Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault bojuje dále: Přichází Mégane RS 275 Trophy

Limitovaná edice připravená vrátit titul nejrychlejší předokolky na okruhu Nürburgring Nordschleife zpět do Francie je oficiálně zde. Má o deset koní více a plno dalších funkčních úprav.
Zpět na článek
14. 5. 2014 11:14
14. 5. 2014 11:48
14. 5. 2014 11:56
14. 5. 2014 12:05
14. 5. 2014 12:14
14. 5. 2014 13:09
14. 5. 2014 13:18
14. 5. 2014 13:28
14. 5. 2014 13:55
14. 5. 2014 13:22
14. 5. 2014 13:27
14. 5. 2014 13:44
15. 5. 2014 09:15
15. 5. 2014 10:03
15. 5. 2014 10:08
15. 5. 2014 14:56
15. 5. 2014 15:14
14. 5. 2014 12:43
14. 5. 2014 13:07
14. 5. 2014 13:21
14. 5. 2014 14:42
14. 5. 2014 15:18
14. 5. 2014 18:27
14. 5. 2014 17:07
14. 5. 2014 18:27
14. 5. 2014 19:11
14. 5. 2014 20:05
14. 5. 2014 20:26
14. 5. 2014 20:28
14. 5. 2014 20:30
14. 5. 2014 21:26
14. 5. 2014 21:31
14. 5. 2014 12:07
14. 5. 2014 12:10
14. 5. 2014 12:43
14. 5. 2014 12:50
14. 5. 2014 13:19
14. 5. 2014 13:20
14. 5. 2014 13:38
14. 5. 2014 13:45
14. 5. 2014 13:56
14. 5. 2014 14:21
14. 5. 2014 18:29
14. 5. 2014 14:52
14. 5. 2014 15:21
14. 5. 2014 21:31
14. 5. 2014 12:52
14. 5. 2014 13:20
14. 5. 2014 13:20
15. 5. 2014 13:06
14. 5. 2014 12:31
14. 5. 2014 11:15
14. 5. 2014 11:29
14. 5. 2014 11:59
14. 5. 2014 12:11
14. 5. 2014 12:45
14. 5. 2014 13:20
14. 5. 2014 14:22
14. 5. 2014 20:55
14. 5. 2014 12:14
14. 5. 2014 12:22
14. 5. 2014 13:44
14. 5. 2014 14:04
14. 5. 2014 15:40
14. 5. 2014 11:51
14. 5. 2014 12:59
14. 5. 2014 13:22
14. 5. 2014 13:36
14. 5. 2014 14:05
14. 5. 2014 13:50
14. 5. 2014 14:09
14. 5. 2014 15:39
14. 5. 2014 14:58
14. 5. 2014 15:45
14. 5. 2014 16:37
15. 5. 2014 09:20
15. 5. 2014 14:22
14. 5. 2014 11:55
14. 5. 2014 11:56
14. 5. 2014 12:00
14. 5. 2014 12:07
14. 5. 2014 12:46
14. 5. 2014 14:09
14. 5. 2014 14:17
14. 5. 2014 12:20
14. 5. 2014 13:23
14. 5. 2014 14:19
14. 5. 2014 14:47
14. 5. 2014 14:53
14. 5. 2014 12:03
14. 5. 2014 12:26
14. 5. 2014 12:41
14. 5. 2014 13:24
14. 5. 2014 13:01
14. 5. 2014 13:31
14. 5. 2014 13:47
14. 5. 2014 12:03
14. 5. 2014 12:16
14. 5. 2014 14:44
14. 5. 2014 11:15
14. 5. 2014 13:06
14. 5. 2014 11:25
14. 5. 2014 11:34
14. 5. 2014 12:05
14. 5. 2014 13:07
14. 5. 2014 12:21
14. 5. 2014 12:38
14. 5. 2014 12:45
14. 5. 2014 15:01
14. 5. 2014 15:06
14. 5. 2014 15:23
14. 5. 2014 15:37
14. 5. 2014 15:47
14. 5. 2014 11:54
14. 5. 2014 14:35
14. 5. 2014 15:53
14. 5. 2014 13:16
14. 5. 2014 13:17
15. 5. 2014 09:25
14. 5. 2014 11:45
14. 5. 2014 12:42
14. 5. 2014 14:23
14. 5. 2014 14:38
14. 5. 2014 16:26
14. 5. 2014 17:36
14. 5. 2014 14:30
14. 5. 2014 14:16
14. 5. 2014 14:57
14. 5. 2014 16:27
14. 5. 2014 20:52
Avatar - iudex
14. 5. 2014 11:14
Pekné
Pekné, ako technicky, tak i vizuálne (šedé doplnky sa ku krikľavej žltej hodia oveľa viac, ako tie vulgárne červené F1 doplnky). Je tiež fajn, že z toho Renault nespravil nejaký nový R26.R s rámom či plexisklami a zachoval použiteľnosť auta.
Inak či len 10 koní naviac bude stačiť na Cupru, je otázne (aj keď s tým presným výkonom je to nejasné: 205 kW je 279k, naopak 275k je len 202 kW). Na druhej strane ak Renault stále avizuje prekonanie rekordu Cupry, nedivil by som sa, keby už nejaký čas na NS vedeli (v opačnom prípade by sa mohli blamovať).
Rozbalit vlákno
52
14. 5. 2014 11:48
Re: Pekné
Ještě nedávno bych se divil, kdybych to napsal, ale v této verzi - a v černé barvě - mi už to auto nepřipadá ošklivé, vlastně se mi začíná líbit :-)
Tedy až na tu záď a odporné (opravdu odporné) budíky...
A časy?
No teď má i Mégane Micheliny semislicky, tak tu Cupru snad dá, možná by ji dal i v předešlé verzi na semislickách (debat se tu o tom vedlo nespočet).
Avatar - woody-alien
14. 5. 2014 11:56
Re: Pekné
A všechny dohromady dá Ron se svým ortodoxním víkenďákem, kde ani žádnou klimu nemusí vykuchávat. >:D
14. 5. 2014 12:05
Re: Pekné
A pokud mu to ještě párkrát protáhnem na tom kopečku, tak bude mít i ty semislicky >:D
Avatar - jazva
14. 5. 2014 13:09
Re: Pekné
zimáky značky Firebone(či čo to tam mal za "značku") musia byť predsa lepšie ako semislicky. >:D
14. 5. 2014 13:18
Re: Pekné
To je fakt, zimáky by měly mít lepší grip, navíc může na nich jet po NS i v zimě >:D
Avatar - jazva
14. 5. 2014 13:28
Re: Pekné
a hlavne viac pískajú, čo je u podobne ladeného auta veľmi podstatné. >:D
14. 5. 2014 13:55
Re: Pekné
Přesně, když ti pískají gumy, tak si při jízdě připadáš jako mistr světa v karate a to je ta pravá zábava! >:D
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:22
Re: Pekné
firebone.... to je kost v ohni >:D tak to sedí >:D >:D anebo zápal kosti >:D no prostě Ron zabil
Avatar - jazva
14. 5. 2014 13:27
Re: Pekné
tak Doktor má tie zápaly a kosti aj v popise práce... >:D
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:44
Re: Pekné
>:D :yes: dem na cigaro? >:D
Avatar - Emel
15. 5. 2014 09:15
Re: Pekné
Jen aby mu nedošli ježci.
Avatar - woody-alien
15. 5. 2014 10:03
Re: Pekné
>:D Už jsem to psal jinde, že když jsi mě předjížděl před Litomyšlí, taky ti to hezky střelilo do laufů. Myslím, že mám na Mondeu ošlehlou masku.... >:-[] ;-)
Avatar - Emel
15. 5. 2014 10:08
Re: Pekné
Jako že byl vidět plamínek? Hmm, to víš, musel jsem se snažit ;-) . Tak díky za doprovod... trošku se to zvrhlo, já chtěl jen předjet tu kolonu co jela 70 :-) .
Avatar - woody-alien
15. 5. 2014 14:56
Re: Pekné
Nj, aspoň byla trochu zábava. ;-) Původně jsem taky chtěl jen tak lehce "doplachtit" domů, ale ti "sedmdesátníci" - to je prostě k nevydržení. Největší sranda byla, že když jsem tě předjel a mezi náma bylo ještě auto, tak jsem tu tvojí placku vůbec neviděl. Jak v nějakým thrilleru - víš, že přijde útok, ale nevíš kdy a odkud. >:D
Avatar - Emel
15. 5. 2014 15:14
Re: Pekné
Kdyby člověk věděl, že za chvíli najede na dálnici, tak by se to dalo vydržet. Ale z Mohelnice do Hradce...

Mazda přece útočí plamenometem zepředu ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 12:43
Re: Pekné
>:D >:D >:D prý s tím rozbije kdejaký sporťák.... je to drak :-)
Avatar - jazva
14. 5. 2014 13:07
Re: Pekné
Prý? No o jednom šporťáku by som vedel. Keby to nevidím na vlastné oči, tak neverím. A na parkovisku aj viac pozornosti pútal... Byť tebou, proste sa moc neozývam... >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:21
Re: Pekné
...já tu vlastně ale vůbec nejsem >:D >:D >:D
Avatar - T613
14. 5. 2014 14:42
Re: Pekné
to mi ani nepřipomínej, kvůli němu mám na hlavě bílou hřívu >:D
Avatar - woody-alien
14. 5. 2014 15:18
Re: Pekné
>:D Já jsem si říkal, jaks ten jeho "sníženej pud sebezáchovy" snášel asi ty...no, už to vím. >:-[] ;-)
Avatar - T613
14. 5. 2014 18:27
Re: Pekné
a to to ještě stihl komentovat.. vlastně mluvil nonstop >:-[]
Avatar - white label
14. 5. 2014 17:07
Re: Pekné
Fakt to byl takový adrenalin? Asi to budu muset taky vyzkoušet... :-O ;-)
Avatar - T613
14. 5. 2014 18:27
Re: Pekné
vyzkoušej.. v životě jsem tolik v autě nepoužíval levou a pravou nohu, jako když jsem mu dělal kopilota :-! ;-)
Avatar - white label
14. 5. 2014 19:11
Re: Pekné
Necítil ses v tom autě spíš jako "kopulot" (od kopulovat)...
:-O >:D
Avatar - T613
14. 5. 2014 20:05
Re: Pekné
to bylo to poslední nač jsem tam myslel.. i když ta jedna cyklistka >:-[]
Avatar - white label
14. 5. 2014 20:26
Re: Pekné
Ještě, že to nebyl cyklista... >:-[]
Avatar - T613
14. 5. 2014 20:28
Re: Pekné
ti skončili v příkopech >:-[]
Avatar - T613
14. 5. 2014 21:26
Re: Pekné
to jsem už nestačil registrovat :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 21:31
Re: Pekné
..myslíš tu, co jsem neviděl? >:D
14. 5. 2014 12:07
Re: Pekné
Než těch 10 koní a další marginální úpravy, tak pokud má být rychlejší v syntetickém testu (severní smyčka) tak by stačilo to auto líp obout. Neznám tyhle Micheliny co na to dávají, ale solidní semislicky udělají oproti obyč gumám neskutečný rozdíl. Přijde mi taky zbytečný psát o tom co je tam za gumy, když bych odhadoval vzhledem k zaměření auta jejich životnost tak na 10000 km a co tam pak obuje majitel je jeho věc.
14. 5. 2014 12:10
Re: Pekné
Přesně, já jsem taky pro se nehádat o gumách, pokud chci zajet super čas na okruhu, tak tím tuplem obuju gumy, které mně v tom budou omezovat co možná nejméně.
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 12:43
Re: Pekné
.....takže ne zimaky?
14. 5. 2014 13:19
Re: Pekné
Nebo Obnova Brno, to je klasika >:D
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:20
Re: Pekné
... a k tomu v paketu Tonak Nový Jičín a plastovou přepravku do kufru... >:D
Avatar - jazva
14. 5. 2014 13:38
Re: Pekné
a na hlavný tuningový doplnok [odkaz] si zabudol... >:D
14. 5. 2014 13:56
Re: Pekné
Tak ta je nejmíň na dvě basy Bráníku >:D
Avatar - jazva
14. 5. 2014 14:21
Re: Pekné
s tým sa natierajú kolená? >:D ;-)
Avatar - white label
14. 5. 2014 15:21
Re: Pekné
Jo, tam dělají ty světoznámé (snadno zaváděcí) tampony o.b.!
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 21:31
Re: Pekné
...s teflonovým povrchem >:D
14. 5. 2014 12:52
Re: Pekné
Jasně, ale koukal jsem na netu, že ty Micheliny co na to dávají jsou špička. Takže nenechali v Renaultu asi nic náhodě. :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:20
Re: Pekné
tak přece na to nebuchnou jechalky - teda protektory barum... nebo wanli
14. 5. 2014 13:20
Re: Pekné
Teď asi ne, ale před lety jel MRS Cup na Bridgestonech (tedy to aspoň tvrdili lidi od Renaultu, nikomu jinému se na těch gumách stejný čas nepovedl...).
15. 5. 2014 13:06
Re: Pekné
...Moje slova, s postupem času je pro mně tohle auto přitažlivější a přitažlivější...
Zraje opět jako kvalitní víno, stejně jako předchůdce. Hodně zde dělá pro mně vizuálně atraktivnější příď po faceliftu...
14. 5. 2014 12:31
Re: Pekné
tech 10 koni nebude as tak dulezitych, tam budou dulezite dalsi faktory, jako kde se vykon vyuziva, vaha auta, vaha kol (to dela strasne moc) a talsi drobnosti :-)
Avatar - white label
14. 5. 2014 11:15
MRSC275
Ostřejší zvuk potřebuje MRS jak sůl, tak snad se s Akrapovičem vytáhnou.
Jinak jsem trochu v rozpacích z těch příplatků za podvozek a pneu, u podobně zaměřené (a ne zrovna levné) a hlavně limitované edice, bych to čekal spíš už "v základu". Myslím, že už ví, že s tím spešl podvozkem ten čas dají, jinak by s tím asi takovým způsobem nevylezli. Cena je samozřejmě podstatně jinde, než u Leonu Cupra a případný rozdíl časů tomu zřejmě odpovídat nebude.
Rozbalit vlákno
66
14. 5. 2014 11:29
Re: MRSC275
A jaká je cena Cupry Performance Pack? Už se prodává?
Avatar - white label
14. 5. 2014 11:37
Re: MRSC275
Hlavně pro cenové srovnání cenu Cupry s Performance Pack ani nepotřebuješ znát, protože zde uvedená cena MRS275T (přes milion) je dle článku bez příplatkového podvozku a pneu.
14. 5. 2014 11:53
Re: MRSC275
Ahoj,

Otázkou je, jaká bude cena jinde než ve Francii, kde běžný Mégane RS stojí okolo 880 000 Kč. Okolo milionu to však asi bude vždy.
14. 5. 2014 11:59
Re: MRSC275
A kolik tam stojí ta Cupra?
14. 5. 2014 12:05
Re: MRSC275
33 165 eur (Cupra 280 manual 5 dveří), tedy zhruba 909 000 Kč.
14. 5. 2014 12:11
Re: MRSC275
To jsou palby, koukám, že u nás je ráj :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 12:45
Re: MRSC275
...tak frantíci dobrá auta umí ocenit.... ;-)
14. 5. 2014 13:20
Re: MRSC275
Ocenit jo, ale prodat moc ne :-)
Avatar - jazva
14. 5. 2014 14:22
Re: MRSC275
Na Clio RS sa čaká 4 mesiace, čiže asi ich predávajú dobre ;-)
14. 5. 2014 20:55
Re: MRSC275
Je to možné, tohle nové CRS je prý podstatně žádanější, než to předchozí, no jen tak dál :-)
Avatar - white label
14. 5. 2014 13:01
Re: MRSC275
Taky si myslím, že kolem milionu to bude vždy. Jenže zatímco u LCPP to bude tzv. allinclusive (věci potřebné k dosažení toho superčasu), tak u MRS275T se bude ješzě připlácet za podvozek a pneu.
14. 5. 2014 12:14
Re: MRSC275
Podle francouzských cen to nejde srovnávat. Tam i ten Mégan za 350 je za 550.
Avatar - maros
14. 5. 2014 12:22
Re: MRSC275
Ve Francii jsou o dost větší daně na auta... a samozřejmě domácí automobilka.
14. 5. 2014 13:44
Re: MRSC275
Navíc Megane se vyrábí ve Španělsku, takže v ceně je i dovozní clo
Avatar - John Doe
14. 5. 2014 14:04
Re: MRSC275
"dovozní clo" ?! v EU 8-s
14. 5. 2014 13:45
Re: MRSC275
Nevím jaká je cena, ale faktem je, že Cupra bez Performance Packu je rychlejší než MRS Cup.

[odkaz]

[odkaz]

Takový srovnání má mnohem větší váhu než nějaký časy na NS ;-)
Avatar - woody-alien
14. 5. 2014 11:43
Re: MRSC275
Těžko porovnávat, já třeba vůbec netuším, kolik stojí ta verze Cupry, která dala rekord na Ringu. Ale ty víš, že zrovna já tady za Renault vůči zlému koncernu bojovat nebudu. ;-) Takže bych to zakončil asi takto - pořád je lepší reálně koupit rekordní auto, byť za draho, než donekonečna o něm pouze snít.
Tímto zdravím Hlavně Ony Nadšence Do Aut z klubu. >:-[]
14. 5. 2014 11:51
Re: MRSC275
Neboj, o ni ti ti Hodně Nadšení Dobří Autaři vysvětlí, že jejich modla byla ohlášena na rok 2015, tak jaképak do nekonečna ;-)
14. 5. 2014 12:59
Re: MRSC275
To, že se na CTR strašně dlouho čeká, vidí snad každý, včetně fanoušků Hondy, kteří to také připouští. Diskuze byla jen a pouze o tom, zda se něco zpozdilo proti plánu nebo ne. To, že i bez zpoždění to CTR bude dost pozdě, je už věc druhá (a nikdo to nerozporuje, i když se možná nějaký Hondašílenec najde). A to, zda CTR bude rekordní auto nebo ne, je už věc dokonce třetí. Tak bych hlavně tyto tři věci nemotal dohromady. Diskuze se týkala jen té první, která nemá nic společného s tím, jak brzy/pozdě se CTR uvede na trh ve srovnání s konkurencí a zda ji překoná nebo ne.
14. 5. 2014 13:22
Re: MRSC275
Ber to už konečně trochu s nadhledem...
14. 5. 2014 13:36
Re: MRSC275
Když ty pořád nechápeš psaný text, tak se musím ohradit. Tvůj příspěvek je jasná narážka na včerejší diskuzi. Nevím kdes tedy přišel na to, že CTR je pro mě modla. Prostě tím "jejich modla" jsi mě naštval, nepodsouvej mi nic, co jsem neřekl. Ohrazoval jsem se jen a pouze proti "opoždění" a stejně tak bych bránil cokoli jiného, ať už by to byl Ford, VW..., kdyby si zas někdo vymyslel takovou pitomost, že když někde něco neoficiálně prosákne, bude to vyčítat výrobci, který o tom nikdy necekl.

Pokud někdo vytýká někomu něco, co neslíbil, tak se mi to prostě nelíbí a je jedno, zda je to Honda nebo jiný výrobce. Tady vůbec nešlo o to, že se daná věc týkala právě CTR. Jenže ty prostě ne a ne to pochopit. Ta diskuze byla o nefér hodnocení a CTR byla jenom ukázka, na které to celé vzniklo. Takže promiň, "jejich modla" a CTR, to mě docela namíchlo, když o tom to vůbec nebylo.
14. 5. 2014 14:05
Re: MRSC275
Je to narážka na chování a výroky hondafans obecně, pokuds to vztáhl komplet jen na sebe, je to tvůj boj. Jak říkám - chce to trochu nadhledu, jinak ti praskne žilka.
14. 5. 2014 13:37
Re: MRSC275
"A to, zda CTR bude rekordní auto nebo ne, je už věc dokonce třetí."

Já bych spíš řekl, že to bude zásadní, protože pokud Honda dva roky dopředu ohlašuje CTR jako nejrychlejší předokolku a pak by se jí to nepodařilo zajet, tak bude jen za kašpara a všem ostatním pro smích. Nehledě na to, že se Kingovi a spol. zhroutí svět, protože očekávají čas někde kolem 7:30 >:D

Mně jsou časy na NS jedno, protože nikdy nebudeš vědět, jestli ten čas zajelo sériové nebo upravené auto. Ale příští rok se rád zasměju nebo zatleskám vzhledem k těm prohlášením.
14. 5. 2014 13:50
Re: MRSC275
Ano, je to věc zásadní. Tady jde ale o to, že včera jsme diskutovali na téma zpoždění uvedení a o ničem jiném. Ale všichni tu pořád pletou dohromady zpoždění, pozdní uvedení a rekordní auto dohromady. Jinak řečeno, pokud jsem reagoval na to, že CTR se oproti plánu (zatím) nezpozdilo, tak tím jsem nic neřekl na adresu toho, že ten plán byl nastaven na pozdní datum (což je), neřekl jsem ani, že je to nějaká modla (alespoň pro mě není) a už vůbec ne, zda to bude nebo nebude rekordní auto (což uvidíme snad v příštím roce). A proti tomu jsem se ohrazoval.

Samozřejmě, že pokud Honda ten rekord nezrobí, bude to takový fail, který ji nikdo dvacet let neodpáře.
14. 5. 2014 13:59
Re: MRSC275
Já bych řekl, že si to Honda po tom prohlášení ani nemůže dovolit. Pokud by se jí to nepodařilo zajet sériovým autem, tak aby se vyhnula té ostudě, tak provede nejaké menší či větší úpravy a nejrychlejší předokolka bude na světě. V takovém případě jí rekord neodpáře ani fakt, že se sériovým CTR se k tomu času pak nikdo ani nepřiblíží (tak jako tomu bylo u současného MRS).
14. 5. 2014 14:09
Re: MRSC275
Dohromady to patláš jedině ty sám.
Woody nic o zpoždění nepsal, jen o nekonečném čekání a já taky ne, jen jsem k tomu čekání uvedl konec.
Co se týká modly a rekordního auta, tak to už sis (nevím proč) vztáhl na sebe sám, to je tvůj boj.
14. 5. 2014 15:39
Re: MRSC275
Protože na toto téma (ohlášení na rok 2015) jsme se včera bavili spolu my dva - snad je dobře vidět, že jsem nereagoval na woodyho, ale na tebe - a s tebou jsem včera probíral téma "zpoždění" versus "ohlášení na dost pozdní termín", ne s woodym (nevšiml jsem si, že bys tam ty tohle téma probíral ještě s někým jiným). Co se týče chování hondafans, tak to mi u některých vadí taky (zejména co se Choochoa týče).
Avatar - white label
14. 5. 2014 14:49
Re: MRSC275
LCPP 33.165,- éček, MRS275T 38.000,- éček, ale u MRS k tomu ještě příplatky za podvozek a pneu.
A trochu mě taky překvapuje, že vyhlášení borci z Dieppe nestačí na nudnou koncernovou techniku sami a volají si na pomoc "Abramoviče" a Öhlins...
14. 5. 2014 14:58
Re: MRSC275
Těch 33 165,- stojí normální Cupra 280. Cupra PP (ta co zajela rekord) se ještě neprodává.
14. 5. 2014 15:23
Re: MRSC275
Proč pořád řešíš Cupru s paketem, když MRS Cup pojede Cupra i bez paketu? >:D
14. 5. 2014 15:45
Re: MRSC275
Já to neřeším. Jen dělám osvětu.
Avatar - white label
14. 5. 2014 15:39
Re: MRSC275
Dobrá... a co říkáš na zbytek reakce:
"A trochu mě taky překvapuje, že vyhlášení borci z Dieppe nestačí na nudnou koncernovou techniku sami a volají si na pomoc "Abramoviče" a Öhlins..."?
14. 5. 2014 16:37
Re: MRSC275
No když už chtějí ty prachy navíc, tak nálepka od Abramoviče radost udělá :-)
Aspoň, že to přiznaj, taky jim to mohli nechat vyvinout "potichu" :-)
Avatar - Emel
15. 5. 2014 09:20
Re: MRSC275
Žádná automobilka si nedělá všechno "sama", že jsou na autě brzdy od Bremba taky nikoho nepřekvapuje... i tlumiče apod. jsou běžně dodavatelská záležitost...
Avatar - white label
15. 5. 2014 13:48
Re: MRSC275
Jistě, ale jedna věc jsou jednotlivé komponenty (nikdo asi nečeká, že si budou v Dieppe dělat vlastní akumulátory) a druhá celý podvozek, to tam příště kluci z Dieppe můžou dát motor a převodovku od Porsche, nebo třeba interiér od BMW..
Výfuk "Abramovič" mohl být klidně za příplatek (dnes se Akrapovič nabízí pomalu i k sekačkám na trávu), ale ten podvozek měl být u takto orientované edice v základu. |A nebo mohli dát výfuk (+10 PS) jako příplatek k normálnímu Cupu, stejně jako ten podvozek.
Podívej se na Cupru, té dali dokonce DCC v základu, což je na poměry koncernu v podstatě rarita.
Avatar - Emel
15. 5. 2014 14:22
Re: MRSC275
Myslím, že se všeobecně podceňuje přínos vývoje ve firmách typu Ricardo, Continental apod. Mám jednoho známého v Ricardu a třeba pro BMW dělají spoustu věcí, u kterých bys čekal, že by si je BMW přece mělo dělat "samo", včetně motorů...

Mazda má podvozek Bilstein a taky to nikdo nekřičí do světa... a na spoustě jiných aut bys našel Koni nebo Eibach nebo něco úplně jiného.

Že měl být podvozek v základu, to je jiná věc... asi měl, ale pokud kupci skousnou příplatek, tak je to jejich boj.

Cupra je holt dobyvatel, MRS jakožto držitel trůnu si může dovolit víc.
Avatar - white label
15. 5. 2014 14:50
Re: MRSC275
No, navíc Cupra má DCC v základu i bez Perform. paketu.
Je normální, že automobilky berou např. tlumiče/pružiny od ext. dodavatele, ale pochybuju, že běžně berou od jednoho dodavatele celý podvozek (včetně náprav apod.).
Avatar - Leg
14. 5. 2014 11:55
Re: MRSC275
Presne tak, táto limitka má tri kľúčové prvky (abramovič, semislicky a podvozok), z toho dva sú za príplatok. Trochu divné, to už aj ten výfuk a kolesá mohli dať za príplatok k obyč R.S. a nemuseli sa obťažovať s plaketkami.
14. 5. 2014 11:56
Re: MRSC275
Abramovič?
Ten je tam za kolik?

>:D >:D :yes:
Avatar - woody-alien
14. 5. 2014 11:58
Re: MRSC275
Za Abramoviče ti ještě daj lístky na Chelsea. >:-[]
14. 5. 2014 12:00
Re: MRSC275
Já vím, že to byl asi překlep, ale pobavil >:D
Avatar - woody-alien
14. 5. 2014 12:04
Re: MRSC275
;-) Abramovič je v poho, čekám kdy někdo vytáhne, že ta Cupra přece jela na semi-filckách. >:-[]
14. 5. 2014 12:07
Re: MRSC275
Jáááj a dost >:D >:-[]
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 12:46
Re: MRSC275
>:D >:D >:D zabil... semi filcka
14. 5. 2014 14:17
Re: MRSC275
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - šmoula nešika
14. 5. 2014 14:23
Re: MRSC275
>:D >:-[] Kucí, to vam je švandy dneska... :yes:
Avatar - Leg
14. 5. 2014 12:20
Re: MRSC275
Nebol to preklep (to by museli byť dva, čo by bola veľká náhoda), ako správne odtušil woody, musím sa votrieť do priazne dôležitým ľuďom. >:D
14. 5. 2014 13:23
Re: MRSC275
Tak v tom případě jsi měl napsat: "(abramovič semifilcky a podvazok)" >:D
14. 5. 2014 14:19
Re: MRSC275
Dnes nemá smysl psát >:D
Avatar - Leg
14. 5. 2014 14:53
Re: MRSC275
>:D príplatková položka "Ultimate nurburgring package"
Avatar - white label
14. 5. 2014 15:45
Re: MRSC275
A v českém ceníku bude tento příplatek uveden jako:
"UNS PRO PAKÁŽ". >:-[]
Avatar - Magister
14. 5. 2014 12:03
Re: MRSC275
Souhlasím. Tohle už je nesmyslná honba za čase. Mimochodme k čemu takový čas na trati pro nás je? K ničemu! Podvozek bude na normálních cestách nepoužitelný, semislicky rovněž.... Akrapovič půjde koupit určitě i na normální RS. Už Golf za mega je silná káva, ale rendlík to je pro mě psycho. :-)
Avatar - maros
14. 5. 2014 12:26
Re: MRSC275
Renault Sport je doděláván ručně a podle ohlasu, je to uplně jina liga než konvenční rendlík. Ale za mega už je silná samozřejmě i konkurence.
14. 5. 2014 12:41
Re: MRSC275
Ten podvozek Öhlins bude naopak komfortnější a navíc si s ním budeš moci i trochu pohrát při nastavování.
14. 5. 2014 13:24
Re: MRSC275
Je fakt, že z motorky ti Öhlins udělá opravdu bez přehánění jiný stroj.
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:01
Re: MRSC275
...buď na to máš nebo ne....
Avatar - CHerokee
14. 5. 2014 13:31
Re: MRSC275
A když na to máš, tak do toho nejdeš a koupíš si prémiovou střední třídu :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:47
Re: MRSC275
... a když na to máš, tak si to koupíš.... ty prémiová vyšší třído.... tady se bavíme o autu, ne o lakýře za každou cenu ;-) :-)
14. 5. 2014 12:03
Re: MRSC275
Abramovič >:D >:D >:D
14. 5. 2014 12:16
Re: MRSC275
Abramovic dodava tankove pasy pre tazky teren?
Avatar - white label
14. 5. 2014 12:52
Re: MRSC275
Ano, přesně na to jsem narážel.
Avatar - šmoula nešika
14. 5. 2014 14:26
Re: MRSC275
>:D Ten překlep to zabil... Díky za materiál do nového ročníku vánočního hahaha blogu. :yes: ;-)
Avatar - Choochoo
14. 5. 2014 14:44
Re: MRSC275
Cena uz leze trochu mimo, tady souhlas. Nad 900tis to asi bude neprodejne, i tak je rozdil oproti Leonu je dost znacny. Astra OPC rovnez cenou o 1/3 jinde.
14. 5. 2014 11:15
Pěkné
Auto vypadá velmi dobře, přesně tak, jak by měla vypadat nejrychlejší předokolka. Je tu ale jedno ALE.
Doufám, že čas tohoto modelu na NS bude natolik omračující, že si bez mrknutí oka obhájí svoji cenovku. Vím, že srovnání a přepočet domácí ceny není zrovna to pravé, ale když se podívám na to, že Leon Cupra je tu již od necelých 670 tis. Kč, tak se škrábu na hlavě a hledám důvod proč zrovna tenhle Megane...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:06
Re: Pěkné
...ten důvod je jednoduchý.... protože. Ten, který bude chtít tuhle bestii nebude šmírovat kolem jiných. Prostě chceš :-)
14. 5. 2014 11:21
Až na ten volant
je to pěkné auto. Osobně ale boje o čas na Nordschleife moc neuznávám. Je to jen jeden okruh z mnoha a nastavování vozů právě na něj (když je daleko větší pravděpodobnost, že s ním majitelé budou jezdit na jiných okruzích nebo po okreskách) není dobré. Paradoxně bych ocenil spíše přístup neřešení jednoho okruhu a koncentrace na komplexnější vlastnosti vozu. I tak však možná tohle bude dobrý HH.
Rozbalit vlákno
2
14. 5. 2014 11:52
Re: Až na ten volant
Jeden okruh = zhodné podmienky = relevantné porovnanie. Auto predsa nie je robené na jeden okruh, je robené tak, aby prekonalo iné auto, a to je to, o čo ide. Konkrétny okruh je len prostriedkom na porovnanie s konkurenciou, nič viac.
14. 5. 2014 12:15
Re: Až na ten volant
Právě NS je svým charakterem mnohem, mnohem, blíž okresce (ve smyslu okresky v Německu / Rakousku, ne u nás), než okruhu.
Okruhy obecně mají podstatně lepší povrch a zatáčky jsou na nich navrženy k nějakému konkrétnímu účelu = okruh je sterilnější, než NS.
Nastavit auto na okresku se dá právě na NS podstatně lépe, než na libovolném okruhu, na okruh by auto bylo zejména tvrdší a okruhových nadšenců s předokolkou je podstatně méně, než zájemců o daily driver, který umí i "závodit".
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2014 11:25
leon cupra
ako blesk z jasneho neba, prisiel videl zvitazil...... divizia renault motorsport so skusenostami z F1 dostala lekciu od "vcelku bezneho" seatu , to bude renault este dlho rozdychavat....

kazdpadne je mi jasne ze renaultu cupra nedala spavat a tento pruser potrebovali zachranit.... vsetky sily vrhli nato aby nasli par sekundiciek k dobru..... no ale podarilo sa ... gratulacia >:D

bohvie aky cas by dala cupra keby na nej trosku odborne popracovali tak ako divizia renault motorsport s meganom.... no radsej nedrazdime uz
Rozbalit vlákno
28
14. 5. 2014 11:34
Re: leon cupra
Nemel tady nesmysly. Na Cupře Seat a asi nejen on hodně pracoval a na tom času má založený marketing. Všude se píše o nejrychlejší sériové předokolce. Přitom to zajela nějaká maskovaná Cupra Performance Pack s vykuchanou klimou, která se ještě ani nevyrábí a neprodává.
14. 5. 2014 11:35
Re: leon cupra
Ty to ale těžce neseš. >:D
14. 5. 2014 11:53
Re: leon cupra
Ale má zrejme pravdu.
14. 5. 2014 12:05
Re: leon cupra
Spíš bych řekl, že je realista ;-)
14. 5. 2014 12:13
Re: leon cupra
Možná, ale nesmí psát o Renaultu, protože to je poté utopista. ;-)
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:07
Re: leon cupra
...ale má pravdu....
14. 5. 2014 12:21
Re: leon cupra
A ten tvůj milovanej Renaultíček na tom ten marketing založenej nemá? Jedno prohlášení za druhým, dlouhé prezentace, plánovaná premiéra, ....
Chtělo by to trochu soudnosti ;-)

Jak to ve skutečnosti bylo se dost těžko ověřuje a nikdo si nemůže být jistý ani tím, jestli někdy nějaký rekord v sériové prodejní verzi zajel ten minulý Megane Trophy. To by jsi musel být jedině zaměstnancem v dané automobilce (vývojovém středisku), což nejspíš nebudeš. :-)

Rekord Cupry velmi pravděpodobně pokoří, ale nic to nezmění na faktu, že Cupra bude za dané peníze stále nejvýkonnějším strojem na trhu :-)
14. 5. 2014 12:38
Re: leon cupra
Přečti si, na co jsem reagoval a pak mudruj. :-)
14. 5. 2014 12:45
Re: leon cupra
Přesně to jsem udělal :-)

Renaultům zdar!! >:D
Avatar - iudex
14. 5. 2014 15:01
Re: leon cupra
Ako Ti tu písali už viacerí, akonáhle je reč o Renaulte a nejde o chválu, podlievajú sa Ti oči krvou a prestávaš vidieť jasne. To neodškriepiš. ;-)
14. 5. 2014 15:06
Re: leon cupra
Rudě nevidím, jen se snažím reagovat na lži a bláboly. Trochu reality nikomu neuškodí.
Avatar - iudex
14. 5. 2014 15:23
Re: leon cupra
Keby si sa tak do krvi bil aj v prípade blábolov týkajúcich sa iných automobiliek, dalo by sa Ti uveriť, len keď Ty vyskočíš ako čertík z krabičky, iba ak sa to týka Renaultu. ;-)
14. 5. 2014 15:37
Re: leon cupra
Těžko se můžu být za jiné značky, když o nich většinou nic nevím. Píši jen o tom, co mě zajímá a o čem něco vím.
Avatar - white label
14. 5. 2014 15:40
Re: leon cupra
"bÝt" snad ne. ;-)
14. 5. 2014 15:47
Re: leon cupra
To se mně stává docela často.
Avatar - white label
14. 5. 2014 17:02
Re: leon cupra
Možná to bude tím, že se za to biješ nejen dlouze, ale i poměrně tvrdě... ;-)
14. 5. 2014 11:54
Re: leon cupra
No ja neviem či to bol taký bežný Seat. Ak sú správne informácie tak bol na semislick pneumatikách. Je to predprodukčná verzia olepená páskou, tak je aj dosť možné že namiesto zadných okien použili plexisklo a podobne, lebo sa to dá zakryť. Popísalo sa už toho veľa.

Toto naháňanie sa o desatiny na Nurburgringu sa sleduje dobre. Človek sa aspoň zasmeje na tých hádkach, že kto čo zajazdil a pol sekundy rýchlejšie. :-)

Ten tvoj posledný odsek to zaklincoval. >:D >:D
14. 5. 2014 13:54
Re: leon cupra
Pokud vím, tak s těmi plastovými okny má bohaté zkušenosti Renault, který je používal již v minulé generaci Megana. Má je i v tomto novém speciálu. O tom, že by je někdy použila Cupra jsem nikdy neslyšel. Takže čistá spekulace. A ty gumy neřeš. Je to spotřební zboží, které se dá koupit. Kdo chce jezdit jak na Nurburgringu, tomu stejně dlouho nevydrží. :-)
14. 5. 2014 14:35
Re: leon cupra
Hej o minulej generácii viem. Skrátka odľahčovali kde sa dalo. Ale o tom že by táto generácia použila nejaké plasty namiesto skiel neviem. Aj čo pozerám na nete fotky, tak to nevyzerá byť nejaké odlišné od skiel. Tak tá Cupra je kapitola sama a čo čítam aj zahraničné ohlasy tak nie len my sa pozastavujeme nad tým že je to predprodukčná verzia, že to mali dať s tou produkčnou. Aj keď mne je to vcelku jedno, aj tak je to len marketing značiek, že kto zájde aké kolo na Nurburgringu. V tomto má pravdu James May, je to len marketing a plno aut na to trpí.
Ja som skôr len narážal na Toppera a jeho vyjadrenia, podľa ktorých Seat zbúchal bez rozmýšľania auto a poslal ho na trať zajazdiť najlepšie kolo. Lebo inžinieri zo Seatu na autách nepracujú odborne. >:D Ale čo čakať od fanatického vyznávača H/K sekty. :-) Aj tak ho vážne neberieme :-)
14. 5. 2014 15:47
Re: leon cupra
Zadní skla u tohoto nového Megana jsou z plexiskla, i když se to na Auto.cz nepíše. ;-)
Jenom krátce k té Cupře Performance, která se tu pořád řeší. Od současné 280 se liší pouze brzdama a pneu, tedy doplňky, které je možné přikoupit. Výkonově je to pořád stejné auto, které zajelo ten rekord.
14. 5. 2014 15:53
Re: leon cupra
..."pouze" brzdy, pneu a klima... :-)
14. 5. 2014 16:00
Re: leon cupra
Ať je po tvým ;-) Tu klimu si může nějakej okruhovej blázen odpojit. :-)

No uvidíme, jak moc se bude v prodejní verzi lišit ten Megane a jestli mu zůstane třeba ten jeho výfuček. :-)
14. 5. 2014 18:53
Re: leon cupra
Plexi to asi nebude...
Avatar - white label
14. 5. 2014 19:13
Re: leon cupra
Možná něco na způsob lexanu...
Avatar - jazva
14. 5. 2014 13:16
Re: leon cupra
ty už radšej nič nepíš, lebo sa len strápňuješ... >:D
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:17
Re: leon cupra
...ty jsi blábola >:D
Avatar - Emel
15. 5. 2014 09:25
Re: leon cupra
No, tohle vidím přesně opačně. Jaký průser sakra? Renault byl nejlepší, někdo ho překonal, Renault promptně zareagoval a zřejmě si bere korunu zpět.

Chceš snad kritizovat Renault za to, že na tom autu pracuje? A co by měl dělat abys byl spokojený?? :no:
Avatar - woody-alien
15. 5. 2014 10:08
Re: leon cupra
Přesně tak. Renault byl překonán, zjevně se mu to nelíbilo a něco s tím udělal. A že se s tím chvástá (jen doufám, že oprávněně, jinak by to byla slušná blamáž), to bych mu rozhodně nevyčítal. Nakonec nevytvářel plány na léta dopředu, ale zapracoval na tom, aby měl rekord zpátky co nejdříve.
14. 5. 2014 11:45
a voto tady de
tu nemá cenu porovnávať cenu ani časový náskok. Ale to je ok. Ide len (alebo až) o znovuzískanie titulu najrýchlejšia predokolka. A to sa zrejme podarí. Aj keď bude rýchlejší len o stotinu a predražený. Pravá hodnota toho modelu je v marketingu.
A mašina to vyzerá byť dobrá.
Rozbalit vlákno
0
14. 5. 2014 11:54
Jako já bych řek...
...že nejrychlejší předokolkou na ringu by mohl bejt tendlecten...Radikál, kdyby ji jako vobjel na zpátečku.
No né?

Tak honem, petrolheadi, topperi, rozumimautaři a podobní mimoni - kdo to zkusí vobcouvat jako první?

>:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - woody-alien
14. 5. 2014 12:00
Re: Jako já bych řek...
Na to je lepší Velorex, ten umí couvat na víc rychlostí... >:D
14. 5. 2014 12:02
Re: Jako já bych řek...
Jenže tomu by cestou ulítla střecha a to je proti nepsaným pravidlům :-)
Avatar - Ji/Ri
14. 5. 2014 13:10
Re: Jako já bych řek...
..... kdyby tak měli jen tušení, že stejně Boženku nepřekonají >:D
14. 5. 2014 14:25
Re: Jako já bych řek...
Tak se pochlub casem, za kolik si to dal ty? Patris preci k tem nej mimonum tady, ne? >:D
Avatar - woody-alien
14. 5. 2014 15:13
Re: Jako já bych řek...
Vůbec netušíš s kým máš tu čest. Před "mexickým brnkalem" se každej motor třese jak osika a kontrolkou žádá o milost. >:D
Avatar - iudex
14. 5. 2014 15:24
Re: Jako já bych řek...
>:D Doslova sa červená (kontrolkami). >:D
14. 5. 2014 20:49
Re: Jako já bych řek...
Dík, že jste se mně tu zastali >:D >:D
Avatar - woody-alien
14. 5. 2014 21:36
Re: Jako já bych řek...
Na nás se můžeš spolehnout. >:-[]
Avatar - Deathstar
14. 5. 2014 12:42
cena
Bude to pálka, ale vzhledem k tomu, že se jedná o poloručně dělané, speciální auto, s využitím na okruhy, si to kupce najde.

Základní Megane RS 265, na francouzském konfigurátoru, v plné výbavě(šasí cup,brzdy,lak,spoilery,RS monitor,kůže,sport. sedačky) stojí 37 000 euro,čili 1,014 milionu kč

U nás,takto vybaven stojí 930 tisíc..

Takže rozdíl tam určitě je, i ve verzi Trophy, u nás bude stát počítám kolem 980 tisíc..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 5. 2014 14:13
(Ne)smysl?
Asi už jsem zahořklý dědek nebo co, ale jaký má doprčic smysl postavit nejrychlejší edici Megana pouze na zvednutém výkonu pomocí balkánské titanové trubky?

Jsem upřímně zvědavý, kolik kupců si v příplatkové výbavě zaškrtne tu magickou komponentu začínající přehláskovaným O, která je bezpochyby tím hlavním ubíračem sekund na smyčce a představuje gró, kolem kterého je 275 Trophy postaven.

Přesto všechno :yes: Uvidíme, jaká bude cena v tuzemsku a kolik kupců v EU to osloví. Tipuju, že prodejní tragédie R26R se opakovat nebude.. :-)
Rozbalit vlákno
9
14. 5. 2014 14:23
Re: (Ne)smysl?
Jak to tedy je? Je ten Mégan RS postaven pouze na "balkánské trubce" nebo na "magickém komponentu začínající přehláskovaným O"?
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 5. 2014 14:28
Re: (Ne)smysl?
asi už jsem dneska ubitý posíláním formálních mailů >:D Určitě chápeš, jak to myslím...
Avatar - šmoula nešika
14. 5. 2014 14:36
Re: (Ne)smysl?
double
Mmm, asi jo... ;-) Nebo...
14. 5. 2014 14:38
Re: (Ne)smysl?
... asi, že se o těch tlumičích a pružinách začínajících přehláskovaným O moc nemluví..
Avatar - King
14. 5. 2014 16:26
Re: (Ne)smysl?
To nebude úplně ono, spíš jako že si koupíš limitku "Under8", ale ve skutečnosti si kupuješ MRS s polepy, všechno ostatní musíš ještě přikoupit. Pneu bych neřešil, je vcelku na tobě, co budeš jezdit, ale nutnost koupit si to nejdůležitější, tedy podvozek, extra, to je trošku na hlavu. :-O
Avatar - Enthusiastic.driver
14. 5. 2014 17:14
Re: (Ne)smysl?
děkuji svému tiskovému mluvčímu, že mou mluvu retardovaného osla převedl do srozumitelného jazyka >:D
Avatar - King
14. 5. 2014 17:36
Re: (Ne)smysl?
Je to přece moje práce. >:D
14. 5. 2014 14:16
sen
Az budu mit jednou penize na to abych si ho koupil tak to udelam. Klidne i starsiho. Snad ta doba jednou prijde ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JDM
14. 5. 2014 14:57
ns battle
ano vetsine lidi je jedno jaky cas jake auto zajede na NS , ale vzdy se tu rozpouta horka diskuze ktere ze to auto je rychlejsi a kdo ze to podvadel a nedej boze zminit ctr to je ohen na strese . Jsem fanda japoncu takze o ctr nepochybuju japonci ho urcite super odladi , no u mrs , akrapovic to je co za lego? a cupra pro metrosexualy?? ne ted vazne , me nahaneni casu na NS bavi to prece ke sportakum patri a stejne tak k tomu patri fandovstvi a nekonecne dohady :-) , ale hlavne k tomu patri respekt takze az jednou pojedes treba v mrs a nalepi se na tebe cupra zapomen na nejaky casi z NS chyt volant poradne do rukou podrad s meziplynem a slapni na to protoze mas na zadnim narazniku sakra dobrej a rychlej stroj :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - King
14. 5. 2014 16:27
Re: ns battle
Jasně že to ke sporťákům patří, tuhle hru zpochybňují pouze ti, co na ni nemají. ;-)
Avatar - moreczech
14. 5. 2014 17:21
Prostě super počin !
Ovšem nechápu pročpak tuzemská média z toho dělají takový haló ? Nebo si vážně myslí, že RENAULT soupeří se značkou, která ještě před 30 lety vyráběla deriváty z turínské fabriky a dnes klopýtá za škodovkou ?!?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
15. 5. 2014 09:31
Re: Prostě super počin !
Vážně si někdo myslí, že by nějaká Škoda, která před 20 lety s velkou slávou uvedla na trh Felicii, mohla v kompaktech soupeřit s Renaultem? Nebo dokonce prodat víc aut?

No jasně že mohla, zákazníci nekupují auta jen ze setrvačnosti a udržet se v čele dá mnohem víc práce, než se do čela dostat.
Avatar - iudex
15. 5. 2014 09:56
Re: Prostě super počin !
Presne. Mnohí, ktorí žili z minulosti a mysleli si, že logo a tradícia stačia na prežitie, už medzi nami nie sú. . ;-)
Avatar - woody-alien
15. 5. 2014 10:05
Re: Prostě super počin !
:yes: Bohužel moreczech patří do skupiny lidí, kteří si přes logo "své" značky nevidí ani na špičku nosu.
Avatar - iudex
15. 5. 2014 09:32
OT: Type R bez maskovania
Tu je tajpár bez maskovania: [odkaz]
A na porovnanie si zobrali aj konkurenciu: Cupru, Golf R či OPC. Btw. vyzerá to, že tú najväčšiu dizajnovú vychytávku konceptu: svetlá pokračujúce do spoilera - vypustí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
15. 5. 2014 09:39
Re: OT: Type R bez maskovania
Úplně bez maskování to není, podle mě se to ještě trošku změní. Třeba ty nenavazující lemy kolem zadního kola a tak.

Světel ve spoileru by bylo škoda.
Avatar - King
15. 5. 2014 11:05
Re: OT: Type R bez maskovania
Nesmíš zase věřit úplně všemu, co anglickojazyčné weby napíšou. :-) Pravdou je, že to není žádný "produkční CTR bez maskování", ale stále jeden a ten samý prototyp CTR, který už jezdí na Ringu od léta loňského roku [odkaz] . Čili od něj lze jen těžko odvozovat, jak nakonec produkční verze bude vypadat. ;-)

S tím spoilerem nicméně souhlas, byla by to škoda.