Novinky
Co dodat...Snížení rychlosti na 30, respektive 20, km/h je vskutku "geniální" idea. Aneb kdyby dali po celém městě 5 km/h, mohli by se možná pochlubit dokonce nulovou nehodovostí!
Hlavně že již nyní je pařížská silniční doprava jedna velká katastrofa, naprosto zasekaná, silnice ráno ucpané až daleko za městem, hlavní tahy věčně jak jedno velké parkoviště. Ale co by slavní socialisté neudělali pro blaho lidu!
Hlavně že již nyní je pařížská silniční doprava jedna velká katastrofa, naprosto zasekaná, silnice ráno ucpané až daleko za městem, hlavní tahy věčně jak jedno velké parkoviště. Ale co by slavní socialisté neudělali pro blaho lidu!
ani nevies aky som rad ze nezijem vo velkomeste .... rano sadnem do auta a za 10 minut som v praci, ziadne zapchy.... vzduch dychatelny.... 3 km za mestom kopce lesy a cyklotrasy...... fakt neviem si ani predstavit pohybovat sa autom kdesi v tych bomba megalopolach a zit kdesi v betonovej dzungli kde dookola v okruhu 40km je samy beton a zastavana preludnena plocha kde vzdialenost 5km auta prekonavaju 40minut ... vazne nezavidim tymto mestam.... ja z okna vidim zelene kopce a lesy, sadnem do auta a za polhodinu som na vyse 1200m vysokej kojsovskej holi a zbieram cucoriedky a vidim medvedie stopy ..... o takomto niecom nadhernom by sa mi v parizi mohlo len snivat... ja sa nestazujem 😉 mam rad prirodu a som rad ze som tak blizko pri nej :yes: okolie kosic nam moze zavidiet cely pariz :yes: co pariz.... cela francie 😉 :yes😒br />
ked je dobra viditelnost tak z kojsovky vidiet aj tatry [odkaz] [odkaz] ... neviem si ani predstavit zit vo velkomeste bez nejakeho vyhladu na lesy a kopce... kde autom vsade cestujem hodinu... nezavidim
ked je dobra viditelnost tak z kojsovky vidiet aj tatry [odkaz] [odkaz] ... neviem si ani predstavit zit vo velkomeste bez nejakeho vyhladu na lesy a kopce... kde autom vsade cestujem hodinu... nezavidim
to co su za dristy s tymi chodcami ? ze vraj znizenie rychlosti kvoli bezpoecnosti chodcov ?
videl uz niekedy clovek zrazku auta s chodcom tak, ze auto nezvladlo 50-60 km/h a vybehlo na chodnik kde zrámovalo chodcov ?
nie je to presne naopak ? ze nehody sa stavaju kvoli hlupim chodcom ? ze chodec je ten ktory vstupi na cestu, nie naopak (auto na chodnik)
keby sa kazdy zrazeny chodec predtym najskor POOBZERAL ci moze vstupit na cestu, NIKDY by k ziadnej zrazke s autom nedoslo ...
videl uz niekedy clovek zrazku auta s chodcom tak, ze auto nezvladlo 50-60 km/h a vybehlo na chodnik kde zrámovalo chodcov ?
nie je to presne naopak ? ze nehody sa stavaju kvoli hlupim chodcom ? ze chodec je ten ktory vstupi na cestu, nie naopak (auto na chodnik)
keby sa kazdy zrazeny chodec predtym najskor POOBZERAL ci moze vstupit na cestu, NIKDY by k ziadnej zrazke s autom nedoslo ...
zavedl bych v Praze uplnej zakaz aut, to by bylo veselo >😁
Já bych zavedl limit 30 kmh i pro metro. No přece veze lidi ne? >😁 a tý élektriky co by se usporšilo!
na trvalou rychlost 30 km/h nejsou auta ani motorky konstruované. Musí se jet tak na 2 a to dost zvýší emise - auto pojede danou vzdálenost 2x delší dobu, takže bude 2x dýl smrdět. Při této rychlosti už budou rychlejší zmatkující cyklisti na elektrokolech, což může být dost nebezpečné.
Nevím proč se dneska řeší problémy vždy nejhorším možným způsobem. Třeba za komunistů byla snaha oddělit chodce a auta, aby nedocházelo k nebezpečným situacím, což je logické řešení. Takže byly všude podchody a nadchody. Demokrati je zbourali a zasypali, načmárali přechody a chodci začali umírat. Má to logiku? Stejně tak je naprostá hovadina zůžit široké silnice ostrůvky tak, aby se na cestu už nevešli zároveň cyklisté a auta. Třeba u nás původně cesta s pruhy 2x 3,5 metru má teď s ostrůvky 2x 2,7 metru. Auta se tak musí plížit do kopce za cyklistou nebo ho těsně a nebezpečně předjet. Stejně tak autobusy MHD. Potom se zbytečně tvoří kolony, emise rostou a nastávají nebezpečné situace.
Nevím proč se dneska řeší problémy vždy nejhorším možným způsobem. Třeba za komunistů byla snaha oddělit chodce a auta, aby nedocházelo k nebezpečným situacím, což je logické řešení. Takže byly všude podchody a nadchody. Demokrati je zbourali a zasypali, načmárali přechody a chodci začali umírat. Má to logiku? Stejně tak je naprostá hovadina zůžit široké silnice ostrůvky tak, aby se na cestu už nevešli zároveň cyklisté a auta. Třeba u nás původně cesta s pruhy 2x 3,5 metru má teď s ostrůvky 2x 2,7 metru. Auta se tak musí plížit do kopce za cyklistou nebo ho těsně a nebezpečně předjet. Stejně tak autobusy MHD. Potom se zbytečně tvoří kolony, emise rostou a nastávají nebezpečné situace.
Auto při 30 km/h zabírá ale mnohem míň místa, než auto jedoucí 50, tudíž několikasetmetrová kolona hrnoucí se 30 pojme mnohem víc aut, než kdyby jela 50. K tomu smradu a autům, co nejsou konstruovány na jízdu třicítkou, co je lepší, jet pořád 30 nebo střídavě 50 a 0, na to ty auta konstruované jsou? A míň to pak smrdí? Dnešní auta navíc nemají problém jet 30 na 3. kvaltu. Další věc je možnost zkrácení prodlevy na semaforech (oranžová nemusí svítit 4 vteřiny), pro odbočování vlevo je z psychologického hlediska mnohem jednodušší vjet do mezery mezi pomalu jedoucí auta atd. atd. Takže vidíš, žádný nesmysl to není, jenom tomu nerozumíš.
[odkaz]