Novinky
Lancia vyráběla velmi pěkná auta - taková Beta, Thema nebo Dedra chytne za srdce ještě dnes. Je ale evidentní, že na resuscitaci této značky už Fiat nemá dost sil a prostředků a pro mě je to pořád mnohem menší zlo, než kdyby odepsal Alfu. Tak snad se jednou dámy dočkají alespoň další generace Ypsilonky...
Co se týká současné Delty, tak pokud se oprostíme od emocí, tak o žádnou velkou ztrátu nejde. Jednalo se o velmi špatně prodejné auto, protože luxusní prodloužené hatchbacky prostě (skoro) nikdo nechce. V Evropě tedy určitě ne, ještě možná tak v Číně, ale tam se myslím Delta ani nenabízela (což je velká chyba). Vnější design možná byl svým způsobem zajímavý, ale to samo o sobě k prodejnímu úspěchu nestačí.
Měl jsem možnost se s tímto autem svézt a bylo to velké zklamání - podvozek kompletně převzatý z Fiatu Bravo se nezapřel (vzadu vlečená ramena, absurdně přeposilované a necitlivé řízení, špatně naladěné odpružení - velké rázy na nerovnostech). O 10 cm prodloužený rozvor (ve srovnání s Bravem) a posuvná zadní sedadla by byla fajn, pokud by je ovšem dostalo nikdy nevzniknuvší Bravo Weekend (kombi) a ne luxusní hatchback Delta...
Co se týká současné Delty, tak pokud se oprostíme od emocí, tak o žádnou velkou ztrátu nejde. Jednalo se o velmi špatně prodejné auto, protože luxusní prodloužené hatchbacky prostě (skoro) nikdo nechce. V Evropě tedy určitě ne, ještě možná tak v Číně, ale tam se myslím Delta ani nenabízela (což je velká chyba). Vnější design možná byl svým způsobem zajímavý, ale to samo o sobě k prodejnímu úspěchu nestačí.
Měl jsem možnost se s tímto autem svézt a bylo to velké zklamání - podvozek kompletně převzatý z Fiatu Bravo se nezapřel (vzadu vlečená ramena, absurdně přeposilované a necitlivé řízení, špatně naladěné odpružení - velké rázy na nerovnostech). O 10 cm prodloužený rozvor (ve srovnání s Bravem) a posuvná zadní sedadla by byla fajn, pokud by je ovšem dostalo nikdy nevzniknuvší Bravo Weekend (kombi) a ne luxusní hatchback Delta...
na takyto utrapeny neslavny koniec jednej z najvacsich automobilovych legiend. Toto si lancia nezasluzila v ziadnom pripade, kde sa stala chyba a kedy ... je uz asi zbytocne o tom polemizovat ale z principu si myslim ze lancia mala dokonca vacsie predpoklady na prezitie ako alfa..... nakoniec je to prave lancia ktora dostala padaka. Tak to chodi ----Jednou z pricin neuspechu vidim aj to akym smerom sa zacala lancia uberat pri poslednom modeli delta... a aj ukoncenie vyroby thesisu bez nastupcu.... to bol asi zaciatok konca ... lancia opustila svoje rokmi strazene pozicie kde kralovala v luxuse aj v sporte a vlastne na poli charizmy tiez nemala moc superov.... zlomilo sa to az nedavno ked akosi lancia nestihala vinou fiatu drzat krok s dobou a s modelovou ponukou ktora by bola schopna zarabat znacke.... jeden dva modely to je skutocne na prezitie malo....
teda neviem ako poniektori ale ja si este dnes spominam na themu 3.0V6 .. ako som to auto svojho casu miloval a aj to ako som zboznoval staru deltu integrale ... ktora je dodnes ikona.... alebo stratos... to su neskutocne legendy ...
je velmi smutne ze musel prist takyto radikalny krok .... e este prave vo chvili ked ma automobilovy vyrobca kopec moznosti na presadenie sa vsade vo svete.... prave v csae ked sa k nam deru cinania a kdejaki novi vyrobcovia je o to bolestivejsi odchod legendy..... nove nezname znacky prichadzaju ( qoros, brilliance ) a legendy odchadzaju ( saab, lancia ) .... je to smutne ze vobec taketo nieco v dnesnej dobe vlastne je mozne ...
vobec ale vobec ma netesi trend akym sa ubera automobilova vyroba.... ako sa kazdy snazi za kazdu cenu len zarobit a osklbat ci uz zakaznika alebo ludi vo vyrobe... na autach je jasne vidiet uz na pohlad ze poctiva praca a charizma z minulosti je prec....velke percento novych aut uz su vlastne len take skladacky, nudne skatule bez kuska duse a charizmy ... take GLA alebo CLA od mercedesu je skvely priklad vitazstva marketingu nad zdravym rozumom.... auta bez kuska duse.. bez kuska vnutornej sebareflexie a charizmy .... hlavne je predat... kvantita je prvorada.... kvalita a poctiva vyroba ta vyzmizla kdesi koncom 90tych rokov...
mam taky citak ze lancia je len zaciatok nejakej velkej laviny ... ktora este pride... myslim ze tych automobiliek este skonci viac... ale je to nasa chyba.... sami chceme co najlacnejsie vyrabat kdesi v *... a viac a viac a viac... nema to konca kraja... miesto nejakej serioznej struktury a pohald udo buducnosti znacky prahnu len po cislach... miesto nejakeho konceptu rozvoja... kto dopustil ze lancia je tam kde je? Preco sa znacke dostatocne nevenovali a neriesili jej buducnost ked sa vedelo ze uz dlhsie to nie je idealne a ze s jednym dvoma modelmi to nepojde? Preco sa vyvijalo X nezmyselnych konceptov kazdy rok pre zenevu od fiatu a davaju sa neskutocne miliardy do F1 miesto toho aby sa zacalo nieco s lanciou robit pre jej buducnost? To su hrozne veci ked si clovek predstavi ze takato automobilova legenda bola ponechana clovekom na pospas osudu.... nepoviem keby slo o vyrobcu ktory vyrabal auta par rokov a proste mu to neslo ale lancia je automobilova legenda najvyssieho rangu.... posvatny pojem medzi znackami aut.... kto toto dopustil tak to by ma zaujimalo... kto dotiahol lanciu az ku krachu to ma dost zaujima..... keby aspon nieco fiat robil pre tie svoje znacky aj pre seba ale ani samotny fiat sa nema k cinu a punto alebo bravo tiez akosi cakaju na spasenie ktore nepride.... nechapem.... takto sa pohravat sam so sebou a s osudom svojich znaciek je podla mna krute a neferove jednanie.... uz len kvoli moralke .... je to velka ostuda.... hanba a zaroven velka vec ze fiat nevie co ma robit sam so sebou nie to este s lanciou ....alebo alfou.....
strasne ma zaujima ako dlho vydrzi alfa pri zivote.... ja si myslim ze takymto tempom ake nasadili nepotrva dlho a alfa raz tiez skonci.... a samotny fiat je tiez kapitola na dalsich par stran textu ... ale asi to uz ukocim lebo to nema zmysel kvoli neschopnym talianom prist o nervy......
velka skoda lancie, tymto si u mna fiat specatil postavenie v mojom pomyselnom rebricku oblubenosti znaciek.... je kdesi hlboko vzadu
teda neviem ako poniektori ale ja si este dnes spominam na themu 3.0V6 .. ako som to auto svojho casu miloval a aj to ako som zboznoval staru deltu integrale ... ktora je dodnes ikona.... alebo stratos... to su neskutocne legendy ...
je velmi smutne ze musel prist takyto radikalny krok .... e este prave vo chvili ked ma automobilovy vyrobca kopec moznosti na presadenie sa vsade vo svete.... prave v csae ked sa k nam deru cinania a kdejaki novi vyrobcovia je o to bolestivejsi odchod legendy..... nove nezname znacky prichadzaju ( qoros, brilliance ) a legendy odchadzaju ( saab, lancia ) .... je to smutne ze vobec taketo nieco v dnesnej dobe vlastne je mozne ...
vobec ale vobec ma netesi trend akym sa ubera automobilova vyroba.... ako sa kazdy snazi za kazdu cenu len zarobit a osklbat ci uz zakaznika alebo ludi vo vyrobe... na autach je jasne vidiet uz na pohlad ze poctiva praca a charizma z minulosti je prec....velke percento novych aut uz su vlastne len take skladacky, nudne skatule bez kuska duse a charizmy ... take GLA alebo CLA od mercedesu je skvely priklad vitazstva marketingu nad zdravym rozumom.... auta bez kuska duse.. bez kuska vnutornej sebareflexie a charizmy .... hlavne je predat... kvantita je prvorada.... kvalita a poctiva vyroba ta vyzmizla kdesi koncom 90tych rokov...
mam taky citak ze lancia je len zaciatok nejakej velkej laviny ... ktora este pride... myslim ze tych automobiliek este skonci viac... ale je to nasa chyba.... sami chceme co najlacnejsie vyrabat kdesi v *... a viac a viac a viac... nema to konca kraja... miesto nejakej serioznej struktury a pohald udo buducnosti znacky prahnu len po cislach... miesto nejakeho konceptu rozvoja... kto dopustil ze lancia je tam kde je? Preco sa znacke dostatocne nevenovali a neriesili jej buducnost ked sa vedelo ze uz dlhsie to nie je idealne a ze s jednym dvoma modelmi to nepojde? Preco sa vyvijalo X nezmyselnych konceptov kazdy rok pre zenevu od fiatu a davaju sa neskutocne miliardy do F1 miesto toho aby sa zacalo nieco s lanciou robit pre jej buducnost? To su hrozne veci ked si clovek predstavi ze takato automobilova legenda bola ponechana clovekom na pospas osudu.... nepoviem keby slo o vyrobcu ktory vyrabal auta par rokov a proste mu to neslo ale lancia je automobilova legenda najvyssieho rangu.... posvatny pojem medzi znackami aut.... kto toto dopustil tak to by ma zaujimalo... kto dotiahol lanciu az ku krachu to ma dost zaujima..... keby aspon nieco fiat robil pre tie svoje znacky aj pre seba ale ani samotny fiat sa nema k cinu a punto alebo bravo tiez akosi cakaju na spasenie ktore nepride.... nechapem.... takto sa pohravat sam so sebou a s osudom svojich znaciek je podla mna krute a neferove jednanie.... uz len kvoli moralke .... je to velka ostuda.... hanba a zaroven velka vec ze fiat nevie co ma robit sam so sebou nie to este s lanciou ....alebo alfou.....
strasne ma zaujima ako dlho vydrzi alfa pri zivote.... ja si myslim ze takymto tempom ake nasadili nepotrva dlho a alfa raz tiez skonci.... a samotny fiat je tiez kapitola na dalsich par stran textu ... ale asi to uz ukocim lebo to nema zmysel kvoli neschopnym talianom prist o nervy......
velka skoda lancie, tymto si u mna fiat specatil postavenie v mojom pomyselnom rebricku oblubenosti znaciek.... je kdesi hlboko vzadu
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ten borec je v prde*i ještě víc než Lancie.... 😒
Největší perla je, že považuje za chybu "ukončení Thessisa bez nastupcu...." Je to fakt těžký případ.... 😲
Největší perla je, že považuje za chybu "ukončení Thessisa bez nastupcu...." Je to fakt těžký případ.... 😲
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Thesis je úžasné auto, ale v evropě kde není moc prostoru pro takové extravagance to bylo auto bez většího úspěchu podobně jako Vel Satis nebo Avantime. To že neměl Thesis nástupce je dobře protože by to jen urychlilo konec Lancie. Je to škoda, že Lancia končí, ale třeba se v budoucnu dočkáme nějakého vzkříšení.
Pekne si to napísal.
Je zaujímavé že väčšina automobiliek platí haldu prachov odborníkom aby si vybudovali rýchlo image serióznej "značky" a milý Sergio Marchionne dostáva ročne vyše 7 milionov eur zato že image svojich zavedených značiek dokonale likviduje.
Ved ked Lancia s Auréliou B20 zaviedla triedu GT, Ferdinand Porsche vymýšlal chrobáka a značky ako Hyundai, Kia a spol nevedela predpovedať ani veštica.
Holt smola takto to dopadne ked automobilke šéfuje finančník ktorý má autá až na poslednom mieste..
Je zaujímavé že väčšina automobiliek platí haldu prachov odborníkom aby si vybudovali rýchlo image serióznej "značky" a milý Sergio Marchionne dostáva ročne vyše 7 milionov eur zato že image svojich zavedených značiek dokonale likviduje.
Ved ked Lancia s Auréliou B20 zaviedla triedu GT, Ferdinand Porsche vymýšlal chrobáka a značky ako Hyundai, Kia a spol nevedela predpovedať ani veštica.
Holt smola takto to dopadne ked automobilke šéfuje finančník ktorý má autá až na poslednom mieste..
Mrzí ma ako dopadla Lancia, ale dalo sa to už zo desať rokov očakávať. Dúfam, že ju Fiat nepochová úplne, lebo takej značky by bolo škoda. V budúcnosti by mohla zastávať funkciu prémiových Fiatov, niečo ako DS-ka u Citroena. Lenže ani pôda pod samotným Fiatom nepôsobí moc stabilne. Nuž, takto odchádzajú legendy. ;-\
hmmmm,takze 300 / themu uz v EU oficialne nekupit.... skoda dobreho auta.
No vida, Vyoager se musí prodávat líp jak Delta, když ho nechají v nabídce dýl. To je hodně smutný, pro italian fans to musí být docela rána.
Každopádně já jsem moc rád, že loga Lancie konečně zmizí z amerických modelů.
A lidi si zas budou kupovat originály, i když oni už to asi dělaj.
Nějak je s podivem, že se tenhel týden potkal po praze už 6 aktuálních Dodge Journey. černý, bílý, dvě červený, krémový, jedno v žlutý folii....
Budto někdo dělá z Freemontů zpátky Journey anebo se nějak začínají víc dovážet z ciziny budto mérně jeté, nebo nové.
Jo Journey tu fakt přibývá a taky Chargerů, pravidelně vídám jeden šedý, jeden černý a jeden červený. 300C origoš sem viděl dvě, černé a bílé. 200 sem viděl taky dvě, taky černé a bílé. Vše na českých rz, krom toho ještě jedno 300C v modré na slovenských RZ
A ty facelifty už začal připravovat cerberus, ale to je zbytečný tady omílat, stejně jako kdo vyvinul ty pentastary, že a další věci.
Jinak první nový interiér měl dodge RAM 1500 modelový rok 2009, představený tedy ke konci roku 2008.
Problém je, že pozitivní věci sou akorát facelift chargeru a challengeru, nový motor hellcat a zavedení nových automatů do výroby, o čemž už se ale azčlo jednat za cerberusu a v kokomu už připravovali fabriku na licenční výrobu převodovek ZF
>😁
Jiné úspěchy sem nezaznameal a projekt chrylser přelepený na lancii v EU byl totální propadák, přesně jak sem predikoval a dojde ukončení zančky na EU trzích, rep. omezení na itlaský trh, jak jsem anvrhoval už v roce 2010.
Ted kdo je mimo, hehehe
Zatím mi naprosto vše co sem hádal a predikoval vyšlo, až na neúspěch Cherokee. A co není ještě může nastat >😁
😉
Jinak je to špageti western, nastavovaná kaše a dort od pejska a kočičky.
Topřesně byli přelepence chrysler ala lancia.
Tradiční americké mpv a križník dálnic s historií od 50. let prodávat pod italskou značkou, a věřit že to zkousnou přiznivci amerik a zároven přiznivci italského designu, to bylo tak naivní jako autobus blondýn jedoucí na matematickou olympiádu.
To chce tomu trochu rozumět víš. A ne jen sedět za čísly a počítat.
To sou lidi, co jim voyager sedl,maj už několikátý a sou to milovníci nafty, takže jim jiná možnost nezbyla a koupili by ho i s logem Kia, hyundai nebo třeba Dacia.
To je argument jak stehno. Naftový voyager se z usa/can dovýzt nedá a pro lidi co maj naftu za 22 kč litr (nebudu říkat jak a kudy, ale osoboně tři takové majitele znam) nemá benzínový pentastar smysl.
Asi méně než kolik lidí pod dodge a chryslerem přes šedej dovoz vid. Znam dost voyageristů za ty léta a většina sou zarytí příznivci nafty.
Vč. těch, co to měli od nového.
To je ta smůla v tom, že já s těma lidma, kolem chryslerů osobně prokecal hodiny a po netu stovky hodin za těch 10-15 let. Ani jeden z vás nemá tyhle zkušenosti, nezná názory a postoje těch lidí.
Až se bude kolem těch aut motat tak dlouho jako já, můžeš mi tu radit a poučovat mě co se týče majitelů.
Ale v tomto případě si tady k smíchu a dovolím si tě poslat víš kam.
Za mnou dodnes chodí lidi s prosbou o radu co si mají koupit, na co si dát pozor a s prosbama o rady na servisy, ND a příslušenství. A to už 2 roky chryslera nemam a dodnes se s těma lidma stýkám, chodí za mnou a sem s nimi neustále v kontaktu.
Nikdo - ani jeden z vás tohle nezažil a ty lidi nezná.
Jak zní starý heslo - neuč orla létat. Pokud tady někdo zná majitele, tak sem to já. A v tomhle dost možná fakt tu konkurenci nemam, protože těch lidí já osobně znam opravdu kvanta, řadě z nich sem dodával i osobně díly, materiály, s pár lidma sem byl i vybírat auta.
Mě rozhodně těší, že ma důvěru těch lidí a že znam jejich názory.
Až se tady v evropě doprodá poslední přelepenec, tak at si tam soudruzi z itálie dělaj co chtěj. Nenapíšu sem o tom už ani čárku.
Já jim fandit nebudu. Jejich kroky a nový modely ve stylu Cherokee a Dart mě absolutně neosluvují a nezajímají, pokud v podobném stylu budou všechny další nové modely, tak po ukočení výroby posledního modelu z éry daimlerchrysler/cerbrus mě Chrysler Group přestává zajímat.
GM naštěstí stále pár zajímavých aut dělá.
Můžete si to užít a plácat se po ramneou , jak to tam fiat zvelebil. Nezapomente si opakovat kolik ho to stálo a kdo položil základy. >😁
Jinak těm bludům a polopravdám fakt začnete věřit - to je spíš na soudruhy italain fans, to si neber osobně, gilgite 😄
Muj zásadní neouhlas s Fiatem byl kvůli zrušení prodejů Chrysler, Dodge v UE a nahrazení přelepenci. Až toto zmizí, zmizí i důvod boje.
To že se mi něco nelíbí je muj problém, můžu tu dál psát že se mi to nelíbí.
A co se týče toho, jak Fiat ke Chrysleru přišel, to už sem tu psal asi 500x - kdo nechce vidět slyšet - nevidí a neslyší, ostatní ví, že mam pravdu.
Cerberus nemohl nic zbabrat, když přišla krize a on hradil vývoj nových modelů a motorů z provozního zisku. Kde jako ty prachy měli jinde brát? Proč si jim neporadil nebo nepůjčil, když si znal lepší řešení?
A proč to zbabral Daimler AG , který to v roce 1998 koupil v zisku?
Můžeš mi laskavě odpovědět ny tyhle otázky?
Bud té dobroty.
Máš s těmi fakty opravdu potíž, měl bys s tím už začít něco dělat >😁
Na otázku odpovíš otázkou. Dobré.
Kde by si asi tak měl Cerberus ty peníze obstarat? U Vlády?
A proč se Daimler chtěl s tím Chryslerem spojovat? Neměla to být náhodou fůze? Víš to co znamená fůze? A víš jak to skončilo?
2) o tom rozhodlo pár akcionářů, protože si myslelili že na to vydělaj a že to bude pro firmu přínosné, spojení se světovým gigantem jako je Daimler. Žel, příliš nebylo.
300C za 50 sem ještě neměl čest vidět, fe funkčním stavu a nebourané. Většina lidií co znam to koupila v rozmezí cca 250-500 tis kč a jak sem psal (to že neumíš číst je smutný) znam i dost lidí co to maj od novýho, tj zaplatili za to cca 850-1 100 000 kč)
Kapišto?
Takže jestli jsi chtěl něco pojmem špageti western pohanit, tak se ti to moc nepovedlo.
Málo co může symbolizovat dokonalé propojení Itálie a USA, jako právě špageti western.
[odkaz]
je škoda, že jenom z rychlíku >😁 >😒]
Vyměnil sis aspon někdy na autě olej a mlhovky? E😜erte? >😁
Nedělej tu ze sebe šaška, neurážej druhé a otevři oči, zapoj rozum a zjistit si fakta. Ty fakta ti pořád nejdou, vid Fugasi.Si takový automobilový Fugas, filmovému nešly fusekle, tobě nejdou fakta.
Míru zdar
Leone byl mistr, i kdyz jeho nejlepší film je jednoznačně Once Upon a Time in America (Tenkrát v americe). To je opravdu grandiozní dílo a když sem to viděl poprvé, byl sem naprosto nadšen.
On celkově Spaghetti western není jen Leone, ale desítky dalších filmů, z nichž mnoho patří ke klasice žánru.
U filmů s Ludkem Sobotu, když to naženu do extrému - se jde taky zasmát nebo u Troškovejch, ale že by je kritika a veřejnost řadila mezi kvalitní díla, to se fakt říct nedá.
Lacinej humor je holt taky humor.
Celkově sis prostě s tím spaghetti westernem naběhl. Byl to právě spaghetti western, kde byla definována většina klišé filmového westernu a většina lidí si pod pojmem western představí právě ten italský. O westernové hudbě nemluvě.
+ neofiko dovoz
mě se zdá 350-400 000 ks slušný číslo na to že to nikdo nechtěl, k tomu dalších asi 200 tis chryslerů a dalších asi 30-40 tis dodge, eaglů a plymouthů
ale i když jsi začal teda mluvit jen o Evropě, tak za 15 let podle tvých čísel se v průměru ročně prodalo asi 22 tisíc Jeepů...
No a pod vedením břídilů z Fiatu to vloni bylo 24 tisíc, předloni 28 tisíc a letos za první 4 měsíce to bylo 10 tisíc, takže je našlápnuto na nějakých 30 tisíc kusů za rok....(navíc tam začne přisypávat Renegade)
Já ale nemluvil o Evropě, ale o Jeepu jako takovém....
A tam vypadají prodeje pod Fiatem takto: [odkaz]
A duben byl vůbec nejlepším prodejním měsícem v historii Jeepu....
Takže asi tolik k tvým blitkům na téma že se povedl jen nějaký facelift Chargeru a podobné nesmysly.... Ono naopak se povedla většina věcí, do kterých se Italové s amíkama pustili....
Ovšem to zakomplexovaný hňup nikdy nepřizná....
A nejlepší tah byl, že Iaccoa ten Jeep koupil od krachujícího AMC. Jinak by měl Fiat velký kulový.
Znalče >😁 Poděkuj Renaultu, že AMC přivedl na buben.
Tedy ted vlastně obhajuješ jednotoho fanatika proti druhýmu. To máš blbý co 😄)
Musíš si uvědomit souvislosti.
Hezky si to naštuduj všechno, zjistit si fakta, pak přijd, můžem si pokecat.
Třeba mezitím přijdeš na to, že kucí ušatý sou fanatici do italskej kár a nějakej baryk je halt fanatik do us aut. Ale narozdíl od kluků ušatech italskejch stejně jako od kluků ušatech německech zná i jiný káry než ty za který kope.
Jezdil v nich, vlastnil je a tak si může udělat poměrně dokonalý obrázek.
Zatímco většina fanatiků umí mlejt jen pantem a krtizovat vše ostatní, pro co neadorují. Tím chryslerem nebo jinou amerikou přitom nikdy nejeli nebo to byl rozvrzanej klumprcajk za 5,50.
Hezky si to naštuduj, třeba ti docvaknou ty zásadní rozdíly.
Já nepřeju úspěch fiatu, protože někdo, kdo dostal něco zadarmo, dluhy splatitl s provozního zisku(to umí s prominutím i blbec) a o kterém místní provokatéři tvrdí, jak to tam pozvedl, přitom tam v podstatě nic neudělal a žije víceméně z toho k čemu přišel jak slepej k houslím si podle mě žádný uznání nezaslouží.
A Fiat to vůbec nemusel kupovat, nikdo ho nenutil tak si odpust ty kydy o záchranáři. Oni moc dobře veděli proč to chtějí a že na tom vydělají, oni tam nepřišli aby něco zachránili, ale aby z toho vyždímali co nejvíc to jde a jak dlouho to půjde.
Nedělej z nic záchranáře a spasitele. Jde jen o zisk, komerci a výhody pro fiat, nikdo nepřišel s nezištnými úmysl vrhnout veškerou energii k záchraně chrysleru.
nebud naivní.
Japonci tam jsou, korejci a němci taky.
2) Nic. Budto by to zachránila vláda jako GM, nebo to koupili čínani anebo by to krachlo. Podle mě nekrachlo, neb by Obamu sežrali odbory, voliči a lobbisti z odvětví automobilových komponentů, mexičani a kanadani. O práci by totiž přišly stovky tisíc lidí, to by si na triko nevzal.
I kdybych byl já 1000x vyhlášený fanatikem roku, tak to nezmění nic na tom, že neumíš argumentovat a že Jeep pod Fiatem dosahuje historicky nejvyšších prodejních čísel....
zase tady plantáš páté přes deváté, jen abys měl nějaký směšný pocit že jsi měl poslední slovo....
Tak si to užij, zase jsi se znemožnil, ale to tobě absolutně nevadí a zítra nás nějakýma nesmyslama pobavíš zas.... :yes:
Jeep a jeho slavné Cherokee. Ano, to je hit. Počkáme si tak dva roky, jaký to bude hit a jaký hit bude Renegade po ukončení patriota a Compasse.
Pak se uvidí.
Dart měl být taky hit a skutek - utek 😄
Jedno je jistý, lepit logo Lancia na ty zastaralý a neohrabaný americký klumpy byl Marchionneho těžkej krok vedle ;-\
A TO VAS NEJVIC STVE!
Takže místo aby nalepil na barák logo Chrysler a začal prodávat Chryslery v delaerství fiat, alfa, jeep, začal na tyhle tradiční káry lepit logo zapomenuté a pohaslé značky, která byla kdysi slavná.
Byla, takový Oldsmobile taky. A kde dneska je 😄)
Když já se zajímal o Chryslery, ti si tahal někde diskuzního kačera a murphy leštil 127 fiata, navíc já sem tady nepřetržitě od roku 1999, kdo zvás tu tehdá byl. Tudíž mi laskavě nerad co si mam kam psát, vlez mi na záda a běh si šoupat nohama.
Ale když ti to udělá radost tak ti tvůj pocit vítězství moc přeju.
Pro mě je podstatný že co sem říkal italové ankonec udělali a co sem predikoval se z větší části vyplnilo. Co na to říkáš ty je mi upřímně šumák >😁
Zvaž účast v nějakém výběrovém řízení na post ředitele nějaké automobilky a jako praxi uveď, že jsi v diskusi na ACZ predikoval, že se bude Thema blbě prodávat. Bravo! Ale to tu věděl každý! Docela by mě zajimalo jak si přišel na to že se Thema prodává hůř než 300? To porovnáváš čísla prodeju 300 na US trhu a Themu na evropském trhu? >😁
To jsi teda dobrej :yes: Porovnej si čísla prodejů Fiatu 500 v EU a US kde jsou prodejní čísla nižší? V US a proč? Protože o tuhle pidi škatuli není v US zájem stejně jako v EU není zájem o obrovský kredence na kolech původem z US. Tak tomu vždy bylo a bude tomu i nadále. Na to člověk nemusí být Nostradamus
Jistěže mi vadí logo cizí automobilky na americkém voze. To je jako nalepit na Mazdu logo Opel nebo na Hynudai logo Seat.
Mam data z let 2004-2009 o prodejic 300ky na eu trhu a mam data o prodeji Themy. Originál 300C se prodávalo výrazně lépe.
U Voyageru je to cca fifty fity, ale rozhodně se neprodával výrazně lépe pod Lancií.
tudíž zrušit tu prodeje chrysler dodge byl nesmysl a fiat na tom ve výsledku prodělal a lancii nepomohl a stejně nakonec udělali to, co sem navrchoval v roce 2010 - tedy budto jí zrušit nebo z ní udělat lokální itlaskou zančku, něco ve stylu Vauxhall pro Británii.
Ano, to jsem skutečně předpověděl a sposuta lidí mi tu tehdá psala, že k tomu nedojde.
V dnešním světě globalizace a sdílení podvozkových platforem, motorizací a podobně nemá moc smysl hrát na nějaké loga. Většinou je ten pajšl pod kapotou takovej mix, že bych se nedivil že by ten Chrysler byl americkej asi tak jako Škodovka Česká. Automobilky navzájem handlují kde s čím a veškerá originalita a nějaká národní příslušnost je ta tam. Zbyla jen pouhá iluze tedy logo se kterým se váže nějaký historický původ.
Takže tvoje teze se tady nějak nechytá 😄)
Ano, komponenty bere chryslerod leckoho, ale to dneska bere každej.