Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

World Car of the Year: Mezi finalisty jsou Ford Fiesta, Toyota iQ a Volkswagen Golf

107 komentářů

GTI
Tak to máš přímo i s předkrmem... GOLF 6 nominován na auto světa. Každopádně, ať už to dopadne jakkoliv, dopadne to pro každého z těch tří výborně. Dopadne to ostatně výborně i pro tebe, vždyť auto o kterém sníš patří už dnes mezi tři nejlepší nejen u vás na vsi, ale i na sVWětě.

BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Provocateur
Chlape, ty máš ale divný sny. Nevím, jestli jsi ten článek pořádně četl, ale já Astona v nominaci nevidím.
chrudoš
Cha, no úplně jsi mi to sebral 😄

Pokud sní někdo o golfu, tak sorry, ale ta jeho představivost nedošla moc daleko, sny jsou o těch nejkrásnějších autech, ne o nudném dizajnu (nehodnotím techniku)

své favority tu bohužel nevidím, ani jedno z těch mini se mi nelíbí, takže palce držím corvette a cinqecentu!
GTI
Sen má význam jenom tehdy, je-li dosažitelný. Až si jednou budeš kupovat auto, vzpomeň jak jsi každý den, než ti ho dodali o něm snil, jak ses koupal ve snovém opojení a těšil ses na něho.

Dnes ano, dnes sníš o Astonovi. Jenom ovšem proto že si ten luxus můžeš dovolit, co by člověk, který nestojí na vlastních nohách. První almužna od mistra ti přesně vydefinuje sny. Tehdy budeš dospělý.
chrudoš
Hele, sen je od toho, aby se snil a auto si samozřejmě koupím takové, na které budu mít. Astona si samozřejmě koupím, až vyhraju ve sportce, není moc takových lidí, co si ho můžou dovolit a nebudu si nalhávat, já, ale ani 99 procent lidí na něj v životě nedosáhne.

Pokud máš své snové auto guruho na devatenáctkách atd, prosím, nikdo ti to nebere, je to tvá volba, tak jako aston naše.

A už vůbec neodhaduj, co já dělám a od koho nebo kde beru peníze, je to ubohé, zbytečně urážíš a zhazuješ se
GTI
Sen, chrudoši, je od toho, abys ho zrealizoval. Jinak seš mrtvej muž. Pokud ovšem spoléháš na tu sportku, tak si snad začni hoblovat rovnou rakev...
Avatar - T613
T613
sen, který se chystáš realizovat přestává býti snem, ale stává se cílem.
GTI
Nerealizovat sen, to je jako prodat svůj život.
Avatar - T613
T613
sny se nedají realizovat. Dají se realizovat jen cíle. Pokud se tvůj sen dá realizovat, tak nemáš fantasii. 😉
GTI
Já zapomněl, že tvůj svět je zatím z devadesáti procent jen snem... >😁

Zapamatuj větu - Sny máš od toho, abys je uskutečnil. Před rakví si na mě vzpomeň, tehdy (ne-li dříve) mi dáš za pravdu. Dělej hodně proto, aby ta pravda pro tebe nemusela být pravdou trpkou.

Pokud ovšem sníš o tom mít jednou raketoplán, pak ano, pak tvůj postoj, že se sen realizovat nedá plně chápu. Tohle vlákno ovšem píši z pozice dospělého nikoliv z pozice uchazeče o cíle...
Avatar - T613
T613
Je mi jasné, že máš nízké sny 😉
někdo holt sní o Golfu, někdo o raketoplánu a to mezitím je jen cílem jak se k tomu raketoplánu dostat. 😄
GTI
Vím přesně, kdy končí u normálního chlapa snění o životě a nastupuje to "plnění". Tebe to teprve čeká. Ať máš sen jakýkoliv (a z diskuzní praxe odtušuji, že nikam moc vysoko nemíříš) to nejdůležitější je, abys ho uskutečnil. Všechno ostatní jsou jen blábolivé sebezáchovné diskuzní tance kolem hledání vlastní identity.
Avatar - T613
T613
Hádáme se o terminologii. Pro tebe je to sen, pro mne cíl.
Avatar - igor77
igor77
hele, kazdej si muze snit vocem chce, vid..
Avatar - Katikakus
Katikakus
Pozor, to neni pravda. Tady, jako spravna socka, musis snit jenom o VW, nejlepe Golfu. Jako my vsichni tady. Samozrejme krome toho pana, co si rika GTI. Protoze on uz toho Golfa ma - GTI z roku 1988.
Proto muze vschny kolem poucovat o jejich neschopnosti a nevedomsoti. On uz ma proste oci otevrene. Takze makej na sobe, uc se jazyky, at si taky nekdy toho Golfa GTI muzes poridit. Jine auto nema smysl kupovat. Se divim, ze to konkurence jeste nepochopila a nezabalila to.
GTI
Golfa z roku 1988 nemám. Nemám žádného Golfa. Koneckonců toho z roku 1988 bych ani míti nemohl, v té době se sem VW nedovážel... Jinak souhlas, pro 99% diskutérů je golf GTI nedosažitelným snem. Chyba ovšem není v tom golfu.

Jinak, snění, kakusi, snění není status švorcáků, snít má umět každý. Přičemž sen není o ceně nýbrž o vnitřní hodnotě, ale tohle je v tvém případě projev do slepé zdi...
Avatar - white label
white label
:yes: Zrovna dneska jsem se trochu rozepsal na téma: "autosen a jeho cena", pod "Zdražením Meganu" (11:23 a 13:46). Poslední dobou se tady totiž diskutují a srovnávají mnohem víc ceny aut, než auta samotná...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Ja jsem nikde netvrdil, zes ho koupil v roce 1988...ja mluvil o roce vyroby >😒]
Avatar - white label
white label
Zřejmě to(r.v.198😄 mělo být původně vtipné, ale v roce 1988 byl GolfII GTI s 1,8 16V v jedné z nejlepších forem a svezení
s nějakým jeho zachovalým kouskem by bylo ještě dnes mnohem zábavnější než tvé "příspěvky" do této diskuze...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Golf II byl nejlepsim Golfem v historii, pak to slo dolu vodou. Zjevne jsi mne vubec nepochopil. Navic ja nereagoval na tebe. :no:
Avatar - white label
white label
Neboj, umím číst i původní příspěvky a vím moc dobře na koho a proč reaguju, zjevně si to ovšem nepochopil ty, ale je zajímavé, že mě to u tebe vůbec nepřekvapilo...
Beaumont.
A my si tu naivně mysleli, že diskuse je anonymní a přitom GTI má zřejmě na stole daňová přiznání nás všech... 😲

GTI: Proč se prosímtě takhle zhazuješ? :no: O nikom z nás nic nevíš, stejně jako my nevíme nic o Tobě. Třeba tu všichni jezdí(me) v 911.
Avatar - white label
white label
Musíme "dělat", jako že právě my jsme to jedno procento... 😉
GTI
Jak tě tak čtu, na tebe by tam stačilo i Sandero...

No, ale s odkazem na nominaci Golfu... jen si to představ - 200 ostrejch koní na čtyřikrát nejlepším dvoulitru světa. Do toho dvojspojka, devatenáctky na 225 milimetrech, uvnitř vonící černá kůže... hele hele, nezavírej voči... ještě jsem neskončil 😉
Provocateur
Se Sanderem na mě nechoď, to si zkoušej na děcka >😁

Já jsem už oči otevřel při 225 koních, sice bez dvojspojky, ale já si raději zakvedlám fofrklackem 😉
GTI
Tomu nevěř... 😉
Beaumont.
Tak počkat, 200 koní je tak akorát fajn na běžné ježdění s nějakou tou rezervou a trochou zábavného potenciálu, ale co to má co dělat se sny? Tedy pokud těch 200 koní nepohání něco s hmotností kolem 500 kg...
Avatar - Katikakus
Katikakus
:yes:
Certmike_SVK
jj ako hovori GTI golf bol aj mojim snom (verzia IV), ale nastastie som uz dospel :-!
GTI
Kam, kam jsi dospěl?
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
Golf 4 bol aj moj sen...Vo svojej dobe to bolo najkrajsie auto v triede.Bol som velky fanusik VW,ale to co potom zacal VW predvadzat s designom(Golf 5,6,Passat,Tiguan),tak to bol naozaj hnus...Ale vyzera to tak,ze sa to zacina obracat k lepsiemu(Scirocco,Passat CC,nove Polo)...
marianek
Golf ve sve druhe generaci byl opravdovou spickou. Pote az dodnes je (podle me) pouze jednim z mnoha.
Vidím vážnej překlep. Určitě jsi chtěl napsat " u NÁS na vsi", ne?
GTI
Ne ne, napsal jsem to přesně tak jak jsem chtěl.
Tomu neveřím. Zatímco ta naše česká vesnice o Golfu fakt sní ( nepochybnej pokrok od dob prorezlýho božstva Opelu Kadett) tak znáš sám spoustu vsí, kde sní o něčem úplně jiným.
BeranK
Varuj se jakýchkoliv diskuzí s touhle infantilní au-pairkou! Už to používání těch velkých písmen a podobných ptákovin v textu ukazuje, že se jedná o beznadějný případ. Snaha být vtipná a zasvěcená mně připomíná dylinky z České televize.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tak to jsi slapnul vedle, tohle neni Kylie, tohle je Kyle. Priste lip cist.. >😁
Je vidět,že svět i v době ekonomické krize nepřichází o smysl pro humor. >😁 :no:
Rednaxela
Předloni Lexus, po něm Mazda... Letos to vidím na Fiestu. Ve sportovních vozech bych váhal mezi GT-R a 911. Všechny testy, které na toto téma proběhly, byly velmi nerozhodné a určující byla nakonec podoba testu jako takového - rozhodlo složení testovacích jízd, počasí, subjektivní hlediska...
A design? Gti se elegantně vyhnul konstatování, že jeho vw v této kategorii (pochopitelně objektivně měřitelné >😁 ) neboduje. Osobně oceňuji pětistovku za nejlepší retrolook posledních deseti let a C5 za to, že se mu podařilo přenést "future"design z výstavišť do ulic. Ale kdybych musel - volil bych retro.
GTI
Nevyhýbám se. Dokonce tipuju, že letos to vyhraje VOLKSWAGEN GOLF, Gé GOLF, Gé jako... GURU 😉 Ale ať to dopadne jak to dopadne, je jasně i nominací potvrzené, že Golf je jedničkou třídy. Škoda, že POLO nevyjelo dříve. Ideální nominace by byla - POLO, ROCCO, GOLF >😁 😉
Rednaxela
Čti pořádně - píši o ceně za design.
GTI
Myslíš jako speciální cenu za design? Jednoznačně nové Mercedesy - C, E, a GLK. TO je aktuální světová jednička v mistrovství designu. Citroen C5... no dovol >😁 Nejlepší retro je MINI. Někdy se podívej na světla pětistovky. Tam je hlavní estetickej problém. Ale musíš znát ta světla z původního auta...
Rednaxela
Chlape, přečti si článek pořádně, pak piš. Pokud jsi to přehlédl, jedná se mi o větu "Cenu za design pak získá jeden z trojice Citroën C5, Fiat 500 a Jaguar XF". Design Mercedesu je velice diskutabilní. Současný trend ostrých a nekonfliktních linií mi není blízký a osobně ho vnímám jako příliš studený. VW ve svém CC ukázal, že auto může vypadat noblesně a zároveň přívětivě. Design Mercedesu mi připadá...jak jen to vyjádřit...vulgární. Ale pokud tě oslovuje, je to jen dobře. Zřejmě patříš do cílové skupiny, pro kterou je tento styl určen.
A co se týká zadních světel pětistovky - mě se líbí. Fakt. A vím, jak vypadají ta předešlá. Možná se zkus trochu rozepsat, co ti na nich vadí.
GTI
O celé pětistovce jcme tu již vše napsali. Co se týká těch tří nahoře nemůže nevyhrát Jaguar. To je tedy konkurence...
Rednaxela
Chápu, že se ti Jag líbí, i mému oku jeho silueta ladí, ale zkus si sám odpovědět, jestli to spíš není proto, že je to po dlouhé době první šelma, která má skutečně šmrnc. I já se přistihnu při tom, že vlastně nesrovnávám XFko s ostatní produkcí, ale s jeho předchůdci.
Já tipuju pětistovku. I s ohledem na to, že hlasují novináři a ještě jsem nečetl test, kde by design nebyl chválen jako hlavní zbraň tohoto minivozítka.
Tak s tou Tvou designovou jedničkou zásadně nesouhlasím...

Podle mě je nejlepší retro právě Fiat 500, za ním následuje nesmrtelný Mustang a Mini...
Deadlift
Srovnavat design Mustangu s Fiat 500 >😁 >😁 >😁

Design retro Mustangu jak tak o 20 levelu vise nez u maluchu F500. A o 5 levelu nad BMW Mini.
Srovnával jsem je, protože jsou to symboly retro designu.
Vidím, že tvoj vkus sa začína kaziť. Mito, E, preboha.
Beaumont.
Jak je tou nominací potvrzeno, že Golf je nejlepší ve třídě?!? Nominovat lze pouze auta, která byla představena v roce 2008. Čili pokud by se od letoška nebo od roku 2007 (2006...) vyrábělo v dané třídě lepší auto, nešlo by ho nominovat...
Rednaxela
Copak neznáš tenhle styl Gtiho polopravd a neúplných tvrzení? 😉
Beaumont.
Však se občas snažím ty nejkřiklavější případy korigovat a uvádět na pravou míru. Ale to aby si jeden upsal ruce až po lokty 8-s
>😁
marianek
Dobre napsane. :yes:
Rednaxela
Díky
marianek
Kdy naposledy vyhral Volkswagen nejakou anketu? Uz je to dlouho.... Myslim, ze je to prave Golf, ktery byl naposledy na vysluni. Volkswagen veri, ze Golf je to nejlepsi, co se z daneho tvaru karoserie da vytvorit. Pravdou je, ze se znacce dari pomerne dobre drzet Golfa na hranici spicky tridy za minimum nakladu na vyvoj. Posledni "generace" je v urcite motorizaci vybornym automobilem. I pres nekolik zaskobrtnuti v oblasti ergonomie prostoru ridice, povrzavajici interier (snad jen v predserii) ma Golf moznost tuto anketu vyhrat.
Pevne doufam ve vitezstvi Golfu. V teto dobe slabe svetove ekonomiky jde o nejlepsi pocin jak za minimum nakladu vytvorit maximalni vuz. V oblasti recyklace pouzitych dilu je Volkswagen svetovym leaderem a zaslouzi si muj obdiv. Prave minimum nakladu je svetovym motem dneska.
GO, GOLF!
GTI
Věty kapitána automobilového pRRůmyslu mě tu vždycky uklidní. Zejména ten elegantně utrousenej postřeh o vrzajícím interiéru, to je prostě věta co zvoní jak ingot z platiny... >😁

P.S. Co kajak, dobrý? >😁 :yes: [odkaz]
_Teddy_
Samozrejme v svetovej ankete musi byt zastupena aj europa, aby sa nepovedalo ze tam nebude koliska automobiloveho priemyslu. Nuz, ale ako to spravit tak, aby sa europsky zastupca neplietol do poradia? Riesenie je jednoduche😒br />
vyberieme dake nudne, tuctove auto, akych beha v niekolkych verziach po svete na mraky. Navyse od vyrobcu, ktoreho male kniezatstvo ohranicuje atlantik, stredozemne more a ural. Vo svete o nom velmi nevedia, takze budeme mat aspon istotu, ze je to len kandidat "pro forma". Takze sa ukludni: toto je suboj japan versus amerika. Napokon, nebude to prvy krat, ze europa je len do poctu. A nam opat a zase nezostane nic ine, len sa zmierit s tym, ze dejiny sa pisu niekde inde. Myslim dejiny vitazov, chapes? 😉
marianek
😄
GTI
Tedy, že je GOLF přinejhorším třetím autem světa... to bych si tu možná netip dnes před obědem ani já... No, zejtra prej tetujou logo VW všude zdarma. Vydrhni krk a ať je pod ohryzkem v dokonalé kráse.

BRAVWO :yes:
jossalito
Golf je bezesporu nejkomplexnějším automobilem dané třídy a prakticky nemá konkurenta.
Ovšem jestli vyhraje tuto anketu? Pochybuju. Tady se hraje především na jinou strunu.

Vidím to na Fiestu, která už sahala po jednom titulu a vítězství ji proklouzlo mezi prsty.
GTI
Také jsem zvědavý jak to dopade.
Avatar - Onyx
Onyx
V tomhle je citit lehke zavahani 😉.

Uvidime, no. Ja osobne hodne verim iQ, ale nechme se prekvapit.
Toto je veľmi dobrý príspevok. :yes:
_Teddy_
No iste, ono "treti" znie lepsie, nez "posledny". A pritom obe je pravda. Este stastie, ze v ankete su len traja. Alebo si myslis, ze by skoncil treti aj medzi... tridsiatimi? 😉
GTI
Tihle tři byli vybráni ze všech. Tam hledej posledního, zde jsou jen tři nejlepší. Všichní tři také vyhrávají.
_Teddy_
ano, mas pravdu: boli *vybrani*! Neboli to vitazi kontinentalnej ankety, aspon teda v pripade Golfu urcite nie (ten skoncil v europe treti). Nepostupili do celosvetovej sutaze, ale boli do nej nasadeni, len tak, neviem kym, a nevieme preco. Takze nie je ziadnym ocenenim pre tie auta, ze "boli vybrane".

Az na jednu vynimku: toyota iQ ma tohto roku titul auto roka v japonsku, takze jej postup do celosvetovej sutaze je ako-tak opravneny. V Amerike vsak je COTY Hyunday Genesis, a v Europe Opel Insignia. Takze tak...
pogo26
Přece nepřikládáš nějakým anketám váhu. Podívej se např. na vítěze Evropské auto roku. Posledních 10 let jeden křáp vedle druhého.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
_Teddy_
Co sa nestalo od roku 1992 (panecku, to je uz peknych 17 rokov!), kedy vyhral Golf III. Odvtedy napriklad Fiat vyhral titul COTY 4x, Ford 3x, Renault tiez 3x. Nissan, Renault, Alfa, Toyota, Peugeot - ti vsetci uz ziskali odvtedy vyhrali europsku anketu o auto roka, len VW caka, a caka, a caka...

Ovsem teraz ho nasadili do mimoriadne "kvalitne" obsadenej sutaze, kde su AZ traja kandidati. Takze to vidim na krasnu bronzovu medailu. Za ucast... 😄
Ty sa posledných 10 rokov asi vozíš na ROLLS-ROYCE. Ale žeby sem prišiel pán (santa) Klaus?
pogo26
Ne jen vyhrála např. dle některých kreatura Megane II atd., prostě jsi ten příspěvek opět nepochopil.
Beaumont.
Tak ještě jednou: GOLF je přinejhorším třetím autem světa PŘEDSTAVENÝM V ROCE 2008. Dříve a později představená auta do té ankety nemohla být nominována...
Avatar - miromen
miromen
....je FIESTA. Kež by POLO alespoň s poooooooooloviny vypadalo tak moderně.
Deadlift
Jak moderne. To by uz prece nebylo nudne VW 😉
Avatar - igor77
igor77
a jakej ma prosimvas prinos toyo.iQ ?
a kdo zvas si opravdu planuje poridit novou fiestu ?
navrhuju nominovat proti golfu tatu nano a logan. - kdo hlasuje pro ?!?
Deadlift
Neblazni, jeste Golf prohraje >😁
Avatar - igor77
igor77
zichr, tata polozi golf nalopatky. - diky top edici s volantem v kuzi z posvatnyho indickyho skotu.
fiesta nepostoupi do finale, protoze tvuj hlas proti miliarde z chatrci nestacil, nic vezlym.. 😄
Avatar - THE KLF ™
THE KLF ™
Vyrobiť nadupané športové neskutočné krásne auto, ktoré si kúpi resp. osloví 1% ľudí je veľmi jednoduché.
Vyrobiť auto, aby ho kupovali milióny ľudí na svete, auto, ktoré sa páči mladému, dôchodcovi, skrátka od 14-99+/- rokov je umenie.
Preto sa tá firma volá a robí pre ľudí. Cena nepredstavuje filozofiu najlacnejšie a najlepšie, ale ľudové pre čo najširšiu masu ľudí.
Skús ráno vstať a vymyslieť akýkoľvek výrobok pre čo najširšiu masu populácie zároveň. Skús to a uvidíš, že je to to najťažšie a najzložitejšie v živote sa všetkým v jednom výrobku prispôsobiť.
Ver mi.
Neprestavuj svoju závisť proti fy, ktorá sa o to snaží desaťročia.
Prečo je potom úspešná?
Ved všetci anti VW nadávajú v diskusiách, prečo sa to tak kupuje?
Zeby suepr predajcivia? Tak to asdi nie, to sú tí najposledneší podávači kľúčikov a technického preukazu umenia, ktoré sa v Germánii snažia inžnieri neustále zdokonalovať.
A kríza? Tá je všade VW, Mercedes, BMW... všade sa šetrí.
Ozaj, ty nešetríš? Ak nie, tak si iba zlý ekonom, ktorý sa pri prechádzke s trpknutou pusou pozerá do auta, v ktorom sedí spokojný /nudný?/ VW majiteľ a vravíš si, že to by si si nikdy nekúpil...
Hm... 79% na "hnevaných" ľudí s v tom nikdy neodvezie, ale v diskusii povedia svoje neskutočné zážitky.
GTI vie o čom hovorí, please, trust him a little bit.
Dute
Ja si myslim ze pri pocte ludi na svete, alebo trebars len v Europe by bolo nadupane, sportove, neskutocne krasne auto, ktore si kupi len 1% ludi celkom urcite nauspesnejsi model vsetkych cias. Mozno raz Tata s niecom takym pride 😄 . Inak to hodnotim ako infantilne slohove cvicenie, mozno pokus o vyznanie lasky smerom k VW. A ak vravim za seba, VW povazujem za uspesnu znacku, mam s VW najazdene a nemam dovod byt ani fanaticky odporca, ani fanaticky zastanca. Ono keby si to trochu rozanalyzoval tak zistis, ze tu moc tych ako to Ty nazyvas antiVW ani nie je. Takmer vsetci do jedneho su to antiGTI. A ja sa im vobec nedivim, kedze tiez mam na na tohto pana silnu alergicku reakciu. Ked GTI akoze pise o autach, tak v skutocnosti nepise o autach, takze moje odporucanie je: open your eyes, open your mind.
Avatar - Katikakus
Katikakus
A hele dalsi vlezdo***ka parafrazujici slinty mistniho saska. :no😒br />
Proboha zacni pouzivat vlastni hlavu a vykasli se na to, co ti tu nekdo tlaci do hlavy.
Avatar - THE KLF ™
THE KLF ™
Vubec ne, preco tam vlastne nominovali tieto znacky, co myslis?
Lebo su tie zle? Nominuju sa zle znacky?
Avatar - Katikakus
Katikakus
Napsal jsem neco podobneho? Precti si svuj prispevek, pak muj, zamysli se a urcite prijdes na to, co jsem tim myslel.
Beaumont.
Zásadní roli v nepopiratelném tržním úspěchu VW má vynikající marketing a zejména velmi hustá a kvalitní síť dealerů a servisů v německy mluvících zemích, přetrvávající z dob VW Brouka. VW je v Německu a Rakousku v podobné situaci jako Škoda u nás - servis v každém městečku, spousta lidí pak o jiné značce ani neuvažuje. Podobně jsou na tom na domácím trhu i Fiat a Francouzi, ale Krautlandie a Východní Marka (Německo + Rakousko) jsou holt o poznání větší trh než Špagetálie (I) nebo Societé de Bordelaise (F) 😉
I přes to, že Golf nemám moc v lásce, proti němu nic zásadního nemám. Fiesta je velmi zdařilá, ale jelikož sdílí podstatné díly s Mazdou 2, alias minulým autem roku, neměla by vyhrát.

Můj osobní tip - Toyota IQ.
Deadlift
Treba motory ma Fiesta uplne jine, motor asi neni podstatny díl u auta, no u Renaultu mozna ano. >😁
No mohl by to ten Golf vyhrát, to by byla dobrá fraška. >😁 >😁 >😁
mida
tak to je zas v álejích nablito!!!
Jan Gutbayer
Co to je mein gott za výběr? Z této trojice ani jedno...
Tak takto úbohý finalisti tu už dávno neboli. Jedine Golf, ale neviem prečo tu neboli aj minulé generácie.
V tomto tupom eko-svete to určite bude IQ. Ubohosť. :no:
Pokud se na IQ nebudeme dívat z pozice estéta, jedná se o vcelku inteligentní automobil, který má podobnou koncepci jako Smart - a vzhledem ke kvalitám modelu IQ je Fortwo zcela poražen...
ladlen
Želal by som to Golfu, ale aj tak si myslím, že to bude IQ, hoci ho u nás ani predávať nebudú, vraj bude cenovo príliš drahé pre našeho zákazníka. Škoda, chcel som ho minule ísť vyskúšať, ale povedali mi to už napísané.
Avatar - white label
white label
Mněl to být Golf, ale o "něco" dřív už za V. gen. U téhle mezigenerace je jako "novinka" o něco spornější. Na druhou stranu, když je ve finále i Fiesta jako "variace" na loňskou M2, tak proč ne...
jossalito
Dle mě to Fiesta dostane ... ale víceméně za design.
Deadlift
Vícemene jen za design ne, jeji kategorie je koplexni za vse. A Fiesta je koplexne vyvazene auto!
Deadlift
Jen variace na Mazdu 2 to neni, Fieste ma uplne jine motory i celkove pojeti charakteru auta je jine. Fiesta je daleko dospelejsi auto, doufam ze vyhraje.
Avatar - white label
white label
To slovo "variace" jsem nedal do uvozovek náhodou... I tak mají obě auta dost společného. Disegnově je na tom M2 o kus lépe než Fiesta, někdy totiž méně, znamená více...
Deadlift
I tak mají obě auta dost společného.... krome podobne platformy a jednoho TDCi zhola nic.

někdy totiž méně, znamená více.... ano jen "nekdy". Fiesta jasne vede, proda se ji totis tak cca xy krat vice jak Mazdy2.
Avatar - white label
white label
"Jen" to by bylo pořád dost! Kolik lidí tady chceš ještě přesvědčovat, že M2, nemá z Fiestou nic společného?
Pokud k designu napíšu, že někdy méně znamená více... a ty na to zareaguješ že Fiesty se prodá "xy krat" více jak M2, pak ti doporučuju zkusit kariéru ve vrcholné české politice...
Navtech
"cca xy krat vice" Tak to je cifra století >😁 >😁
Avatar - white label
white label
Daleko zábavnější je, že to byla odpověď na otázku designu! Už jsem psal, něco jak Paroubek v TV studiu... 😉
Navtech
Buďte rádi, že je tam VW a Ford. Představte si, kdyby tam byl nějakej holobyt z Koreje.
ladlen
Taký jeden "holobyt z Kórey sa už vlani umiestnil v Európe, možno o rok Hyundai x-onic tam už bude, alebo Kia z Nošovíc, je to len otázka času.
Rednaxela
Máš i na ulicích tolik odvahy projevovat svoji xenofobii, nebo jen tady - schován pod nickem? A mimochodem - máš na sobě jen Litex, nebo se vesele oblékáš do čehokoliv "západního" made in China?
Navtech
V Litexu budeš počítám předsedou odborářů. Tam směřuj svoje bláboly bez hlavy a paty.
Rednaxela
A ty budeš - dle svých názorů - nejspíš jeden z těch, co jim minule nezakázali stranu, což? 8-s
Avatar - Katikakus
Katikakus
Prodej holobytu je domenou jinych znacek. A svete div se, obe patri do jednoho koncernu. Ty uz vis 😉