Novinky
Předloni Lexus, po něm Mazda... Letos to vidím na Fiestu. Ve sportovních vozech bych váhal mezi GT-R a 911. Všechny testy, které na toto téma proběhly, byly velmi nerozhodné a určující byla nakonec podoba testu jako takového - rozhodlo složení testovacích jízd, počasí, subjektivní hlediska...
A design? Gti se elegantně vyhnul konstatování, že jeho vw v této kategorii (pochopitelně objektivně měřitelné >😁 ) neboduje. Osobně oceňuji pětistovku za nejlepší retrolook posledních deseti let a C5 za to, že se mu podařilo přenést "future"design z výstavišť do ulic. Ale kdybych musel - volil bych retro.
A design? Gti se elegantně vyhnul konstatování, že jeho vw v této kategorii (pochopitelně objektivně měřitelné >😁 ) neboduje. Osobně oceňuji pětistovku za nejlepší retrolook posledních deseti let a C5 za to, že se mu podařilo přenést "future"design z výstavišť do ulic. Ale kdybych musel - volil bych retro.
Nevyhýbám se. Dokonce tipuju, že letos to vyhraje VOLKSWAGEN GOLF, Gé GOLF, Gé jako... GURU 😉 Ale ať to dopadne jak to dopadne, je jasně i nominací potvrzené, že Golf je jedničkou třídy. Škoda, že POLO nevyjelo dříve. Ideální nominace by byla - POLO, ROCCO, GOLF >😁 😉
Čti pořádně - píši o ceně za design.
Myslíš jako speciální cenu za design? Jednoznačně nové Mercedesy - C, E, a GLK. TO je aktuální světová jednička v mistrovství designu. Citroen C5... no dovol >😁 Nejlepší retro je MINI. Někdy se podívej na světla pětistovky. Tam je hlavní estetickej problém. Ale musíš znát ta světla z původního auta...
Chlape, přečti si článek pořádně, pak piš. Pokud jsi to přehlédl, jedná se mi o větu "Cenu za design pak získá jeden z trojice Citroën C5, Fiat 500 a Jaguar XF". Design Mercedesu je velice diskutabilní. Současný trend ostrých a nekonfliktních linií mi není blízký a osobně ho vnímám jako příliš studený. VW ve svém CC ukázal, že auto může vypadat noblesně a zároveň přívětivě. Design Mercedesu mi připadá...jak jen to vyjádřit...vulgární. Ale pokud tě oslovuje, je to jen dobře. Zřejmě patříš do cílové skupiny, pro kterou je tento styl určen.
A co se týká zadních světel pětistovky - mě se líbí. Fakt. A vím, jak vypadají ta předešlá. Možná se zkus trochu rozepsat, co ti na nich vadí.
A co se týká zadních světel pětistovky - mě se líbí. Fakt. A vím, jak vypadají ta předešlá. Možná se zkus trochu rozepsat, co ti na nich vadí.
O celé pětistovce jcme tu již vše napsali. Co se týká těch tří nahoře nemůže nevyhrát Jaguar. To je tedy konkurence...
Chápu, že se ti Jag líbí, i mému oku jeho silueta ladí, ale zkus si sám odpovědět, jestli to spíš není proto, že je to po dlouhé době první šelma, která má skutečně šmrnc. I já se přistihnu při tom, že vlastně nesrovnávám XFko s ostatní produkcí, ale s jeho předchůdci.
Já tipuju pětistovku. I s ohledem na to, že hlasují novináři a ještě jsem nečetl test, kde by design nebyl chválen jako hlavní zbraň tohoto minivozítka.
Já tipuju pětistovku. I s ohledem na to, že hlasují novináři a ještě jsem nečetl test, kde by design nebyl chválen jako hlavní zbraň tohoto minivozítka.
Tak s tou Tvou designovou jedničkou zásadně nesouhlasím...
Podle mě je nejlepší retro právě Fiat 500, za ním následuje nesmrtelný Mustang a Mini...
Podle mě je nejlepší retro právě Fiat 500, za ním následuje nesmrtelný Mustang a Mini...
Jak je tou nominací potvrzeno, že Golf je nejlepší ve třídě?!? Nominovat lze pouze auta, která byla představena v roce 2008. Čili pokud by se od letoška nebo od roku 2007 (2006...) vyrábělo v dané třídě lepší auto, nešlo by ho nominovat...
Kdy naposledy vyhral Volkswagen nejakou anketu? Uz je to dlouho.... Myslim, ze je to prave Golf, ktery byl naposledy na vysluni. Volkswagen veri, ze Golf je to nejlepsi, co se z daneho tvaru karoserie da vytvorit. Pravdou je, ze se znacce dari pomerne dobre drzet Golfa na hranici spicky tridy za minimum nakladu na vyvoj. Posledni "generace" je v urcite motorizaci vybornym automobilem. I pres nekolik zaskobrtnuti v oblasti ergonomie prostoru ridice, povrzavajici interier (snad jen v predserii) ma Golf moznost tuto anketu vyhrat.
Pevne doufam ve vitezstvi Golfu. V teto dobe slabe svetove ekonomiky jde o nejlepsi pocin jak za minimum nakladu vytvorit maximalni vuz. V oblasti recyklace pouzitych dilu je Volkswagen svetovym leaderem a zaslouzi si muj obdiv. Prave minimum nakladu je svetovym motem dneska.
GO, GOLF!
Pevne doufam ve vitezstvi Golfu. V teto dobe slabe svetove ekonomiky jde o nejlepsi pocin jak za minimum nakladu vytvorit maximalni vuz. V oblasti recyklace pouzitych dilu je Volkswagen svetovym leaderem a zaslouzi si muj obdiv. Prave minimum nakladu je svetovym motem dneska.
GO, GOLF!
Samozrejme v svetovej ankete musi byt zastupena aj europa, aby sa nepovedalo ze tam nebude koliska automobiloveho priemyslu. Nuz, ale ako to spravit tak, aby sa europsky zastupca neplietol do poradia? Riesenie je jednoduche😒br />
vyberieme dake nudne, tuctove auto, akych beha v niekolkych verziach po svete na mraky. Navyse od vyrobcu, ktoreho male kniezatstvo ohranicuje atlantik, stredozemne more a ural. Vo svete o nom velmi nevedia, takze budeme mat aspon istotu, ze je to len kandidat "pro forma". Takze sa ukludni: toto je suboj japan versus amerika. Napokon, nebude to prvy krat, ze europa je len do poctu. A nam opat a zase nezostane nic ine, len sa zmierit s tym, ze dejiny sa pisu niekde inde. Myslim dejiny vitazov, chapes? 😉
vyberieme dake nudne, tuctove auto, akych beha v niekolkych verziach po svete na mraky. Navyse od vyrobcu, ktoreho male kniezatstvo ohranicuje atlantik, stredozemne more a ural. Vo svete o nom velmi nevedia, takze budeme mat aspon istotu, ze je to len kandidat "pro forma". Takze sa ukludni: toto je suboj japan versus amerika. Napokon, nebude to prvy krat, ze europa je len do poctu. A nam opat a zase nezostane nic ine, len sa zmierit s tym, ze dejiny sa pisu niekde inde. Myslim dejiny vitazov, chapes? 😉
Tedy, že je GOLF přinejhorším třetím autem světa... to bych si tu možná netip dnes před obědem ani já... No, zejtra prej tetujou logo VW všude zdarma. Vydrhni krk a ať je pod ohryzkem v dokonalé kráse.
BRAVWO :yes:
BRAVWO :yes:
Golf je bezesporu nejkomplexnějším automobilem dané třídy a prakticky nemá konkurenta.
Ovšem jestli vyhraje tuto anketu? Pochybuju. Tady se hraje především na jinou strunu.
Vidím to na Fiestu, která už sahala po jednom titulu a vítězství ji proklouzlo mezi prsty.
Ovšem jestli vyhraje tuto anketu? Pochybuju. Tady se hraje především na jinou strunu.
Vidím to na Fiestu, která už sahala po jednom titulu a vítězství ji proklouzlo mezi prsty.
No iste, ono "treti" znie lepsie, nez "posledny". A pritom obe je pravda. Este stastie, ze v ankete su len traja. Alebo si myslis, ze by skoncil treti aj medzi... tridsiatimi? 😉
Tihle tři byli vybráni ze všech. Tam hledej posledního, zde jsou jen tři nejlepší. Všichní tři také vyhrávají.
ano, mas pravdu: boli *vybrani*! Neboli to vitazi kontinentalnej ankety, aspon teda v pripade Golfu urcite nie (ten skoncil v europe treti). Nepostupili do celosvetovej sutaze, ale boli do nej nasadeni, len tak, neviem kym, a nevieme preco. Takze nie je ziadnym ocenenim pre tie auta, ze "boli vybrane".
Az na jednu vynimku: toyota iQ ma tohto roku titul auto roka v japonsku, takze jej postup do celosvetovej sutaze je ako-tak opravneny. V Amerike vsak je COTY Hyunday Genesis, a v Europe Opel Insignia. Takze tak...
Az na jednu vynimku: toyota iQ ma tohto roku titul auto roka v japonsku, takze jej postup do celosvetovej sutaze je ako-tak opravneny. V Amerike vsak je COTY Hyunday Genesis, a v Europe Opel Insignia. Takze tak...
Přece nepřikládáš nějakým anketám váhu. Podívej se např. na vítěze Evropské auto roku. Posledních 10 let jeden křáp vedle druhého.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co sa nestalo od roku 1992 (panecku, to je uz peknych 17 rokov!), kedy vyhral Golf III. Odvtedy napriklad Fiat vyhral titul COTY 4x, Ford 3x, Renault tiez 3x. Nissan, Renault, Alfa, Toyota, Peugeot - ti vsetci uz ziskali odvtedy vyhrali europsku anketu o auto roka, len VW caka, a caka, a caka...
Ovsem teraz ho nasadili do mimoriadne "kvalitne" obsadenej sutaze, kde su AZ traja kandidati. Takze to vidim na krasnu bronzovu medailu. Za ucast... 😄
Ovsem teraz ho nasadili do mimoriadne "kvalitne" obsadenej sutaze, kde su AZ traja kandidati. Takze to vidim na krasnu bronzovu medailu. Za ucast... 😄
....je FIESTA. Kež by POLO alespoň s poooooooooloviny vypadalo tak moderně.
a jakej ma prosimvas prinos toyo.iQ ?
a kdo zvas si opravdu planuje poridit novou fiestu ?
navrhuju nominovat proti golfu tatu nano a logan. - kdo hlasuje pro ?!?
a kdo zvas si opravdu planuje poridit novou fiestu ?
navrhuju nominovat proti golfu tatu nano a logan. - kdo hlasuje pro ?!?
Vyrobiť nadupané športové neskutočné krásne auto, ktoré si kúpi resp. osloví 1% ľudí je veľmi jednoduché.
Vyrobiť auto, aby ho kupovali milióny ľudí na svete, auto, ktoré sa páči mladému, dôchodcovi, skrátka od 14-99+/- rokov je umenie.
Preto sa tá firma volá a robí pre ľudí. Cena nepredstavuje filozofiu najlacnejšie a najlepšie, ale ľudové pre čo najširšiu masu ľudí.
Skús ráno vstať a vymyslieť akýkoľvek výrobok pre čo najširšiu masu populácie zároveň. Skús to a uvidíš, že je to to najťažšie a najzložitejšie v živote sa všetkým v jednom výrobku prispôsobiť.
Ver mi.
Neprestavuj svoju závisť proti fy, ktorá sa o to snaží desaťročia.
Prečo je potom úspešná?
Ved všetci anti VW nadávajú v diskusiách, prečo sa to tak kupuje?
Zeby suepr predajcivia? Tak to asdi nie, to sú tí najposledneší podávači kľúčikov a technického preukazu umenia, ktoré sa v Germánii snažia inžnieri neustále zdokonalovať.
A kríza? Tá je všade VW, Mercedes, BMW... všade sa šetrí.
Ozaj, ty nešetríš? Ak nie, tak si iba zlý ekonom, ktorý sa pri prechádzke s trpknutou pusou pozerá do auta, v ktorom sedí spokojný /nudný?/ VW majiteľ a vravíš si, že to by si si nikdy nekúpil...
Hm... 79% na "hnevaných" ľudí s v tom nikdy neodvezie, ale v diskusii povedia svoje neskutočné zážitky.
GTI vie o čom hovorí, please, trust him a little bit.
Vyrobiť auto, aby ho kupovali milióny ľudí na svete, auto, ktoré sa páči mladému, dôchodcovi, skrátka od 14-99+/- rokov je umenie.
Preto sa tá firma volá a robí pre ľudí. Cena nepredstavuje filozofiu najlacnejšie a najlepšie, ale ľudové pre čo najširšiu masu ľudí.
Skús ráno vstať a vymyslieť akýkoľvek výrobok pre čo najširšiu masu populácie zároveň. Skús to a uvidíš, že je to to najťažšie a najzložitejšie v živote sa všetkým v jednom výrobku prispôsobiť.
Ver mi.
Neprestavuj svoju závisť proti fy, ktorá sa o to snaží desaťročia.
Prečo je potom úspešná?
Ved všetci anti VW nadávajú v diskusiách, prečo sa to tak kupuje?
Zeby suepr predajcivia? Tak to asdi nie, to sú tí najposledneší podávači kľúčikov a technického preukazu umenia, ktoré sa v Germánii snažia inžnieri neustále zdokonalovať.
A kríza? Tá je všade VW, Mercedes, BMW... všade sa šetrí.
Ozaj, ty nešetríš? Ak nie, tak si iba zlý ekonom, ktorý sa pri prechádzke s trpknutou pusou pozerá do auta, v ktorom sedí spokojný /nudný?/ VW majiteľ a vravíš si, že to by si si nikdy nekúpil...
Hm... 79% na "hnevaných" ľudí s v tom nikdy neodvezie, ale v diskusii povedia svoje neskutočné zážitky.
GTI vie o čom hovorí, please, trust him a little bit.
Ja si myslim ze pri pocte ludi na svete, alebo trebars len v Europe by bolo nadupane, sportove, neskutocne krasne auto, ktore si kupi len 1% ludi celkom urcite nauspesnejsi model vsetkych cias. Mozno raz Tata s niecom takym pride 😄 . Inak to hodnotim ako infantilne slohove cvicenie, mozno pokus o vyznanie lasky smerom k VW. A ak vravim za seba, VW povazujem za uspesnu znacku, mam s VW najazdene a nemam dovod byt ani fanaticky odporca, ani fanaticky zastanca. Ono keby si to trochu rozanalyzoval tak zistis, ze tu moc tych ako to Ty nazyvas antiVW ani nie je. Takmer vsetci do jedneho su to antiGTI. A ja sa im vobec nedivim, kedze tiez mam na na tohto pana silnu alergicku reakciu. Ked GTI akoze pise o autach, tak v skutocnosti nepise o autach, takze moje odporucanie je: open your eyes, open your mind.
A hele dalsi vlezdo***ka parafrazujici slinty mistniho saska. :no😒br />
Proboha zacni pouzivat vlastni hlavu a vykasli se na to, co ti tu nekdo tlaci do hlavy.
Proboha zacni pouzivat vlastni hlavu a vykasli se na to, co ti tu nekdo tlaci do hlavy.
Zásadní roli v nepopiratelném tržním úspěchu VW má vynikající marketing a zejména velmi hustá a kvalitní síť dealerů a servisů v německy mluvících zemích, přetrvávající z dob VW Brouka. VW je v Německu a Rakousku v podobné situaci jako Škoda u nás - servis v každém městečku, spousta lidí pak o jiné značce ani neuvažuje. Podobně jsou na tom na domácím trhu i Fiat a Francouzi, ale Krautlandie a Východní Marka (Německo + Rakousko) jsou holt o poznání větší trh než Špagetálie (I) nebo Societé de Bordelaise (F) 😉
I přes to, že Golf nemám moc v lásce, proti němu nic zásadního nemám. Fiesta je velmi zdařilá, ale jelikož sdílí podstatné díly s Mazdou 2, alias minulým autem roku, neměla by vyhrát.
Můj osobní tip - Toyota IQ.
Můj osobní tip - Toyota IQ.
Tak takto úbohý finalisti tu už dávno neboli. Jedine Golf, ale neviem prečo tu neboli aj minulé generácie.
V tomto tupom eko-svete to určite bude IQ. Ubohosť. :no:
Želal by som to Golfu, ale aj tak si myslím, že to bude IQ, hoci ho u nás ani predávať nebudú, vraj bude cenovo príliš drahé pre našeho zákazníka. Škoda, chcel som ho minule ísť vyskúšať, ale povedali mi to už napísané.
Mněl to být Golf, ale o "něco" dřív už za V. gen. U téhle mezigenerace je jako "novinka" o něco spornější. Na druhou stranu, když je ve finále i Fiesta jako "variace" na loňskou M2, tak proč ne...
Dle mě to Fiesta dostane ... ale víceméně za design.
Jen variace na Mazdu 2 to neni, Fieste ma uplne jine motory i celkove pojeti charakteru auta je jine. Fiesta je daleko dospelejsi auto, doufam ze vyhraje.
To slovo "variace" jsem nedal do uvozovek náhodou... I tak mají obě auta dost společného. Disegnově je na tom M2 o kus lépe než Fiesta, někdy totiž méně, znamená více...
I tak mají obě auta dost společného.... krome podobne platformy a jednoho TDCi zhola nic.
někdy totiž méně, znamená více.... ano jen "nekdy". Fiesta jasne vede, proda se ji totis tak cca xy krat vice jak Mazdy2.
někdy totiž méně, znamená více.... ano jen "nekdy". Fiesta jasne vede, proda se ji totis tak cca xy krat vice jak Mazdy2.
"Jen" to by bylo pořád dost! Kolik lidí tady chceš ještě přesvědčovat, že M2, nemá z Fiestou nic společného?
Pokud k designu napíšu, že někdy méně znamená více... a ty na to zareaguješ že Fiesty se prodá "xy krat" více jak M2, pak ti doporučuju zkusit kariéru ve vrcholné české politice...
Pokud k designu napíšu, že někdy méně znamená více... a ty na to zareaguješ že Fiesty se prodá "xy krat" více jak M2, pak ti doporučuju zkusit kariéru ve vrcholné české politice...
Buďte rádi, že je tam VW a Ford. Představte si, kdyby tam byl nějakej holobyt z Koreje.
Taký jeden "holobyt z Kórey sa už vlani umiestnil v Európe, možno o rok Hyundai x-onic tam už bude, alebo Kia z Nošovíc, je to len otázka času.
Máš i na ulicích tolik odvahy projevovat svoji xenofobii, nebo jen tady - schován pod nickem? A mimochodem - máš na sobě jen Litex, nebo se vesele oblékáš do čehokoliv "západního" made in China?
BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Pokud sní někdo o golfu, tak sorry, ale ta jeho představivost nedošla moc daleko, sny jsou o těch nejkrásnějších autech, ne o nudném dizajnu (nehodnotím techniku)
své favority tu bohužel nevidím, ani jedno z těch mini se mi nelíbí, takže palce držím corvette a cinqecentu!
Dnes ano, dnes sníš o Astonovi. Jenom ovšem proto že si ten luxus můžeš dovolit, co by člověk, který nestojí na vlastních nohách. První almužna od mistra ti přesně vydefinuje sny. Tehdy budeš dospělý.
Pokud máš své snové auto guruho na devatenáctkách atd, prosím, nikdo ti to nebere, je to tvá volba, tak jako aston naše.
A už vůbec neodhaduj, co já dělám a od koho nebo kde beru peníze, je to ubohé, zbytečně urážíš a zhazuješ se
Zapamatuj větu - Sny máš od toho, abys je uskutečnil. Před rakví si na mě vzpomeň, tehdy (ne-li dříve) mi dáš za pravdu. Dělej hodně proto, aby ta pravda pro tebe nemusela být pravdou trpkou.
Pokud ovšem sníš o tom mít jednou raketoplán, pak ano, pak tvůj postoj, že se sen realizovat nedá plně chápu. Tohle vlákno ovšem píši z pozice dospělého nikoliv z pozice uchazeče o cíle...
někdo holt sní o Golfu, někdo o raketoplánu a to mezitím je jen cílem jak se k tomu raketoplánu dostat. 😄
Proto muze vschny kolem poucovat o jejich neschopnosti a nevedomsoti. On uz ma proste oci otevrene. Takze makej na sobe, uc se jazyky, at si taky nekdy toho Golfa GTI muzes poridit. Jine auto nema smysl kupovat. Se divim, ze to konkurence jeste nepochopila a nezabalila to.
Jinak, snění, kakusi, snění není status švorcáků, snít má umět každý. Přičemž sen není o ceně nýbrž o vnitřní hodnotě, ale tohle je v tvém případě projev do slepé zdi...
s nějakým jeho zachovalým kouskem by bylo ještě dnes mnohem zábavnější než tvé "příspěvky" do této diskuze...
GTI: Proč se prosímtě takhle zhazuješ? :no: O nikom z nás nic nevíš, stejně jako my nevíme nic o Tobě. Třeba tu všichni jezdí(me) v 911.
No, ale s odkazem na nominaci Golfu... jen si to představ - 200 ostrejch koní na čtyřikrát nejlepším dvoulitru světa. Do toho dvojspojka, devatenáctky na 225 milimetrech, uvnitř vonící černá kůže... hele hele, nezavírej voči... ještě jsem neskončil 😉
Já jsem už oči otevřel při 225 koních, sice bez dvojspojky, ale já si raději zakvedlám fofrklackem 😉