Design
Ten svěží vzduch to potřebovalo , až na malé detaily (přední světla moc zalomená, na zelém bylo zadní křídlo masivní) to je docela sexy 😄
Pan X-Tomi asi není zrovna nejhlubší studnicí reálných vizí, ale na jeho malůvky je radost pohledět a toto není výjimkou. :yes: 😄
Edit: Komu by to přesto nešlo přes srdce, zabere jistě tato nedávná omalovánka... z Malování (?) [odkaz] >😒]
Edit: Komu by to přesto nešlo přes srdce, zabere jistě tato nedávná omalovánka... z Malování (?) [odkaz] >😒]
Je to o tom istom - štúdia je model, kde sa častokrát nezisťuje odsúhlasenie celkového modelu ako takého, ale reakcia na prvky na aute (svetlomety, zadné svetlá, hmlovky, palubná doska, konštrukčné nápady...). Ak sa niekde zobrazia prvky z tohto modelu, bude to Superb.
Vidím to na další Passat CC...krásný, nepraktický, drahý....to že se Passat CC pohybuje v cenové kategorii někde, kde už kralují prémiové značky, jej limituje díky jeho image, která není natolik prémiová, aby za něj byli zákazníci ochotni vydat tolik peněz. Nevím pro koho bude Garde určeno, snad pro fanoušky Škody....hlavní devize Škody - cena, kvalita, užitek...tady moc fungovat nebude.
Buď jsem slepý, nebo mám zkreslenou představu o tom jak vypadá karoserie typu coupé, ale v tomto nevidím nic co by mi coupé byť vzdáleně připomínalo. Dnešní automobilový svět je opravdu naruby.... Je to "klasický" VW - Škoda design, konzervativní, který ani nenadchne, ani neurazí. Pokud takhle bude vypadat Superb, tak ok.
Pokud takto bude vypadat Superb, bude to super. A pokud takto bude vypadat Octavia Coupé, bude to taky super. Škoda :yes: :yes: :yes:
Kdyz chces udelat z ho.na bic, musis to nejak extra pojmenovat. Si predstav, ze Skoda nabidne majetnym cinanum kupeee 😉
Jinak ten predek nevypada spatne, klidne se muze stat, ze pro evropu to bude 4dv Superb a pro cinany s jinym zadkem 4dv coupe 😉 Ono moc mista mezi Superbem a OIII neni, ten luxus navic je trochu pochybny
Jinak ten predek nevypada spatne, klidne se muze stat, ze pro evropu to bude 4dv Superb a pro cinany s jinym zadkem 4dv coupe 😉 Ono moc mista mezi Superbem a OIII neni, ten luxus navic je trochu pochybny
není to kupé. Tečka.
Tak tak 😄
"Society of Automotive Engineers (SAE) rozlišuje kupé od sedanu hlavně podle objemu interiéru; SAE definuje kupé jako automobil s pevnou střechou se zadní částí interiéru menší než 0,93 mł. Auto s větším interiérem už není kupé, ale dvoudveřový sedan. Podle toho nejsou Chevrolet Monte Carlo, Ferrari 612 Scaglietti a Mercedes-Benz CL-Class kupé, ale dvoudveřové sedany."
Zdroj: [odkaz]
"Society of Automotive Engineers (SAE) rozlišuje kupé od sedanu hlavně podle objemu interiéru; SAE definuje kupé jako automobil s pevnou střechou se zadní částí interiéru menší než 0,93 mł. Auto s větším interiérem už není kupé, ale dvoudveřový sedan. Podle toho nejsou Chevrolet Monte Carlo, Ferrari 612 Scaglietti a Mercedes-Benz CL-Class kupé, ale dvoudveřové sedany."
Zdroj: [odkaz]
ako to už býva vo zvyku ,vo výsledku tp nebude také pekné ako na tomto obrázku ...
Je nepochopitelne, ze sa tu seriozne diskutuje o vizualizacii jedneho amatera, a hodnotia sa detaily na jeho vytvore....
Ano, ale je to celkem realisticke, např. větší plocha světel oproti Vision C, takže proč se o tom nebavit.
No jak vidíš, někteří se o tom evidentně bavit nechtějí a jenom pořád dokola kritizují práci druhého. Takže, pochlapte se a pošlete svoje výtvory a uvidíme, jaký na to dostanete ohlas a názory ostatních >😒]
Octavia III jako pětidveřové kupé by si jistě své zákazníky našla, teď jde ještě o to, jak by pasovala do modelové režie celého koncernu VW.
Pokud by se ovšem takové auto začalo vyrábět, určitě by se nejmenovalo "Garde". S tímto jménem měla Škoda (resp. tehdejší "AZNP") již tehdy, v 1. polovině 80. let velký problém pro jeho negativní vnímání na západoevropských trzích. Proto bylo rychle změněno na mnohem zdařilejší (a historicky osvědčené) "Rapid". V západní Evropě přejmenování proběhlo dokonce ještě u "úzké" verze Š 743, tedy ještě před velkou modernizací. Když vezmeme v úvahu, že vůbec celé přijetí Škody Garde bylo ve své době spíše rozpačité (design byl hodnocen jaké méně zdařilý než u 110 R), je naprosto vyloučeno, aby jméno "Garde" ještě někdy Škodovka použila. Pokud by tedy tvůrci takovýchto návrhů trochu znali historii Škodovky, nikdy by toto jméno pro svá dílka nezvolili....
Pokud by se ovšem takové auto začalo vyrábět, určitě by se nejmenovalo "Garde". S tímto jménem měla Škoda (resp. tehdejší "AZNP") již tehdy, v 1. polovině 80. let velký problém pro jeho negativní vnímání na západoevropských trzích. Proto bylo rychle změněno na mnohem zdařilejší (a historicky osvědčené) "Rapid". V západní Evropě přejmenování proběhlo dokonce ještě u "úzké" verze Š 743, tedy ještě před velkou modernizací. Když vezmeme v úvahu, že vůbec celé přijetí Škody Garde bylo ve své době spíše rozpačité (design byl hodnocen jaké méně zdařilý než u 110 R), je naprosto vyloučeno, aby jméno "Garde" ještě někdy Škodovka použila. Pokud by tedy tvůrci takovýchto návrhů trochu znali historii Škodovky, nikdy by toto jméno pro svá dílka nezvolili....
Nebyla náhodou Garde první Škodovka, co měla pětikvalt?
Určitě ne. V době, kdy se vyrábělo Garde, byla největší palba 1,2 \ 40,5 kW se čtyřkvaltem. Teprve při přechodu na model M a změně jména kupé na Rapid (probíhal ve dvou letech 83 a 84) přišel motor 1,3 \ 43 kW s pětikvaltem. Později se začaly vyrábět i modely s motorem 1,2 a pěti stupni, jako např 120 LX apod. Jinak s tím jménem je to pravda jak psal Arese.
U modelu M to pak ke konci výroby byla Škoda 125L.Byla to stodvacítka s pětikvaltem.
Alebo inak: bol by takýto render hlavným článkom, ak by išlo o predstavu o výzore novej Toyoty, Fiatu či Citroenu?
😉
Alebo chcete povedat, ze to ma rovnaku vahu, autoritu a dopad ako seriozne spravodajstvo a testy?
To hadam nie.
V nejake fanzone, prosim. Ale nie na titulku.
Dulezite je, ze je splneno a na hlavni strance se objevil dalsi clanek o koncernu. Takze to pak vypada ze auta dela jen koncern, studie si muze dovolit take jen on a nikde jinde neni na vyber. Hlavni stranka pak vypada: 10 clanku o koncernu + plus nejaky ten testik koncernu, dale nakladaky a autobusy, jeden Mclaren a veteran. Takovy koncernovy autoblesk 😉