Novinky
"správné držení je velmi důležité – levá ruka na devítku, pravá na trojku (jako na ciferníku hodinek) a palce nechat na čelní ploše věnce."
Nechi bejt rejpal, ale pan na videu OIII RS si to i pres "zapamatovani" instrukci stejne drzi jak chce - nejdriv 3 a 9, za par sekund 2 a 9 no a pak "klasika" 2 a 10. O palcich nemluve. Nikomu nepreju nic spatnyho, ale ty fraktury a vyhozeny palce jsou peknej hnus 8-s Jinak docela slusna jizda
Nechi bejt rejpal, ale pan na videu OIII RS si to i pres "zapamatovani" instrukci stejne drzi jak chce - nejdriv 3 a 9, za par sekund 2 a 9 no a pak "klasika" 2 a 10. O palcich nemluve. Nikomu nepreju nic spatnyho, ale ty fraktury a vyhozeny palce jsou peknej hnus 8-s Jinak docela slusna jizda
To si děláš srandu, vždyť s tím jede jak na houby? Já si zrovna při sledování toho videa říkal, že jet takhle, tak to ani nedávám na net. ;-\
Hoci video som nevidel (nejde mi z nejakého dôvodu spustiť), ja by som nebol voči autorovi taký kritický. Jednak je to mladý chlapec, jednak sám píše, že bol na brnenskom okruhu prvýkrát. Nemôže každý jazdiť ako Janda (ktorý naopak nerozlišuje, či ide na okruhu, alebo prasí po normálnej ceste).
Taky si říkám, že to video je uspávací ... resp. ta rychlost RSa na okruhu. RSem jsem nejel ale možná to víc nešlo :-!
No, má to několik negativních okolností.
Autor není očividně žádný závodník, který ještě ani nezná okruh. Jede v autě, ve kterém toho nemá nijak moc naježděno. A za poslední, ten okruh v Brně není žádná sranda, převýšení přes 70 m udělá své. Tam ti nejede ani lehoučká sportovní motorka, natož těžký auto s "jen" 220 koňma. 😉
Autor není očividně žádný závodník, který ještě ani nezná okruh. Jede v autě, ve kterém toho nemá nijak moc naježděno. A za poslední, ten okruh v Brně není žádná sranda, převýšení přes 70 m udělá své. Tam ti nejede ani lehoučká sportovní motorka, natož těžký auto s "jen" 220 koňma. 😉
... to už může být důvod, proč se stát motoristickým novinářem 😄 Na 100% jel s rezervou ve svých možnostech, ale i tak to musí být super zážitek :yes: 😄
Rallyová Fabia je neskutečný stroj, z atmo. 2l vyhnat 280 kobyl :yes: :yes: (Lepší litrový výkon než u F. 45😄
Věřím tomu, že pokud by Škoda nabídla tenhle motor, byť v slabším naladění kvůli emisím (jestli mě zrak neklame, tak katík je vzadu před vstupem do koncového tlumiče), tak by si získala zákazníky ze skupiny Hondomilů apod.. Jen by scházel nástup V-Tecu v 5000 ot., na druhou stranu by bylo určitě víc toč. momentu než 205 Nm u Hondy 😉
Věřím tomu, že pokud by Škoda nabídla tenhle motor, byť v slabším naladění kvůli emisím (jestli mě zrak neklame, tak katík je vzadu před vstupem do koncového tlumiče), tak by si získala zákazníky ze skupiny Hondomilů apod.. Jen by scházel nástup V-Tecu v 5000 ot., na druhou stranu by bylo určitě víc toč. momentu než 205 Nm u Hondy 😉
Srovnavat skvely, do serie pusteny motor co doloval z 2L 240k pri splneni vsech norem a naroku na zivotnost se zavodnim specialem se zlomkovou zivotnosti, nehledenim na emisni normy atd...
Mno, co na to rict 8-s
A jinak graf z brzdy jen lehce potuneneho, lec stale atmosfericky plneneho F20c z hondy S2000, v zavodni uprave i onen motor daval k trista konim jiz pred temer 15 lety 😉
[odkaz]
Mno, co na to rict 8-s
A jinak graf z brzdy jen lehce potuneneho, lec stale atmosfericky plneneho F20c z hondy S2000, v zavodni uprave i onen motor daval k trista konim jiz pred temer 15 lety 😉
[odkaz]
Není náhodou ten 2l převrtaný na 2,3l? Vím, že Mugen vyrobil několik kusů, které měly mezi 250 - 260 k, ale je jasné, že oba motory se už dotýkají stropu, kam se mohou atmosféry ladit.
Srovnávat závodní motor s produkční Hondou S2000? Žádný jiný produkční motor by z takového srovnání dobře nevyšel, na rozdíl od toho honďáckého, ten lze opravdu srovnat i s nekompromisním závoďáckým náčiním.
" a předloktí se zároveň dotýkalo nejvrchnějšího bodu volantu." predlokti? akoze byt nalepeny na volant? nie nahodou zapastie?
Prostě Škoda má nějaké limity... a nejsou zase tak nízké. Pak už je tu Audi, možná do jisté míry VW.
Jinak souhlas... "základný" TSI i bez samosvoru a plně vypínatelné stabilizace je pro Octavii jakožto rychlé rodinné / firemní auto bez problémů. Na okruh se Octavia klidně vydat může, ale rozhodně to není její domácí prostředí a (budoucí) majitele to asi moc nemrzí.