Testy
😉
Golf SV mi přijde velmi citlivý na volbu kol a barvy. V univerzální neutrální pískové nebo stříbrné působí ndně až zavalitě, tím spíš, když jsou základní kola.
Pokud se připlatí za pěkné lité kola, barva nejlépe tmavě modrá nebo ona červenooranžová a nechybí chromové lemování oken, pak to vozu velmi sekne.
Na rovinu říkám, že SV se mi nečekaně líbí mnohem víc než klasický Golf. A jestli SV nebo Variant? Pokud bude pozice za volantem OK, volil bych zřejmě SV pro všestrannost a lepší variabilitu.
Cíl ale myslím splněn na 150%, předchozí Plus vhodný tak pro důchodce dostal nástupce, za kterým se otočí i čerstvý maturant.
SV :yes:
Pokud se připlatí za pěkné lité kola, barva nejlépe tmavě modrá nebo ona červenooranžová a nechybí chromové lemování oken, pak to vozu velmi sekne.
Na rovinu říkám, že SV se mi nečekaně líbí mnohem víc než klasický Golf. A jestli SV nebo Variant? Pokud bude pozice za volantem OK, volil bych zřejmě SV pro všestrannost a lepší variabilitu.
Cíl ale myslím splněn na 150%, předchozí Plus vhodný tak pro důchodce dostal nástupce, za kterým se otočí i čerstvý maturant.
SV :yes:
jaký je rozdíl mezi golfem [odkaz] a golfem [odkaz] 😄
Ten druhý je úžasně tichý 😄 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
PS: Karle, Bereniko atd. - i sebekrásnější čistá okřídlená myšlenka podaná na lopatě od výkalů je znehodnocena. Proč volíš tento hejhulský způsob komunikace? Tak tyto, zcela jistě, zajímavé informace a pohled na věc předem odsuzuješ do jímky bláznovství, neurvalosti a v nejlepším případě nechápavému kroucení hlavou. :-!
A baterie si necháme vyrobit v Číně, tam je všechno EKO. A až doslouží, tak jim je vrátíme, oni je EKO zlikvidují v oceánu...
Nicméně golf v tomto provedení se mi líbí 😄
není GOLF [odkaz] jako GOLF [odkaz] přesto GOLF [odkaz] ale jo je to zas a jenom GOLF [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
co
teprve test spotřeby
30 let starýho golfu 😉 [odkaz] čas 19:25
PS: soudruzi, dyť vás celou dobu tahaj za vocas 😄
Seriózne sa pýtam, nevyrývam, odkiaľ berieš túto informáciu.
Ropy je opravdu dostatek. Problém je ale jinde. Jak tu ropu rentabilně ze země dostat. V dnešní době umí ložisko, při dobré vůli, vytěžit dle typu ropy z cca 5-80%. Je spousta vrtů, které jsou zakonzernovány a čeká se na technologii, která by je dokázala dotěžit při akceptovatelných nákladech.
Nicméně zprávy o zásobách ropy se značně liší. Dle mého nefundovaného názoru o skutečných zásobách ropy nikdo pořádně nic neví, respektive možná ví, ale zvečejňování podobných informací má dopad na cenu. Takže pokud někdo zná pravdu, neřekne jí 😄
[odkaz]
Když si ale k tomu připočteš, že plynu je několikanásobně více, než ropy, tak do elektrických pseudoaut nemusíme nikdy vstoupit... ani naše děti, ani jejich děti, ani jejich jejich děti... ať Berenika klidně praskne.
"That means, in a very loosely-defined and unrealistic way, we currently have 54 years of oil use left at current rates. But if that’s all there was, we’d have oil shortages in about five to ten years. All oil wells, every single one, produce at their highest rate when they’re brand new (or right after a big upgrade/treatment). So if we stopped finding new oil, and stopped drilling new wells, and stopped developing/deploying enhanced recovery technology, our oil production rate would slowly and inexorably decline. It takes constant effort just to maintain existing production rates." 😉
Prostě pro mě zatím nemá el. auto žádný význam,.. to ale neznamená, že jim nefandím. Každopádně, není kam spěchat.
Tyto prakticky vytěžitelné zásoby rostou s pokroky v oboru, s cenou ropy, s politickými rozhodnutími, s objevy nových nalezišť, i se změnami prostředí (tání ledovců). Čísle se tedy různí podle toho, co považuješ za vytěžitelné.
to sme tak na urovni rokov 1955 v porovnani s beznym autom 😉 .... este tie elektromobily maju co dobiehat