Príčinou zrušenia tohto projektu bola stavba BAZ-ky, príčnou nezáujmu Italdesignu o spoluprácu pri tvorbe Škody Favorit bolo práve nerealizovanie tohto projektu - tak robil Favorita nakoniec Bertone. A tak to vidíš, za všetkým sme my Slováci... >:-[]
jj
VolksWagónka das ŠKÓÓDÁÁ KRÁSKÝÝ KTEROU TAM UPÁTLALÁÁ [odkaz] NÁM NĚDĚLÁ radost [odkaz] ani její iniciativa [odkaz] žádná sláva, leda tak oskara za herectví tojóó
ikdyž je NĚMECKÁ má ještě spousty českých obdivovatelů či spíše nostalgicků ;-)
Čo to je za nezmysel, že to zrušili kvôli stavbe BAZ? Veď tú stavali práve na výrobu tohto auta. Tento projekt a mnohé iné sa nerealizoval, lebo štát nemal prostriedky.
Kdy mi das k dispozici ty pravniky? Poslal jsem ti dotaz soukromou zpravou a nic. Tomu rikam slovo chlapa ;-)
Anebo sis fakt myslel, ze kecam? Ze si vymyslim? To ne, to je bohuzel vsechno hola realita. Smir se s tim, ze nektere veci na BMW jsou totalni paskvil. Ale klidne mi ty pravniky dej, zaplat mi je, dozenem importera k slzam. Spolecna cesko-slovenska pravni bitva. :-)
1. Tu sa bavíme o úplne niečom inom, ako o tvojom poondiatom aute...
2. Ak používaš niekedy aj mozok (to je to, čo máš v tej srande, kde sú oči a ktorá slúži k tomu, aby ti nenapršalo do krku) tak vieš, že po 12 mesiacoch v tvojom prípade urobíš aj cez najrenomovanejšiu právnicku kanceláriu na svete veľké guľové, lebo ty si urobil pri kúpe toľko chýb, čo by dokázal urobiť snáď iba bezdomovec, ako biely kôň vo fiktívnej sro.
... ale chytil si sa, lebo tebe ide iba o hádanie sa :-)
3. Nakoľko držím slovo chlapa, lebo to platí aj po prečítaní, tak sa nevyjadrujem k skutočnostiam a "dokumentom" , ktoré mi boli dané k nahliadnutiu - vymaž ich, na internet si ich dal na vlastné riziko a tým, že som mal prístup k týmto informáciám, nenesiem, žiadne riziko v prípade ich potencionálneho zneužitia tretími stranami
(žiadny poskytovateľ webpriestoru nezodpovedá za zneužitie obsahu na ňom uloženom) - ak vieš wocogo...
4. Čo si za človeka, že potrebuješ u úplne cudzích osôb posielaním dokumentov o kúpe ich presvedčovať, že si vlastníkom niečoho, aj keď na základe vymazaných údajov o vlastníkovi nie je jasné, kto je skutočný vlastník...
Dokumenty nebudem komentovať, lebo NECHCEM sa už o tom viac baviť.
5. Keď to zjednoduším - Pre mňa si zakomplexovaný človek - s (možno) oprávneným rozhorčením na nejakú značku, ktorý ventiluje na acz svoje problémy skrz všetky diskusie , s ktorým nemá význam sa baviť.
P.S. Keď už GTI niečo začal v inej diskusii a ty si mu dal dislike...
PPS. Drž sa zásady ako ja - Keď nejde o život, ide o ... :-)
1. Tak když mi nenapíšeš ani na soukromou zprávu, tak je to těžké se s Tebou bavit mimo diskuzi, že ;-) Ostatním sorry za OT, prostě mi nedokázal tento pomocník spravedlivých odepsat.
2. Dovol mi otázku. Kdo začal s právníky? Ty nebo já?
3. Jojo, vím wocogo a netrpím až takovými paranoidními představami "o možném zneužití"... Bože můj :-)
4. Děkuji, jsem zakomplexovaný a možná vyhledám lékařskou pomoc
5. Nestojíš mi za nějaké napadání. Já si Tvých příspěvku vážím a respektuji je. Ale když mi napíšeš, že jsi ochránce slabých a nespravedlivě utiskovaných a že ses rozhodl mi nabídnout bezplatně právní pomoc, tak se na mě doufám nezlobíš, že jsem Tvé nabídky chtěl využít. Také jsem v soukromé zprávě psal, že musíme společně zvážit stav věci a jaký by to mělo účinek.
P.S.: nerozumím. Proč sem taháme GTI?
P.P.S.: no, mojí ženě šlo skoro o život, když jí auto poslalo samovolně málem mimo silnici, tolik k nejlepším jízdním vlastnostem na světě.
Závěr: díky za reakci, možná jsem udělal mnoho chyb při nákupu - asi kupuješ nové auta každý druhý rok a víš o tom své.
Ostatně o tom, jak Ty sám kupuješ auta luxusní třídy svědčí tato pasáž z Tvé recenze. Dovol mi citaci:
"S úzkou dušičkou som sadal do auta ma prvú skúšobnú jazdu, ktorá mala 10 - slovom desať metrov. Vzhľadom k proporciám BMW 5 E34 a BMW 7 F01 asi tušíte, že som bol vyklepaný ako osika. Obchodník, sa ma síce snažil čo najpodrobnejšie zoznámiť so základnou obsluhou vozidla, ale v takýchto situáciách si človek zapamätá veľmi málo.
Rýchlo som doplatil zvyšok sumy, roztrasený som nasadol do auta a vydali sme sa na cestu domov."
Nevím, jestli je adekvátní psát po takovém textu a sebepřiznání druhému člověku větu:
" lebo ty si urobil pri kúpe toľko chýb, čo by dokázal urobiť snáď iba bezdomovec"
1. Chystal som sa, ale mám dôležitejšie veci ako mlatie prázdnej slamy - skôr som ťa v nej chcel požiadať a vymazanie dokladov, ktoré si mi poslal.
Ja som začal s právnikmi, ale uvedomil som si, že ti budú po roku na prd - tu priznám farbu.
Ad PS - proč GTI - lebo napísal pravdu - viď link [odkaz]
a keď už ležíš v žalúdku GTI, tak to je na pováženie... a on nestrieľa do vlastných radov.
No a nakoniec - to čo si opísal z môjho blogu:
Na čo tam narážaš ?
Ja kupujem autá a všetko s rozumom, prečítaj si začiatok recenzie.
Auto som hľadal 2 roky, mal som špičkového poradcu, všetko z recenzie platí.
Stále sa teším na otvorenie garáže, na pohľad na MOJE auto, na otvorenie dverí, na všetko...
... ale ja som to auto kupoval s láskou a preto mi BOH doprial to čo som chcel.
Tvoj problém je, že nevieš, čo je láska k autu (neodvážim sa spomenúť lásku k blížnemu). Ja mu nemusím nič odpúšťať, ono vie že ho milujem a ono miluje mňa....
Možno sa ti toto vyjadrenie bude zdať infantilné, ale myslím, že sa tu najde veľa ľudí, ktorí to cítia rovnako.
Tvůj problém je, že o mě nevíš vůbec nic. Jak já se chovám k autům, to nemá obdoby.
Všechny auta myju ručně, kupuju na svou pětku jen kosmetiku BMW, stojí mě to zhruba tři tisíce měsíčně. Já své auto dokonce hladím, když od něj odcházím. Tak perverzní chování snad nemáš ani Ty. Moje žena tvrdí, že se o svá auta starám s větší péčí, než o rodinu. Takže Tvé tvrzení (ale absolutně ničím nepodložené) je fakt těžce mimo. Já jsem nedávno kupoval nanovosk BMW a hrál jsem si sedm hodin s celou karoserií. Má pětka vypadá jako nová, možná o kousek lepší. Tady máš pár fotek, můžeš posoudit auto po devadesáti tisících kilometrech:
Spadla Ti brada, že? Prostě mimo, stále jsi mimo. Strefuješ se do mě, ale ještě mě žádný z Tvých diskuzních plivanců nezasáhl... Ach jo, tak příště...
Ale musím uznat, že jsi frajer, že jsi přiznal tu chybu s těmi právníky. Doteď jsem Tě tipoval jen jako dalšího typického majitele bavoráku, sebestředného, frustrovaného fanatika, ale měním názor a dávám "palec hore" :yes:
Teraz ukážem tvoje reálne fotky z pôvodnej recenzie - ako sa o auto staráš - [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
vidím , že sa snažíš zľahčovať - jediná chyba si ty - a už mi neposielaj žiadne dokumenty...
P.S. pre vysvetlenie - fotky sú v galérii môjho auta, nakoľko stealth01 svoje auto tak nejak "znepístupnil" a linky a žvásty v diskusii sú z [\\[odkaz] - link som znefunkčnil ale v jeho príspevku funguje
čiže stealh01 nám tak ako vždy trochu podvádza...
Ad poslený odstavec.
Áno ? A prečo si mi posielal dokumenty, ktoré si mi posielal ? Čo si mi chcel dokázať ? Mne a frustrovanému ? >:D Ja som od Teba nežiadal dôkaz vlastníctva od žiadneho hnuteľného alebo nehnuteľného majetku. Ty to tu asi bežne rozposielaš... Na to nech si tu názor utvoria miestni diskutujúci ;-)
P.S. Tým som neporušil našu gentlemanskú dohodu - lebo som nezverejnil predmet...
A prosím ťa, už sa na to vys..r
toto je diskusia o aute, ktoré hýbalo emóciami v čase, keď si ty ani nebol plánovaný...
... ale tebe je to asi jedno, však ? Hlavne, že sa hádame, lebo mladík sa cíti ukrivdený a už tu plače viac ako rok ...
Jsi vůbec normální? Co jsem znepřístupnil? Nerozumím Ti ani slovo. Nikoho nepodvádím a nikdy jsem nikoho nepodváděl.
Tvůj pohled na věc: Stealth01 si koupil úplně nové auto. V rámci několika následujících dní si tento zamindrákovaný člověk auto zcela zničil. Vzal smirkový papír a schválně poškrábal dřevěné obložení. Se slastným pocitem pak napsal recenzi, do které záměrně dal fotky svého "díla". Pak začal být ukřivděný a plakat na internetu, že mu pokazili auto. Po osmnácti měsících schválně znepřístupnil svou recenzi, napsal novou, ale nějakým hnutím myšlenek tam nasázel naprosto stejný set fotek.
Sorry, ale ať si místní diskutující udělají obrázek taky o Tobě. To, co jsem napsal vypovídá o Tvém mozku a jeho pochodech.
Pak napíšeš, že jsi auto vybíral dva roky, měl jsi odborného poradce a stačilo Ti ujet deset metrů a koupil jsi luxusní limuzínu. Mně považuješ za chorého a víceméně tvrdíš, že jsem měl mít taky někoho, kdo okolo zcela nového vozu a od autorizovaného prodejce bude lítat a laserem měřit hloubku laku a dezén pneumatik.
Takže já cituji z mailu, který jsem posílal na BMW a i z jejich odpovědi:
"2, Druhá věc se týká škrábanců na dřevěném obložení. Musím říct, že až slunce ukázalo docela hrozný stav u úplně nového auta (ještě prémiové značky). Moc nevěřím tomu, že by k poškrábání došlo ve výrobě, protože na hliníku pod obložením jsou stopy setřeného mycího přípravku (viz skrabance1.jpg). Opravdu jsem byl v šoku, protože u BMW bych takový stav nikdy nečekal. V příloze Vám zasílám fotky, ale škrábance jsou všude. Nejsou viditelné běžné, ale stačí, aby na plochy svítilo slunce a je to docela zřetelné. Nehledě na cenu tohoto obložení, by to nemělo nastat ani u základního provedení. "
A tady je odpověď:
"Co se týká škrábanců na dřevě – vše konzultuji se šéfem servisu. K celé politování hodné situaci se vyjádří a navrhne řešení v pátek, po osobním přezkoumání."
Ty ten mail máš, posílal jsem Ti ho. A přesto si dovolíš znovu napsat, že jsem si to všechno způsobil sám, že jsem auto zničil nebo co...
Závěr: velmi se omlouvám diskutujícím za off-topic. Nechci tady zaneřádit diskuzi o Škodě a ještě o takové legendě. Ale nejde mi prostě do hlavy, jak si někdo může myslet takové hovadiny a proto jsem naposledy zareagoval. Omlouvám se a snad to všem vynahradím třeba nově připravovaným blogem o BMW 335i E92.
sportove auto v prvom rade musi byt rychle, lahke, spartansky vybavene bez somariniek ktore odputavaju vodicovu pozornost.... ano ano ... skodovka to zvladla dokonale... :yes:
mnoho dnesnych sportovych aut sa moze skryt ;-) ... su uz vsetkym moznym len nie sportovym naradim
To je sice pravda, ale nic nemění na faktu, že se sportovními auty nemají moc společného, i když se to o nich všemožně tvrdí. Větší množství koní a srandakřídlo z normálního auta sportovní neudělá. Za tím si stojím :-)
jo to poznam 40 koni pod kapotou a kridlo ako z lietadla a hura .... sportak je na svete..... tento dokonca mozno vie aj lietat [odkaz] ... chudak auto ;-\
no jo extremizmus nie je dobry ani pri autach.... ale nie kazdy vie odhadnut take tie zdrave hranice ;-\ ... cest vynimkam ... najdu sa aj decentni tuneri ktori to ozaj vedia ;-):yes:
Jo, já vím, že je toho na autě víc. Mně spíš nejde do hlavy spousta rádoby sportovních vychytávek, které jsou na vozech této kategorie naprosto zbytečné, nefunkční a kýčovité. Jen aby to vypadalo echt. Tyto věci nejsou zadarmo, za to se samozřejmě platí. Hold, někteří zákazníci chtějí dělat parádu...
Za prvé, jestli jsou doplňky kýčovité nebo ne. Mně osobně se bodykit Octavie RS jako celek líbí. Mrzí mě falešné koncovky výfuku, u TSI to mohli napojit na skutečný výfuk a dvě koncovky u TDI jsou šaškárna. Ten červený pruh vzadu bych si asi klidně odpustil, zvukový generátor je o ničem. To jsou ale opravdu detaily. A GTI je ještě... hm, obyčejnější.
Za druhé, kolik si automobilka nechá za RS/GTI/Cupra. zaplatit. A můj názor je, že u koncernu VW v aktuální generaci překvapivě málo... vzhledem k motorizaci a výbavě je RS (GTI, Cupra) zajímavé i pro racionálního kupce, který žádné sportovní geny nevyžaduje.
Myslím, že dnešní octavie si značku "RS" nezaslouží.. 130RS bylo maximum, co ve Škodovce dokázali na danou platformu nacpat, zatímco dnešní "RS" má jen lehké úpravy sériové jednotky a "sportovní" nárazníky... To by měla být Octavia S (Sport), obdoba Š120S, což byl předchůdce RSa (neplést s řadou 742)... Jó, kdyby postavili octávku na technice Golfu R, to by byla jiná...
Jaké sériové jednotky? 2.0TSI se přece do Octavie jinak nedává, je to motor z Golfu GTI...
Krom toho má RS multilink, lepší brzdy, snížený a tužší podvozek se zvláštním nastavením, jiný interiér... jasně, pořád je to rodinné auto s pěti dveřma a ne sporťák, ale těch věcí je víc než píšeš.