Design podle mě slabý a auto takové malé nevýrazné. U BMW to mají asi spočítané, že se to prodávat bude ale mě se to opravdu nelíbí. Když to tak vezmu tak všechny nové poslední modely (X4, 3 GT, 5 GT) se mi nelíbí. Alespoň, že klasické verze 3, 5 jsou stále pěkný :-)
Za verzi 20d je ta cena hodně sebevědomá. Nepředpokládám, že tam bude kopec výbavy. X4 je asi v současnosti sama, přímý konkurent mě nenapadá. Nůž do zad ale přijít může a to dokonce z vlastní produkce.
Já bych nepanikařil. Prostě snímky skladovacích ploch automobilek, které jsou určeny ke skladování aut, na které automobilky naskladňují auta, taky co jiného, že? :-) K tomu pár novinářských domněnek a hrůzu hlásající článek je na světě. Takže hlavně klídek a zdravý úsudek, hoši.
Jasně, automobilky normálně skladují auta na trávě v prostorách letiště: [odkaz] , to je naprostá domněnka [odkaz] a další domněnka [odkaz] ... Prostě samé domněnky :-)
Řekl bych, že tak jako já, ani ty nevíš, za jakým účelem tam ty auta jsou. A docela bych si tipnul, že autor článku na tom bude stejně. Navíc v článku jsou obrázky úplně normálních skladovacích ploch (Nissan Sunderland, Honda Swindon) a překladišť (Sheerness). To, že automobilky třeba využijí i jiné plochy ke skladování může znamenat cokoliv, katastrofu kataklyzmatických rozměrů (jak se nám autor snaží podsunout) nebo třeba jen dočasné vyčerpání skladovacích kapacit z důvodu stávky na železnici, zlému počasí, kvůli kterému nemohla doplout loď, co já vím. Výrobní linku ale kvůli tomu zastavovat nebudou. Jadernou elektrárnu taky v noci nevypneš, že ne :-)
Ne, nevím, ale pochybuju o tom, že si automobilka jen tak "odloží" pár aut na letiště, potažmo na trávu (viděls někdy motorový prostor auta, co stálo pár týdnů na trávě?) a pak je prostě naloží a prodají jako standartní funglovky.
Srovnání jaderné elektrárny a automobilky je zcela mimo.
Ty pod auty vidíš stébla trávy? Já bych řekl, že stojí max. na nezpevněné ploše, a to motorovému prostoru nijak nevadí. Taky si netroufám odhadnout, jak dlouho tam stojí. Pak jsou v článku k vidění záběry překladišť a továrních skladovacích ploch vydávané za pohřebiště neprodejných vraků, prostě důveryhodnost celého elaborátu je vratká a mne to necháva úplně chladným.
Hm, tak ten článek je poněkud tendenční, obvzlášť, když některá z uvedených míst jsou regulérní překladiště z/na lodí/ě. Ale jinak bys tuto poznámku mohl copy/paste umisťovat pod všechny články o nových autech.....
K tématu - X4 se mi /stejně jako X6/ nelíbí.....
No, to by pak znělo asi takhle: Auta značky Hyundai jsou určena k vývozu pro čekající zákazníky a koncernové vozy, pokud tam nějaké jsou, jsou určeny do šrotu. ;-)
...pro spoustu lidí tady jsou nepřípustný automaty a ejhle, s manuálem se v prémii už skoro neprodávají manuály.
...pro ještě větší spoustu čtenářů jsou jejich slovy X4 a X6 "hnusný". Přesto je X6 vidět na každým rohu. :-)
Automat je proste příjemný. Do těchto aut se hodi, protože si lehce obháji svou cenu (procentuálne bude automat v Nissanu Micra jako náklad katastrofa).
Me by ale spíše zajímala ta úvaha o prodejích. Kdo je přesne zákazníkem? Na co takové auto potřebuje? Pochopim jeste modely X3 a X5 pro jejich vyšší světlou výšku a lepší průchodnost lehkým terénem.
Mne to přijde jako taková designovka. Taková auta se musi budoucím majitelům proste hrozne líbit, aby si ospravedlnili vyšší cenovku. Mezi modely X3 a X4 zeje totiž stotisicova propast.
A kdo potřebuje kombíka v dýzlu?
Ono to asi nebude jen o tom, že někdo takové auto potřebuje, ale prostě ho chce.
Proč by SUV / crossover měl vypadat jako krabice z doby, kdy tahle auta byla v plenkách? RR Evoque dokazuje, že se to dá prodat i jako kupéčko a neboj, přijde první crossover jako kabrio a to bude hitovka, na to si vsadím ;-)
To mi přpomíná Karen z SbS jak si prohlížela módní časopis: "Není hezčí než já, tahle taky ne, tahle taky ne, tahle...hmmm...no...je hezčí - to bude nána, tahle není..." >:D
Podle takovýho vzorce má každej majitel X6 malý péro a mindrák a navíc si na to auto nakrad, takkové myšlení mají malí lidé po celém světě.
silueta sa mi páči, svetlá predné ani zadné nie, tie akoby boli z iného F auta. Pre mňa tieto autá nie sú, ale myslím, že sa bude predávať. Dôvodov na kúpu zopár vidím.
Na prvních fotkách mi to přišlo takové nějake smrsklé, no bude lepší si to omrknout na živo.
Moc se mi ale líbí palubní deska se zabudovanou obrazovkou, vedle tabletů je to balzám na voči. Dvoubarevná kombinace mi moc nesedí, taková černá s červeným prošitím by mi tam sedla líp, ale to už je na úvaze každého, jak si poskládá interiér.
Za mně palec :yes:
napred jsem si myslel, ze X6 je skareda.... ale ten designovy paskvil v podobe X4 to hrave prekona.
Najednou je X6 krasny model. Kdo si muze koupit tak uzky a vysoky model s hnusnym vseklym zadkem? Ale je mozne ze to zkresluje ta cervena barva....
Moc by mě zajímalo, kolik z vás co to tady kritizujete, X4 vidělo už třeba naživo nebo se v ní svezlo..... Hlavně, že když třeba tenkrát představili X6, tak se tomu všichni smáli..... a najednou takovej Mercedes potřebuje dělat konkurenci......