Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi – Vítěz tendru?

Třetí generace SUV Hyundai Santa Fe prošla redakčním testem. Bude opět válcovat Evropu?
Zpět na článek
28. 5. 2014 08:37
28. 5. 2014 08:48
28. 5. 2014 09:05
28. 5. 2014 09:14
28. 5. 2014 09:22
28. 5. 2014 09:27
28. 5. 2014 09:33
28. 5. 2014 09:44
28. 5. 2014 10:20
28. 5. 2014 10:26
28. 5. 2014 13:39
28. 5. 2014 08:41
28. 5. 2014 09:06
28. 5. 2014 09:08
28. 5. 2014 09:10
28. 5. 2014 15:57
29. 5. 2014 07:31
28. 5. 2014 09:15
28. 5. 2014 09:21
28. 5. 2014 09:21
28. 5. 2014 13:01
28. 5. 2014 16:03
2. 6. 2014 19:35
28. 5. 2014 08:51
28. 5. 2014 09:05
28. 5. 2014 09:10
28. 5. 2014 09:13
28. 5. 2014 09:32
28. 5. 2014 09:45
28. 5. 2014 09:47
28. 5. 2014 09:23
28. 5. 2014 09:34
28. 5. 2014 10:04
28. 5. 2014 20:37
28. 5. 2014 22:36
28. 5. 2014 23:18
28. 5. 2014 16:05
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
29. 5. 2014 19:24
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
30. 5. 2014 10:39
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
28. 5. 2014 12:08
28. 5. 2014 12:31
28. 5. 2014 14:17
29. 5. 2014 22:33
30. 5. 2014 08:17
28. 5. 2014 12:24
28. 5. 2014 13:59
28. 5. 2014 14:40
28. 5. 2014 14:48
28. 5. 2014 17:38
28. 5. 2014 15:05
28. 5. 2014 15:22
28. 5. 2014 15:39
28. 5. 2014 16:18
29. 5. 2014 08:21
28. 5. 2014 16:30
28. 5. 2014 19:41
29. 5. 2014 19:47
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
29. 5. 2014 19:46
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
28. 5. 2014 08:37
Doplnili?
Byl jsem si ho vyzkoušet krátce po uvedení na trh a tenkrát nebylo možné ani objednat elektrický zavírání víka kufru, už tuto option doplnili?
Jinak se tu o jízdních zkušenostech dvakrát rozepisovat nebudu, byl bych označenej za zaujatýho proti H/K ;-)
Rozbalit vlákno
22
28. 5. 2014 08:46
Re: Doplnili?
všichni
racionalisti
jistě vzpomenou co provedl Samsung s evropskou a japonskou elektronikou v 2tisících letech, tenkrát se nám to hodilo, konečně levná a kvalitní elektronika co líný přepal šmejdy poslala doháje
Ale evropský autoprůmysl je na vysoký technologický úrovni, nechcípá. BUĎME NACIONALISTI, todle je korejskej hřebíček do rakve soudruidi ;-)

A samozřejmě spalovací popelnice [odkaz] takže nepreferujem, žádný pozitivní přínos, NEPODPORUJEM

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
28. 5. 2014 08:48
Re: Doplnili?
Buďme nacionalisti a kupujme americkou Teslu!
28. 5. 2014 08:54
Re: Doplnili?
ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !!
a
víte
proč?
Protože kdyby Hyundai přišel s autem na baterky v tu chvíli se karta obrací.
NEPŘÍTEL MÉHO NEPŘÍTELE JE MŮJ PŘÍTEL !! >:D >:D >:D
V tu chvíli by posloužil jako nástroj jak evropský dinomobilky donutit dělat elektromobily. A v tu chvíli jak by začali je dělat se karta zas obrací, hyudai vycucanej a zas nepřítel evropanu. Používejte jen to dobrý ;-)

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
28. 5. 2014 09:00
Re: Doplnili?
nejlepší
by
bylo
kupovat ELEKTRICKOU ŠKODOVKU [odkaz] ale jelikož není tak v rámci boje nejlepší srrrrnaškodovku chápete >:D >:D >:D >:D

nejlepší
by
bylo
kupovat ELEKTRICKý Hyundai, ale jelikož není tak v rámci boje nejlepší srrrrnahjundaj chápete >:D >:D >:D >:D
28. 5. 2014 09:05
Re: Doplnili?
Zrovna od tebe to sedí ;-) Nemáš nějakej příbuzenskej vztah ke Kylie? Afektovanej (v jejím případě ale mnohem nahodileji) psanej výstup máte podobnej. ;-)
28. 5. 2014 09:10
Re: Doplnili?
pokud
by pomohl s dobrou věcí elektrifikací tak se dá dočasně přimhouřit voko, ale jinak nepodporujeme druhejsamsung aby evropský autoprůmysl další spalovací popelnicí o to víc strádal. to zas ne, ty čmoudi přecijenom nás živí soudruidi ;-)
28. 5. 2014 09:14
Re: Doplnili?
Nemíním s kýmkoliv zabřehávat do rasistický diskuze, ty konkétně jsi pod nástupním stupněm diskuzního žebříčku :no:
28. 5. 2014 09:20
Re: Doplnili?
nerozumět ale až ti půjde vo chleba pochopíš ;-)
28. 5. 2014 09:22
Re: Doplnili?
O autech nic nevíš, vypisuješ propagandistický a rasistický nesmysly, takže nepředpokládám, že mi budeš rozumět :-)
28. 5. 2014 09:25
Re: Doplnili?
o autech toho vím spousty ;-) měl by sis nastudovat principy německýho a americkýho ekonomickýho zázraku ;-) s rasismem [odkaz] to nemá nic společnýho >:D
28. 5. 2014 09:27
Re: Doplnili?
Studie nechám na tobě, kromě výkřiků o Tesle jsi nikdy k autům nic nenapsal...howgh ;-)
28. 5. 2014 09:31
Re: Doplnili?
ta amatére studuj [odkaz]
28. 5. 2014 09:33
Re: Doplnili?
Klídek Bereniko, udělej si řidičák, rozjezdi se, nauč se něco o autech a vítej v diskuzi. Bez bohapustých výkřiků a demagogie :-)

Btw.: parafráze hlášky ze Svěrákova filmu je v tvým podání hodně smutná ironie...
28. 5. 2014 09:40
Re: Doplnili?
řidičák mám dávno i par havarek na kontě a demagogije bohapustých plků jsou ty vaše žvásty o principech spalovacího motóru >:D v praktickým životě úplně kprdu
28. 5. 2014 09:44
Re: Doplnili?
...jedna z havárek asi nebyla bez úhony ;-)
28. 5. 2014 09:58
Re: Doplnili?
;-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D hele další studijní materiál [odkaz]
28. 5. 2014 10:20
Re: Doplnili?
Ty se musíš asi nudit, když se ti chce tohle individuum překecat, ať se chová aspoň trochu normálně... :-)
28. 5. 2014 10:26
Re: Doplnili?
Ten, kdo se nebojí dočíst některý příspěvky do konce se nezalekne ani Bereniky žijící ve virtuálním chaosu, krmeným trvalou teorií o spiknutí ;-)
28. 5. 2014 10:38
Re: Doplnili?
Nezahazuj se s ním a nerozčiluj se, nestojí za to
28. 5. 2014 13:39
Re: Doplnili?
"Bereniky žijící..." ’ já myslel, že to je bot :-)
28. 5. 2014 10:36
Re: Doplnili?
Webpajo, naopak, jen se rozepiš, tvoje názory sem patřej. A jestli to někdo nevydejchá, jeho problém >:-[] Aspoň bude o jednoho H/K příznivce míň >:-[]
Avatar - vabis
28. 5. 2014 08:41
polotovar
"nekamarádí s dlažebními kostkami a kanály" ...au au au, u SUV docela trapas >:D ... ještě k tomu od 900tis 8-s
Rozbalit vlákno
15
28. 5. 2014 08:56
Re: polotovar
technickým detailům nerozumět ale hlavně že ho nekoupíš, tzn je to dobrý ;-)
28. 5. 2014 09:06
Re: polotovar
Ano, to je přešlap ;-)
28. 5. 2014 10:42
Re: polotovar
Spíš průser, nemyslíš? ;-)
Avatar - KANKUNEN
28. 5. 2014 09:08
Re: polotovar
To neumí ani Q5, s kterou mám cosi najeto. Prostě aby se Gazík nekymácel, musí být tvrdší.
28. 5. 2014 09:10
Re: polotovar
Ale třeba nové cr-v to umí velice dobře.
28. 5. 2014 15:57
Re: polotovar
Ax na to, ze prave to tlmenie na CRV je naiviac kritizovane [odkaz] (cas okolo 3:30...) porovnaval sa komfort so Santa Fe, ktore vyslo oproti CRV omnoho lepsie (ten isty test). Vysledok?: Auto si musis vyskusat sam!
29. 5. 2014 07:31
Re: polotovar
Jo, nehádám se. Santou jsem zatím nejel, cr-v jo a tam jsem byl docela překvapen, jak auto na rozbité silnici hezky pluje (hlavně ve srovnání s minoulou RAV4, kterou mám z "esúvéček" najetou nejvíc). Taky asi bude záležet na "typu nerovnosti".
28. 5. 2014 09:15
Re: polotovar
Souhlas, ale SF to neumí. Předpokládal bych od něj umění klidnýho plynutí po silnici.
Avatar - KANKUNEN
28. 5. 2014 09:21
Re: polotovar
Tohle je nejdůležitější vlastnost běžného auta, jak se nese po cestě, ne jak rychle struhneš zatáčku.
Avatar - vabis
28. 5. 2014 13:01
Re: polotovar
Kankunen: To je právě ten zažitý mýtus, že auto bude stabilní a nebo bude filtrovat nerovnosti. Samozřejmě, že to jde technicky udělat tak, aby umělo obojí! Jen to chce mít trošku fištóna, kteří jak jde názorně vidět všichni zdaleka nemají.
28. 5. 2014 10:41
Re: polotovar
Holt Korejec. Taky jsem v tom autě jel a ty rány od náprav jsou dramatický :no: Vypadá sice hezky, to jo, ale to je jenom pozlátko navenek a pod tím se docela šidilo. Za to že stojí 900 tis. je to teda :no:
28. 5. 2014 16:03
Re: polotovar
Nikdy som v Santa Fe nesiel, ale ma ho kolega a komfort si nevie vynachvalit. Rovnako testy vynasaju Santa Fe do nebies [odkaz] alebo [odkaz] (pri porovnavani s najnovsou CRV). Neobhajujem ziadne auto, len sa pytam, ako mozu vzist z testov toho isteho auta ohladom posudenia tej istej veci dva DIAMETRALNE ABSOLUTNE ODLISNE nazory? To mi uz zavana neprofesionalitou jednej alebo druhej strany.
2. 6. 2014 19:35
Re: polotovar
To je klasika...kdyz se predstavovala posledni generace BMW 5 ..tak v prvnich testech..pri porovnavani dynamickeho podvozku...."rozdili v nastaveni nejdou moc zmenit, filtrovani pricnych nerovnosti nic moc" ...za pul roku v testech..." podvozek filtruje nerovnosti uzasne...kazda zmena rezimu (comfort, normal , sport) uplne promeni chovani vozu :))))
A nebo testy novych skodovek kdyz jsou na trh jako novinka...porazi uplne vsechny ...vse je super..jizndi vlastnosti nebetycne..kvalita taky.....v druhe pulce zivota...uz je v testech stejni konkurenti zacnou porazet. (neni potreba tolik mazat med kolem huby :)))
28. 5. 2014 08:51
Cena
Auto je to pěkný, zvenku by si tu cenu i ospravedlnili, ale ten motor za 1,2 mil? Holt Francouze a korejce s jejich opravdu chabými motory asi nikdy nepochopím a kupce už vůbec ne
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Emel
28. 5. 2014 09:05
Re: Cena
Takhle bych to úplně nezevšeobecňoval... Citroën jako jeden z posledních nabízel 3.0HDI ve střední třídě, dneska má 2.2HDI 150kW...
28. 5. 2014 09:00
Nakonec korejec?
To asi ne, má to hodně ale, kór za tu cenu.
Nicméně vzhledově je to aspoň zvenku celkem pěkný kus auta, na korejce je to v podstatě krasavec.

Začátek článku mi tak nějak vyznívá jako reklama na hjondéé, že by pan Vošický změnil taktiku?
Rozbalit vlákno
43
28. 5. 2014 09:07
Re: Nakonec korejec?
Cena, za mě hlučnej motor, vzhledem k proporcím nutný velký kola, ale následnej nekomfort. A zrovna od SUV bych nečekal žádnou "prkenici".
Avatar - Emel
28. 5. 2014 09:10
Re: Nakonec korejec?
Myslím, že o palec míň by to uneslo...
28. 5. 2014 09:21
Re: Nakonec korejec?
Možná, já zkoušel na 19" a ty bohužel neumí ostrý přechody filtrovat.
Avatar - Emel
28. 5. 2014 09:59
Re: Nakonec korejec?
Myslel jsem vizuálně...
28. 5. 2014 10:15
Re: Nakonec korejec?
Tak to jsem zase neviděl :-)
Avatar - Emel
28. 5. 2014 09:09
Re: Nakonec korejec?
Mně teda ten začátek příliš lichotivý nepřijde... čte se to jako pohádka o nějakém šizuňkovi, ze kterého se časem stal respektovaný občan... ale pořád je to vlastně ten starý šizuňk ;-)
28. 5. 2014 10:27
Re: Nakonec korejec?
No on to šizuňk pořád je. Plná huba a televize a rádio keců o kvalitě a o nepřekonatelné super kvalitě a tom, jak je konkurence na prd, a ejhle - hned po vstupu na trh novej Ceed neumí při nehodě aktivovat airbagy, tuhle reznou podvozky, támhle nejisté jízdní vlastnosti, onde zase volanty a šaltry olezlé jak polský svícen, nebo nejnověji posilovač, kterej se ti při prudkém manévru tak trochu vypne...
Hyundaie jsou šmejdy a hrají si na prémii, ona ta extranízká cena se někde projevit musela, jediné, co mohou korejci jakž takž nabídnout je design (tam na to jdou dobře, Kia evropský, Hyundai asijský), ale škoda to tu vypisovat...
Avatar - Choochoo
28. 5. 2014 10:42
Re: Nakonec korejec?
To mi pripomina smejdy konkurence, vyrobni vady svetel, praskajici a nasledne nestene, drive a i dnes na 7 generaci, odlepujici se lak po 4 letech, vypadavjici mrizky ventilace, nefunkcni radio po 2 letech, rozvody stale odchazeji u retezovych TSI po 30 tis km i po opravach, takze neodstraneno, praskajici hlavy, ...
Ja myslim ze kdyz Hyundai rika ze konkurence proti ktere miri neni zadna slava ze vlastne nelze. Nemaj si asi co vycitat, akorat ze nekde zaplatis vice a nekde mene a dostanes to same
28. 5. 2014 11:01
Re: Nakonec korejec?
Honda klub už kope za konkurenci, co ho vytlačila z trhu? ;-)
Avatar - Ozzman
28. 5. 2014 12:09
Re: Nakonec korejec?
No, v tomhle má pravdu.... Hyundai nefandím, ale konkurence na tom s poruchama už dávno není lépe.... za poruchové TSI a hlavně za to, jak se k tomu staví dealer i výrobce bych je nakopal do . Automobilky si nemají co vyčítat, jen diskuzní žvanilové si to mohou nalhávat a chlácholit se, že ti ostatní jsou na tom lépe, nejsou..... realita je jinde.
28. 5. 2014 12:28
Re: Nakonec korejec?
Ona ale konkurence neřve na všech frontách skrze vlezlé reklamy, že je nejkvalitnější pod sluncem a v přilehlém vesmíru a jen ostatní že jsou šmejdi. TSI a stavění se k tomu u výrobce - co konkrétně je na nakopání? Na firmě 3 auta s tímto problémem, všechna po záruce a všecna opravena na kulanci, která byla v podstatě směšná a to i vzhledem k faktu, že dvě z těch tří měla najeto už přes 200tkm. Soukromé auto kamaráda to samé - najeto cca 130tkm, vyměněno v rámci servisní prohlídky 7 měsíců po záruce za pár stovek kulance. Jak se k problémům staví superhypermegakvalitní hjondéé jsem tu už psal, tak si to najdi, nebo ještě líp - sám si to zkus.
Tady sedí "Zloděj křičí: Chyťte zloděje!".
Avatar - Ozzman
28. 5. 2014 12:52
Re: Nakonec korejec?
Tak třeba 1x TSI, jednou opraveno v záruce cca 35 tisíc km, podruhé problém nyní 50 tisíc km, auto pořád v záruce, stejné projevy (podivné zvuky při startu, však to asi znáš). Vyjádření servisu, že je nemožné, aby se závada projevila znova, protože díl byl vyměněn a pazvuky z motoru jsou prý v normě ( vyjádření experta z Ml. Boleslavi). Problém stále v řešení, jelikož za nějakých 10 tisíc km záruka končí ( příplatková prodloužená záruka 5 let a 60 tisíc km), což je při nájezdu auta cca 3-4 měsíce.

Hjondé a jejich záruky z vlastní zkušenosti neznám (jen od bratrance s dvema Santa fe a ten si na přítup servisu nestěžoval, že tam u aut byly poruchy, to sem už psal), ale u Škodovky to neni taky žádnej med, stejně tak u VW. Jediné pozitivum koncernu sem zaznamenal u Seatu ( paradoxně stejný dealer, jako u VW a diametrálně odlišné chování jak prodejců, tak servisu).
28. 5. 2014 13:23
Re: Nakonec korejec?
Vždyť o sedí s tím, že jsou na tom všichni podobně, nikdo není superabsolutně nejkvalitnější, jen hjondéé to o sobě všude rozkřikuje a z těch jejich reklam je mi na blití 8-s
Avatar - Ozzman
28. 5. 2014 13:43
Re: Nakonec korejec?
Nesmíš brát reklamu tak vážně, ty auta za to koneckonců nemůžou >:D Pravda, jsou nápaditější reklamy, ale ty od Hjundé nejak přecházim a nevšímam se jich >:D

Pokud mi však bude zarytý fanatik do Hjundaje tvrdit, že je to to nej co můžeš mít, stejně tak, jako to dělají především koncernisti (kdo snad takového nikdy nepotkal v reálu či tady?), potom mu budu oponovat stejně jako těm, co vyznávají jiné značky zaslepeně a neomylně :)
Avatar - Choochoo
28. 5. 2014 13:25
Re: Nakonec korejec?
Pokud mas problem po vymene retezu znovu v 50tis, tak te ujistuji, ze se to opakovat muze. Kolega po 60tis, jiz druhou vymenu absolvoval.
Avatar - Ozzman
28. 5. 2014 13:44
Re: Nakonec korejec?
Já sem si skoro jistý, že se problém opakuje, viz i fóra a zkušenosti jiných uživatelů, bohužel "expert" z Boleslavi na to řekl své.... ;-\ Až se to rozsype, už to nebude v záruce ( při jejich štěstí a naší smůle) a pak to bude teprve stát peníze.... Možná by to chtělo auto střelit dokud je čas...
Avatar - Choochoo
28. 5. 2014 13:28
Re: Nakonec korejec?
Ono je hezke jak se tu nekdo ohani porad kulanci, ale to je ve stari auta, na ktere slusny vyrobce dava jeste zaruku, takze by to opravil zadara. Co asi bude s takovym autem po 7, 10 letech? Bude take rozdil mezi firemnim stari 2 roky a soukromym stari 10 let. Kdo asi pujde utratit dalsi penize k prodejci?
Chudak Hyundai bude olezly jak na volantu, tak nekde na podvozku, ale tohle bude srot, kdy majitel bude shanet na vrakaci matory. Tady se na tebe s kulanci vyrobce, ikdyz je diky jeho vine a spatne kontrukci jeho problem, z vysoka ......
28. 5. 2014 12:29
Re: Nakonec korejec?
Máslo na hlavě mají všichni, mohl bych tu taky vypsat pár "prémiových" přešlapů jako Stealth, mohl bych psát o nutné výměně motoru 1,2TSI po pozdě provedené výměně rozvodů ve 20kkm nebo o korodujících dveřích Yetiho po 2 letech, můžu napsat o nefungujícím servu Aurisu, vyteklém tlumiči Avensisu na 30kkm apod. Jen je potřeba bejt objektivní. Jsou to stroje a mohou se kazit. Beru to tak, že tyto věci mohou nastat a nastanou u všech producentů...Hondu, Hyundai nevyjímaje.
28. 5. 2014 12:42
Re: Nakonec korejec?
Přesně. :yes:
Avatar - Ozzman
28. 5. 2014 12:44
Re: Nakonec korejec?
Tak tak.... :yes:
Avatar - woody-alien
28. 5. 2014 12:53
Re: Nakonec korejec?
Přesně tak, jenže právě proto řvát dnes denně v reklamě o bezmezné kvalitě a odolnosti ( s důrazem na "narozdíl od konkurence") je přinejmenším na pováženou. To se mi hnusí. A to vlastním těžce zkoušeného Hyundaie, který už čtvrtý rok šlape jak hodinky, jezdí, popojíždí, tahá tunové náklady, zkrátka vyžírá si to se vším všudy. Přesto můžu tak maximálně konstatovat, že Hyundai model XY VIN abcdef se opravdu povedl. ;-)
Avatar - Choochoo
28. 5. 2014 13:42
Re: Nakonec korejec?
Souhlas. Vidim rozdil, ale v reklame a zdejsim foru, kde se daji publikovat i nejake statistiky. V reklame prehani kazdy.

Jinak si trochu dloubnu, servo a tlumic Toyota nakupuje. Motory a dvere Yetiho, ale automobilka vyrabi, ne? ;-)
Osobne mi prijde zajimave porovnavat neco, co si automobilka sama vyrabi, sama zkonstruovala a nekupuje. Tady se hodne ukaze jestli setrila na konstrukci a varobe. U nakupovanych dilu u jednoho vyrobce bude poruchovost cca stejna. Takze co treba takovy motor? [odkaz]
Avatar - dal
28. 5. 2014 13:55
Re: Nakonec korejec?
Vysvětli mi prosím proč Audi a VW patří mezi nejhorší a Škoda se Seatem tam nejsou.
Jinak tu spolehlivost Hondy ti věřím u Toyoty by jsem byl opatrnější.
29. 5. 2014 07:43
Re: Nakonec korejec?
Proč u Toyoty opatrnější?
Avatar - dal
29. 5. 2014 07:57
Re: Nakonec korejec?
Taky tam byli problémy s řetězy u benzínů a problémy se nevyhýbají ani 2l naftě. Honda nemá co se týká spolehlivosti motorů slabé místo. Ještě mi v té tabulce chybí Hyundai, který je co se tká motorů taky bezproblémový(i když zbytek auta je horší).
29. 5. 2014 08:57
Re: Nakonec korejec?
Já jsem spíš slyšel problémy na 2.2 (a to ještě tak, že jedna paní povídala), dvoulitr právě cajk. Taky si je potřeba uvědomit, kolik motorů vyrobí Honda a kolik Toyota (do aut). Tudíž pár podělaných motorů se v těch téměř 10 milionech lehce ztratí. Já bych opatrnější nebyl :-)
Avatar - šmoula nešika
28. 5. 2014 18:59
Re: Nakonec korejec?
:yes: Jo, BMW to především s některými sériemi dieselů dost pohnojilo. A Yeti byl rozebírán v SM, kde došli k názoru, že nejlepší je asi polepit dveře fólií - chyba není v antikorozní ochraně, ale ve víření kolem auta.
Avatar - woody-alien
28. 5. 2014 21:22
Re: Nakonec korejec?
Chápu, Yeti má tolik zákazníků, že kolem něj doslova vytvářejí vír, takovej je to šrumec. To se pak nemůžeš divit, že dveře nevydrží. >:D
28. 5. 2014 12:33
Re: Nakonec korejec?
Tak hondafan s myšlenkovými kvalitami choomivého vína z Tesca si kopne za jekejkoliv team, co je proti VW podle hesla "nepřítel mého nepřítele je můj přítel" (to už tu dnes někde bylo, ne?).
Avatar - Choochoo
28. 5. 2014 13:21
Re: Nakonec korejec?
Jojo, to neni nepritel meho nepritele je muj pritel, ale spise v tvem podani zlodej krici chytte zlodeje. Nema cenu si nalhavat ze je Hyundai nejaky zazrak, ale rozhodne to v porovnani s koncernem neni zadny srot, ktery by na tom byl vyrazne hur
28. 5. 2014 13:37
Re: Nakonec korejec?
Není na tom výrazně hůř, já to ani netvrdím, ale je na tom velmi podobně, ale přitom vyřvává do světa pomocí vlezlých reklam, že je na tom podstatně líp = lže.
Avatar - _Karel_
28. 5. 2014 22:02
Re: Nakonec korejec?
Jako nový majitel Audi se musím zeptat: náskok díky technice, to není lež?
Avatar - Choochoo
28. 5. 2014 13:18
Re: Nakonec korejec?
Ale ne, jen mi prijde hodne vtipne jak se navazi jeden "srot" do "druheho"
28. 5. 2014 11:04
Re: Nakonec korejec?
Čoveče, to video se samoodpojovacím posilovačem u i30 jsem sjížděl snad desetkrát a nemohl jsem uvěřit vlastním vočím. To jako myslej u Hjondéé vážně?!? Vždyť je to životu nebezpečný. Jen si to představ - vohneš zatáčku a řízení ti zatuhne v poloze přímo hleď, no a ty rázem míříš rovně a proti tobě auto, zeď, příkop, cokoliv = death. Vědí tohle ti zákazníci, co tak nadšeně ty korejský auta kupujou?!? Asi těžko, vždyť oni vlastně lezou do pojízdný rakve!!! :no: :no: :no:
28. 5. 2014 12:38
Re: Nakonec korejec?
A to si ber, že některé firmy už montují do aut plně elektrické řízení!!! 8-s

Ať mi někdo vykládá, že stará auta jsou nebezpečná...
28. 5. 2014 13:21
Re: Nakonec korejec?
U i30 jsem slyšel o stejném problému už před pár lety. Bylo to v provozu, naštěstí myslím v relativně nízké rychlosti a nikomu se nic nestalo. A není to jen i30, občas se tahle závada objeví. Kontrolka informující o selhání posilovače v autě (bohužel) není pro parádu (no, vlastně je, protože selhání posilovače nemineš :-) ).
Avatar - dal
28. 5. 2014 13:28
Re: Nakonec korejec?
Kde najdu to video?
Avatar - dal
28. 5. 2014 13:49
Re: Nakonec korejec?
Dík, po mých zkušenostech mne to nepřekvapuje. Ti kdo jezdí z novějšími auty, tak ten rozdíl vidí ale když do i30 někdo přesedne z Feldy tak si myslí bůhví co nemá.
Avatar - _Karel_
28. 5. 2014 22:05
Re: Nakonec korejec?
s tím kolik se jich prodalo, by měly být stovky mrtvých,ne? ;-)
Avatar - twistedTSD
28. 5. 2014 11:56
Re: Nakonec korejec?
Spornou nehodu předprodukčního Ceedu bych sem netahal. Mnohem větší průs-švih je ono video s i30. Na to jsem tedy zíral, aneb zlaté Grandčíro...Doufám, že to neskončí jedním videem a ještě o něm uslyšíme.
30. 5. 2014 10:45
Re: Nakonec korejec?
V tomto s tebou naprosto souhlasím :yes:
Avatar - Ozzman
28. 5. 2014 09:10
Revolucionář?
Tohle auto v předchozí generaci naučilo "chudší" čechy na SUV, nemýlím-li se. Nebo se na tom alespoň dost podílelo hlavně díky nižší ceně oproti prémii. Masový výskyt I. a II. generace je dodnes viditelný.

Osobně mam zkušenosti pouze s předešlými generacemi. Bratranec měl 1. a 2. generaci. Zvlášť ta druhá si myslím byla hodně hezké auto, bohužel díky spolehlivosti odešel pro další vozy jinam. Poté jsem byl jednou svezen i v kamarádově faceliftované II. generaci s tímto motorem ( ještě s chipem) a s autem to dělalo neskutečné divy, dost mne to uchvátilo na Hyundai. Jen ten interiér se pořád nevyrovnal evropské konkurenci.

Tato generace se mi také líbí, je to jedno z nejhezčích Hyundaí co se dnes vyrábí. Přijde mi to jako takové dotaženější a vyváženější CRV od Hondy (Honda klub promine). Bohužel sem auto nejel a ani neseděl, ale interiér vypadá podobně jako v IX35 ( jestli jsou i materiály stejné, tak za ty prachy nevim nevim). Jediné co vůz zabijí je přehnaná cena. Suma sumárum, líbí se mi (hlavně vzhled, žádný přehnaný vlny), ale za ty prachy bych ho nechtěl ;-) Kuga či Tiguan budou lepší volbou za tuhle cenu.
Rozbalit vlákno
5
28. 5. 2014 09:13
Re: Revolucionář?
Za tu cenu jezdíš v 6válcovém Touaregu.
Avatar - Ozzman
28. 5. 2014 09:15
Re: Revolucionář?
Dokonce? No... není co dodat :-) I přesto Santa Fe už nevidim jako auto z rozumu, má i lepší image než i30tky a i40tky... Troufl bych si říct, že je vnímáno třeba na úrovni Passatu, není to levné auto, ale konkurence to umí lépe :-)
28. 5. 2014 09:19
Re: Revolucionář?
Jo, 150kW 6hrnek s Tiptronicem startuje na baťovských 999 900 :-) jinak Santa se mi zvenku líbí :yes:
28. 5. 2014 15:24
Re: Revolucionář?
to sice startuje,ale v případě srovnání výbavy to 150kw verze touarega ani nenabízí a je náhle na 1,2 míle :-)
29. 5. 2014 07:25
Re: Revolucionář?
Tudíž na tom samém co santa, akorát máš pod haubnou 6hrnek :-) a ať si každý říká co chce, taky lepší image.
28. 5. 2014 09:13
Dodávka
Takto velké a těžké auto navíc s velkou užitečnou hmotností s vlečenou zadní nápravou asi ideálně naladit na rozbitý povrch nejde. Jde naladit a chová se jako dodávka. Prázdné poskakuje a odskakuje, když se zatíží tak se komfort na rozbité silnici zlepší. Zajímavé je, že menší SUV Hyundai má vzadu víceprvek (i když ani tam není kdovíjak odladěný) a o třídu větší auto má vzadu vlečku. Asi daň za to, že je to primárně model pro US. Jediný problém tak je, že cena není jako za dodávku.
Rozbalit vlákno
3
28. 5. 2014 09:32
Re: Dodávka
Hyundai na svých stránkách tvrdí, že jde o víceprvkovou nápravu. Tady zase, že jde o vlečená ramena... Nerozumím.
28. 5. 2014 09:45
Re: Dodávka
To na netu neni jedina fotka podvozku?
28. 5. 2014 09:47
Re: Dodávka
Ať si někdo dá tu práci...pravda je, že jedna stať testu (týkající se právě podvozku) se tu už jednou slovo od slova objevila. Náhodně jsem to objevil a trochu trapas pro redakci ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 09:16
pohodove auto
myslim ze neurazi ale ani nenadchne a vacsinu uloh a potrieb svojich zakaznikov bezpochyby dokonale splni a nebude odvravat .... motor tiez taky by som povedal ideal na pohodovu jazdu .... ani silne ale ani slabe ( skoda ze tento motor nema optima ) ... na SUV slusna dynamika ale o to tu ani nejde.... myslim ze na cestovanie to bude prijemna motorizacia.... ved ina ani nie je ;-) ale naco aj.... ideal je vzdy len jeden.... a tento je myslim na taketo auto sadne dokonale...

je mi jasne ze majitel s tymto autom do terenu v zivote nepojde... ale tak to uz dnes pri dnesnych SUV chodi.... majitel mercedesu ML alebo X3ky myslim ze tiez do terenu chodit nebude takze mozeme to zovseobecnit a zamerat sa viac na schopnosti mimo terenu u tychto aut.... vcelku to vyzera na pekny dialnicny kriznik .... SUV na dlhe cesty kde sa nikto netlaci... nad hlavou kopec miesta... obrovsky kufor.. skvely vyhlad z vyssieho auta.... skvely look a pocit robustneho auta..... myslim ze uspech to auto ma uz teraz .... a to sa este ani poriadne nerozbehlo, ocakavam celosvetovy uspech pdostatne vacsi ako bol u predchodcov.... to auticko je skutocne zaujimave a aj dizajn je myslim podareny..... ono je to trosku asi mensie ako pajero s ktorym uz co to najazdene mam a poznam ten pocit ked clovek s SUV zastane vedla beznych aut kdesi na parkovisku.... jo je to frajerinka... mat takuto masinku ..... pocit na nezaplatenie aj ked mozno realne cloveku taketo auto ani netreba ... ale pajero je zase trosku ine kafe.... navyse skor dnes uz pracovne terenne auto a nie luxusny korab ... doba sa uz zmenila ... kazdopadne chapem zaujem o SUV .... ten pocit robustnosti a bezpecia z vacsieho auta tam urcite je... aj lepsi vyhlad hra svoje ....

siel som v navare, raz starou RAVkou ako zaskok a momentalne mam obcas k dispozicii pajero s maskou po inovacii 3,2DiD 7 rocne.... vsetko su to teda uz starse auta ... viac menej pracovne stroje ktorymi sa beha kde kade ..... nepochybne ma laka skusit sa posadit do luxusnejsieho a dialnicne orientovaneho SUV ..... ci pocitim rozdiel a aky velky bude rozdiel .... pracovne pajero sa aj pri 160tke chova uplne kludne aj ked ide pomaly nadoraz...a rychlostna rezerva tam uz dalej moc ani nie je.... ale ten hluk od terennych pneumatik je uz obrovsky aj pri 130tke.... nejake tie nove SUV som este nesoferoval ale myslim ze priestorovo bude santa fe nieco ako pajero... a pajero je inak pekny pojazdny obyvak... len ta siroka stredova konzola medzi sedackami by mohla byt uzsia.... ale plasty su v zasade vsade makke, pred inovaciou boli v pajere ine vyplne dveri a aj ine budiky a citit uz rozdiel pomaly jednej generacie ... dokonca aj dvere inak dosadaju a dotuknu.... je tam iny zvuk a ina sila je potrebna ... ale stejne je to uz dnes stare auto.... chcel by som si zajazdit v novom SUV a porovnat to.... zatial nemam skusenost s nicim novsim ale bezpochyby ten vyssi posed je skvela vec... nastupovanie je prijemne... chapem SUV..... skutocne SUV ..... ano je to auto ktore v meste nevyuzije clovek ale pri stavbe rodinneho domu je taketo pajero alebo navara na nezaplatenie... kopec veci si odveziete samy... nalozite do kufra dozadu aj 400kil materialu .... chapem ze dnesne SUV ako santa fe su uz o niecom inom.... a prave to by som chcel porovnat... tie pocity a tu schopnost plnit ulohy ...... boh vie ci by som nakoniec potom vobec nove SUV tak chvalil ....
Rozbalit vlákno
56
Avatar - Emel
28. 5. 2014 09:23
Re: pohodove auto
Toppere, bez urážky, ale mám pocit, že se tvá diagnóza zhoršuje. Kdo má sakra tohle číst?

Přesto, pár věcných:
1) Auto na pohodovou jízdu to zřejmě nebude, když je díky 19" a vlečné nápravě poněkud prkenné.
2) 2.2 by byl opravdu fajn pro Optimu, ve velkém SUV s milionovou cenovkou už to tak přesvědčivé není... vem si, že to bude jezdit naložené nebo tahat karavan...
3) Pajero NENÍ SUV. SUV je tenhle Hyundai. Pajero... tedy, aspoň v těch starších generacích co znám... to byl klasický offroad.
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 09:29
Re: pohodove auto
ano mas pravdu.... pajero je v terene schopne auto na rozdiel od dnesnych hrkalok ... ale porovnavam aj velkostne , chcel som len povedat to .... zeby som si rad skusil tie nove dialnicne SUV a porovnal to s tymi starsimi suv alebo ak chces terenakmi.... principialne som to myslel... pajero je inak komfortne auto.... mozno by mu santa fe nakoniec mozno ani nestihalo v tomto smere ... neviem.... v novych SUV som nejazdil... ani nemam k dispozicii nic novsie .... ale raz sa mozno k tomu dostanem a uvidim rozdiel
Avatar - Emel
28. 5. 2014 09:34
Re: pohodove auto
...suv alebo ak chces terenakmi....

Ano, chci. Možná ti to přijde jako slovíčkaření, ale je důležité rozlišovat mezi SUV primárně určeným na silnici a offroadem primárně určeným mimo silnice. Od toho primárního určení se odvíjí spousta věcí...
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 09:39
Re: pohodove auto
pajero ma klimu,,, interier v kozi.... vsetko makke tmave plasty, krasne tubusy... neskutocne velka odkladacia schranka medzi sedackami, komfortne sedacky.... v lepsich som este nesedel.... pisat o pajere ako o rydzom offroade je preto asi nezmysel... to auto je stavane okrem terenu aj na cesty.... je to taky kompromis...

je to tzv. terenne suv ;-)

rydzy offroad je niva lebo defender... pajero je uz auto s ktorym sa da jazdit aj po dialnici uplne v pohode a luxusne rovnako ako v terene ... v mojich ociach idealne auto.... idealne suv alebo ak chces idealny terenak ... vyber si co ti viac pasuje
Avatar - Emel
28. 5. 2014 10:04
Re: pohodove auto
Pajero má klimu? Fakt??

Ne, dobře... jde přece o jiné věci... konstrukci podvozku, typ pohonu 4x4, světlou výšku, nájezdové úhly, převody a případně redukci, třeba i obutí...
Avatar - woody-alien
28. 5. 2014 12:58
Re: pohodove auto
Teď jsi mi zkazil radost. Jimny měl taky klimu, tedy jsem se doteď pyšnil malým SUV. A ty začneš o podvozku, náhonu a nájezdových úhlech. Že já vůl aspoň tu redukci nevyhodil....ach jo. ;-\ >:D
29. 5. 2014 09:19
Re: pohodove auto
Tak to víš, top-péro si myslí, že když auto je offroad, tak bude nejlepší si stočit vokýnka, když se se nechceš upýct. Je úplně jedno, že venku jsou třeba oblaka prachu nebo lítá bláto...
Ale je důležitý, že viděl všechny testy a údaje z katalogu zná nazpaměť.
Na tom autě je vidět, vidět, že do terénu nepatří, ale z venku nevypadá tak otřesně, jako většina produkce této značky. Přesto za milion? Sorry, ale ani omylem.
28. 5. 2014 09:26
Re: pohodove auto
Takže jsme se dozvěděli, jak jezdí starej off-road...ale dočetl jsem to :-)
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 09:32
Re: pohodove auto
navara je trosku makka.... na moj vkus ... ale zato jej diesel taha neskutocne neskutocne... v podstate som s nicim silnejsim este nesiel... je to silne ako tank....... pajero je naopak vcelku komfortny korab aj ked menej agilny a povedal by som viac cestovny ale v terene este schopny.... nie je to pravy offroad ako defender ale ani hrkalka typu santa fe..... je to take terenne suv alebo take nieco ;-)
28. 5. 2014 09:34
Re: pohodove auto
Pořád nerozumím vztahu k SF? Proč tolikrát napsaný téma vytahuješ znovu? K SF se nedá nic napsat?
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 09:37
Re: pohodove auto
ano da... je to zrejme komfortne auto... chcel by som si ho vyskusat... a porovnat pocity, v novom SUV som nesiel este... takze mam mozno ine pocity z jazdy vo vyssom SUV vsugerovane ako uz dnes mnohi vodici SUV ktori jazdia v tych novych autach....

santa fe sa mi paci.... verim v uspech a myslim ze to auto ma uspech uz teraz.... tazko mi nieco pisat k santa fe.... stejne potom pride nejaky chytrolin a napise mi ze na co sa vyjadrujem k niecomu v com som nejazdil... chapes..
28. 5. 2014 09:42
Re: pohodove auto
SF je poměrně velký střední SUV, komfort branej jako místo pro posádku ano. U testovaný verze (stejnou specifikaci jsem jezdil i já) pak pokulhává nekomfortní tlumení ostřejších nerovností, přičemž samozřejmě nedokáže kontrolovat pohyby karoserie v zatáčkovitých partiích (ale to nikdo nečeká).
Problém je ceníkový nastavení, tenkrát jsem se ptal, jestli to Hyu myslí vážně a prodejce statečně přikyvoval. Troufám si ale odhadnout, že reálný částky startují o cca 150k níže.
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 09:51
Re: pohodove auto
o tych kostkach a slabsom tlmeni na dlazbe som uz cital aj inde a problem bol v tomto smere aj pri vacsom grand SF... ale myslim ze to nie je vec ktora by zakaznika odradila... ja moc po dlazbe nejazdim ani nemame u nas kde... vsetko tu mame same normalne asfaltove cesty... otazka je ako je to skor s tou vyuzitelnostoutychto novych SUV... ci to nei su len take pojazdne hrkalky...... obavam sa ze sest 50 kilovyc hvriec plnych brambor tu asi nedam do kufra... auto by asi sadlo na zadok... v tomto su tie stare "terenaky" lepsie ze skutocne nie su ziadne hrkalky a da sa do nich nalozit dost vela a v tom ja aj ta ich pointa ... na jazdenie po dialnici by asi za podobne peniaze ako santa fe bol lepsi nejaky pekny passat alebo i40 kombik v top vybave ....
28. 5. 2014 09:54
Re: pohodove auto
Jsem tak 10x ročně v Košicích a že bych zrovna tam neocenil komfortní podvozek se tedy říci nedá >:D

Budeš se divit, ale kufry moderních aut musí zvládnout víc než 50 kilo brambor nebo jednu tchyni :-)
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 09:57
Re: pohodove auto
pisem o 6tich 50 kilovych vreciach ;-) nie o jednom ... asi si to prehliadol

ak niekedey budes mat cestu do ke a budes mat cas kludne posli sukromnu spravu vopred a mozno bude cas a podebatime ;-)
28. 5. 2014 11:30
Re: pohodove auto
Kolikrát denně to takto převážíš? Na jakou vzdálenost? A i to Pajero poklesne v kolenou. Jinak při správný distribuci bych to s klidem odvezl i v kombíkový Fabii.
Avatar - Gasoline
28. 5. 2014 19:01
Re: pohodove auto
Je tu jeden ideál. Nebo dva. Starší LR Discovery III nebo RR. Když to jede, tak je to pohodlný. I ty brambory uveze a nečapne, když je to na vzduchu.
Nikdo se ti nebude smát, že jezdíš Off Roadem. Máš terénní SUV. I když ... Je to pohodlné, kožené a s klimatizace, ale má to špéry, redukci, něco jako rám, brodí to po haubnu a šplhá jako kamzík. :-)
28. 5. 2014 09:44
Re: pohodove auto
Pane bože, snad si ani nechci představit, kolik hnoje bys tady vykydal, kdybys v tom seděl. Buďme rádi, že si Santu ani neviděl.
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 09:56
Re: pohodove auto
zatial ako tak pozeram tak jediny hnoj tu kydas ty a pravidelne na mna ;-) ale uz som si zvykol , nevadi mi to :yes:
28. 5. 2014 10:04
Re: pohodove auto
Vidíme, že ti to vůbec nevadí :-)
Avatar - rimow11
29. 5. 2014 11:30
Re: pohodove auto
zájdi na impu a ak máš 18 a normálny prístup tak verím tomu že predvádzacia jazda nieje problém. Potom daj vedieť s čoho si prekvapený a s čoho sklamaný.
28. 5. 2014 09:41
Re: pohodove auto
Ty jseš ale sebemrskač :-)
28. 5. 2014 09:42
Re: pohodove auto
;-)

Sebemrskačství je jezdit v pajeru po dálnici. Doba je jinde. Jel jsem ho z Brna do Udine a zpět...uffff :-) Toppera lituju >:-[]
28. 5. 2014 09:50
Re: pohodove auto
Vem to ale tak, že Topper to nemá moc s čím srovnat. Tedy má, s feldou.
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 09:52
Re: pohodove auto
mylis sa... mam s cim porovnavat ;-) ale poslus si :yes:
28. 5. 2014 10:06
Re: pohodove auto
Když už na mne reaguješ, odpovíš mi někdy na otázku, proč je 300 koní v trapném supersportovním (tvá slova) golfu moc a 280 koní v předokolce od Peugeotu absolutně a ještě s potleskem v pořádku?
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 10:11
Re: pohodove auto
peugeot RCZ R je rydze auto urcene pre sport a zabavu kde je vysoky vykon pochopitelny a auto ma aj adekvatny vzhlad a typ karoserie .... golf je rodinny hatchback viacmenej firemna skatulka alebo rodinne auto pre 3-4 clennu rodinu ..... takisto nedava zmysel 500 koni v nejakom nadupanom mercedese G od brabusa ktoreho prioritou je v genetike urceny teren a nie pretekarsky okruh ....

ak chces viac o tom mozeme popisat... pytaj sa
28. 5. 2014 10:14
Re: pohodove auto
Potřeboval by jsi nějakej výkonnější Golf projet...nebo FFo RS ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 10:23
Re: pohodove auto
zaklad je genetika auta.... pod pojmom genetika auta sa da rozumiet

1. typ karoserie
2. trieda auta kam auto patri
3. priorita na co je auto urcene

ak je raz genetika auta taka ze dane auto patri do nizsej strednej triedy a je to rodinny hatch tak nikdy z toho nemoze byt a ani nebude pravy sportiak a takisto nemoze byt nikdy z rydzeho sportiaka nikdy ziadne normalne SUV alebo MPV aj keby sme tam dali velke kolesa a na strechu vyviedli nasavanie ... genetika auta je vlastne zaklad podla mna podla coho sa da jednoznacne urcit na co je dane auto urcene a co bolo jeho prioritou pri vyrobe

ja nikde netvrdim ze 400 konovy golf nie je rychly a ze je nekomfortny alebo ze je to zle auto.... ale mam radsej sportove auta ktore su pre sport vyvijane uz od zakladov a ich genetika je jednoznacne urcena uz od zakladov
28. 5. 2014 10:28
Re: pohodove auto
Promiň, ale píšeš nejteoretičtější kecy a subjektivní pocity. Třeba tebou neustále omýlanej Golf od GTI výš je dokonalej univerzál, poskytující prostor i zábavu.
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 10:31
Re: pohodove auto
gti sa mi pozdava.... pekne getecko.... na denno denne pouzite asi pecka auto... nieco podobne je asi aj ceed gt.... alebo megane gt .... ale nad tuto hranicu to uz zacina byt dost prehnane a realne malo vyuzitelne a mimo genetiky urcenia auta.... a asi by som uz volil radsej 200 kw v RCZ ako v nejakom golfe... bez urazky ...

ale ok beriem.... kto chce 500 koni v golfe nech si kupi... moj nazor je aky je a ja uz to neriesim a nebudem riesit ... ;-) my cup of tea to ale nie je .... mam radsej rydze sportove auta pokial ide o velke vykony a honbu za sportovanim
28. 5. 2014 11:28
Re: pohodove auto
Jestli se někdo snaží někomu připodobnit, pak to nebude Golf Méganu nebo Kii ;-) . Zkus ubrat subjektivity a přemýšlet nad tím, jak cpeš denodenně 3 metráky brambor do sousedovic Pajera. Svět nejen aut je podstatně rozmanitější...
28. 5. 2014 10:53
Re: pohodove auto
Geny tvé rcz-r jsou: 308, předokolka s motorem naštorc a hnanou přední nápravou. Pořád ti to přijde jako sportovní náčiní? Je to jako když si Labuda (nic proti němu, mám ho velice rád!) obleče tepláky. Je pak více sportovní? Jinak konečně díky za odpověď :yes: jo a za nás za všechny ti přeju, aby ses s nějakým rychlejším hatchem svezl :-)
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 11:03
Re: pohodove auto
myslis teplaky s rychlymi pruhmi adidas? ;-) alebo originaly aididiai so 4 pruhmi ;-) ?

jo jasne rozumiem, dost divny pohlad by bol na neho .... dik ze mi doprajes .... mozno raz ked motyka vystreli tak sa zveziem aj s niecim sportovym ;-)

mne inak vobec nevadia nadupane golfy .... nech si kazdy kupi co chce, chapem ze dnes je vsetko dovolene a auta su rozne... nech ma golf aj 1000 koni... bude to pecka ok v poriadku... ok beriem.... som nad vecou.... tuto temu uz neriesim... v podstate sa ma nikdy tykat nebude.... doprajem koncernu aj jeho majitelom..... bez urazky.... konkretne na novy sportsvan a jeho test sa velmi tesim, velmi sa mi paci :yes: .... paci sa mi smerovanie vw... a tesim sa aj na passata a to uplne vazne a stale cakam aj na taiguna... to auto vyzera pekne.... len som cakal ze uz tu davno bude valcovat konkurenciu a kde nic tu nic ... snad sa dockame :yes:
28. 5. 2014 11:07
Re: pohodove auto
Teď jsi mě rozesmál. Já blbě četl, viděl jsem napsaný sebesmrkáč >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - wikinko
28. 5. 2014 09:52
Re: pohodove auto
pocuj topper, ty sa tu neskutocne strapnujes. aspon rozlisuj offroad od SUV preboha. a toto je podla teba dialnicny korab? keby si uz mal vodicak, skusil by si si prejst usek R1 zvolen-nitra (sama zakruta) tam s takymto tazkym "dialnicnym korabom" nemozes ist ani 130, lebo ta z tej dialnice katapultuje. zacni tu prosim pisat az ked ten vodicak dostanes.
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 09:54
Re: pohodove auto
po dialnici s pajerom nie je problem... siel som uz viackrat a ziadny problem.... je to terenne suv .... ani rydzy offroad ani hrklaka ako santa fe ... nemyslim si ze sa strapnujem ked sem napisem realne pocity ..... a skusenosti.... budis... tvoj nazor je tvoj nazor a ja to beriem ;-) :yes:
28. 5. 2014 11:08
Re: pohodove auto
:yes: :yes: :yes: Pardon, ale dělá vám klukům Slovákům tady ostudu.
Avatar - Ji/Ri
28. 5. 2014 17:06
Re: pohodove auto
....já to zase nedočetl..... to se nedá....
včera mě jeden týpek, takový celkem sympaták jsem si myslel, zezadu nakopl do *....byl jsem překvapený, protože jsem ho ani neznal...ale zase mě to tak nebolelo a taky jsem si všiml jaké má boty a asi ty boty měl pohodlné, protože nijak nekulhal.... v současnosti mám taky boty se kterýma by se dalo kopnout do kdejaké prd.ele, ale mi se v nich chodí dobře....jako není to na fotbal nebo do lesa, ale na takovou tu procházku na zmrzlinu...na tento účel se hodí dobře a taky proč ne, pro tento účel byly i vyrobeny....ne teda pro zmrzlinu, ale pro takovou tu normální pohodovou chůzi... pravda, když prší, tak v nich je i mokro, ale to je všude přece když prší a tak z toho nebudu dělat závěry a věduu....mám možnost ještě si půjčovat občas staré gumáky, ty jsou fajn do mokra, ale zase na zmrzlinu si v nich nezajdu a když ano, tak by to bylo blbé... ........................................… TOPPERE, PROSÍM, NEPIŠ..... I SRA.NÍ HLADOVÉMU HADOVI JDE LÍP..... vyměň prášky nebo doktora a nemyslím to urážlivě. Všecko, co píšeš, je absolutně o ničem....
Avatar - woody-alien
28. 5. 2014 18:40
Re: pohodove auto
Topper je typický příklad cimrmanovského: Neschopnost udržet myšlenku a neschopnost myšlenku opustit. ;-)
Avatar - šmoula nešika
28. 5. 2014 19:11
Re: pohodove auto
Občas mám ze sebe taky takový pocit. :-) Dovolená u moře se už naštěstí blíží... Každopádně si myslím, že by byl se svým lidově-vypravěčským talentem topper skvělým kandidátem do evropských voleb.
[odkaz]
[odkaz]
To jen co jsem viděl... >:D 8-s
28. 5. 2014 21:18
Re: pohodove auto
Topper je spíš případ sám pro sebe :no:
28. 5. 2014 21:18
Re: pohodove auto
Hlavně to druhé >:-[]
Avatar - peV
28. 5. 2014 20:37
Re: pohodove auto
>:D to je hlína.

Ja si Toppera vážím za skromnost a slušnost, se kterou snáší tu nekonečnou vlnu kritiky, nehledě na tucty palců. Nicméně, Toppere proč si aspoň najdeš projet nějakou předváděčku ať víš, o čem píšeš?
28. 5. 2014 21:19
Re: pohodove auto
Nejdřív ve mě hrklo, když jsem to začal číst, ale pak mi to naštěstí docvaklo. Sarkasmus >:-[]
Avatar - peV
28. 5. 2014 22:36
Re: pohodove auto
Bez Toppera by to tu nebylo ono ;-)
Avatar - Ji/Ri
28. 5. 2014 23:02
Re: pohodove auto
...jasně, je to fajn kluk, skromný, slušný, to je úplně v pohodě - není to dement typu guglit... ale někdy to dočíst je masakr >:D
Avatar - peV
28. 5. 2014 23:18
Re: pohodove auto
Přiznám se, čtu jen začátek a konec, a to jen když někdo reaguje. >:-[]
Kdybych jel někdy na Slovensko, svezu ho aspoň ve svým, i když to není bůhví co - OK Topper?

Jinak na santa fe je vidět, jak se zvedla celková úroveň motorismu. Takový to býval šrot a ejhle, čas oponou trhnul a je tu hyundai, ve které bych se nestyděl. I když je to pořád takové trochu humpolácké. Tenhle detail poškrábaného tlačítka jak z čínského auta pro děti taky říká leccos [odkaz]
Ale suma sumárum za 800 kKč v plné palbě by to bylo fér.
28. 5. 2014 21:17
Re: pohodove auto
:yes: :yes: :yes:
29. 5. 2014 03:49
Re: pohodove auto
>:D Ale ať píše ;-)
29. 5. 2014 07:48
Re: pohodove auto
Ať píše raději Ji/Ri >:D
29. 5. 2014 15:10
Re: pohodove auto
Už jsem tě dokonce i citoval (samozřejmě s uvedením zdroje) v jiné zdejší diskusi :-)
Avatar - Ji/Ri
29. 5. 2014 22:31
Re: pohodove auto
Tak to je mi ctí ;-) občas je třeba kapku provětrat zatuchlá sklepení >:D
29. 5. 2014 15:12
Re: pohodove auto
Tys to zbořils >:D
28. 5. 2014 09:52
Kdo testoval tentokrát?
Jen by mě to zajímalo pro následující srovnání...

1) aktuální test: "Jednoduše konstruovaný podvozek se vzpěrami McPherson vpředu a vlečenými rameny připojenými k příčnému nosníku vzadu nemá ambice konkurovat svojí schopností popírat fyzikální zákony některým soupeřům, rozhodně však svým výkonem nezklamal. Oproti Grand Santa Fe je znát úbytek hmotnosti i o 100 mm kratší rozvor: automobil je agilnější, lépe zatáčí a lepší je také na poli dynamických vlastností."

2) Jiří Červenka 19.9.2012 ACZ, prvni jízdní dojmy: "Poměrně jednoduše konstruovaný podvozek se vzpěrami MacPherson vpředu a vlečenými rameny připojenými k příčnému nosníku vzadu nemá ambice konkurovat svojí schopností popírat fyzikální zákony některým německým SUV, nerovnosti berounských ulic nicméně zvládal s grácií a také přesnost směrového vedení nezaostává za očekáváním.

Dal jsem schválně celý statě :-)
Rozbalit vlákno
31
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 10:03
Re: Kdo testoval tentokrát?
co tester to iny nazor...

dalsi priklad: [odkaz] vs [odkaz]

na jednej strane kral dlohych trati a na druhej strane jej silnice nesvedci.... mozes si tiez vybrat ;-) co je pravda ... co tester to iny nazor.... nic prekvpajuce... myslim ze kazdy testet ma tiez aj iste osobne sympatie a antipatie k istym autam ktore nenapadne a podvedome dava najavo
28. 5. 2014 10:12
Re: Kdo testoval tentokrát?
Přečetl jsi si to? Tam nejde o rozdílnej názor, ale o jednoduchý zkopírování již napsanýho textu...
Když reaguješ, alespoň si přečti na co, i já to dělám a ne vždy je to jednoduchý dočíst do konce. ;-)
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 10:16
Re: Kdo testoval tentokrát?
aj to sa stava..... ze sa text opakuje... hlavne ked ide o podobne alebo identicke auta

dik za upozornenie :yes:
28. 5. 2014 10:19
Re: Kdo testoval tentokrát?
Ten text je zkopírovanej...od někoho, kdo už v redakci dávno není (ne, že bych kvůli tomu plakal). Zdá se mi to hloupý, ne že "se to stane".

P.S. už jsem našel autora...takže pláč na nesprávným hrobě...
Avatar - woody-alien
28. 5. 2014 15:34
Re: Kdo testoval tentokrát?
toppere... >:D moc prosím, už ne. Co tester, to jiný názor.... >:D Já už nemůžu.
28. 5. 2014 21:20
Re: Kdo testoval tentokrát?
>:-[] >:-[] >:-[]
28. 5. 2014 21:20
Re: Kdo testoval tentokrát?
Dneska obzvlášť perlí >:-[]
Avatar - Stephen
28. 5. 2014 10:07
Re: Kdo testoval tentokrát?
Zadní náprava není v žádném případě "vlečka". Zde je pohled na "podvozek" od předu vzad a "vlečka" takto vážně nevypadá >:D [odkaz] .
28. 5. 2014 10:13
Re: Kdo testoval tentokrát?
Škoda, že není zvrchu ;-) .
Avatar - iudex
28. 5. 2014 11:54
Re: Kdo testoval tentokrát?
No z tohto obrázku sa pomaly ani nedá určiť, či to je predná alebo zadná náprava, takže ťažko niečo potvrdiť alebo vyvrátiť týmto obrázkom.
Avatar - salamoon
28. 5. 2014 13:12
Re: Kdo testoval tentokrát?
no tak vzadu asi nebude mat phersona....
Avatar - Stephen
28. 5. 2014 13:21
Re: Kdo testoval tentokrát?
No to bych netvrdil, když jasně vidíš odkud kam vede kardan :-) . Nebo máš dojem, že diferák je vepředu a motor tudíž vzadu?
28. 5. 2014 14:06
Re: Kdo testoval tentokrát?
Diferenciál snad bude na obou nápravách.
Avatar - Stephen
28. 5. 2014 14:16
Re: Kdo testoval tentokrát?
To nepochybně, ale do toho předního nevede kardan "skrz" celé auto >:D .
28. 5. 2014 14:23
Re: Kdo testoval tentokrát?
Viděl jsi někdy například pohon Insignie? Na té fotce přední nápravu celkem jednoznačně určuje vzpěra. Ale že by z toho něco bylo pořádně vidět, říci nelze.
28. 5. 2014 11:31
Re: Kdo testoval tentokrát?
no tak to je zajímavý :-) A pak máme těm testům něco věřit.. >:D :no:
28. 5. 2014 11:37
Re: Kdo testoval tentokrát?
Aspoň že se páni redaktoři shodli >:-[]
28. 5. 2014 11:38
Re: Kdo testoval tentokrát?
Radši se víc neptat ;-)
28. 5. 2014 13:30
Re: Vážená redakce
A já se klidně zeptám:

Páni redaktoři, vzhledem k výše uvedenému, jeli jste vůbec v tom autě, nebo jen poslali fotografa do autosalónu, ať to cvakne a text je vycucem předchozích textů (které pochází kdo ví odkud)?
28. 5. 2014 14:17
Re: Vážená redakce
Až se probereš přehršlem odpovědí, dej vědět >:-[]
28. 5. 2014 14:27
Re: Vážená redakce
Nedělám si iluze ;-\
Avatar - woody-alien
28. 5. 2014 15:32
Re: Vážená redakce
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
28. 5. 2014 16:05
Re: Vážená redakce
Dobrý den,

Santa Fe testoval Aleš Jungmann, který je také dole pod článkem řádně podepsaný. A ten, jak dobře víte z minulosti, psal vždy čtivě, fundovaně a testům se důkladně věnoval. Takže odpovídám ano, s autem opravdu jezdil a fotografa Petra Homolku jsme opravdu jenom neposlali do autosalonu, což je snad z přiložené fotogalerie také dobře vidět.
29. 5. 2014 15:14
Re: Vážená redakce
Jistě ale chápete, že ten zkopírovaný text výše k podobným úvahám svádí.
Máte na to tedy nějaké vysvětlení?
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
29. 5. 2014 19:24
Re: Vážená redakce
Chápu a děkuji webpajovi za jeho postřeh a pamatováka, já bych na tohle z pochopitelných důvodů nepřišel. Při objemu textů, které nám všem denně procházejí rukama, by to ani nebylo možné.

A nehovořme tu prosím o zkopírovaném textu - jedná se o jednu větu v Alešově standardně kvalitním (byť posledním) testu na ACZ, která nicméně jednoznačně pochází z Jirkova článku, o tom není sporu.

Za upozornění na tento fakt děkuji.
29. 5. 2014 21:03
Re: Vážená redakce
Aleš končí? :-O
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
30. 5. 2014 10:39
Re: Vážená redakce
Aleš skončil k 30. 4. 2014, čili dnes je to přesně měsíc co už pro ACZ nepracuje.
30. 5. 2014 11:34
Re: Vážená redakce
Aha, to mi nějak uniklo (byla-li tady o tom nějaká zmínka). No, bude nám chybět.
Avatar - woody-alien
28. 5. 2014 15:36
Re: Vážená redakce
A ty nevěříš, že se testéři takhle hezky (slovo od slova) shodli ? ;-) >:-[]
28. 5. 2014 15:39
Re: Vážená redakce
To není jak s holkou po 14-ti dnech, kdy se shodnete, že máte chuť jeden na druhýho a připadá vám to jako souznění duší a totální shoda názorů >:-[]
29. 5. 2014 15:14
Re: Vážená redakce
Až po 14-ti dnech? >:D
Avatar - Ada je zase tady
28. 5. 2014 11:03
Bože, ta palubka..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
28. 5. 2014 11:05
Bože, ta palubka...
to je zase fujtajbl :no: To se nedovedou poučit u VW?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 11:24
Re: Bože, ta palubka...
v podstate je to korejsky rendlik ;-) ..... nie?

jo u tebe moc spatna kombinace, radim nekupovat
30. 5. 2014 08:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 5. 2014 11:30
Jen 3 hvězdy?
Hodnocení tři hvězdy hovoří jasnou řečí - to auto není žádnej zázrak. :no: Dřív bejvalo dobrý, ale to bylo za jiný prachy, kdy to člověk ještě dokázal akceptovat, myšleno zkousnout. Ale teď, za takovou dardu? To si raději pořídím nějakýho Němce - VW, Mercedes nebo BMW.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
28. 5. 2014 11:37
Re: Jen 3 hvězdy?
alebo stavajuce volvo CX90 ;-) ... je uz za slusne peniaze a ide stale este o poctive auto :yes:

ja by som za podobne peniaze zvazoval volvo ;-)
Avatar - salamoon
28. 5. 2014 13:13
Re: Jen 3 hvězdy?
CX90 ? CX? >:D
28. 5. 2014 13:27
Re: Jen 3 hvězdy?
Určitě myslel XC
28. 5. 2014 11:42
Re: Jen 3 hvězdy?
Korejci jdou proti proudu...pokud srovnám za jaký peníze se dřív nabízela prémie a za co ji koupíš dnes, tak korejská cenovková (domnívám se, že reálná je jiná) politika je trošku mimo realitu.
Avatar - Stephen
28. 5. 2014 11:48
Re: Jen 3 hvězdy?
Ironií je, že reálná moc jiná není. Úplně mě rozebralo, že na SF neposkytuje importér fleetová zvýhodnění, takže veškeré "slevy" (sakra já to slovo nesnáším) dávají dealeři ze svého. Zejména při porovnání podpory na i40 je to přímo do očí bijící!
Za mega je volba v tuto chvíli asi jasná - XC90 nebo Touareg (podle osobních preferencí).
28. 5. 2014 12:31
Re: Jen 3 hvězdy?
V tom případě jsou krutě over... ;-)
Avatar - Ozzman
28. 5. 2014 12:16
Re: Jen 3 hvězdy?
Přesně tak, zabíjí to cena, která se vyrovná skoro prémiové konkurenci. Ač chceme nebo ne, VW je sice mainstream, ale Touareg je od Santa Fe vzdálen o mílový krok, než třeba Golf od i30.
O XC 90 snad ani nemluvě :-)
28. 5. 2014 15:26
Re: Jen 3 hvězdy?
máme santafe skoro jako první v ČR od 1/2013 a jsme nad míru spokojeni po věčném servisu s X5.
ono srovnávat 6válec od vw s čtyřválcem od hyundai opravdu srovnat nejde no:)a při srovnání cen v téže výbavě vyjde touareg na 1,8milionu, takže něco za něco..
Avatar - JirkaV8
28. 5. 2014 12:08
Hofno auto
Hofno auto nebrat! Je to pro nemotoristy !!!
Rozbalit vlákno
6
28. 5. 2014 12:31
Re: Hofno auto
...taková hluboká myšlenka... ;-)
28. 5. 2014 13:25
Re: Hofno auto
...a ta myšlenková hloubka >:D
Avatar - woody-alien
28. 5. 2014 15:32
Re: Hofno auto
Každopádně kvalitní příspěvek. >:D Ale aspoň to nečteš půl hodiny a hned máš jasno. Narozdíl od orgií jistého pajeroznalce. ;-)
Avatar - Ji/Ri
29. 5. 2014 22:33
Re: Hofno auto
....ale se umí ponořit, co? >:D
30. 5. 2014 08:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rimow11
28. 5. 2014 12:24
santa fe
z vonku pekné auto...interier pododbný otras ako ix35 a jazda nič moc, takže súhlasím s testom.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
28. 5. 2014 13:59
Re: santa fe
Takže interiér stejný jako v ix 35 ? Myslím materiály a tak?
28. 5. 2014 14:40
Re: santa fe
To bych neřekl, působilo to poměrně slušně...neevropsky, ale slušně. ix35 je pořád na oliz lowcost ;-)
Avatar - Ozzman
28. 5. 2014 14:48
Re: santa fe
Díky za info :-) Asi si ho pujdu prohlídnout, abych tady nedělal Toppera >:D
Avatar - rimow11
28. 5. 2014 17:38
Re: santa fe
to treba vidieť a každý má na to iný názor...poznám ľudí ktorým sa zdá aj interiér (myslím tie v plne výbave) ix35 dokonalý, ale pre mňa je kvalitou použitých materiálov jeden s najhorších aký som videl..
28. 5. 2014 15:00
nedá mi to
Nedá mi to musím zmínit pár drobností:
- zadní náprava na SF je viceprvková - howg
- cena, před pár lety jsem tu v nějaké diskuzi s Patrickem rozebíral podobnost mezi nástupem japonců a korejců na světové trhy. Shodli jsme se, že jsou prakticky totožné, ale že se bojíme, že korejci udělají v evropě časem stejnou chybu jako japonci, totiž že si budou myslet, že jsou již super a neúměrně zdraží. To se podařilo japoncům a značně kvůli tomu evropský trh vyklidili. Asi se to stane i Korejcům, nepoučili se, ale pozor je to přechodný stav. Navíc ve chvíli kdy evropský trh jako jedinný stagnuje nebo jde vlastně dolu a jinde to funguje, kdy v evropě přebývá cca pětina výrobních kapacit a někteří evropští výrobci jsou v nákladových cenách jen aby něco prodali a H/K to jde všude jinde jak z praku, není důvod se podbízet. Místní H i K má nedostatek aut, celní sklady prázdný, čekačky dlouhý ... . Proč to nezkusit s vyšší cenou? Z místních výrobců je na tom úplně stejně i Škůdka, ta navíc vždy uměle prodlužovala objednací lhůty, aby to "lépe" vypadalo. Zkrátka dokud nezačnou pořádně prodávat francouzi a italové nic se dle mého nezmění. Navíc vždy si je třeba uvědomit jak velký trh jsme a jak asi ty centrály zajímá tento náš trh. Tedy kromě těch co tu mají fabriku, tzn Hyundai a p. Vošický mají tak extrémně velikou podporu nejen od obchodního, ale i od fabriky, proto ta kvanta reklamy. Je to vše sice velmi zjednodušené, ale věřte, tak to funguje.
Už končím - pěkný den všem
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Emel
28. 5. 2014 15:05
Re: nedá mi to
V ČR je 28 skladovek SantaFe a 15 Grandu. Přijde ti to málo?
28. 5. 2014 15:15
Re: nedá mi to
U většiny dovozců se do skladovek počítají i neprodaná auta u dealerů. Z toho vychází, že SF má na šourůmu cca polovina dealerů Hyundai, přijde ti to normální/dost?
Avatar - Emel
28. 5. 2014 15:22
Re: nedá mi to
Jen tak namátkou... Pyramida v Průhonicích jich má asi 5. Rozhodně to není nedostatkové zboží.
28. 5. 2014 15:30
Re: nedá mi to
Neznám okamžitá čísla, vycházím z toho co píšeš.
Dokud není auto dealerem zaplaceno, není zaregistrováno a tedy stále vedeno u importéra jako skladové/neprodané.
Dle tvých čísel je jich v této chvíli cca 45 ks. Dealerů Hyundai bude tak 65-75, typuji, tedy skoro polovina nená co vystavovat, natož prodávat.

Stále však platí, že má úvaha byla pouze obecná, ale pokud chceš udělám dokonalou analýzu po značkách a modelech - to už ale nebude grátis :-)).
Avatar - Emel
28. 5. 2014 15:39
Re: nedá mi to
Jsou auta skladová a předváděcí... ne?
28. 5. 2014 16:10
Re: nedá mi to
Nene, jsou jen auta zaplacená a nezaplacená. Tedy za a nezaregistrovaná. Jakmile je auto zaregistrováno, zaplaceno importerovi je vlastně použité, ne nové.
Avatar - Emel
28. 5. 2014 16:18
Re: nedá mi to
Předváděcí auto = na značkách, dá se s ním projet a tedy má obvykle něco najeto
Skladové auto = nepřihlášené, 0km nájezd

Nebo to má Hyundai jinak? Všimni si, že u těch skladovek se žádný nájezd neuvádí...
28. 5. 2014 16:25
Re: nedá mi to
Vždyť řikáš to samé co já, tedy pokud má nějaký dealer 5 aut na značkach nejde o skladové vozy. Je fuk jestli je nazývá předváděcí nebo jak, jsou již prostě jednou registrována a tedy jeřáb.
28. 5. 2014 16:27
Re: nedá mi to
Jetá sorry žádný jeřáb, píšu z mobilu, ach ta T9
29. 5. 2014 08:21
Re: nedá mi to
Jeřáb >:D :yes: krásný "překlep" :-)
Avatar - Emel
28. 5. 2014 16:30
Re: nedá mi to
Neříkám to samé. Ty říkáš, že 28 skladových aut je vlastně málo, protože to jsou auta vystavená na salonech. Já říkám, že 28 je pouze těch skladových... a k tomu je ještě dalších x předváděcích, se kterými se dá i projet.
28. 5. 2014 17:02
Re: nedá mi to
Já myslel, že se bavíme o množství nových/skladových vozů a tam ty "předvadecí" prostě nepatří. Tedy jich je jen 28, jak říkáš.
Avatar - Emel
28. 5. 2014 19:41
Re: nedá mi to
dle tvých čísel je jich v této chvíli cca 45 ks. Dealerů Hyundai bude tak 65-75, typuji, tedy skoro polovina nená co vystavovat, natož prodávat.

Mají co vystavovat (předváděcí auta) i prodávat (auta na objednávku, předváděčky... a nevím jestli i skladovky od ostatních prodejců).
29. 5. 2014 15:20
Re: nedá mi to
Je tady hromada SF a GSF, která si zatím nikdo nekoupil a po tomhle testu ochota kupců za to dávat prachy ještě klesne.
U i40 taky zkoušeli prodávat za ceny konkurence - tedy ne přemrštěné ceny, jen srovnané s konkurencí - a jak dopadli? I40 se po půl roce vyprodávaly za cenu konkurenčních základů, i níž. A i tak je jich v inzerci plno.
Avatar - rohYpnol
28. 5. 2014 18:11
Opět test bez autora?
Autor není, ale kdyby jen autor. Celý test mi přijde jako napsaný od stolu, aniž by vůz pomalu někdo viděl... 8-s

A k tomu to 3* ohodnocení, které je v podstatě úplně mimo. Resp. v testu jsme se v podstatě nic nedozvěděli kromě vyšší ceny, za kterou Santa Fe sklízí kritiku. Proto 3*, tedy tak to vyznívá. Jenže hvězdy jsou zde ne za cena/výkon, ...

Prostě celý článek uvařený z vody. Jaké slovní spojení se na to jen hodí? Novinářský hnůj? :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - woody-alien
28. 5. 2014 18:47
Re: Opět test bez autora?
Přinejmenším v případě autorství tě musím opravit, autor je uveden dole pod Plusy a Mínusy. Jak jsme se dozvěděli z redakce, autem opravdu jezdil. Jak je to se samotným textem, to už tak jasné (vzhledem k webpajově příspěvku o něco výš) není... ;-)
Avatar - rohYpnol
28. 5. 2014 19:50
Re: Opět test bez autora?
No pak nerozumím tomu, proč není klasicky u nadpisu... Vždy je pak téměř jasné, za co test bude stát :-!
Jinak vím a bohužel to jen upevňuje můj názor na to, že s tímto serverem není vše v pořádku. Proto tu kritiku víceméně ani nesměřuji vůči autorům, protože kdo z nás ví, jak to tam chodí a vypadá... Koneckonců i nový redaktor se hledal nějak dlouho...
29. 5. 2014 15:21
Re: Opět test bez autora?
Já už jsem navrhoval, ať autora uvádí hned u úvodu článku, na některé bych pak ani neklikal a nenabíhala by mi pak žilková >:D
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
29. 5. 2014 19:47
Re: Opět test bez autora?
Viz výše v odpovědi nicku rohYpnol.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
29. 5. 2014 19:46
Re: Opět test bez autora?
Autoři všech článků, tedy i testů, jsou vždycky uváděni v záhlaví vedle perexu, potažmo titulku a v případě kmenových redaktorů včetně jejich fotografie. To ale platí pouze pro členy redakce ACZ, u ostatních to řešíme buď uvedením jména a mateřského titulu, nebo zveřejněním jména na konci textu. Lukáš Vaverka i Aleš Jungmann spadli do poslední kategorie, protože v případě Lukáše dva ( [odkaz] a [odkaz] ) a v případě Aleše jeden test (zmíněné Santa Fe, [odkaz] ) vyšly v době, kdy už u nás nepracovali a tudíž byly jejich redakční účty neaktivní.

Pokud jde o vaši poznámku ohledně výběru nového redaktora: Lukáš Vaverka skončil v ACZ v úterý 1. dubna a Ondřej Chamilla nastoupil do redakce v úterý 8. dubna, čili přesně o týden později. Mě to rozhodně jako dlouhá doba nepřijde. Ondra navíc svojí prací dokazuje, že byl skvělá volba.
28. 5. 2014 23:01
cena je mimo mísu a auto vlastně taky
....auto se mi vzhledem docela líbí...ale ta cena je teda blbost...pokud se nepletu, tak už se pomalu cenově motám někde u XC90 a touareg by se tam taky vešel....

Upřímně pokud si takto velké SUV neporadí s komfortem u tak vysokého profilu jako 235/55 R19, tak ať ho raději stahnou z trhu...A to, mám pocit, že u 18" kol je to 245/65 R18, to je zase opačný extrém.

Čest památce prvního Santa Fe, to bylo hodně dobrý auto..
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2014 22:03
Velké panoramatické střešní okno, aneb Redakce se ukázala
Jak můžete napsat do "Plus" u tohoto testovaného Santa Fe, "Velké panoramatické střešní okno", když tento testovaný kus jej nemá? To opravdu jak někdo takový může pracovat v redakci Auto.cz to zřejmě autor v testovaném autě nejel.. Nebo je to jinak? >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dolfi
30. 5. 2014 21:01
Lepší je Santa...Claus!
>:D
Rozbalit vlákno
0