Opel Vectra třetí generace nabízí komfort, který oceníte především na dlouhých trasách. Vůz prodávaný nezřídka za atraktivní cenu tak může být příjemným rodinným společníkem.
Tak to mas stastie.Ja to tiez povazujem za nezmysel malo by to mat mensie vibracie ale myslim ze za tak obrovsku sumu to nestoji.Na Octaviu sa da napriklad kupit aj prestavbovy kit s pevnym zotrvacnikom a odrpuzenou lamelou.
Nevim jestli by lesteni pomohlo, ale dik za tip, dam vedet kolegovi ve firme, kteremu jsem ho posunul. Protoze sice ma 8 roku, ale najeto jen 110tisic km.
A cekam na nove auto (uz objednane). Ale to uz bude benzin (BMW 320i GT), protoze fakt vetsinou beham po meste.
tak to je pak samozřejmě rána. Nechápu stejně na co tuhle zbytečnost začali do aut montovat. Vyjma toho, že je to drahý jako prase a narozdíl od jednohmoty poruchový v tom nespatřuju žádnou výhodu. Já ho na autě ještě naštěstí nemám. 8-s
Navic, pokut to jezdilo ve meste, coz asi jezdilo, kdyz to ma jen 20tisic za rok, tam se radi casto, tym nasobne klesa zivotnost. Jen pravidelna predepsana vymena oleje v prevodovce muze stat klidne pres 10tisicKc, protoze se meni i drahy filtr. Ale zalezi, prevodovek je spousta a najdou ze i drzaky, tak jak se najdou i spatne manualy.
Komplet spojka od SACHS stojí na ten tvůj motor stejně jako každá běžná spojka na podobně velký auto tj. kolem 6000-8000 CZK (230-300 EUR). Buď tě někdo bere šeredně na hůl nebo to myslíš i s dvouhmotovým setrvákem. Ten ale není součástí spojkový sady.
Nedávno byl ve Světě motorů pěknej článek o různých typech automatických převodovek jejich přednostech, záporech atd. Zkus si to přečíst ať to máš podložený. ;-) Nehledě na fakt, že když se ti vysype manuál tak podstatně jednodušejc seženeš jinou převodovku než exotickýho automata.
Ja mam Vectru caravan 2,2dti a komplet spojka na nu stoji po vsetkych moznych zlavach cez 700 euro. Myslim,ze za 700 euro v pohode zrepasujes aj automat. :-)
Cau mel jsem Vectru caravan 2006 s 1.9CDTI 88KW (motor Z19DT) , v unoru jsem ji vymenil za insignii ST;-).
Rozvor je snad o 17 ne jen o 10 cm delsi jizdni vlastnosti na dalky uzasne ani po 1600 KM prakticky v kuse jsme nepocitoval zadne problemy za volantem.
Na ostrejsi jizdu v zatackach je to horsi, pri te velikosti to je vcelku nedotacive auto.
Co se spotreby tykalo tak dlouhodoba byla 5.9 s tim ze vice jak 50 % ces byly pocuky po Praze do 10ti km.
Z poruch byl jen alternator a EGR ventil coz se pri mestskem provozu dalo cekat. a vrchni ulozeni prednich tlumicu (co cekat na ceskych silnicich). Kazdopadne jsme to auto meli dost radi.
V posledni dobe je jich videt cim dal vice pri tech cenach za ktere se prodavaji se neni cemu divit :-) Preju vsem majitelum hoodne stastnejch kilometru :-)
OT: psal jsem tu na5raně, no jen pár dní to je, že byste místo těch dementních videí od rusáků měli, když už nic psát o ojetinách. Také jsem se zmínil, že když už musíte smažit články od Blesku, tak sem flákněte alespoň Sport, či zprávy, nikoliv ten potrhlý Bulvár, či mobilní telefony.
Dnes přijdu, tady ojetina, na hlavní místo Bulváru alespoň hokej, jen ty telefony zbyly.
Jestli nejde jen o náhodu, pak kluci dobrý, díky :yes:
Ad dost mista. A to mel kombi a signum jeste o 10cm vetsi rozvor nez sedan
Mel jsem Signum 8 roku, a byl jsem s nim velmi spokojeny. Zadne zavady, jen normalni udrzba + 1x meneny alternator a 1x baterie.
Byl to 1.dTi 150k, ale dost jsem ho nicil, protoze prevazne jsem jezdil po meste, takze se kolikrat ani nestihl motor zahrat. Ale nebyly s nim zadne problemy. Ikdyz to vypalovani filtru pevnych castic by mohlo byt na tlacitko, protoze kdyz se to spustilo pri mych kratkych jizdach po meste, tak se kolikrat nestihl zregenerovat.
Jedine co mi vadilo, ze se asi po 6 letech objevily praskliny na krytech xenonovych prednich svetlometu (a tim padem se za prudkeho deste vevnitr objevila vlhkost). BTW ve firme mame i kombi a tomu se to stalo taky.
A cena jednoho noveho (nataceci) byla cca 1000 eur. Takze jsem to nechal tak.
Vectra C před faceliftem, mněla otevírání kapoty pomocí plynové vzpěry. Z důvodu bezpečností, je o VC po faceliftu vycvakávací hůlka. Hoši v GM usoudili, že prý pří nehodě ta plynová vzpěra může mít neblahé následky.
Na to, že má najeto 175tisíc km je interiér v pořádku.....
Sakra, vždyť to auto najelo jen 20tisíc za rok. To je na diesel dost málo a 170tisíc není žádnej velkej nájezd, když to tak vidím na naší benzínový oktávce, která dostává mezi 25 - 28 tisíci km za rok. Na tý jsou taky vidět škrábance jen na těch plastových madlech ve dveřích od prstenů a nehtů, jinak je v pohodě.
Auto je to pěkný, ale osobně bych preferoval u ojetiny spíš manuál....je to taková jistota. :-)