Je to pěkný auto a GM přeju aby se jim alespoň s tím Opelem tady dařilo a celkově nemuseli rušit či prodávat další značku. Jen tak dál i taková Corsa je moc pěkný auto. :yes:
No vidis, keby si nepozeral tolko do tabuliek ale dal na prakticke skusenosti, mohol si sa vozit :-) Vysoka hmotnost je zalezitost novinarov a diskuterov, nie vodicov a majitelov Insignie ;). A nemyslim to v zlom, tolko osobna skusenost :-)
No,najel jsem s ni asi 10 km (při předváděcí jízdě) ale proti tenkrát mému mondeu 2,2 tdci to byl krok zpět. Mám tím na mysli jízdní vlastnosti dynamiku a hlučnost. Dnes sedlám Xf. 3,oS. A nemrzí mě moje rozhodnutí. :-)
Kdyby mě šlo o to sdělil bych ti to před 4roky. :-) Vim že to jsou rozdílné třídy. Při výběru auta ani moc nehráli roli penize. Chtěl jsem auto, které bude dynamičtější než mondeo a bude se s ním lépe jezdit. To ins.nesplnila. První nájezd na dálnici ukázal že to auto nerado zatáčí -je těžké na předek. Jinak splňovalo vše co jsem od něj očekával. Vzpomínám na parádní sedadla. Ty třeba nyni nemám..
Radkovi fakt nešlo o peníze. Někde tady psal, že se u XF ještě rozhodoval mezi pětilitrovým osmiválcem a třílitrovým dieselem. A bylo mu to fakt úplně fuk, co si koupí :-)
půl mega v pořivací ceně nejsou žádný prachy. prostě když máš, tak neřešíš:-)))
Ještě jedna poznámka.. Na tabulky kašlu hmotnost a jistá nevyváženost tohoto auta je znát po pár metrech jízdy. Tím, ale nechci naznačit, že je to špatné auto.
Po pár metrech sou možná poznat nevyváženě natlakovaný pneumatiky. Ale máš pravdu některejm střelcum fakt stačí pár metrů aby auto jehož vývoj trval roky a makaly na něm stovky inženýrů pomluvili. A bohužel se takový najdou i mezi profesionálama v redakcích
Nic lepšího si ze sebe nedostal? >:D
Tak povídej co si na předváděcim kousku v první zatáčce poznal za nevyváženost a díky ní vodstřelil auto ve všech verzích jako takový? >:-[]
A když už si takovej borec rovnou hoď pořadí aut ve třídě - podle toho projetí první zatáčkou. Sem docela hodně zvědavej. V pár autech střední třídy sem jel a fakt mě docela zajímá na jaký nevyváženosti si u kterejch modelů při běžný jízdě přišel :-)
Já jsem žádné auto neodstrelil.Jen jsem si ho nekoupil.Prostě mě jízdně nesedlo.Cestu co jsem s ní jel mám najetou (tenkrát) se svým mondeem a to auto bylo opravdu tupé na řízení takže to nebyla první zatáčka . Nejvíce mě tehdy ve střední třídě jízdně vyhovovalo nové mondeo,ale zase se mě nelíbilo uvnitř a motor také nevyhovoval. Zkoušel jsem Legacy,Is,Bmw3,5,Mb C, Lagunu cupe a další. (je to už davno) dopadlo to jak dopadlo. A jsem spokojený.
No já Insignii zkoušel jen ve verzi OPC a ta byla zas lepší než sem čekal. V každý chvíli je cejtit že s touhle verzí si někdo fakt hodně vyhrál. Mondeo má slušnej podvozek a řízení ale na mnichovský prostě nemá :-)
ale ty si to poznal uz v najezdu na dalnici a to je co rict. jej si s ni 10km, coz znamena tak k dalsimu exitu a zpet. tam zase vostra prava pri vyjezdu a bylo rozhodnuto. auto nezataci. >:D
Já najezdil přes dvě mega s auty různých kategorii od osobních dodávek až po kamiony, ale názor na auto si udělám až si ho protáhnu všemá možnýma cestama od dálnice po zatáčkovité kopce. Dokud se s autem trochu nesžiju ( nedostanu ho do ruky ) nedovolím si ho dovést na hranu abych ho skutečně otestoval a byl bych velký frajer kdybych dokázal kvality či nekvality auta posoudit po méně než tisící kilometrech. Každý kdo dokáže auto zhodnotit po pár metrech nebo po absolvování dealerského okruhu při předváděčce má mojí obrovskou úctu.
Nevím jestli si pochopil můj příspěvek který nepojedává o kvalitách Insignie, ale opravdu schopnosti si po pár metrech dovolit zhodnotit auto. Já třeba ještě prvních pár metrů dolaďuji sezení abych co nejlépe to auto cítil.
edit: zase z toho nedělej kovbojku, po pěti minutách v autě vidím, jestli jede/nejede,
brzdí/nebrzdí, jestli sedí nebo se houpe, neříkám, že si uděláš detailní obrázek, na to musíš auto vlastnit pár měsíců, ale základní přehled získáš hodně rychle...
Základní pohled není ono zhodnocení auta. Já hodnotím to co to auto umí, co si s ním mohu dovolit a kam až mohu zajít. Ale chápu zde jsou i odborníci kteří dokáží kvality auta určit i z fotek zamaskovaných prototypu. U těch se vždy modlím abych je nepotkal na silnici.
Hej, musis mysliet kazde rano na to, ake mas lahucke auto ;)))
Mam Insigniu po buracke v servise a mam z pozicovne Passata. Sorry, nuda, nuda, nuda. Pocitovo o 10tis lacnejsie auto, aj ked nie je :-) Plus divny hluk od pneumatik, tragicke svetla, zvlastna logika palubneho pc, mini displej niekde pri kolenach... A kolko vazi? Netusim a je mi to uplne u *, pretoze zerie o deci viac ako ta moja extraextraextraextra tazka Insignia :D:D
No a proč tady dáváš za příklad další křáp z produkce VW. Myslím že jak Insignia tak Passat si asi nemají nic vyčítat. Já říkám, že by to nemuselo bejt špatný auto, ale je prostě těžký.
Ty si vytkol Insignii vysoku vahu. Ja vravim, ze za 50000 km v Insignii som neporozumel, v com je ta vyssia vaha problem ;) V uvodzovkach samozrejme, beriem, ze vyssia vaha zhorsuje jazdne vlastnosti na urcitom type ciest ( ja chodim 90% mesto alebo dialnica, tkaze mi to je jedno a Insignia ma takmer 5m a auto na zavodenie na okreskach to nie je, ani keby mala o 300kg menej) a hlavne, ked sedim v Insignii, tak mam pocit, ze tie kila navyse su pouzite rozumne - komfort, pocit bezpecia, odhlucnenie, pevnost karoserie) a predovsetkym, kedze to do mna napalil mladik pred tyzdnom v golfe, ked si pozriem co ma on s autom a ja s insigniou, samozrejme, je to len 1 priklad, ale som spokojny ;)
:yes:
I já mám- bohužel - zkušenost s havárií na Insignii: největším překvapením pro mě byl rozsah poškození předku mého auta... Zatímco viník z místa neodjel, v mém případě masivní příčka pod nárazníkem, ochránila vše podstatné a z místa jsem odjel "po svých". Od té chvíle se mé nadšení pro Insignii změnilo na úctu k jejím konstruktérům.
Kolik jsi s ni najel? Mel jsem pujcenou 2.0CDTI 81kW a nedostatkem vykonu rozhodne netrpela. Teoretizovani nad papirovymi udaji je k proti osobni zkusenosti k nicemu.
Stale si nenapisal, v com je ta vaha problem. Len teoretizujes, sorry. Samozrejme, kazdemu vyhovuje ine auto a netvrdim, ze Insignia je naj auto na svete, ale napisat "tazka ako krava" je proste novinarsky blabol... Nic viac. Je to take "novinarske" minus, mne sko vodicovi je to uplne ** ;)
Váha auta ovlivňuje více věcí od jízdních vlastností až po opotřebovanost podvozkových částí včetně kotoučů. Stačí si pročíst nějaké uživatelské recenze a je vidět, že to není žádný zázrak a to jak motoricky, jízdními vlastnostmi tak životností.
Ty citas recenzie, ja jazdim, chapeme sa? :-)
A neviem o ziadnych recenziach, kde by bola Insignia horsia ako "väcsina" konkurentov.... Mas nejaky link? :-)
... a recenzi po 100 tis. km jsi nečetl??? I já mám nyní 116 tis km na tomhle autě (96 kW/6AT, ST), a jakéhokoliv opotřebování podvozkových částí jsem si zatím opravdu nevšimnul :*) . Tohle auto je stavěno s pověstnou německou důkladností a použité materiály s rezervou vyhovují vysoké váze. A ten pocit solidnosti, ten se nejen s narůstajícími kilometry nezmenšuje, ale naopak narůstá.
Až dosud jsem měl na auta štěstí. Všechna byla velmi dobrá v těch podstatných parametrech: dynamika, pohodlí, jízdní vlastnosti, bezporuchovost. Insignia vede můj ranking co do pocitů: mistrovsky koncipovaný kokpit, kvalita materiálů, a vvýše zmíněná zkušenost s maximální bezpečností.
Z hladiska vykonu zalezi aky mas motor samozrejme. Ak ma nejaky slabsi, tak po nalozeni 400kg pasazierov, je to proste citit a ak je napriklad o 250kg tazsia, nez konkurencia, tak tam zbytocne vozis 2 ludi. Krutiak turbonafty pripadne turbobenzinu alebo velkeho objemu to dokaze potlacit, ale take motory samy o sebe nieco vazia, takze vybijas klin klinom.
Nevšiml jsem si, že by někdo mluvil o nějaké raketě. To snad u základní nafty nikdo nepředpokládá. A Insignia, na rozdíl od dlouhé řady chcípáků ve střední třídě tu raketu v podobě šestiválce skutečně nabízí. Pravda je, že Insignia je velmi utlumené a komfortní auto, kde dveře jsou dveře a ne kus papíru, na řadě míst jsou tlumící hmoty tam, kde konkurence má holý plech přes který je málem vidět, která má řadu detailů zakrytovaných plasty tam kde konkurence dává na odiv holé kusy železa a tak by se dalo pokračovat.
Tou raketou myslite ten staricky sestivalec od Holdenu co zere jako prokopnuty, takze Insignia ve stredni tride s nim ma vetsi spotrebu nez osmivalcove BMW 750 v luxusni tride a ktery ma skoro o dva litry vetsi spotrebu nez stejne vykonna 3.6FSI od trapneho koncernu? A mimochodem ten sestivalec, ktery od faceliftu uz je v nabidce jen u zcela okrajove OPC verze?
Ono by to chtelo porovnavat porovnatelne, takze to OPCcko v provedeni s automatem, protoze jak VW tak BWM se dodavaji pouze s automaty. Pak ma najednou OPC prumernou spotrebu pres ctrnact litru (a standardni verze cca 13.5). A toho sedmickoveho baworaka jsem myslel 750 E65, protoze ano ta nova ma vyssi spotrebu, ale zaroven 300kW coz uz je do te miry vykonove jinde, ze to nema moc smysl resit.
Klasický automat HDM má samozřejmě o dost vyšší spotřebu než manuál nebo dvojspojka u Passatu, která má spotřebu stejnou jako manuál. Motory jako takové mají spotřebu stejnou, rozdíl maximálně pár deci. Klasický HDM je ovšem komfortnější řešení.
Porovnávat deset let starý motor z e65, který by dnes už nikdo nedokázal homologovat, je dost mimo.
Ta 750tka ma rovnez HDM automat a dokaze jezdit za min s tezsim a mnohem vetsim autem. Mimochodem k te homologaci, BMW 750 E65 splnuje uplne stejnou emisni normu jako ta 2.8T v Opelu. Stejne tak bych mohl srovnavat treba s nikterak uspornym BMW 335, ktere ma obdobny vykon, rovnez HDM automat a o tri litry nizsi spotrebu nez automaticke OPC a stale skoro o dva litry nizsi spotrebu nez manualni OPC. Ta 2.8T proste zere jako prokopnuta.
Nemej peci, jsem si celkem jisty, ze jsem vyzkousel vic aut nez ty, takze srovnani mam docela solidni. A stojim si za svym - nedostatkem vykonu to auto netrpi.
tak kdyz jsme videl tento clanek, rikal jsme si , no to zase budou diskuze. haneni cekoli krome koncernu je na tech to strankach snad ritual. No a pokud by sem nejaky ignorant ktery si vycetl o vaze v nejake recenzi nenapsal toto do poznamy asi bych dal 1000 na mistni kostel. Kaspriku DEKUJI ti usetrl jsi mi litr.
No a k veci. Osobne mam Insignii po faceliftu v kombiku s 160 konovym dizlem a "hloupym" hydromechanickym automatem (i tak se mi zda ze neradi zas o moc hure nez uzasne DSG) takze jeste o to tezsi nez si muze kdo predstavit (ti myslim vsechny ty hanice vahy). Najeto mam pohuch 7500 a hele zatim mi vaha nevadila, mozna i proto ze se snazim jezdit rozumne a vim ze 5 metrovej kombik neni na zavodeni na okruhu. A jak se tu nekdo zminil je to hodne o konstrukci, ktera je udelana bytelne. Mam uz nejake zkusenosti (asi ne moc, mam 4 auto na kazdem najeto cca 100k) a i pres tu "nesnesitelnou" vahu treba insignie brzdi daleko lepe nez nektera odlehcene konkurence. Jo a pofaceliftova pry docela shodila nekde jsme to cetl ci slysel.
a co se konfortu a pohodli tyka tak jsme taky spokojenej, nejak uplne nevnimam ani onen spatny projev "zastaraleho a hlucneho" dizlu o kterem se pise taky v kazde recenzi, proste je to evoluce zadna automobilka nemuze vyrabet novej motork ob rok, kdyz ostatni uz meli comonrailove dizly, skodovka montovala jeste porat stara TDIcka ktera byla hlucnejsi, pak prisly nove motory a jsou tizsi nez ty ktere je valcovali, tak treba ted prijde nova generace od opelu a bude zase lepsi protoze proste vyvoj jde dal.
Pro srovnani treba mondeo, ktere jsem mel pujcene na mesic jelo krasne melo 2.2 dizl, jelo jak z praku ale zastavit to to bylo o nervy.
Dale interier, ano kdysi v nem vrzalo, kdyz nekdo za nej vzal, ale to dela temer u kazdeho modelu v nejake fazi zmen, a opel to vyresil a je po problemu,
at si kdo chce co chce rika, kazdy by si mel koupit auto jake se mu libi a jake si muze dovolit :-) takze ja jsme si koupil hooooodne oceli kolem sebe a pred sebou a jsem za to rad.
Že se vedle této zprávy objevil zase zrovna tenhle "majitel"
Jiní majitelé, kteří si tolik nestěžují a jsou spokojení redakce zrovna "nenašla" (svede se to na počítač, který vybírá). Takové klasické systematické podprahové antioplácké podpásovky, pozoruju to tu už několik let, žádná paranoia. Holt největší německý konkurent VW, který si dovoluje vyrábět i jinde než v Německu.
je tabuľkovýcm nezmyslom pre testérov, ktorí ak už nemajú žiaden argument na kritiku nejakého modelu, tak použijú hocičo, áno aj váhu. Jazdím s "neuveritene" ťažkou (90 % testov v CZ a SK médiách kritizovali váhu tohto modelu) AR 159 SW Q-Tronic 150 koní a váhou 1680 kg a brzda premávky teda rozhodne nie som. Mimochodom, často jazdím aj s "ľahučkým" (podľa tých istých redaktorov) Passatom s 1650 kg, 140 koní :-)
...nechápu jak si někdo může koupit i40, když je tady tolik jiných konkurentů, kteří jsou dále - nehledě k této krásné Insignii. I40 se mi líbí, je to kus krásného auta, ale pak si sednu, středový panel je vachrlatý, palubka povrzkává a hlavně ten "motor".... takže Insi válcuje i40 na všech frontách a někdo si dobrovolně koupí horší auto.Zajímavé.
Bravo Insignia!!!! ...jsi krásná, důstojná, charismatická a německy kvalitně udělaná.... Insi :yes::yes::yes:
To je v celku jednoduché. Insignii sem v reklamě snad ještě neviděl a podle reklamy je Hyundai nejlepší auto na světě a proč by člověk v čechách nedal na reklamu?
naozaj nechápem čo sa tu už človek nedočíta. Ono k tej Insignii ako takej. V Nemecku som sa viezol na verzii 194 koňovom biturbo dízli, s automatom, kombík, oplastovaná verzia country tourer. Predtým som sa v Insignii neviezol ale tam som mal možnosť...
Modernizovaná Insignia je o niečo viac svieža ako model pred FL, oplastovanie by som poňal ako decentné, žiadne haldy plastu..na Toureri mi vadí len to, že keď otvorím kufor tak tam na mňa vykúkajú tie svetlá..to sa mi moc ako detail nepáči ale nič čo by kazilo auto...
Inetriér je taktiež kvalitný, spracovanie je fajn, sedačky pohodlné ale zároveň aj dobre podržia telo.
Motor nemá chybu. 194 koní dokáže s autom slušne zakývať, ťah je aj pri predbiehaní slušný, cítiť že auto má silu. Prevodovka radí hladko.
Čo sa týka jazdy ako takej. Auto je pohodlné, stabilné a napr. na dialnici alebo v meste je proste komfortné. Šiel som asi nejakých 10km. cez kľukaté cesty, samé zákruty a tak. A tu sa mi len ukázalo, ako na toto fórum prispievajú ľudia, ktorý Insigniu nevideli ani naživo ale čítali nejaké recenzie(ak vôbec boli o Insignii a nie o mixéri na jahody). Proste to auto na tej ceste sedí. Žiadna nedotáčavosť, auto sa dá kontrolovať plnyom. Takže nech tu radšej nikto nepíše o Insignii ako o ťažkej, neovladatelnej krave, je jasné že sa nájdu autá ktoré sedia diametrálne lepšie ale Insignia nie je o pretekaní.
Takže sčítané a podtrhnuté, Insignia je velmi dobré, vyzrelé, bezpečné a pohodlné auto. V kombinácii so 4x4, a naftovým biturbom(ani slabšie motory nie sú zlé), je Insignia velmi dobré auto. A som rád že sa tomuto modelu takto darí, za mňa :yes::yes::yes:
Už som tu spomínal. že jazdím AR 159, SW Q-Tronic, 150 koní v nafte a som top spokojný. Rovnako často jazdím v aktuálnom Passate kombi 140 koní a úprimne, nechápem, prečo sa darí jemu. Insigniu jazdenú nemám, preto ju hodnotiť nebudem, ale napr. v porovnaní s Peugeotom 508, prípadne Mazdou 6 je to totálny low end. Podvozok o ničom, hlučný motor, interiér kvalitný ale o nič viac ako celá konkurencia. Hold,l marketing predáva.
Insigniu jazdenú nemám, preto ju hodnotiť nebudem, ale napr. v porovnaní s Peugeotom 508, prípadne Mazdou 6 je to totálny low end. Podvozok o ničom, hlučný motor, interiér kvalitný ale o nič viac ako celá konkurencia. Hold,l marketing predáva....
prepáč ja ak to teda chápem správne..pojmy ako- podvozok o ničom, hlučný motor,..to hovoríš o Insignii?:: ;-\
Dokud nevyzkoušíš - nepoznáš....Dokud nepoznáš - neprohlašuj něco za "jasné"....
Proč to píšu - protože ještě před třemi měsíci u mne Opel patřil mezi značku "non grata". Mezi šrot, který bych do garáže nechtěl a když jsem řešil auto na dojíždění do práce, tak jsem chtěl funglovku. Jenže nasr.l mne jeden dealer nejmenované korejské značky a zabrousil jsem do bazaru, kde jsem už pár aut kupoval - výsledek - Opel Signum. Abych to tu celé nepopisoval - to raději napíšu, teď když máme naježděno cca 14tisíc kilometrů, nějakou recenzi - Kluk v bazaru, který mne zná, na můj despekt k Oplu, reagoval stoicky a vysvětlil mi, že některá klišé, zažitá mezi "znalci" - nejsou z reálu. Takže byť to není Insignie, je to benál - slabý - 92kW a 1,8ka - na váhu jako prase - tím reaguji na ty řeči tady o váze a poznání vozu během pár desítek kilometrů. Ano - můžete poznat základy, jak se auto chová, ale sžít se s vozem a využít, či respektovat jeho specifika - to trvá trochu déle - má osobní hrajice je cca 10000km, kdy můžu začít trošku mluvit o tom, že to auto začínám "znát". Tak tedy - když víte, na co auto máte a nežijete tím, že budu s "osmnáctkou" dovádět jako s foukanou turbínou u Forestera - dá se s tím žít. Opel mne velmi, ale velmi příjemně překvapil - a to nejen zpracováním, ale i tím, že "drží" , i když je to auto z roku 2003(byť mělo v době koupě najeto 82tisíc km.) Jo a spotřeba? No tak překvápko i u tak těžkého a motoricky ne zrovna silného vozu - Dálnice - 130-140 tacho - 8,3-8,5litru. Rychlost 110-120 - kdy to na pětku(je to pětikvalt) - točí cca 3200 - 7,8litrů - když to otáčkama shodím na 2900 - což je okolo těch 110 cca - jsem na 7,3 litrů spotřeby. A teď - nevím, co jsem tam natankoval - možná je to bez těch biosrágor, ale poslední výlet 360 km - po okreskách s průměrnou rychlostí 70km/h - s podílem průjezdů městy(Cheb-Most-Cheb plus nějaké pojížďky) - 6,3litrů.............. na takhle těžký benál..... proč ne.........
Nesuďme tedy podle "předpokladů a domněnek", jakož i podle jednotlivých kusů, které zlobí - pravda může být jiná a někdy i příjemná ;-)