Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz C Kombi na oficiálních fotografiích

Fotografie produkční verze Mercedes-Benzu C Kombi jsou oficiálně zde. Vůz kromě hezkých tvarů přinese také zvětšení zavazadelníku.
Zpět na článek
21. 5. 2014 12:59
21. 5. 2014 13:02
21. 5. 2014 13:53
21. 5. 2014 13:20
21. 5. 2014 13:32
21. 5. 2014 13:46
21. 5. 2014 13:51
22. 5. 2014 07:08
21. 5. 2014 13:15
21. 5. 2014 13:15
21. 5. 2014 13:20
21. 5. 2014 13:41
21. 5. 2014 13:59
21. 5. 2014 14:47
21. 5. 2014 13:38
21. 5. 2014 13:41
21. 5. 2014 14:18
21. 5. 2014 14:24
21. 5. 2014 15:10
21. 5. 2014 15:39
21. 5. 2014 14:05
21. 5. 2014 14:21
21. 5. 2014 15:16
21. 5. 2014 15:25
21. 5. 2014 14:17
21. 5. 2014 15:35
21. 5. 2014 14:53
21. 5. 2014 15:23
21. 5. 2014 16:52
21. 5. 2014 20:15
21. 5. 2014 20:44
21. 5. 2014 22:06
22. 5. 2014 09:14
22. 5. 2014 09:28
21. 5. 2014 22:30
Avatar - Emel
21. 5. 2014 12:59
Zadek
Je to Peugeot, není to Peugeot... není, ale vypadá to stejně dobře ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - KANKUNEN
21. 5. 2014 13:02
Re: Zadek
Moc dobře to vypadá.
Avatar - Barrichello
21. 5. 2014 13:53
Re: Zadek
Až na předek to vypadá velmi dobře.... :yes:
Avatar - Dinar
21. 5. 2014 13:20
Re: Zadek
Ta zadní světla jsou naprosto nevýrazná, ale jako celek to funguje i tak. Moc pěkný kombík. :yes:
Avatar - Emel
21. 5. 2014 13:32
Re: Zadek
Jojo, chtěl jsem kritizovat... ale pak jsem si vzpomněl na současné C kombi a řekl jsem si, že je to vlastně dobře.
21. 5. 2014 13:46
Re: Zadek
Ty vytažené boky nad zadními koly auto opticky velmi pěkně usazují. Oproti původnímu C velký posun. Ale je fakt, že to není úplně styl M-B. Ale dobře se na to dívá :yes:

Takže ode dneška se mění fráze "francouzský mercedes" na "německý peugeot" >:-[]
Avatar - Emel
21. 5. 2014 13:51
Re: Zadek
Není to styl MB a v dnešní době ostrých hran to působí trošku nevýrazně. Ale je možné, že si oko zvykne a MB je předvojem nové módní vlny.
22. 5. 2014 07:08
Re: Zadek
Má pravdu, předsedo. Ta podoba s Peugeotem je velká - a není to špatně. Céčko se mi líbí a současný směr Peugeotu taky.
P.S. Stejně už Mercedes nakupuje motory od Renaultu, takže se vlastně orientace na Francii dala očekávat.. ;-)
Avatar - Fe
21. 5. 2014 13:15
skoda fabia 3
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - donPedro
21. 5. 2014 17:05
Re: skoda fabia 3
Tož dajli tu MBQ nový Fabii nebo nedajli ?!?
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2014 13:15
490 litrov
mi pride docela malo na 4,7 metrov dlhe kombi strednej triedy, to je ostuda u kombika

dnes uz nizsia stredna trieda ma v kombikoch cez 500 litrov uplne bezne
[odkaz]

nejako nerozumiem kde tie litre mercedes stratil? zeby kratky zadny previs? Ved taka octavia ho uplne prevalcuje jak malinu, docela pruser pre mercedes.... pritom Ecko kombik ma kufor obrovsky....
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Dinar
21. 5. 2014 13:20
Re: 490 litrov
Je jen dobře, že MB pomalu rezignuje na kombíky ve stylu batoh nad zadní nápravou. Na to je tady mainstream.
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2014 13:25
Re: 490 litrov
mne sa to naopak az tak moc nepaci ze razvor siaha pomaly kdesi k 3 metrom a zadny previs to ma kratsi ako fabia kombi.... neviem... ale nepaci sa mi to proporcne.... cely zmysel takehoto kombika mi dost unika... ved taky kratucky rapid spaceback o triedu nizsie co nie je ani ziadny kombik straca na tento nemecky skvost len 75 litrov....
Avatar - Dinar
21. 5. 2014 13:41
Re: 490 litrov
Má to dokonalé proporce zadokolkového kombíku, větší zadní převis už to mít nemůže. Slovo fabia je v kontextu debaty o c-lasse combi naprosto mimomísové, jedno jakým způsobem argumentace ho použiješ. Jinými slovy, tohle céčko kombi nevypadá ani jako kombík od dacie... a ten něco uveze. :-O :'-( Budíček, Kijosvěte!
Avatar - Stefič
21. 5. 2014 13:59
Re: 490 litrov
teda někdy mě u těch tvých komentářů napadá, jestli ti vážně zašibalo nebo jestli jsi jen recesista. V tomhle se pytle s cementem na stavbu asi vozit nebudou. Nehledě na to, že využitelnost kufru je maximální [odkaz]
Avatar - Bristol
21. 5. 2014 14:47
Re: 490 litrov
to sice ne ale MB v kombi jezdi praktický výhradně hotelové limuzíny a taxikáři... a ti kufr potřebují... viz takové E kombi které uveze snad i rakev... >:D
Avatar - fOE
21. 5. 2014 13:38
Re: 490 litrov
Pokud to bude neco (kufr) za neco (vic mista vzadu) souhlas. Jinak si tim MB moc nepomuze.
Avatar - Emel
21. 5. 2014 13:41
Re: 490 litrov
Co když je to "něco" design?

Důležité je podchytit, co zákazníci chtějí. Za mě - 490 litrů pravidelně tvarovaného dobře přístupného zavazadlového provozu je pro rodinu ok.
21. 5. 2014 14:18
Re: 490 litrov
I kdyby měl Rapid 1000litrů tak si jej nekoupím, páč je pro mně oškliví... 490L je dle méno naprosto přiměřený objem a asi nelze předpokládat, že bude toto kombi plnit stejnou roli jako Octávka...
Avatar - Emel
21. 5. 2014 14:24
Re: 490 litrov
Nebo ti na něj chybí nějakých 290 litrů ;-) ?
21. 5. 2014 15:10
Re: 490 litrov
no na to Cecko v kombiku zatim jo >:D
Avatar - fOE
21. 5. 2014 15:39
Re: 490 litrov
Ad dostatecny objem - souhlas. Design jde ale skloubit s variabilitou a prostorem velice dobre, takze pokud se to nekde nepovede je to zbytecna chybabka. Nic co by me odradilo od bychlovske koupi, ale ani za to nikoho od MB nepoplacam po zadech.
Avatar - wakantanka
22. 5. 2014 08:39
Re: 490 litrov
Človek, ktorý si to auto može kúpiť nové tento parameter určite riešiť nebude, pretože to nebude ten typ, ktorý sťahuje pol bytu každý víkend na chalupu. Na pár kufrov/tašiek a plnú kreditku to určite stačiť bude. >:D
Avatar - aproximus
21. 5. 2014 13:21
tak nám to céčko
nějak zmazdovatělo >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Dinar
21. 5. 2014 13:23
Re: tak nám to céčko
:-O Myslíš kombík mazda s velkým předním převisem a zadním malým a céčko s malým předním a velkým zadním?! No, to je opravdu skoro to samé. >:D
Avatar - Emel
21. 5. 2014 13:33
Re: tak nám to céčko
No protože Mercedes je zadokolka, né?
Avatar - Dinar
21. 5. 2014 13:43
Re: tak nám to céčko
Přesně tak, prostě už kvůli naprosto odlišným proporcím daným opačným typem pohonu nemůže céčko kombi mazdu 6 připomínat.
Avatar - iudex
21. 5. 2014 14:05
Céčko
Kombi je také elegantne decentné, čo sa mi k Mercedesu hodí oveľa viac, ako cirkusové Áčko v Edition 1 pakete.
Inak čo sa týka limuzíny, z prezentačných fotiek som bol nadšený, taký elegantný športovec. Nedávno som si však Céčko prehliadol bližšie a hoci to nebola žiadna social edition, čaro vyprchalo a bol to len taký bežný sedan strednej triedy; pekný, ale nijak nevyčnievajúci nad inými peknými sedanmi typu P 508.
Rozbalit vlákno
3
21. 5. 2014 14:21
Re: Céčko
Jen styl zádě mi připadá až moc Baworsko...Ale je to elegán a poslední dobou spějí Mercedesy k tomu o čem už století mluví zalíbit se mladší klientele... :-!
21. 5. 2014 15:16
Re: Céčko
Kazdemu to nieco pripomina. Automobilky sa snazia o co najtrvacnejsi dizajn a tam existuje niekolko pravidiel ktore treba dodrzat. Extravaganza je loteria. Ako dosledok sa vsetky auta na seba zacinaju podobat. Ak sa pozries na historiu, modely ktore dizajnom velmi vycnievali neboli prave najpredavanejsie a s odstupom casu zastarali najrychlejsie. Navyse pri tom mnozstve modelov ktore automobilky chrlia na trh je tu aj tema spolocnych platformiem z coho nepriamo vyplyvaju aj proporcie auta. V konecnom dosledku bude zalezat na zakaznikoch ci si to kupia. Jedneho uz maju :-)
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2014 15:25
Re: Céčko
s tym vyprchanim to poznam... to je problem aj S klasse... na fotkach neskutocna brutalitka a nazivo docela bezna limuzina .... stare barokove S-ko bolo stylovejsie a vyraznejsie na ceste .. Acko to iste ... podivin uz z dialky... a Cecko nie je nic ine ako zmensene Sko takze to tiez nebude ziadna slava asi v nejakej beznej verzii.... v tomto smere mam radsej skutocne charizmy ako jaguare alebo nejake maserati.. ich limuziny su daleko stylovejsie a napadnejsie a elegantnejsie ako tito bezpohlavni nemci s rovnakym faceom na kazdom aute
21. 5. 2014 14:17
Viac foto
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
21. 5. 2014 15:13
Re: Viac foto
dik za odkaz :yes:

ten zadok je hrozne kratucky... predok dlhocizny jak ruske klzisko a zadok kratucky ako z fabie kombi... hm ;-\ [odkaz] [odkaz] razvor tiez obrovsky snad vacsi uz ani neslo spravit.... akoby to stalo na podvozku Ecka... pride mi to nevyvazene ... v tomto smere je BMW3 daleko krajsim kombikom ... pokial ide o styl tak tu mame CLS pripadne CLS shooting brake.... podla mna teda zbytocne mercedes dokafral bezny kombik.... mal v prvom rade spravit priestranne kombi a nie stylovku na prevoz rakvy ( tou je predsa CLS SB ) ..... pride mi to auto neforemne....
21. 5. 2014 15:35
Re: Viac foto
Voko ze sousedovic stračeny...díváš se na nejklasičtější proporce zadokolkovýho kombíku. Krátkej přední a delší zadní převis. Opravdu nevím, jestli jsi prohlížel fotky, který jsi sem dal... ;-)
21. 5. 2014 14:53
C JAKO... COMBI
No, tak ho tu máme, středního elegána. Sejme, odzbrojí, uchvátí, ano ano, tohle umí jen vybraní členové garážových elit. Mercedes se v duchu nové designové epochy až nečekaně odvazuje. Milý, hřejivý kombík, nevídané. Za všechno mohou vynikající tvary zadního bočního a především zadního okna. To ve spolupráci se sklonem pátých dveří vytváří vskutku jedinečný dojem.

Myslím, že je to (opět) na dalších sedm let jasné jak facka v garáži - [odkaz] [odkaz]

BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Emel
21. 5. 2014 14:58
Re: C JAKO... COMBI
Jasné to tedy rozhodně není. BMW má šmrnc, který Mercedesu chybí. Otázka zní, jestli lze ten nedostatek šmrncu interpretovat jako větší eleganci... BMW hraje přece jen na dost agresivní notu.

Co se tvarování zadního okna týče, není to v podání Mercedesu nic nového... já v tom celkem jasně vidím E W211. Což je asi dobře, to je pořád jeden z nejhezčích kombíků.
21. 5. 2014 15:10
Re: C JAKO... COMBI
Trik je právě v tom přesahu zadního okna do stran. Odlehčuje to "C" sloupek a ze zadního pohledu pak to dokonale vůz opticky snižuje a rozšiřuje. Emele, jasné to je s takovou grácií, že se z toho až tají dechy... ;-)
Avatar - Emel
21. 5. 2014 15:29
Re: C JAKO... COMBI
Jestli je optické snížení auta zezadu žádoucí je také diskutabilní... právě v tom byl největší problém aktuální (končící) generace. Ta nová je rozhodně lepší... ale v některých fotkách ten syndrom "plných gatí" vidím taky:

[odkaz]
(zaměř se na levý bok)
21. 5. 2014 15:34
Re: C JAKO... COMBI
Znám tvé věty o (minulém) céčku, tam se o tom mohlo i diskutovat, souhlas, to nahoře ovšem (podívej na rozšířenou galerii snímků) to je Mistr kombi :-)

Plné gatě má... konkurence.

Nemohu jinak - BRAVO KOMBI-KLASSE :yes: ;-) [odkaz] :yes:
Avatar - Emel
21. 5. 2014 15:52
Re: C JAKO... COMBI
Přímej zadní pohled je super, nic proti... a celkově ano, je to hodně povedené a skok o úroveň výš oproti stávající generaci. Jen prostě BMW 3 je tvrdý oříšek, má všechnu eleganci i dynamičnost pětky v kompaktnějším vydání a pokud chceš být silničním dravcem, pak je trojka (i přes nesporné sbližování D3) pořád jasná volba. Otázka zní... chceš být tím dravcem?

Podívej se na ten snímek BMW co jsi sem dal... i přes 17" kola a vcelku nevýraznou barvu, to auto vypadá parádně.
21. 5. 2014 15:54
Re: C JAKO... COMBI
Jo, ještě před hodinou to byla třídní jednička... :-) Jinak souhlas s tím, že u BMW jde o ty dravčí geny a ty tam jsou.
Avatar - Pekelná Micinka
21. 5. 2014 16:12
Re: C JAKO... COMBI
Vím, na co narážíš, avšak z takového úhlu se na to kouká čtyřleté děcko, nebo větší pes. Nutno zvolit přirozenější úhel. [odkaz] Také na té fotografii co si zvolil, to levé světlo zaniká ve stínu a v laku, čímž vyniká celkový obrys. Ve skutečnosti ale takto vynikat nebude, zejména kvůli úhlu, ze kterého na auto obvykle koukáme.
Avatar - Emel
21. 5. 2014 16:18
Re: C JAKO... COMBI
No uvidíme, u současné generace to problém byl, jak píšu, tady je to jen náznakem, v reálu asi bude vše ok.

Skoro si říkám, jestli to s tou velikostí kol nepřehnali ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
21. 5. 2014 16:23
Re: C JAKO... COMBI
Když si projdeš ty fotky, tak myslím dojdeš k závěru, že kola jsou adekvátně velká, pokud si to nemyslel ironicky. Jinak u doslouživší generace si nejsem vědom, v čem ten problém spočívá.
Avatar - Emel
21. 5. 2014 16:28
Re: C JAKO... COMBI
No normálně si říkám, že čím větší kola, tím lepší... ale konkrétně na té fotce cos posílal už je to podle mého moc... to jsou nějaké 20" tipuju, vypadá to jak angličák od HotWheels trošku.
Avatar - Pekelná Micinka
22. 5. 2014 00:23
Re: C JAKO... COMBI
Mně se tedy zrovna tyhle dost líbí, faktem je že ta pneumatika je jak slupka a o číslo menší by stačily. Řekl bych, že se ti zdají velké, protože jsou kontrastní k té hnědé a hodně opticky vystupují, ale určitě patří k těm největším, co na to budou k dostání, aspoň bez úprav a tuzingu. Být totiž ještě větší, tak už by to ani nemohlo mít gumy.
Avatar - Ji/Ri
21. 5. 2014 21:34
Re: C JAKO... COMBI
....je to dělo... ale moc mi nesedí to prkno australského windsurfera....
22. 5. 2014 13:15
Re: C JAKO... COMBI
Souhlasím, je dobojováno a MB je vítěz.
Nádhernej kus auta :yes:
Avatar - Ham.
21. 5. 2014 15:23
Potlesk
Uvidíme na živo, ale zatím to vypadá na nejhezčí kombi střední třídy. :yes:
Po extempore Aček a jeho mutací na téma rozteklá zmrzlina stokrát jinak, zase pěkný Merc, elegantní, proporčně vyvážený, sebejistý. Ještě hezčí než sedan.
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2014 15:32
Konečně pěknej kombík M-B
Musím uznat, že po dlouhý době se Mercedesu povedl kombík. Těžko mu cokoliv vytknout...vyváženost, ladnost, jemný linie...to vše vypadá jakoby bylo C designováno primárně pro tuto karosářskou variantu.
Snad jedinou vadou na kráse je stále omezenej výběr motorových variant...věřím, že to tak nenechají. ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - fOE
21. 5. 2014 15:40
Re: Konečně pěknej kombík M-B
E combi po FL se nelibi?
21. 5. 2014 15:49
Re: Konečně pěknej kombík M-B
Bohužel ne, tato generace mě nepadla do oka ani před, ani po FL. Od prémiovýho kombíku čekám styl a jakousi prostorovou dostatečnost. To první mi u E chybí, druhýho má na rozdávání. ;-)
Avatar - fOE
21. 5. 2014 16:18
Re: Konečně pěknej kombík M-B
U me to prave FL vyzehlil. Furt bych mel par vyhrad hlavne k vnitrnimu designu svetel (predek i zadek), ale jinak je to podle me dustojny kombik vyssi stredni jak se na MB slusi a patri.
21. 5. 2014 16:52
Ostuda
Aneb jak snadno lze zkazit dojem z jinak pohledneho vozu. :no:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - donPedro
21. 5. 2014 17:04
Also gut, natürlich ...
... ale mnichovští, a ostatně i ingolstadtští mohou zvostati tak nějak víceméně v poklidu - je to nový C-čko natolik jiný, v kombiku možná ešče víc, že rozdíly jsou již lehce propastné, v designu toliko samosebou, technicky na výši asi D3 bude tak nějak furt, povede asi vždy ten kdo bude míti zrovna aktuální "nachrichten" - tedy výběr je, tak nějak, dle vkusu každého soudruha ....... ;-)
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2014 20:15
MB se probouzí
tak tohle opravdu není pro páprdy, vůbec bych se s ním nestyděl jezdit, ale na tomhle autě je něco strašně moc zvláštního, připomíná mi hodně jiných typů od jiných automobilek i od přímých konkurentů a přitom má klasické prvky jeho předchůdců, můžu na něho koukat hodiny a jsem v úžase jak tohle ti designeři dělají...prostě mi spadla brada a srovnávat tohle s octávkou, je špatný vtip,
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2014 20:44
C vs. F31
Nové Céčko nevypadá špatně. Samozřejmě v exteriéru to chce nějaký AMG paket, 19ky (spíš 20ky) kola a hlavně sundat dolů, bílý lak a pak to bude ono. Oproti sedanu je to velký posun (u sedanu jsou zadní světla dle mého názoru dost nepovedená) v proporcích. Počkám si naživo na C63 AMG pak ho se svou F31 (Alpina D3) porovnám. :-) Velká škoda, že ten foukaný osmiválec v AMGéčku nebude ve čtyřkolce, to bych měl se stávající F31 dost problém. :-) Ovšem ten interiér vypadá luxusně, volant je parádní, středový tunel vypadá líbivě. Ten "trčící" displej navigace je v F31 taky, takže to vyjde nastejno. :-)

Pěkné, pěkné. :yes:
Rozbalit vlákno
0
21. 5. 2014 22:06
Třída C
Jsem fascinována tím, jak zde třídu C haní lidé, kteří na ní většinou nemají a mít nebudou. Je to úžasné a nádherné auto...těším se, až bude představeno v ČR. >:D
Rozbalit vlákno
7
21. 5. 2014 23:36
Re: Třída C
Mluvíme-li o designu, lidé, kteří si ho nemůžou dovolit, tak se nesmí vyjadřovat ? ;-\
Ptám se jako ten, kterému se to auto líbí a to tak, že hodně... :yes: :yes:
22. 5. 2014 09:11
Re: Třída C
Byla bych ráda, kdyby jste četl výše umístěný příspěvek trochu lépe. Nikde není napsáno, že se nesmíte vyjadřovat. Já jsem pouze řekla, že mě to udivuje...respektuji kritiku, která je napsána s jasnou myšlenkou a proč se mi auto nelíbí. Já mám také své výhrady k vozu a vím přesně, jaké to jsou...neřeknu jen, že auto vypadá jako Peugeot...a nebo, že bych si takové auto nikdy nekoupila. Mířila jsem na účastníky diskuze tohoto typu...
Avatar - Emel
22. 5. 2014 09:14
Re: Třída C
Že vypadá jako Peugeot snad není jasná myšlenka ;-) ?
22. 5. 2014 09:45
Re: Třída C
Já si myslím, že ne :-). Jasná myšlenka je, že třeba zadní světla spolu s linií kufru se podobají zadní části vozů Peugeot. Toto je dle mě jasná myšlenka a ne říct, že vůz vypadá jako Peugeot. Protože já osobně si myslím, že například předek vozu je naprosto jedinečný a podobá se maximálně třídě S ;-)
Avatar - Dinar
22. 5. 2014 09:28
Re: Třída C
Palec nahoru za snahu o kultivované vyjadřování, barboro. Snad jen to "kdyby jste", ale jinak o.k.. Neprodáváte Mercedesy? ;-)
22. 5. 2014 09:47
Re: Třída C
Ne, ale jsem majitelkou pár vozů této značky :-) a za zmíněný obrat se omlouvám >:D
27. 5. 2014 22:56
Re: Třída C
Vím, co jste napsala do příspěvku. Ale taky vnímám, jak vyznívá a velmi nerad vidím právě takové názory, které se zde čas od času objeví. Jsem rád, že k nim nepatříte... ;-)
Avatar - vabis
21. 5. 2014 22:30
pěkné
ale jo jo, jsem měl předtím trošku strach, ale možná se mi to líbí i o chloupek víc jak sedan
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2014 00:05
Kombi nebo prodloužený hatchback?
Nechci sýčkovat, ale to auto mě připomíná víc prodloužený hatchback než opravdový kombík. Prostě takový Mercedes "Spaceback"...
Největší problém mám s tím, že spodní okraj bočních oken od sloupku B výrazně klesá dolů. Stejně jako klesá zadek sedanu a navíc je takový celý rozteklý... Prostě minulá generace céčka s ostřejšími tvary mě seděla mnohem víc, tohle je design evidentně dělaný hlavně pro Čínu... :'-( :no:
Rozbalit vlákno
0