Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW 518d a 520d: Nový turbodiesel znamená více výkonu

Obě verze nového vznětového dvoulitru jsou o pět kilowattů výkonnější než předchůdci, zároveň jsou úspornější.
Zpět na článek
12. 5. 2014 15:12
12. 5. 2014 15:36
12. 5. 2014 15:39
12. 5. 2014 20:21
12. 5. 2014 15:45
12. 5. 2014 16:14
12. 5. 2014 20:19
12. 5. 2014 11:41
NO JAK JINAK KDYŽ GERMÁNI NEMAJÍ NA ELETRIKU
ZAVŘELI
ATOMOVKY,
ZAPRODALI SE DO SOLÁRU NA POLI
A
VĚTRNÍKŮ MÁLO =
DOCHÁZÍ JIM ELETRIKA
- COŽ JE OD 2. SVĚTOVÝ NE ZROVNA POZITIVNÍ FENOMÉN
A
ZJIŠTUJOU ŽE NEMAJÍ ČÍM DOBÍJET ELEKTROMOBILY 8-s
tzn.
DOJČEMOBILKY JEDNA RUKA [odkaz] [odkaz]
a
nabíječky
v Dojčlandsku jsou OFF >:-[]

PS: no ale má to samozřejmě svoje důsledky : nutějí tím svoje lidi kupovat si poctivý elektromobily [odkaz] v zahraničí a oslabovat tím domácí ekonomiku ;-)
No řekněte sami, vy byste si tudle přepálenou žiletku koupili?? [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D

Dodatek samozřejmě zní: DOJČE ELEKTROMOBILY SIMULANTEN BANDE !!!

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
12. 5. 2014 12:16
Re: NO JAK JINAK KDYŽ GERMÁNI NEMAJÍ NA ELETRIKU
Kdyby jsi alespoň psal korektně a dalo se z těch canců něco uznat... Takhle jsi jen takovej výkřikář bez hlavy a paty ;-)

...ten palec nahoru jsi si dal sám, viď? >:-[]
Avatar - PetrPanski
12. 5. 2014 12:18
Re: NO JAK JINAK KDYŽ GERMÁNI NEMAJÍ NA ELETRIKU
nedal nema zapotrebi ;-)
ale sudetacky nareci je sexivid >:D
12. 5. 2014 12:20
Re: NO JAK JINAK KDYŽ GERMÁNI NEMAJÍ NA ELETRIKU
Sudeťácký nářečí? Nechápu...potřebuješ hodně nicků, podle všeho :-)

Edit: Přehlídl jsem písmenko, teď mi došlo, že se nejedná o další alter ego Bereniky...omluva :-)
12. 5. 2014 12:15
Co je platný vyšší výkon.......
.........a nižší spotřeba, když je to jen čtyřválec, který zvlášť v naftě vždycky vibruje a drndí. Vyvažovacích hřídelů může mít kolik chce a klidně padesátikilových. Stejně to vibrace neodstraní.

Něco jiného je, když vibruje dvouválcový Fiat 500 a něco jiného je, když vibruje pětka, na kterou milion nestačí. ;-\
Rozbalit vlákno
17
12. 5. 2014 12:17
Re: Co je platný vyšší výkon.......
Nevím, kdo tento novej motor už projel, ale ještě bych ho nesoudil. Pořád to bude jen čtyřválec, nicméně i německá D3 má svoje budget cars.
12. 5. 2014 14:47
Re: Co je platný vyšší výkon.......
No je pravda, že tento článek trochu kontrastuje s nedávným článkem o novém 3.0 TDI od Audi a jeho podladěných verzích [odkaz]
Avatar - Hittman
12. 5. 2014 13:37
Re: Co je platný vyšší výkon.......
..a brzo se zbaví i naftového 6ti válce a bude po prémii ;-\
12. 5. 2014 13:57
Re: Co je platný vyšší výkon.......
Kde jsi k tomu přišel?
Avatar - Hittman
12. 5. 2014 14:03
Re: Co je platný vyšší výkon.......
U "nové" A4 je taktéž pro evropu nejistý...
Avatar - fOE
12. 5. 2014 14:05
Re: Co je platný vyšší výkon.......
Takze z toho ze audi konci ve sve stredni tride s 6valcem usuzujes, ze s nim skonci i BMW ve sve vyssi stredni? >:D
Avatar - S8
13. 5. 2014 00:52
Re: Co je platný vyšší výkon.......
Já myslím, že BMW s šestiválci neskončí, jen je jaksi bude prodávat v počtu jeden na dvě auta - viz. nedávná zpráva o tříválcích :-)
Avatar - fOE
13. 5. 2014 08:01
Re: Co je platný vyšší výkon.......
To jsou takove pseudovtipky, ale fakta jsou ta, ze v 3er se dieslovy R6 poridit da, dokonce i s 313k, v audi A4 zda se ta moznost nebude ani v nizsim vykonovem provedeni. BMW bude mit zrejme zaklad 3 valec, no a audi kontruje v duchu hesla naskok diky technice a bude rovnou jezdit na valce 2.
Pokud si nekdo muze delat z downsizingu u BMW legraci, tak rozhodne ne kluci od audi ;-)
13. 5. 2014 09:39
Re: Co je platný vyšší výkon.......
:yes: >:D
Tři prý bude masovka, čtyři vrchol:
[odkaz]
Avatar - wikinko
12. 5. 2014 14:50
Re: Co je platný vyšší výkon.......
6 valce su v krajinach ako UK, Irsko a severských krajinach nepredajne kvôli cca 10 nasobne vyssej cestnej dani a registracnym poplatkom oproti 4valcom. Preto tieto 4valce, o buducnost 6valcov v BMW5 sa neboj, u nas alebo v Nemecku ta to nezruinuje ako nejakého Dana, ten si namiesto 6valcovej 5ky musi kupit.... Citigo, alebo Leaf. Nezartujem.
12. 5. 2014 16:57
Re: Co je platný vyšší výkon.......
Důvody, proč se v nabídce objevuje čtyřválcové motory, samozřejmě znám. Jenom jsem chtěj poukázat na "nedostatečnost" těchto motorů do auta této kategorie, ceny a nakonec i značky.

Čtyřválec ať klidně vyrábějí, ale pro řadu 3 a nižší.
12. 5. 2014 17:46
Re: Co je platný vyšší výkon.......
Řekl bych, že 520d bude tvořit značnou část prodejů. Ať se nám to líbí nebo ne.
Avatar - fOE
13. 5. 2014 08:07
Re: Co je platný vyšší výkon.......
520d je silne nejprodavanejsi verze, jinak receno diky penezum z prodeju 520d si pak nekdo muze poridit i 530d-535d atd...
Navic v 525d jsem se svezl a nemel jsem pocit ze by tam 4 valce byli problem, ano, neni to jako R6, ale taky se tu nebavime o lowcostove nizsi stredni. 5er je dobre odhlucnena a vybrace? Snad jen na volnobeh a tam ma k dokonalosti (benzinove R6/V12) daleko i dieslovy R6. Zvuk taky slabsi 4 valcovej, ale zvuk diesloveho R6 se stejne muze libit jen uchylum.
Takze vysledek je klasickej, ty 4 valce vadi hlavne lidem co ty auta kupovat nejdou, zakaznikum zjevne ne. Odhlucneni je dobre a vykon maji dnesni 2L jako 30d pred 10 lety.
Takze 520d proc ne...
13. 5. 2014 08:36
Re: Co je platný vyšší výkon.......
Zvuk naftový R6 není rozhodně odpudivej.
Avatar - fOE
13. 5. 2014 13:30
Re: Co je platný vyšší výkon.......
Moc lidi se mnou tento nazor nezdili, ale je muj, nikomu ho nevnucuju, jen si za nim stojim ;-)
Zvuk diesloveho R4, diesloveho R6, diesloveho.... se furt vaze na to slovo "dieslovy" a ikdyz prekvapi klidnym chodem (proti R4) tak zvuk nemuzu nazvat nijak hezky. Jen "byt lepsi nez" mi nestaci. Jen byt lepsi nez dieslovy R4 neni na potlesk (to by pak clovek musel tleskat i dieslovym R4 bo jsou lepsi nez R3), ano, je lepsi, ale zaroven je furt daaaalece za jakymkoliv benzinovym R6.
Avatar - Ji/Ri
12. 5. 2014 15:43
Re: Co je platný vyšší výkon.......
.... od jisté doby vím jednu věc. půl litrový naftový dvouvál z Francie bublá jako 8mi vál z USA.... a na to vem jed. :-)
12. 5. 2014 17:37
Re: Co je platný vyšší výkon.......
>:-[] :yes:
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2014 14:43
ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
pritom ta Banglova je dodnes krasna a jedinecna , smer akym sa ubera nemecka premia mercedes a bmw ma vazne desi :'-(

uz sa tesim na jaguar XF.... este vydrzat mesiac dva a je tu bomba roka :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - fOE
12. 5. 2014 14:46
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Co by jaguar dal za prodejni cisla BMW a MB, kterezto te tak desi :-)
Avatar - 3_diamanty
12. 5. 2014 14:50
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
pardon... mal som na mysli novy XE ;-)

ano mas pravdu... ale rolls tiez nie je o maximalnych cislach a ani lambo.... su auta ktore su uspesne a velmi kvalitne a nemusia pritom predavat na miliony

;-)
Avatar - fOE
12. 5. 2014 15:08
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Rolls anebo lambo by tu uz davno nebyli kdyby netezili ze zdileni koncernovych dilu. Rolls potrebuje BMW, Lambo potrebuje VW (audi), Jaguar potrebuje bud stejne silneho partnera nebo potrebuje prodavat.
To prvni nema, o to druhe se musi snazit a ta snaha ci chces nebo nechces nakonec vyusti v to, ze se zacne nemecke premii podobat vic a vic.
12. 5. 2014 15:31
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Tak už se podobá...nový XF jednoznačně s možností 4WD a naftou, XE samozřejmě taky, dokonce F-Type bude mít dtto. Zároveň 4R v benzínu i naftě.
Avatar - HEMI
12. 5. 2014 15:38
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
F-type bude mať už aj 4WD?
12. 5. 2014 15:41
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Je to myslím v plánu.
Avatar - HEMI
12. 5. 2014 15:47
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Vďaka, už som zaregistroval:
[odkaz]
Avatar - HEMI
12. 5. 2014 15:37
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Topper, nedes sa, niet čoho, aj tak sa tie autá budú predávať a budú...
Nazývať v dnešnej dobe E60 krásnou, keď už v čase uvedenia na trh spôsobovala kontroverzné reakcie typu kórejské svetlá (detto pri E9x pred LCI) a hrozný interér, no a navyše je dnes E60 takmer na každom rohu vďaka dovozom zo SRN... Prinajmenšom diskutabilné. Nepopieram však, že v peknej farbe a Mpakete po FL mala E60 niečo do seba.
12. 5. 2014 17:33
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Proč je na každém rohu? No protože se jí hodně prodalo. Protože byla komerčně velmi úspěšná.
Avatar - HEMI
12. 5. 2014 18:14
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
A to niekto rozporoval?
Avatar - bigsoul
12. 5. 2014 16:29
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Od teba to sedí ty Hnojdéééé
Avatar - Jenik3
12. 5. 2014 21:29
Re: ta nova 5ka hodne zovsednela a ztuctovela
Cozpak design je OK, ale ty motory do petkove rady. At daji do 518 ctyrvalec, to dava smysl a snad bude 530 zit dal. To je takovy etalon tridy. Jen prodeje ukazou, co zakaznici opravdu chteji.
Unijni legislative nerozumim. Nevim, proc je ta show jen kolem CO2.
12. 5. 2014 15:12
AdBlue
Zase mi tady schází informace o AdBlue!!! Euro 5 nafta nutně močovinu nepotřebovala snad ani u BMW, ne? A Euro 6 zase bez močoviny zatím neplní s naftou nikdo, nebo se pletu??
Zajímalo by mě tedy, jak velkou nádrž na močovinu pětka bude mít, jestli vystačí doplňování během servisních prohlídek či nikoli, jak to bude s vyhříváním nádrže v zimě, protože močovina by neměla zrmznout - když odstavím auto na týden na horách v mrazu, zda se náhodou nevybije baterie, apod...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - fOE
12. 5. 2014 15:36
Re: AdBlue
Vyborne dotazy na ktere ja osobne neznam odpoved, ale jsem si zaroven 100% jist ze dalece presahuji odbornost/um/snahu tohoto servru/autora. >:-[]
12. 5. 2014 15:39
Re: AdBlue
Mazdě stačí DPF. A BMW prodává Euro6 motory už nějakou dobu, pokud vím.
Avatar - WinDiesel
12. 5. 2014 20:21
Re: AdBlue
Mazdě stačí DPF pro Euro 6b (6a ani není, rovnou 6b), pro Euro 6c půjde do SCR také podobně jako při vstupu na trh v USA ........
12. 5. 2014 15:45
Re: AdBlue
s tym mrznutim mocoviny - tak toto mna vobec ani nenapadlo ;)
a dobre otazky, to by som aj ja rad vedel
inak, koli mrznutiu, zime a pod, som kupil aj slabsie a lacnejsie auto, ale atmo a benzin
nechcel som to riesit
12. 5. 2014 15:52
Re: AdBlue
A slaná voda taky zamrzne ? Jakmile se z vody udělá roztok s nějakou solí (nejenom NaCl je sůl), dojde k snížení bodu tuhnutí. Tak nějak, fyziku na základní škole neučím.
12. 5. 2014 16:14
Re: AdBlue
Jsi myslel, že je nemrznoucí? ;-) AdBlue by mělo mrznout při -11. Systém by měl být navržen tak, aby ho zmrznutí kapaliny nepoškodilo a na samotnou kapalinu to také nemá vliv. Co vím, auta vyhřívají systém jen s běžícím motorem, ne když je auto zaparkované. Počítá se s tím, že vstřikování močoviny nemusí být možné hned po startu.

Jak jsem napsal, BMW prodává Euro6 motory už nějakou dobu, co vím. Takže se nic nemění.
Avatar - WinDiesel
12. 5. 2014 20:19
Re: AdBlue
Platí rovnice - čím těžší a výkonnější vozidlo, tím více potřebuje pro Euro 6 SCR .......