tyto zprávy se čtou moc dobře, snad jim to vydrží a meta 50tks se zdá být reálná hlavně s příchodem SUV ;-) ovšem jako reálný konkurent Porsche to už je velice smělý plán...
Ghibli se nabízí za stejný peníze jako D3 nebo Jag, pokud někdo přemýšlí o postupu do vyšší střední, pak je schopný nalákat klientelu. Úplně nevěřím, že bude efektivně přetahovat zákazníky D3, spíš Jagu. Další věc je, jestli si u "znovunákupu" udrží klientelu.
Teď nabízí fantastickej podvozek a řízení, kolik to ale ocení zákazníků v této třídě nejsem schopnej posoudit. A když už, tak je potrápí řídká servisní síť.
V roce 2016 ale M-B, BMW a Jag přijdou s novinkami, pak se bude lámat chleba, rok na to Audi.
To je vidět, že nemáš s Mase žádnou zkušenost. Model z tvého odkazu nemůže nikdo soudný označit přívlastkem dobré. Dobré je jen na tom tvém obrázku. Jinak nespolehlivé, poruchové, nesmírně drahé zejména tehdejší servis a díly. Interiér se dokázal na slunci rozpadnout doslova na prach během několika málo let vč. kůže na sedadlech. Zbyly bez poskvrny jen nádherné zlatě orámované hodiny uprostřed prachu.
Použitelné vozy jsou buď vetereáni tak do roku 1968 než ho koupil Citroën a potom až co bylo Maserati snědeno Fiatem, to je od roku 1990.
Maserati mělo plno designově výjimečných modelů. Mě bralo starší Coupe, skutečně elegantní sporťák, ještě než mu zmršili zadek:
[odkaz]
A předek z něj použili na Fiat Grande Punto :-)
Jj, když se pozvedne kvalita výroby a zůstane skvělý design a něco těch emocí, pak je výsledek předvídatelný. Nicméně vyhráno zdaleka není, 50k meta je ještě vysoko.. (skoro bych si přál, aby těch 50k neklaplo, netoužím vidět maserati jako silniční plevel :-) )
Asi tě musím zklamat, ale letos podle mě udělají minimálně 30tis. Jen v Americe se už v dubnu v prodejích dotáhli na Jaguar :yes: Letos zatím 3331ks. No a Čína to jistí ;-)
Takže s SUV čkem dají těch 50tis. v pohodě ;-)
Jen připomenu, že bojuje s autem před generační výměnou a XJ před FL. Každopádně slušný čísla!!!
Jag už letos poroste leda s náběhem F-Typeu a možná po FL s XJ
V Maserati přijímají 3.5tis objednávek měsíčně tak to vypadá celkem dobře.
SUV pak Alfieri...Pokud neusnou na vavřínech a budou dělat vylepšení modelů a nové modely v rozumném časovém rozmezí tak je automobilka zachráněna.
Navíc na Ghibli letí aspoň v Americe mladí kupci což je pro značku plus
Jinak já Jaguaru přeju úspěch, každá alternativa k D3 je vítána. :yes:
Těch letošních 30k vypadá reálně vzhledem k tomu, že Ghibli nastoupilo až ve 4Q2013. Pokud se prodej Levante rozjede na konci 2014, čemuž příliš nevěřím, pak je 50k v 2015 dělatelných.
Mimochodem až bude Levante venku, tak se nesmírně těším na místní komentáře typu "už to není maserati"..