Byl jsem si ho vyzkoušet krátce po uvedení na trh a tenkrát nebylo možné ani objednat elektrický zavírání víka kufru, už tuto option doplnili?
Jinak se tu o jízdních zkušenostech dvakrát rozepisovat nebudu, byl bych označenej za zaujatýho proti H/K ;-)
všichni
racionalisti
jistě vzpomenou co provedl Samsung s evropskou a japonskou elektronikou v 2tisících letech, tenkrát se nám to hodilo, konečně levná a kvalitní elektronika co líný přepal šmejdy poslala doháje
Ale evropský autoprůmysl je na vysoký technologický úrovni, nechcípá. BUĎME NACIONALISTI, todle je korejskej hřebíček do rakve soudruidi ;-)
A samozřejmě spalovací popelnice [odkaz] takže nepreferujem, žádný pozitivní přínos, NEPODPORUJEM
ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !! ANO !!
a
víte
proč?
Protože kdyby Hyundai přišel s autem na baterky v tu chvíli se karta obrací.
NEPŘÍTEL MÉHO NEPŘÍTELE JE MŮJ PŘÍTEL !! >:D >:D >:D
V tu chvíli by posloužil jako nástroj jak evropský dinomobilky donutit dělat elektromobily. A v tu chvíli jak by začali je dělat se karta zas obrací, hyudai vycucanej a zas nepřítel evropanu. Používejte jen to dobrý ;-)
Zrovna od tebe to sedí ;-) Nemáš nějakej příbuzenskej vztah ke Kylie? Afektovanej (v jejím případě ale mnohem nahodileji) psanej výstup máte podobnej. ;-)
pokud
by pomohl s dobrou věcí elektrifikací tak se dá dočasně přimhouřit voko, ale jinak nepodporujeme druhejsamsung aby evropský autoprůmysl další spalovací popelnicí o to víc strádal. to zas ne, ty čmoudi přecijenom nás živí soudruidi ;-)
o autech toho vím spousty ;-) měl by sis nastudovat principy německýho a americkýho ekonomickýho zázraku ;-) s rasismem [odkaz] to nemá nic společnýho >:D
řidičák mám dávno i par havarek na kontě a demagogije bohapustých plků jsou ty vaše žvásty o principech spalovacího motóru >:D v praktickým životě úplně kprdu
Webpajo, naopak, jen se rozepiš, tvoje názory sem patřej. A jestli to někdo nevydejchá, jeho problém >:-[] Aspoň bude o jednoho H/K příznivce míň >:-[]
Ax na to, ze prave to tlmenie na CRV je naiviac kritizovane [odkaz] (cas okolo 3:30...) porovnaval sa komfort so Santa Fe, ktore vyslo oproti CRV omnoho lepsie (ten isty test). Vysledok?: Auto si musis vyskusat sam!
Jo, nehádám se. Santou jsem zatím nejel, cr-v jo a tam jsem byl docela překvapen, jak auto na rozbité silnici hezky pluje (hlavně ve srovnání s minoulou RAV4, kterou mám z "esúvéček" najetou nejvíc). Taky asi bude záležet na "typu nerovnosti".
Kankunen: To je právě ten zažitý mýtus, že auto bude stabilní a nebo bude filtrovat nerovnosti. Samozřejmě, že to jde technicky udělat tak, aby umělo obojí! Jen to chce mít trošku fištóna, kteří jak jde názorně vidět všichni zdaleka nemají.
Holt Korejec. Taky jsem v tom autě jel a ty rány od náprav jsou dramatický :no: Vypadá sice hezky, to jo, ale to je jenom pozlátko navenek a pod tím se docela šidilo. Za to že stojí 900 tis. je to teda :no:
Nikdy som v Santa Fe nesiel, ale ma ho kolega a komfort si nevie vynachvalit. Rovnako testy vynasaju Santa Fe do nebies [odkaz] alebo [odkaz] (pri porovnavani s najnovsou CRV). Neobhajujem ziadne auto, len sa pytam, ako mozu vzist z testov toho isteho auta ohladom posudenia tej istej veci dva DIAMETRALNE ABSOLUTNE ODLISNE nazory? To mi uz zavana neprofesionalitou jednej alebo druhej strany.
To je klasika...kdyz se predstavovala posledni generace BMW 5 ..tak v prvnich testech..pri porovnavani dynamickeho podvozku...."rozdili v nastaveni nejdou moc zmenit, filtrovani pricnych nerovnosti nic moc" ...za pul roku v testech..." podvozek filtruje nerovnosti uzasne...kazda zmena rezimu (comfort, normal , sport) uplne promeni chovani vozu :))))
A nebo testy novych skodovek kdyz jsou na trh jako novinka...porazi uplne vsechny ...vse je super..jizndi vlastnosti nebetycne..kvalita taky.....v druhe pulce zivota...uz je v testech stejni konkurenti zacnou porazet. (neni potreba tolik mazat med kolem huby :)))
Auto je to pěkný, zvenku by si tu cenu i ospravedlnili, ale ten motor za 1,2 mil? Holt Francouze a korejce s jejich opravdu chabými motory asi nikdy nepochopím a kupce už vůbec ne
Mně teda ten začátek příliš lichotivý nepřijde... čte se to jako pohádka o nějakém šizuňkovi, ze kterého se časem stal respektovaný občan... ale pořád je to vlastně ten starý šizuňk ;-)
No on to šizuňk pořád je. Plná huba a televize a rádio keců o kvalitě a o nepřekonatelné super kvalitě a tom, jak je konkurence na prd, a ejhle - hned po vstupu na trh novej Ceed neumí při nehodě aktivovat airbagy, tuhle reznou podvozky, támhle nejisté jízdní vlastnosti, onde zase volanty a šaltry olezlé jak polský svícen, nebo nejnověji posilovač, kterej se ti při prudkém manévru tak trochu vypne...
Hyundaie jsou šmejdy a hrají si na prémii, ona ta extranízká cena se někde projevit musela, jediné, co mohou korejci jakž takž nabídnout je design (tam na to jdou dobře, Kia evropský, Hyundai asijský), ale škoda to tu vypisovat...
To mi pripomina smejdy konkurence, vyrobni vady svetel, praskajici a nasledne nestene, drive a i dnes na 7 generaci, odlepujici se lak po 4 letech, vypadavjici mrizky ventilace, nefunkcni radio po 2 letech, rozvody stale odchazeji u retezovych TSI po 30 tis km i po opravach, takze neodstraneno, praskajici hlavy, ...
Ja myslim ze kdyz Hyundai rika ze konkurence proti ktere miri neni zadna slava ze vlastne nelze. Nemaj si asi co vycitat, akorat ze nekde zaplatis vice a nekde mene a dostanes to same
No, v tomhle má pravdu.... Hyundai nefandím, ale konkurence na tom s poruchama už dávno není lépe.... za poruchové TSI a hlavně za to, jak se k tomu staví dealer i výrobce bych je nakopal do . Automobilky si nemají co vyčítat, jen diskuzní žvanilové si to mohou nalhávat a chlácholit se, že ti ostatní jsou na tom lépe, nejsou..... realita je jinde.
Ona ale konkurence neřve na všech frontách skrze vlezlé reklamy, že je nejkvalitnější pod sluncem a v přilehlém vesmíru a jen ostatní že jsou šmejdi. TSI a stavění se k tomu u výrobce - co konkrétně je na nakopání? Na firmě 3 auta s tímto problémem, všechna po záruce a všecna opravena na kulanci, která byla v podstatě směšná a to i vzhledem k faktu, že dvě z těch tří měla najeto už přes 200tkm. Soukromé auto kamaráda to samé - najeto cca 130tkm, vyměněno v rámci servisní prohlídky 7 měsíců po záruce za pár stovek kulance. Jak se k problémům staví superhypermegakvalitní hjondéé jsem tu už psal, tak si to najdi, nebo ještě líp - sám si to zkus.
Tady sedí "Zloděj křičí: Chyťte zloděje!".
Tak třeba 1x TSI, jednou opraveno v záruce cca 35 tisíc km, podruhé problém nyní 50 tisíc km, auto pořád v záruce, stejné projevy (podivné zvuky při startu, však to asi znáš). Vyjádření servisu, že je nemožné, aby se závada projevila znova, protože díl byl vyměněn a pazvuky z motoru jsou prý v normě ( vyjádření experta z Ml. Boleslavi). Problém stále v řešení, jelikož za nějakých 10 tisíc km záruka končí ( příplatková prodloužená záruka 5 let a 60 tisíc km), což je při nájezdu auta cca 3-4 měsíce.
Hjondé a jejich záruky z vlastní zkušenosti neznám (jen od bratrance s dvema Santa fe a ten si na přítup servisu nestěžoval, že tam u aut byly poruchy, to sem už psal), ale u Škodovky to neni taky žádnej med, stejně tak u VW. Jediné pozitivum koncernu sem zaznamenal u Seatu ( paradoxně stejný dealer, jako u VW a diametrálně odlišné chování jak prodejců, tak servisu).
Vždyť o sedí s tím, že jsou na tom všichni podobně, nikdo není superabsolutně nejkvalitnější, jen hjondéé to o sobě všude rozkřikuje a z těch jejich reklam je mi na blití 8-s
Nesmíš brát reklamu tak vážně, ty auta za to koneckonců nemůžou >:D Pravda, jsou nápaditější reklamy, ale ty od Hjundé nejak přecházim a nevšímam se jich >:D
Pokud mi však bude zarytý fanatik do Hjundaje tvrdit, že je to to nej co můžeš mít, stejně tak, jako to dělají především koncernisti (kdo snad takového nikdy nepotkal v reálu či tady?), potom mu budu oponovat stejně jako těm, co vyznávají jiné značky zaslepeně a neomylně :)
Já sem si skoro jistý, že se problém opakuje, viz i fóra a zkušenosti jiných uživatelů, bohužel "expert" z Boleslavi na to řekl své.... ;-\ Až se to rozsype, už to nebude v záruce ( při jejich štěstí a naší smůle) a pak to bude teprve stát peníze.... Možná by to chtělo auto střelit dokud je čas...
Ono je hezke jak se tu nekdo ohani porad kulanci, ale to je ve stari auta, na ktere slusny vyrobce dava jeste zaruku, takze by to opravil zadara. Co asi bude s takovym autem po 7, 10 letech? Bude take rozdil mezi firemnim stari 2 roky a soukromym stari 10 let. Kdo asi pujde utratit dalsi penize k prodejci?
Chudak Hyundai bude olezly jak na volantu, tak nekde na podvozku, ale tohle bude srot, kdy majitel bude shanet na vrakaci matory. Tady se na tebe s kulanci vyrobce, ikdyz je diky jeho vine a spatne kontrukci jeho problem, z vysoka ......
Máslo na hlavě mají všichni, mohl bych tu taky vypsat pár "prémiových" přešlapů jako Stealth, mohl bych psát o nutné výměně motoru 1,2TSI po pozdě provedené výměně rozvodů ve 20kkm nebo o korodujících dveřích Yetiho po 2 letech, můžu napsat o nefungujícím servu Aurisu, vyteklém tlumiči Avensisu na 30kkm apod. Jen je potřeba bejt objektivní. Jsou to stroje a mohou se kazit. Beru to tak, že tyto věci mohou nastat a nastanou u všech producentů...Hondu, Hyundai nevyjímaje.
Přesně tak, jenže právě proto řvát dnes denně v reklamě o bezmezné kvalitě a odolnosti ( s důrazem na "narozdíl od konkurence") je přinejmenším na pováženou. To se mi hnusí. A to vlastním těžce zkoušeného Hyundaie, který už čtvrtý rok šlape jak hodinky, jezdí, popojíždí, tahá tunové náklady, zkrátka vyžírá si to se vším všudy. Přesto můžu tak maximálně konstatovat, že Hyundai model XY VIN abcdef se opravdu povedl. ;-)
Souhlas. Vidim rozdil, ale v reklame a zdejsim foru, kde se daji publikovat i nejake statistiky. V reklame prehani kazdy.
Jinak si trochu dloubnu, servo a tlumic Toyota nakupuje. Motory a dvere Yetiho, ale automobilka vyrabi, ne? ;-)
Osobne mi prijde zajimave porovnavat neco, co si automobilka sama vyrabi, sama zkonstruovala a nekupuje. Tady se hodne ukaze jestli setrila na konstrukci a varobe. U nakupovanych dilu u jednoho vyrobce bude poruchovost cca stejna. Takze co treba takovy motor? [odkaz]
Vysvětli mi prosím proč Audi a VW patří mezi nejhorší a Škoda se Seatem tam nejsou.
Jinak tu spolehlivost Hondy ti věřím u Toyoty by jsem byl opatrnější.
Taky tam byli problémy s řetězy u benzínů a problémy se nevyhýbají ani 2l naftě. Honda nemá co se týká spolehlivosti motorů slabé místo. Ještě mi v té tabulce chybí Hyundai, který je co se tká motorů taky bezproblémový(i když zbytek auta je horší).
Já jsem spíš slyšel problémy na 2.2 (a to ještě tak, že jedna paní povídala), dvoulitr právě cajk. Taky si je potřeba uvědomit, kolik motorů vyrobí Honda a kolik Toyota (do aut). Tudíž pár podělaných motorů se v těch téměř 10 milionech lehce ztratí. Já bych opatrnější nebyl :-)
:yes: Jo, BMW to především s některými sériemi dieselů dost pohnojilo. A Yeti byl rozebírán v SM, kde došli k názoru, že nejlepší je asi polepit dveře fólií - chyba není v antikorozní ochraně, ale ve víření kolem auta.
Tak hondafan s myšlenkovými kvalitami choomivého vína z Tesca si kopne za jekejkoliv team, co je proti VW podle hesla "nepřítel mého nepřítele je můj přítel" (to už tu dnes někde bylo, ne?).
Jojo, to neni nepritel meho nepritele je muj pritel, ale spise v tvem podani zlodej krici chytte zlodeje. Nema cenu si nalhavat ze je Hyundai nejaky zazrak, ale rozhodne to v porovnani s koncernem neni zadny srot, ktery by na tom byl vyrazne hur
Není na tom výrazně hůř, já to ani netvrdím, ale je na tom velmi podobně, ale přitom vyřvává do světa pomocí vlezlých reklam, že je na tom podstatně líp = lže.
Čoveče, to video se samoodpojovacím posilovačem u i30 jsem sjížděl snad desetkrát a nemohl jsem uvěřit vlastním vočím. To jako myslej u Hjondéé vážně?!? Vždyť je to životu nebezpečný. Jen si to představ - vohneš zatáčku a řízení ti zatuhne v poloze přímo hleď, no a ty rázem míříš rovně a proti tobě auto, zeď, příkop, cokoliv = death. Vědí tohle ti zákazníci, co tak nadšeně ty korejský auta kupujou?!? Asi těžko, vždyť oni vlastně lezou do pojízdný rakve!!! :no::no::no:
U i30 jsem slyšel o stejném problému už před pár lety. Bylo to v provozu, naštěstí myslím v relativně nízké rychlosti a nikomu se nic nestalo. A není to jen i30, občas se tahle závada objeví. Kontrolka informující o selhání posilovače v autě (bohužel) není pro parádu (no, vlastně je, protože selhání posilovače nemineš :-) ).
Dík, po mých zkušenostech mne to nepřekvapuje. Ti kdo jezdí z novějšími auty, tak ten rozdíl vidí ale když do i30 někdo přesedne z Feldy tak si myslí bůhví co nemá.
Spornou nehodu předprodukčního Ceedu bych sem netahal. Mnohem větší průs-švih je ono video s i30. Na to jsem tedy zíral, aneb zlaté Grandčíro...Doufám, že to neskončí jedním videem a ještě o něm uslyšíme.
Tohle auto v předchozí generaci naučilo "chudší" čechy na SUV, nemýlím-li se. Nebo se na tom alespoň dost podílelo hlavně díky nižší ceně oproti prémii. Masový výskyt I. a II. generace je dodnes viditelný.
Osobně mam zkušenosti pouze s předešlými generacemi. Bratranec měl 1. a 2. generaci. Zvlášť ta druhá si myslím byla hodně hezké auto, bohužel díky spolehlivosti odešel pro další vozy jinam. Poté jsem byl jednou svezen i v kamarádově faceliftované II. generaci s tímto motorem ( ještě s chipem) a s autem to dělalo neskutečné divy, dost mne to uchvátilo na Hyundai. Jen ten interiér se pořád nevyrovnal evropské konkurenci.
Tato generace se mi také líbí, je to jedno z nejhezčích Hyundaí co se dnes vyrábí. Přijde mi to jako takové dotaženější a vyváženější CRV od Hondy (Honda klub promine). Bohužel sem auto nejel a ani neseděl, ale interiér vypadá podobně jako v IX35 ( jestli jsou i materiály stejné, tak za ty prachy nevim nevim). Jediné co vůz zabijí je přehnaná cena. Suma sumárum, líbí se mi (hlavně vzhled, žádný přehnaný vlny), ale za ty prachy bych ho nechtěl ;-) Kuga či Tiguan budou lepší volbou za tuhle cenu.
Dokonce? No... není co dodat :-) I přesto Santa Fe už nevidim jako auto z rozumu, má i lepší image než i30tky a i40tky... Troufl bych si říct, že je vnímáno třeba na úrovni Passatu, není to levné auto, ale konkurence to umí lépe :-)
Takto velké a těžké auto navíc s velkou užitečnou hmotností s vlečenou zadní nápravou asi ideálně naladit na rozbitý povrch nejde. Jde naladit a chová se jako dodávka. Prázdné poskakuje a odskakuje, když se zatíží tak se komfort na rozbité silnici zlepší. Zajímavé je, že menší SUV Hyundai má vzadu víceprvek (i když ani tam není kdovíjak odladěný) a o třídu větší auto má vzadu vlečku. Asi daň za to, že je to primárně model pro US. Jediný problém tak je, že cena není jako za dodávku.
Ať si někdo dá tu práci...pravda je, že jedna stať testu (týkající se právě podvozku) se tu už jednou slovo od slova objevila. Náhodně jsem to objevil a trochu trapas pro redakci ;-)
myslim ze neurazi ale ani nenadchne a vacsinu uloh a potrieb svojich zakaznikov bezpochyby dokonale splni a nebude odvravat .... motor tiez taky by som povedal ideal na pohodovu jazdu .... ani silne ale ani slabe ( skoda ze tento motor nema optima ) ... na SUV slusna dynamika ale o to tu ani nejde.... myslim ze na cestovanie to bude prijemna motorizacia.... ved ina ani nie je ;-) ale naco aj.... ideal je vzdy len jeden.... a tento je myslim na taketo auto sadne dokonale...
je mi jasne ze majitel s tymto autom do terenu v zivote nepojde... ale tak to uz dnes pri dnesnych SUV chodi.... majitel mercedesu ML alebo X3ky myslim ze tiez do terenu chodit nebude takze mozeme to zovseobecnit a zamerat sa viac na schopnosti mimo terenu u tychto aut.... vcelku to vyzera na pekny dialnicny kriznik .... SUV na dlhe cesty kde sa nikto netlaci... nad hlavou kopec miesta... obrovsky kufor.. skvely vyhlad z vyssieho auta.... skvely look a pocit robustneho auta..... myslim ze uspech to auto ma uz teraz .... a to sa este ani poriadne nerozbehlo, ocakavam celosvetovy uspech pdostatne vacsi ako bol u predchodcov.... to auticko je skutocne zaujimave a aj dizajn je myslim podareny..... ono je to trosku asi mensie ako pajero s ktorym uz co to najazdene mam a poznam ten pocit ked clovek s SUV zastane vedla beznych aut kdesi na parkovisku.... jo je to frajerinka... mat takuto masinku ..... pocit na nezaplatenie aj ked mozno realne cloveku taketo auto ani netreba ... ale pajero je zase trosku ine kafe.... navyse skor dnes uz pracovne terenne auto a nie luxusny korab ... doba sa uz zmenila ... kazdopadne chapem zaujem o SUV .... ten pocit robustnosti a bezpecia z vacsieho auta tam urcite je... aj lepsi vyhlad hra svoje ....
siel som v navare, raz starou RAVkou ako zaskok a momentalne mam obcas k dispozicii pajero s maskou po inovacii 3,2DiD 7 rocne.... vsetko su to teda uz starse auta ... viac menej pracovne stroje ktorymi sa beha kde kade ..... nepochybne ma laka skusit sa posadit do luxusnejsieho a dialnicne orientovaneho SUV ..... ci pocitim rozdiel a aky velky bude rozdiel .... pracovne pajero sa aj pri 160tke chova uplne kludne aj ked ide pomaly nadoraz...a rychlostna rezerva tam uz dalej moc ani nie je.... ale ten hluk od terennych pneumatik je uz obrovsky aj pri 130tke.... nejake tie nove SUV som este nesoferoval ale myslim ze priestorovo bude santa fe nieco ako pajero... a pajero je inak pekny pojazdny obyvak... len ta siroka stredova konzola medzi sedackami by mohla byt uzsia.... ale plasty su v zasade vsade makke, pred inovaciou boli v pajere ine vyplne dveri a aj ine budiky a citit uz rozdiel pomaly jednej generacie ... dokonca aj dvere inak dosadaju a dotuknu.... je tam iny zvuk a ina sila je potrebna ... ale stejne je to uz dnes stare auto.... chcel by som si zajazdit v novom SUV a porovnat to.... zatial nemam skusenost s nicim novsim ale bezpochyby ten vyssi posed je skvela vec... nastupovanie je prijemne... chapem SUV..... skutocne SUV ..... ano je to auto ktore v meste nevyuzije clovek ale pri stavbe rodinneho domu je taketo pajero alebo navara na nezaplatenie... kopec veci si odveziete samy... nalozite do kufra dozadu aj 400kil materialu .... chapem ze dnesne SUV ako santa fe su uz o niecom inom.... a prave to by som chcel porovnat... tie pocity a tu schopnost plnit ulohy ...... boh vie ci by som nakoniec potom vobec nove SUV tak chvalil ....
Toppere, bez urážky, ale mám pocit, že se tvá diagnóza zhoršuje. Kdo má sakra tohle číst?
Přesto, pár věcných:
1) Auto na pohodovou jízdu to zřejmě nebude, když je díky 19" a vlečné nápravě poněkud prkenné.
2) 2.2 by byl opravdu fajn pro Optimu, ve velkém SUV s milionovou cenovkou už to tak přesvědčivé není... vem si, že to bude jezdit naložené nebo tahat karavan...
3) Pajero NENÍ SUV. SUV je tenhle Hyundai. Pajero... tedy, aspoň v těch starších generacích co znám... to byl klasický offroad.
ano mas pravdu.... pajero je v terene schopne auto na rozdiel od dnesnych hrkalok ... ale porovnavam aj velkostne , chcel som len povedat to .... zeby som si rad skusil tie nove dialnicne SUV a porovnal to s tymi starsimi suv alebo ak chces terenakmi.... principialne som to myslel... pajero je inak komfortne auto.... mozno by mu santa fe nakoniec mozno ani nestihalo v tomto smere ... neviem.... v novych SUV som nejazdil... ani nemam k dispozicii nic novsie .... ale raz sa mozno k tomu dostanem a uvidim rozdiel
Ano, chci. Možná ti to přijde jako slovíčkaření, ale je důležité rozlišovat mezi SUV primárně určeným na silnici a offroadem primárně určeným mimo silnice. Od toho primárního určení se odvíjí spousta věcí...
pajero ma klimu,,, interier v kozi.... vsetko makke tmave plasty, krasne tubusy... neskutocne velka odkladacia schranka medzi sedackami, komfortne sedacky.... v lepsich som este nesedel.... pisat o pajere ako o rydzom offroade je preto asi nezmysel... to auto je stavane okrem terenu aj na cesty.... je to taky kompromis...
je to tzv. terenne suv ;-)
rydzy offroad je niva lebo defender... pajero je uz auto s ktorym sa da jazdit aj po dialnici uplne v pohode a luxusne rovnako ako v terene ... v mojich ociach idealne auto.... idealne suv alebo ak chces idealny terenak ... vyber si co ti viac pasuje
Teď jsi mi zkazil radost. Jimny měl taky klimu, tedy jsem se doteď pyšnil malým SUV. A ty začneš o podvozku, náhonu a nájezdových úhlech. Že já vůl aspoň tu redukci nevyhodil....ach jo. ;-\ >:D
Tak to víš, top-péro si myslí, že když auto je offroad, tak bude nejlepší si stočit vokýnka, když se se nechceš upýct. Je úplně jedno, že venku jsou třeba oblaka prachu nebo lítá bláto...
Ale je důležitý, že viděl všechny testy a údaje z katalogu zná nazpaměť.
Na tom autě je vidět, vidět, že do terénu nepatří, ale z venku nevypadá tak otřesně, jako většina produkce této značky. Přesto za milion? Sorry, ale ani omylem.
navara je trosku makka.... na moj vkus ... ale zato jej diesel taha neskutocne neskutocne... v podstate som s nicim silnejsim este nesiel... je to silne ako tank....... pajero je naopak vcelku komfortny korab aj ked menej agilny a povedal by som viac cestovny ale v terene este schopny.... nie je to pravy offroad ako defender ale ani hrkalka typu santa fe..... je to take terenne suv alebo take nieco ;-)
ano da... je to zrejme komfortne auto... chcel by som si ho vyskusat... a porovnat pocity, v novom SUV som nesiel este... takze mam mozno ine pocity z jazdy vo vyssom SUV vsugerovane ako uz dnes mnohi vodici SUV ktori jazdia v tych novych autach....
santa fe sa mi paci.... verim v uspech a myslim ze to auto ma uspech uz teraz.... tazko mi nieco pisat k santa fe.... stejne potom pride nejaky chytrolin a napise mi ze na co sa vyjadrujem k niecomu v com som nejazdil... chapes..
SF je poměrně velký střední SUV, komfort branej jako místo pro posádku ano. U testovaný verze (stejnou specifikaci jsem jezdil i já) pak pokulhává nekomfortní tlumení ostřejších nerovností, přičemž samozřejmě nedokáže kontrolovat pohyby karoserie v zatáčkovitých partiích (ale to nikdo nečeká).
Problém je ceníkový nastavení, tenkrát jsem se ptal, jestli to Hyu myslí vážně a prodejce statečně přikyvoval. Troufám si ale odhadnout, že reálný částky startují o cca 150k níže.
o tych kostkach a slabsom tlmeni na dlazbe som uz cital aj inde a problem bol v tomto smere aj pri vacsom grand SF... ale myslim ze to nie je vec ktora by zakaznika odradila... ja moc po dlazbe nejazdim ani nemame u nas kde... vsetko tu mame same normalne asfaltove cesty... otazka je ako je to skor s tou vyuzitelnostoutychto novych SUV... ci to nei su len take pojazdne hrkalky...... obavam sa ze sest 50 kilovyc hvriec plnych brambor tu asi nedam do kufra... auto by asi sadlo na zadok... v tomto su tie stare "terenaky" lepsie ze skutocne nie su ziadne hrkalky a da sa do nich nalozit dost vela a v tom ja aj ta ich pointa ... na jazdenie po dialnici by asi za podobne peniaze ako santa fe bol lepsi nejaky pekny passat alebo i40 kombik v top vybave ....
Kolikrát denně to takto převážíš? Na jakou vzdálenost? A i to Pajero poklesne v kolenou. Jinak při správný distribuci bych to s klidem odvezl i v kombíkový Fabii.
Je tu jeden ideál. Nebo dva. Starší LR Discovery III nebo RR. Když to jede, tak je to pohodlný. I ty brambory uveze a nečapne, když je to na vzduchu.
Nikdo se ti nebude smát, že jezdíš Off Roadem. Máš terénní SUV. I když ... Je to pohodlné, kožené a s klimatizace, ale má to špéry, redukci, něco jako rám, brodí to po haubnu a šplhá jako kamzík. :-)
zájdi na impu a ak máš 18 a normálny prístup tak verím tomu že predvádzacia jazda nieje problém. Potom daj vedieť s čoho si prekvapený a s čoho sklamaný.
Když už na mne reaguješ, odpovíš mi někdy na otázku, proč je 300 koní v trapném supersportovním (tvá slova) golfu moc a 280 koní v předokolce od Peugeotu absolutně a ještě s potleskem v pořádku?
peugeot RCZ R je rydze auto urcene pre sport a zabavu kde je vysoky vykon pochopitelny a auto ma aj adekvatny vzhlad a typ karoserie .... golf je rodinny hatchback viacmenej firemna skatulka alebo rodinne auto pre 3-4 clennu rodinu ..... takisto nedava zmysel 500 koni v nejakom nadupanom mercedese G od brabusa ktoreho prioritou je v genetike urceny teren a nie pretekarsky okruh ....
zaklad je genetika auta.... pod pojmom genetika auta sa da rozumiet
1. typ karoserie
2. trieda auta kam auto patri
3. priorita na co je auto urcene
ak je raz genetika auta taka ze dane auto patri do nizsej strednej triedy a je to rodinny hatch tak nikdy z toho nemoze byt a ani nebude pravy sportiak a takisto nemoze byt nikdy z rydzeho sportiaka nikdy ziadne normalne SUV alebo MPV aj keby sme tam dali velke kolesa a na strechu vyviedli nasavanie ... genetika auta je vlastne zaklad podla mna podla coho sa da jednoznacne urcit na co je dane auto urcene a co bolo jeho prioritou pri vyrobe
ja nikde netvrdim ze 400 konovy golf nie je rychly a ze je nekomfortny alebo ze je to zle auto.... ale mam radsej sportove auta ktore su pre sport vyvijane uz od zakladov a ich genetika je jednoznacne urcena uz od zakladov
Promiň, ale píšeš nejteoretičtější kecy a subjektivní pocity. Třeba tebou neustále omýlanej Golf od GTI výš je dokonalej univerzál, poskytující prostor i zábavu.
gti sa mi pozdava.... pekne getecko.... na denno denne pouzite asi pecka auto... nieco podobne je asi aj ceed gt.... alebo megane gt .... ale nad tuto hranicu to uz zacina byt dost prehnane a realne malo vyuzitelne a mimo genetiky urcenia auta.... a asi by som uz volil radsej 200 kw v RCZ ako v nejakom golfe... bez urazky ...
ale ok beriem.... kto chce 500 koni v golfe nech si kupi... moj nazor je aky je a ja uz to neriesim a nebudem riesit ... ;-) my cup of tea to ale nie je .... mam radsej rydze sportove auta pokial ide o velke vykony a honbu za sportovanim
Jestli se někdo snaží někomu připodobnit, pak to nebude Golf Méganu nebo Kii ;-) . Zkus ubrat subjektivity a přemýšlet nad tím, jak cpeš denodenně 3 metráky brambor do sousedovic Pajera. Svět nejen aut je podstatně rozmanitější...
Geny tvé rcz-r jsou: 308, předokolka s motorem naštorc a hnanou přední nápravou. Pořád ti to přijde jako sportovní náčiní? Je to jako když si Labuda (nic proti němu, mám ho velice rád!) obleče tepláky. Je pak více sportovní? Jinak konečně díky za odpověď :yes: jo a za nás za všechny ti přeju, aby ses s nějakým rychlejším hatchem svezl :-)
myslis teplaky s rychlymi pruhmi adidas? ;-) alebo originaly aididiai so 4 pruhmi ;-) ?
jo jasne rozumiem, dost divny pohlad by bol na neho .... dik ze mi doprajes .... mozno raz ked motyka vystreli tak sa zveziem aj s niecim sportovym ;-)
mne inak vobec nevadia nadupane golfy .... nech si kazdy kupi co chce, chapem ze dnes je vsetko dovolene a auta su rozne... nech ma golf aj 1000 koni... bude to pecka ok v poriadku... ok beriem.... som nad vecou.... tuto temu uz neriesim... v podstate sa ma nikdy tykat nebude.... doprajem koncernu aj jeho majitelom..... bez urazky.... konkretne na novy sportsvan a jeho test sa velmi tesim, velmi sa mi paci :yes: .... paci sa mi smerovanie vw... a tesim sa aj na passata a to uplne vazne a stale cakam aj na taiguna... to auto vyzera pekne.... len som cakal ze uz tu davno bude valcovat konkurenciu a kde nic tu nic ... snad sa dockame :yes:
pocuj topper, ty sa tu neskutocne strapnujes. aspon rozlisuj offroad od SUV preboha. a toto je podla teba dialnicny korab? keby si uz mal vodicak, skusil by si si prejst usek R1 zvolen-nitra (sama zakruta) tam s takymto tazkym "dialnicnym korabom" nemozes ist ani 130, lebo ta z tej dialnice katapultuje. zacni tu prosim pisat az ked ten vodicak dostanes.
po dialnici s pajerom nie je problem... siel som uz viackrat a ziadny problem.... je to terenne suv .... ani rydzy offroad ani hrklaka ako santa fe ... nemyslim si ze sa strapnujem ked sem napisem realne pocity ..... a skusenosti.... budis... tvoj nazor je tvoj nazor a ja to beriem ;-):yes:
....já to zase nedočetl..... to se nedá....
včera mě jeden týpek, takový celkem sympaták jsem si myslel, zezadu nakopl do *....byl jsem překvapený, protože jsem ho ani neznal...ale zase mě to tak nebolelo a taky jsem si všiml jaké má boty a asi ty boty měl pohodlné, protože nijak nekulhal.... v současnosti mám taky boty se kterýma by se dalo kopnout do kdejaké prd.ele, ale mi se v nich chodí dobře....jako není to na fotbal nebo do lesa, ale na takovou tu procházku na zmrzlinu...na tento účel se hodí dobře a taky proč ne, pro tento účel byly i vyrobeny....ne teda pro zmrzlinu, ale pro takovou tu normální pohodovou chůzi... pravda, když prší, tak v nich je i mokro, ale to je všude přece když prší a tak z toho nebudu dělat závěry a věduu....mám možnost ještě si půjčovat občas staré gumáky, ty jsou fajn do mokra, ale zase na zmrzlinu si v nich nezajdu a když ano, tak by to bylo blbé... ........................................… TOPPERE, PROSÍM, NEPIŠ..... I SRA.NÍ HLADOVÉMU HADOVI JDE LÍP..... vyměň prášky nebo doktora a nemyslím to urážlivě. Všecko, co píšeš, je absolutně o ničem....
Občas mám ze sebe taky takový pocit. :-) Dovolená u moře se už naštěstí blíží... Každopádně si myslím, že by byl se svým lidově-vypravěčským talentem topper skvělým kandidátem do evropských voleb.
[odkaz]
[odkaz]
To jen co jsem viděl... >:D8-s
Ja si Toppera vážím za skromnost a slušnost, se kterou snáší tu nekonečnou vlnu kritiky, nehledě na tucty palců. Nicméně, Toppere proč si aspoň najdeš projet nějakou předváděčku ať víš, o čem píšeš?
Přiznám se, čtu jen začátek a konec, a to jen když někdo reaguje. >:-[]
Kdybych jel někdy na Slovensko, svezu ho aspoň ve svým, i když to není bůhví co - OK Topper?
Jinak na santa fe je vidět, jak se zvedla celková úroveň motorismu. Takový to býval šrot a ejhle, čas oponou trhnul a je tu hyundai, ve které bych se nestyděl. I když je to pořád takové trochu humpolácké. Tenhle detail poškrábaného tlačítka jak z čínského auta pro děti taky říká leccos [odkaz]
Ale suma sumárum za 800 kKč v plné palbě by to bylo fér.
1) aktuální test: "Jednoduše konstruovaný podvozek se vzpěrami McPherson vpředu a vlečenými rameny připojenými k příčnému nosníku vzadu nemá ambice konkurovat svojí schopností popírat fyzikální zákony některým soupeřům, rozhodně však svým výkonem nezklamal. Oproti Grand Santa Fe je znát úbytek hmotnosti i o 100 mm kratší rozvor: automobil je agilnější, lépe zatáčí a lepší je také na poli dynamických vlastností."
2) Jiří Červenka 19.9.2012 ACZ, prvni jízdní dojmy: "Poměrně jednoduše konstruovaný podvozek se vzpěrami MacPherson vpředu a vlečenými rameny připojenými k příčnému nosníku vzadu nemá ambice konkurovat svojí schopností popírat fyzikální zákony některým německým SUV, nerovnosti berounských ulic nicméně zvládal s grácií a také přesnost směrového vedení nezaostává za očekáváním.
na jednej strane kral dlohych trati a na druhej strane jej silnice nesvedci.... mozes si tiez vybrat ;-) co je pravda ... co tester to iny nazor.... nic prekvpajuce... myslim ze kazdy testet ma tiez aj iste osobne sympatie a antipatie k istym autam ktore nenapadne a podvedome dava najavo
Přečetl jsi si to? Tam nejde o rozdílnej názor, ale o jednoduchý zkopírování již napsanýho textu...
Když reaguješ, alespoň si přečti na co, i já to dělám a ne vždy je to jednoduchý dočíst do konce. ;-)
Viděl jsi někdy například pohon Insignie? Na té fotce přední nápravu celkem jednoznačně určuje vzpěra. Ale že by z toho něco bylo pořádně vidět, říci nelze.
Páni redaktoři, vzhledem k výše uvedenému, jeli jste vůbec v tom autě, nebo jen poslali fotografa do autosalónu, ať to cvakne a text je vycucem předchozích textů (které pochází kdo ví odkud)?
Santa Fe testoval Aleš Jungmann, který je také dole pod článkem řádně podepsaný. A ten, jak dobře víte z minulosti, psal vždy čtivě, fundovaně a testům se důkladně věnoval. Takže odpovídám ano, s autem opravdu jezdil a fotografa Petra Homolku jsme opravdu jenom neposlali do autosalonu, což je snad z přiložené fotogalerie také dobře vidět.
Chápu a děkuji webpajovi za jeho postřeh a pamatováka, já bych na tohle z pochopitelných důvodů nepřišel. Při objemu textů, které nám všem denně procházejí rukama, by to ani nebylo možné.
A nehovořme tu prosím o zkopírovaném textu - jedná se o jednu větu v Alešově standardně kvalitním (byť posledním) testu na ACZ, která nicméně jednoznačně pochází z Jirkova článku, o tom není sporu.
Hodnocení tři hvězdy hovoří jasnou řečí - to auto není žádnej zázrak. :no: Dřív bejvalo dobrý, ale to bylo za jiný prachy, kdy to člověk ještě dokázal akceptovat, myšleno zkousnout. Ale teď, za takovou dardu? To si raději pořídím nějakýho Němce - VW, Mercedes nebo BMW.
Korejci jdou proti proudu...pokud srovnám za jaký peníze se dřív nabízela prémie a za co ji koupíš dnes, tak korejská cenovková (domnívám se, že reálná je jiná) politika je trošku mimo realitu.
Ironií je, že reálná moc jiná není. Úplně mě rozebralo, že na SF neposkytuje importér fleetová zvýhodnění, takže veškeré "slevy" (sakra já to slovo nesnáším) dávají dealeři ze svého. Zejména při porovnání podpory na i40 je to přímo do očí bijící!
Za mega je volba v tuto chvíli asi jasná - XC90 nebo Touareg (podle osobních preferencí).
Přesně tak, zabíjí to cena, která se vyrovná skoro prémiové konkurenci. Ač chceme nebo ne, VW je sice mainstream, ale Touareg je od Santa Fe vzdálen o mílový krok, než třeba Golf od i30.
O XC 90 snad ani nemluvě :-)
máme santafe skoro jako první v ČR od 1/2013 a jsme nad míru spokojeni po věčném servisu s X5.
ono srovnávat 6válec od vw s čtyřválcem od hyundai opravdu srovnat nejde no:)a při srovnání cen v téže výbavě vyjde touareg na 1,8milionu, takže něco za něco..
to treba vidieť a každý má na to iný názor...poznám ľudí ktorým sa zdá aj interiér (myslím tie v plne výbave) ix35 dokonalý, ale pre mňa je kvalitou použitých materiálov jeden s najhorších aký som videl..
Nedá mi to musím zmínit pár drobností:
- zadní náprava na SF je viceprvková - howg
- cena, před pár lety jsem tu v nějaké diskuzi s Patrickem rozebíral podobnost mezi nástupem japonců a korejců na světové trhy. Shodli jsme se, že jsou prakticky totožné, ale že se bojíme, že korejci udělají v evropě časem stejnou chybu jako japonci, totiž že si budou myslet, že jsou již super a neúměrně zdraží. To se podařilo japoncům a značně kvůli tomu evropský trh vyklidili. Asi se to stane i Korejcům, nepoučili se, ale pozor je to přechodný stav. Navíc ve chvíli kdy evropský trh jako jedinný stagnuje nebo jde vlastně dolu a jinde to funguje, kdy v evropě přebývá cca pětina výrobních kapacit a někteří evropští výrobci jsou v nákladových cenách jen aby něco prodali a H/K to jde všude jinde jak z praku, není důvod se podbízet. Místní H i K má nedostatek aut, celní sklady prázdný, čekačky dlouhý ... . Proč to nezkusit s vyšší cenou? Z místních výrobců je na tom úplně stejně i Škůdka, ta navíc vždy uměle prodlužovala objednací lhůty, aby to "lépe" vypadalo. Zkrátka dokud nezačnou pořádně prodávat francouzi a italové nic se dle mého nezmění. Navíc vždy si je třeba uvědomit jak velký trh jsme a jak asi ty centrály zajímá tento náš trh. Tedy kromě těch co tu mají fabriku, tzn Hyundai a p. Vošický mají tak extrémně velikou podporu nejen od obchodního, ale i od fabriky, proto ta kvanta reklamy. Je to vše sice velmi zjednodušené, ale věřte, tak to funguje.
Už končím - pěkný den všem
U většiny dovozců se do skladovek počítají i neprodaná auta u dealerů. Z toho vychází, že SF má na šourůmu cca polovina dealerů Hyundai, přijde ti to normální/dost?
Neznám okamžitá čísla, vycházím z toho co píšeš.
Dokud není auto dealerem zaplaceno, není zaregistrováno a tedy stále vedeno u importéra jako skladové/neprodané.
Dle tvých čísel je jich v této chvíli cca 45 ks. Dealerů Hyundai bude tak 65-75, typuji, tedy skoro polovina nená co vystavovat, natož prodávat.
Stále však platí, že má úvaha byla pouze obecná, ale pokud chceš udělám dokonalou analýzu po značkách a modelech - to už ale nebude grátis :-)).
Nene, jsou jen auta zaplacená a nezaplacená. Tedy za a nezaregistrovaná. Jakmile je auto zaregistrováno, zaplaceno importerovi je vlastně použité, ne nové.
Vždyť řikáš to samé co já, tedy pokud má nějaký dealer 5 aut na značkach nejde o skladové vozy. Je fuk jestli je nazývá předváděcí nebo jak, jsou již prostě jednou registrována a tedy jeřáb.
Neříkám to samé. Ty říkáš, že 28 skladových aut je vlastně málo, protože to jsou auta vystavená na salonech. Já říkám, že 28 je pouze těch skladových... a k tomu je ještě dalších x předváděcích, se kterými se dá i projet.
Je tady hromada SF a GSF, která si zatím nikdo nekoupil a po tomhle testu ochota kupců za to dávat prachy ještě klesne.
U i40 taky zkoušeli prodávat za ceny konkurence - tedy ne přemrštěné ceny, jen srovnané s konkurencí - a jak dopadli? I40 se po půl roce vyprodávaly za cenu konkurenčních základů, i níž. A i tak je jich v inzerci plno.
Autor není, ale kdyby jen autor. Celý test mi přijde jako napsaný od stolu, aniž by vůz pomalu někdo viděl... 8-s
A k tomu to 3* ohodnocení, které je v podstatě úplně mimo. Resp. v testu jsme se v podstatě nic nedozvěděli kromě vyšší ceny, za kterou Santa Fe sklízí kritiku. Proto 3*, tedy tak to vyznívá. Jenže hvězdy jsou zde ne za cena/výkon, ...
Prostě celý článek uvařený z vody. Jaké slovní spojení se na to jen hodí? Novinářský hnůj? :-!
Přinejmenším v případě autorství tě musím opravit, autor je uveden dole pod Plusy a Mínusy. Jak jsme se dozvěděli z redakce, autem opravdu jezdil. Jak je to se samotným textem, to už tak jasné (vzhledem k webpajově příspěvku o něco výš) není... ;-)
No pak nerozumím tomu, proč není klasicky u nadpisu... Vždy je pak téměř jasné, za co test bude stát :-!
Jinak vím a bohužel to jen upevňuje můj názor na to, že s tímto serverem není vše v pořádku. Proto tu kritiku víceméně ani nesměřuji vůči autorům, protože kdo z nás ví, jak to tam chodí a vypadá... Koneckonců i nový redaktor se hledal nějak dlouho...
Autoři všech článků, tedy i testů, jsou vždycky uváděni v záhlaví vedle perexu, potažmo titulku a v případě kmenových redaktorů včetně jejich fotografie. To ale platí pouze pro členy redakce ACZ, u ostatních to řešíme buď uvedením jména a mateřského titulu, nebo zveřejněním jména na konci textu. Lukáš Vaverka i Aleš Jungmann spadli do poslední kategorie, protože v případě Lukáše dva ( [odkaz] a [odkaz] ) a v případě Aleše jeden test (zmíněné Santa Fe, [odkaz] ) vyšly v době, kdy už u nás nepracovali a tudíž byly jejich redakční účty neaktivní.
Pokud jde o vaši poznámku ohledně výběru nového redaktora: Lukáš Vaverka skončil v ACZ v úterý 1. dubna a Ondřej Chamilla nastoupil do redakce v úterý 8. dubna, čili přesně o týden později. Mě to rozhodně jako dlouhá doba nepřijde. Ondra navíc svojí prací dokazuje, že byl skvělá volba.
....auto se mi vzhledem docela líbí...ale ta cena je teda blbost...pokud se nepletu, tak už se pomalu cenově motám někde u XC90 a touareg by se tam taky vešel....
Upřímně pokud si takto velké SUV neporadí s komfortem u tak vysokého profilu jako 235/55 R19, tak ať ho raději stahnou z trhu...A to, mám pocit, že u 18" kol je to 245/65 R18, to je zase opačný extrém.
Čest památce prvního Santa Fe, to bylo hodně dobrý auto..
Velké panoramatické střešní okno, aneb Redakce se ukázala
Jak můžete napsat do "Plus" u tohoto testovaného Santa Fe, "Velké panoramatické střešní okno", když tento testovaný kus jej nemá? To opravdu jak někdo takový může pracovat v redakci Auto.cz to zřejmě autor v testovaném autě nejel.. Nebo je to jinak? >:-[]