Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 09:59
Docela jsem zvedavej co udela prichod X4 s prodeji u BMW, jestli a jak moc klesne X3, jestli nahodou nebude kanibalizovat jine zakazniky BMW, treba od X5 atd...
Avatar - EauRouge
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 10:58
Nejspíš to bude podobný jako u X6 a X5, kdy se samotná X5 dostala s prodeji pod konkurenci od MB a Audi, ale spolu s X6 jich prodali mnohem víc. Ale až čas ukáže jestli X4 zopakuje úspěch X6.
Avatar - Ham.
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:16
X5 dominuje ve své třídě i bez prodejů X6.
[odkaz]
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:22
Zajímavý čísla! ;-)
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:35
ten
lepší 230kW za 1.500.000 se spotřebou 10L/100 znamená při životních 200.000km = 20.000L * 40kaček = přirážka 800.000Kč =

VÝSLEDNÁ CENA ZÁKLADNÍ KONFIGIRACE xDrive35d 1.578.000 + 800.000 =

2.378.000 Kč bez budoucího zdražení paliva fujtajxl diesel + náklady na servis motóru svíčky řemeny voleje pak těsnění klatky a podobnejsajrajt = VÝSLEDNÁ CENA CCA:

2.500.000 Kč !!

Tybláho, nebylo by lepší koupit BEZÚDRBOVÝ ELEKTROMOTÓR MODEL X 2015 EU taky za 2.500.000 Kč v základu [odkaz] [odkaz] ;-) tankovat zadára [odkaz] [odkaz]

a být vklidu RELAXX ;-)

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Ham.
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:42
I Amíci vědí, že jejich milovaná Tesla na Evropu prostě nemá.
[odkaz]
:-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:51
no to je jasný přeci, amíci vědí co dělají ;-)

Narozdíl od Eurokrocanů, co leda zaprodávají vlastní lid který jim svou blbostí jde na ruku.
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:46
Bereniko, nelži si do kapsy ;-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:52
vočem to meleš? :-)
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:54
Tankuješ zadara? A kde? A na kolika místech v ČR? Hádej, kdo se tu prezentuje jako zaprodanec? ;-)
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 12:03
ROPNEJ ZAPRODANEC JE TEN KDO TANKUJE ROPU A PODPORUJE TÍM TEN ŠMEJD!!
TO TI MUSÍM VŠECHNO HLEDAT? HLEDEJ TROCHU ŠMUDLO tankovat elektrony zdarma už dávno jde [odkaz] do konce roku celá evropa, doma má každý zásuvku, králikárny nepočítám, na každým parkovišti u každýho vobchodáku [odkaz] buduj a nepodporuj zaprodance co tě votročej, budeš se mít líp i tvoje děti ;-)
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 12:22
Přestaň na mě zkoušet aplikovat vymývání mozku, který ho se ti evidentně velkou měrou dostalo ;-) Z čeho se vyrábí elektřina? Ty za ní neplatíš? Kradeš jí? Jsi naprosto směšnej/á Bereniko.
Čekám, až svojí vlastní Teslu předvedeš :-)
Avatar - Ham.
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:37
Celý segment pěkně stoupá, pěkně se rozjel RRS a nová X5, pěkně padá MB-M ;-)
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:47
U M-Klasse se to dalo předpokládat, nejezdí nijak dobře a vypadá strašně. Překvapení je RRS vzhledem k cenový politice ;-)
Avatar - EauRouge
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 11:39
Jen je to maličko jiná situace, jelikož současná X5 nemá X6 stejné generace, nová X6 ještě chvíli nebude. Minulá generace X5 měla v několika minulých letech o maličko horší celkové prodeje a právě X6 to víc něž doháněla. Ale je pravda, že X5 se na klíčových trzích prodává mnohem lépe než Merecedes a Audi i bez pomoci X6.
X3 vs. X4 vs. Celkem
| 20. 5. 2014 12:09
Zajimave cisla, dominance X5 je respektbudici, ale jeste vic musim zatleskat Range Roveru. Pri tech cenach prodavat kolik prodavaji, to je na potlesk. :yes:
FUJ, TO JE ALE HNUS !!!
| 20. 5. 2014 10:31
>:D >:D >:D to už si dělaj srandu, ne? to už je jenom pro pr...el tohle. >:D >:D >:D :no:
FUJ, TO JE ALE HNUS !!!
| 20. 5. 2014 10:32
Bože jak já jsem rád, že na báwo nemám >:D
Avatar - WinDiesel
FUJ, TO JE ALE HNUS !!!
| 20. 5. 2014 10:36
Opakuj si:
jde jen o prachy, jde jen o prachy, jde jen o prachy.
FUJ, TO JE ALE HNUS !!!
| 20. 5. 2014 11:14
...takhle se vyjadřuje diskuzní spodina, máš to zapotřebí?
FUJ, TO JE ALE HNUS !!!
| 20. 5. 2014 14:25
spodina nespodina, je to hnusný !!! >:D >:D >:D >:D :no: :no: :no: :no:
Avatar - WinDiesel
K ZBLITÍ.....
| 20. 5. 2014 10:40
..... je hlavně ten předek. Co to jako má bát všechny ty otvory vyplněné plastem se vzorkem pneumatik ????
BMW asi angažovalo toho Anglána co kdysi málem zabil Ssangyong. Ten pán vlastně jako první přišel s nápadem SAC - Sport Activity Coupe (Ssangyong Actyon) .......... a teď už mají takových příšer u BMW hafo .....
Avatar - 3_diamanty
K ZBLITÍ.....
| 20. 5. 2014 15:55
mam rovnaky nazor... nove baworaky to je dizajnova hruza a des... a tie pretiahnute svetla k ladvinam .... to je cinska nejaka inspiracia zrejme
Avatar - WinDiesel
ZADEK JEŠTĚ HORŠÍ ....
| 20. 5. 2014 10:46
Nemohu než podotknout že po detailním prostudování zadku opět zvracím. Mají to u BMW zapotřebí? To už jim došla veškerá kreativita? To jim nedošlo že někdo musí ty dvacetileté týpky trochu brzdit? A že jim vždycky ráno před prací nebo lépe pár hodin před prací musí někdo odebrat matroš???
Avatar - lejbl
ZADEK JEŠTĚ HORŠÍ ....
| 20. 5. 2014 10:50
takze nekupujes?
Avatar - WinDiesel
ZADEK JEŠTĚ HORŠÍ ....
| 20. 5. 2014 13:27
Ne cekam na novou generaci GLK. Zkusim dieselelektriku.
Avatar - Ham.
Větu
| 20. 5. 2014 11:14
"Segment středně velkých luxusních SUV se v letošním roce rychle rozrůstá. Ke stálicím v podobě Audi Q5, Range Roveru Evoque a Mercedes-Benzu GLK se již brzy přidá zcela nový Lexus NX a především také BMW X4."
jsem moc nepochopil. V tomto segmentu má přece BMW dávno zástupce v podobě X3, která je zakladatelem této třídy. X4 spíše chápu jako odvozenou stylovku a konkurenci třeba k Macanu, který je také jakousi méně praktickou verzí Q5. Jinak proč ne, kdo nepotřebuje velký prostor vzadu a v kufru tak tuto alternativu jistě přivítá, skoro by se nabízela i možnost nabízet takové auto i jako třídvířko.
Větu
| 20. 5. 2014 11:19
Ano, koukej ten článek přepsat! ;-) A ještě pozměn poznámku, že automat je ke všem turbomotorům...toto se týká jen benzínů.

Nebo to tak necháme a budeme mělnit výkřiky hochů nahoře :-)
Avatar - JohnyCarWash
Větu
| 20. 5. 2014 17:15
Turbomotory označují přeplňované benzinové motory, vznětové píšeme jako turbodiesely :-)
Avatar - baca42
Větu
| 20. 5. 2014 19:39
Turbodiesly + turbobenzíny = turbomotory. Takhle bych to viděl já.

moje videa:
[odkaz]
Větu
| 20. 5. 2014 23:41
Přesně! Logické...
Větu
| 20. 5. 2014 23:41
No to snad ne! >:D
Avatar - EauRouge
Větu
| 20. 5. 2014 11:42
První věc co mě napadla - třídvířko. Třeba takovému evoque to ohromně sluší.
Avatar - donPedro
Klokan na steroidech
| 20. 5. 2014 11:22
Tož první co mne při pohledu na fotky napadlo je v nadpisu příspěvku tohoto ;-) Nicméně, nicvíce, auto je to bezesporu kvalitní, své kupce si jistě bez obtíží najde, mnichovští ví co dělají, s tímhle tedy kozla určitě netrefí :yes:
Klokan na steroidech
| 20. 5. 2014 11:23
Je to poprvé, kdy bych řekl, že M-Paket je vizuálně horší standartu ;-) Jinak naživo (byť jako studie) působí velmi pěkně.
Klokan na steroidech
| 20. 5. 2014 11:34
Nazivo me teprve ceka, sam jsem zvedav, protoze z fotek je to velice, velice spatne.
Klokan na steroidech
| 20. 5. 2014 11:49
Viděl jsem ho před rokem v Mnichově a zapůsobil ;-)
Klokan na steroidech
| 20. 5. 2014 11:59
Me to ceka za 10 dni v lipsku, ale jelikoz me poprve ceka i M3/M4 tak se kolkem X4 asi jen mihnu :-)
Klokan na steroidech
| 20. 5. 2014 12:00
Na M4 jsem maximálně zvědavej, vypadá fantasticky! ;-)
Klokan na steroidech
| 20. 5. 2014 12:04
U me je to sedan, vzdy a vsude, takze M3>M4. Tak jen doufam ze BMW svou expozici neosidi a bude k videni vse.
Avatar - 3_diamanty
BMW vyrabalo kedysi krasne auta
| 20. 5. 2014 11:39
trojka E43, banglova 5tka, Z8, prva Z3, bmw 7 z 90tych rokov...... prva X5ka, zral som kedysi aj maly compact odvodeny od 3ky...... ale toto co bmw predvadza dnes je jednym slovom dizajnovy blazinec a nevkus.... som sklamany

ceresnickou na torte tomuto celemu blazincu z mnichova bude za par rokov zrejme X7 vo verzii M s troma turbami a vykonom okolo 900 koni s priemernou spotrebou 4,9L , tesim sa na ten zazrak uz teraz
BMW vyrabalo kedysi krasne auta
| 20. 5. 2014 11:49
Ušetříš ;-)
BMW vyrabalo kedysi krasne auta
| 20. 5. 2014 12:03
Uz te tu opravovalo X lidi, tentokrat to udelam ja, kdyz uz vsude cpes tento svuj copy+paste tak si to aspon oprav a nepis o e46 jako o e43.
BMW vyrabalo kedysi krasne auta
| 20. 5. 2014 12:38
Škoda písmenek ;-)
Avatar - happy_driver
....
| 20. 5. 2014 13:19
Motory budu tradicne dobre, dizajn interieru voci napr. nestastnemu Evoque je uplne inde, exterier je tak trochu otazny bude zalezat od konkretnej konfiguracie. V podstate to plati aj vacsich surodencov, sice sa teraz RR vezie na modnej vlne, ale prostoduchy dizajn interieru (jedna rovna doska* a velmi nevhodne pricapeny stredovy displej) je voci nemeckej konkurencii nenapadity, az fadny. Detto jazdne vlastnosti, na horsich cestach strednej Europy su velke nemecke SUVcka tichsie a tym padom aj o nieco komfortnejsie (cerstva skusenost s partyzdnovym RR Autobiography vs ML500 a GL).

(*doska=prkno)
....
| 20. 5. 2014 13:36
Některý věci jsou subjektivní, do těch nemá smysl se pouštět, ale co se týče kombinace komfort x ticho x jízdní vlastnosti, tam mě ani jeden M-B nepřesvědčil, že má na RR.
....
| 20. 5. 2014 13:53
Interier Evoque prave povazuju za to nejlepsi co se da u SUV te zakladni ceny najit. Nekrici vystrelkama a kudrlinkama, ale rozhodne neni bez napadu.
Takze kolik lidi tolik chuti ;-)
REX4
| 20. 5. 2014 16:51
V rámci obecného s(uv)egmentu jde o jednoznačně živou vodu. Kdo jiný už by měl vyrábět předmětného dravce, když ne BMW? Ostatně, jistě frekventovaná budoucí pohledová perspektiva silničního okolí - [odkaz] myslím hovoří za vše. Ano ano, opět trefa. Jisté počáteční rozpaky nad tím, že karoserie je na tvar křivky střechy příliš krátká, rozptyluje celková vyváženost modelu, a doslovná bezostyšná panovačnost, drzost, okázalost.

Jakkoli to třeba není tvůj šálek... fridexu, ixčtyřce nelze upřít charakter silničního "rexe". BMW má jistou ruku, ví přesně, co chce dělat, umí o tom přesvědčit jezdecké okolí a umí najít segmentární skulinu. Jistě... prémie.

Osobně tíhnu ve vizualitě více k elegantnějšímu pojetí karoserií, zde tedy jako příklad uvádím Macana, avšak to mi nebrání ctít též mnichovský tah na garáž. A ten tah má grády!

BRAVO REX4 :yes: :-!
Přečtěte si o bavorských motorech
| 20. 5. 2014 18:51
Přátelé, na jiném webu jsem si přečetl tento článek, doporučuji přečíst.
[odkaz]
Jsem z toho rozpačitý:-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku