Design
6
Maďarský grafik X-Tomi Design vytváří řadu povedených kreací a v minulosti jsme vám jeho rendery představovali také jako hlavní článek, namátkově třeba čtyřdveřové Ferrari [odkaz] , Renault Twingo RS [odkaz] , nebo Nissan Juke [odkaz] . Pokud z jeho dílny vzejdou i povedená díla značek Toyota, Fiat či Citroën, rádi se o ně s našimi čtenáři podělíme.
Přejít do diskuze
Tá predstava novej škodovky nie je zlá, ale... Takýchto rôznych predstáv amatérskych dizajnérov je plný web a nie som si istý, či je nejaká počítačová fantázia autora bez akéhokoľvek vzťahu k automobilke natoľko relevantnou informáciou, aby sa dala na prvé miesto hlavnej stránky.
Alebo inak: bol by takýto render hlavným článkom, ak by išlo o predstavu o výzore novej Toyoty, Fiatu či Citroenu?
😉
Alebo inak: bol by takýto render hlavným článkom, ak by išlo o predstavu o výzore novej Toyoty, Fiatu či Citroenu?
😉
Má ale X-Tomi přístup i k inside informacím ze škodovky?! Hm, neznám ho, nemohu posoudit, ale mnoho důvěry k jeho práci nemám. Zatím nejlepší insidery má Autobild, jeho malůvkáři se pravidelně trefují do (především koncernových, ale i jiných) budoucích modelů. Takový Larson nemá konkurenci, teď ho dohání Avirii. Jim se věřit dá, ostatní malůvky jsou ztrátou času.
I kdyby tomu tak bylo (viz reakce redakce z 9:09), tak jde o tradiční domácí automobilku, takže bych na tom neviděl nic nepochopitelného..., jsou i mnohem větší patrioti ohledně automobilů, než Češi. 😉
Superb bude určitě první, kde se prvky z Visionu C objeví, to je více než jasné. Ale i fakt, že by Škoda mohla opět vyrábět slavné Garde, stojí za :yes:
Ten svěží vzduch to potřebovalo , až na malé detaily (přední světla moc zalomená, na zelém bylo zadní křídlo masivní) to je docela sexy 😄
Octavia III jako pětidveřové kupé by si jistě své zákazníky našla, teď jde ještě o to, jak by pasovala do modelové režie celého koncernu VW.
Pokud by se ovšem takové auto začalo vyrábět, určitě by se nejmenovalo "Garde". S tímto jménem měla Škoda (resp. tehdejší "AZNP") již tehdy, v 1. polovině 80. let velký problém pro jeho negativní vnímání na západoevropských trzích. Proto bylo rychle změněno na mnohem zdařilejší (a historicky osvědčené) "Rapid". V západní Evropě přejmenování proběhlo dokonce ještě u "úzké" verze Š 743, tedy ještě před velkou modernizací. Když vezmeme v úvahu, že vůbec celé přijetí Škody Garde bylo ve své době spíše rozpačité (design byl hodnocen jaké méně zdařilý než u 110 R), je naprosto vyloučeno, aby jméno "Garde" ještě někdy Škodovka použila. Pokud by tedy tvůrci takovýchto návrhů trochu znali historii Škodovky, nikdy by toto jméno pro svá dílka nezvolili....
Pokud by se ovšem takové auto začalo vyrábět, určitě by se nejmenovalo "Garde". S tímto jménem měla Škoda (resp. tehdejší "AZNP") již tehdy, v 1. polovině 80. let velký problém pro jeho negativní vnímání na západoevropských trzích. Proto bylo rychle změněno na mnohem zdařilejší (a historicky osvědčené) "Rapid". V západní Evropě přejmenování proběhlo dokonce ještě u "úzké" verze Š 743, tedy ještě před velkou modernizací. Když vezmeme v úvahu, že vůbec celé přijetí Škody Garde bylo ve své době spíše rozpačité (design byl hodnocen jaké méně zdařilý než u 110 R), je naprosto vyloučeno, aby jméno "Garde" ještě někdy Škodovka použila. Pokud by tedy tvůrci takovýchto návrhů trochu znali historii Škodovky, nikdy by toto jméno pro svá dílka nezvolili....
Proti hrdosti na domácu automobilku nič nenamietam, avšak otázka je, či je X-Tamász niečo viac, ako len chalan, ktorý vie obstojne kresliť (takých je plný web), alebo má aj nejaké prepojenie na automobilku či hodnoverné info, čím by jeho vizualizácia mala aj nejakú výpovednú hodnotu.
Buď jsem slepý, nebo mám zkreslenou představu o tom jak vypadá karoserie typu coupé, ale v tomto nevidím nic co by mi coupé byť vzdáleně připomínalo. Dnešní automobilový svět je opravdu naruby.... Je to "klasický" VW - Škoda design, konzervativní, který ani nenadchne, ani neurazí. Pokud takhle bude vypadat Superb, tak ok.
:yes:
Dulezite je, ze je splneno a na hlavni strance se objevil dalsi clanek o koncernu. Takze to pak vypada ze auta dela jen koncern, studie si muze dovolit take jen on a nikde jinde neni na vyber. Hlavni stranka pak vypada: 10 clanku o koncernu + plus nejaky ten testik koncernu, dale nakladaky a autobusy, jeden Mclaren a veteran. Takovy koncernovy autoblesk 😉
Dulezite je, ze je splneno a na hlavni strance se objevil dalsi clanek o koncernu. Takze to pak vypada ze auta dela jen koncern, studie si muze dovolit take jen on a nikde jinde neni na vyber. Hlavni stranka pak vypada: 10 clanku o koncernu + plus nejaky ten testik koncernu, dale nakladaky a autobusy, jeden Mclaren a veteran. Takovy koncernovy autoblesk 😉
Sorry, ale davat na titulku mokre sny amatera je trosku privela.
Alebo chcete povedat, ze to ma rovnaku vahu, autoritu a dopad ako seriozne spravodajstvo a testy?
To hadam nie.
V nejake fanzone, prosim. Ale nie na titulku.
Alebo chcete povedat, ze to ma rovnaku vahu, autoritu a dopad ako seriozne spravodajstvo a testy?
To hadam nie.
V nejake fanzone, prosim. Ale nie na titulku.
Pokud takto bude vypadat Superb, bude to super. A pokud takto bude vypadat Octavia Coupé, bude to taky super. Škoda :yes: :yes: :yes:
Přesně tak, ten Maďar to prostě umí, to se musí nechat. :yes: Proti tomu to, co načmátral ten Filipínec, to je fakt votřesnej amatérismus :no:
Máš pravdu, ale někteří jakmile jenom koutkem oka zahlédnou logo Škoda, tak vidí rudě, místo zeleně >😒]
Tak tak 😄
"Society of Automotive Engineers (SAE) rozlišuje kupé od sedanu hlavně podle objemu interiéru; SAE definuje kupé jako automobil s pevnou střechou se zadní částí interiéru menší než 0,93 mł. Auto s větším interiérem už není kupé, ale dvoudveřový sedan. Podle toho nejsou Chevrolet Monte Carlo, Ferrari 612 Scaglietti a Mercedes-Benz CL-Class kupé, ale dvoudveřové sedany."
Zdroj: [odkaz]
"Society of Automotive Engineers (SAE) rozlišuje kupé od sedanu hlavně podle objemu interiéru; SAE definuje kupé jako automobil s pevnou střechou se zadní částí interiéru menší než 0,93 mł. Auto s větším interiérem už není kupé, ale dvoudveřový sedan. Podle toho nejsou Chevrolet Monte Carlo, Ferrari 612 Scaglietti a Mercedes-Benz CL-Class kupé, ale dvoudveřové sedany."
Zdroj: [odkaz]
Je to o tom istom - štúdia je model, kde sa častokrát nezisťuje odsúhlasenie celkového modelu ako takého, ale reakcia na prvky na aute (svetlomety, zadné svetlá, hmlovky, palubná doska, konštrukčné nápady...). Ak sa niekde zobrazia prvky z tohto modelu, bude to Superb.
Určitě ne. V době, kdy se vyrábělo Garde, byla největší palba 1,2 \ 40,5 kW se čtyřkvaltem. Teprve při přechodu na model M a změně jména kupé na Rapid (probíhal ve dvou letech 83 a 84) přišel motor 1,3 \ 43 kW s pětikvaltem. Později se začaly vyrábět i modely s motorem 1,2 a pěti stupni, jako např 120 LX apod. Jinak s tím jménem je to pravda jak psal Arese.
Je nepochopitelne, ze sa tu seriozne diskutuje o vizualizacii jedneho amatera, a hodnotia sa detaily na jeho vytvore....
Musím vedieť pestovať vinič, aby som vedel povedať, či mi víno chutí, alebo nie?
Musím študovať réžiu, aby som mohol povedať, či sa mi film páči, alebo nie?
Musím ovládať grafický program, aby som sa mohol vyjadriť k obrázku auta? 😉
Musím študovať réžiu, aby som mohol povedať, či sa mi film páči, alebo nie?
Musím ovládať grafický program, aby som sa mohol vyjadriť k obrázku auta? 😉
Hele, sorry, ale podle mě děláš z komára velblouda. Prostě maďarskej borec maluje a maluje pěkně, o tom není sporu. Jeho výtvor není žádná splácanila jako třeba nedávno to Evo od nějakýho Filipínce. Dobře se na to kouká a komu se to nelíbí, tak ať na ten článek nekliká, nic ho k tomu přeci nenutí. Za mě :yes: :yes: :yes:
Je pravda, že rendery v Autobildu jsou občas vskutku povedené a že se jim někdy podaří se trefit hodně dobře. Až si člověk říká, odkud ty informace čerpají >😒]
Pan X-Tomi asi není zrovna nejhlubší studnicí reálných vizí, ale na jeho malůvky je radost pohledět a toto není výjimkou. :yes: 😄
Edit: Komu by to přesto nešlo přes srdce, zabere jistě tato nedávná omalovánka... z Malování (?) [odkaz] >😒]
Edit: Komu by to přesto nešlo přes srdce, zabere jistě tato nedávná omalovánka... z Malování (?) [odkaz] >😒]
No jo. Dnešní svět je podobných nelogičností plný... i když - tak nějak jsem si už na to zvykl.
No jak vidíš, někteří se o tom evidentně bavit nechtějí a jenom pořád dokola kritizují práci druhého. Takže, pochlapte se a pošlete svoje výtvory a uvidíme, jaký na to dostanete ohlas a názory ostatních >😒]
Ano, ale je to celkem realisticke, např. větší plocha světel oproti Vision C, takže proč se o tom nebavit.
Vidím to na další Passat CC...krásný, nepraktický, drahý....to že se Passat CC pohybuje v cenové kategorii někde, kde už kralují prémiové značky, jej limituje díky jeho image, která není natolik prémiová, aby za něj byli zákazníci ochotni vydat tolik peněz. Nevím pro koho bude Garde určeno, snad pro fanoušky Škody....hlavní devize Škody - cena, kvalita, užitek...tady moc fungovat nebude.
Tak to je klasický ublížený pohľad Maďarov na seba, pravda je ale taká, že väčšinou nikoho nezaujímajú (a tým trpia najviac). Ale radšej sa bavme o autách. 😉
To souhlas a taky bych rekl ze to tak dnes dopada. Zacinaji se nabizet hromady plechu, hodne vzduchu, atd.
Kdyz chces udelat z ho.na bic, musis to nejak extra pojmenovat. Si predstav, ze Skoda nabidne majetnym cinanum kupeee 😉
Jinak ten predek nevypada spatne, klidne se muze stat, ze pro evropu to bude 4dv Superb a pro cinany s jinym zadkem 4dv coupe 😉 Ono moc mista mezi Superbem a OIII neni, ten luxus navic je trochu pochybny
Jinak ten predek nevypada spatne, klidne se muze stat, ze pro evropu to bude 4dv Superb a pro cinany s jinym zadkem 4dv coupe 😉 Ono moc mista mezi Superbem a OIII neni, ten luxus navic je trochu pochybny