Novinky
[odkaz]
je legenda, to auto bylo jak vesmírná lod, plná super technologií a vychtávek, ošem taky stranš složitá a nákladná na údržbu. Ale je to velmi zajímavý kousek, dodnes pamatuju na představení v dobvém Auto Motor und Sport a na ty fotky interiéru. :yes:
AM Lagonda byla především předražená kraksna, která naprosto odpovídala stavu tehdejšího britského automobilového průmyslu. Dražší byl v té době na ostrovech jen rolls. Lagonda byla mechanická katastrofa a pokud mluvíš o legendě, tak tou byla především její palubní deska, jejíž nespolehlivost byla vskutku legendární. Palubní počítač (nutno podotknout, že jeden z vůbec prvních) měl neuvěřitelně poruchové LED ukazatele. Pak je nahradili ukazateli z katodových trubic, které byly ještě horší. Pětilitrový osmiválec byl líný a slabý, auto mělo přes dvě tuny a žravý motor jen 209kW. Lagonda dokonce figuruje tuším v žebříčku 50 nejhorších aut všech dob, jakkoli tyhle žebříčky bývají velmi subjektivní. Taky jsem někde četl, že ze zbývajících 80 Lagond jich jezdí jen 30. Vyrobeno jich bylo přes 650. Design je samozřejmě věc názoru, auto to bylo určitě extravagantní, ale nic moc k obdivování to nebylo. Je nicméně neuvěřitelné, že se udrželo ve výrobě celých 14 let.
aston martin ma model rapide 😉
prostě Rapid nesplňuje to co od limuzíny očekávám
Audi A8 je po všech stránkách lepší jak nějaký hloupý Rapid