Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Maserati v Evropě hlásí nárůst prodeje o 420 %

20 komentářů

Avatar - Bristol
Bristol
tyto zprávy se čtou moc dobře, snad jim to vydrží a meta 50tks se zdá být reálná hlavně s příchodem SUV 😉 ovšem jako reálný konkurent Porsche to už je velice smělý plán...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ktory mi je sympaticky a zaroven v nom vidim velku konkurenciu pre jaguar :yes😒br />
maserati konecne opat slape a to je parada :yes😒br />
stare dobre quattroporte [odkaz] mam stale pred ocami ked si na tuto znacku spomeniem, zral som to auto celu mladost :yes:
webpaja
Ghibli se nabízí za stejný peníze jako D3 nebo Jag, pokud někdo přemýšlí o postupu do vyšší střední, pak je schopný nalákat klientelu. Úplně nevěřím, že bude efektivně přetahovat zákazníky D3, spíš Jagu. Další věc je, jestli si u "znovunákupu" udrží klientelu.
Teď nabízí fantastickej podvozek a řízení, kolik to ale ocení zákazníků v této třídě nejsem schopnej posoudit. A když už, tak je potrápí řídká servisní síť.
V roce 2016 ale M-B, BMW a Jag přijdou s novinkami, pak se bude lámat chleba, rok na to Audi.
Mig_35
No podle mého je Ghibli za 1,7 o dost dražší, než srovnatelná D3...
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Pokud se bavíme o Maserati, tak z Evropy je jeho konkurent jedině Jaguar. Jak cenou, tak prestiží. A stejně bych si vzal nové XJ, než Maserati.
gil54
To je vidět, že nemáš s Mase žádnou zkušenost. Model z tvého odkazu nemůže nikdo soudný označit přívlastkem dobré. Dobré je jen na tom tvém obrázku. Jinak nespolehlivé, poruchové, nesmírně drahé zejména tehdejší servis a díly. Interiér se dokázal na slunci rozpadnout doslova na prach během několika málo let vč. kůže na sedadlech. Zbyly bez poskvrny jen nádherné zlatě orámované hodiny uprostřed prachu.

Použitelné vozy jsou buď vetereáni tak do roku 1968 než ho koupil Citroën a potom až co bylo Maserati snědeno Fiatem, to je od roku 1990.
Avatar - beibej
beibej
Gile54, kdy myslíš že je vyrobeno toto quattroporte? (nepátrej 94 až 01) Takže použitelný od roku 90?
gil54
Máš pravdu, moje chyba, neprohlédl jsem si dobře obrázek.
megacruiser
Maserati mělo plno designově výjimečných modelů. Mě bralo starší Coupe, skutečně elegantní sporťák, ještě než mu zmršili zadek:
[odkaz]
A předek z něj použili na Fiat Grande Punto 😄
Arese
To, co Fiat nyní předvádí s Maserati je velkým příslibem i pro Alfu. Kéž by šla podobnou cestou! 😄 :yes: :yes: :yes:
miro68
neviem preco mam ten pocit ze i napriek tomu, ze Maserati patri pod FIAT, tak v tomto nema FIAT prsty.

Ak nieco funguje, musi sa to robit mimo FIATu >😒]
Mr.Murphy
.... ten pocit máš asi proto, že o tom víš hov-no :yes:
Avatar - maros
maros
Až bude v Ačkách, tak si ho určitě projedu :yes:
acraft
Jj, když se pozvedne kvalita výroby a zůstane skvělý design a něco těch emocí, pak je výsledek předvídatelný. Nicméně vyhráno zdaleka není, 50k meta je ještě vysoko.. (skoro bych si přál, aby těch 50k neklaplo, netoužím vidět maserati jako silniční plevel 😄 )
kundalini_it
Asi tě musím zklamat, ale letos podle mě udělají minimálně 30tis. Jen v Americe se už v dubnu v prodejích dotáhli na Jaguar :yes: Letos zatím 3331ks. No a Čína to jistí 😉
Takže s SUV čkem dají těch 50tis. v pohodě 😉
webpaja
34 Jaguar 1,035 -9% 32 5,750 22% 33 33
35 Maserati 964 373% 34 3,331 342% 34 36

Jen připomenu, že bojuje s autem před generační výměnou a XJ před FL. Každopádně slušný čísla!!!
Jag už letos poroste leda s náběhem F-Typeu a možná po FL s XJ
kundalini_it
V Maserati přijímají 3.5tis objednávek měsíčně tak to vypadá celkem dobře.
SUV pak Alfieri...Pokud neusnou na vavřínech a budou dělat vylepšení modelů a nové modely v rozumném časovém rozmezí tak je automobilka zachráněna.
Navíc na Ghibli letí aspoň v Americe mladí kupci což je pro značku plus

Jinak já Jaguaru přeju úspěch, každá alternativa k D3 je vítána. :yes:
Atila_
Ono je to spise tak, ze Jaguar "dotahuje" je, ale z druhe strany. :-!
acraft
Těch letošních 30k vypadá reálně vzhledem k tomu, že Ghibli nastoupilo až ve 4Q2013. Pokud se prodej Levante rozjede na konci 2014, čemuž příliš nevěřím, pak je 50k v 2015 dělatelných.
Mimochodem až bude Levante venku, tak se nesmírně těším na místní komentáře typu "už to není maserati"..
webpaja
Buou to ti samí lidé, kteří tvrdili, že Cayenne není Porsche 😉