Infiniti Q50 nezpůsobuje revoluci pouze v rámci automobilky, ale také v řadách luxusních sedanů střední třídy. Vyzkoušeli jsme verzi Sport se základním vznětovým motorem.
Na fotkách tohle auto vypadá celkem nic moc. Ale stačí se podívat na video, kde jsou záběry ze silnice a je to úplně o něčem jiném. Z toho auta nějakým způsobem dýchá klasická škola /nebo jak to nazvat/. Tohle v benzínu asi nebude mít chybu, viz. první jízdní dojmy s 3,5 l hybridem, kde sice jsou výkony na velmi dobré úrovni, ale vozit baterky, ...................... znamená vozit baterky. ;-\ V sedanech může být tohle řidičsky zajímavé auto /i přes tu elektriku ve volantu >:D / :yes:
Hydraulika to nie je, ale v porovnaní v modernými elektrickými posilňovačmi je to v súvislosti so spätnou väzbou "prašť jako uhoď".
Jazdil som s hybridom, dynamika je veeeľmi pôsobivá a cena pri tej výbave veľmi príťažlivá, jediným slabším miestom je (prirodzene) batožinový priestor...
Takže mi chceš říct, že dřív se auta kupovala jinak? Asi ne... Naopak, dnes není problém vyzkoušet jakýkoliv model a motorizaci. Kupuješ, co ti padne nejlíp, nebo to děláš jinak?
Myslim si, ze se drive auta kupovala opravdu trochu jinak. Je to (nejen) tim, ze lide, hlavne tedy muzi, tem autum rozumneli a dost zalezitosti si umeli opravit/servisovat svepomoci (vynechme, jestli to bylo z nutnosti, nebo ne, to na tim nic nemeni). Kazdopadne lide vedeli jak funguje karburator, napriklad. Dneska polovina lidi ani nevi, proc se nechava zarazena rychlost pro brzdeni, ze jsou veci treba menit atd... Proste spotrebak a absolutne neznalost elementarnich technicko/mechanickych principu cehokoliv. Proste lide jsou hloupi a me osobne prijdou ze hloupnou cim dal vic.
Ze neco nekomu sedi jeste neznamena, ze to je vhodne. Budiz prikladem, ze si lide, kteri najedou stezi 10k rocne koupi do mesta diesel. Naprosto nevhodne. Zrovna nedavno v patricnych kanalech proletela informace jak si nejaky trouba kupoval v AAA auto. Svoji starou a spolehlivou 206 vymenil za 2.0HDi v bazaru za 60k. To je ekonomicka sebevrazda a pri najezdu toho cloveka? Proste, jak jsem podotknul, vyhrala to vybava a diesel, co jezdi za 5, kdyz jezdi. Takze co? Koupil cisla s designem, protoze mel chtic, jen kdyby u toho trochu premyslel a zjistil si informace (internet ma dnes temer kazdy), tak by to dopadlo trochu jinak, nez ze behem pul roku do toho auta nasypal 30-40k navic.
Ale, je to jen muj nazor a rozhodne jej nevnucuji.
Třeba máš pravdu a nikomu to nevnucuji, ale benzín je moje volba. S benzínem je to radost, u dieselu se pořád nemůžu zbavit pocitu auto-dělník, a to i u 3,0 tdi, o dvoulitrech ani nemluvím. Chápu lidi co dieselům přišli na chuť, uznávám že mají i výkon, ale moje volba to není.
Diesel fine pro služebák, nižší náklady, ale pro zážitek je benzín, benzín... Ani nemusí být bůch ví jak velký.. I 2,0 v nových mazdách je uspokojivá. Ale R6 BMW to přeci jen není...
BUCH pobavils .....
A ted o tom benzinu v Mazde ktery je o 15 kW slabsi nez diesel a o kroutaku ani nemluvim... Na atmosferu urcite docela dobry ale sky-D ho roznese na kopytech.
Líbí, mně se líbí :-)
Raději bych ten šestivál (na stovce za 5,1 - to chceš) a asi jinou barvu, zbytek teď neposoudím. Oproti ISu je to ale paráda hlavně po vizuální stránce.
Taky se mi IS moc nelíbí, i když je u ní interiér moc pěkný, jednoduchý a především materiály hodnotný (ty sedačky z hnědé perforované kůže jsou vzadu v GS opravdu parádní). Nicméně se mi Infinity začíná postupem času docela líbit. :-):yes:
Takhle nadseny clanek jsem tu nezahlednul uz hodne dlouho a nektera tvrzeni treba ta o "revoluci v sedanech stredni tridy" jsou u znacky jako Infiniti, kterou evropsky trh ani nezajima, nema tu prodeje a ani vetsi ambice jsou az usmevne.
Samotne auto ma tragicky motor uplne mimo peloton, nulovou zpetnou vazbu (cili tezko "sportovni sedan") a podle fotek se tam sedi stale stejne vysoko jako v G37, ktera sice byla celkem sportovni, ale posez v sedanu mela jak v rodinnem MPVcku. Tak alespon ze uz ten interier a sedadla vypadaji alespon na fotkach lepe, G37 byla uvnitr strasidelna plastova pomsta jako vsechny Infiniti z te doby.
Ač nejsem fanda do nafty, tak co se ti nezdá na motoru od mercedesu 2,2 l 125 Kw, který ještě chválí za slušný chod, mimo to, že nesplňuje EU6, a to mě by jako zákazníka mrzelo asi nejmíň. V článku tabulka ukazuje jeho slušné schopnosti, a když tam přidáš mazdu 6 2,2D 129 Kw, tak rozdíly jsou hodně malé.
Jenze Mazda 6 neni premiovka co stoji v rozumne vybave 1.2mio, ale auto ktere ve stejne vybave lze koupit za 750.000Kc a to je zatracene rozdil! A male diesely od Mercedesu dlouhodobe za moc nestoji, ta 2.2CDI 125kW byla kritizovana skoro ve vsech testech a ne nadarmo se v oblasti malych dieselu rozhodnul Mercedes prebirat motory od Renaultu.
S nejsilnějším dieslem ta Mazda je taky kolem milionu.... 2,2 mi nepřipadá jako malý motor. Ten motor navíc má řadu generací a v provedení biturbo má hodně kultivovaný chod a slušný zátah.
Nejdrazsi dieselova Mazda v absolutne plne palbe co umi stoji 880.000Kc, tedy priblizne tolik co stoji Q50 v zakladni vybave a v s manualem. Uz zakladni vybava s automatem stoji vice.
Tak to je přece logické. Mainstream vs. asijská prémie. Mazda 6 má hezký exteriér, vevnitř je to ve srovnání s prémií jak designem, tak materiálově a nápady bída. Tím se nezastávám Q50. Mě se od nich tak líbil v Ženevě ten sportovní prototyp Eau Rouge.
Ty jsi čoveče dobrý magor. Merecedes dává motory do Nissanu (Infiniti) a Nissan na oplátku do Mercedesu - je to výměnný byznys.
Mimochodem, tak daleko asi nedohlédneš ale Mercedes dodává do Nissanu také hromadu benzínových motorů, a tudíž také něco nakupovat musí.
Tak připitomělý příspěvek jsem už hodně dlouho nečetl, co jsi vyplodil ...... :no:
Za prvé řešil jsi kvality motorů, ne jestli je mazda prémiovka, což není tomto případě podstatné, ale pohání ji úrovňově technicky a výkonově srovnatelný diesel. A MB bere od renaultu jen malý diesel 1,6 dci, protože dlouhodobě vyvíjel větší objemy, tak raději koupil relativně úspěšný motor, to je celý problém.
Jen bych měl připomínku k motorům Euro 6 s SCR. Mercedes je nemá zase až tak dlouho a vzhledem k tomu, že i Infiniti bude mít Euro 6 již za pár měsíců, je vcelku zbytečné o tom hovořit.
Je to čistě a čistě otázka ekonomiky. Vzhledem k tomu, že Q50 tady není tak dlouho, musí vystřílet co nejvíce motorů Euro 5 než přeladí na Euro 6. Rozdíl mezi Mercedesem a Infiniti se dá počítat na měsíce. Tudíž bych to nehrotil.
Ano, ta "revoluce" ve spojitosti s modelem automobilky, ktera na nejvetsim evropskem trhu prodala za prvni ctyri mesice o 13 % mene aut nez Ferrari, u nehoz se navic ceka na rozjezd nove Californie, mne opravdu pobavila. :-)
...možná by bylo přínosem, oproti redaktorovi, že by ses šel povozit, abys pak měl osobní zkušenost a ne jen poluci. Tragické vidím spíše to, jaký jsi znalec všehomíra a přitom se necháš unést na vlně plakátového orgasmu. ;-)
EU normy pro konstrukci aut zakazují řízení kol čistě by-wire, mechanické spojení je podmínkou, např. mercedes už chtěl před pár lety odstranit mechaniku mezi volantem a koly.
Skutočne úsmevná debata, ktorá rieši totalnu hlúposť typu euro sem a euro tam. Potencionalny kupec tejto triedy nebude nikdy riesit, aku emisnu normu splna konkretny motor, duplom ak to nema ziaden vplyv na prevadzku a vlastnosti auta. V niektorych krajinach mozno rozdielne daňové zaťaženie, to je ale kupcovi tejto triedy u zadku. Q50 by bol spickovy zastupca svojej triedy aj s euro 0,5.
Nechapu, jak je mozne, ze 5m dlouhy sedan ma u zadnich sedadel mene mista pro nohy, nez Fiat Uno z roku 1988.
Btw, jen tak obecne, zda se mi, ze je snad v cekoliv mensim (vyjma Superba, to je kapitola sama pro sebe) nez v A8L vzadu opravdu malo mista (na pomery a v kontextu velikosti tech aut). Jsem sam, kdo si to mysli?
S tím místem to na fotkách není úplně zřejmé. Sedadlo řidiče se totiž po vypnutí motoru a otevření dveří samo odsune dozadu. Pokud jsem měl tedy sedadlo seřízeno na sebe (měřím 190 centimetrů), posunulo se třeba ještě o dalších 5 - 7 centimetrů.
Uvnitř je v podélném směru opravdu dost místa, ve svislém je to už ale horší.
prave naopak, mam rad auta jedinecne, auta s charizmou, s vlastnym stylom a auta ktore su napadite a toto auto je peknym spestrenim strednej triedy.... musim vsak jednym dychom povedat ze lexus IS sa mi paci daleko viac ako toto infinity... neviem ale nieco mi na tomto aute nesedi, nieco mi tu chyba.... lexus ma nieco co ma dokaze uz na pohlad presvedcit.... nieco co sa tazko vysvetluje nejako pragmaticky pismenkami....
ak by som vyberal auto strednej triedy a malo by to byt stylove auto a peniaze by neboli problemom urcite by som bral lexus alebo pockal na jaga XE.... neico mi na tomto infinity nesedi a nedodava mi ten pocit charizmy aky citim z lexa alebo z jaga....
konkretne ani interier infinity sa priznam ze ma moc neocaril aj ked o kvalite a super technike niet najmensich pochyb
skoda ze zase test s dieslom.... takze tazko nieco dalej pisat...... a diesel z medaka by som nechcel v takomto aute ani nahodou to je uz vazne prisilne kafe...... u takychto chrizmatickych aut by som uz prefereval auto s vlastnym motorom ... nie pozicanym z inej znacky
kazdopadne nech je moj nazor akykolvek ide o zaujimave auto to uznavam .... :yes:
infinitIIIII,kdy se to naučíte psát
infiniti je dle mého názoru skvělé a hlavně designově nadčasové auto, které si na nic nehraje. když se podívám na lexus, nic proti němu, tak mám pocit, že se po pár měsících okouká ;-)
"Zatímco konkurenční Mercedes-Benz C nebo BMW 3 jsou laděny spíše na elegantní notu a rozeznat je od sesterských modelů mnohdy není snadné, Infiniti Q50 dává příslušnosti jasné mantinely."
Takže takovou C class je těžké rozlišit třeba od E ??? Autor možná potřebuje očního lékaře.
Bmw 3 a 5 su si zo zadu na zivo ozaj podobne. Dokonca sa ma clovek s predchadzajucou generaciou 5 er pri pohlade zo zadu na moju trojku opytal, ze kolko ta moja 5-ka stala.