
:yes: >😁
Tři prý bude masovka, čtyři vrchol😒br /> [odkaz]
Avatar - wikinko
wikinko
6 valce su v krajinach ako UK, Irsko a severských krajinach nepredajne kvôli cca 10 nasobne vyssej cestnej dani a registracnym poplatkom oproti 4valcom. Preto tieto 4valce, o buducnost 6valcov v BMW5 sa neboj, u nas alebo v Nemecku ta to nezruinuje ako nejakého Dana, ten si namiesto 6valcovej 5ky musi kupit.... Citigo, alebo Leaf. Nezartujem.
gil54
Důvody, proč se v nabídce objevuje čtyřválcové motory, samozřejmě znám. Jenom jsem chtěj poukázat na "nedostatečnost" těchto motorů do auta této kategorie, ceny a nakonec i značky.

Čtyřválec ať klidně vyrábějí, ale pro řadu 3 a nižší.
webpaja
Řekl bych, že 520d bude tvořit značnou část prodejů. Ať se nám to líbí nebo ne.
Avatar - fOE
fOE
520d je silne nejprodavanejsi verze, jinak receno diky penezum z prodeju 520d si pak nekdo muze poridit i 530d-535d atd...
Navic v 525d jsem se svezl a nemel jsem pocit ze by tam 4 valce byli problem, ano, neni to jako R6, ale taky se tu nebavime o lowcostove nizsi stredni. 5er je dobre odhlucnena a vybrace? Snad jen na volnobeh a tam ma k dokonalosti (benzinove R6/V12) daleko i dieslovy R6. Zvuk taky slabsi 4 valcovej, ale zvuk diesloveho R6 se stejne muze libit jen uchylum.
Takze vysledek je klasickej, ty 4 valce vadi hlavne lidem co ty auta kupovat nejdou, zakaznikum zjevne ne. Odhlucneni je dobre a vykon maji dnesni 2L jako 30d pred 10 lety.
Takze 520d proc ne...
webpaja
Zvuk naftový R6 není rozhodně odpudivej.
Avatar - fOE
fOE
Moc lidi se mnou tento nazor nezdili, ale je muj, nikomu ho nevnucuju, jen si za nim stojim 😉
Zvuk diesloveho R4, diesloveho R6, diesloveho.... se furt vaze na to slovo "dieslovy" a ikdyz prekvapi klidnym chodem (proti R4) tak zvuk nemuzu nazvat nijak hezky. Jen "byt lepsi nez" mi nestaci. Jen byt lepsi nez dieslovy R4 neni na potlesk (to by pak clovek musel tleskat i dieslovym R4 bo jsou lepsi nez R3), ano, je lepsi, ale zaroven je furt daaaalece za jakymkoliv benzinovym R6.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
.... od jisté doby vím jednu věc. půl litrový naftový dvouvál z Francie bublá jako 8mi vál z USA.... a na to vem jed. 😄
webpaja
>😒] :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pritom ta Banglova je dodnes krasna a jedinecna , smer akym sa ubera nemecka premia mercedes a bmw ma vazne desi 😢

uz sa tesim na jaguar XF.... este vydrzat mesiac dva a je tu bomba roka :yes:
Avatar - fOE
fOE
Co by jaguar dal za prodejni cisla BMW a MB, kterezto te tak desi 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pardon... mal som na mysli novy XE 😉

ano mas pravdu... ale rolls tiez nie je o maximalnych cislach a ani lambo.... su auta ktore su uspesne a velmi kvalitne a nemusia pritom predavat na miliony

😉
Avatar - fOE
fOE
Rolls anebo lambo by tu uz davno nebyli kdyby netezili ze zdileni koncernovych dilu. Rolls potrebuje BMW, Lambo potrebuje VW (audi), Jaguar potrebuje bud stejne silneho partnera nebo potrebuje prodavat.
To prvni nema, o to druhe se musi snazit a ta snaha ci chces nebo nechces nakonec vyusti v to, ze se zacne nemecke premii podobat vic a vic.
webpaja
Tak už se podobá...nový XF jednoznačně s možností 4WD a naftou, XE samozřejmě taky, dokonce F-Type bude mít dtto. Zároveň 4R v benzínu i naftě.
Avatar - HEMI
HEMI
F-type bude mať už aj 4WD?
_MT_
Je to myslím v plánu.
Avatar - HEMI
HEMI
Vďaka, už som zaregistroval😒br /> [odkaz]
Avatar - HEMI
HEMI
Topper, nedes sa, niet čoho, aj tak sa tie autá budú predávať a budú...
Nazývať v dnešnej dobe E60 krásnou, keď už v čase uvedenia na trh spôsobovala kontroverzné reakcie typu kórejské svetlá (detto pri E9x pred LCI) a hrozný interér, no a navyše je dnes E60 takmer na každom rohu vďaka dovozom zo SRN... Prinajmenšom diskutabilné. Nepopieram však, že v peknej farbe a Mpakete po FL mala E60 niečo do seba.
Mig_35
Proč je na každém rohu? No protože se jí hodně prodalo. Protože byla komerčně velmi úspěšná.
Avatar - HEMI
HEMI
A to niekto rozporoval?
Avatar - bigsoul
bigsoul
Od teba to sedí ty Hnojdéééé
Avatar - Jenik3
Jenik3
Cozpak design je OK, ale ty motory do petkove rady. At daji do 518 ctyrvalec, to dava smysl a snad bude 530 zit dal. To je takovy etalon tridy. Jen prodeje ukazou, co zakaznici opravdu chteji.
Unijni legislative nerozumim. Nevim, proc je ta show jen kolem CO2.
simson33
Zase mi tady schází informace o AdBlue!!! Euro 5 nafta nutně močovinu nepotřebovala snad ani u BMW, ne? A Euro 6 zase bez močoviny zatím neplní s naftou nikdo, nebo se pletu??
Zajímalo by mě tedy, jak velkou nádrž na močovinu pětka bude mít, jestli vystačí doplňování během servisních prohlídek či nikoli, jak to bude s vyhříváním nádrže v zimě, protože močovina by neměla zrmznout - když odstavím auto na týden na horách v mrazu, zda se náhodou nevybije baterie, apod...
Avatar - fOE
fOE
Vyborne dotazy na ktere ja osobne neznam odpoved, ale jsem si zaroven 100% jist ze dalece presahuji odbornost/um/snahu tohoto servru/autora. >😒]
_MT_
Mazdě stačí DPF. A BMW prodává Euro6 motory už nějakou dobu, pokud vím.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Mazdě stačí DPF pro Euro 6b (6a ani není, rovnou 6b), pro Euro 6c půjde do SCR také podobně jako při vstupu na trh v USA ........
pinpo
s tym mrznutim mocoviny - tak toto mna vobec ani nenapadlo 😉
a dobre otazky, to by som aj ja rad vedel
inak, koli mrznutiu, zime a pod, som kupil aj slabsie a lacnejsie auto, ale atmo a benzin
nechcel som to riesit
nebezpecnavosa
A slaná voda taky zamrzne ? Jakmile se z vody udělá roztok s nějakou solí (nejenom NaCl je sůl), dojde k snížení bodu tuhnutí. Tak nějak, fyziku na základní škole neučím.
_MT_
Jsi myslel, že je nemrznoucí? 😉 AdBlue by mělo mrznout při -11. Systém by měl být navržen tak, aby ho zmrznutí kapaliny nepoškodilo a na samotnou kapalinu to také nemá vliv. Co vím, auta vyhřívají systém jen s běžícím motorem, ne když je auto zaparkované. Počítá se s tím, že vstřikování močoviny nemusí být možné hned po startu.

Jak jsem napsal, BMW prodává Euro6 motory už nějakou dobu, co vím. Takže se nic nemění.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Platí rovnice - čím těžší a výkonnější vozidlo, tím více potřebuje pro Euro 6 SCR .......