Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW 4 Gran Coupe Individual: Pro nejnáročnější zákazníky

31 komentářů

Avatar - chup44
chup44
.je tu opäť pekné auto od BMW (vrátane novej 3,4). Ale nejako mi unikol význam tohto modelu. Je väčší v porovnaní s trojkou ? Čo má iné okrem výbavy Individual ako trojka ? Trochu som aj z názvu zmäťaný,nehovorilo sa že párne budú iba športové a kupé modely ? Aj keď vlastne 6 Gran Coupé je tiež.
Avatar - EauRouge
EauRouge
Sám sis odpověděl, je to stejná situace jako s 6 GC. Splývavější záď než 3 sedan a k tomu čumák a zadek ve stylu 4 Coupé. A sudý řady jsou obecně karosářskou nadstavbou oproti běžným sedanům a kombíkům, do čehož spadají i kupé a kabriolety, protože ty jsou taky "víc".
Avatar - Inferius
Inferius
Prostě stylovější 3 Series 😄
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
😄
Avatar - tedwine
tedwine
alebo do Algidy 😄
Avatar - Inferius
Inferius
Spíše třeba 6 Gran Coupé 😉
stealth01
Ta barevna kombinace bila a svetle hneda, spolecne se stribrnymi kryty B&O je famozni. K tomu matny lak Havanna. 6GC jak vysita :yes:
Avatar - Inferius
Inferius
Pravda je 6 GC je nádherná; ale zrovna ta Havanna k tomuhle autu moc nesedí...... Taková Tansanite blue to je ta nejhezčí metalíza v nabídce 😉. Ale, s interiérem souhlasím; ta kombinace bilá/hnědá je parádní. 😄
stealth01
Předně... Důležité je, že se můžeš vyřádit i ve čtyřce. Ale jinak musím souhlasit, že většina zákazníků využije program BMW Individual zřejmě ve vyšších řadách. Asi se to týká nejvíce 7er.
Já jsem nedávno jel po D5 s mou 5 a viděl jsem jinou 5 s nádherným temně modrým lakem BMW Individual. Z té krásy jsem málem naboural. Je strašně zajímavé potkat v té záplavě bavoráků na silnici (z Plzně do Prahy jsem jich potkal asi třicet) jednu perlu.
A proto je BMW Individual na světě a to je dobře...
Avatar - C30AMG
C30AMG
Určitě platí přímá úměra: čím vyšší řada, tím více využití Individualu. Ale věřím, že jsou i zákazníci, kteří zvolí menší (nenápadnější) vůz, aby nedráždili a vymazlí ho zevnitř, což není tak okaté a dráždivé. Anebo jsou bohatí lidé, kteří chtějí „malé“ auto do města. Takže cena nehraje roli, ale velikost ano: proto nejdou do vyšších řad.
s500
Panove, musim si postezovat ....
Presel jsem pred par mesici na znacku BMW, rada 5, a jsem docela rozpacity z dodavek nahradnich diu. U noveho auta se prorazil chladic klimatizace kamenem. To pochopim, ze to neni na zaruku. Ale cekat na dodani tohoto dilu 3 tydny se mi zda vrchol.
BMW ma pry obecne problemy s dilama, kdyz se neco pomenilo ve vnitrnim systemu. Jak to vidite vy.

A dalsi problem, je cekaci doba v servisech....

No a radeji uz nebudu porovnavat ani techniku, ktera byla v S classe pred 7 rokama .. 😄
stealth01
Na BMW se nestezuje, to je zakazano. Ale k dotazu. Ja to vidim tak, ze jsem vzdy dostal nahradni dily do cca 14 dni. Mel jsem dvakrat praskle kryci skla svetlometu a spise nez na dil jsem cekal na volno v servisu. Jenze me to moc netrapilo, poskozeny chladic je horsi.
Spise me stve, ze mi casto vypadava adaptivni tempomat v hustem desti. Ten kryci plast dole musi byt cisty, aby ten radar "videl". To ale zadny servis nevyresi.
_MT_
Hustý déšť adaptivním tempomatům nesvědčí. Nedivil bych se, kdyby manuál tvého auta říkal, že ho nemáš za hustého deště (a dalších špatných podmínek) používat.
stealth01
No já moc adaptivní tempomat nepoužívám. Reaguje o dost chaotičtěji, než v Audi A6. V podstatě to hlasí: "collision warning deactivated". Mám ve standardu varování před nehodou a to je spjato s radarem vepředu.
_MT_
Je možné, že se u BMW více špiní. S podobným varováním se člověk spíš setká v zimě, kdy se mu tam může dostat břečka/ sníh. I když se nevypne, nemusí za špatných podmínek fungovat optimálně (tedy situace, kterou by zvládl za dobrého počasí, může vyústit v kolizi za špatného).
s500
To mas pravdu..... nikdy jsem neslysel stiznost na BMW.
A ted primo koukam... dodaci doba 2 tydny a vice? Kdo si to muze dovolit?
A o tom servisu jsem pomlcel, nebot jsem si myslel ze je to lokalni problem. Ve Zline se pry normalne ceka 3 tydny...

Kdyz to porovnam s Mercedesem, kde dil objednali do obeda a na druhy den ho meli tak tomu moc nerozumim.
Avatar - EauRouge
EauRouge
Možná, že to i je trochu lokální problém, nebo spíše konkrétního dealerství. Bavoráky kupuji nějaký pátek a po problémech s jedním dealerem stačilo vyměnit onoho dealera za druhého a služby se změnili naprosto diametrálně. Teď když zavolám v pondělí, tak jsem do konce týdne odbavený, nabídnou mi odvoz nebo náhradní auto atd. Naštěstí jsem posledních pár let neřešil nic tak závažného jako chladič, spíš nějaké drobnosti které měli skladem nebo jsem měl štěstí že to zrovna měli.
Nove Milla Giri
Ja by som si napr. rad priplatil za full LED svetla vzadu namiesto tych paskvilov, co su tam teraz. Taku moznost vsak zial nevidim 8-s
stealth01
V BMW není žádný paskvil, to si dobře zapamatuj... :-!

😉
Avatar - fOE
fOE
Taky se divim ze se daji priplatit predni LED ale v zadu clovek zustane se smutnyma zarovkama... trochu skoda. Snad to pristi rok FL vyresi.
Baron de Maxim-Fratzek
To je něco pro Stealtha, když je to již na fotkách upatlané - fotka s kličkou a tlačíky oken. :no:
stealth01
Moc pěkné,ale nemělo by to být spíše v sekci PR? A když ne, tak doufám, že Auto.cz dá šanci se vyjádřit taky k tomu, co umí třeba Audi Exclusive. Přiznám se, že tam bych se dokázal vyřádit.
A6 Allroad s černým beaufort dřevem (ručně dělaná kombinace luxusního černého dřeva, prokládaná tenkými hliníkovými panely [odkaz] strop z Alcantary s kontrastním prošitím, volant a kryt airbagu v hnědé čokoládové kůži, sedačky v kombinaci čokoládová a bílá kůže - barvu nitě bych si ještě promyslel, bezpečnostní pásy v bílé barvě s hnědým prošitím atd., atd...

Ale tady je řeč o BMW Individual. No přiznám se, že je pro mě tato prémiová divize prémie (normálně bych napsal luxusní - ale to nesmím) zahalena trochu tajemstvím. Když jsem kupoval auto u BMW, tak mi to prodejce ani moc nenabízel (na rozdíl od prodejce Audi), problém taky je, že není moc stánků v autosalónech BMW, kde by měli prvky z programu BMW Individual vystaveny (na rozdíl od Audi, kde se tři hodiny hrabete v metrových plátech kůže a alcantary). Jediné, co považuji za chvályhodné je možnost přímo si některé prvky objednat v konfigurátoru (překrásná černá keramika, lampičky pro čtení vzadu apod).
Myslím, že kdyby se více snažili o propagaci (zatím to dělají pomocí PR článku na auto.cz), tak by nalákali více zákazníků. Určitě by tu krásu neměli schovávat a měli by ji na autosalónech vystavovat. Jen taková perlička. Stánek Audi Exclusive si může dát do svého autosalónu kdokoliv. Pokud tedy zaplatí za kusy kůže a dekorace patnáct tisíc EUR. 😉
Mig_35
hele hoď sem radši recenzi té tvojí R8... abych si nemusel myslet, že máš přehozené chromozómy... vona ta obsese materiály v interiéru dohromady s tím, že "je mi jedno,
kterou mám poháněnou nápravu" >😒]
stealth01
Tobe z toho rozcileni vypadavaji slova, ze? 😉 Nepochopil jsem, co ma spolecneho naprava s PR clankem. Ad R8: procti si diskuzi pod mym blogem s Cuprou, snad to pochopis stihacko 😄
Mig_35
co mi vypadlo? 😄
Mig_35
že prej stíhačko /Stealth😄
stealth01
Neboj. Sestrelim Te presne navadenymi raketami vzduch-vzduch s pohanenou predni napravou 😉
stealth01
"Vona ta obsese materialy v interieru dohromady s tim".

Tak bud si chtel napsat "nejde dohromady" anebo "jde dohromady" anebo uplne jine slovo anebo jsi to fakt tak myslel a to bych se zase ja obaval o Tve chromozomy 😉
_MT_
Napsal to, jak to myslel (předpokládám, alespoň mně to smysl dává). Tedy, že tyhle dvě věci dohromady (= společně) ...
stealth01
Pokud je to jako povzdechnutí, tak i mně to nyní dává smysl...
Mig_35
jo, přesně tak… ten zbytek měl zůstat nevyřčen😄